abonnement Unibet Coolblue
pi_175265314
Leuk, Vikings - Lions nu vanwege thanksgiving. Vikings beginnen goed.
pi_175265404
Vikings zijn underrated, ze draaien echt heel goed de laatste weken. Thielen is geweldig bezig, Keenum doet het uitstekend, benieuwd hoe ver ze gaan komen.
Demain, on roule
pi_175265583
Plus de Defense staat echt als een huis
pi_175265845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

O-)
No chance :7
pi_175266156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 19:39 schreef Hush het volgende:
Leuk, Vikings - Lions nu vanwege thanksgiving. Vikings beginnen goed.
Oh, helemaal vergeten. ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175266178
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:02 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

No chance :7
Denk eerlijk gezegd ook niet dat de Saints dit volhouden hoor, maar het zou een erg leuke verassing zijn. Gun Brees die ring ook nog wel een 2e keer.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175266252
Mijn hemel, Jason Derulo. Zal daar nou echt iemand op zitten te wachten?
pi_175266273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 20:19 schreef Hush het volgende:
Mijn hemel, Jason Derulo. Zal daar nou echt iemand op zitten te wachten?
Ik moest thuis ook even uitleggen waarom ik ineens naar deze herrie aan het luisteren was :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175266798
Niet verwacht dat de Vikings zo dominant zouden zijn, aangezien de Lions het dit seizoen ook niet slecht doen.
pi_175267237
Jezus, hoe is dit nou geen flag
pi_175271044
Cowboys zijn ruk joh.
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:56:49 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_175271778
Boys verliezen
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 08:35:03 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175273648
Mensen die serieus dachten dat de Cowboys gingen winnen. Heb het niet over mensen hier hoor, maar ik werd voor gek verklaard. omdat ik geld had ingezet op LA Chargers. Echt van die bullshit beredeneringen ook .... Cowboys gaan niet 3x op rij verliezen, Cowboys moeten winnen .... ja moeten ja, maar gaat lastig als je geen running game meer hebt en je QB door de mand valt. Dak is echt overrated en een behoorlijk matige QB. Zijn offensive line en Elliott konden druk wegnemen zodat Dak kon shinen, maar als het tegenzit laat hij zijn hoofdje meteen hangen.
pi_175277404
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:35 schreef Kyran het volgende:
Mensen die serieus dachten dat de Cowboys gingen winnen. Heb het niet over mensen hier hoor, maar ik werd voor gek verklaard. omdat ik geld had ingezet op LA Chargers. Echt van die bullshit beredeneringen ook .... Cowboys gaan niet 3x op rij verliezen, Cowboys moeten winnen .... ja moeten ja, maar gaat lastig als je geen running game meer hebt en je QB door de mand valt. Dak is echt overrated en een behoorlijk matige QB. Zijn offensive line en Elliott konden druk wegnemen zodat Dak kon shinen, maar als het tegenzit laat hij zijn hoofdje meteen hangen.
Niet geheel mee eens, imo is er meer een gebrek aan kwaliteit in de voorlinie. Met Elliot kon hij de bal altijd kwijt, maar dat mis je nu. Geen andere uitblinkers.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 12:19:20 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175277568
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:08 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Niet geheel mee eens, imo is er meer een gebrek aan kwaliteit in de voorlinie. Met Elliot kon hij de bal altijd kwijt, maar dat mis je nu. Geen andere uitblinkers.
Ja, juist met Elliott kan hij de bal kwijt en zonder Ezekiel is hij net een kip zonder kop. Er is echt wel genoeg talent in de receiver en tight-end pool van de Cowboys.

Kijk maar wat Wilson doet bij de Seahawks zonder goede receivers of Newton bij de Panthers, Keenum bij Vikings.

Brady is ook een mooi voorbeeld, maakt niet uit wie de receivers zijn bij de Patriots. Een seizoen met Brady en je bent een ster, omdat je QB gewoon vies goed is. Wie kende Chris Hogan bijvoorbeeld?

Dak is ver ver ver onder niveau van deze eerdergenoemde QB's.
pi_175278390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, juist met Elliott kan hij de bal kwijt en zonder Ezekiel is hij net een kip zonder kop. Er is echt wel genoeg talent in de receiver en tight-end pool van de Cowboys.

