abonnement Unibet Coolblue
pi_7410370
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ok mensen, alhoewel het hier nu weer gezellig en interessant is, ga ik toch maar een poging doen om thuis te komen.


okay
ofzo
  woensdag 18 december 2002 @ 16:38:47 #3
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_7410376
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:38 schreef Driftwood het volgende:

[..]


*meezwaai*
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_7410384
kijken hoe snel dit afkicktopic vol komt
pi_7410394
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:38 schreef Driftwood het volgende:

[..]


shit dit mocht niet meer
okay
ofzo
  woensdag 18 december 2002 @ 16:39:31 #6
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_7410397
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:36 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik echt een uitzondering ben, ik had precies diezelfde instelling, ben al een half jaar out bij vrienden en ik zei het mijn ouders ook al vrij vroeg, en net voor mij wil het weer verkeerd uitpakken. Ik snap je wel ergens, het is ook niet mijn schuld ofzo, maar echt een heleboel veranderde hierdoor, band met ouders (waarvan ik hoop dat dat wel geneest op den duur) maar ook met vrienden, op school waar ze het opeens wisten, de gevoelens die je krijgt, dingen die gezegd worden, het is allemaal erg bepalend voor hoe jij in je vel zit


"t Is toch belachelijk dat zoiets in deze tijd nog voorkomt.
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_7410403
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:36 schreef Marc_mga het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik echt een uitzondering ben, ik had precies diezelfde instelling, ben al een half jaar out bij vrienden en ik zei het mijn ouders ook al vrij vroeg, en net voor mij wil het weer verkeerd uitpakken. Ik snap je wel ergens, het is ook niet mijn schuld ofzo, maar echt een heleboel veranderde hierdoor, band met ouders (waarvan ik hoop dat dat wel geneest op den duur) maar ook met vrienden, op school waar ze het opeens wisten, de gevoelens die je krijgt, dingen die gezegd worden, het is allemaal erg bepalend voor hoe jij in je vel zit


Ik ben geen psychiator hoor en ik ken je verder niet, maar misschien zat je toch niet lekker in je vel?
Maar ik kan me wel voorstellen, als je allemaal negatieve reacties krijgt dan krijgt je zelfvertrouwen ook een forse knauw
Edit: en ik sluit me ook bij SJ aan. Helaas dat dit nog voorkomt
pi_7410432
Afkicken is voor mietjes!

'k Heb m'n gemiddeld aantal posts per dag met eentje opgekrikt! .

  woensdag 18 december 2002 @ 16:42:01 #9
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_7410453
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
Afkicken is voor mietjes!

'k Heb m'n gemiddeld aantal posts per dag met eentje opgekrikt! .


Zover ben ik nog lang niet
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  woensdag 18 december 2002 @ 16:42:41 #10
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_7410475
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:39 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ik ben geen psychiator hoor en ik ken je verder niet, maar misschien zat je toch niet lekker in je vel?
Maar ik kan me wel voorstellen, als je allemaal negatieve reacties krijgt dan krijgt je zelfvertrouwen ook een forse knauw
Edit: en ik sluit me ook bij SJ aan. Helaas dat dit nog voorkomt


yepz, je kunt denk ik heel makkelijk van tevoren denken dat je prima in je vel zit en blij bent met JOUW leven en niet geeft om wat anderen ervan zouden kunnen vinden.
Maar ben bang dat dat bij mij niet zo werkt als je negatieve reacties krijgt. Goed van sommigen zal het me weinig schelen, maar mensen die je nu als vrienden beschouwt hebben toch zeker wel invloed op m'n gemoedsrust, ben ik bang....
pi_7410482
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:42 schreef Sunjammer het volgende:

Zover ben ik nog lang niet


(Pssst... kijk eens bij TwoFlower.)
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 december 2002 @ 16:44:22 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_7410521
Mocht het een troost zijn: Ik zit ook nog in de kast. .
  woensdag 18 december 2002 @ 16:44:37 #13
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_7410531
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

(Pssst... kijk eens bij TwoFlower.)


-edit- verkeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 18-12-2002 16:44]

  woensdag 18 december 2002 @ 16:44:46 #14
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_7410535
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:39 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ik ben geen psychiator hoor en ik ken je verder niet, maar misschien zat je toch niet lekker in je vel?
Maar ik kan me wel voorstellen, als je allemaal negatieve reacties krijgt dan krijgt je zelfvertrouwen ook een forse knauw
Edit: en ik sluit me ook bij SJ aan. Helaas dat dit nog voorkomt


Valt op zich wel mee met die negatieve reacties, alleen mn ouders gaan eronder door en op school krijg ik wel eens wat nageroepen. Was eerst erg blij voor al deze positieve reacties, maar ik heb gemerkt dat mn leven toch niet was wat ik dacht dat het is, één persoon ben ik hierdoor als een betere vriend gaan zien, maar ik ben erachter gekomen hoe ex-vrienden van me over me dachten en wat er allemaal over me verteld werd. Hoe mensen me zijn gaan vermijden en zelfs de mensen waar ik het nooit van had verwacht. Misschien was mijn coming out niet de oorzaak, maar ik word verdomme wel keihard op de feiten gedrukt
pi_7410545
Enneh... imo: who needs parents anyway.
pi_7410551
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:42 schreef onetouch het volgende:

[..]

