abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:44:25 #1
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174728927
Afgelopen zondag 8 oktober is Harvey Weinstein, een bekende filmproducent (o.a. Pulp Fiction) ontslagen door zijn maatschappij die hij mede heeft opgezet, The Weinstein Company. Acht vrouwen die hem beschuldigen van seksuele intimidatie hadden hem er al eerder toe gezet om zijn werkzaamheden neer te leggen, dit alles na een publicatie van een artikel in The New York Times afgelopen donderdag.

De 65 jarige producer bood zijn excuses aan en vrijwillige therapie voor hemzelf. Daarmee was het niet afgedaan. Op Twitter volgden er vele berichten waarom het zo oorverdovend stil bleef en er niet meer actrices hun mond open trokken, omdat er toch echt wel meer vermeende zaken waren. De geruchten over zijn dubieuze omgang met vrouwen gingen al jarenlang rond in Hollywood.


Harvey Weinstein Paid Off Sexual Harassment Accusers for Decades
(The New York Times)

quote:
I am a 28 year old woman trying to make a living and a career. Harvey Weinstein is a 64 year old, world famous man and this is his company. The balance of power is me: 0, Harvey Weinstein: 10.
— From Lauren O’Connor‘s memo

I am a professional and have tried to be professional. I am not treated that way however. I am sexualized and diminished.
— From Lauren O’Connor‘s memo
Nu bijna een week na het ontstaan van dit schandaal beginnen er nu toch meer zaken aan het licht te komen vooral op social media en spreken vele bekende atrices hun afschuw eindelijk uit en de vraag is wat de verdere gevolgen zullen zijn voor deze man als blijkt dat hij veel meer slachtoffers heeft gemaakt dankzij zijn machtspositie.

De grote vraag is ook of bijvoorbeeld Hillary Clinton een verklaring gaat geven aangezien Weinstein een grote donateur voor haar was, tot 2016. Andere organisaties die geld van hem ontvangen hebben geven aan om het geld nu weg aan een goed doel.

Patrick Leahy to donate campaign contribution from Harvey Weinstein to charity (Washington Examiner)

FoxBusiness twitterde op maandag 09-10-2017 om 18:11:07 .@HowardKurtz on #Weinstein scandal: "The silence is really deafening." https://t.co/VXsWuU4QID reageer retweet
DEADLINE twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 17:29:19 The Other Shoe Drops: New Yorker Article Alleges Harvey Weinstein Rape Against Asia Argento https://t.co/uag0F5ICVm https://t.co/XzZrW164wE reageer retweet
De volgende link met nieuwe beschuldigingen bevat schokkend audiomateriaal van een ontmoeting uit 2015 van een Italiaanse actrice en regisseur Asia Argento.

Weinstein now being accused of rape
(dennismichaellynch.com)

quote:
Een lijst van vermeende slachtoffers opgesteld door Daily Mail:

Gwyneth Paltrow, actrice
Angelina Jolie, actrice
Louisette Geiss, actrice
Judith Godreche, actrice
Dawn Dunning, actrice
Tomi-Ann Roberts, actrice
Asia Argento, actrice
Katherine Kendall, actrice
Lucia Evans, actrice
Mira Sorvino, actrice
Rosanna Arquette, actrice
Rose McGowan, actrice
Ashley Judd, actrice
Emma De Caunes, actrice
Lauren O'Connor, voormalig medewerkster
Ambra Battilana, actrice
Jessica Barth, actrice
Laura Madden, voormalig medewerkster
Emily Nestor, voormalig medewerkster
Zelda Perkins, assistent
Elizabeth Karlsen, producer
Liza Campbell, scriptreader
Lauren Sivan, tv-host
Jessica Hynes, actrice
Romola Garai, actrice
Cara Delevingne, actrice

Plus vier ongenoemde personen.
Zullen er nog meer bekendheden hun verhaal naar buiten brengen? Het verhaal lijkt steeds groter te worden.
2019: The Great Awakening
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:49:19 #2
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174728967
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 07:55 schreef Loekie1 het volgende:
LOS ANGELES - Weer hebben twee actrices gezegd te zijn aangerand of verkracht door de Amerikaanse filmproducent Harvey Weinstein. Dit keer hebben de 57-jarige Annabella Sciorra en actrice Daryl Hannah (56) in het tijdschrift The New Yorker een boekje opengedaan over Weinstein.

