abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:15:37 #26
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174673034
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Iemand die blind is.

Iemand met schizofrenie.

Iemand die doof is.

Iemand die in een rolstoel zit.

Iemand die op fok zit.
Nee

Nee

Nee

Ja
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:15:57 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174673041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:03 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Een psychische beperking hoeft niet per s problemen te geven. Als iemand weet van zijn beperking en er mee om heeft leren gaan...

Maar als iemand psychisch instabiel is is het een ander verhaal. Zou ik ook niet zo snel doen.
Eens met dit.
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_174673247
Beperking hebben is n ding, hoe je ermee omgaat is een andere zaak.

Iemand met een klompvoet die alleen maar klaagt en zeurt en steunt en op de bank hangt: nee.
Iemand met depressie die een behandeltraject volgt, regelmatig leeft en alles doet om zo gezond mogelijk te blijven: ja.

Beperking alleen is te.. beperkend om hier wat zinnigs over te zeggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174673847
quote:

[..]

Iemand die blind is.

Iemand met schizofrenie.

Iemand die doof is.

Iemand die op fok zit.
Ja
Nee
Nee
Mwhoach... hebben we het hier over verlamd vanaf de nek (in welk geval nee) of iemand die ook wel kan lopen met krukken maar ook een rolstoel heeft (misschien)
Misschien :P
pi_174674058
Mij hebben ze ooit aan een meisje met een (kleine) beperkte achterstand proberen koppelen (twee hopeloze gevallen bij elkaar moeten ze gedacht hebben). Heb het geprobeerd maar ergens ben je toch meer bezig van: het is zo erg voor der dat ze niemand kan vinden dus ik gun het haar, dan: wauw ze is echt een prachtvrouw. Uiteindelijk heb ik dus maar besloten het te laten voor wat het was.

Mijn ex had een kleine afwijking aan haar rug (wegens te vroeg geboren), je merkte dat er wat mis was als je over haar rug streelde. Was best schrikken de eerste keer. Ze kon ook weinig tillen en sukkelde soms wat met kleine huishoudelijke dingen, maar we hebben een fijne relatie van 2 jaar gehad.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:20:06 #31
460494 naoomx
Die rare meiz die maar geen tu
pi_174674088
quote:

[..]

Iemand die blind is.

Iemand met schizofrenie.

Iemand die doof is.

Iemand die op fok zit.
Ja
Indien de persoon in kwestie er goed genoeg (het hoeft niet perfect..) mee omgaat: Ja
Ja
Ja
Ja

Wel zijn het afknappers, dus iemand met een beperking moet in ruil daarvoor wel wat extra's te bieden hebben.
Het meeste zou ik denk ik afknappen op iemand in een rolstoel, en het minst op iemand die doof is of schizofrenie heeft (of op FOK zit natuurlijk, lekker boeiend dat haha :P ). Maar ik laat m'n verstand ook wel meetellen in m'n liefdesleven, dus met iemand met schizofrenie zou ik in de praktijk niet zo snel een relatie mee aangaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:03 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja
Nee
Nee
Mwhoach... hebben we het hier over verlamd vanaf de nek (in welk geval nee) of iemand die ook wel kan lopen met krukken maar ook een rolstoel heeft (misschien)
Misschien :P
Waarom zou je wel iemand willen daten die blind is maar niet iemand die doof is? :?
Young, wild and philosophical
pi_174674185
Mensen die doof zijn luisteren niet.

Ik vind een rolstoel prima, maar iemand die blind is.. Pfoe. Denk het niet. :{
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_174674202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:20 schreef naoomx het volgende:

[..]

Ja
Indien de persoon in kwestie er goed genoeg (het hoeft niet perfect..) mee omgaat: Ja
Ja
Ja
Ja

Wel zijn het afknappers, dus iemand met een beperking moet in ruil daarvoor wel wat extra's te bieden hebben.
Het meeste zou ik denk ik afknappen op iemand in een rolstoel, en het minst op iemand die doof is of schizofrenie heeft (of op FOK zit natuurlijk, lekker boeiend dat haha :P ). Maar ik laat m'n verstand ook wel meetellen in m'n liefdesleven, dus met iemand met schizofrenie zou ik in de praktijk niet zo snel een relatie mee aangaan.

