abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 maart 2018 @ 10:24:59 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_177523453
Via de link een filmpje (3 minuten van je kostbare tijd) met een interview van een hulpverlener die de tekst hieronder samenvat (voor de gemakkelijke medemens).
Ik neig te denken dat er een structureel probleem is en dat er weinig tot geen leiderschap wordt getoond om misstanden aan te pakken, want we praten hier over praktijken die al jaren aan de gaan zijn.
A bloody shame...

quote:
Syria conflict: Women 'sexually exploited in return for aid'

Women in Syria have been sexually exploited by men delivering aid on behalf of the UN and international charities, the BBC has learned.

Aid workers said the men would trade food and lifts for sexual favours.

Despite warnings about the abuse three years ago, a new report shows it is continuing in the south of the country.

UN agencies and charities said they had zero tolerance of exploitation and were not aware of any cases of abuse by partner organisations in the region.

Aid workers told the BBC that the exploitation is so widespread that some Syrian women are refusing to go to distribution centres because people would assume they had offered their bodies for the aid they brought home.

One worker claimed that some humanitarian agencies were turning a blind eye to the exploitation because using third parties and local officials was the only way of getting aid into dangerous parts of Syria that international staff could not access.

The United Nations Population Fund (UNFPA) conducted an assessment of gender based violence in the region last year and concluded that humanitarian assistance was being exchanged for sex in various governorates in Syria.

The report, entitled "Voices from Syria 2018", said: "Examples were given of women or girls marrying officials for a short period of time for 'sexual services' in order to receive meals; distributors asking for telephone numbers of women and girls; giving them lifts to their houses 'to take something in return' or obtaining distributions 'in exchange for a visit to her home' or 'in exchange for services, such as spending a night with them'."

It added: "Women and girls 'without male protectors', such as widows and divorcees as well as female IDPs (Internally Displaced Persons), were regarded as particularly vulnerable to sexual exploitation."

Yet this exploitation was first reported three years ago. Danielle Spencer, a humanitarian adviser working for a charity, heard about the allegations from a group of Syrian women in a refugee camp in Jordan in March 2015.

She conducted a focus group with some of these women who told her how men from local councils in areas such as Dara'a and Quneitra had offered them aid for sex.

"They were withholding aid that had been delivered and then using these women for sex," Ms Spencer said.

"Some had experienced it themselves, some were very distraught.

"I remember one woman crying in the room and she was very upset about what she had experienced. Women and girls need to be protected when they are trying to receive food and soap and basic items to live. The last thing you need is a man who you're supposed to trust and supposed to be receiving aid from, then asking you to have sex with him and withholding aid from you."

She continued: "It was so endemic that they couldn't actually go without being stigmatised. It was assumed that if you go to these distributions, that you will have performed some kind of sexual act in return for aid."

A few months later, in June 2015, the International Rescue Committee (IRC) surveyed 190 women and girls in Dara'a and Quneitra. Its report suggested about 40% had said sexual violence took place when they were accessing services, including humanitarian aid.

An IRC spokesman said: "The assessment concluded that sexual violence was a widespread concern, including when seeking access to various types of services across southern Syria. These services included the distribution of humanitarian aid."

The reports - both of which have been seen by the BBC - were presented at a meeting of UN agencies and international charities hosted by the UNPFA in the Jordanian capital, Amman, on 15 July 2015.

As a result of this meeting, some aid agencies tightened up their procedures.

The IRC said: "Within our own operations, we launched new programmes and systems to better protect women and girls in southern Syria. Those programmes continue to be funded by a range of donors, including DfID (the UK's Department for International Development)."

Abuse 'ignored for years'

The charity Care expanded its monitoring team in Syria, set up a complaints mechanism and no longer hands over aid to local councils.

It also asked various UN agencies, including the UN Office for the Co-ordination of Humanitarian Affairs (OCHA) and the UN High Commissioner for Refugees (UNHCR), to investigate further and set up new reporting mechanisms. But Care was refused permission to carry out studies in Jordanian refugee camps.

Ms Spencer claims the aid sector turned a blind eye to ensure that aid still got into southern Syria.

"Sexual exploitation and abuse of women and girls has been ignored, it's been known about and ignored for seven years," she said.

"The UN and the system as it currently stands have chosen for women's bodies to be sacrificed.

"Somewhere there has been a decision made that it is OK for women's bodies to continue to be used, abused, violated in order for aid to be delivered for a larger group of people."

Another source who attended the July 2015 meeting on behalf of one of the UN agencies told the BBC: "There were credible reports of sexual exploitation and abuse going on during the cross-border aid delivery and the UN didn't make any serious moves to address it or end it."

A spokesman for UNFPA said it had heard of possible cases of exploitation and abuse of Syrian women in southern Syria from Care. It said it had not received any allegations of abuse or exploitation from the two NGOs it works with in southern Syria. The spokesman also made clear that UNFPA does not work with local councils as implementing partners.

A spokesman for the children's charity Unicef confirmed it was present at the July 2015 meeting. The charity said it carried out a review of its local partners and contractors in southern Syria and is not aware of any allegations against them at this point. But it accepted that sexual exploitation was a serious risk in Syria and said it was introducing a community-based complaints mechanism and more training for its partners.

A DfID spokesman said it was not aware of any cases like this involving UK aid.

"There are mechanisms already in place to raise issues of abuse and exploitation," the department said. "DfID partners in Syria use third party monitors to verify UK aid distributed in Syria."

Zero tolerance

The spokesman added that any systematic abuse should be picked up by those monitors and reported to DfID.

An Oxfam spokeswoman said it had not been working with local councils delivering aid in the south of Syria in the run up to 2015 and was not doing so today.

"Our work inside Syria has been largely focused on providing large-scale hardware for supplying water to Syrian communities rather than targeting aid at individuals or specific households," she said.

"We did not receive reports about sexual exploitation around aid delivery in 2015, but have a zero tolerance policy on such abuse."

A spokesman for the UNHCR, Andrej Mahecic, said it was "important to understand that in any aid emergency there is a risk of sexual abuse and sexual exploitation, and to abuse somebody who is in need of assistance is despicable".

He added that while the allegations relating to 2015 were "incomplete, fragmented and unsubstantiated" the UN nevertheless had taken some action when they first surfaced.

He said the UN refugee agency had no access to the area of southern Syria where the abuse was alleged to have taken place, but that the agency did seek to bring local partners to Jordan for training.

He continued: "The mere suggestion that the UN can somehow control the situation in a war zone is rather simplistic and disconnected from the reality of what an aid operation looks like in an open and fierce conflict."
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_177529216
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja want hoe zielig is het als de ceo geen BMW X6 kan rijden.

Dat er uberhaupt hulp nodig. Dat is al triest.

