abonnement Unibet Coolblue
pi_174761821
Vind het echt voor geen meter spelen. Het spelen van wedstrijden is echt dramatisch. Hoop dat ze nog het 1 en ander fixen.
pi_174764326
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. Waarom zou ik.
Dan zou ik je uit kunnen leggen wat er mis is met de beoordelingen. Ramselaar ken je wel. 5 sterren potentie is natuurlijk belachelijk.
pi_174769406
FM 17 weer eens uit het stof halen en op mijn SDDtje knallen.

Ik ga starten met Real Mallorca.
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 22:56:42 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174769782
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:44 schreef Typisch het volgende:
FM 17 weer eens uit het stof halen en op mijn SDDtje knallen.

Ik ga starten met Real Mallorca.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_174769926
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:D
Nu moet ik nog effe verder komen dan 'new career'. Blijft hangen. :{


Als ik hier klik gebeurt er helemaal niks. :{ Hij freezed dan..
dafuq

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2017 23:03:08 ]
  woensdag 1 november 2017 @ 14:20:56 #81
462685 FMNederland
Football Manager Researcher
pi_174803171
Hallo!

Toch even een reactie omtrent wat gebeurtenissen voor Football Manager 2018.

In overleg, maar op aangeven van Ajax zal Abdelhak Nouri (net als bij Fifa overigens) in het spel verschijnen. Ook zullen er helaas staff leden ontbreken (met name bij Ajax)

Verder ben ik, en was ik, altijd prima benaderbaar - voornamelijk via de community.sigames.com (als ook Facebook en Twitter)
Maar zijn er weleens situaties geweest waar er ongefundeerd werd geroepen dat ik ontslagen moest worden en alle research kut is zonder verdere onderbouwing. Dan ben ik er gauw klaar mee en is verdere communicatie niet nodig.

Een van mijn grotere criticasters is jarenlang assistent researcher voor Feyenoord geweest....

Ik ben voor wat betreft 'de grote drie' neutraal - maar Ajax heeft zeker niet mijn voorkeur. ;-)

Ramselaar heeft "gewoon" een minus PA en kan in een bepaalde range vallen tot een PA van maximaal 160. 5 sterren vind ik persoonlijk wat enthousiast van de scouts, maar die ratings zijn ook niet altijd 100% en reflecteren aan de rest van je selectie, hoewel het bij 160 te billijken valt. HIj kan overigens ook een uiteindelijke PA van 130 á 139 krijgen. Hij heeft in mijn huidige testversie/game nu 136... en dan is het krap aan een international/zit hij al bijna aan z'n top.

Ik las ook wat over Lundqvist, die ga ik nog proberen voornamelijk AMC te maken, hij kwam wel over als spits, maar lijkt meer als #10 (en soms van rechts) te spelen inderdaad.

Verder commentaar lees ik (net zoals de forums hier, bij tijd en wijlen) en ben per PM beschikbaar.

Overigens is er sprake van een volledige data-lock per morgen. Mocht je nog iets veranderd (of overlegd) willen hebben - dan wil ik dit gerust nog even checken. Maar beloftes kan ik niet meer doen.

Vermits je een SIGames account + betaversie hebt - kun je checken wat er al gecoverd is:
https://community.sigames(...)fficial-data-issues/

Ik merk een hoop feedback over de nieuwe features, helaas kan ik daar weinig aan veranderen. Dynamics en het scoutingssysteem zullen wennen worden. Kan me voorstellen dat dit misschien niet de voorkeur heeft en het zal wellicht nog getweaked moeten worden. Achter de schermen doen ze daar een heleboel mee nog (maar daar heb ik zelf geen invloed op)
pi_174803461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:20 schreef FMNederland het volgende:
Hallo!

Toch even een reactie omtrent wat gebeurtenissen voor Football Manager 2018.

In overleg, maar op aangeven van Ajax zal Abdelhak Nouri (net als bij Fifa overigens) in het spel verschijnen. Ook zullen er helaas staff leden ontbreken (met name bij Ajax)

Verder ben ik, en was ik, altijd prima benaderbaar - voornamelijk via de community.sigames.com (als ook Facebook en Twitter)
Maar zijn er weleens situaties geweest waar er ongefundeerd werd geroepen dat ik ontslagen moest worden en alle research kut is zonder verdere onderbouwing. Dan ben ik er gauw klaar mee en is verdere communicatie niet nodig.

