abonnement Unibet Coolblue
pi_174676234
Hallo leden,

Ik wil even iets met jullie delen Ik zit eigenlijk met een vies of raar fantasie al jaren in mijn hoofd Zover ik me kan herinneren sinds mijn basisschool periode.

Deze fantasie is met de jaren flink toegenomen en vind het vaak heel moeilijk om me zelf gerust te stellen. Het is net alsof je honger hebt maar je mag niks eten.

Ik zal even deze fantasie beschrijven in het kort.

Ik word vaak heel snel seksueel opgewonden als ik knappe jongens van 18 of mannen met een leeftijdsgrens tot 40 jaar enkelsokken zien dragen het mogen ook zwarte lange sokken zijn maar voornamelijk zwart, wit of grijze enkelsokken. Er gaat iets door mijn lichaam heen van hoe ruiken ze of hoe zou het zijn als ik eraan mocht likken. Er komen opeens hormonen vrij die mij vertellen trek die sokken van die persoon zijn voet af en ruik eraan. En soms gaat het een ver van voeten likken ect.

Ik word hier elke dag mee geconfronteerd zoals in de trein, werk, school ik vind het best vervelend als ik hier niets mee kan doen. Het enige wat ik doe is in de nacht lekker rukken met een sok om mijn penis en dan met de gedachte van die ene persoon die ik net die dag heb gezien.

Nou dit was mijn fantasie ik ben benieuwd naar jullie reactie.
  Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 20:41:17 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_174678224
Topic opgeschoond. SEX is niet hetzelfde als het onzinforum. Kun je niet op een normale manier met seksualiteit om gaan, blijf dan weg uit SEX.

Hieronder kan het op een NORMALE manier verder.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 26 oktober 2017 @ 20:44:39 #3
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174678347
Ik herken het wel een beetje ik heb een handen fetish.
Is ook meestal niet HANDig!
Sweet but not that sweet !
pi_174678547
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Anoslaafd het volgende:
Ik wil even iets met jullie delen Ik zit eigenlijk met een vies of raar fantasie al jaren in mijn hoofd Zover ik me kan herinneren sinds mijn basisschool periode.
Vies of raar? Wat vind je er nou van?

Er is niets mis met een fetisj of seksuele voorkeur. Al raak je geil van de gedachte van babies, het is jouw fetisj.
En zolang je er niemand lastig valt of tegen de wil/zin in erbij betrekt, is er niets mis mee. Eigen fantasie is eigen fantasie.
pi_174678912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:44 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik herken het wel een beetje ik heb een handen fetish.
Is ook meestal niet HANDig!
Is het moeilijk om een partner te vinden die het ok vind? Ik neem aan dat sommige het vies vinden
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:23:36 #6
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_174679468
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:03 schreef Anoslaafd het volgende:

[..]

Is het moeilijk om een partner te vinden die het ok vind? Ik neem aan dat sommige het vies vinden
DM ..
Sweet but not that sweet !
pi_174681245
Nou Ts, een fetisj is een fetisj. Dit is de jouwe. Niet de makkelijkste maar ik denk ook niet meteen een hele rare of vieze.
Er zijn best veel mannen met een voetfetisj in alle mogelijke vormen. Vaak is hun 'object' dan wel vrouwelijk.
Ben je zelf hetero of homo?
Heb je misschien een vermoeden waar deze fetisj vandaan komt?

[ Bericht 27% gewijzigd door Danny op 26-10-2017 23:13:53 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_174681246
Fantasieën worden vaak vies of raar gevonden. Daar hoef je je op zich niets van aan te trekken.
pi_174682180
Dapper dat je dit durft te bespreken en ik hoop dat bekrompen mensen hier wegblijven.
Hoop dat je iemand tegenkomt die dezelfde fantasie heeft.
pi_174685557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef Lenny77 het volgende:
Nou Ts, een fetisj is een fetisj. Dit is de jouwe. Niet de makkelijkste maar ik denk ook niet meteen een hele rare of vieze.
Er zijn best veel mannen met een voetfetisj in alle mogelijke vormen. Vaak is hun 'object' dan wel vrouwelijk.
Ben je zelf hetero of homo?
Heb je misschien een vermoeden waar deze fetisj vandaan komt?
Nou ben nog in zoektocht over waar ik werkelijk op val maar heb mijn ogen toch meer op mannen gericht maar ik denk dat ik ook niet vies ben van vrouwen op seksueel gebied. Ik heb alleen nooit geëxperimenteer dus voor mij staat nog een grote weg te bewandelen.
pi_174685575
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:48 schreef Anoslaafd het volgende:

[..]

Ik heb alleen nooit geëxperimenteer dus voor mij staat nog een grote weg te bewandelen.
Wel zorgen dat je goede sokken aanhebt.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_174687479
Zijn het dan de sokken of de voeten?
En vies of raar....nee er zijn meer mensen met deze fetisj.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:05:04 #13
27929 piere
doe mij maar bier
pi_174688356
Als jij daar blij van wordt dan moet je alleen nog even de juiste man(nen) vinden die hier ook op kicken. Have fun!
fok you ja!
pi_174693843
Erg leuk om te lezen wat allemaal mogelijk is. Je bent heel sterk dat je dit komt vertellen en ik hoop dat je hier je wederhelft kan vinden zodat jullie samen een mooi paar sokken vormen.
pi_174758332
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_174758873
Veel fetisjes worden raar gevonden, maar dat door degenen die het niet begrijpen. Zelf heb ik ook een fetisj waarvan het overgrote deel van de lezers het niet of minder begrijpen waarom het iemand treft.
Nu heb ik geluk gehad een partner te treffen die gelijkgestemd is en mijn tegenpool is, zodat ik mijn behoeften kan verwezenlijken.
Je denkt met een fetisj in het begin altijd de enige te zijn in de wereld die de "tic" heeft, maar dat is niet zo. Er zijn altijd anderen die dezelfde interesses hebben.
Ik vind het niets raars of vies, TS. Het is een onderdeel van je leven geworden en dat moet je dan maar gewoon koesteren en je niets aantrekken van meningen van de niet-begrijpers.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:28:02 #17
451016 dickcon
vrolijke man
pi_174775486
Ik snap Anoslaafd heel goed.
Ik heb ook vanaf heel jong een fantasie cq droomwens die in de loop der jaren wat is gegroeid in wens en droom maar vanuit de basis nog steeds gelijk is.
Nu is het niet belangrijk wat dat dan is edoch ik heb het altijd geprobeerd met vriendinnetjes te delen en later met mijn vrouw, dat is nooit echt gelukt, ze wisten van mijn fantasie maar konden of wilde er niets mee doen.
Na mijn scheiding ben ik enkele jaren geleden hertrouwd met een vrouw die daar volledig in mee wilde gaan, ook zei had al heel lang een fantasie die precies aansluit bij die van mij.
Na wat probeersels hebben we inmiddels onze beide fantasie in leven gebracht en we genieten er heel veel en heel vaak van.

Moraal van mijn verhaal;
Als je een hele sterke wens, fantasie, droomwens of fetisj hebt kun je er in vast blijven zitten maar je kan in je keuze voor je partner daar een punt van maken en alleen als je een partner vindt die in jouw geval het heerlijk vindt om aan zijn voeten gelikt te worden ga je echt gelukkig worden.
en dan kies je dus heel bewust en wel overwogen voor hem/haar.

Mijn moeder zei altijd na het huwelijk ga je naar elkaar toegroeien en elkaar echt waarderen, maar bij een fetisj is dat heel moeilijk en wellicht onmogelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')