abonnement Unibet Coolblue
pi_176286941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:43 schreef egelhond het volgende:
Kan je een woning te koop aanbieden op funda zonder makelaar?

Ik wil mijn woning eerst een tijdje zonder makelaar proberen te gaan verkopen. Bord in de tuin, reclame op facebook, folders ophangen in de supermarkt die dingen, zelf een bord ophangen etc.

iemand tips?
Funda weet ik zo niet, op Kaboodle kan het wel volgens mij
Alius aliud dicit
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:26:38 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176292625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:43 schreef egelhond het volgende:
Kan je een woning te koop aanbieden op funda zonder makelaar?

Ik wil mijn woning eerst een tijdje zonder makelaar proberen te gaan verkopen. Bord in de tuin, reclame op facebook, folders ophangen in de supermarkt die dingen, zelf een bord ophangen etc.

iemand tips?
Wij hebben het via Joost in de verkoop gezet, dat is geloof ik de goedkoopste van de internet makelaars. Helemaal zonder makelaar kom je iig niet op Funda.
KuikenGuppy
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:28:30 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176292661
Ik word trouwens wel flauw van de bezichtigingen, morgen weer een (misschien 2). En elke keer weer netjes alles opruimen, schoonmaken, honden weg, rondje rijden met de kinderen... Hopelijk komt er gewoon snel een koper voor ons huis :Y.
KuikenGuppy
pi_176293109
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:28 schreef Burdie het volgende:
Ik word trouwens wel flauw van de bezichtigingen, morgen weer een (misschien 2). En elke keer weer netjes alles opruimen, schoonmaken, honden weg, rondje rijden met de kinderen... Hopelijk komt er gewoon snel een koper voor ons huis :Y.
Whaha ja vreselijk!!

Maar waarom mag de huidige bewoner er niet bij zijn?
pi_176293416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:52 schreef hoechst het volgende:

[..]

Whaha ja vreselijk!!

Maar waarom mag de huidige bewoner er niet bij zijn?
Datmag wel, maat voelt welbeetje gek. Voor beide partijen. Ik smeer m ook als er kijkers zijn..
Alius aliud dicit
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:36:57 #86
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176295606
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:52 schreef hoechst het volgende:

[..]

Whaha ja vreselijk!!

Maar waarom mag de huidige bewoner er niet bij zijn?
Juist wel. Mijn man laat het huis zien en ik rij in de auto een rondje met de kinderen want het is niet heel handig als die in de weg lopen ;).
KuikenGuppy
pi_176297113
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:15 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Datmag wel, maat voelt welbeetje gek. Voor beide partijen. Ik smeer m ook als er kijkers zijn..
Lijkt me ook lastig. Je moet je huis aanprijzen, maar als je iets hebt wat de potentiële koper verschrikkelijk vindt moet je er maar tegen kunnen dat ze dat afzeiken!
pi_176298396
Nou ik kan hier ook posten, voorlopig koopcontract getekend voor de nieuwe woning. Oude appartementje gaat morgen op Funda. *fingers crossed*

En dan proberen alles af te ronden voordat ik op 2 Feb op vakantie ga... :X
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:40:07 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176300488
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lijkt me ook lastig. Je moet je huis aanprijzen, maar als je iets hebt wat de potentiële koper verschrikkelijk vindt moet je er maar tegen kunnen dat ze dat afzeiken!
Lekker belangrijk toch? Je gaat immers verhuizen :P.
De meeste kijkers houden zich overigens redelijk op de vlakte qua uiten van hun mening.

En ik weet niet of het komt doordat de feestdagen voorbij zijn, maar we hebben ineens 3 setjes kijkers dit weekend! Spannend!

Ceased2Be gefeliciteerd met je aankoop!
KuikenGuppy
pi_176301021
Spannend Burdie, klinkt zeer hoopvol :Y

Hier helaas niets.
Sinds de week voor kerst doodse stilte ;(
pi_176308582
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:02 schreef lily het volgende:
Spannend Burdie, klinkt zeer hoopvol :Y

Hier helaas niets.
Sinds de week voor kerst doodse stilte ;(
Hier ook errug stil ineens...

