abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:55:23 #101
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710263
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die mails zijn al vele malen onderzocht en er kwam steeds niks bijzonders uit.
Daar dus steeds weer over beginnen is een signaal dat Trump niet doorheeft dat hij uit campagnemodus kan en mag beginnen met regeren...
Met alle respect is dit een simplistische kijk op wat er nu gaande is aangaande FOIA en de Senaat.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174710267
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nou nee, het was een zeer effectief campagnemiddel.
En nu de verkiezingen voorbij zijn mogen we het er natuurlijk helemaal niet meer over hebben. Want ze zijn onlosmakelijk verbonden. Nouja, in jouw hoofd dan.
pi_174710287
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En nu de verkiezingen voorbij zijn mogen we het er natuurlijk helemaal niet meer over hebben. Want ze zijn onlosmakelijk verbonden. Nouja, in jouw hoofd dan.
Natuurlijk mag je het er over hebben. Maar het zou voor Trump wellicht beter zijn wanneer hij zich eens bezig zou gaan houden met het land regeren. Genoeg werk aan de winkel...
pi_174710310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, dat is natuurlijk niet zo, maar burger Clinton vind ik persoonlijk politiek gezien niet zo interessant meer als president Trump.
Burger Clinton? Volgens mij gaat het nog steeds over haar handelen als secretary of state. Kan me vergissen. Of is het zo dat als je eenmaal de functie niet meer bekleed je ook vrij bent van vervolging voor alle misdaden die er zijn begaan?
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:58:45 #105
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, dat is natuurlijk niet zo, maar burger Clinton vind ik persoonlijk politiek gezien niet zo interessant meer als president Trump.
Als er fouten gemaakt zijn (en er zijn aanwijzingen die daarop lijken) is onderzoek een middel om te proberen zulks in de toekomst te vermijden.
Los daarvan sta ik er niet van te kijken dat sommigen liever andere discussieonderwerpen kiezen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174710334
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Burger Clinton? Volgens mij gaat het nog steeds over haar handelen als secretary of state. Kan me vergissen. Of is het zo dat als je eenmaal de functie niet meer bekleed je ook vrij bent van vervolging voor alle misdaden die er zijn begaan?
Die functie bekleedt ze al vele jaren niet meer. Niet echt iets waar de president van een land zich nog persoonlijk druk over hoeft te maken...
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:00:49 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710345
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Burger Clinton? Volgens mij gaat het nog steeds over haar handelen als secretary of state. Kan me vergissen. Of is het zo dat als je eenmaal de functie niet meer bekleed je ook vrij bent van vervolging voor alle misdaden die er zijn begaan?
Weet je, nieuws kan in sommige delen van het web weggemasseerd worden, maar verdwijnt natuurlijk niet.
En verder ben ik het eens met deze opmerking.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174710360
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Weet je, nieuws kan in sommige delen van het internet weggemasseerd worden,maar verdwijnt natuurlijk niet.
En verder ben ik het eens met deze opmerking.
Je bent werkelijk van mening dat het goed is dat Trump zich hier mee bezig houdt in plaats van met het land regeren?
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:02:04 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174710363