En nu wordt je wordt je weer gesommeerd voor Kika volgens bushokposters. Ook zo iets. Er zijn al veelste veel kinderen ziek. Meer vind ik absoluut niet nodig
Weet je, ik vind dat zo'n domme reden om dan maar niet te gaan geven.. Wij hebben er hier voor gekozen om maandelijks een bedrag te doneren aan het Rode Kruis en aan de deur geven we ook altijd wat. Verder willen we geen lid worden van andere goede doelen omdat we daar simpelweg gekozen hebben voor het Rode Kruis.

Dan krijg je van die lui: "Ja maar de CEO verdient zoveel". Tjah weet je, als ie het goed doet dan why not.. Als hij voor zichzelf kan rijmen dat zijn loon passend is... Kan ie dat niet.. Tjah zijn probleem.

Helemaal niks geven vind ik namelijk geen optie; ik wil bijdragen aan een betere wereld en mensen ook laten profiteren van het goede salaris dat ik vang.

Dat er misstanden zijn; ook dat neem ik voor lief. Want dat is overal zo.. geen persoon of instelling zonder zonde..

Moet je misstanden tegen gaan en aankaarten, ja zeker. Maar je kan gewoon niet verwachten dat (grote) organisaties dat geheel kunnen uitbannen dat is een utopie. Daarom is het ook zo jammer dat die fantastisch "onderzoek" journalisten de organisaties aanpakken en niet de daders. Aan de andere kant moeten organisaties wel transparanter worden als ze misstanden ontdekken. Gewoon melden en er wat aan doen; alleen is dat ook weer moeilijk ivm imagoschade..

Ik ben zelf werkzaam in een sector die er de laatste jaren nogal wat imagoschade opgelopen heeft (terecht overigens in veel gevallen) maar niet iedereen in die sector is zo.. Lang niet iedereen.. Dus kijk niet hele groepen aan voor wat een paar idioten doen,
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 1 maart 2018 @ 21:44:28 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177537745
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-wangedrag-oxfam

Hij heeft vast wel doorgevraagd. Meer in de richting van heb je een telefoonnummers van de haitiaanse meisjes
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 maart 2018 @ 21:47:00 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177537827
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:38 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Weet je, ik vind dat zo'n domme reden om dan maar niet te gaan geven.. Wij hebben er hier voor gekozen om maandelijks een bedrag te doneren aan het Rode Kruis en aan de deur geven we ook altijd wat. Verder willen we geen lid worden van andere goede doelen omdat we daar simpelweg gekozen hebben voor het Rode Kruis.

Dan krijg je van die lui: "Ja maar de CEO verdient zoveel". Tjah weet je, als ie het goed doet dan why not.. Als hij voor zichzelf kan rijmen dat zijn loon passend is... Kan ie dat niet.. Tjah zijn probleem.

Helemaal niks geven vind ik namelijk geen optie; ik wil bijdragen aan een betere wereld en mensen ook laten profiteren van het goede salaris dat ik vang.

Dat er misstanden zijn; ook dat neem ik voor lief. Want dat is overal zo.. geen persoon of instelling zonder zonde..

Moet je misstanden tegen gaan en aankaarten, ja zeker. Maar je kan gewoon niet verwachten dat (grote) organisaties dat geheel kunnen uitbannen dat is een utopie. Daarom is het ook zo jammer dat die fantastisch "onderzoek" journalisten de organisaties aanpakken en niet de daders. Aan de andere kant moeten organisaties wel transparanter worden als ze misstanden ontdekken. Gewoon melden en er wat aan doen; alleen is dat ook weer moeilijk ivm imagoschade..

Ik ben zelf werkzaam in een sector die er de laatste jaren nogal wat imagoschade opgelopen heeft (terecht overigens in veel gevallen) maar niet iedereen in die sector is zo.. Lang niet iedereen.. Dus kijk niet hele groepen aan voor wat een paar idioten doen,
voor een betere wereld . Geef je alleenstaande buuv met kind wat geld.

Geld aan stichtings is betalen voor een slechtere wereld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177546421
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor een betere wereld . Geef je alleenstaande buuv met kind wat geld.

Geld aan stichtings is betalen voor een slechtere wereld.
Ik vind dit een verstandige opmerking.

Het is denk ik inderdaad veel zinniger om iets te doen in je eigen sfeer, dan maar geld over te maken zonder ooit te weten wat ermee wordt gedaan. Je krijgt hoogstens een magazine thuisgestuurd, met kleurenfoto's en artikelen, geschreven door mensen die daarvoor moeten worden betaald, met jouw geld.
pi_177556233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind dit een verstandige opmerking.

Het is denk ik inderdaad veel zinniger om iets te doen in je eigen sfeer, dan maar geld over te maken zonder ooit te weten wat ermee wordt gedaan. Je krijgt hoogstens een magazine thuisgestuurd, met kleurenfoto's en artikelen, geschreven door mensen die daarvoor moeten worden betaald, met jouw geld.
Ik denk dat in Nederland de nood over het algemeen stuk minder is dan in laden waar mensen echt helemaal niets meer hebben. Overigens doet het Rode Kruis bijv ook genoeg in dit land zelf.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 2 maart 2018 @ 22:17:56 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177562498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik denk dat in Nederland de nood over het algemeen stuk minder is dan in laden waar mensen echt helemaal niets meer hebben. Overigens doet het Rode Kruis bijv ook genoeg in dit land zelf.
denk dat je je gruwelijk verkijkt. Kennelijk heb je nog geen aflevering gezien van de Monitor.


https://www.martinvrijlan(...)-van-de-psychulance/
Ook wordt niet breed uitgemeten dat nu alles en iedereen afgevoerd kan worden met de psychulance. Dat dankzij de vuige Edith Schippers

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 02-03-2018 23:45:18 (Lekker schelden) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177568452
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

denk dat je je gruwelijk verkijkt. Kennelijk heb je nog geen aflevering gezien van de Monitor.


https://www.martinvrijlan(...)-van-de-psychulance/
Ook wordt niet breed uitgemeten dat nu alles en iedereen afgevoerd kan worden met de psychulance. Dat dankzij de vuige Edith Schippers
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het echt niet zomaar iedereen kans maakt om een IBS te krijgen. En nee ik had geen IBS.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_177571302
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor een betere wereld . Geef je alleenstaande buuv met kind wat geld.

Geld aan stichtings is betalen voor een slechtere wereld.
Dan word het ook hier gewoon een verhaaltje van sex voor geld voor die vrouw met kind.

Is al duizenden jaren zo ongeacht hoe rijk of hoe arm men is in dat bepaalde werelddeel.
Maw het verschuift dan gewoon, sterker nog het zal vast nu ook wel gebeuren hier alleen dan niet als onderdeel van een of andere organisatie.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:30:43 #210
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_177575858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan word het ook hier gewoon een verhaaltje van sex voor geld voor die vrouw met kind.

Is al duizenden jaren zo ongeacht hoe rijk of hoe arm men is in dat bepaalde werelddeel.
Maw het verschuift dan gewoon, sterker nog het zal vast nu ook wel gebeuren hier alleen dan niet als onderdeel van een of andere organisatie.
Niks aan doen anders verplaats je het probleem alleen. Logica in een notedop.