Sciorra, die in meer dan 30 films speelde maar vooral bekend is door haar rol in de serie The Soprano's, zou door Weinstein in de jaren 90 voor het eerst zijn aangerand. Dat gebeurde eerst in haar eigen huis en daarna nog enkele keren, zo zegt ze.

Ze was naar eigen zeggen zo bang geworden voor Weinstein dat ze drie jaar lang geen acteerwerk heeft gedaan. Sciorra zegt nog iedere nacht te slapen met een honkbalknuppel naast haar bed.
https://www.telegraaf.nl/(...)beticht-van-misbruik
Er gebeurd heel veel en lijkt alsof de media dit eindelijk durft op te pakken. Later vandaag maar proberen om een overzicht te maken, voor zover dat kan.
2019: The Great Awakening
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 12:41:51 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_174755656
Vlak voor het schandaal losbarstte zou filmproducent Harvey Weinstein aan actrice Rose McGowan een miljoen dollar zwijggeld hebben geboden zodat ze niet zou praten over seksuele intimidatie en aanranding door Weinstein. Dat schrijft de Daily Mail vandaag.



De actrice liet begin oktober via Twitter weten dat het filmproducent Harvey Weinstein was die haar had verkracht tijdens het Sundance Film Festival in 1997. Het aanbod van een miljoen dollar kwam net een paar dagen voordat er talloze beschuldigingen tegen Weinstein werden geuit in een publicatie van The New York Times begin oktober. Vervolgens was er geen houden meer aan.

McGowan zegt dat ze in eerste instantie een tegenbod deed van 6 miljoen dollar. Ze vertelt hoe mensen in haar omgeving haar aanraadden om het geld aan te nemen. Maar ze begon te twijfelen over de overeenkomst en trok haar tegenbod terug. „Ik denk dat ik uiteindelijk wel op drie miljoen had kunnen uitkomen. Maar ik dacht: ’Bah, je bent walgelijk, ik wil jou geld niet eens, dat zou me een misselijk gevoel geven’”,, vertelt McGowan aan de krant.

In 1997 kreeg ze een fractie van het bedrag, honderdduizend dollar, voor een overeenkomst om te zwijgen over wat er was voorgevallen, waarbij ze pas deze zomer ontdekte dat er in die overeenkomst niet eens een vertrouwelijkheidsclausule zat. McGowan was de eerste die haar verhaal deed en is daarin voortdurend actief gebleven. Vervolgens kwamen ook andere slachtoffers naar buiten met hun verhaal, ondanks het tekenen van geheimhoudingsovereenkomsten. Inmiddels zijn er zestig vrouwen die beschuldigingen tegen Weinstein hebben geuit.

https://www.telegraaf.nl/(...)oen-dollar-zwijggeld

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:05:53 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174758503
bron

quote:
Al 200 vrouwen open over misbruik door James Toback

Het aantal vrouwen dat zegt seksueel geïntimideerd te zijn door Hollywoodregisseur James Toback is opgelopen tot 200. Dat schreef de krant The Los Angeles Times gisteren.

Onder andere actrices Rachel McAdams en Selma Blair spraken zich uit over de ongewenste intimiteiten begaan door de regisseur. Toback benaderde vrouwen en stelde zich voor als filmmaker die iets kon betekenen voor hun carrière.

De krant tekende eerder deze week de verhalen van 38 vrouwen op over de seksuele toespelingen en intimidaties door Toback. Volgens The LA Times hebben naar aanleiding van het artikel inmiddels 200 vrouwen zich gemeld met soortgelijke ervaringen.

Zo ook de 45-jarige Selma. De Hellboy-actrice herinnert zich een auditie in 1999 voor Toback’s film Harvard Man toen hij haar vroeg haar kleding uit te trekken. „Hij zei dat ik een Oost-Europees lichaam had. Dat ik er niet uitzag en er veel werk nodig was”, aldus Blair die vervolgens haar biezen pakte. „Hij bleef aandringen dat we verder zouden praten en begon over zijn penis te wrijven en vroeg me: zou je mij neuken?”, vervolgt de actrice.