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoho. Dit topic is enkel bedoeld om trump zijn tweets te bespreken, niet zaken die vorig jaar en eerder zijn gebeurd.... tenzij anti trump natuurlijk.
Duh. Trump moet doorgaan voor president. Zijn debiele rants op twitter en zijn geklungel in elk aspect van zijn huidige functie zijn iets meer nieuws.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174710441
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En nu de verkiezingen voorbij zijn mogen we het er natuurlijk helemaal niet meer over hebben. Want ze zijn onlosmakelijk verbonden. Nouja, in jouw hoofd dan.
Laten we het anders hebben over hoe vaak Podesta melding maakt van 'pizza' in zijn mails. Dat lijkt mij nou nuttig. Boeiender dan Trump die als president niets voor elkaar krijgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174710519
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als er fouten gemaakt zijn (en er zijn aanwijzingen die daarop lijken) is onderzoek een middel om te proberen zulks in de toekomst te vermijden.
Los daarvan sta ik er niet van te kijken dat sommigen liever andere discussieonderwerpen kiezen.
Indien er misstanden zijn gepleegd, dan moet Clinton worden vervolgd. Prima dat onderzoek wordt gedaan naar haar handelen. Maar je snapt toch zelf ook wel dat het hier en nu iets interessanter is? Mocht Clinton worden vervolgd, dan is dat een schandaal van wereldformaat maar het heeft geen gevolgen voor het functioneren van de AmAmerikaanse overheid. Trumps handelen heeft dat wel. Daarom vind ik hem stukken interessanter.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:12:00 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710522
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je bent werkelijk van mening dat het goed is dat Trump zich hier mee bezig houdt in plaats van met het land regeren?
Ja.
Wat hij bijvoorbeeld heeft gedaan met het lichten van de NDA is simpelweg noodzakelijk en onvermijdelijk.
En mijn mening is dat niet alleen de Amerikaanse president zich ermee moet bezighouden (House, Senaat en FEC doen dit reeds), maar ook een Special Counsel.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174710543
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja.
Wat hij bijvoorbeeld heeft gedaan met het lichten van de NDA is simpelweg noodzakelijk en onvermijdelijk.
En mijn mening is dat niet alleen de Amerikaanse president zich ermee moet bezighouden (House, Senaat en FEC doen dit reeds), maar ook een Special Counsel.
Wederom veel verspilling van geld en tijd dus. Want net als bij al die vorige onderzoeken naar haar mails zal hier wederom niets bijzonders uitkomen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:18:14 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710607
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Indien er misstanden zijn gepleegd, dan moet Clinton worden vervolgd. Prima dat onderzoek wordt gedaan naar haar handelen. Maar je snapt toch zelf ook wel dat het hier en nu iets interessanter is? Mocht Clinton worden vervolgd, dan is dat een schandaal van wereldformaat maar het heeft geen gevolgen voor het functioneren van de AmAmerikaanse overheid. Trumps handelen heeft dat wel. Daarom vind ik hem stukken interessanter.
Deze zaken zijn lopende ontwikkelingen.
Een ander voorbeeld is het samenspannen tussen de FBI en de IRS. Die zaak heeft de DoJ geschikt en eist ook nog eens dat de IRS verontschuldigingen moet aanbieden.
Het laat zien dat overheidsmiddelen zijn aangewend voor politieke doeleinden.
Deze schikking is donderdag op vrijdag bekend geworden. Dit is simpelweg nieuws.