Een van mijn grotere criticasters is jarenlang assistent researcher voor Feyenoord geweest....

Ik ben voor wat betreft 'de grote drie' neutraal - maar Ajax heeft zeker niet mijn voorkeur. ;-)

Ramselaar heeft "gewoon" een minus PA en kan in een bepaalde range vallen tot een PA van maximaal 160. 5 sterren vind ik persoonlijk wat enthousiast van de scouts, maar die ratings zijn ook niet altijd 100% en reflecteren aan de rest van je selectie, hoewel het bij 160 te billijken valt. HIj kan overigens ook een uiteindelijke PA van 130 á 139 krijgen. Hij heeft in mijn huidige testversie/game nu 136... en dan is het krap aan een international/zit hij al bijna aan z'n top.

Ik las ook wat over Lundqvist, die ga ik nog proberen voornamelijk AMC te maken, hij kwam wel over als spits, maar lijkt meer als #10 (en soms van rechts) te spelen inderdaad.

Verder commentaar lees ik (net zoals de forums hier, bij tijd en wijlen) en ben per PM beschikbaar.

Overigens is er sprake van een volledige data-lock per morgen. Mocht je nog iets veranderd (of overlegd) willen hebben - dan wil ik dit gerust nog even checken. Maar beloftes kan ik niet meer doen.

Vermits je een SIGames account + betaversie hebt - kun je checken wat er al gecoverd is:
https://community.sigames(...)fficial-data-issues/

Ik merk een hoop feedback over de nieuwe features, helaas kan ik daar weinig aan veranderen. Dynamics en het scoutingssysteem zullen wennen worden. Kan me voorstellen dat dit misschien niet de voorkeur heeft en het zal wellicht nog getweaked moeten worden. Achter de schermen doen ze daar een heleboel mee nog (maar daar heb ik zelf geen invloed op)
Bedankt voor je reactie. Ramselaar ben ik met je eens. Ik schrok met name even van het potentieel van Mauro Junior, en in iets mindere mate van Obispo, Sidibé en Piroe. Zijn allen erg grote talenten op hun positie. Maar ook zo een Perr Schuurs. Die verdient ook een hogere rating.

Waar kan ik solliciteren voor volgend jaar. ;)
  woensdag 1 november 2017 @ 14:44:15 #83
462685 FMNederland
Football Manager Researcher
pi_174803545
Voor Mauro moet ik nog mee met de Braziliaanse researcher - beetje een ongeschreven regel dat we niet te pas en te onpas als een gek spelers aan gaan passen. Hij is zeker niet slecht hoor, qua ratings - moet nog iets meer van hem zien, maar dat is nou net weer een lastige.... in principe waarderen wij spelers als hoe ze aan het begin van het seizoen zijn, maar hij blijkt al wat meer te kunnen gedurende het seizoen.

Spoiler met PA's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu 2 assistenten voor PSV. Ik overzie PSV1 / globaal - en twee mensen helpen mij mee met de jeugdselecties. De 2e is er echt net op het laatste moment bijgekomen, maar kan mogelijk gerust nog wel een extra handje gebruiken tegen het einde van het jaar - begin volgend kalendejaar
  woensdag 1 november 2017 @ 14:47:12 #84
462685 FMNederland
Football Manager Researcher
pi_174803598
Schuurs heb ik echt wel als een talent staan hoor. Die gaat Oranje halen mits er geen gekkigheid gebeurt* - het lastige is dat hij nog niet echt enorm getest is tegen betere tegenstanders. Maar is nu een van de betere spelers bij Fortuna, en zoals gezegd qua potentie prima. :)


* overigens veel concurrentie
  woensdag 1 november 2017 @ 15:01:03 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174803844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:20 schreef FMNederland het volgende:
Hallo!

Toch even een reactie omtrent wat gebeurtenissen voor Football Manager 2018.

