abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174728667
Van de frontpage:

quote:
Mocht je wel eens met nostalgische gevoelens terugdenken aan de tiener-avonturenfilms uit de jaren 80, dan heeft Netflix vanaf juli iets leuks voor je: Stranger Things. Van deze achtdelige avonturenserie mag FOK! alvast een paar eerste beelden laten zien.

Stranger Things wordt door de makers, de Duffer brothers, die ook meewerkten aan Wayward Pines, omschreven als een 'liefdesbrief aan de klassiekers uit de jaren 80'. De serie vertelt over de verdwijning van een jongen uit Hawkins, Indiana in 1983. Terwijl vrienden, familie en de lokale politie naar antwoorden zoeken, belanden ze in een mysterie vol geheime overheidsexperimenten, angstaanjagende bovennatuurlijke krachten en een vreemd klein meisje.
160517_725_ST_101-102_Unit_6680_R_800_534.jpg 160517_725_ST_101-102_Unit_1198_R_CROP_800_534.jpg
160517_725_ST_107-108_Unit_0754_R_CROP_800_534.jpg 160517_725_ST_103-104_Unit_3778_R_800_534.jpg

Een paar quotes uit de persinformatie van Stranger Things:
quote:
“We have so much nostalgia and love for this era. We really wanted to see something on television that was in the vein of the classic films we loved growing up: the Spielbergs, the John Carpenters, as well as the novels of Stephen King. And to us, what makes all of these stories so great to us -- and so resonant -- is that they all explore that magical point where the ordinary meets the extraordinary. When we were growing up, we were just regular kids, living in the suburbs of North Carolina, playing Dungeons and Dragons with our nerdy friends. But when we watched these films and read these books, we felt transported. Suddenly our lives had the potential for adventure -- maybe tomorrow we would find a treasure map in the attic, maybe my brother would vanish into the TV screen. We really want to capture that feeling with Stranger Things. We want to bring that feeling to people who grew up on those films -- and we also want to bring it to a whole new generation.” -- Matt Duffer
quote:
Matt adds, “What’s fun about the show is that it’s a bit of a rollercoaster - it has a little bit of everything. We follow three different generations: kids, teens, and adults. We like to think of each of these generations as existing in a different 80s universe. The adults are in a Spielberg film -- these imperfect individuals who slowly but inevitably come to realize that something very extraordinary is taking place around them. The teens are in an 80s horror film like Halloween or Nightmare on Elm Street, where the pains of high school and the loss of innocence is juxtaposed with supernatural evil. And the kids are in a Stephen King novel, like Stand by Me or It: nerdy outsiders from a small town who have to band together to face this terrifying horror.”
quote:
Hovering quietly in the small town of Hawkins is the government facility, Hawkins Laboratory. According to Shawn Levy, “no one is quite clear on what they do there.” The townspeople assume it has something to do with the Cold War - being the early 80s. “It’s revealed that the testing there is not overall aboveboard, nor is it within the parameters of what is known or considered acceptable or possible,” says Levy. Overseeing the testing is Dr. Brenner, played by Matthew Modine who has good intentions but whose actions don’t reflect that. The testing reveals supernatural abilities with Eleven (Millie Brown).
Te zien op Netflix vanaf 15 juli.

Wat ik er tot nu toe van gezien heb zag er in ieder geval goed uit. :)
Facts don't care about your feelings
pi_174728673
Wat ik trouwens wel mooi vond is dat ik Burke uit Aliens direct herkende in die dokter. En die film was gewoon 30 jaar geleden. Omdat het daar ook een rat was, had ik dat eigenlijk hier ook verwacht :P
Facts don't care about your feelings
  Boks-Chick zondag 29 oktober 2017 @ 08:36:09 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174728871
ik heb deze serie gisteren voor het eerst aan geslingerd. Nu de 1e 2 afleveringen gezien en ik ben gelijk verslingerd _O_

