abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:28:52 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174847059
quote:
Ga met ons mee op avontuur in de wereld van Alrest…De Xenoblade Chronicles 2 Direct is live op 7 november om 15:00 uur!
Je kunt het hier of op de Facebook-pagina van de Nintendo Switch rechtstreeks bekijken
👉 http://bit.ly/2yr2m59
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:32:46 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174847149
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zit je in spanning te wachten op 1 december voor XC2?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:44:11 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174847356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zit je in spanning te wachten op 1 december voor XC2?
Neuh, ik haal 'm day one. Geen spanning en ik denk dat ik de Direct niet eens ga kijken om straks zo naakt mogelijk de game te spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174847501
Vandaag pas echt serieus met SMO begonnen. Wat ontzettend leuk zeg! Het nodigt zo erg uit tot exploratie 👌🏻
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:55:50 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_174847582
Apart eigenlijk, ik was compleet klaar met lange RPGs. En de gemiddelde Xenoblade is lang in het kwadraat. Verschrikkelijk vermoeiend.

Maar nu met de Switch, en twee uur reistijd per dag, kom maar op.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174847769
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neuh, ik haal 'm day one. Geen spanning en ik denk dat ik de Direct niet eens ga kijken om straks zo naakt mogelijk de game te spelen.
Dus je gaat hem in je blote kont spelen?
  vrijdag 3 november 2017 @ 17:07:03 #97
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174847815
Hoe denken jullie dat XC2 zich verhoudt tot Zelda? Grotere wereld, intensievere gevechten, meer grinden? Geen spel voor noobs?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:10:44 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174854110
BAM 250 moons.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 4 november 2017 @ 08:55:22 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174859150
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:24:02 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174859338
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174859423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
BAM 250 moons.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een soort boss rush mode als ik het goed begrijp.
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:54:20 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174859577
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ja een soort boss rush mode als ik het goed begrijp.
Lame.

Op naar de 500 dan maar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 4 november 2017 @ 10:13:19 #104
181272 crew  Noppie2000
pi_174859786
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lame.
Neuh, is tof :P En als het er niet in zat had je weer het hele internet horen roepen dat het een gemis is :D
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:20:18 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174859841
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Neuh, is tof :P En als het er niet in zat had je weer het hele internet horen roepen dat het een gemis is :D
Ik vind het opnieuw vechten tegen dezelfde bazen nooit leuk. Dat is m'n enige kritiekpuntje tot nu toe eigenlijk. Vond het al niet leuk dat die konijnen meerdere keren langskomen. In Shovel Knight vond ik het ook suf.

Het stomste is trouwens als eindbazen terugkeren als gewone vijanden later in de game. Dat is zulks zwak gamedesign...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174859903
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het opnieuw vechten tegen dezelfde bazen nooit leuk. Dat is m'n enige kritiekpuntje tot nu toe eigenlijk. Vond het al niet leuk dat die konijnen meerdere keren langskomen. In Shovel Knight vond ik het ook suf.

Het stomste is trouwens als eindbazen terugkeren als gewone vijanden later in de game. Dat is zulks zwak gamedesign...
Maar dat is om je te laten zien je zoveel beter bent nu enzo _O- ( sarcasme )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:45:37 #107
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174860072
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het opnieuw vechten tegen dezelfde bazen nooit leuk. Dat is m'n enige kritiekpuntje tot nu toe eigenlijk. Vond het al niet leuk dat die konijnen meerdere keren langskomen. In Shovel Knight vond ik het ook suf.

Het stomste is trouwens als eindbazen terugkeren als gewone vijanden later in de game. Dat is zulks zwak gamedesign...
Ik vind het stom dat jij steeds terugkeert in dit topic met je gehaat
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_174860251
NintendoNL twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 14:01:07 Ga met ons mee op avontuur in de wereld van Alrest… #XenobladeChronicles 2 is live op 7 november om 15:00 uur!👉… https://t.co/oxkTjiRzTL reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:24:05 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174860578
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik vind het stom dat jij steeds terugkeert in dit topic met je gehaat
Ik haat Nintendo inderdaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174860896
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:53 schreef Gutanoth het volgende:
Bij tweakers zitten gewoon een aantal gasten die Nintendo kinderachtig vinden ofzo, losers :')
Ik heb de review gelezen van Super Mario Odyssey, maar ik snap de ophef niet echt. Ze zeggen helemaal niet dat de game slecht is. Volgens hun is de game goed, maar niet uitzonderlijk goed als een Galaxy of Breath of the Wild. En ik ben het daar wel mee eens.

Na 700 moons ga ik toch maar eens mijn mening geven over deze game. Het is een ontzettend leuk spel, een ode aan de Mario serie waar weer nieuwe creatieve dingen worden geïntroduceerd maar ook veel nostalgische elementen in zijn verwerkt voor de trouwe fan. Alles zit ontzettend goed in elkaar en je moet echt letterlijk alle stenen omdraaien om alles te halen.

Maar uiteindelijk vind ik het los van een aantal spectaculaire gameplay-elementen niet zo revolutionair als Galaxy of sfeervol als Sunshine. Elke wereld heeft zijn eigen vibe, maar er mist toch een bepaalde sfeer voor mij. Ondanks er genoeg te doen is per kingdom voelt een wereld toch wat vlak aan voor mij. En dat komt omdat ze het propvol met overbodige moons hebben gestopt. Natuurlijk ben je bezig om zo'n kingdom uit te kammen en heb je op elke rots gestaan, maar dat komt omdat er óveral wel een maan zit verstopt.

