abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174900135
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:47 schreef MeesterWortel het volgende:
[ afbeelding ]

Zaaltje met Forum voor Democratie aanhangers. :’)

Thierry Baudet en z’n puistenkopjes. :’)
goed dat kingroland en ik niet gegaan zijn
  maandag 6 november 2017 @ 11:31:16 #77
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_174900552
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 13:18 schreef MeesterWortel het volgende:

[..]

Partij van de Clearasil :')
Ja, je kunt er wel lollig over doen, maar dit is wel een groep die nog makkelijk te brainwashen en op te jutten is, want die denken niet na over de consequenties.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 6 november 2017 @ 19:06:28 #78
458965 G-Pier
Ik ben lang, heel lang.
pi_174908206
Morgen een praktijktoets, je moet een scenario uit de grabbelton pakken en dat wordt jouw toets. Agressie en EHBO aan boord is een gecombineerd vak dus ik hoop dat ik morgen een passagier heb die voor mijn neus schreeuwt dat ik een klootzak ben. Dat liever dan een passagier die voor mijn neus neervalt door een hartaanval.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_174908309
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, je kunt er wel lollig over doen, maar dit is wel een groep die nog makkelijk te brainwashen en op te jutten is, want die denken niet na over de consequenties.
Ook gewoon nul vrouwen op honderd aanwezigen. _O- Partij voor de verliezers.
pi_174910069
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hoeft niet slim te zijn om te mogen stemmen of kinderen te krijgen.
pi_174910094
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

goed dat kingroland en ik niet gegaan zijn
Jullie zijn ook nazipuistjes?

[ Bericht 0% gewijzigd door MeesterWortel op 06-11-2017 22:26:01 ]
pi_174916555
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 19:10 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ook gewoon nul vrouwen op honderd aanwezigen. _O- Partij voor de verliezers.
Die glibberen en glijden massaal met Jesse weg, hé :s)
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:40:49 #83
71919 wonderer
pi_174917847
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 20:26 schreef MeesterWortel het volgende:

[..]

Je hoeft niet slim te zijn om te mogen stemmen of kinderen te krijgen.
Dat is waar, maar dat heeft niks te maken met wat ik net zei.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_174918082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat heeft niks te maken met wat ik net zei.
Ik bedoel dat een groot deel van de kiezers makkelijk te beïnvloeden of misleiden zijn. Dat is helaas niet voorbehouden aan de leden van Thierry’s Jeugdstorm.
pi_174918901
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:12 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Die glibberen en glijden massaal met Jesse weg, hé :s)
Daar lopen ook meer dan genoeg mannen rond natuurlijk, waar pauperpartij FVD vrouwen volledig afschrikt. Zegt een hoop over hun platform.
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:12 #86
71919 wonderer
pi_174921000
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:58 schreef MeesterWortel het volgende:

[..]

Ik bedoel dat een groot deel van de kiezers makkelijk te beïnvloeden of misleiden zijn. Dat is helaas niet voorbehouden aan de leden van Thierry’s Jeugdstorm.
Dat was niet het punt dat ik probeerde te maken. De kans dat een stel pubers "voorgoed" door hem en z'n ideologieen verknipt raakt, is groter dan als het middelbare witte mannen zouden zijn (want die waren toch al verknipt als ze op hem stemmen).
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:29:23 #87
458965 G-Pier
Ik ben lang, heel lang.
pi_174921217
Nou jongens, het is mij toch eens wat. Ik had “hyperventilatie + flauwte” getrokken uit de grabbelton maar de actrice had het briefje verkeerd gelezen dus ze deed bewusteloos waarna ik haar ging reanimeren.
Natuurlijk wist ik van niks maar het gezicht van de docent die mij ging beoordelen sprak boekdelen (“wtf wat doet hij”) want op een gegeven moment had ik een AED die de schok had geannuleerd dus ik ben op eigen houtje maar gaan reanimeren.
Tijdens de evaluatie met de actrice kwam de miscommunicatie naar voren en heb ik de toets gehaald omdat ik alle stappen van de reanimatie goed heb uitgevoerd.
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:02:43 #88
71919 wonderer
pi_174921791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:29 schreef G-Pier het volgende:
Nou jongens, het is mij toch eens wat. Ik had “hyperventilatie + flauwte” getrokken uit de grabbelton maar de actrice had het briefje verkeerd gelezen dus ze deed bewusteloos waarna ik haar ging reanimeren.
Natuurlijk wist ik van niks maar het gezicht van de docent die mij ging beoordelen sprak boekdelen (“wtf wat doet hij”) want op een gegeven moment had ik een AED die de schok had geannuleerd dus ik ben op eigen houtje maar gaan reanimeren.
Tijdens de evaluatie met de actrice kwam de miscommunicatie naar voren en heb ik de toets gehaald omdat ik alle stappen van de reanimatie goed heb uitgevoerd.
Dus precies wat je niet wilde en ook nog niet zoals het hoorde en toch gehaald. Da's vet! Gefeliciteerd.
pi_174925286
Goed bezig G-Pier! :D
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+