Heb wel dagelijks zo’n 45 fundabezoekers die ons huis bekijken...
Alius aliud dicit
pi_176308589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik kan hier ook posten, voorlopig koopcontract getekend voor de nieuwe woning. Oude appartementje gaat morgen op Funda. *fingers crossed*

En dan proberen alles af te ronden voordat ik op 2 Feb op vakantie ga... :X
Oeh spannend. Succes!! *O*
Alius aliud dicit
pi_176308884
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ceased2Be gefeliciteerd met je aankoop!
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:39 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Oeh spannend. Succes!! *O*
Thanks!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:44:41 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176318333
Zucht. Ongeveer een jaar geleden hebben wij een gaaf jaren 30 huis gezien. Een echte opknapper, moest een boel aan gebeuren, maar de prijs was er ook naar, net iets meer dan 2 ton. Een pand met prachtige historie op een fijne locatie. We baalden ook wel toen het verkocht was.
Kennelijk is het opgekocht door een projectontwikkelaar, want wat zie ik vandaag tussen de nieuwe huizen: dat huis. Volledig opgeknapt en moet nu bijna 4 ton kosten.
Het is stijlvol gedaan hoor, maar redelijk algemeen. Niet met oog voor de authenticiteit, historie en stijl van de woning.
Ik baal zo van dat soort praktijken hè. Het huis is nog steeds gaaf, nog steeds binnen budget en natuurlijk nog steeds op dezelfde fijne locatie, maar nu bijna dubbel zo duur, niet onze smaak én we zouden dan moeten investeren om bepaalde dingen ongedaan te maken. Een gloednieuwe keuken vervangen, bijvoorbeeld.
Ik baal echt enorm :(. Vooral ook omdat ik hierbij echt het idee heb dat het gekocht is om met winst te verkopen en niet om zelf in te wonen.
KuikenGuppy
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:48:21 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176318377
Oh, zonde is dat idd.
Ik zag dat toen we nog op Apeldoorn gericht waren ook, en dan ook met niet de kwaliteit gebruiken die je in zo'n huis zou gebruiken als je het opknapte om er zelf te wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:50:27 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176318403
Nou dit is op zich wel smaakvol gedaan, alleen niet hoe wij het zouden doen.
Edit: en duidelijk voor de winst gedaan, wij hebben zoiets eerder gehad bij een opknapboerderij, maar daar zat ongeveer 4 jaar tussen, dus die mensen hebben het opgeknapt voor eigen gebruik. En dan voelt het toch anders.
KuikenGuppy
pi_176319134
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, is echt een absurd verschil heh :D
Logisch ook, wie wil er nu in zuid-Limburg wonen? Is alleen leuk voor vakantie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176319158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ik kan hier ook posten, voorlopig koopcontract getekend voor de nieuwe woning. Oude appartementje gaat morgen op Funda. *fingers crossed*

En dan proberen alles af te ronden voordat ik op 2 Feb op vakantie ga... :X
FEli! En succes!

Wij hebben toch alles even op pauze gezet. We kunnen zo fijn sparen nu, en we hebben toch wat meer eisen dan wensen, en dat kost geld, dus kunnen we beter even blijven zitten waar het best OK is en dan in de toekomst (zeg een jaar of twee) verder kijken. Tenzij we ineens op een regenachtige zondag het huis van onze dromen tegenkomen voor de juiste prijs, maar dat zal wel niet :+
Ja doei.
pi_176319356
Wat balen, Burdie.
Hoe gingen de bezichtigingen gisteren?

Goed plan, motorbloempje. Verder sparen.
Ik denk ook vaak, wat als ons huis verkoopt en wij niks kunnen vinden naar onze smaak en budget.

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Logisch ook, wie wil er nu in zuid-Limburg wonen? Is alleen leuk voor vakantie :)
Ja, ik snap dat vele dat niet willen maar vele ook wel waaronder wij.
pi_176319437
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef lily het volgende:


[..]