Kijk maar wat Wilson doet bij de Seahawks zonder goede receivers of Newton bij de Panthers, Keenum bij Vikings.

Brady is ook een mooi voorbeeld, maakt niet uit wie de receivers zijn bij de Patriots. Een seizoen met Brady en je bent een ster, omdat je QB gewoon vies goed is. Wie kende Chris Hogan bijvoorbeeld?

Dak is ver ver ver onder niveau van deze eerdergenoemde QB's.
Hij was mijn 1e fantasy QB en nu dus mijn backup QB. Ik heb niets met de Cowboys maar ben wel biased dus :P
pi_175323211
Om het kijkgenot wat te verhogen vanavond.
20 euro NFL - Seattle Seahawks - San Francisco 49ers:

Over 45 @ 1.92

Seattle heeft een prima aanval maar de verdediging is erg zwak dit jaar.
Ze missen deze wedstrijd o.a. Richard Sherman, Kam Chancellor, Earl Thomas.
Aanvallend zijn ze wel sterk met o.a. Paul Richardson, Tyler Lockett, Doug Baldwin, Jimmy Graham en natuurlijk QB Russell Wilson.

Ik verwacht een aantrekkelijke wedstrijd met veel TD's

Seahawks win 45-20
Rossoneri siamo noi.
pi_175323998
Avondje redzone *O*

Saints kijk ik morgen wel terug, die hebben helaas een late wedstrijd ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175324337
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 19:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Avondje redzone *O*

Saints kijk ik morgen wel terug, die hebben helaas een late wedstrijd ;(
Tegen beter weten in kijk ik Dolphins@Patriots, 0-7 inmiddels, shutout incoming :'( ;)

Edit: 0-14

[ Bericht 1% gewijzigd door Breidniet op 26-11-2017 19:39:15 ]
pi_175324446
Eagles thuis voor tegen de Bears. Bears spelen beter dan ik verwachtte.
pi_175324523
Blount :')___!!! Rusht eventjes 30 yrd en fumblet hem dan ;(
pi_175325286
Deze panthers D is echt briljant. Mooi om ook weer echt goede CB's te hebben _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_175325363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, juist met Elliott kan hij de bal kwijt en zonder Ezekiel is hij net een kip zonder kop. Er is echt wel genoeg talent in de receiver en tight-end pool van de Cowboys.

Kijk maar wat Wilson doet bij de Seahawks zonder goede receivers of Newton bij de Panthers, Keenum bij Vikings.

Brady is ook een mooi voorbeeld, maakt niet uit wie de receivers zijn bij de Patriots. Een seizoen met Brady en je bent een ster, omdat je QB gewoon vies goed is. Wie kende Chris Hogan bijvoorbeeld?

Dak is ver ver ver onder niveau van deze eerdergenoemde QB's.
Beetje vroeg om te zeggen, maar ik zie meer in Wentz en Goff dan Dak dat wel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 20:28:09 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175325560
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2017 20:14 schreef Seam het volgende:
Deze panthers D is echt briljant. Mooi om ook weer echt goede CB's te hebben _O_
en dan zo'n TD tegen :( jammer, ging zo lekker
pi_175325727
Eagles gaan met een comfortabele 0-24 rusten.

Maargoed, SB51 heeft ons geleerd dat niets een garantie is _O-
pi_175325979
10-21. nog niet eens zo erg, maar Patriots gaan gewoon winnen.
  zondag 26 november 2017 @ 21:29:42 #252
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175327085
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 20:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eagles gaan met een comfortabele 0-24 rusten.

Maargoed, SB51 heeft ons geleerd dat niets een garantie is _O-
Als de Eagles de superbowl niet halen zou dat schandalig zijn.
pi_175327540
Stiekem hoop ik nu ook wel dat de Browns 0-16 gaan. Als ze dan toch kansloos zijn, zou ik dat grappig vinden :@
pi_175327547
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 20:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

en dan zo'n TD tegen :( jammer, ging zo lekker
Panthers vies veel geluk dat de refs die TD afkeurden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 26 november 2017 @ 22:02:42 #255
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_175328121
WTF is er met de Chiefs aan de hand joh, verliezen en slechts 10 punten op het bord tegen de Bills die de vorige 2 wedstrijden zo'n 100 punten opgaven. Nog maar 1 wedstrijd voor op de Chargers notabene :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 22:32:22 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175329022
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:29 schreef Tweek het volgende:

[..]

