abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:48:15 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_174686080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Hij slaat de spijker op zijn kop inderdaad. Er zullen nu vast weer een aantal Max-fans op hun pik getrapt zijn, maar dat bevestigt alleen maar zijn punt.
Alleen die eerste alinea al :') Wat een jaloersheid.
Ik wil zijn columns over andere rijders wel eens zien. Oh wacht die zijn er natuurlijk niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_174686134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:26 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Hij slaat de spijker op zijn kop inderdaad. Er zullen nu vast weer een aantal Max-fans op hun pik getrapt zijn, maar dat bevestigt alleen maar zijn punt.
Dit dus inderdaad.

Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want anderen doen dat ook niet.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want hij haalt er geen voordeel uit.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want de fans vinden actie leuk.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want Amerikanen vinden regels niet leuk.

:')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:57:18 #103
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174686190
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:53 schreef nostra het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad.

Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want anderen doen dat ook niet.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want hij haalt er geen voordeel uit.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want de fans vinden actie leuk.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want Amerikanen vinden regels niet leuk.

:')
Wat een kwats is dit nu weer?
Iedereen moet zich aan de regels houden, je krijgt alleen problemen als die regels niet consequent worden toegepast en lukraak straffen worden uitgedeeld.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:57:22 #104
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_174686192
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:53 schreef nostra het volgende:

[..]

Dit dus inderdaad.

Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want anderen doen dat ook niet.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want de fans vinden actie leuk.
Max hoeft zich niet aan de regels te houden, want Amerikanen vinden regels niet leuk.
Dat staat er helemaal niet. Hij wil heel graag vallen over een onhandige uitspraak van Max (die ik overigens ook niet goedkeur, for the record). Het enige wat er staat is dat hij o zo graag wil onderstrepen dat Max op Jos lijkt qua gedrag, wat tot nu complete bullshit is. Elke weekend komen van die trieste trolletjes in dit topic ook van die sneue uitspraken doen.

Ik vind dat mensen nogal snel vergeten dat Max met zijn 19e in een miljoenenwereld moet presteren/aan het presteren is, en dat is wat anders dan dinsdagavond in de kroeg en woensdagochtend met een gaar hoofd naar college.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:59:02 #105
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174686217
quote:
Thijs Zonneveld en waarheid in 1 zin noemen
_O-
pi_174686228
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:57 schreef daNpy het volgende:
Dat staat er helemaal niet.
Dat klopt, dat zegt Max zelf.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_174686242
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 27 oktober 2017 08:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/342627]
Iedereen moet zich aan de regels houden, je krijgt alleen problemen als die regels niet consequent worden toegepast en lukraak straffen worden uitgedeeld.
Niet elke regel is nu eenmaal binair consequent toe te passen, dan kan je elke sportwedstrijd wel doodfluiten of -jureren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:02:00 #108
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174686252
quote:
Het gaat me erom dat er rond Verstappen een cultuur geschapen wordt, waarin zelfs de vraag of hij iets verkeerd heeft gedaan al verboden terrein is. Elke tegenslag wordt per definitie op het conto van zijn auto, een tegenstander of de jury geschreven. Onze Max is onfeilbaar
.

Ik denk toch echt dat iedereen het erover eens was, dat Max in Hongarije gewoon de fout in ging. Dus wat blaat die pipo nou?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:04:39 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174686295
quote:
Thijs ZonneHeld _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:11:08 #110
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174686378
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:01 schreef nostra het volgende:

[..]

Niet elke regel is nu eenmaal binair consequent toe te passen, dan kan je elke sportwedstrijd wel doodfluiten of -jureren.
Zorg dan op zijn minst dat die regels duidelijk zijn.
Als Hamilton zijn pole pakt in een ronde waarin hij met 4 wielen buiten de baan is, dan kun je in een briefing melden dat dat niet mag.
En natuurlijk had Hamilton daar baat bij, je gaat niet voor de lol buiten de baan rijden lijkt me.
pi_174686646
Wat een flutstuk van Zonneveld. Ik zag geen haat uit de ogen van Max komen, geen blik die wilde doden. Wel iemand die boos was en even uit de bocht vloog door iemand een mongool te noemen.
En laten we wel wezen, hij had gewoon een punt, dat vond ik, de studio, de halve Formule 1.
Vervolgens is hij behoorlijk door de mangel gehaald, op social media, in de pers, door de bond voor down.
En reken maar dat RedBull hem hierop intern heeft aangesproken.
En dus bindt Max in, noemt hij zijn taalgebruik onverstandig, maar volhardt hij wle in zijn mening. Dat laatste is het karakter van Max, zo is ie, en daar doet zijn omgeving gelukkig weinig ana.