Edit: je zit hier nog iemand te beschuldigen ook.
2019: The Great Awakening
pi_177576877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:30 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Niks aan doen anders verplaats je het probleem alleen. Logica in een notedop.

Edit: je zit hier nog iemand te beschuldigen ook.
Wie zit ik te beschuldigen precies?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:00:24 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177579439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan word het ook hier gewoon een verhaaltje van sex voor geld voor die vrouw met kind.
Tja je kan ook gaan samenwonen.

Sec geldgeven zonder een instituut was wat ik wilde zeggen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 19:47:21 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_177583244
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor een betere wereld . Geef je alleenstaande buuv met kind wat geld.

Geld aan stichtings is betalen voor een slechtere wereld.
Dat is natuurlijk onzin. En je buurvrouw wat geven kan ook. Het één hoeft het ander niet in de weg te staan.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:30:16 #214
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_177584575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wie zit ik te beschuldigen precies?
Dus omdat Lambiekje liever een alleenstaande buuv zou willen steunen antwoord jij:

"Dan word het ook hier gewoon een verhaaltje van sex voor geld voor die vrouw met kind."

Om vervolgens te zeggen dat ongeacht wat je doet, het probleem misbruik niet weggaat. Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen dan met je post?
2019: The Great Awakening
pi_177585935
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dus omdat Lambiekje liever een alleenstaande buuv zou willen steunen antwoord jij:

"Dan word het ook hier gewoon een verhaaltje van sex voor geld voor die vrouw met kind."

Om vervolgens te zeggen dat ongeacht wat je doet, het probleem misbruik niet weggaat. Wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen dan met je post?
Ik denk vooral dat je er teveel in leest. :')

Uiteindelijk draait het om uitbuiting van iemands situatie.
Dat Lambiekje dat niet zou doen betekent niet dat anderen dat ook niet zullen doen, sterker nog, de geschiedenis wijst uit dat het praktisch de norm is.

De mens is nou eenmaal zo.

Dat maakt het geen goed ding uiteraard, maar je zal dit probleem anders moeten aanpakken dan simpelweg bepaalde humanitaire organisaties niet langer te steunen, het probleem verschuift dan gewoon in een andere hoek.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:32:37 #216
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_177586799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
de geschiedenis wijst uit dat het praktisch de norm is.

De mens is nou eenmaal zo.

Normalisatie heet dat. :{w
2019: The Great Awakening
  zondag 4 maart 2018 @ 11:33:51 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177596942
http://925.nl/archief/201(...)ese-orgaanhandelaar/

Mooi, daarom die balkanlanden bij de EU. Orgaanhandel en nieuwe makkelijk verhandelbaar tienermaagden. Wat is EU toch een fantastisch project
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_177604912
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
http://925.nl/archief/201(...)ese-orgaanhandelaar/

Mooi, daarom die balkanlanden bij de EU. Orgaanhandel en nieuwe makkelijk verhandelbaar tienermaagden. Wat is EU toch een fantastisch project
Jij gelooft ook alles wat je wilt geloven he?

In dat artikel wordt beweerd dat mensen die niet voor opname van Albanie bij de EU voor nazi worden uitgemaakt, maar vervolgens staat er wel "ieder weldenkend mens zal tegen zijn". Dus mensen die voor zijn worden hier meteen weggezet als nietdenkend. Een beetje de ketel die de pot verwijt zwart te zijn.

Tevens word ook weer het oekraine verwijt van stal gehaald, wat overduidelijk een Russisch fabeltje was. Om mensen tegen de Oekraine te laten stemmen zodat Rusland zelf Oekraine weer "in kon nemen" of kon toe-eigenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind dit een verstandige opmerking.

Het is denk ik inderdaad veel zinniger om iets te doen in je eigen sfeer, dan maar geld over te maken zonder ooit te weten wat ermee wordt gedaan. Je krijgt hoogstens een magazine thuisgestuurd, met kleurenfoto's en artikelen, geschreven door mensen die daarvoor moeten worden betaald, met jouw geld.
Ali is er ook weer... Met zijn NWO nachtmerries.

Natuurlijk kan je veel beter aan stichtingen geven die mensen op plekken hebben waar we zelf nooit kunnen komen. Dat er fouten gemaakt worden is navenant maar om dan alles maar in eigen land te houden en niet meer te denken aan die andere landen is erg overdreven. 99% van alles wat naar grote stichtingen gaat komt in goede handen. En 90% van de mensen die daar werken doen dit vanuit goede overwegingen. Daar kan ik de vingers voor in het vuur stoppen.
Niet mijn vingers, maar vingers van anderen.
  maandag 5 maart 2018 @ 17:19:26 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177624267
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:29 schreef Berjan.G het volgende:

[..]

Jij gelooft ook alles wat je wilt geloven he?

In dat artikel wordt beweerd dat mensen die niet voor opname van Albanie bij de EU voor nazi worden uitgemaakt, maar vervolgens staat er wel "ieder weldenkend mens zal tegen zijn". Dus mensen die voor zijn worden hier meteen weggezet als nietdenkend. Een beetje de ketel die de pot verwijt zwart te zijn.

Tevens word ook weer het oekraine verwijt van stal gehaald, wat overduidelijk een Russisch fabeltje was. Om mensen tegen de Oekraine te laten stemmen zodat Rusland zelf Oekraine weer "in kon nemen" of kon toe-eigenen.

[..]

Ali is er ook weer... Met zijn NWO nachtmerries.

Natuurlijk kan je veel beter aan stichtingen geven die mensen op plekken hebben waar we zelf nooit kunnen komen. Dat er fouten gemaakt worden is navenant maar om dan alles maar in eigen land te houden en niet meer te denken aan die andere landen is erg overdreven. 99% van alles wat naar grote stichtingen gaat komt in goede handen. En 90% van de mensen die daar werken doen dit vanuit goede overwegingen. Daar kan ik de vingers voor in het vuur stoppen.
Niet mijn vingers, maar vingers van anderen.
Uh het zijn geen nachtmerries. Is of wordt zeer binnenkort gewoon realiteit.

Over oekraine jij trapt in het ruslandfobie fabeltje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 april 2018 @ 15:18:53 #220
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178236289
De "discussie" over het Twitterbericht van Roseanne Barr is voor mij compleet voorspelbaar.