yepz, je kunt denk ik heel makkelijk van tevoren denken dat je prima in je vel zit en blij bent met JOUW leven en niet geeft om wat anderen ervan zouden kunnen vinden.
Maar ben bang dat dat bij mij niet zo werkt als je negatieve reacties krijgt. Goed van sommigen zal het me weinig schelen, maar mensen die je nu als vrienden beschouwt hebben toch zeker wel invloed op m'n gemoedsrust, ben ik bang....


en dat is niet meer dan logisch. Maar toch blijf ik het raar vinden dat mensen je laten vallen omdat je homo bent. Je bent toch niet veranderd?
  woensdag 18 december 2002 @ 16:46:17 #17
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_7410571
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:45 schreef Andyvie het volgende:

[..]

en dat is niet meer dan logisch. Maar toch blijf ik het raar vinden dat mensen je laten vallen omdat je homo bent. Je bent toch niet veranderd?


nee maar misschien voelen "mensen" zich ook enigszins bedrogen, omdat je niet al die tijd eerlijk tegenover hen hebt durven zijn
  woensdag 18 december 2002 @ 16:47:06 #18
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_7410592
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
Enneh... imo: who needs parents anyway.
...I do...

Maar genoeg hierover

  woensdag 18 december 2002 @ 16:47:27 #19
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_7410597
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:42 schreef onetouch het volgende:

[..]

yepz, je kunt denk ik heel makkelijk van tevoren denken dat je prima in je vel zit en blij bent met JOUW leven en niet geeft om wat anderen ervan zouden kunnen vinden.
Maar ben bang dat dat bij mij niet zo werkt als je negatieve reacties krijgt. Goed van sommigen zal het me weinig schelen, maar mensen die je nu als vrienden beschouwt hebben toch zeker wel invloed op m'n gemoedsrust, ben ik bang....


Dat is wel zo. En dat is ook de reden waarom ik voor mijn gevoel zo laat uit de kast kwam. Wist het op m'n 16e wel zeker, maar was 20 voordat ik het m'n ouders vertelde. En 21 toen m'n vrienden het wisten. M'n vrienden deden altijd lacherig over homo's enzo... maar toen ik het ook bleek te zijn schrokken ze wel een beetje. Bang dat ze me gekwetst hadden...

En het viel dus allemaal enorm mee. Ben blij dat het zo gegaan is. Als ik dat eerder wist....

En tja... Ik ken een jongen waarvan ik weet dat ie homo is, maar een vriendin heeft. Z'n ouders verbreken alle contact met 'm als ze erachter zouden komen.

Wat betreft m'n familie: Degenen waar ik een band mee heb weten het. Anderen vermoeden het wellicht en de rest kan me echt niet interesseren. Zijn toch maar een stel hypocriete oud-gereformeerde boeren (if I offended anyone: sorry).

It's my life... not theirs.

Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
pi_7410601
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:45 schreef Andyvie het volgende:

[..]

en dat is niet meer dan logisch. Maar toch blijf ik het raar vinden dat mensen je laten vallen omdat je homo bent. Je bent toch niet veranderd?


maar de verwachtingspatroon van diegene wel..
elk persoon die jij ontmoet ga je eigenlijk van uit dat hij/zij hetero is
mensen worden van 1 op andere seconde ergens op gedrukt, terwijl wij er al jaren mee rond lopen
okay
ofzo
pi_7410611
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:46 schreef onetouch het volgende:

[..]

nee maar misschien voelen "mensen" zich ook enigszins bedrogen, omdat je niet al die tijd eerlijk tegenover hen hebt durven zijn


Zou ook kunnen inderdaad, maar dat zou, naar mijn mening, geen reden moeten zijn om iemand voor altijd te mijden...
Edit: Tijd om weer naar huis te gaan...vanavond naar Harry Potter, dus ik spreek jullie morgen wel weer

[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 18-12-2002 16:52]

  woensdag 18 december 2002 @ 16:52:06 #22
14672 Marc_mga
Cherry Blossom Girl
pi_7410644
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:47 schreef Driftwood het volgende:

[..]

maar de verwachtingspatroon van diegene wel..
elk persoon die jij ontmoet ga je eigenlijk van uit dat hij/zij hetero is
mensen worden van 1 op andere seconde ergens op gedrukt, terwijl wij er al jaren mee rond lopen


Mja, het gaat er vooral om dat je erachter komt dat mensen je echte vrienden toch niet blijken te zijn, teminste dat is in mijn geval zo. Of dat mensen je toch maar vermijden omdat ze bij de ruige willen horen die het natuurlijk niet goedkeuren om met iemand als ik om te gaan
  woensdag 18 december 2002 @ 16:53:12 #23
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_7410672
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:49 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Zou ook kunnen inderdaad, maar dat zou, naar mijn mening, geen reden moeten zijn om iemand voor altijd te mijden...
Edit: Tijd om weer naar huis te gaan...vanavond naar Harry Potter, dus ik spreek jullie morgen wel weer


have fun vanavond, coole film vond
pi_7410685
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:47 schreef Marc_mga het volgende:

...I do...


En ik niet.
quote:
Maar genoeg hierover
k.
pi_7410700
* op gaat ruimen, naar huis gaat, eten, zwemmen, foto's maken*

mischien kom ik ze vanaaf nog wel laten zien, anders wordt het morgen


okay
ofzo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')