abonnement Unibet Coolblue
pi_174759502
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop, of ben je daar ook al niet meer welkom?
Pardon, BNW? Hier is niks BNW aan, komt van de FBI zelf. Kut dat het je niet bevalt, maar dan tief je toch lekker op :) :W
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:57:48 #252
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174759503
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar de server van Clinton met allemaal staats gevaarlijke informatie (SAP's) enzo was toch nooit gehackt? Althans, de FBI heeft de servers niet zelf mogen inzien, we moeten een 3rd party geloven op hun strontbruine ogen. O+
Ik geloof ook niet dat dit pad van aanklachten helemaal terug vanaf 2006 kan leiden naar Donald Trump. Zeker niet omdat de Manafort's connectie met de Podesta Group juist leidt naar de andere kant, HRC.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174759521
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar de server van Clinton met allemaal staats gevaarlijke informatie (SAP's) enzo was toch nooit gehackt? Althans, de FBI heeft de servers niet zelf mogen inzien, we moeten een 3rd party geloven op hun strontbruine ogen. O+
Wellicht hadden ze die informatie ook helemaal niet, net zoals bij Don Jr, maar deze kerel bevestigt wel nog maar eens dat de Trump-campagne echt stond te trappelen om Russische hulp te accepteren.

Manafort valt mee, maar die Papadopoulos is wel echt een ding.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174759543
quote:
Zo zo. Mooi leesvoer.
Make my day!
pi_174759555
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wellicht hadden ze die informatie ook helemaal niet, net zoals bij Don Jr, maar deze kerel bevestigt wel nog maar eens dat de Trump-campagne echt stond te trappelen om Russische hulp te accepteren.

Manafort valt mee, maar die Papadopoulos is wel echt een ding.
butheremails.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174759577
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:57 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon, BNW? Hier is niks BNW aan, komt van de FBI zelf. Kut dat het je niet bevalt, maar dan tief je toch lekker op :) :W
:') Vanwaar toch die obsessie met de Clintons? Die zijn helemaal geen partij in deze zaak en toch blijf je er over doorgaan terwijl er niks aan bewijs is gevonden.

Valt het je niet op dat alleen jij en delipder zijn die maar blijven proberen Manafort aan de DNC te linken?

En wat vind je dan van de schuldbekentenis van Papadopoulis?
pi_174759585
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:57 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat dit pad van aanklachten helemaal terug vanaf 2006 kan leiden naar Donald Trump. Zeker niet omdat de Manafort's connectie met de Podesta Group juist leidt naar de andere kant, HRC.
Precies. Alles wijst richting Podesta op dit moment.

https://www.nbcnews.com/n(...)tony-podesta-n812776

Maar laten we de anti-trumpers hun "feestje" maar gunnen. :D
pi_174759610
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Vanwaar toch die obsessie met de Clintons? Die zijn helemaal geen partij in deze zaak en toch blijf je er over doorgaan terwijl er niks aan bewijs is gevonden.

Valt het je niet op dat alleen jij en delipder zijn die maar blijven proberen Manafort aan de DNC te linken?

En wat vind je dan van de schuldbekentenis van Papadopoulis?
Dit is een inhoudelijke vraag. Succes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174759620
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wellicht hadden ze die informatie ook helemaal niet, net zoals bij Don Jr, maar deze kerel bevestigt wel nog maar eens dat de Trump-campagne echt stond te trappelen om Russische hulp te accepteren.

Manafort valt mee, maar die Papadopoulos is wel echt een ding.
Oh hahaha opeens valt Manafort mee! Het draaien begint. :D
Vraagje, waaruit moet ik in het Papadopoulos verhaal opmaken dat de Trump-campagne stond te trappelen om russische hulp? Dat van Don Jr was ook al uitgelopen op niks.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:04:28 #260
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174759633
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies. Alles wijst richting Podesta op dit moment.

https://www.nbcnews.com/n(...)tony-podesta-n812776

Maar laten we de anti-trumpers hun "feestje" maar gunnen. :D
Special Counsel onderzoek lijkt sterk op 'follow the money' en dan ontkom je inderdaad niet aan de broers, dus volgens mij gaan er nog wat belangrijke mensen aangeklaagd worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:04:59 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174759641
dit topic is echt kanker

weet al waarom ik hier wegbleef
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174759690
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh hahaha opeens valt Manafort mee! Het draaien begint. :D
Vraagje, waaruit moet ik in het Papadopoulos verhaal opmaken dat de Trump-campagne stond te trappelen om russische hulp? Dat van Don Jr was ook al uitgelopen op niks.
"I love it."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_174759721
quote:
10s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Vanwaar toch die obsessie met de Clintons? Die zijn helemaal geen partij in deze zaak en toch blijf je er over doorgaan terwijl er niks aan bewijs is gevonden.
Ik zie in de Clintons en aanverwanten het grootste kanker dat er op deze planeet rondloopt.
Dat mens heeft een spoor van lijken achter zich niet normaal. Geen enkele andere politicus heeft zoveel mensen om zich heen die spontaan en toevallig dood lijken te gaan door ongevallen en zelfmoord. Dan moet je al bij dicators gaan kijken wil je een beetje in de buurt komen.

Ik kan slecht tegen onrecht, corruptie, en al dat ongein. Vandaar mijn gruwelijke haat voor alles Clinton, dat monster dient naar de hel te worden verbannen.