Ja, ik snap dat vele dat niet willen maar vele ook wel waaronder wij.
Het is wel een verklaring voor de lage prijzen ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176319462
Uiteraard en daar ben ik erg blij mee want ik kan ook weer heel veel huis voor weinig geld kopen.
pi_176320203
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Logisch ook, wie wil er nu in zuid-Limburg wonen? Is alleen leuk voor vakantie :)
Ik wil in Zuid-Limburg wonen. Daar ik het veel gezelliger vind dan midden-limburg of noord-limburg.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:03:44 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176320323
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef lily het volgende:
Wat balen, Burdie.
Hoe gingen de bezichtigingen gisteren?

Goed plan, motorbloempje. Verder sparen.
Ik denk ook vaak, wat als ons huis verkoopt en wij niks kunnen vinden naar onze smaak en budget.

[..]

Ja, ik snap dat vele dat niet willen maar vele ook wel waaronder wij.
Beiden leken erg enthousiast, serieuzer dan wat we tot nu toe over de vloer gehad hebben! Nu moeten ze dat alleen wel nog even omzetten in een bod :+.
Morgen komt er nog iemand kijken. Voordeel van zelf de bezichtigingen doen, kan ook op zondag ;).

Slim moblo, als je nu niet per se weg moet. Is er bij jullie ook een soort Funda wat je in de gaten kunt houden?
KuikenGuppy
pi_176320433
Whoo, ben benieuwd. Klinkt goed.

Hier nog niks.
We hebben ook pech gehad met de bezichtigingen, er waren er drie zonder partner (die het laatste moment verhinderd waren).
Heb je eigenlijk niks aan natuurlijk.
pi_176322831
:W

Wij zitten een beetje in niemandsland momenteel. Ons eigen huis komt komende week (of eventueel de week erna) op de markt, maar we hebben zelf nog niks nieuws gekocht. De hoofdreden daarvoor is dat we een leuke overwaarde verwachten (gekocht in 2014 toen de prijzen enorm laag waren, goed afgelost, prijzen flink gestegen) en we dan pas echt ons budget kunnen gaan bepalen. We weten al wel wat we maximaal aan hypotheeklasten kwijt willen zijn, maar we weten nog niet of we straks 30, 40 of 50k overwaarde hebben en dat maakt het lastig. Aan de andere kant is de markt hier zo gespannen dat ik ook wel bang ben dat we straks niks naar onze smaak kunnen vinden (en dan vooral in een wijk naar onze smaak) en we twee keer moeten verhuizen met kleine kinderen.

Echt heel druk maak ik me niet, maar er zijn uiteraard situaties die meer ideaal zijn dan andere.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:34:58 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176322988
Spannend Selv! In welke regio zitten jullie/zoeken jullie?
KuikenGuppy
pi_176323058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef lily het volgende:
Uiteraard en daar ben ik erg blij mee want ik kan ook weer heel veel huis voor weinig geld kopen.
Ja precies. Hier ook een zuiderling *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_176323112
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:34 schreef Burdie het volgende:
Spannend Selv! In welke regio zitten jullie/zoeken jullie?
Enschede. We zijn wel heel kritisch op naar welke wijk we willen, maar die zijn allemaal zeer gewild, dus spannend wordt (is) het zeker!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:12:36 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176323529
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja precies. Hier ook een zuiderling *O*
't Is ook maar net of je er werk hebt natuurlijk, mijn man werkt in Utrecht dus dat is vanuit jullie omgeving gewoon nauwelijks te doen voor dagelijks woon-werkverkeer.
KuikenGuppy
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:13:37 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176323547
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:42 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Enschede. We zijn wel heel kritisch op naar welke wijk we willen, maar die zijn allemaal zeer gewild, dus spannend wordt (is) het zeker!
Misschien anders tzt briefjes in de bus doen bij huizen waar je wel zou willen wonen? Misschien dat er mensen zijn die best zouden willen verhuizen, maar er nog geen werk van gemaakt hebben...?
KuikenGuppy
pi_176325698
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:42 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Enschede. We zijn wel heel kritisch op naar welke wijk we willen, maar die zijn allemaal zeer gewild, dus spannend wordt (is) het zeker!
Welke wijk wil je? Staan leuke huizen te koop op de hofjes in Roombeek :s)
Alius aliud dicit
pi_176327568
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Welke wijk wil je? Staan leuke huizen te koop op de hofjes in Roombeek :s)
Oei ik zou niet perse in bepaalde hofjes willen wonen daar geloof ik...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_176329513
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:08 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Welke wijk wil je? Staan leuke huizen te koop op de hofjes in Roombeek :s)
Niet de hoek waarin we zoeken, al zijn bepaalde hofjes wel erg leuk inderdaad.