ik verwijder dit topic gelijk weer uit mijn MyAt vanwege mezelf niet te riskeren aan spoilers, maar kon het niet laten dit even te posten :D
lolwut
pi_174728910
Binnenkort seizoen 2 toch?
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:53:27 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174729007
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 08:42 schreef The_Temp het volgende:
Binnenkort seizoen 2 toch?
Dat is 2 dagen geleden uitgekomen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174729098
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 00:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Al vanaf de eerste scène dacht ik: die heeft een probleem met drank of drugs... Ik heb nog niet terug gekeken, maar heb het idee dat hij er slecht uit ziet.
Blijk ik toch gelijk te hebben...
http://thechive.com/2017/(...)-cocaine-possession/
1 + 1 = blauw
pi_174732047
quote:
15s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Blijk ik toch gelijk te hebben...
http://thechive.com/2017/(...)-cocaine-possession/
Ik vind sporen van Drugs nou niet echt direct duiden op een verslaving. Kan gewoon dat hij zijn tas niet had schoongemaakt nadat er drugs in zat. Als hij verslaafd is zou het waarschijnlijk niet bij alleen sporen blijven.
pi_174732498
Zo, ook klaar met bingen. Tof seizoen weer.
Was de casting van Sean Astin bewust een subtiele verwijzing naar The Goonies friend? :P
Vond het personage dat rechtstreeks uit Fear and Loathing leek te zijn gewandeld wel wat uit de toon vallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174734519
Hij was awesome _O_
  zondag 29 oktober 2017 @ 19:45:34 #10
456432 Kamina
Tenacious!
pi_174741343
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind sporen van Drugs nou niet echt direct duiden op een verslaving. Kan gewoon dat hij zijn tas niet had schoongemaakt nadat er drugs in zat. Als hij verslaafd is zou het waarschijnlijk niet bij alleen sporen blijven.
Voor mij ging het meer om dat hij echt een drugshoofd heeft (gekregen?).
1 + 1 = blauw
pi_174745153
Wooow! Wat tof! Heb lekker genoten. Op naar seizoen 3 volgend jaar.
  zondag 29 oktober 2017 @ 23:05:51 #12
192592 SureD1
------------------------------
pi_174748406
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:38 schreef Monolith het volgende:
Zo, ook klaar met bingen. Tof seizoen weer.
Was de casting van Sean Astin bewust een subtiele verwijzing naar The Goonies friend? :P
Yep, zeker als hij zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In drie dagen gebinged... cool seizoen! S3 is al bevestigd...
pi_174748503
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 23:05 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Yep, zeker als hij zegt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In drie dagen gebinged... cool seizoen! S3 is al bevestigd...
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174748821
Larry van Balki zat er ook in als arts/onderzoeker. Moest meteen lachen. Perfect Strangers / Stranger Things En dan helemaal als je zijn rol kent als zichzelf in The Leftovers.

pi_174749241
Rob Lowe ?


pi_174749294
Jonge Geert Wilders _O-


pi_174749455
Tof seizoen. Ben totaal niet van dit soort series, maar dit zat wel knap in elkaar. Alleen dat uitstapje naar die Kali hoefde van mij niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 30 oktober 2017 @ 00:25:08 #18
192592 SureD1
------------------------------
pi_174749577
Toch even wat meer losse gedachten na een binge-sessie. Ik vond het een top seizoen, net klaar met kijken dus het is nog vers, maar ik denk op veel vlakken beter dan seizoen 1.

Even een disclaimer: ik bekijk dit door een roze bril, want dit is nagenoeg mijn jeugd. De kids in de serie zijn min of meer van mijn leeftijd in die tijd. Ik had zo’n fiets, ik zat in zo’n groepje vrienden dat ruzie maakte over wie welke ghostbuster mocht zijn, om ons vervolgens met carnaval ook volledig in tenue te steken (met proton packs en alles)....

Natuurlijk geven de Duffer broers ons een gladde smoothie van al wat 80’s is, maar er zat toch een stevig shot Close Encounters of the 3d kind in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is toch wel een van de meest iconische films uit mijn jeugd geweest. Mijn ouders durfden me bij wijze van spreke geen stamppot voor te zetten want dan werd er weer zo’n berg van gemaakt.

Dustin’s lijn tapt uit een andere 80’s klassieker, die we met de klas op de basisschool bekeken, staat me nog levendig bij dat menig klasgenootje getraumatiseerd achter bleef

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder natuurlijk, Goonies, Indiana Jones, Jaws (die detective heeft een hele Dreyfuss vibe gaande), Stand by Me, eigenlijk de hele videotheek zo’n beetje...