Kortom, waar heeft Thijs het over?

[ Bericht 23% gewijzigd door aesop op 27-10-2017 09:33:31 ]
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:34:07 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174686777
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:26 schreef aesop het volgende:
Wat een flutstuk van Zonneveld. Ik zag geen haat uit de ogen van Max komen, geen blik die wilde doden. Wel iemand die boos was en even uit de bocht vloog door iemand een mongool te noemen.
En laten we wel wezen, hij had gewoon een punt, dat vond ik, de studio, de halve Formule 1.
Vervolgens is hij behoorlijk door de mangel gehaald, op social media, in de pers, door de bond voor down.

Kortom, waar heeft Thijs het over?

Laat die jongen het nou fietsen houden, niet gelezen overigens maar dat blijkt ook niet nodig
pi_174686796
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:39 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Heeft ie nu weer binnen gescheten?
Nee, maar het is nogal een mannetje. Ik dacht dat ik eigenwijs was. Brennie dacht dat ook overigens. Jimmy is eigenwijzerderst zegmaar :+

We hebben er wat mee te stellen. Geen makkelijke pup in elk geval en dan druk ik mij zachtjes uit :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174686804
Thijs heeft wel een punt natuurlijk. Enge adoratie af en toe, vooral bij Ziggo.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:37:18 #115
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_174686837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet. Hij wil heel graag vallen over een onhandige uitspraak van Max (die ik overigens ook niet goedkeur, for the record). Het enige wat er staat is dat hij o zo graag wil onderstrepen dat Max op Jos lijkt qua gedrag, wat tot nu complete bullshit is. Elke weekend komen van die trieste trolletjes in dit topic ook van die sneue uitspraken doen.

Ik vind dat mensen nogal snel vergeten dat Max met zijn 19e in een miljoenenwereld moet presteren/aan het presteren is, en dat is wat anders dan dinsdagavond in de kroeg en woensdagochtend met een gaar hoofd naar college.
Ik vind Max verrassend rustig inderdaad. Dus ik vind die vergelijking met Jos ook helemaal nergens op slaan. Ja die uitspraak was wat lomp. Maar zo spannend was het nou allemaal ook weer niet. Was het niet die WK Vettel die Fuck you zei tegen de leider van de stewards? Uitspattingen van Hamilton, Perez, Magnussen, Alonso, Kimi noem ze allemaal maar op even vergeten? In topsport in de heat of the moment kan je er wel eens iets uitflappen.
Bij max is het dan gelijk vanwege zijn leeftijd of zijn vader. Ik vind het gelul.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:38:39 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174686857
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:37 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik vind Max verrassend rustig inderdaad. Dus ik vind die vergelijking met Jos ook helemaal nergens op slaan. Ja die uitspraak was wat lomp. Maar zo spannend was het nou allemaal ook weer niet. Was het niet die WK Vettel die Fuck you zei tegen de leider van de stewards? Uitspattingen van Hamilton, Perez, Magnussen, Alonso, Kimi noem ze allemaal maar op even vergeten? In topsport in de heat of the moment kan je er wel eens iets uitflappen.
Bij max is het dan gelijk vanwege zijn leeftijd of zijn vader. Ik vind het gelul.
Ach het is altijd zo. Max is jong en dus impulsief, aggressief, onvolwassen bla bla bla.

Komt altijd van mensen die er niet mee om kunnen gaan dat een jong iemand talent heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:38:42 #117
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_174686860
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs heeft wel een punt natuurlijk. Enge adoratie af en toe, vooral bij Ziggo.
Daar ben ik het dan wel weer enigzins mee eens.
Ik vind dat popie jopie gelul van Olav tijdens races waar Max wat moois laat zien ook echt verschrikkelijk trouwens.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:39:53 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174686878
Ik vond ooit een Franse stream van Canal+ geloof ik. Fijn commentaar en geen dom gedoe over Verstappen (Ziggo) of Hamilton (Sky).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174686881
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:26 schreef aesop het volgende:
Kortom, waar heeft Thijs het over?
Geen idee. Ik heb vooral het idee dat als mensen kritiek op Max hebben als die kritiek volkomen onterecht is en ze daar door kenners op gewezen worden dat ze hun eigen falen willen verbloemen door vooral heel hard te roepen: "zie je wel, Max kan niks fout doen, ik mag geen kritiek hebben!!!"