Als de Eagles de superbowl niet halen zou dat schandalig zijn.
Gaan ze niet halen.

@Asschen was gewoon terecht hoor, bal ging alle kanten op en had niet echt 100% controle. Wel een beetje geluk gehad en slecht gespeeld. Het was weer de defense en vooral Kuechly die de winst pakten.

Chargers gaan de division winnen. Zei ik 2 weken geleden en werd voor gek verklaard :P, maar ik zie het gebeuren.
pi_175329229
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gaan ze niet halen.

@Asschen was gewoon terecht hoor, bal ging alle kanten op en had niet echt 100% controle. Wel een beetje geluk gehad en slecht gespeeld. Het was weer de defense en vooral Kuechly die de winst pakten.

Chargers gaan de division winnen. Zei ik 2 weken geleden en werd voor gek verklaard :P, maar ik zie het gebeuren.

Gaan ze wel halen. Iedereen blijft roepen dat ze wel verliezen etc etc, maar het is gewoon het beste team op dit moment. Zou niet weten waarom de Eagles minder kans maken dan anderen.

Blessures daargelaten uiteraard.
pi_175329268
Craptree, lekker bezig. Wat een debiele actie.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 26 november 2017 @ 22:44:01 #259
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_175329289
Knokken in Oakland, 3 man ejected
pi_175329369
Kijk ik ook eens geen Redzone :(

Nouja, ik zie morgen de video wel.
pi_175329604
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:43 schreef ssebass het volgende:
Craptree, lekker bezig. Wat een debiele actie.
Talib laat z'n handen ook goed zwaaien
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 23:05:22 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175329938
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 22:41 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Gaan ze wel halen. Iedereen blijft roepen dat ze wel verliezen etc etc, maar het is gewoon het beste team op dit moment. Zou niet weten waarom de Eagles minder kans maken dan anderen.

Blessures daargelaten uiteraard.
We zullen het zien. Ik ben er van overtuigd dat ze de Super Bowl niet gaan halen.

Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ze zijn op dit moment misschien wel het beste team in de NFC (niet in de NFL), maar kijk aub. ook even naar hun schedule. De 10 gewonnen wedstrijden zijn:

5-6 Redskins - 2x
2-9 Giants
5-6 Chargers
4-6 Cardinals
8-3 Panthers - Enige quality win
1-9 49ers
3-7 Broncos
5-6 Cowboys
3-8 Bears

Behalve de Panthers gaat geen enkele van deze teams de play-offs halen en zelfs de Panthers zijn nog een vraagteken. Ze hebben tegen geen enkel goed offense gespeeld en maar tegen één echt goede defense (Panthers).

Ze fietsen lekker door hun regular season, maar in de play-offs is het een heel ander verhaal. Ik kan je tientallen voorbeelden geven van teams die door de regular season aan het fietsen waren, maar tijdens de play-offs behoorlijk kansloos eruit vlogen. Een jong team die tijdens een regular season niet echt getest is gaat het gewoon niet halen in de play-offs. Ik hoop echter van wel, ik gun het ze wel, leuk team om te zien en een groot gun en fun factor.

Volgende week spelen ze @ Seahawks, weer geluk dat de tegenstander tientallen blessures heeft. De week erna tegen de Rams. Deze twee wedstrijden zullen al meer zeggen. Laatste week tegen Cowboys met Elliott terug gaat ook een leuke worden.

Denk je dat de Saints, Falcons, Panthers, Vikings en Rams allemaal kansloos zijn tegen de Eagles? Ik denk het niet. Misschien halen de Lions of Packers (dan met Rodgers ook nog eens) de play-offs. Al deze teams maken een kans tegen de Eagles, dus zeggen dat het een schande is als de Eagles het niet halen is erg kort door de bocht.

