abonnement Unibet Coolblue
pi_174767441
Ik werk thuis, ook als ik mijn co -ouder week heb. Kind is dan gewoon op de bso.

Ben veel productiever; kan meer dan de afgesloten werkstations op mn werkplek. Via VDI heb ik gewoon mn werkdesktop zoals daar en daarnaast dus mijn eigen open pc. Geen aanloop en een mobiel met intern nummer van mn werk (dus degene die belt weet niet eens dat ik thuis ben).

Nadeel is dat het een stuk minder sociaal is. Hiervan heeft mijn werkgever laatst me gezegd of ik wat meer op het werk wil/kan zijn voor de sociale aansluiting (lees: koffie drinken bij de automaat en ouwehoeren). Ik doe t blijkbaar te goed mn targets te halen.
pi_174767501
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 21:03 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Eigenlijk wel zonde, aangezien dit factoren zijn die de werkgever gemakkelijk zou kunnen verbeteren.
Inderdaad. Er is weinig aandacht voor het welzijn op de werkplek. Het "klimaat" is eigenlijk ook slecht: altijd (te) warm, weinig frisse lucht.

Als ik bij sommige bedrijven in het buitenland ben zijn zo'n dingen daar stukken beter geregeld, daar kan ik als externe consultant zelfs meesporten
pi_174767758
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:40 schreef Botje- het volgende:

[..]

Wat een jaloezie hier zeg, lekker bekrompen. Ik werk ook heel regelmatig vanuit huis, omdat het met mijn baan prima kan en ons bedrijf met zijn tijd meegaat. Nee, aanwezigheidsplicht op kantoor is per definitie echt véél efficiënter dan ongestoord en vaak ook langer vanuit huis kunnen werken... Gun elkaar wat zeg, je hebt geen idee wat iemand vanuit huis aan werk verzet. Dat je het zonder te kunnen zien beoordeelt als uitvreterij zegt meer over wat jij zou doen dan over degene die vanuit huis werkt.
Ik werk juist regelmatig vanuit huis _O-
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:56:44 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_174773991
Ik werk niet thuis. Maar ik zou wel kunnen 8-)