Dit laat onverlet dat het je vrij staat om ieder ander willekeurige nieuwsitem te bespreken. Dat lijkt me een no-brainer.
Of bedoel je dit pro-actief, dat jij nieuws aangaande deze zaken hhier liever gecensureerd ziet worden?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174710612
Overigens is er in werkelijkheid weinig aan de hand. Zowel inzake dat Steele-dossier als Uranium One. Maar de conservatieve media in de VS springen erboven op omdat ze eindelijk een onderwerp gevonden denken te hebben dat de aandacht even afleidt van het falen van hun oranje held.

Bij FOX pleitte Gorka al voor het executeren van Clinton. Toppie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174710649
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:18 schreef dellipder het volgende:

[..]

Deze zaken zijn lopende ontwikkelingen.
Een ander voorbeeld is het samenspannen tussen de FBI en de IRS. Die zaak heeft de DoJ geschikt en eist ook nog eens dat de IRS verontschuldigingen moet aanbieden.
Het laat zien dat overheidsmiddelen zijn aangewend voor politieke doeleinden.
Deze schikking is donderdag op vrijdag bekend geworden. Dit is simpelweg nieuws.

Dit laat onverlet dat het je vrij staat om ieder ander willekeurige nieuwsitem te bespreken. Dat lijkt me een no-brainer.
Of bedoel je dit pro-actief, dat jij nieuws aangaande deze zaken hhier liever gecensureerd ziet worden?
Ik wil helemaal niets censureren. Refregmental en jij doen telkens zeer verontwaardigd als de vermeende misstanden van Clinton niet worden besproken. Ik leg slechts uit waarom dat zo is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:20:58 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174710661
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ja.
Wat hij bijvoorbeeld heeft gedaan met het lichten van de NDA is simpelweg noodzakelijk en onvermijdelijk.
En mijn mening is dat niet alleen de Amerikaanse president zich ermee moet bezighouden (House, Senaat en FEC doen dit reeds), maar ook een Special Counsel.
Het staat Congres vrij om een special council op die "zaak" te zetten. Maar ik neem aan dat je liever ziet dat Mueller het gaat doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174710729
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het staat Congres vrij om een special council op die "zaak" te zetten. Maar ik neem aan dat je liever ziet dat Mueller het gaat doen?
Comey is ook wel beschikbaar en heeft dit al een paar keer onderzocht.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:32:49 #119
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710858
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wederom veel verspilling van geld en tijd dus. Want net als bij al die vorige onderzoeken naar haar mails zal hier wederom niets bijzonders uitkomen.
Ik verwacht het eigenlijk niet, want ook James Comey is onderwerp van onderzoek. Zijn beslissing geen vervolging aan te bevelen was eerder een politiek besluit dan een conclusie ('conclusie', want het is bekend geworden dat dit een vooraf gemaakte uitkomst was) op basis van bevindingen over het crimineel onderzoek.
Documenten afhalen van SIPRNet en JWICS is strafbaar. Alleen al daarvoor had Hillary Clinton aangeklaagd moeten worden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:34:59 #120
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710898
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het staat Congres vrij om een special council op die "zaak" te zetten. Maar ik neem aan dat je liever ziet dat Mueller het gaat doen?
Robert Mueller heeft de reikwijdte van het onderzoek al verbreed, maar een tweede Special Counsel is voor mij ook prima verdedigbaar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:37:10 #121
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174710921
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niets censureren. Refregmental en jij doen telkens zeer verontwaardigd als de vermeende misstanden van Clinton niet worden besproken. Ik leg slechts uit waarom dat zo is.
Hoe kom je hier nu weer bij? Ik post gewoon berichten die ik wil posten.
Zeer verontwaardigd? Niks van dat alles.
Ik heb het overigens niet alleen over Clinton. De e-mail zaak is slechts een onderdeel van deze materie.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Overall beste user 2022 zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:50:15 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174711125
Zou Trump gratie aanbieden aan iedereen die voor hem meineed gaat plegen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_174711934
Volgens mij (geen zin om op te zoeken, sorry) kan gratie alleen na een veroordeling en betekent het bijvoorbeeld niet (zoals sheriff Joe onlangs merkte) dat automatisch je strafblad wordt gewist.

Ze moeten dus eerst schuldig blijken te zijn, blijven een zwarte vlek bij hun naam houden en kunnen dus beter een ander soort werk gaan zoeken. :P
pi_174712271
Meanwhile in Puerto Rico...

Ik melde al in topc #404 dat er wat vraagtekens waren gezet (o.a. door burgemeester Cruz van San Juan en Rep. Luiz Gutierrez (D-Ill.)) over het aanbesteden van het herstel van het electriciteitsnetwerk (een klusje van minstens 300 miljoen) aan een bedrijf met wel 2 man in vaste dienst dat heel toevallig hetzelfde thuishonk heeft als minister Ryan Zinke en is opgericht door een mega-donor van president Trump.

Inmiddels vertrouwt FEMA het ook niet helemaal meer. :o
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:12:42 #125
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_174712402
Roger Stone ging vanochtend ook weer lekker te keer, is dit complete gebrek aan inhoudingsvermogen nieuw of schiet die altijd zo uit z'n slof?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RogerJStoneJr twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 05:14:53 No .@CharlesBlow YOU Lie- u have no cried you fast talking arrogant fake news piece of shit ! reageer retweet
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')