Trouwens, spannend met Fantasy Football vandaag! Heb 92 punten met Rams kicker in-play nu en een RB en DEF to play en nog lang niet zeker van winst en grote kans dat ik zelfs ga verliezen :D
pi_175333563
Rams echt vele malen beter dan de Saints vandaag. Blijft een spannende strijd in de division zo, tussen Saints, Panthers en Falcons.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 13:01:52 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175336742
Kan niet wachten voor Panthers @ Saints. Gaat lastig worden om in NO te winnen, maar deze nederlaag van Saints heeft in ieder geval wat lucht gegeven. 11-5 moet te doen zijn en ook genoeg zijn voor play-offs. Met beetje geluk 12-4 en 1st round bye.
pi_175336923
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

We zullen het zien. Ik ben er van overtuigd dat ze de Super Bowl niet gaan halen.

Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ze zijn op dit moment misschien wel het beste team in de NFC (niet in de NFL), maar kijk aub. ook even naar hun schedule. De 10 gewonnen wedstrijden zijn:

5-6 Redskins - 2x
2-9 Giants
5-6 Chargers
4-6 Cardinals
8-3 Panthers - Enige quality win
1-9 49ers
3-7 Broncos
5-6 Cowboys
3-8 Bears

Behalve de Panthers gaat geen enkele van deze teams de play-offs halen en zelfs de Panthers zijn nog een vraagteken. Ze hebben tegen geen enkel goed offense gespeeld en maar tegen één echt goede defense (Panthers).

Ze fietsen lekker door hun regular season, maar in de play-offs is het een heel ander verhaal. Ik kan je tientallen voorbeelden geven van teams die door de regular season aan het fietsen waren, maar tijdens de play-offs behoorlijk kansloos eruit vlogen. Een jong team die tijdens een regular season niet echt getest is gaat het gewoon niet halen in de play-offs. Ik hoop echter van wel, ik gun het ze wel, leuk team om te zien en een groot gun en fun factor.

Volgende week spelen ze @ Seahawks, weer geluk dat de tegenstander tientallen blessures heeft. De week erna tegen de Rams. Deze twee wedstrijden zullen al meer zeggen. Laatste week tegen Cowboys met Elliott terug gaat ook een leuke worden.

Denk je dat de Saints, Falcons, Panthers, Vikings en Rams allemaal kansloos zijn tegen de Eagles? Ik denk het niet. Misschien halen de Lions of Packers (dan met Rodgers ook nog eens) de play-offs. Al deze teams maken een kans tegen de Eagles, dus zeggen dat het een schande is als de Eagles het niet halen is erg kort door de bocht.

Trouwens, spannend met Fantasy Football vandaag! Heb 92 punten met Rams kicker in-play nu en een RB en DEF to play en nog lang niet zeker van winst en grote kans dat ik zelfs ga verliezen :D
Je hebt idd gelijk dat ze een relatief makkelijk seizoen hebben. Dannog hebben ze wel de meeste punten per game: ze winnen dus echt royaal en overtuigend. Ik verwacht zeker dat het een stuk moeilijker moet in de PO, maar ik wil niet zeggen dat ik de Eagles minder kans geef dan de andere PO teams. Zullen leuke wedstrijden worden.

Dit seizoen wel veel goede teams die ook dipjes kennen. Als de PO schemas bekend zijn ben ik eens benieuwd. Saints is denk ik wel het sterkste team momenteel.

Grote probleem van de Eagles zal de ervaring zijn, zeker met de druk in de PO. Ik verwacht wel dat het echt tot de laatste minuut erom zal spannen. Kan me onmogelijk voorstellen dat er over de Eagles heen gewalst wordt, maar ik zie ze zelf ook echt niet met 30 punten van de andere tegenstanders winnen.

Qua blessures is het sowieso een bizar seizoen. Daar hebben zij opzich wel relatief geluk mee dit jaar.

Maar, als ik zie hoe de Pats toch blijven spelen blijven die nog altijd groot favoriet haha.
  maandag 27 november 2017 @ 14:51:51 #266
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_175338909
Saints waren toch flink overmatched met de Rams gisteren. Haal alle yards & punten van Kamara weg en ze houden 150 & 6 over, hij was echt de enige efficiente speler. Ingram ging nergens heen, Brees had zelfs moeite om Ginn & Thomas te vinden. Voor hun ground & pound systeem moeten ze niet te ver achter komen, Brees & Kamara kunnen niet elke keer magic zijn.