Ook de 38-jarige Rachel deelt haar ervaring met Toback. Zo zou de regisseur haar na een auditie hebben uitgenodigd op zijn hotelkamer. Na twijfel, en wanhopig voor een filmrol, stemde ze in. „Al snel werd het gesprek behoorlijk seksueel getint”, zegt McAdams. „Hij vertelde dat hij die dag meerdere keren had gemasturbeerd terwijl hij aan mij dacht”, verklaart de Spotlight-actrice.

Ontkenning

Toback ontkent tegenover de krant dat hij de vrouwen kende. Als hij ze al had ontmoet, „duurde dat hooguit vijf minuten.” Hij beweert ook dat het gedurende de afgelopen 22 jaar „biologisch onmogelijk” was om dergelijk gedrag te vertonen. Hij kampt naar eigen zeggen onder meer met diabetes en hartklachten.
De volgende smeerlap.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:29:17 #5
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174770758
House of Cards stopt, 'geen verband met onthulling Spacey'

Toch apart, de beslissing om de serie te stoppen is al maanden geleden genomen maar ze kondigen het aan na de onthullling, om vervolgens te zeggen dat het los van elkaar staat. Hoe onhandig ben je dan met je PR?
2019: The Great Awakening
pi_174795565
Harvey "A Role Will Cost You A Hole" Weinstein

Harvey "She Blew Me To Be In My Movie" Weinstein

Harvey "I put the 'Ouch' in 'Casting Couch' " Weinstein

Harvey "A star is born when her pussy is torn” Weinstein

Harvey "I got it on tape in case you cry rape" Weinstein

Harvey "Collecting Underpants At Sundance" Weinstein

Harvey "You'll get fame only when I've came" Weinstein

Harvey "Rape is OK When You Blame the NRA" Weinstein

Harvey "Lube up that Flesh, for a Certified Fresh" Weinstein

Harvey "Grasp this Sword for an Academy Award" Weinstein

Harvey "Buying Her Silence After Sexual Violence" Weinstein

Harvey "Rich and Famous If I Penetrate Your Anus" Weinstein

Harvey "Making Hollywood goys suck off little boys” Weinstein

Harvey "Every New Actress Must Visit My Mattress" Weinstein

Harvey "Gargle my pee, for a spot on IMDb” Weinstein

Harvey "I Got The Power So You Watch Me Shower" Weinstein

Harvey "Show me that Hole and you've got the Role" Weinstein

Harvey "If you want a career, put my dick in your rear" Weinstein

Harvey “Cum shot for the plant pot” Weinstein

Harvey "I fucked Obama's daughter and now in hot water" Weinstein

Harvey "Clean it up with a mop and I'll take you to the top" Weinstein

Harvey "Put a finger in my buttcrack if you want a callback" Weinstein

Harvey "Swallow my cream if you want the Hollywood Dream" Weinstein

Harvey "Stop With The Kvetching It's Time For Some Stretching" Weinstein

Harvey "If you want to be in movies, then show me your boobies" Weinstein

Harvey "Hey princess, wanna be famous, then lemme fuck that anus" Weinstein

Harvey "First You Ride On My Meat, Then Quentin Jerks Off On Your Feet" Weinstein

Harvey “Suck on my chode and you’ll get that Golden Globe” Weinstein

Harvey “Going in balls deep to make the next Meryl Streep” Weinstein
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 3 november 2017 @ 20:59:31 #7
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174852201
Volgens TMZ wordt hij binnenkort aangehouden.

Harvey Weinstein NYPD says There's Enough to Arrest Him for Paz de la Huerta Alleged Rapes

quote:
There's enough evidence to arrest Harvey Weinstein for allegedly raping "Boardwalk Empire" star Paz de la Huerta ... according to a report.

NYPD detective Nicholas DiGaudio told Vanity Fair "I believe based on my interviews with Paz that from the NYPD standpoint, we have enough to make an arrest." DiGaudio is leading the investigation.

As we reported ... de la Huerta alleges Weinstein raped her first in October 2010 after he offered to give her a ride to her NYC apartment. De la Huerta claims the second time happened a couple months later.

This case, according to Vanity Fair, is the most compelling for prosecutors because it happened within New York's statute of limitations for first degree rape. De la Huerta is one of scores of women who have accused the former movie mogul of rape, sexual assault or harassment.
ABC twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 21:02:08 JUST IN: NYPD on Harvey Weinstein: "We have an actual case here. We are happy with where the investigation is right... https://t.co/PBwO4Lr7Lu reageer retweet
2019: The Great Awakening
  zondag 5 november 2017 @ 08:55:57 #8
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174877581
2019: The Great Awakening
pi_174877787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 20:59 schreef MangoTree het volgende:
Volgens TMZ wordt hij binnenkort aangehouden.