In plaats van dat de media het onderwerp zelf bespreken of desnoods het proberen te "debunken" wordt de persoon aangevallen. Alsof human trafficking geen serieus probleem is en de discussie erover aanzwengelen enkel een gotspe kan zijn.
Nog afgezien van het feit dat er arrestaties zijn verricht en rechtszaken zijn gevoerd waar simpelweg documenten van zijn of waar de wetshandhaving zelf mee naar buiten komt. Er is ook een executive order dat op de website van de Amerikaanse overheid staat. Donald Trump en het Witte Huis hebben dit onderwerp sowieso al meerder keren aangekaart.
Vooral is het zo teleurstellend dat zoveel mensen de talking points van de media overnemen, in plaats van alle inspanningen die gedaan worden om onder andere kinderen te beschermen tegen zulke perverse misdrijven op waarde in te schatten.
Een compilatie van deze Operation Mockingbird:



Zoals je kan zien is het sleutelwoord conspiracy theory wat men moet napapegaaien.
Er worden met deze term weer een heleboel mensen bedrogen.
Een samenzwering is geen theorie. Een theorie is geen samenzwering. Het combineren van deze losse termen is als het ware een marketingtruc, een brandmerk als afleiding van de waarheid of mogelijke waarheid. Daarom wordt in de meeste gevallen niet de (mogelijke) waarheid aangevallen, maar de persoon die het onderwerp aankaart.
Historisch gezien is deze term ontwikkeld en in schwung geraakt rond de moordaanslag op John F. Kennedy. Het is verzonnen door de CIA om mensen in diskrediet te brengen die het officiële verhaal in twijfel trokken of kritiek hadden op de Warren comité.
Dezelfde tactieken nu worden nog steeds gebruikt
In 1967, the CIA Created the Label "Conspiracy Theorists" ... to Attack Anyone Who Challenges the "Official" Narrative


Terug naar de inhoud. Het afgelopen jaar, of liever sinds de presidentschap van Trump is het aantal arrestaties sex traffickers hoger.
Een aantal voorbeelden waarvoor blijkbaar de meeste kabelnieuws outlets een blinde vlek heeft.

Judge gives Lima sex trafficker a life sentence; reduces sentence for another
Phoenix police arrest 86 in human trafficking sting
Haiti Police Rescue 31 Girls in Child-Trafficking Sting
Police arrest 870 suspected paedophiles and rescue hundreds of children after smashing international internet ring
'Dreamers' arrested in unrelated cases involving human smuggling, violence against family
NXIVM leader Keith Raniere charged with sex trafficking
Manhattan U.S. Attorney Announces Arrests Of Operators Of Multi-State Prostitution Ring
New Hampshire Man Indicted for Sex Trafficking of a Minor in Connection with Interstate Prostitution Enterprise
5 charged in 'Furries' child predator sex ring
FBI raids Strongsville-based international adoption agency as part of criminal probe
84 Children Rescued, 120 Human Traffickers Arrested Across U.S., FBI Says
Human trafficking crackdown nets more than 500 arrests statewide
Polk Sheriff Grady Judd announces 42 child pornography, related arrests
New Jersey: 40 Pedophiles and Child Porn ‘Kingpin' Taken Down
More than 140 arrested in Texas immigration operation in mid-February
Child porn busts nets 34 arrests in Georgia
http://www.dailymail.co.uk/news/article-151784/50-police-officers-arrested-child-porn-raids.html

Volgens mij zijn de ambities van deze regering te prijzen. En de resultaten die blijven niet uit. Hoe in hemelsnaam kan hieraan een negatieve spin worden gehangen als dat niet vooropgezet is?
De kwade wil, Roseanne Barr in diskrediet brengen voor het aandragen van feiten, wat voor een motief zou dit hebben?
Ik ga bijna iets sinister bij de mogelijkheden betrekken...
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 1 april 2018 @ 17:38:40 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178240166
Ik denk dat mensen vooral niet willen erkennen dat de regering Trump ook zaken bereikt. Het is mode om tegen hem te zijn, ongeacht wat.
pi_178241024
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik denk dat mensen vooral niet willen erkennen dat de regering Trump ook zaken bereikt. Het is mode om tegen hem te zijn, ongeacht wat.
Nee dat is het niet, wat redpill schetst is namelijk helemaal niet toe te schrijven aan Trump maar aan lokale opsporingsinstanties in samenwerking met de, volgens redpil op hand van de democraten, FBI. Het zijn ook onderzoeken van jaren.

Dat Trump gewoon een complete mislukking is blijkt wel duidelijk aan zijn eigen uitlatingen op bijvoorbeeld Twitter en zijn personeelsbeleid met "only the best people" :')

redpil is niet voor niets niet meer welkom in POL en dat is alleen maar omdat elke post van hem eigenlijk een leugen is, de informatie in zijn eigen topic in BNW is ook al meerdere malen onderuit gehaald op POL dus vandaar dat hij het hier nog maar even in de herhaling gooit.

Maar ja de Trump supporter zoals redpil heeft ook verder niks om mee te pronken.
  maandag 2 april 2018 @ 12:58:55 #223
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178254630
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik denk dat mensen vooral niet willen erkennen dat de regering Trump ook zaken bereikt. Het is mode om tegen hem te zijn, ongeacht wat.
Dit onderwerp betreft geen conspiracy of een theorie. Dat is simpelweg lulkoek van de media -excuse my French.
In plaats van dat het aankaarten van human trafficking vaak wordt gespind als iets “rechts” of een waanvoorstelling zou dit onderwerp in mijn opinie in het publieke debat bipartisan moeten zijn.
Mensen worden gearresteerd, aangeklaagd en veroordeeld. Dit is en wordt allemaal gedocumenteerd, dus het op deze manier aanvallen van het aankaarten van dit onderwerp is volslagen onzinnig en bespottelijk.
In elk geval is het Congres hierin meer bipartisan. De "Trade Facilitation and Trade Enforcement Act" is daarvan het bewijs.

Ik denk dat je de vinger op de juiste plek legt. Het anti-Trump sentiment -dat haast vereenzelvigd lijkt te zijn met de persoonlijke identiteit- van deze zogenaamde "resistance"-aanhangers vertroebelt in mijn opinie voor hen enige mogelijkheid van een objectieve beoordeling en het geven van een perspectief.
Ik begin ook steeds beter te begrijpen wat men bedoelt met het TDS; Trump Derangement Syndrome. In deze context is het niet ondenkbaar dat over twee jaar beleidsresultaten op dat moment nog steeds aan Barack Obama worden toegeschreven. Uiteraard alleen wanneer er positieve resultaten zijn om te benadrukken.

De ambities van het Witte Huis lijken mij in ieder geval glashelder. Deze zijn nog eens extra benadrukt door Ivanka Trump.
Naast in retoriek neemt de regering stelling met beleidsmaatregelen -volledig toegankelijke informatie.
De retoriek is echter in mijn opinie belangrijk, omdat de Amerikaanse president vanaf de eerste dag in office de wetshandhavingsautoriteiten volledig heeft gesteund.
In een persconferentie op 23 februari zei hij dit:

“I'll direct the Department of Justice, the Department of Homeland Security and other federal agencies that have a role in preventing human trafficking to take a hard look at the resources and personnel that they're currently devoting to this fight. Now, they are devoting a lot, but we're going to be devoting more.

“Dedicated men and women across the federal government have focused on this for some time as you know -- it’s been much more focused over the last four weeks.


Kleine wijzigingen kunnen de effectiviteit vergroten. Dat is wat hier gezegd wordt en niet dat het werk in de voorgaande periode verworpen wordt.