Over El:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174749629
Het valt mij eigenlijk mee dat ze niet meer aliens en ander narigheid uit die upsidedown hebben wat lastig is. Wynona's beste rol volgens mij. Heb haar nooit een goede actrice gevonden.
pi_174749807
Akira.
1 + 1 = blauw
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:59:10 #21
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174752158
Gister 7 afleveringen gebinged.
Dustin blijft gewoon een baasje vooral met zn nieuwe tanden en zn 'rrrrrrrrrrrrrrrr'

ook leuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174752560
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister 7 afleveringen gebinged.
Dustin blijft gewoon een baasje vooral met zn nieuwe tanden en zn 'rrrrrrrrrrrrrrrr'

ook leuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook wel om lachen. Net als dat die mooiboy die die moeder stond te verleiden :D
Facts don't care about your feelings
pi_174753899
Ik vond de verwijzingen naar "the last of us" ook leuk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174754404
Ik weet niet of jullie ook beyond stranger things hebben gekeken, maar zitten ook wel grappige stukjes tussen. Vooral de kus scène tussen Mike en Eleven. :P
pi_174754576
quote:
Ik weet niet of jullie ook beyond stranger things hebben gekeken, maar zitten ook wel grappige stukjes tussen. Vooral de kus scène tussen Mike en Eleven. :P
Gaan we vanavond doen!
pi_174755942
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:50 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet niet of jullie ook beyond stranger things hebben gekeken, maar zitten ook wel grappige stukjes tussen. Vooral de kus scène tussen Mike en Eleven. :P
"I'm going in!" _O-
pi_174756091
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 00:25 schreef SureD1 het volgende:
Toch even wat meer losse gedachten na een binge-sessie. Ik vond het een top seizoen, net klaar met kijken dus het is nog vers, maar ik denk op veel vlakken beter dan seizoen 1.

Even een disclaimer: ik bekijk dit door een roze bril, want dit is nagenoeg mijn jeugd. De kids in de serie zijn min of meer van mijn leeftijd in die tijd. Ik had zo’n fiets, ik zat in zo’n groepje vrienden dat ruzie maakte over wie welke ghostbuster mocht zijn, om ons vervolgens met carnaval ook volledig in tenue te steken (met proton packs en alles)....

Natuurlijk geven de Duffer broers ons een gladde smoothie van al wat 80’s is, maar er zat toch een stevig shot Close Encounters of the 3d kind in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is toch wel een van de meest iconische films uit mijn jeugd geweest. Mijn ouders durfden me bij wijze van spreke geen stamppot voor te zetten want dan werd er weer zo’n berg van gemaakt.

Dustin’s lijn tapt uit een andere 80’s klassieker, die we met de klas op de basisschool bekeken, staat me nog levendig bij dat menig klasgenootje getraumatiseerd achter bleef

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder natuurlijk, Goonies, Indiana Jones, Jaws (die detective heeft een hele Dreyfuss vibe gaande), Stand by Me, eigenlijk de hele videotheek zo’n beetje...
Er wordt inderdaad wel vrij schaamteloos geteerd op de nostalgie van mensen die opgroeiden in de jaren '80 (waaronder ik). :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174756726
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er wordt inderdaad wel vrij schaamteloos geteerd op de nostalgie van mensen die opgroeiden in de jaren '80 (waaronder ik). :P
De reactie van Max, "cool story, but a bit derivative!" was wel geniaal.
pi_174757463
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er wordt inderdaad wel vrij schaamteloos geteerd op de nostalgie van mensen die opgroeiden in de jaren '80 (waaronder ik). :P
Nostalgie is echt niet wat deze serie sterk maakt hoor. Ik kom uit 89 dus heb de 80's niet meegemaakt maar ik vind de serie ook geweldig. Ze zetten gewoon de tijd sterk neer. Ik denk dat er genoeg fans <30 zijn.
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:37:10 #30
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174758022
Ik vind dat ze meer het gevoel van bepaalde jaren '80-films neerzetten dan de jaren '80 zelf. Hier en daar wel verwijzingen uiteraard, maar eigenlijk is dat nog redelijk beperkt. Ze imiteren vooral de sfeer van films als Goonies, Stand By Me, ET, Monster Squad, Explorers, IT.. kortom verhalen waarbij wat toffe tieners een avontuur beleven.