Maar allas, we komen nu op BNW gebied als ik het ga hebben over mensenhandel wat toeneemt daar waar de Clinton Foundation neerstrijkt. Of afneemt wanneer de Clinton Foundation vertrekt.

quote:
Valt het je niet op dat alleen jij en delipder zijn die maar blijven proberen Manafort aan de DNC te linken?
/care

quote:
En wat vind je dan van de schuldbekentenis van Papadopoulis?
Prima. Meer swamp wat kan worden opgeruimd ^O^
Als daar Trump ook onder valt juich ik het alleen maar toe.
  Overall beste user 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 16:11:27 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174759745
Het gedraai van de trumpanzees is delicious.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174759789
Refragmentals' meltdown into BNW maar weer even geraporteerd...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 16:13:43 #266
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_174759790
Rechtsgeleerden geven aan dat het niet zo hoeft dat te zijn dat dit alle aanklachten worden tegen Manafort. Daar kunnen er nog meer bij komen als het onderzoek verder gevorderd is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_174759804
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Special Counsel onderzoek lijkt sterk op 'follow the money' en dan ontkom je inderdaad niet aan de broers, dus volgens mij gaan er nog wat belangrijke mensen aangeklaagd worden.
Ik hoop dat je de mensen hier nog lang met de neus op de feiten blijft drukken, maar ik kan het begrijpen als je opeens geen zin meer hebt. ^O^

Ik geloof overigens ook dat Mueller zich helemaal niet meer met Trump bezig houdt maar iets veel sappigers heeft gevonden.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:14:54 #268
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174759817
quote:
11s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat dacht je van die 'professor' die hem allemaal geheime informatie over Clinton beloofde?

Ik bedoel, in dezelfde periode dat dit speelde riep Trump ook dat hij een 'major revelation' over Clinton ging doen. Iedereen ging er vanuit dat dat met die meeting van Don Jr te maken had, maar ik zie het nu wel gebeuren dat zijn campagne meer van dit soort contacten had die allemaal meespeelden eigenlijk.
Papadopoulos wist kennelijk van de dnc-mails in april 2016 (en met hem ws anderen binnen de campagne, tenzij hij zijn kaken op elkaar heeft gehouden, wat ik niet denk), dus voordat de hack openbaar werd.
pi_174759834
quote:
13s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Refragmentals' meltdown into BNW maar weer even geraporteerd...
Wacht, eerst wens je me succes met het beantwoorden van een vraag.
Vervolgens beantwoord ik die vraag is het weer niet goed.
Troll kom op :D

Overigens hoef je niet aan te geven dat je iets rapporteert, dat willen de mods ook niet. gewoon rapporteren en verder je bek houden :)
  Overall beste user 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 16:16:36 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174759858
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:13 schreef Mike het volgende:
Rechtsgeleerden geven aan dat het niet zo hoeft dat te zijn dat dit alle aanklachten worden tegen Manafort. Daar kunnen er nog meer bij komen als het onderzoek verder gevorderd is.
Hoeveel jaar kan Manafort krijgen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174759881
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoeveel jaar kan Manafort krijgen?
Ligt eraan hoeveel hij meewerkt. De FBI strooit graag met immunity deals zoals we hebben mogen zien tijdens het onderzoek naar de Clinton Servers.
pi_174759901
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh hahaha opeens valt Manafort mee! Het draaien begint. :D
Niet echt, dat zei ik direct al

quote:
Vraagje, waaruit moet ik in het Papadopoulos verhaal opmaken dat de Trump-campagne stond te trappelen om russische hulp? Dat van Don Jr was ook al uitgelopen op niks.
Nou, bijvoorbeeld uit zijn verklaring, dat hij contact had met een Rus waarmee hij een ontmoeting wilde opzetten tussen Trump en Poetin, dat hij na een ontmoeting met zijn Russische contact mensen binnen de campagne mailde dat er hele interessante dingen gebeurde en dat een ontmoeting binnenkort handig zou zijn, en oh ja, misschien dat die Rus aangeeft dat hij ze graag wil helpen met de campagne en dat Papadopoulos vervolgens zegt dat hij daar blij mee is.

Zomaar wat dingetjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174759911
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:27 schreef Refragmental het volgende:
chewie is dan ook een troll uit de onderlagen van het riool, laagste van het laagste :D
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:57 schreef Refragmental het volgende:
Kut dat het je niet bevalt, maar dan tief je toch lekker op :) :W
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:15 schreef Refragmental het volgende:
verder je bek houden :)
Man man man...
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:19:32 #274
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174759912


[ Bericht 100% gewijzigd door dellipder op 30-10-2017 16:22:08 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174759924
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie in de Clintons en aanverwanten het grootste kanker dat er op deze planeet rondloopt.
Dat mens heeft een spoor van lijken achter zich niet normaal. Geen enkele andere politicus heeft zoveel mensen om zich heen die spontaan en toevallig dood lijken te gaan door ongevallen en zelfmoord. Dan moet je al bij dicators gaan kijken wil je een beetje in de buurt komen.

Ik kan slecht tegen onrecht, corruptie, en al dat ongein. Vandaar mijn gruwelijke haat voor alles Clinton, dat monster dient naar de hel te worden verbannen.

Maar allas, we komen nu op BNW gebied als ik het ga hebben over mensenhandel wat toeneemt daar waar de Clinton Foundation neerstrijkt. Of afneemt wanneer de Clinton Foundation vertrekt.

[..]

/care

[..]

Prima. Meer swamp wat kan worden opgeruimd ^O^
Als daar Trump ook onder valt juich ik het alleen maar toe.
Nee hoor nu komen we helemaal niet in BNW gebied, daar zat jij al de hele tijd in.

Maar als je zo slecht tegen corruptie en onrecht kan waarom dan blijven hameren op een totaal onbewezen verhaal van de Clintons en waarom ageer je dan niet tegen al die aanklachten en faillissementen in de totale loopbaan van die oranje clown, daar zit immers nog bewijs bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')