We willen heel graag richting Hogeland of Wooldrik, maar die laatste valt sowieso grotendeels buiten budget. Park Stokhorst of Eekmaat-West vinden we ook wel leuk, daar hebben we eerder ook een mooi appartement gehuurd.
pi_176329847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oei ik zou niet perse in bepaalde hofjes willen wonen daar geloof ik...
Denk dat we niet dezelfde hofjes bedoelen ;) vraagprijs van de hofjes die ik bedoel ligt rond de ¤300.000, zijn mooie plekken. Maar weet welke hofjes jij bedoelt :X
Alius aliud dicit
pi_176329891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:11 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Niet de hoek waarin we zoeken, al zijn bepaalde hofjes wel erg leuk inderdaad.

We willen heel graag richting Hogeland of Wooldrik, maar die laatste valt sowieso grotendeels buiten budget. Park Stokhorst of Eekmaat-West vinden we ook wel leuk, daar hebben we eerder ook een mooi appartement gehuurd.
Wooldrik, supermooie buurt inderdaad. Hogeland ook leuke plekjes, niet alles. Veel succes *O*
Alius aliud dicit
pi_176330332
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:26 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Denk dat we niet dezelfde hofjes bedoelen ;) vraagprijs van de hofjes die ik bedoel ligt rond de ¤300.000, zijn mooie plekken. Maar weet welke hofjes jij bedoelt :X
Oh nee dan hebben we het inderdaad over andere hofjes :') _O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_176330660
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:56 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik wil in Zuid-Limburg wonen. Daar ik het veel gezelliger vind dan midden-limburg of noord-limburg.
Dan verdiend lily wel een DM van jou, tenzij je nu net niet kan of al net daar een huis gekocht heb :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176332601
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan verdiend lily wel een DM van jou, tenzij je nu net niet kan of al net daar een huis gekocht heb :)
Heb nog geen vast contract moet nog een jaar wachten en vriendin heeft uitkering dus kan geen hypotheek krijgen.

Heb wel genoeg spaarcentjes om een huis aankoop te doen mits hypotheek verstrekking.
pi_176359994
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

FEli! En succes!
Dank! Afgelopen weekend maar vast een hoop shit ingepakt en ondertussen de Funda statistiekjes maar zitten refreshen :D
Eens zien wat het oplevert.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 januari 2018 @ 09:19:49 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176360087
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dank! Afgelopen weekend maar vast een hoop shit ingepakt en ondertussen de Funda statistiekjes maar zitten refreshen :D
Eens zien wat het oplevert.
Inpakken ja.. wat een crime is dat zeg :X.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176360141
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan verdiend lily wel een DM van jou, tenzij je nu net niet kan of al net daar een huis gekocht heb :)
Hardcore sittard!!
pi_176360279
quote:
17s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Inpakken ja.. wat een crime is dat zeg :X.
*staart naar 400+ LP's *

yup.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 januari 2018 @ 09:42:07 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176360306
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

*staart naar 400+ LP's *

yup.
Das wel heul veul ja! Ik heb ook echt een shitload aan boeken uitgefilterd voor de kringloop. Het ruimt wel op, dat wel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 8 januari 2018 @ 10:45:45 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176361258
Ik zie echt op tegen het inpakken... ;(.

