demen | donderdag 26 oktober 2017 @ 19:14 |
Beste mensen, Ik hoor vaak dat je altijd voor de golf 7 moet gaan als je tussen de laatste 2 generaties twijfelt. Is de golf 7 echt zo beter? Zo ja, betekent dit dan dat de golf 6 'slecht' is en veel problemen van kunt verwachten? Ik hoor het graag van jullie. | |
Bas_Verstappen | donderdag 26 oktober 2017 @ 19:22 |
Beter gewoon helemaal geen golf nemen, rijden toch alleen maar pauperidioten in en ik neem aan dat je daar niet graag mee geassocieerd wilt worden? | |
Snuitebolletje | donderdag 26 oktober 2017 @ 20:04 |
Dit | |
Fer | donderdag 26 oktober 2017 @ 20:04 |
Onzin, de 6 is iets degelijker en rijdt minstens zo goed. Een 7 voelt iets lichtvoetiger. Een 5 is trouwens ook al goed hoor. | |
Hyaenidae | donderdag 26 oktober 2017 @ 20:05 |
Bullshit, niks mis met een GTI of R. Pauperidioten rijden in een sub 200pk wagentje. | |
Fer | donderdag 26 oktober 2017 @ 20:12 |
GTi heeft wel de voorkeur, een gewone is nogal jelly kwa vering. | |
Hyaenidae | donderdag 26 oktober 2017 @ 20:28 |
Veerpoten heb je er toch zo verwisseld, geen reden om alleen daarvoor een GTI te kopen. | |
2682000 | donderdag 26 oktober 2017 @ 22:47 |
- weg, blijf lekker in ONZ als je niks te melden hebt - [ Bericht 77% gewijzigd door Sounddragon op 26-10-2017 23:58:17 ] | |
DieselTank | donderdag 26 oktober 2017 @ 23:34 |
Jongens jullie mogen niet zo veel klagen over volkswagen golfjes gr gr de blauhoet Fiesta/mazda 3 slotje | |
Sounddragon | vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:02 |
Mensen die anderen graag beoordelen op het type auto wat ze rijden, hebben meestal een beetje een probleem met eigendunk. Die rijden zelf meestal iets waarmee ze zichzelf een bepaalde status proberen te aan te meten. | |
DieselTank | vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:15 |
Nou mijn auto is 25 jaar oud en daar is het ook mee gezegd. Maar golfjes en bmw 316i en audi's met een mini motor maar wel s-line pakket en weet ik veel allemaal blijven pauper auto's. | |
6star6lord6 | vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:31 |
Polo GTI natuurlijk. | |
derLudolf | vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:54 |
Is jou Golf sneller dan of heeft hij meer vermogen? | |
#ANONIEM | vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:59 |
Vriend. Er is alles mis met een Golf. | |
#ANONIEM | vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:00 |
Koop een Hyundai i30. | |
_serial_ | vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:44 |
Persoonlijk vind ik de 7 net wat strakker en moderner ogen als de 6 (ik heb een 7, hiervoor een 6) en ook ruim 100kg lichter. Hij rijdt daardoor ook net wat vlotter dan mijn vorige golf. Maar het blijven heerlijke auto's Uiteindelijk is het je portemonnee en smaak die je uiteindelijke keus bepaalt. ik zou het niet specifiek laten afhangen van wat andere vinden. | |
nogeenoudebekende | vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:49 |
Indien mogelijk proefrit in beide en dan gewoon je eigen keus maken. Van de vooroordelen van zolderkamerrukkertjes zou ik mijn keus niet laten afhangen. | |
DieselTank | vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:06 |
Ik weet dat golfjes wel goed rijden hoor, alleen hebben ze nog een imago er aan hangen. Niks mis mee. | |
Geerd | vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:09 |
Niet de nieuwe bugatti kopen | |
Graf..Coudenhove..Kalergi | vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:55 |
Dat! | |
Nobu | vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:59 |
Valt wel mee toch? Kanaleneiland is al een paar jaar overgestapt naar de Polo. | |
Eleiko | vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:08 |
| |
Eleiko | vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:10 |
(Golf)Tokkie gespot. Mensen die zich druk maken over motorvermogen | |
terrorsjaak | vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:13 |
Golf 7 | |
Fer | vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:46 |
6 is zwaarder en voelt daardoor ook degelijker. Het is voornamelijk dempingmateriaal en dat maakt een 6 ook stiller. @dieseltank die minimotor is vaak wel sneller dan een ongeblazen 2.0 achtklepper uit de jaren 90 en kwa verbruik scheelt het enorm. | |
Eleiko | vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:05 |
Nee. De 7 heeft gewoon een modernere staalconstructie dan de 6. De 6 is eigenlijk een gefacelifte 5. | |
Bas_Verstappen | vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:39 |
Die zijn net zo erg ja. | |
Hyaenidae | vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:11 |
Noem eens 2 voorbeelden dan van wat er mis is met een Golf R, behalve het imago. Verder geen Golf liefhebber ofzo maar het zijn gewoon prima wagens, lekker vlot en vet veel grip. [ Bericht 1% gewijzigd door Hyaenidae op 27-10-2017 17:41:12 ] | |
Bas_Verstappen | vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:23 |
*knip* [ Bericht 99% gewijzigd door derLudolf op 27-10-2017 17:34:46 ] | |
derLudolf | vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:34 |
De T in PTA staat niet voor textiel Graag on topic | |
Bas_Verstappen | vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:41 |
- commentaar mag in het FB topic - [ Bericht 93% gewijzigd door Sounddragon op 27-10-2017 23:52:02 ] | |
Fer | vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:34 |
Zo brengen de marketeers het. De praktijk is dat de 7 lichter is, niet perse beter. Ik vind een 6 rustiger, stiller, het is maar wat je voorkeur is. Sowieso een Golf GTi, goede mix van dagelijks gemak, comfort van een grotere auto en de snelheid/wegligging van een sportwagen. Mooie uitlaat eronder en dan de sound bij een kickdown van de DSG.... | |
Sounddragon | vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:55 |
Ok, voor de laatste keer, nu iets duidelijker want sommige mensen hebben een beetje een bunker voor hun harses blijkbaar; Tokkie en pauper roeperts mogen opzouten, ga maar lekker buitenspelen ofzo | |
lipje | zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:49 |
De enige goeie Golf GTI stamt uit 1980 . Voor de rest: ga proefrijden | |
DieselTank | zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:13 |
Ik zou er wel een van deze bij bestellen ts http://www.olievoordeelsh(...)-l-5w30-vat-ibc.html Ik zou zelf voor de 7 gaan aangezien deze qua restwaarde ook gunstiger blijft, en beter oogt. | |
#ANONIEM | zondag 29 oktober 2017 @ 01:59 |
Neem dan een Scirocco als je per se een VAG wil | |
chiren | zondag 29 oktober 2017 @ 10:24 |
De golf 6 is juist degene met de problematische tsi motoren toch? Volgens mij zijn ze bij de 7 overgestapt op een nieuwe generatie motoren waarbij ook het kettingprobleem is opgelost. | |
Zelus | zondag 29 oktober 2017 @ 10:51 |
Leukste Golf is nog steeds de cabrio, type II, en uiteraard de GT type I. |