Trafficking in Persons Report

bron

De executive order waarmee de persoonlijke tegoeden en bezittingen van personen die betrokken zijn bij mensenrechtenschendingen kunnen worden bevroren.
Een executive order om internationale misdaadorganisaties te ontmantelen en het oprichten van een speciale taskforce die gericht is op samenwerking met andere landen om mensenhandel te bestrijden.
Een aantal wetten dat de president ondertekend heeft, zoals de Combating Human Trafficking in Commercial Vehicles Act en de No Human Trafficking on Our Roads Act.
Niet onbelangrijk is het bestrijden van human trafficking is de rol van ICE en Border Security, omdat mensenhandel vaak tussen (meerdere) landen plaatsvindt.
Ook hier is het dat de Amerikaanse president volledig steun aan de mensen van ICE en Border Security heeft gegeven. En niet onbelangrijk het geven van het bijbehorende mandaat om zonder beperkingen hun taken te kunnen uitvoeren.



bron

Misschien dat ik nog wat zaken ben vergeten, maar ik neem aan dat desondanks dit bericht een goed beeld geeft wat de ambities voor het bestrijden van human trafficking van deze regering zijn en wat er zoal voor nieuwe maatregelen zijn genomen of welke bestaande regelingen zijn aangepast om het beleid effectiever te maken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178272542
Heb je het bericht van Huffingtonpost wel helemaal gelezen redpil?

Want dat artikel heeft namelijk niks te maken met je claim over kinderprostitutienetwerken en met dit topic

ook dit staat in het artikel

quote:
ICE was allowed to deport those types of people before, and sometimes did, even during the Obama administration. But in the final years of Obama's presidency, some ICE and Border Patrol agents were frustrated that they had to focus on deporting immigrants convicted of serious crimes, while ignoring other people in the U.S. without authorization.


[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 09:44:15 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:35:32 #225
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178274388
Mijn berichten gaan juist over de claim van de media naar aanleiding van het Twitterbericht van Roseanne Barr.
En ik heb het ook een beetje gehad over de beleidsmaatregelen en overige veranderingen in de context van dit topic van de huidige regering.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178275758
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:35 schreef dellipder het volgende:
Mijn berichten gaan juist over de claim van de media naar aanleiding van het Twitterbericht van Roseanne Barr.
En ik heb het ook een beetje gehad over de beleidsmaatregelen en overige veranderingen in de context van dit topic van de huidige regering.
Oh dat is gek want Roseanne heeft het alleen maar over de pedo ringen terwijl jouw artikelen het eigenlijk alleen maar hebben over georganiseerde illegale immigratie en wat er veranderd zou zijn onder Tump.

Met een beetje creatief plak en knipwerk uit het artikel van Huffington post probeer je daarmee de stelling van Roseanne te onderbouwen maar ja daar val je nogal snel mee door de mand als er eens een keer iemand serieus de artikelen helemaal gaat doorlezen i.p.v. alleen je screenprintjes

Wat vind je er eigenlijk van dat onder Trump minder illegale criminelen uitgezet worden dan onder Obama?
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:19:18 #227
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178276267
Nogmaals mijn bericht gaat over de claim van de media naar aanleiding van het Twitterbericht van Roseanne Barr, die overigens gaat over het bestrijden van trafficking rings, het redden van kinderen en niet jouw weergave -bericht 220.
In een van mijn berichten heb ik een aantal linkjes gepost die daarop betrekking hebben.
Daarnaast heb ik iets gezegd over de beleidsmaatregelen en de veranderingen die zijn genomen door deze regering.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178276468
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:19 schreef dellipder het volgende:
Nogmaals mijn bericht gaat over de claim van de media naar aanleiding van het Twitterbericht van Roseanne Barr, die overigens gaat over het bestrijden van trafficking rings, het redden van kinderen en niet jouw weergave -bericht 220.
In een van mijn berichten heb ik een aantal linkjes gepost die daarop betrekking hebben.
Daarnaast heb ik iets gezegd over de beleidsmaatregelen en de veranderingen die zijn genomen door deze regering.
Ah doelpalen verschuiven :')

Nee de tweet van Rosseane gaat over pedo ringen, dat staat er duidelijk.

Jij maakt er weer een bizarre spin van en als je het artikel van Huffington post zou lezen i.p.v. de screenprintjes die je van je broodheren krijgt dan zou je als je een beetje kunt nadenken er al snel achter komen dat dit artikel totaal niet overeen komt met de claims die jij maakt.

Wel grappig is dat door jouw idioterie te analyseren, je er al snel achter komt dat het maar weinig eigen inbreng is en vooral inbreng is van door de broertjes Koch gefinancierde extreem rechtse blogjes
  woensdag 4 april 2018 @ 01:17:04 #229
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178293340
Mooi, dellipder doet een Roseannetje :-)
2019: The Great Awakening
  woensdag 4 april 2018 @ 18:48:53 #230
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178307387
Het overgrote deel van de users hier is niet van kwade wil, dus voor diegenen mijn excuses dat ik in herhaling val, maar er is voor mij een verschil tussen het recht op een eigen mening te vormen en te uiten en het fabriceren van eigen feiten en deze vervolgens aan anderen opdringen.
Vandaar dat ik toch nog een poging wil ondernemen mijn weergave neer te zetten.



Er staan 5 zinnen in dit Twitterbericht:

President Trump has freed so many children held in bondage to pimps all over this world.

• Hundreds each month.

He has broken up trafficking rings in high places everywhere.

• Notice that.

• I disagree on some things, but I give him benefit of doubt-4 now.

quote:
Nee de tweet van Rosseane gaat over pedo ringen, dat staat er duidelijk.
Nee! Er staat letterlijk wat er staat. Er staat juist niet wat jij ervan maakt.

quote:
Ah doelpalen verschuiven
Nee! Ik ben heel consistent geweest. De eerste en de derde zin uit het Twitterbericht heb ik in mijn bijdragen aangetikt, omdat deze direct vallen onder de scoop van dit topic.
Ik heb het ten eerste gehad over de claim van de media, geïllustreerd is dat deze:



Met betrekking tot "conspiracy theory" heb ik het gehad over John F. Kennedy, de CIA, een stukje geschiedenis en meer dan tien linkjes die betrekking hebben op het in mijn opinie onterechte gebruik van de misleidende aanduiding "conspiracy theory".

En ten tweede heb ik het gehad over beleidsmaatregelen en veranderingen ten aanzien van dit onderwerp onder de huidige Amerikaanse regering. De wetten die zijn ondertekend, Executive Orders, de retoriek in televisieoptredens en de reactie van de beleidsuitvoerders, zoals het citaat van de vice-president van de National Border Control Council -in de context van de veranderingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 04-04-2018 23:21:48 (Typo's weggehaald) ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178323132
Ja leuk redpill maar de overige vormen van mensensmokkel/handel is niet het onderwerp van discussie in dit topic en ook Roseanne heeft het alleen over de pedo ringen.