Harvey Weinstein NYPD says There's Enough to Arrest Him for Paz de la Huerta Alleged Rapes

[..]

ABC twitterde op vrijdag 03-11-2017 om 21:02:08 JUST IN: NYPD on Harvey Weinstein: "We have an actual case here. We are happy with where the investigation is right... https://t.co/PBwO4Lr7Lu reageer retweet
Belachelijk dat dat zo lang duurt. Twintig jaar cel is wel het minste.
  zondag 5 november 2017 @ 09:19:17 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_174877834
Uma Thurman lijkt bezig met een lijstje.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174877858
Het zou vrouwen echt helpen als deze mannen niet zo lang vrij rond kunnen lopen, nu zijn er al honderden aanklachten en die vent laten ze gewoon lopen, is toch niet normaal?
  zondag 5 november 2017 @ 09:29:13 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174877935
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 09:22 schreef Loekie1 het volgende:
Het zou vrouwen echt helpen als deze mannen niet zo lang vrij rond kunnen lopen, nu zijn er al honderden aanklachten en die vent laten ze gewoon lopen, is toch niet normaal?
Is dat zo?

Er zijn een hoop mensen die op twitter klagen. Justitie en politie kunnen daar niet veel mee.
Daarnaast is het geen roofdier die snachts op jagen gaat. De dingen waar hij van beschuldigd wordt hebben te maken met zijn werk en gerelateerde activiteiten. Die hij niet meer uit mag voeren. Er is weinig kans dat hij weer toeslaat.
Ten slotte gaat het om decennia waarin dit zich afspeelde. Het is niet zo dat hij dit nu pas doet. Dat hij al zo lang rondloopt ligt aan de onbereidheid van de vrouwen om er iets over te zeggen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174878692
Waarom zou je in de toekomst nog een machtige man aanklagen als er toch niks mee gebeurt omdat ie zo machtig is? Dat is precies het probleem en ook het probleem waardoor het blijft voortduren dat machtige personen hun macht misbruiken. Er wordt toch niks aan gedaan, ook als het bekend wordt niet.
  zondag 5 november 2017 @ 10:22:14 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174878704
Ik denk eerder de onbereidheid om uit Hollywood uitgekotst te worden op het moment dat je als enige naar voren komt en niemand geloofd je.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174878783
Honderden vrouwen worden nog eens belachelijk gemaakt omdat men deze persoon gewoon laat rondlopen. Ik begrijp Amerika soms niet. Met Cosby idem dito.
pi_174878798
Hopelijk fake.
pi_174878928
Een vrachtwagenchauffeur die valselijk beschuldigd wordt door zijn dochter krijgt 15 jaar plús tbs, en een machtige filmproducent, aangeklaagd door honderden vrouwen, mag vrij rond blijven lopen.
  zondag 5 november 2017 @ 10:38:04 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174878932
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk eerder de onbereidheid om uit Hollywood uitgekotst te worden op het moment dat je als enige naar voren komt en niemand geloofd je.
Hun baan verliezen, inderdaad. Je ziet het ook bij conservatieve acteurs en zangers. Men komt er niet voor uit, anders zijn ze hun baan en inkomsten kwijt.

Daarnaast geldt voor velen dat er weinig te klagen valt. Ze gaan met hem naar bed voor een rol, of een betere plek in de hiërarchie. Er valt dan niks te bewijzen. En het is ook niet strafbaar, voor zover ik weet.

quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
Honderden vrouwen worden nog eens belachelijk gemaakt omdat men deze persoon gewoon laat rondlopen. Ik begrijp Amerika soms niet. Met Cosby idem dito.
Wat snap je nu niet? Hij moet aangeklaagd worden en hij moet veroordeeld worden.
Zolang er niemand bereid is hem aan te klagen met voldoende bewijs, is hij een vrij man. Zo werkt het nu eenmaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174878950
Ik erger me er gewoon dood aan.
  zondag 5 november 2017 @ 10:39:47 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174878966
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
Ik erger me er gewoon dood aan.
En ik erger me kapot aan Jesse Klaver. Dat betekent niet dat hij maar de bak in moet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 7 november 2017 @ 01:27:05 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_174915101
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_174917366
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Een vrachtwagenchauffeur die valselijk beschuldigd wordt door zijn dochter krijgt 15 jaar plús tbs, en een machtige filmproducent, aangeklaagd door honderden vrouwen, mag vrij rond blijven lopen.
Nee, Weinstein is niet aangeklaagd door honderden vrouwen. Er hebben een lading vrouwen online hun ervaringen met de man gedeeld, maar voor zover mij bekend is er nu niet een lading vrouwen naar de politie gestapt om aangifte te doen.
pi_174917383
Elk persoon is onschuldig tot het tegenovergestelde is bewezen, maar ik neem aan dat zo'n beetje iedereen wel van mening is dat Weinstein op zijn minst een smerige vent is en dat er keihard tegen zo'n kerel opgetreden moet worden.

Dat gezegd hebbende verbaas ik mij erover hoeveel vrouwen bereid zijn zover te gaan voor een rol in een film. En dat er nu 100-en (?) actrices komen met meldingen die allemaal jaren, tot zelfs tientallen jaren hun mond hebben gehouden. Ik verbaas me daarover.

Laat me duidelijk zijn, de oorzaak en het probleem zit bij een smeerkees zoals Weinstein. Maar dan zie ik zo'n Uma Thurman reageren op de camera, en dan denk ik toch ook een beetje van ik snap de terechte boosheid, maar gezien de hoeveelheid klachten was dit gewoon algemeen bekend in de inner circle van Hollywood en de personen die dit konden stoppen (de sterren/top actrices inclusief Uma Thurman) hebben jaren geen actie ondernomen.
pi_174930615
Om wie zou dit gaan?

Jane Seymour is in het begin van haar carrière lastig gevallen door ’een van de machtigste’ Hollywood-producers van dat moment. De producer probeerde haar te dwingen seksuele handelingen bij hem te verrichten maar de geboren Britse moest daar niets van hebben en vertrok. Door het incident durfde Seymour destijds een jaar niet meer te werken, vertelt ze tegen Seymour was door de producer, die interesse in haar had voor zijn nieuwe film, uitgenodigd in zijn huis. Toen ze arriveerde ontdekte ze dat er iets mis was. De 66-jarige actrice dacht dat er nog meer mensen zouden komen, maar er was niemand.

Nadat de producer Seymour vertelde dat ze perfect was voor de rol, verwachtte hij een wederdienst van haar. „Ik heb mijn steentje bijgedragen en nu is het jouw beurt. Je weet wat je moet doen”, zou hij haar hebben gezegd. Seymour had geen andere keuze dan te vertrekken, aldus de actrice.

https://www.telegraaf.nl/(...)seksuele-intimidatie
pi_174934071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:05 schreef Loekie1 het volgende:
Om wie zou dit gaan?

Jane Seymour is in het begin van haar carrière lastig gevallen door ’een van de machtigste’ Hollywood-producers van dat moment.

[..]
Sully :P
O-)
Somebody that I used to know
pi_174934154
quote:
Beetje een vreemde reactie. Waar is ze boos over?
  donderdag 9 november 2017 @ 20:37:35 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174967604
De volgende?

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:44:50 #28
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174967846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:37 schreef Mani89 het volgende:
De volgende?

[ afbeelding ]
Zal te maken hebben met de inhoud van de film.

quote:
He comes disconcerted after his teenage daughter (Moretz) is seduced by a much older film director, played by Malkovich.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 november 2017 @ 20:48:48 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174967984
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal te maken hebben met de inhoud van de film.

Verwacht ik niet:

quote:
The New York Times is understood to be working on a story about C.K. and allegations of sexual harassment so the cancellation could be a precautionary measure.
C.K. also hastily scrapped an appearance on CBS’ “Late Show With Stephen Colbert.” He was scheduled to be on the show on Thursday, but has been replaced by William H. Macy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174968046
Alle mannen
  donderdag 9 november 2017 @ 20:50:41 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174968053
quote:
7s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verwacht ik niet:

[..]