De voorbije decennia is er niet zoveel meer gemaakt dat daar op leek, mogelijk Super 8, maar dat was het dan wel. De rest is wat vervangen door al die "Young Adult" onzin waarin vrijwel niemand zichzelf herkent.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174758243
Ja klopt wel er is gewoon een 80's revival bezig. Ik luister ook heel veel 80's muziek de laatste jaren. In de 80's was de populaire cultuur nog redelijk alternatief denk ik. Ik begrijp of herken ook veel van die referenties omdat ik natuurlijk ook veel van die 80's cultuur als Terminator en dergelijke wel ken.

Ik bedoelde meer specifiek dat het niet op nostalgie kan drijven gezien nostalgie heimwee naar je persoonlijke verleden is. Maar ik heb geen persoonlijk verleden in de 80's dat geldt denk ik voor veel fans van Stranger things.
pi_174758273
Nogmaals, voor de 80s fans; Freaks and Geeks, staat ook op Netflix :Y
pi_174758654
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja klopt wel er is gewoon een 80's revival bezig. Ik luister ook heel veel 80's muziek de laatste jaren. In de 80's was de populaire cultuur nog redelijk alternatief denk ik. Ik begrijp of herken ook veel van die referenties omdat ik natuurlijk ook veel van die 80's cultuur als Terminator en dergelijke wel ken.

Ik bedoelde meer specifiek dat het niet op nostalgie kan drijven gezien nostalgie heimwee naar je persoonlijke verleden is. Maar ik heb geen persoonlijk verleden in de 80's dat geldt denk ik voor veel fans van Stranger things.
Het gaat natuurlijk ook om de "beperkingen" die er in de jaren 80 nog waren, vooral op het gebied van communicatie. In "beyond stranger things" hebben ze het hier ook nog over met de makers. Als iedereen smartphones had gehad en continue bereikbaar geweest dan was het hele verhaal in duigen gevallen bijvoorbeeld. Ze hebben hier heel slim gebruik van gemaakt. Het is dus meer dan alleen nostalgie, maar ook een handige kapstok voor de spanning en het verhaal.
pi_174759892
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:14 schreef Farenji het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk ook om de "beperkingen" die er in de jaren 80 nog waren, vooral op het gebied van communicatie. In "beyond stranger things" hebben ze het hier ook nog over met de makers. Als iedereen smartphones had gehad en continue bereikbaar geweest dan was het hele verhaal in duigen gevallen bijvoorbeeld. Ze hebben hier heel slim gebruik van gemaakt. Het is dus meer dan alleen nostalgie, maar ook een handige kapstok voor de spanning en het verhaal.
Denk dat het wel meevalt hoor, in series die in het hier en nu afspelen kunnen hoofdpersonen elkaar vaak ook niet goed bereiken. Er kan altijd geen ontvangst zijn/batterij leeg/telefoon vergeten/persoon die gebeld wordt neemt niet op, ga zo maar door. In House of Cards bijvoorbeeld lijkt het alsof de Amerikaanse president continue moeite heeft met de personen bereiken die hij op dat moment wil spreken.
Daarbij in Stranger Things zijn ze toch continue met die walkie talkies bezig, die zijn in deze serie bijna van het niveau mobiele telefoon. Maarja die makers moeten natuurlijk ook wat bullshit vertellen om de 9 uur beyond stranger things vol te lullen.
pi_174760473
Dat acteren van Eleven _O_. Schitterend hoe ze het worstelen als puber neerzet met haar nieuwe 'vader'. En ook het onvermogen van hem weer om een vaderfiguur te zijn.

Ik probeer er niet zo snel doorheen te jagen, maar zit nu op de helft ongeveer. Verslavende serie maar ik heb geen zin om weer een jaar te moeten wachten :P. (al zal het vast niet langer dan een week duren voor ik er wel doorheen ben _O-).
pi_174761052
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nostalgie is echt niet wat deze serie sterk maakt hoor. Ik kom uit 89 dus heb de 80's niet meegemaakt maar ik vind de serie ook geweldig. Ze zetten gewoon de tijd sterk neer. Ik denk dat er genoeg fans <30 zijn.
Dat zeg ik natuurlijk ook niet. De serie zit uitstekend in elkaar en kijkt heerlijk weg. Maar voor mensen die wél de jaren '80 hebben meegemaakt is het ook lekker nostalgisch.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174761519
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zeg ik natuurlijk ook niet. De serie zit uitstekend in elkaar en kijkt heerlijk weg. Maar voor mensen die wél de jaren '80 hebben meegemaakt is het ook lekker nostalgisch.
Misschien bedoelde je het anders maar je zei het niet anders.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er wordt inderdaad wel vrij schaamteloos geteerd op de nostalgie van mensen die opgroeiden in de jaren '80 (waaronder ik). :P
Teren op -> genoeg hebben aan.
Je zegt letterlijk dat Stranger things genoeg heeft aan de nostalgie bij mensen die opgroeiden in de jaren 80.
pi_174762172
quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Misschien bedoelde je het anders maar je zei het niet anders.