Het artikel van Huffingtonpost onderschrijft je leugens ook weer eens niet, hoe je dat ook probeert te verhullen door heel erg selectief te quoten uit dat artikel.

Grappig dat de BNW mods van mening zijn dat je inhoudelijk bezig bent maar dat geeft eigenlijk alleen maar aan dat je teksten niet gelezen worden en de artikelen waar je naar linkt ook niet. Beetje jammer dus dat kwantiteit verward wordt met kwaliteit.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:23:07 #232
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178598243
quote:
Backpage CEO pleads guilty, will cooperate in prostitution case

LOS ANGELES — Backpage.com’s chief executive has pleaded guilty to state and federal charges stemming from a wide-ranging investigation into the sex ad website, agreeing as part of a deal with prosecutors to shut it down and cooperate in the case.

Carl Ferrer, 57, entered guilty pleas to conspiracy and money laundering charges in both Sacramento County Superior Court and U.S. District Court in Arizona under agreements with state and federal prosecutors that call for him to serve five years in prison.

“For far too long, Backpage.com existed as the dominant marketplace for illicit commercial sex, a place where sex traffickers frequently advertised children and adults alike,” U.S. Attorney General Jeff Sessions said in a written statement announcing the pleas. “But this illegality stops right now.”

Several people employed by Backpage.com were charged in a 93-count indictment unsealed on Monday that included among the accusations knowingly facilitating prostitution.

Backpage.com and its affiliated websites were seized on Friday by U.S. federal law enforcement authorities and taken off the internet.

As part of his agreements with the U.S. Department of Justice and with prosecutors from California and Texas, Ferrer has agreed to cooperate in the criminal case against Backpage co-founders Michael Lacey and James Larkin.

Prosecutors have accused the website of generating $500 million in prostitution-related revenue since its 2004 start, and of money laundering by routing funds through seemingly unrelated entities, using foreign accounts and converting it into and out of cryptocurrencies.

Lawmakers and law enforcement officials have long been working to crack down on the website, which was used primarily to sell sex and was the second largest classified ad service in the United States after Craigslist.

Also charged in the indictment were Backpage.com’s executive vice president Scott Spear, chief financial officer John “Jed” Brunst, sales and marketing director Dan Hyer, operations manager Andrew Padilla and assistant operations manager Joye Vaught.
De gerechtelijke documenten -de aanklachten- van deze zaak vind je hier. Ik heb er een excerpt uitgehaald dat valt onder het kopje "select Victim Summary", om het meer helder te krijgen waar deze zaak precies over gaat.









Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 18 april 2018 @ 13:33:17 #233
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178598468
quote:
Founder of One of the Largest Children’s Charities in the World, Arrested for Pedophilia

A United Nations adviser and the founder of Street Kids International was arrested on suspicion of pedophilia after he was caught with two young children during a police raid.

Last week, Peter John Dalglish, United Nations adviser and founder of the Street Kids International charity, was arrested on suspicion of pedophilia, at a home that he was staying at in Nepal. During the arrest, two young children, ages 12 and 14, were “rescued” from the home.

It is important to note that there have been conflicting reports about the children that he was found with, with some sources saying that two boys were found in his home, and other sources suggesting that it was two girls.

The most up-to-date information seems to be on the Wikipedia page for Dalglish, which suggests that there were two girls found in his home and that the allegations involving the two boys are part of a separate investigation. If this is the case, Dalglish will be facing additional charges.

Dalglish, 60, is a citizen of Canada who travels the world working with children. Central Investigation Bureau of Nepal Police (CIB) told Global News that Dalglish “is being investigated for child sexual exploitation abuse.”

DIG Pushkar Karki, director of the CIB, told MyRepublica of Nepal that Dalglish was promising to help educate disadvantaged children and provide job opportunities for their families:

“Our preliminary investigation has found that he has been targeting children from poor financial backgrounds and sexually abusing them. By promising the family members that he would educate their children, take them abroad and also provide them jobs after they finish their education, he had been sexually abusing children. Given his age and his high profile in the humanitarian sector, he would easily win the trust of the family members and later abuse their children.”

Karki also said that Dalglish was known for these types of crimes in other countries, despite the fact that he has never been prosecuted.

Not just that, he might have been involved in pedophilia in other countries as well where he served as UN official in the past,” Karki said. “He had arrived in Nepal three months ago. After we got information about his sexual misconduct from security agencies in other countries, we had been closely following him and managed to arrest him.”

In the last two years, seven pedophiles have been arrested in Nepal, six of them were not Nepal natives, and four were over the age of 60.

A representative with the Canadian government declined to comment, saying only that “Global Affairs Canada is aware of the arrest of a Canadian citizen in Nepal. Consular services are being provided. Due to the provisions of the Privacy Act, no further information can be disclosed.”

If Dalglish is found guilty of these charges in Nepal, he will be facing up to 15 years in prison. However, it is now possible that he will come under further suspicion for other crimes committed during his years of being involved with children’s charities.

Danglish is best known as the founder of the Street Kids International charity and the Trails Youth Initiative program, one of the worlds largest children’s charities which is now known as the renowned Save the Children charity. He also worked for the United Nations in various capacities during his lengthy career.

As Steemian V4vapid pointed out in his research, the organizations that Danglish worked for have been quick to distance themselves from him. In addition, the social media pages associated with Danglish have all been taken down.

UN spokesperson, Stephane Dujarric, said in a statement that Dalglish is no longer affiliated with any UN programs. “We stand strongly against any sexual abuse. Any allegations need to be thoroughly investigated,” Dujarric said.

In 2016, Dalglish was named a member of the Order of Canada for “his efforts to alleviate child poverty worldwide, notably by establishing and leading Street Kids International.”

The Order has now said that if Dalglish is convicted of a crime, he will have his title removed.

Sadly, this type of case is all too familiar, as it is common for child predators to gravitate towards positions where they will be seen as guardians or saviors. Wealthy donors to children’s charities are notorious for preying on children and using their prestige to intimidate their victims.

For example, predators such as Jimmy Saville and Jerry Sandusky managed to get away with their crimes for decades by using this strategy.

As I detailed in an article last week, there have been many cases in recent history where establishment figures have been caught up in child prostitution rings but quickly had the story swept under the rug. From the Franklin prostitution ring to the DynCorp and Halliburton human trafficking scandals, powerful people who put themselves in charge of protecting children, have been guilty of rampant sexual abuse.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 22 april 2018 @ 19:33:22 #234
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178679978
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:23 schreef dellipder het volgende:

[..]

De gerechtelijke documenten -de aanklachten- van deze zaak vind je hier. Ik heb er een excerpt uitgehaald dat valt onder het kopje "select Victim Summary", om het meer helder te krijgen waar deze zaak precies over gaat.

Goh, Woman's march neemt het op voor backpage.com. Iemand verklaring waarom? Lavenderr?