AFC een beetje het zelfde verhaal met de Steelers, hoewel ik die wel ver zie komen.
AFC: Steelers, Patriots & Chargers (die zijn echt aan het ballen nu!). Jags halen het niet met Bortles.
NFC: Eagles, Saints & Vikings. Panthers hobbelen er in en doen het toch goed.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 15:39:24 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175339856
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:51 schreef Luuksor het volgende:
Saints waren toch flink overmatched met de Rams gisteren. Haal alle yards & punten van Kamara weg en ze houden 150 & 6 over, hij was echt de enige efficiente speler. Ingram ging nergens heen, Brees had zelfs moeite om Ginn & Thomas te vinden. Voor hun ground & pound systeem moeten ze niet te ver achter komen, Brees & Kamara kunnen niet elke keer magic zijn.

AFC een beetje het zelfde verhaal met de Steelers, hoewel ik die wel ver zie komen.
AFC: Steelers, Patriots & Chargers (die zijn echt aan het ballen nu!). Jags halen het niet met Bortles.
NFC: Eagles, Saints & Vikings. Panthers hobbelen er in en doen het toch goed.
Panthers blijft een team waar ik niet echt een grip op kan krijgen. Ene keer staat de offense prachtig te spelen andere keer zouden ze zo in de categorie Browns kunnen. Ze missen goede receivers, Funchess is de enige op dit moment, vooral met Olsen die (alweer / nog steeds) geblesseerd is.

Vikings zijn behoorlijk compleet, Eagles ook. Beide teams behoorlijk jong en veel onervaren spelers voor de play-offs. Saints wel een QB met een bak ervaring en een ring. Panthers ook veel ervaring onderhand. Seahawks en Falcons ook. Race is echt nog niet voor bij in de NFC. Eagles maken kans en zijn favoriet misschien, maar rest is absoluut niet kansloos.

AFC gaat naar Patriots waarschijnlijk, maar een goede offense kan het ze moeilijk maken. Hun defense is echt flut. Steeler zijn een beetje Jackly & Hyde. Ene keer denk ik de tering wat zijn ze goed andere keer verliezen ze bijna van de Packers met hun 2nd string QB en 3rd string RB.
pi_175348737
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:51 schreef Luuksor het volgende:
Saints waren toch flink overmatched met de Rams gisteren. Haal alle yards & punten van Kamara weg en ze houden 150 & 6 over, hij was echt de enige efficiente speler. Ingram ging nergens heen, Brees had zelfs moeite om Ginn & Thomas te vinden. Voor hun ground & pound systeem moeten ze niet te ver achter komen, Brees & Kamara kunnen niet elke keer magic zijn.

AFC een beetje het zelfde verhaal met de Steelers, hoewel ik die wel ver zie komen.
AFC: Steelers, Patriots & Chargers (die zijn echt aan het ballen nu!). Jags halen het niet met Bortles.
NFC: Eagles, Saints & Vikings. Panthers hobbelen er in en doen het toch goed.
Eigenlijk is het de defense van de Saints die ze tot nu toe iedere keer boven water weten te houden, maar met hun 2 top cornerbacks injured was die defense ook ineens een stuk slechter.
Als die 2 volgend weekend nog steeds geblesseerd zijn, dan hebben de panthers best een goede kans.
Zeker als hun defense een goede wedstrijd speelt, wat toch ook iedere week maar weer de vraag is.

Zou me niks verbazen als de Falcons daar straks nog de division pakken :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175350972
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:20 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Eigenlijk is het de defense van de Saints die ze tot nu toe iedere keer boven water weten te houden, maar met hun 2 top cornerbacks injured was die defense ook ineens een stuk slechter.
Als die 2 volgend weekend nog steeds geblesseerd zijn, dan hebben de panthers best een goede kans.
Zeker als hun defense een goede wedstrijd speelt, wat toch ook iedere week maar weer de vraag is.

Zou me niks verbazen als de Falcons daar straks nog de division pakken :P
Maar ik vind de Falcons dit jaar toch wel degelijk minder dan vorig jaar. Zeker zijn de erg goed, zie ze ook niet kansloos. Maar ik mis dat beetje extra.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 november 2017 @ 00:01:28 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175352737
Falcons glippen ook overal doorheen tot nu toe hoor. Spelen echt niet zo goed als dat het er uit ziet. Tegen een Seahawks met tientallen blessures en een slappe Bucs winnen en ze doen alsof ze weer terug zijn op SB niveau.