Zo mooi.
De beschrijving van die film lijkt me ook heel mooi, jammer dat ie nergens in de buurt wordt vertoond.
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:43:58 #90
458965 G-Pier
Ik ben lang, heel lang.
pi_174926688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dus precies wat je niet wilde en ook nog niet zoals het hoorde en toch gehaald. Da's vet! Gefeliciteerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Goed bezig G-Pier! :D
De beschrijving van die film lijkt me ook heel mooi, jammer dat ie nergens in de buurt wordt vertoond.
Dankjewel! Toen ik klaar was met de toets kon ik door de grond zakken toen de docent het blaadje opende en liet zien dat er "hyperventilatie + flauwte" stond, gelukkig corrigeerde de actrice zichzelf want anders had ik het niet gehaald. :D

Morgen mijn eerste examen: Nederlands Lezen & Luisteren en Rekenen. Vooral dat laatste wordt pittig.

Vrijdag naar de luchthaven om mijn geleerde stof in de praktijk te brengen (zonder toetsen hahaha): er gaan échte vliegtuigcabines de hens in en mijn driekoppige crew en ik moeten het blussen zonder purser/leidinggevende. :)
pi_174929208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat was niet het punt dat ik probeerde te maken. De kans dat een stel pubers "voorgoed" door hem en z'n ideologieen verknipt raakt, is groter dan als het middelbare witte mannen zouden zijn (want die waren toch al verknipt als ze op hem stemmen).
Ah zo, ik neem aan dat die pubers toch al verloren zijn. Als Thierry er niet was geweest, dan waren ze wel achter een andere gek aan gerend.
pi_175000439
Door dit topic helemaal beneden neer te knallen betekent dus de doodsteek
pi_175001405
Het leeft nog!
Huh!?
pi_175001414
Haha ja inderdaad. Even een mod vragen of dat misschien anders mag.
pi_175001443
Het is maar 5 pagina's naar beneden scrollen :')
Huh!?
pi_175001466
Ik heb het even lief gevraagd. Is richogod hier eigenlijk mod? Dan komt het vast wel goed.
pi_175002077
Topic op normaal gezet :*
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_175002176
Hoop maar dat het iets gaat werken.. Ik heb dit nog niet achter de schermen besproken, dus misschien is het van korte duur :') (al ga ik daar niet van uit)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_175002278
Thanks O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:15 schreef murp het volgende:
Hoop maar dat het iets gaat werken.. Ik heb dit nog niet achter de schermen besproken, dus misschien is het van korte duur :') (al ga ik daar niet van uit)
Als dat zo is gooien we het op discriminatie!!1!, dat we bewust uit het zicht worden gehouden. 8-)
pi_175002412
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Thanks O+

[..]

Als dat zo is gooien we het op discriminatie!!1!, dat we bewust uit het zicht worden gehouden. 8-)
wheheh, komen jullie daar nu pas achter? :')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')