Women's March Defends Indicted Backpage.com: 'Sex Workers Rights Are Women’s Rights'
(PJ Media)

quote:
Members of the so-called "Women's March" have a history of defending some pretty odious people and causes, including cop-killer Assata Shakur, Sharia law, and the country's leading anti-Semite, Louis Farrakhan.

But just when you though these shameless gals couldn't get any lower, they lowered the bar.

Women's March organizers are now decrying the federal seizure and shutdown of sleazy classifieds site Backpage.com, calling it "an absolute crisis for sex workers" in a statement posted on their Twitter account. Last week, Backpage.com was indicted on conspiracy, facilitating underage prostitution, and money laundering charges.

The 93-count federal indictment accuses Backpage founders Michael Lacey and James Larkin plus five others of trafficking young girls -- some as young as 14 -- on the site through ads. Backpage.com has allegedly received over $500 million in prostitution-related revenue.

In the name of "female empowerment," the consistently wrong-headed and foul "Women’s March" complained that the seizure of Backpage would create a "crisis for sex workers" because they rely on the site to get in touch with their clients:

. The shutting down of #Backpage is an absolute crisis for sex workers who rely on the site to safely get in touch with clients. Sex workers rights are women’s rights. Follow @SafeSpacesDC @melissagira @swopusa @KateDAdamo @supporthosechi @anaorsomething for more info. https://t.co/S3Orx3aM8Z
— Women's March (@womensmarch) April 7, 2018


In the coming days, we will be sharing more about sex workers rights to uplift this critical issue. We’re all still learning and as always, we have to listen to the voices of those most impacted. #SexWorkIsWork
2019: The Great Awakening
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 20:49:23 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_178681891
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:33 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Goh, Woman's march neemt het op voor backpage.com. Iemand verklaring waarom? Lavenderr?


Women's March Defends Indicted Backpage.com: 'Sex Workers Rights Are Women’s Rights'
(PJ Media)

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo weg ben van deze organisatie.
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:29:57 #236
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178712333
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:33 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Goh, Woman's march neemt het op voor backpage.com. Iemand verklaring waarom? Lavenderr?



Geen idee of hierachter een motief of specifiek belang zit. Misschien is het slechts een gevalletje "bad judgement", maar ik vind het in elk geval net als jij vaak opvallend dat de Women's March, de Me Too movement en soortgelijke groeperingen degenen zijn die zorgen dat bijvoorbeeld de pitspoezen bij de Formule 1 moeten verdwijnen en dan bij echt serieuze zaken zoals mensenhandel en seksslavernij angstvallig stil blijven en in dit specifieke geval steun uitspreken voor Backpage.
Misschien is het niet helemaal noodzakelijk om naar verklaringen te zoeken en kunnen we linea recta de steun van de Women's March aan Backpage veroordelen.
De eigenaars van Backpage zijn criminelen die faciliteerde in het seksueel exploiteren van kinderen en vrouwen.
Metoo en Women's March zijn er meestal heel snel erbij om te beschuldigen mannen van uitbuiting, maar nu geven ze steun aan een organisatie die kinderen en vrouwen uitbuit voor geld en macht.
Dit krijg je normaliter niet bij elkaar verzonnen en persoonlijk voel ik me niet geroepen om voor dit gedrag begrip op te brengen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178712348
Wat heeft dit met het topic te maken redpill en mangotree?

Dit topic gaat over kinderhandel en pedofilie, de women's march heeft het over volwassen sekswerkers

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 13:32:14 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 13:34:53 #238
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178712403
Ook hier weer weird stuff. Onder andere seksslavernij van vrouwen en kinderen, human trafficking en het brandmerken van slachtoffers in een rituele vorm.

quote:
Shocking New Details About Smallville's Allison Mack Sex Ring Arrest

The Allison Mack sex ring arrest has shook Hollywood. Smallville actress Allison Mack has been arrested in New York for her alleged role in a sex slave cult called NXIVM. She is expected to appear in federal court in Brooklyn later today. The 35-year-old was last seen last month chasing after Keith Raniere, the cult leader, as law enforcement arrested him and took him away from the $10,000 a week villa in Mexico they had been hiding out at. Raniere was arrested for sex trafficking and forced labor conspiracy and extradited to the U.S.

Mack played Chloe Sullivan on the popular show Smallville. She was recruited to NXIVM by her fellow "Smallville" castmate Kristen Kreuk. Mack rose through the ranks of the Albany, New York based organization and became a part of Raniere's inner circle, while Kreuk got out of the cult early.

So what is NXIVM? NXIVM offers courses and workshops aimed at improving self-fulfillment. According to its website, "NXIVM is a company whose mission is to raise human awareness, foster an ethical humanitarian civilization, and celebrate what it means to be human." Raniere is the only male in NXIVM. Members pay thousands of dollars to attend workshops with the cult leader. It is run like a Multi-Level-Marketing business–for sex slaves.

Raniere allegedly blackmailed women into becoming sex slaves and then branded his initials into their skin. He was known within the cult as "Vanguard." Former members have said that he urged women to follow near starvation diets.

The New York Times report detailed the initiation process for NXIVM's "secret sisterhood." Women would give their recruiters "collateral" in the form of naked photos of themselves and were told if they ever exposed the group those photos would be released. New members were also restrained and forced to say "Master, please brand me, it would be an honor," before a symbol was cauterized into each woman's skin just below her hip.

The Allison Mack sex cult has been in the press in the past. Vanity Fair reported in 2010 that two heiresses to the Seagram fortune had spent ​roughly $150 million of their trust funds to help finance Nxivm and Raniere.

On Allison Mack's website she talks about her "mentor Keith." Allison Mack was arrested and taken into custody by the FBI in Brooklyn.

RELATED: New Details About The 'Smallville' Actress Accused Of Luring Women Into The Nxivm Cult To Brainwash Them Into Becoming Sex Slaves
Press release van het ministerie van Justitie.
De aanklachten tegen Allison Mack.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_178714646
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:34 schreef dellipder het volgende:
Ook hier weer weird stuff. Onder andere seksslavernij van vrouwen en kinderen, human trafficking en het brandmerken van slachtoffers in een rituele vorm.

[..]

Press release van het ministerie van Justitie.
De aanklachten tegen Allison Mack.

[ afbeelding ]
In je bron, de NY Times, zie ik het eea over een sekteactige zelfhulp groep die vrouwen recruteert. Allison Mack ontkent juist dat ze betrokken was bij ronselpraktijken en seksslavernij, bovendien zegt ze dat het lang geleden was en amper nog contact heeft met leden.
pi_178715001
Als
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 19:33 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Goh, Woman's march neemt het op voor backpage.com. Iemand verklaring waarom? Lavenderr?