En yay, nog een heel tof huis gezien *O*.
KuikenGuppy
pi_176361322
quote:
17s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Das wel heul veul ja! Ik heb ook echt een shitload aan boeken uitgefilterd voor de kringloop. Het ruimt wel op, dat wel!
Ja die heb ik ook al veel opgeruimd, heb ook veel shit weggegeven via de lokale weggeefhoek op Facebook. Zooitje mensen mee blij gemaakt voor de feestdagen.
Dan nog blijft er een hoop over, maar dat is met een dag ook nog wel te overzien. Heb nog wat credits uitstaan bij m'n zussen van hun verhuizing vorig jaar, die moeten maar ff meehelpen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 januari 2018 @ 10:52:23 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176361377
Wij gaan de verhuizing denk ik (deels) uitbesteden... 't Gaat toch allemaal geld kosten :').
KuikenGuppy
  maandag 8 januari 2018 @ 11:00:37 #127
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176361515
Spannend al die huizen in de verkoop!
Burd welke regio zijn jullie nu aan het kijken? Was wel ruim toch, niet ergens heel specifiek? Gaan jullie een bezichtiging inplannen bij het huis wat je net hebt gevonden?

Ik vond het ook zoooo spannend om het huis te koop te hebben (en ik zie nu dit topic pas, anders had ik veel eerder meegepost ):O ).
Eind november huis te koop gezet en tussen kerst en oud en nieuw istie verkocht *O*
Vannacht om 00.00 verlopen de 3 dagen bedenktijd en dan mag de verkocht (ovb) sticker op het bord :D

Toch een hele opluchting omdat we ook al een nieuw huis hebben gekocht ;)
Eind april hebben we de overdracht van het nieuwe huis en 1 juni gaan we uit ons huidige huis.
Zin in!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 8 januari 2018 @ 11:37:55 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176362224
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:52 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan de verhuizing denk ik (deels) uitbesteden... 't Gaat toch allemaal geld kosten :').
Dat is ook zo ja.. maar ik weet niet, vind het ook wel weer fijn om alles even een keer goed uit te zoeken. Nou moet dat sowieso i.v.m. verdeling spullen, maar goed.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176362344
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:52 schreef Burdie het volgende:
Wij gaan de verhuizing denk ik (deels) uitbesteden... 't Gaat toch allemaal geld kosten :').
Ik ook, al genoeg rugproblemen gehad de afgelopen maanden. Pakken doe ik zelf maar het sjouwwerk huur ik een bedrijf voor in.

-edit-

Net een mail van de makelaar, heb voor a.s. donderdag en vrijdag in totaal 12 bezichtigingen gepland staan *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Ceased2Be op 08-01-2018 13:32:05 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176372460
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:00 schreef Radyhyn het volgende:
Spannend al die huizen in de verkoop!
Burd welke regio zijn jullie nu aan het kijken? Was wel ruim toch, niet ergens heel specifiek? Gaan jullie een bezichtiging inplannen bij het huis wat je net hebt gevonden?

Ik vond het ook zoooo spannend om het huis te koop te hebben (en ik zie nu dit topic pas, anders had ik veel eerder meegepost ):O ).
Eind november huis te koop gezet en tussen kerst en oud en nieuw istie verkocht *O*
Vannacht om 00.00 verlopen de 3 dagen bedenktijd en dan mag de verkocht (ovb) sticker op het bord :D

Toch een hele opluchting omdat we ook al een nieuw huis hebben gekocht ;)
Eind april hebben we de overdracht van het nieuwe huis en 1 juni gaan we uit ons huidige huis.
Zin in!
Wauw gefeliciteerd! Hoop zo dat ik hetzelfde bericht binnenkort kan posten!
Heb je veel bezichtigingen gehad?
Alius aliud dicit
pi_176372478
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ook, al genoeg rugproblemen gehad de afgelopen maanden. Pakken doe ik zelf maar het sjouwwerk huur ik een bedrijf voor in.