Dát is het hele probleem. Niet dat je geen kritiek mag hebben. Die mensen dénken dat ze geen kritiek mogen hebben omdat de kritiek die ze bijna elk weekend wel hebben doorgaans simpelweg ongefundeerd en volkomen onjuist is.

Het probleem ligt dus niet bij de zogenaamde "fanboys" of bij Max, maar vooral bij henzelf en hun onvermogen om te begrijpen hoe het wereldje der Formule 1 in elkaar steekt.

En als je terecht gewezen wordt, volkomen klemgeluld en je weet het, wat is er dan makkelijker, om zelf je fout toe te geven, of om met je vingertje te wijzen naar alles en iedereen behalve jezelf?

Dat laatste dus. En dan krijg je van die domme "opiniestukken" zoals van die knaker hierboven ergens.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174686908
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond ooit een Franse stream van Canal+ geloof ik. Fijn commentaar en geen dom gedoe over Verstappen (Ziggo) of Hamilton (Sky).
Probleem is dat ze het bij Sky tegenwoordig ook alleen maar over Verstappen hebben :P
pi_174686918
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ach het is altijd zo. Max is jong en dus impulsief, aggressief, onvolwassen bla bla bla.

Komt altijd van mensen die er niet mee om kunnen gaan dat een jong iemand talent heeft.
quote:
Lewis Hamilton: Wie zijn wij om het vuur in Max te doven?
Lewis Hamilton (Mercedes) heeft begrip voor de verbale uitglijder van zijn collega Max Verstappen (Red Bull) zondag na de Grand Prix in Texas.

,,Max zal het anders formuleren als hij dertig jaar is. Dan zal hij ook anders handelen'', liet de WK-leider in de Formule 1 in Mexico weten. De Brit kan zondag zijn vierde wereldtitel veiligstellen.

Verstappen kreeg voor een ultieme inhaalactie op Kimi Räikkönen (Ferrari) een tijdstraf van 5 seconden. Daardoor zakte hij in de officiële eindstand van de derde naar de vierde plek. De twintigjarige Limburger noemde na afloop een jurylid, die hij verantwoordelijk achtte voor de sanctie, een idioot (in het Engels) en een mongool (in het Nederlands).

,,Het mooie aan Max is het vuur dat in hem brandt'', betoogde Hamilton. ,,Wie zijn wij om dat in hem te doven? Hij moet de kans krijgen om te stralen. Max zal leren van zijn fouten, die overigens niets afdoen van zijn ware talent.''
Eens met Lewis :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174686928
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb vooral het idee dat als mensen kritiek op Max hebben als die kritiek volkomen onterecht is en ze daar door kenners op gewezen worden dat ze hun eigen falen willen verbloemen door vooral heel hard te roepen: "zie je wel, Max kan niks fout doen, ik mag geen kritiek hebben!!!"

Dát is het hele probleem. Niet dat je geen kritiek mag hebben. Die mensen dénken dat ze geen kritiek mogen hebben omdat de kritiek die ze bijna elk weekend wel hebben doorgaans simpelweg ongefundeerd en volkomen onjuist is.

Het probleem ligt dus niet bij de zogenaamde "fanboys" of bij Max, maar vooral bij henzelf en hun onvermogen om te begrijpen hoe het wereldje der Formule 1 in elkaar steekt.

En als je terecht gewezen wordt, volkomen klemgeluld en je weet het, wat is er dan makkelijker, om zelf je fout toe te geven, of om met je vingertje te wijzen naar alles en iedereen behalve jezelf?

Dat laatste dus. En dan krijg je van die domme "opiniestukken" zoals van die knaker hierboven ergens.

:)
Goed gezeed.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:43:28 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174686950
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan wel weer enigzins mee eens.
Ik vind dat popie jopie gelul van Olav tijdens races waar Max wat moois laat zien ook echt verschrikkelijk trouwens.
mwa als je het commentaar van Sky bij die inhaalactie hoort is het ook " brilliant dit brilliant dat",
ik vind hem eigenlijk nog wel meevallen zeker in vergelijking met een Coronel, of Jan Lammers en die hoeven niets op het moment zelf te zeggen.
pi_174686954
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Goed gezeed.
Dankje.

En nu wil ik geen kritiek meer op Max lezen, want iedereen weet dat je geen kritiek mag hebben!! :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:43:39 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174686955
Kritiek op Max is ook lekker makkelijk, omdat hij normaal gesproken volwassen en rustig is. Dus als hij een keer iets controversieels zegt kan dat lekker makkelijk uitvergroot worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')