Dat is eigenlijk vrij simpel te verklaren, sekswerkers hebben baat bij een liberaal klimaat en als je mensenhandel goed aan wil pakken zou je eigenlijk ook moeten pleiten voor volledige legalisatie van prostitutie en het moeten reguleren als een gewone baan (zelfs NL gaat daarin niet ver genoeg aangezien er geen sprake mag zijn van een werkgever-werknemer situatie) . Niet dat je daar alle problemen mee wegneemt dat lukt helaas nooit maar prostitutie helemaal proberen weg te stoppen wat de conservatieven doen zorgt juist voor meer van dit soort misstanden, gek genoeg zien conservatieven dit niet en beweren ze zoals je in redpills linkjes kunt lezen juist als strijder tegen mensenhandel.

Maar ja met mensen zoals Roy Moore en een Tim Murphy (abortus is fout behalve als het om mijn minnares gaat) kan je ook niet echt verbaast zijn over deze hypocrisie.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:39:02 #241
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178715424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

In je bron, de NY Times, zie ik het eea over een sekteactige zelfhulp groep die vrouwen recruteert. Allison Mack ontkent juist dat ze betrokken was bij ronselpraktijken en seksslavernij, bovendien zegt ze dat het lang geleden was en amper nog contact heeft met leden.
Dat zal ze dan voor de rechter moeten uitleggen, want ze heeft drie aanklachten tegen zich lopen die er niet om liegen -dit was inderdaad het initiële verweer, maar ondertussen zijn er een paar dagen verstreken.

Bovendien zijn er artikelen verschenen, dat Allison Mack zingt als een kanarie om de straf lager te krijgen.

Allison Mack, 'Smallville' actress charged in sex cult, looking at plea deal
‘Smallville’ star Allison Mack wants to cut plea deal in sex slave case
Actress Allison Mack in plea negotiations for alleged role in NXIVM

Het zou kunnen dat deze ontwikkeling in deze zaak het gevolg is dat bewijs is opgedoken en in de gerechtelijke documenten staat, dat Keith Raniere seks had met kinderen met de leeftijd als jong als twaalf jaar.

REVEALED: Sex cult leader Allison Mack is now seeking a plea deal for sex trafficking charges while court filing details how Nxivm founder Keith Raniere had intercourse with girls as young as 12

De zelfhulpgroep was de dekmantel. Een tip is om de aanklacht -die ik eerder heb gepost- en wat artikelen te lezen.

Report: Keith Raniere, leader of NXIVM sex cult in Upstate NY, arrested by FBI

The Dark Cult With Billionaires, Stars And Sex Slavery Allegations
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 25 april 2018 @ 11:23:32 #242
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_178730524
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 25 april 2018 @ 22:54:17 #243
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178744343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:12 schreef Chewie het volgende:
Als

[..]

Dat is eigenlijk vrij simpel te verklaren
Juist omdat het dus gonsde van berichten dat het een dekmantel was, maakt het dubieus.
2019: The Great Awakening
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:25:41 #244
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179263530
Tja, waar moet je dit nou weer plaatsen?

Sex between a 23-year-old migrant and a 10-year-old girl is not rape says court in Finland

quote:
Finland’s Supreme Court upheld the ruling, rejecting a request from the prosecution to appeal a three-year jail term for a 23-year-old asylum seeker who had sex with a 10-year-old saying it didn’t constitute rape.

The man is named as Juusuf Muhamed Abbudin and he was convicted of aggravated sexual abuse, which the prosecution had sought the harsher sentence of aggravated rape.

The incident took place in autumn of 2016 in the southern Pirkanmaa region near the city of Tampere. He had sexual intercourse with a girl, 10-years-old at the time, after having exchanged sexually charged messages with her.

The Prikanmaa District Court and the Appeal Court, in Turku charged the man with aggravated sexual abuse and a three-year prison sentence in 2017 saying the girl wasn’t forced into the act or overcome by fear.

The asylum seeker was also ordered to pay the girl 3,000 euros. It has sparked fierce debates across the country with Finland’s Justice Minister Antti Hakkanen calling for tougher laws for sexual offences committed against minors.
RT_com twitterde op zaterdag 05-05-2018 om 14:30:00 Sex with 10yo not rape, Finnish court rules in migrant’s case https://t.co/8GzDIvMw8M https://t.co/tYeAAnbThk reageer retweet
2019: The Great Awakening
  zaterdag 26 mei 2018 @ 07:53:10 #245
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179394352
Iemand een idee waarom de FBI nu een flink dossier publiceert over Jeffrey Epstein? Er staan heel veel zaken in over minderjarige kinderen maar heel veel is ook redacted. Nieuw onderzoek?

2019: The Great Awakening
  zaterdag 26 mei 2018 @ 18:42:25 #246
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179404078
Tommy Robinson arrested for 'breaching the peace' outside court during grooming trial

quote:
Robinson formerly broadcast his activities on Twitter as well as Facebook, but was permanently banned from the platform earlier this year.
Zo gaat het.

https://www.geenstijl.nl/(...)r-contempt-of-court/
2019: The Great Awakening
  zondag 17 juni 2018 @ 06:58:12 #247
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179841921
This Quaker Sex Ed Teacher Says Your Kids Need to Be Porn-Literate

quote:
What is the solution? “Better sexuality education,” he says, his voice lightening a little. “That’s more commonplace conversations about porn and what it is.”


Ook tweemaal een verwijzing naar pizza, knuffelbeestjes en 'GOOD FOR YOU! YOU'RE GAY!

Moet kunnen?
2019: The Great Awakening
  zondag 17 juni 2018 @ 07:17:28 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_179841951
Uit context lijkt het een rare quote maar heb je het artikel gelezen? Ik ben het op veel vlakken met die man eens.
  zondag 17 juni 2018 @ 11:30:48 #249
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179844597
Het is even zitten, het geeft een ander beeld dan ons gevoerd wordt vanuit de Britse overheid. Het is opvallend dat een heel systeem erop uit is om een persoon die onrecht aan de kaak stelt tot zwijgen gebracht moet worden. De discussie over misstanden binnen de islamitische delen mag niet gevoerd worden-tegen elke prijs. Er is blijkbaar een motief om grootschalig kindermisbruik onder het tapijt te houden.


Politie, justitie, pers zetten zich vooral in om Tommy Robinson te onderdrukken, en brengen Tommy nu in een levensgevaarlijke situatie.
Het oppakken van Tommy was vooropgezet. Iemand arresteren en binnen enkele uren voor een rechter zetten en veroordelen duurt normaal gesproken weken.
Met democratie heeft het niks te maken.
Het gaat niet alleen om Tommy Robinson. Whistle blowers worden onder druk gezet om te zwijgen, op straffe van degradatie, vervallen van pensioen enz.

Melanie Shaw is een beschadigde vrouw, vanwege slachtoffer zijn van een "grooming gang". Werd daarna een whistle blower, en werd in de gevangenis gezet. Wat is hier aan de hand?


[ Bericht 23% gewijzigd door MrRatio op 17-06-2018 11:39:45 ]
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 17 juni 2018 @ 12:07:57 #250
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179845268
Kleine aanvulling, of er om Marc Dutroux een wijder netwerk bestaat is voor mij niet duidelijk, de rest klinkt wel aannemelijk.

Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')