-edit-

Net een mail van de makelaar, heb voor a.s. donderdag en vrijdag in totaal 12 bezichtigingen gepland staan *O*
Wow 12 bezichtigingen ^O^ Das veel! Duimen maar!
Alius aliud dicit
pi_176373447
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:24 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Wow 12 bezichtigingen ^O^ Das veel! Duimen maar!
*beetje* overspannen woningmarkt hier, veel investeerders die appartementjes opkopen om te verhuren en daar hoop ik nu van te profiteren. :)
We zullen zien hoe het gaat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 januari 2018 @ 20:28:17 #133
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176374017
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:23 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Wauw gefeliciteerd! Hoop zo dat ik hetzelfde bericht binnenkort kan posten!
Heb je veel bezichtigingen gehad?
Bedankt!
De 3e bezichtiging waren de kopers (toen stond het 2,5 week te koop). Ze kwamen na 2 weken nogmaals kijken en hebben daarna geboden. In de tussentijd hadden we nog 2 bezichtigingen maar 1 daarvan belde laatste moment af en de andere kwam gewoon niet opdagen 8)7
Kopers zijn hele leuke mensen en we hebben veel dezelfde interesses e.d. :)

Heb je nog veel bezichtigingen gepland staan? Toitoitoi.

Wow Ceased, 12! Dat ziet er goed uit! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176374096
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:28 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

Bedankt!
De 3e bezichtiging waren de kopers (toen stond het 2,5 week te koop). Ze kwamen na 2 weken nogmaals kijken en hebben daarna geboden. In de tussentijd hadden we nog 2 bezichtigingen maar 1 daarvan belde laatste moment af en de andere kwam gewoon niet opdagen 8)7
Kopers zijn hele leuke mensen en we hebben veel dezelfde interesses e.d. :)

Heb je nog veel bezichtigingen gepland staan? Toitoitoi.

Wow Ceased, 12! Dat ziet er goed uit! ^O^
Dat klinkt goed, fijn zeg!
Hier even helemaal niks -O- Krijg er ondertussen beetje de zenuwen van..
Alius aliud dicit
  maandag 8 januari 2018 @ 20:58:02 #135
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176374808
Ohh zo herkenbaar die zenuwen!

Het was ook wel een beetje afwachten met de uiteindelijke kopers. Ze belden voor de eerste bezichtiging en die wilden ze pas bijna 2 weken later. Dus eigenlijk hadden we er niet heel veel van verwacht.

Ze waren bij de bezichtiging super enthousiast volgens de makelaar en de volgende werkdag (na weekend) belden ze meteen voor een afspraak voor een 2e bezichtiging... Maar die was dus ook nogmaals bijna 2 weken later.. en vlak voor de kerst..
Op 3e kerstdag werd geboden en binnen een paar uur waren we er uit :o

Hopelijk gaan de bezichtigingen bij jullie snel weer lopen nu de vakantie écht voorbij is.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176375429
Oh dan zou ik ook onrustig worden, elke keer twee weken ertussen!maar supergoed afgelopen, erg fijn voor jullie!

We hebben ook kijkers gehad buiten makelaar om. Een daarvan heeft gewoon nooit meer iets laten horen, is ook nog een bekende van ons :N

Ik wijt de stilte het ook maar een beetje aan de vakantie... Soortgelijke huizen gaan normaal als warme broodjes en we hebben het erg scherp geprijsd, juist omdat we er wel snel vanaf willen.
Alius aliud dicit
pi_176375596
Wat heerlijk dat het bij sommige hier zo snel gaat! O+ En 12 bezichtigingen :o *O*

Hier dus niet.
Dat maakt de voorpret en kriebels een stuk minder maar ik word er niet onrustig van.
We hoeven niet weg. Ons huis is eigenlijk heel erg fijn maar we willen nu in een andere wijk wonen. Het heeft geen haast.

Tuurlijk hebben we een huis (eigenlijk 2) die we graag willen en ja, die kunnen zomaar aan onze neus voorbij gaan, maar toch ben ik rustig.
Ik kan het toch niet versnellen.

We hebben geen keus dan alleen maar wachten en dat gaat me ondertussen weer goed af.
pi_176381705
Hier was het niet echt de planning om het allemaal zo snel te doen, ik had in December de verkoopmakelaar alvast geregeld en foto's laten maken van m'n appartementje met het idee het ergens in Januari op de markt te gooien terwijl ik ondertussen alvast wat ging rondkijken.