Hmm.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 november 2017 @ 20:51:27 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174968073
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 november 2017 @ 20:54:56 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174968182
Ik lees nu opeens overal dat er ook over hem al veel langer geruchten rond gingen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:58:28 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174968294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik lees nu opeens overal dat er ook over hem al veel langer geruchten rond gingen.
quote:
Rumors of C.K.’s alleged misdeeds have previously been addressed by comedians including Roseanne Barr, who publicly addressed the rumors in 2016, saying she’s heard stories about C.K. “locking the door and masturbating in front of women comics and writers.”

“I can’t tell you,” she continued. “I’ve heard so many stories. Not just him, but a lot of them. And it’s just par for the course. It’s just shit women have to put up with.”

In 2017, comedian Tig Notaro, whom C.K. discovered at the Largo comedy club in Los Angeles, cut ties with C.K. and said in an interview with the Daily Beast that he “needed to handle” the rumors. “It’s serious to be harassed. It’s serious, it’s serious, it’s serious,” she said. C.K. responded to the allegations in a September interview with The New York Times: “I’m not going to answer to that stuff because they’re rumors,” he said. “If you actually participate in a rumor, you make it bigger, and you make it real.”
https://www.vanityfair.co(...)nduct-new-york-times
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 november 2017 @ 21:14:08 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174968768
Je zou als man toch zeker wel willen dat ene vrouw zich zo maar voor je neus begint te vingeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ringo op 09-11-2017 21:21:29 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 9 november 2017 @ 21:18:49 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174968903
Zelfs als het Roseanne Barr was zou ik graag blijven kijken!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174970001
Ze zouden een film over die Harvey Weinstein moeten maken.
pi_174970324
  donderdag 9 november 2017 @ 23:27:31 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174972212
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174972585
quote:
Aanranden en verkrachten lijkt wel echt een dingetje te zijn van de "creatieve sector". Niet geheel toevallig precies die sector waarin voornamelijk deugers werkzaam zijn.
pi_174972839
quote:
6s.gif Op donderdag 9 november 2017 23:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Aanranden en verkrachten lijkt wel echt een dingetje te zijn van de "creatieve sector". Niet geheel toevallig precies die sector waarin voornamelijk deugers werkzaam zijn.
Mooie creatieve draaien geven zodat je van een grapje oid, een verkrachting kunt maken.
Bijvoorbeeld wat er nu gebeurd met Kevin Spacey. Gewoon ronduit overtrokken. Maar niemand wil binnen de deuggemeenschap imago schade oplopen en zich vooral keihard profileren als policor, dus doen ze overdreven.

Wel over iemands rug heen natuurlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 10 november 2017 @ 20:06:10 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174986983
Verklaring van Louis C.K.:

quote:
"I want to address the stories told to the New York Times by five women named Abby, Rebecca, Dana, Julia who felt able to name themselves and one who did not.
These stories are true. At the time, I said to myself that what I did was okay because I never showed a woman my dick without asking first, which is also true. But what I learned later in life, too late, is that when you have power over another person, asking them to look at your dick isn’t a question. It’s a predicament for them. The power I had over these women is that they admired me. And I wielded that power irresponsibly.

I have been remorseful of my actions. And I've tried to learn from them. And run from them. Now I’m aware of the extent of the impact of my actions. I learned yesterday the extent to which I left these women who admired me feeling badly about themselves and cautious around other men who would never have put them in that position.

I also took advantage of the fact that I was widely admired in my and their community, which disabled them from sharing their story and brought hardship to them when they tried because people who look up to me didn't want to hear it. I didn't think that I was doing any of that because my position allowed me not to think about it.

There is nothing about this that I forgive myself for. And I have to reconcile it with who I am. Which is nothing compared to the task I left them with.

I wish I had reacted to their admiration of me by being a good example to them as a man and given them some guidance as a comedian, including because I admired their work.

The hardest regret to live with is what you've done to hurt someone else. And I can hardly wrap my head around the scope of hurt I brought on them. I’d be remiss to exclude the hurt that I’ve brought on people who I work with and have worked with who’s professional and personal lives have been impacted by all of this, including projects currently in production: the cast and crew of Better Things, Baskets, The Cops, One Mississippi, and I Love You Daddy. I deeply regret that this has brought negative attention to my manager Dave Becky who only tried to mediate a situation that I caused. I’ve brought anguish and hardship to the people at FX who have given me so much The Orchard who took a chance on my movie. and every other entity that has bet on me through the years.
I’ve brought pain to my family, my friends, my children and their mother.

