abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:36:00 #251
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174751008
Lozano goede speler hoor, maar qua talent toch een stukkie minder dan een Robben of een Eden Hazard.
Natuurlijk kun je flink op hem gaan cashen, maar niveau Messi/Ronaldo slaat natuurlijk nergens op.
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:39:11 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174751033
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:36 schreef tja77 het volgende:
Lozano goede speler hoor, maar qua talent toch een stukkie minder dan een Robben of een Eden Hazard.
Natuurlijk kun je flink op hem gaan cashen, maar niveau Messi/Ronaldo slaat natuurlijk nergens op.
Mbappe is 3 jaar jonger en laat het op een wat hoger niveau dan onze kneuzencompetitie zien, om het maar een beetje in perspectief te zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 08:39:37 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174751038
Heerlijk hoor. Lekker rustig in dit topic ook, alleen een paar domme opmerkingen, dan weet je dat PSV weer de beste uit de eredivisie is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:46:25 #254
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174751114
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Mbappe is 3 jaar jonger en laat het op een wat hoger niveau dan onze kneuzencompetitie zien, om het maar een beetje in perspectief te zetten.
Dit inderdaad. Mbappe is potentie voor de categorie Messi, of in ieder geval Robben-achtig niveau.

Lozano zie ik dat niet halen, neemt niet weg dat we sinds Suarez niet meer dit talent in de Eredivisie hebben gehad. En ik vind Lozano niet minder dan de Eredivisie-Suarez. Maar die heeft daarna nog enorme stappen gezet en of Lozano dat kan is maar de vraag.

Hij heeft in elk geval fysiek zeker geen voordeel, en je moet wel uitzonderlijk goed zijn om zonder sterk lijf in de zwaardere competities overeind te blijven. Daar zit de grootste zorg, wat mij betreft.
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:53:04 #255
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174751186
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Mbappe is 3 jaar jonger en laat het op een wat hoger niveau dan onze kneuzencompetitie zien, om het maar een beetje in perspectief te zetten.
Lozano mag de veters niet eens strikken van Mbappe. Wat een beest is dat zeg. Dat is dus een talent dat je slechts eens in de zoveel jaar ziet.
Lozano kan uiteindelijk echt wel naar een topploeg in een topcompetitie. Als hij dit moyenne doorzet, en zich doorontwikkelt en nog 1,5 seizoen in Nederland blijft, zie ik hem wel naar een Engelse topploeg gaan.
Een verdediger die overeind blijft in deze competitie zegt niet zo heel veel. Een aanvaller (geen spits) die ze zo makkelijk scoort (zie ook Memphis) speelt zich wel in de kijker. Zeker als hij een goed WK en hopelijk CL voetbal gaat spelen.
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 08:56:32 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174751239
Mbappe en Asensio zijn inderdaad totaal onvergelijkbaar met een leuk spelertje uit de eredivisie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174751513
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Mbappe is potentie voor de categorie Messi, of in ieder geval Robben-achtig niveau.

Lozano zie ik dat niet halen, neemt niet weg dat we sinds Suarez niet meer dit talent in de Eredivisie hebben gehad. En ik vind Lozano niet minder dan de Eredivisie-Suarez. Maar die heeft daarna nog enorme stappen gezet en of Lozano dat kan is maar de vraag.

Hij heeft in elk geval fysiek zeker geen voordeel, en je moet wel uitzonderlijk goed zijn om zonder sterk lijf in de zwaardere competities overeind te blijven. Daar zit de grootste zorg, wat mij betreft.
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mbappe en Asensio zijn inderdaad totaal onvergelijkbaar met een leuk spelertje uit de eredivisie.
Eredivisie dit Eredivisie dat. Hij laat het bij Mexico ook elke keer zien.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 09:20:04 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174751555
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Eredivisie dit Eredivisie dat. Hij laat het bij Mexico ook elke keer zien.
Leuk.

Die moeten ook steeds tegen de lamme en de blinde in de CONCACAF, maar goed :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:21:33 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174751575
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eredivisie dit Eredivisie dat. Hij laat het bij Mexico ook elke keer zien.
Tegen ploegen als Rusland, en dan vooral op de counter. Kijk zijn goals er maar op na.

Hij is goed, heel goed. Maar hij is nog lang geen internationale top. Daarvoor moet hij ook in de kleine ruimte nog flinke stappen zetten.