Toen wees m'n zusje me op een huis in een dorpje hier in de buurt, 19 december daar de 2e bezichtiging gehad en de 23e was m'n bod geaccepteerd :o
De zondag een online gesprek gehad met de bank of dit toch ook allemaal wel mogelijk was (en dat was gelukkig) dus toen als een gek de rest gaan regelen.

Vandaag staan de taxatie en de bouwkundige keuring van m'n nieuwe stekkie op de planning, als daar niets vreemds uitkomt is het deze week praktisch allemaal rond. *fingers crossed*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:03:36 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176383890
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:00 schreef Radyhyn het volgende:
Spannend al die huizen in de verkoop!
Burd welke regio zijn jullie nu aan het kijken? Was wel ruim toch, niet ergens heel specifiek? Gaan jullie een bezichtiging inplannen bij het huis wat je net hebt gevonden?
We kijken heel breed, maar eigenlijk weet ik precies waar ik wil wonen ;) ik DM je zo wel ff.
We hebben nu een top-3 van droomhuizen, waarvan we echt het allerliefst op de nummer 1 willen wonen. Nummer 2 heb ik gisteren gevonden en nummer 3 zijn we alleen nog maar langs gereden. Ik hoef zelf niet zo nodig te gaan bezichtigen zolang ons eigen huis niet verkocht is, maar mijn man zei net dat hij dat wel zou willen.

Enneh... gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis *O*.
KuikenGuppy
pi_176420420
Gefeliciteerd met de verkoop Rady en Ceased met je waarschijnlijk nieuwe huis!

Vandaag kregen we de foto's van de makelaar en we zijn er heel blij mee. O+ Morgen komt het op de website van de makelaar, vrijdag of zaterdag op FB en dan zondag op Funda. :o

Ik heb gisteren wat rondgebeld omdat we al wel wat zouden bezichtigen, maar álles waar we evt in geïnteresseerd waren was gewoon al onder voorbehoud verkocht. Nu dus maar ook een aankoopmakelaar in de arm genomen, of ja, hij belt morgen terug. :)
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:12:27 #141
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176427052
Mrmime, ik zag na de vakantie wel een lichte stijging in de funda activiteit ;)
Maar nu is de status veranderd naar verkocht ovb.. dus zijn de statistieken meteen gekelderd en kan ik niet meer vergelijken ;)

Lily wat goed dat je er zo rustig onder kan blijven :Y

Ceased, het kan opeens snel gaan hé, helemaal als je hét huis tegenkomt ^O^
Bij ons was het ook de bedoeling om eerst de woning in de verkoop te hebben of verkocht te hebben en daarna pas een nieuw huis te kopen. Maar de dag voor we afspraak met onze verkoopmakelaar hadden kwam voor ons hét huis voorbij.. Omdat er maar zo weinig woningen aan onze wensen voldeden (eens in de zoveel maanden kwam er 1 te koop) hebben we de gok toch maar genomen.

Tnx Burd, hopelijk jullie ook snel zodat jullie actie kunnen ondernemen op jullie droomhuis :)

Selv, fijn dat de foto's zo mooi zijn. Scheelt een heleboel :Y
Hopelijk een snelle verkoop en dan lekker wat nieuws zoeken.
Hier moet je, in de prijsklasse waar wij in zochten, ook heel snel erbij zijn.
Ik had op facebook alle makelaars in de regio geliked.. die zetten vaak al woningen op facebook voordat ze op funda komen. Zo hebben we ons huis ook kunnen kopen..
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176439266
Hoeveel contact hebben/hadden jullie met jullie makelaar toen jullie huis te koop stond? Het is hier nu al ruim drie weken radiostilte. Is dat normaal?
Ga hem morgen zelf maar even bellen hoe het ermee is.

Hij is als het goed is toch ook zeker gebaat bij de verkoop van ons huis want de woning die wij gekocht hebben (veel duurder huis dan dat we nu hebben) werd ook door hem verkocht en wij hebben hem aangekocht onder voorbehoud verkoop eigen woning..
Alius aliud dicit
pi_176440501
Hier ook al drie weken radiostilte maar ja, als niemand interesse heeft, tja.
Afwachten maar.