In overleg, maar op aangeven van Ajax zal Abdelhak Nouri (net als bij Fifa overigens) in het spel verschijnen. Ook zullen er helaas staff leden ontbreken (met name bij Ajax)

Verder ben ik, en was ik, altijd prima benaderbaar - voornamelijk via de community.sigames.com (als ook Facebook en Twitter)
Maar zijn er weleens situaties geweest waar er ongefundeerd werd geroepen dat ik ontslagen moest worden en alle research kut is zonder verdere onderbouwing. Dan ben ik er gauw klaar mee en is verdere communicatie niet nodig.

Een van mijn grotere criticasters is jarenlang assistent researcher voor Feyenoord geweest....

Ik ben voor wat betreft 'de grote drie' neutraal - maar Ajax heeft zeker niet mijn voorkeur. ;-)

Ramselaar heeft "gewoon" een minus PA en kan in een bepaalde range vallen tot een PA van maximaal 160. 5 sterren vind ik persoonlijk wat enthousiast van de scouts, maar die ratings zijn ook niet altijd 100% en reflecteren aan de rest van je selectie, hoewel het bij 160 te billijken valt. HIj kan overigens ook een uiteindelijke PA van 130 á 139 krijgen. Hij heeft in mijn huidige testversie/game nu 136... en dan is het krap aan een international/zit hij al bijna aan z'n top.

Ik las ook wat over Lundqvist, die ga ik nog proberen voornamelijk AMC te maken, hij kwam wel over als spits, maar lijkt meer als #10 (en soms van rechts) te spelen inderdaad.

Verder commentaar lees ik (net zoals de forums hier, bij tijd en wijlen) en ben per PM beschikbaar.

Overigens is er sprake van een volledige data-lock per morgen. Mocht je nog iets veranderd (of overlegd) willen hebben - dan wil ik dit gerust nog even checken. Maar beloftes kan ik niet meer doen.

Vermits je een SIGames account + betaversie hebt - kun je checken wat er al gecoverd is:
https://community.sigames(...)fficial-data-issues/

Ik merk een hoop feedback over de nieuwe features, helaas kan ik daar weinig aan veranderen. Dynamics en het scoutingssysteem zullen wennen worden. Kan me voorstellen dat dit misschien niet de voorkeur heeft en het zal wellicht nog getweaked moeten worden. Achter de schermen doen ze daar een heleboel mee nog (maar daar heb ik zelf geen invloed op)
Waarom ontbreken er veel stafleden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 1 november 2017 @ 15:04:05 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174803893
Gaaf dat je de tijd neemt hier te reageren.

Siert de community ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174804595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:44 schreef FMNederland het volgende:
Voor Mauro moet ik nog mee met de Braziliaanse researcher - beetje een ongeschreven regel dat we niet te pas en te onpas als een gek spelers aan gaan passen. Hij is zeker niet slecht hoor, qua ratings - moet nog iets meer van hem zien, maar dat is nou net weer een lastige.... in principe waarderen wij spelers als hoe ze aan het begin van het seizoen zijn, maar hij blijkt al wat meer te kunnen gedurende het seizoen.