Ik vind het raar dat iedereen de Vikings vergeet. Eagles zijn het helemaal, maar de 9-2 Vikings en de 8-3 Rams krijgen veel minder aandacht terwijl die echt net zo goed zijn of zelfs beter.
pi_175355549
Volgens mij is hier al een aantal keer gezegd dat het wel eens de eagles en vikings kunnen zijn in de SB.
Rams verwacht ik eigenlijk dat ze het tegen een team als de eagles afleggen. Ze vielen me vorige week best tegen eigenlijk.
En als de Saints niet zo vreselijk slecht speelde op offense hadden de rams het ook moeilijk gehad.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 november 2017 @ 09:35:51 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175355787
Ik weet in ieder geval zeker dat het niet Eagles vs. Vikings gaat worden in de SB :P 100% zeker zelfs :P

Fantasy was weer spannend zeg, net gewonnen terwijl ik 124 punten had :P
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:59:36 #273
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175356194
Ach als de Eagles komende zondag van Seattle winnen dan gaat de hypetrein helemaal los. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.

Eagles, Vikings en Rams hebben allemaal QBs met weinig play-off ervaring en het zou me verbazen als ze het halen. Geef de NFC teams met een ervaren QB die de play-offs halen meer kans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 november 2017 @ 16:41:37 #274
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175364159
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:59 schreef PirE het volgende:
Ach als de Eagles komende zondag van Seattle winnen dan gaat de hypetrein helemaal los. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.

Eagles, Vikings en Rams hebben allemaal QBs met weinig play-off ervaring en het zou me verbazen als ze het halen. Geef de NFC teams met een ervaren QB die de play-offs halen meer kans.
Dit! Dit is precies wat ik probeer te zeggen. Allemaal prima teams, niks mis mee, maar ervaring is key met de play-offs. Mooier voorbeeld dan de Super Bowl van vorig jaar krijg je ook niet. Patriots puur op ervaring gewonnen terwijl de Falcons al aan het dromen waren van hun ringen.
pi_175364386
Godverdomme. 120 punten in fantasy en dan nog verliezen met net 3 puntjes te weinig :(
pi_175364961
Twee jaar geleden kwamen de Panthers met vrij weinig playoff ervaring en een makkelijk regular season ook in de SB Kyran ;) Eagles belandden echt wel in de NFCC game, maar denk dat de Saints ze verslaan en (Saints) in de SB verslagen worden door de Patriots.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_175365203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:35 schreef Kyran het volgende:
Ik weet in ieder geval zeker dat het niet Eagles vs. Vikings gaat worden in de SB :P 100% zeker zelfs :P

:D :D :D Dat denk ik ook niet nee
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:39:08 #278
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175372126
Wie zat er te klagen dat Dallas nooit om 19:00 speelt?
Nou je krijgt een vroege game hoor.

quote:
Week 14 (Sunday, December 10) Changes:

The Dallas Cowboys at New York Giants game will move from 4:25 PM ET to 1:00 PM ET on FOX.

The Seattle Seahawks at Jacksonville Jaguars game will move from 1:00 PM ET to 4:25 PM ET on FOX.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_175372728
Hawks-Jags is dan ook meer prime time waardig. Voor US begrippen dan. Want zo zit het toch met die late slots he?
  dinsdag 28 november 2017 @ 23:04:22 #280
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_175372847
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hawks-Jags is dan ook meer prime time waardig. Voor US begrippen dan. Want zo zit het toch met die late slots he?
Prime-time is 8:30, dat is Ravens/Steelers. Hawks@Jags is nu tegelijk met Eagles@Rams.

Wel jammer, dit had een mooie triple-header op kunnen leveren icm Ajax-PSV.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 28 november 2017 @ 23:11:21 #281
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175372979
Geno Smith gaat starten voor de Giants.

McAdoo mag nog deze week ontslagen worden, wat een onzin, start dan Webb. Waarom zou je een back up starten die er maar voor een jaar is in plaats van je rookie te testen.