Hij is nog geen Ronaldo, Nilis, Romario of Robben. Laten we gewoon afwachten.
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 09:23:20 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174751607
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tegen ploegen als Rusland, en dan vooral op de counter. Kijk zijn goals er maar op na.

Hij is goed, heel goed. Maar hij is nog lang geen internationale top. Daarvoor moet hij ook in de kleine ruimte nog flinke stappen zetten.

Hij is nog geen Ronaldo, Nilis, Romario of Robben. Laten we gewoon afwachten.
Ik vergelijk hem voorlopig graag met Farfan, en Lozano is op dit moment wel verder dan Farfan na een paar potjes bij PSV. Maar die heeft het uiteindelijk niet verder geschopt dan de subtop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:41:22 #261
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174751867
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vergelijk hem voorlopig graag met Farfan, en Lozano is op dit moment wel verder dan Farfan na een paar potjes bij PSV. Maar die heeft het uiteindelijk niet verder geschopt dan de subtop.
Farfan, of Suarez zoals hij bij Ajax was. Ongeveer hetzelfde niveau. En dat geeft ook meteen aan hoe weinig je er van kunt zeggen naar de toekomst.

De één heeft de absolute top gehaald, de ander nog niet de Europese middenmoot.

[ Bericht 5% gewijzigd door BadderHaring op 30-10-2017 09:55:07 ]
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:55:52 #262
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174752116
Toch vind ik het helemaal niet zo storend dat Luuk dit seizoen niet scoort. Werkt zich een slag in de rondte, en laat andere scoren. Al hoop ik voor hemzelf dat hij snel weer eens een balletje erin prikt.
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:00:15 #263
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174752169
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:55 schreef JaafkeEHV het volgende:
Toch vind ik het helemaal niet zo storend dat Luuk dit seizoen niet scoort. Werkt zich een slag in de rondte, en laat andere scoren. Al hoop ik voor hemzelf dat hij snel weer eens een balletje erin prikt.
Komt natuurlijk ook omdat Locadia en Lozano makkelijk het net vinden. Als Luuk gaat draaien heb je helemaal een makkelijk scorende en veelzijdige voorhoede.
Is Bergwijn nog niet 100% fit trouwens? Cocu leek voor Lozano/Bergwijn op de flanken te gaan namelijk en Locadia in de spits.
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:02:52 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174752189
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Komt natuurlijk ook omdat Locadia en Lozano makkelijk het net vinden. Als Luuk gaat draaien heb je helemaal een makkelijk scorende en veelzijdige voorhoede.
Is Bergwijn nog niet 100% fit trouwens? Cocu leek voor Lozano/Bergwijn op de flanken te gaan namelijk en Locadia in de spits.
Misschien vindt hij dat de Jong meer brengt als Bergwijn als ondersteuning voor de doelpuntenmakers? Voor Locadia maakt het momenteel niet uit waar hij staat, die scoort toch wel.
pi_174752296
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Farfan, of Suarez zoals hij bij Ajax was. Ongeveer hetzelfde niveau. En dat geeft ook meteen aan hoe weinig je er van kunt zeggen naar de toekomst.

De één heeft de absolute top gehaald, de ander nog niet de Europese middenmoot.
Ja, het is de Mickey Mouse competitie, maar hij schiet er 11 doelputen in 17 wedstrijden in (wedstrijden van Mexico meegeteld), 9 goals in 8 wedstrijden in de Eredevisie. Farfan en Suarez konden daar niet aan tippen.

Ik geef toe, het is nog maar het begin van de competitie, dus het is verstandig om te wachten tot alle wedstrijden gespeeld zijn om te zien hoe ver dat moyenne nog inzakt, maar dit zijn wel cijfers die opvallen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:16:25 #266
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174752396
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Misschien vindt hij dat de Jong meer brengt als Bergwijn als ondersteuning voor de doelpuntenmakers? Voor Locadia maakt het momenteel niet uit waar hij staat, die scoort toch wel.
De Jong heeft al laten zien een geweldig aanspeelpunt en aangever te zijn.
Locadia lijkt als buitenspeler makkelijker te scoren dan als diepe spits.
Ergens jammer, want Bergwijn leek echt stappen te maken dit seizoen.
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 10:18:03 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174752418
Dus, wie van jullie heeft op Wikipedia gezet dat Gozubuyuk na elke wedstrijd oraal bevredigd wordt door Buttner?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:20:00 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174752445
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ja, het is de Mickey Mouse competitie, maar hij schiet er 11 doelputen in 17 wedstrijden in (wedstrijden van Mexico meegeteld), 9 goals in 8 wedstrijden in de Eredevisie. Farfan en Suarez konden daar niet aan tippen.