Spoiler met PA's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu 2 assistenten voor PSV. Ik overzie PSV1 / globaal - en twee mensen helpen mij mee met de jeugdselecties. De 2e is er echt net op het laatste moment bijgekomen, maar kan mogelijk gerust nog wel een extra handje gebruiken tegen het einde van het jaar - begin volgend kalendejaar
-75 en -7 lijkt me wat mager voor deze jongens maar allez.
pi_174804912
Top dat je reageert!
  woensdag 1 november 2017 @ 19:31:54 #89
462685 FMNederland
Football Manager Researcher
pi_174809169
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ontbreken er veel stafleden?
Dat heeft te maken met "licensing" - helaas kan ik daar niet veel aan doen. We hadden eerst alleen het Duitse Nationale Elftal.... de Japanse competitie en "Jan Jansen" - maar sinds FM17 (of was het nog iets eerder) ook al Spaanse en Braziliaanse clubnamen. Het lijkt erop dat clubs nu ook meer invloed willen/gaan uitoefenen op de stafleden.
  woensdag 1 november 2017 @ 19:51:30 #90
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174809643
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef FMNederland het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met "licensing" - helaas kan ik daar niet veel aan doen. We hadden eerst alleen het Duitse Nationale Elftal.... de Japanse competitie en "Jan Jansen" - maar sinds FM17 (of was het nog iets eerder) ook al Spaanse en Braziliaanse clubnamen. Het lijkt erop dat clubs nu ook meer invloed willen/gaan uitoefenen op de stafleden.
Die eerdere issues waren altijd op te lossen door het befaamde fake-bestand te verwijderen toch? Is dat nu ook weer het geval?
pi_174811456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef FMNederland het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met "licensing" - helaas kan ik daar niet veel aan doen. We hadden eerst alleen het Duitse Nationale Elftal.... de Japanse competitie en "Jan Jansen" - maar sinds FM17 (of was het nog iets eerder) ook al Spaanse en Braziliaanse clubnamen. Het lijkt erop dat clubs nu ook meer invloed willen/gaan uitoefenen op de stafleden.
En dat gaat dus niet veranderen met de full release? Tenminste dat is wat nu het praatje is op social media

Heb het dan over NL staff
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174813383
Homo regens in FM 2018 _O_
Geniaal.
U MAD?
pi_174813449
Super vet dat FM hier reageert trouwens inderdaad. Ga FM 2018 ook maar weer eens aanschaffen. Ben echter wel bang na een aantal FM’s te hebben ‘overgeslagen’ dat ik er geen reet meer van snap. Of zal dat wel meevallen?
U MAD?
pi_174814338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Super vet dat FM hier reageert trouwens inderdaad. Ga FM 2018 ook maar weer eens aanschaffen. Ben echter wel bang na een aantal FM’s te hebben ‘overgeslagen’ dat ik er geen reet meer van snap. Of zal dat wel meevallen?
In jouw geval ben ik daar idd wel een beetje bang voor ja.

;)

Nee, hoor. Toegankelijk en met veel hulpmiddelen in de vorm van markers. Gaat helemaal goedkomen.
pi_174814488
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In jouw geval ben ik daar idd wel een beetje bang voor ja.

;)

Nee, hoor. Toegankelijk en met veel hulpmiddelen in de vorm van markers. Gaat helemaal goedkomen.
Ga het gewoon proberen. Denk wel dat ik na release nog weekje of twee wacht ivm patches, databases etc.
U MAD?
pi_174818167
Ik moet zeggen dat ik mij meer stoor aan Royston Drenthe die de meest succesvolle trainer ooit geworden is in mijn game dan aan allerlei onbekende regens.

Volgende game zet ik dan ook gewoon het vinkje van onbekende stafnamen etc aan
(Met excuses aan FMresearcher voor z'n harde werk :9 )
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 2 november 2017 @ 08:12:37 #97
462685 FMNederland
Football Manager Researcher
pi_174818464
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die eerdere issues waren altijd op te lossen door het befaamde fake-bestand te verwijderen toch? Is dat nu ook weer het geval?
Ik mag daar niet positief op antwoorden - maar ik zal het niet ontkennen ;-)

Daarnaast heb je ook altijd binnen de kortste keren een aantal kleine updates via bijvoorbeeld Manutd.nl die nog wat name fixes oplost en hier en daar nog een verbetering doorvoert.
pi_174819033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 08:12 schreef FMNederland het volgende:

[..]

Ik mag daar niet positief op antwoorden - maar ik zal het niet ontkennen ;-)

Daarnaast heb je ook altijd binnen de kortste keren een aantal kleine updates via bijvoorbeeld Manutd.nl die nog wat name fixes oplost en hier en daar nog een verbetering doorvoert.
Weet je wat de reden is dat de staf van ajax er niet compleet in zit? Tof dat je hier reageert trouwens!
pi_174821791
Heeft hij al gezegd: licenties.
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 11:54:03 #100
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_174821899
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

-75 en -7 lijkt me wat mager voor deze jongens maar allez.
-7 is niveau Woutje Brama, al had die in FM14 een rating van 143 oid, dus 3 puntjes boven de max van -7 (140) :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 02-11-2017 12:01:02 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')