Voor mij voelt dat persoonlijk soms als het afstrepen van een gigantische lijst, iets waar ik in Breath of the Wild uiteindelijk ook last van had. Een groundpound op een rots hier, wat muzieknoten volgen daar. Weer een konijn achtervolgen, weer tegen een koopa racen, weer een houten krat kapot slaan, weer een toren van Goomba's maken. Dat is in het begin van het spel leuk, maar uiteindelijk voelt het als een goedkoop trucje om aan zoveel mogelijk moons te komen. Mijn part hadden ze de helft van die moons er uitgelaten zodat elke moon ook daadwerkelijk uniek was. Het grootste minpunt aan al die enorme content is dat het merendeel te behalen is zonder enige inspanning. Het hoofdverhaal biedt geen enkele uitdaging en het wordt pas moeilijk in de postgame bij een aantal herkauwde bossbattles. Het verslaan van de final boss gaf mij niet het gevoel dat ik in 64 en Sunshine wel kreeg.

Dat geldt ook voor de platformlevels. Zodra het een beetje lastig begint te worden is het klaar en word je beloond met een moon. Die minilevels zijn wel heel mooi ontworpen, dat wel.
  zaterdag 4 november 2017 @ 11:56:46 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_174861114
Ik ben het daar ook wel mee eens hoor (niet de moeilijkheid, ik ga vaak genoeg dood, er zit alleen weinig consequentie aan zodat je thank God niet meer levens hoeft te farmen). Ik vind de manier waarop Galaxy constant je vooronderstellingen over items en mechanics ondermijnt (kishotenketsu noemen ze dat bij Nintendo) veel interessanter. Daarentegen zijn een heel aantal moons in Odyssey niet zo interessant. Sommigen zelfs ronduit filler. Maar goed Mario Galaxy is alleen maar de beste game ooit. Ik ben in ieder geval dankbaar dat ze de star gating sterk teruggedraaid hebben ten op zichte van 3D World. Daar voelde het grinden van de levels voor extra sterren pas echt als werk.

Het is ook niet zo revolutionair als BotW inderdaad, die zal bij mij dan ook net boven SMO op de goty lijst eindigen.

Maar om Call of Duty --ik heb hem nog niet gespeeld maar laten we wel wezen, dat is de Transformers van de games, hoger te geven geeft wel te denken. Ik weet verder niet of het dezelfde reviewer is of niet.

Verder heeft natuurlijk ieder zijn eigen mening dus het boeit ook niet zo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174867493
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 5 november 2017 @ 11:07:24 #113
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_174879406
quote:
Ok ik volg niks op youtube. Maar ik heb mij zojuist voor het eerst ergens op geabonneerd.
  zondag 5 november 2017 @ 11:18:40 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174879520
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:07 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ok ik volg niks op youtube. Maar ik heb mij zojuist voor het eerst ergens op geabonneerd.
Arlo is ook de enige die ik volg. Hij heeft vaak goede video's.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174879620
Arlo is fantastisch. Open en eerlijk in z'n mening en snijdt onderwerpen aan waar niemand anders het over heeft. Beetje te enthousiast of te negatief soms, maar maakt de video's wel leuk.

Ik volg 'm ook op Twitter. Jammer genoeg heeft ie wat problemen om z'n kanaal winstgevend te houden door alle regels die YouTube de laatste maanden heeft ingevoerd.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zondag 5 november 2017 @ 18:04:47 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174887749
quote:
Revelations 1 and 2 are based on the PlayStation 4 and Xbox One versions
- Joy-Con support with motion control and HD Rumble
- Joy-Con share play is only available in Revelations 2
- all DLC is already included from the start
- supports multiple languages in both voice and text
- local co-op
- Revelations features a 1080p resolution when playing on a television, and 720p resolution in portable mode
- Revelations is 60fps
- by holding ZL on the Joy-Con, you can aim your gun with the right Joy-Con’s motion control
- use the left Joy-Con as a magazine to simulate a reloading motion
- other motion controls include slashing horizontally to simulate a knife attack, and swinging for a quick reload
- motion controls are optional and can be set to on or off from the options settings
- motion controls are not supported with the Pro Controller
- classic controls are also available
- HD Rumble allows for more detailed and complex vibrations, meaning new kinds of rumble not available in PS4/XB1 versions
- Revelations 2 also runs at 1080p when playing on a television
- Revelations 2 is not 60fps
- due to the fewer buttons available when sharing Joy-Con, the developers have said that it will have a unique control scheme
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174888295
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 5 november 2017 @ 22:03:58 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174893725
Tijd voor wat screenshots. Let op, inclusief post-game materiaal. Spoilers dus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 november 2017 @ 22:10:57 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174893970
Ik kwam deze tegen op ResetEra _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174895617
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:27 schreef nomar83 het volgende:
Arlo is fantastisch. Open en eerlijk in z'n mening en snijdt onderwerpen aan waar niemand anders het over heeft. Beetje te enthousiast of te negatief soms, maar maakt de video's wel leuk.

Ik volg 'm ook op Twitter. Jammer genoeg heeft ie wat problemen om z'n kanaal winstgevend te houden door alle regels die YouTube de laatste maanden heeft ingevoerd.
Hoe heb jij die jump rope gelukt? Ik zie dat jij de enoge bent die boven de 100 heeft :’)


Ik ben nu op 42..

Mijn beste vriend haalde het vrij snel :’) dus nu ook gehaald
Jou iig ingehaald met de RC minigame :P

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 00:35:03 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')