Ik geef toe, het is nog maar het begin van de competitie, dus het is verstandig om te wachten tot alle wedstrijden gespeeld zijn om te zien hoe ver dat moyenne nog inzakt, maar dit zijn wel cijfers die opvallen.
Sana begon destijds ook fantastisch, totdat verdedigers doorhadden hoe ze hem moesten aanpakken. Nu is Lozano natuurlijk veel beter, maar tegen bijvoorbeeld Dumfries(?) had hij het al behoorlijk lastig meen ik me te herinneren.
pi_174752967
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Sana begon destijds ook fantastisch, totdat verdedigers doorhadden hoe ze hem moesten aanpakken. Nu is Lozano natuurlijk veel beter, maar tegen bijvoorbeeld Dumfries(?) had hij het al behoorlijk lastig meen ik me te herinneren.
Robben doet ook altijd hetzelfde truukje. Toch flikt ie het telkens.
Land of the free. Home of the brave.
pi_174756220


OP?
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:43:25 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174756846
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 04:41 schreef Lyrebird het volgende:
:) Ik loop het vuurtje een beetje op te porren. Kijk, die jongen is pas 22 jaar, komt net kijken en prikt er dan al een record aantal in. Als je op je 22e zo kunt ballen (uitzonderlijke explosiviteit, een goed schot en dodelijk effectief), dan maak je een goede kans om het tot de absolute wereldtop te schoppen.

Als Tottenham 40 miljoen over heeft voor een modale verdediger van Ajax, wat gaan de topclubs daar dan wel niet neerleggen voor een bijzonder effectief toptalent? Wordt er doorgaans niet meer betaald voor aanvallers, dan voor verdedigers? Een 6-jarig contract afkopen, begin er maar aan.
Sanchez een modale verdediger noemen _O-
Oh.
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:58:16 #272
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174757135
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Robben doet ook altijd hetzelfde truukje. Toch flikt ie het telkens.
Dat is ooit wetenschappelijk geanalyseerd, schijnt ten eerste niet zo te zijn en ten tweede in een dusdanig hoog tempo dat er vrijwel niets tegen te doen is.

Daarbij doet hij het juist wel in de kleine ruimtes, iets wat Lozano (nog) veel minder beheerst. Daardoor komt hij in de fysieke duels en daar zit de pijn als je hogerop wilt.
pi_174757213
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

OP?
Hangt van het perspectief af, kan ook onder zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
pi_174757242
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is ooit wetenschappelijk geanalyseerd, schijnt ten eerste niet zo te zijn en ten tweede in een dusdanig hoog tempo dat er vrijwel niets tegen te doen is.

Daarbij doet hij het juist wel in de kleine ruimtes, iets wat Lozano (nog) veel minder beheerst. Daardoor komt hij in de fysieke duels en daar zit de pijn als je hogerop wilt.
Dat lijkt me een interessant artikel om te lezen, bron?
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:40:17 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174758082
quote:
99s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:02 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat lijkt me een interessant artikel om te lezen, bron?
Even gezocht, maar kan het helaas niet terug vinden. De betreffende bewegingswetenschapper werd toen eens aan het woord gelaten in een voetbalprogramma in aanloop naar een WK ofzo.

Het had iets te maken met het aantal voetbewegingen dat hij maakt, in combinatie met onvoorspelbaarheid en de (on)mogelijkheid om daar op te anticiperen. Er schijnen een aantal voetballers te zijn (o.a. Messi en Robben) die dusdanig veel snelle korte passen zetten tijdens een actie, dat ze met beperkte beweegrichtingen, toch vrijwel niet te stoppen zijn.

Ik zal vanavond nog wel eens zoeken, maar was een interessant verhaal.

Edit: wetenschappelijk geanalyseerd is wellicht een te sterke term, maar er zat wel degelijk een goed verhaal van een bewegingswetenschapper onder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')