I have spent my long and lucky career talking and saying anything I want. I will now step back and take a long time to listen.
Thank you for reading."
http://www.tmz.com/2017/1(...)women-accusers-true/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:06:04 #43
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174988314
Een hoop verantwoord gezever weer.

Snowflake, snowflake, little snowflake.
Little snowflake falling from the sky.
Snowflake, snowflake, little snowflake.
Falling, falling, falling, falling, falling,
falling, falling, falling, falling…
falling on my head.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:36:09 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174995926
Vrolijke noot temidden van alle ik-ben-nee-wij-zijn-zo-zielig-hysterie, een interview met Fay Weldon in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)hysterisch~a4535897/ (achter de betaalmuur)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 13 november 2017 @ 11:10:11 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175039374
Ik zag vandaag wat beelden van Joe Biden, de vice-president onder Barack Obama, die in het openbaar vrouwen en meisjes nogal opmerkelijk beet pakt, onder andere (klein)dochters van senatoren. De bewegende beelden zijn nog griezeliger

















Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 18 november 2017 @ 11:29:52 #46
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175148946
Wat een totaal demasque dit. :')
quote:
Lena Dunham verdedigt producer beschuldigd van verkrachting, fans zijn razend

Uitgesproken feministe Lena Dunham, bekend van de serie ‘Girls’, verdedigt haar collega die beschuldigd werd van verkrachting. Murray Miller, een schrijver en producer voor de show, zou actrice Aurora Perrineau in haar slaap hebben aangevallen.

Perrineau en Miller zouden elkaar ontmoet hebben op een feestje, in 2012. Miller vroeg een lift naar huis aan één van haar vriendinnen, en de actrice zou met tegenzin mee in de auto zijn gestapt. “Op een gegeven moment werd ik naakt wakker in zijn bed,” zegt ze. “En hij had op dat moment al seks met me. Daar heb ik ook geen enkel moment toestemming voor gegeven, en ik schrok verschrikkelijk. Ik ben er echt door getraumatiseerd.”

Lena Dunham spreekt zich nu uit over het voorval. “De vele getuigenissen uit Hollywood die we de laatste weken te horen kregen, zijn broodnodig. Maar we moeten er rekening mee houden dat drie procent ervan valse rapporteringen zijn. Omdat ik Murray heel goed ken, ben ik er volledig zeker van dat dit een zaak is binnen die drie procent.”

Lena maakte duidelijk dat ze “geloofde in het doel” van alle vrouwen die nu naar voren komen met hun verhalen, maar dat ze eerst en vooral haar eigen vrienden wil beschermen. Dat schoot in het verkeerde keelgat bij vele fans, die haar hypocriet noemen.
“Lena Dunham is een groot voorvechter van vrouwenrechten,” klinkt het. “Tot er iemand wordt beschuldigd die ze zelf kent.”

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 18 november 2017 @ 11:37:51 #47
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175149072
3% valse rapporteringen?

De echte cijfers wijzen op dubbele getallen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 18 november 2017 @ 12:19:42 #48
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175149882
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 november 2017 11:37 schreef SpecialK het volgende:
3% valse rapporteringen?

De echte cijfers wijzen op dubbele getallen.
Bron van de echte cijfers?
2019: The Great Awakening
  zondag 19 november 2017 @ 11:44:55 #49
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_175168464
NOS: 'Weinstein bespioneerde 91 mensen om beschuldigingen te voorkomen'

https://nos.nl/artikel/22(...)en-te-voorkomen.html

Er is dus een lijst zoals te zien in artikel maar...
quote:
Overigens spreekt de filmproducent alle beschuldigingen tegen. Hij zegt dat er nooit sprake is geweest van seks zonder wederzijdse instemming. Door de beschuldigingen is de filmproducent inmiddels persona non grata in Hollywood. De politie in New York is op zoek naar bewijsmateriaal tegen Weinstein.
2019: The Great Awakening
  maandag 20 november 2017 @ 13:35:26 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_175193877
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:19 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Bron van de echte cijfers?
https://en.wikipedia.org/wiki/False_accusation_of_rape

Blijft een vaag onderwerp maar de FBI gaat uit van minimaal 8%. De cijfers in de UK en Nieuw Zeeland zijn na meta studies bevonden tussen de 11% en de 20% voor de studies met de grootste populaties.

2 of 3% is een feministische talking point op basis van onzin.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')