Je laat ze ook nog eens gooien naar spelers die er volgend jaar niet staan, fucking onzin.
pi_175373369
Steelers doen het weer ouderwets lekker. Hopelijk dat ze het in de playoffs volhouden als ze de Patriots treffen. Dat zal sowieso een mooie pot worden.
  woensdag 29 november 2017 @ 08:34:41 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_175375816
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:11 schreef Tweek het volgende:
Geno Smith gaat starten voor de Giants.

McAdoo mag nog deze week ontslagen worden, wat een onzin, start dan Webb. Waarom zou je een back up starten die er maar voor een jaar is in plaats van je rookie te testen.

Je laat ze ook nog eens gooien naar spelers die er volgend jaar niet staan, fucking onzin.
Wat een mafketel inderdaad, hopelijk wordt ie snel ontslagen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_175382312
Als er een ding niet voor gaat zorgen dat de Giants ineens goed spelen dan is het Manning banchen :')

Wat een achterlijk idee _O-
pi_175386992
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als er een ding niet voor gaat zorgen dat de Giants ineens goed spelen dan is het Manning banchen :')

Wat een achterlijk idee _O-
Nee, maar ik snap de move wel om je backups te testen. Alleen heeft Geno Smith toch wel bewezen niet het antwoord te zijn, zoals Tweek al zei, start dan Webb. Compleet onlogische keuze weer! Weg met McAdoo!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 november 2017 @ 21:40:10 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175391897
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:04 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap de move wel om je backups te testen. Alleen heeft Geno Smith toch wel bewezen niet het antwoord te zijn, zoals Tweek al zei, start dan Webb. Compleet onlogische keuze weer! Weg met McAdoo!
Als hij Webb had gestart dan had ik en met mij velen wel begrip gehad denk ik. Dan had iedereen gedacht "seizoen is toch voorbij, Manning gaat het ook niet lang meer volhouden, dus even rookie testen". Nu bench je je dubbele SB winnaar QB voor een QB die nog nooit iets heeft bereikt of iets heeft bewezen. Dit is misschien nog wel maffer dan Tyrod benchen.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:22:08 #287
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_175399644
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als hij Webb had gestart dan had ik en met mij velen wel begrip gehad denk ik. Dan had iedereen gedacht "seizoen is toch voorbij, Manning gaat het ook niet lang meer volhouden, dus even rookie testen". Nu bench je je dubbele SB winnaar QB voor een QB die nog nooit iets heeft bereikt of iets heeft bewezen. Dit is misschien nog wel maffer dan Tyrod benchen.
Precies, maar Webb is er blijkbaar nog niet klaar voor. Du starten ze eerst Geno Smith, aangezien Manning niet wil starten als ze niet om de winst spelen. Het was veel beter geweest om Webb eerder klaar te hebben en hem bij blowouts te laten spelen. Daar was Manning vast nog wel in mee gegaan. Hoe het nu gedaan wordt is een schande. Ook al wil je volgend jaar misschien een QB draften om Manning op te volgen, het lijkt me dat je dan liever Manning hebt waar hij van kan leren dan Geno.

Of trade voor Sanu:
  donderdag 30 november 2017 @ 12:18:58 #288
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_175401001
Eagles...ik wil ze zien tegen wat goede teams voor ik er in geloof. Ik denk namelijk dat de Rams, Saints, Vikings en Falcons allemaal wel van elkaar kunnen winnen en de Eagles geen favoriet zijn in dit rijtje.

Maarja, in de AFC gaat het echt alleen tussen de Steelers en Pats. Week 15 beslist home field.

Als Hogan en met een zeer kleine kans Hightower, Valentine en mitchell nog terugkomen in de PO dan acht ik de Pats met hoe ze nu Defense spelen wel weer de favoriet. De offense van de pats is 1st in passing, 1st in rushing, dus 1st in total. 3rd in points.

Brady, Lewis, Burkhead, white, Cooks, Dola, Gronk, Hogan en mogelijk Mitchell. Kun je voorstellen als we Edelman nog hadden. Als de injuries in de O-line ook terugkomen dan hebben de pats iig de beste O in de PO
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_175401999
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:18 schreef Smoofie het volgende:
Eagles...ik wil ze zien tegen wat goede teams voor ik er in geloof. Ik denk namelijk dat de Rams, Saints, Vikings en Falcons allemaal wel van elkaar kunnen winnen en de Eagles geen favoriet zijn in dit rijtje.