[..]

Teren op -> genoeg hebben aan.
Je zegt letterlijk dat Stranger things genoeg heeft aan de nostalgie bij mensen die opgroeiden in de jaren 80.
Dat iets afdoende is, betekent niet dat er geen andere kwaliteiten zijn die de serie ook prima kunnen maken. Gevalletje voldoende versus noodzakelijke voorwaarde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174762231
Beyond Stranger Things moet je wel checken na S2 gezien te hebben.

Wel erg vermakelijk. Zijn 7 episodes.

[ Bericht 7% gewijzigd door Qunix op 30-10-2017 18:50:22 ]
pi_174762376
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:35 schreef Qunix het volgende:
Beyond Stranger Things moet je wel checken na S2 gezien te hebben.

Wel erg vermakelijk.
Waarom? Het lijkt erop dat elke serie tegenwoordig ook zijn eigen talkshow heeft maar ik snap het punt daarvan niet.
pi_174762583
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom? Het lijkt erop dat elke serie tegenwoordig ook zijn eigen talkshow heeft maar ik snap het punt daarvan niet.
Nou, de context gaat meer om de spoilers. Dus kijk het na S2. Dat bedoel ik.
pi_174762697
Ik vind het erg leuk. Echter ik vind het nu wel een beetje snel escaleren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever...
pi_174762864
Ben ik de enige die niet zo onder de indruk is van dit seizoen? In 1x gebinged, maar toch kon het me niet erg pakken. Ik vond het wat inspiratieloos.
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:36:25 #44
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174763623
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:05 schreef Bot13 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo onder de indruk is van dit seizoen? In 1x gebinged, maar toch kon het me niet erg pakken. Ik vond het wat inspiratieloos.
Kwam wat traag op gang, maar vanaf de 4e aflevering vond ik het minstens zo boeiend als het eerste seizoen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:42:08 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174777797
Is S2 een vervolg op S1 en speelt het zich in de setting af of zijn beide series onafhankelijk van elkaar te kijken?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_174777841
Serie lekker gebinged dit weekend. Wat een leuk seizoen weer!

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is S2 een vervolg op S1 en speelt het zich in de setting af of zijn beide series onafhankelijk van elkaar te kijken?
Ja en nee. Ik raad je toch aan het eerste seizoen te kijken, om alle karakters te leren kennen en de backstory, wat toch wel belangrijk is.
pi_174779210
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is S2 een vervolg op S1 en speelt het zich in de setting af of zijn beide series onafhankelijk van elkaar te kijken?
Is een vervolg op seizoen 1
pi_174779529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 12:45 schreef Odaiba het volgende:
Serie lekker gebinged dit weekend. Wat een leuk seizoen weer!

[..]

Ja en nee. Ik raad je toch aan het eerste seizoen te kijken, om alle karakters te leren kennen en de backstory, wat toch wel belangrijk is.
Gewoon nee :P Het is geen Fargo of True Detective waarbij ieder seizoen nieuwe characters heeft. Een serie als dit beginnen bij S2 slaat gewoon nergens op.
Facts don't care about your feelings
pi_174779755
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Gewoon nee :P Het is geen Fargo of True Detective waarbij ieder seizoen nieuwe characters heeft. Een serie als dit beginnen bij S2 slaat gewoon nergens op.
Moet hij zelf weten. Ik verklaar die mensen ook voor gek :D Waarom zou je sws seizoenen van een serie overslaan.
pi_174782285
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Moet hij zelf weten. Ik verklaar die mensen ook voor gek :D Waarom zou je sws seizoenen van een serie overslaan.
Parks en Recreation seizoen 1 is niet geweldig. Die kun je best overslaan, maakt het makkelijker erin te komen. Bij super lang lopende series als Dr. Who of Battlestar Gallactica kan ik me ook wel voorstellen dat je niet bij het begin begint.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')