Wij hebben weliswaar geen nieuwe woning aangekocht maar we hebben alleen contact als er geïnteresseerden zijn. En die zijn er blijkbaar niet. Ik kan niemand dwingen :+

[ Bericht 36% gewijzigd door lily op 11-01-2018 21:29:41 ]
pi_176444251
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:42 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Enschede. We zijn wel heel kritisch op naar welke wijk we willen, maar die zijn allemaal zeer gewild, dus spannend wordt (is) het zeker!
Toevallig op zoek naar een zeer mooie jaren '30 woning net buiten de singel? (135m2 opp/260m2 perceel) Onze woning gaat over een week in de verkoop voor 275k.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_176447575
Goed, het is echt compleet gekkenhuis hier.

8 Kijkers gehad gisteren, 2 boden al gehad, 3 die nog willen bieden maar de VVE stukken nog door willen nemen. Vandaag stonden er 4 gepland maar er zijn er nog een 3-tal bijgepland (en wellicht meer). En genoeg in de mailbox om nog 2 / 3 dagen volgende week vol te boeken met bezichtigingen.

Ziet er naar uit dat de verkoop hier per opbod gaat... compleet van de pot gerukt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:06:46 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176447598
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Goed, het is echt compleet gekkenhuis hier.

8 Kijkers gehad gisteren, 2 boden al gehad, 3 die nog willen bieden maar de VVE stukken nog door willen nemen. Vandaag stonden er 4 gepland maar er zijn er nog een 3-tal bijgepland (en wellicht meer). En genoeg in de mailbox om nog 2 / 3 dagen volgende week vol te boeken met bezichtigingen.

Ziet er naar uit dat de verkoop hier per opbod gaat... compleet van de pot gerukt.
Wauw! Superfijn, gefeliciteerd alvast daarmee :). Lekker toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_176447689
omg :o :D
pi_176447691
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wauw! Superfijn, gefeliciteerd alvast daarmee :). Lekker toch?
Ik mag niet klagen, maar voel me wel enigszins bezwaard :@
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176447712
Bezwaard! Waarom dan?
pi_176447755
Omdat ik m'n veredelde bezemkast nu al redelijk overprijsd vind eerlijk gezegd :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176447789
Ah zo, ja ach... ze (de bieders) doen het toch zelf :7
pi_176447810
Dat is zeker waar, en het extra geld kan ik op zich mooi gebruiken voor m'n nieuwe huisje. Dat verzacht de pijn wel wat ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:38:55 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176447987
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Omdat ik m'n veredelde bezemkast nu al redelijk overprijsd vind eerlijk gezegd :D
Haha ja okay, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ja, dit is nou eenmaal hoe de markt werkt momenteel :). En je kunt eventuele overwaarde vast heel goed gebruiken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:52:32 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176448182
Haha tof, c2b!
KuikenGuppy
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:53:45 #155
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176452246
Wauw Ceased ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176460613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:30 schreef Moody het volgende:

[..]

Toevallig op zoek naar een zeer mooie jaren '30 woning net buiten de singel? (135m2 opp/260m2 perceel) Onze woning gaat over een week in de verkoop voor 275k.
DM met details over waar je huis woont? O-) Zit wel net boven onze maximumprijs eigenlijk, maar als het hét huis op dé locatie is, wie weet. :)
pi_176460648
Wat goed zeg Ceased! Onze makelaar benoemde die mogelijkheid ook bij ons huis, maar eerst zien en dan geloven.
pi_176516719
Nou, appartement is verkocht. Bijna 12K boven de vraagprijs :{ :@ :D *O*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176516804
quote:
11s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, appartement is verkocht. Bijna 12K boven de vraagprijs :{ :@ :D *O*
gefeliciteerd!
  maandag 15 januari 2018 @ 12:48:50 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_176517318
quote:
11s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, appartement is verkocht. Bijna 12K boven de vraagprijs :{ :@ :D *O*
Yeah! Congrats *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')