Maarja, in de AFC gaat het echt alleen tussen de Steelers en Pats. Week 15 beslist home field.

Als Hogan en met een zeer kleine kans Hightower, Valentine en mitchell nog terugkomen in de PO dan acht ik de Pats met hoe ze nu Defense spelen wel weer de favoriet. De offense van de pats is 1st in passing, 1st in rushing, dus 1st in total. 3rd in points.

Brady, Lewis, Burkhead, white, Cooks, Dola, Gronk, Hogan en mogelijk Mitchell. Kun je voorstellen als we Edelman nog hadden. Als de injuries in de O-line ook terugkomen dan hebben de pats iig de beste O in de PO
Zie de Pats ook wel winnen van de Steelers ja. Zijn wat constanter, en hebben een wat bredere selectie (in de zin van niet slecht een paar echte uitschieters). Plus de ervaring he.

Heb het idee dat die eerste 4 teams die je noemt wel wat wisselvalliger zijn. Heb ze geweldig zien spelen, maar ook soms echte off days zien hebben.

Ik zie de Eagles natuurlijk door een gekleurde bril. Als ik zo kijk denk ik echter dat de Pats toch van alle bovengenoemde teams zouden moeten kunnen winnen, en andersom ben ik daar minder zeker van.

Ik hoop van harte dat de Eagles winnen, en dit is ook zeker niet onmogelijk, maar de Pats lijken toch favoriet denk ik. Ervanuitgaande dat er geen zware blessures oid plaatsvinden de rest van het seizoen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 december 2017 @ 10:49:10 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_175420595
Holy shit wat waren de Redskins slecht. Net even de 40 minuten versie teruggekeken. De Cowboys speelden super slecht, maar wisten toch dik te winnen, omdat de Redskins de bal keer op keer weer weggaven.
pi_175421079
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:49 schreef Kyran het volgende:
Holy shit wat waren de Redskins slecht. Net even de 40 minuten versie teruggekeken. De Cowboys speelden super slecht, maar wisten toch dik te winnen, omdat de Redskins de bal keer op keer weer weggaven.
Was ook een verschrikkelijke pot.
Mijn vriendin kijkt dit jaar voor het eerst, en vond het de laatste tijd natuurlijk bagger. En zegt net "oh dit was wel een leuke wedstrijd" :')

En ik ben het in zoverre eens dat er nu een paar redelijke drives bij zaten toen het met Morris eindelijk begon te lopen. De TD van Bryant was mooi, maar voor de rest was het allemaal zeer matig.

Defense leek wat beter, maar dat kwam ook door een zwakke offense van de skins.

Maar goed, zo krijgen ze wellicht een klein beetje zelf vertrouwen.
Volgende week naar NY, dat zou een easy win moeten zijn kijkend naar hoe de Giants spelen. Maar Cowboys tegen de Giants uit is op papier natuurlijk een prachtige pot, ben benieuwd.

Daarna nog Raiders Hawks en Eagles. En dan kunnen we weer 35 weken wachten :-P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:26:33 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_175425265
Cowboys :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_175475000
Broncos zijn dit jaar ook niet best, niettemin walsen die vast over Dolphins heen, op naar een top 5 pick :P
pi_175476658
Wow, vette punt return bij de Bears :)

Vikings - Falcons is een spannend potje
  zondag 3 december 2017 @ 20:38:55 #295
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_175476950
Volg de Vikings dit seizoen niet heel erg en dan doen ze het opeens goed. Potver.
pi_175477659
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 19:06 schreef Breidniet het volgende:
Broncos zijn dit jaar ook niet best, niettemin walsen die vast over Dolphins heen, op naar een top 5 pick :P
3-19 inmiddels, leuk zo'n overwinning maar een hogere pick is meer waard, 4-12 of 5-11 levert je wel een top 8 pick op.
pi_175478622
Knappe overwinning van de Vikings
pi_175478729

Lekker Gronk :')
  zondag 3 december 2017 @ 22:29:01 #300
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_175479482
Wil echt niet 1 ploeg uit de voor het seizoen als sterkste divisie ingeschatte AFC West naar de Playoffs?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')