[..]

Waarom zou je wel iemand willen daten die blind is maar niet iemand die doof is? :?
Omdat ik niet makkelijk kan praten met iemand die doof is, maar wel met iemand die blind is.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:31:26 #34
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_174674295
Ik zou mensen die dit soort topics openen dan weer sowieso niet daten, als dat als een beperking telt.
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. Oh, en zwarte piet is racisme.
pi_174674338
Heb zelf een flinke beperking..
En t heeft nooit afgesschikt.
pi_174674407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:33 schreef hoechst het volgende:
Heb zelf een flinke beperking..
En t heeft nooit afgesschikt.
Wat voor beperking dan?

Als het iemand met een verstandelijke beperking is, dan zou het mij wel afschrikken.
pi_174674581
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:37 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Wat voor beperking dan?

Als het iemand met een verstandelijke beperking is, dan zou het mij wel afschrikken.
Hersenletsel..
Dus verlammingsverschijnselen rechter arm en been... verder concentratie en geheugen aangetast..

Of ik was gewoon al vergeetachtig.
pi_174674599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:43 schreef zeer het volgende:
wel fijn als ze niet weg kan rennen ja
Precies. Doe mij die van Lingo maar. :P
Whatever...
pi_174674798
Ik heb zelf behoorlijke beperkingen als gevolg van mijn vroeg geboorte met zuurstoftekort waaronder een slechte motoriek, evenwicht en balans, en ik ben een ramp op het organisatorische gebied en met plannen.

Dit alles levert mij eigenlijk op relatiegebied nauwelijks problemen op.

Ik heb nu een vriendin die het volledig accepteert en er goed mee kan omgaan, maar in het verleden is mijn zware urine-incontinentie wel een belemmering geweest, zowel voor mijzelf wat betreft het aanspreken van vrouwen als wat betreft de acceptatie van de andere kant.

Maar ondanks mijn beperkingen heb ik inmiddels dus een prima relatie en functioneren wij beiden als ieder ander.

Sterker nog, mijn vriendin heeft mijn zelfvertrouwen enorm doen toenemen en aan bijgedragen dat ik tegenwoordig veel vrijer en opener met mijn beperkingen durf om te gaan / in het leven te staan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:28:15 #40
461713 Terminuz
El Patron Del Mal
pi_174675128
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Twgwnwoordig heeft zowat iedereen psychische problemen.
Hier op fok hebben we de stoornis van Fok!
Plata o Plomo?
pi_174675536
Ja. Sterker nog: ik date alleen maar vrouwen.
pi_174676068
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:48 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ja. Sterker nog: ik date alleen maar vrouwen.
:D
  donderdag 26 oktober 2017 @ 22:01:37 #43
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_174680482
quote:

[..]

Iemand die blind is.

Iemand met schizofrenie.

Iemand die doof is.

Iemand die op fok zit.
nee omdat het toch je beperkt in dingen zoals vakantie etc..

ja Hier kan je zelf goed mee leren omgaan, kost alleen beetje moeite

ja Gebarentaal leren, voor de rest weinig beperkingen als ze een mooi karakter heeft.

nee Gewoon lijkt me niks..

ja Licht aan de dame, bedoel gezichten zie je hier niet echt. Ware aard is staat ook niet echt in de etalage hierzo. :P
Haal geen emotie uit je verleden naar het heden, haal alleen kennis op uit het verleden om in het heden te gebruiken om je toekomst positief mee te benvloeden.
pi_174681146
Als ik single zou zijn, zou ik waarschijnlijk weer een AD(H)D'er of anderszins 'mental case' daten. Soort zoekt soort, zeg maar.

Ik heb nooit iemand met een fysieke beperking gedate*, maar zou er op zich niets op tegen hebben. Ik zou bijvoorbeeld wel heel erg moeten wennen aan iemand met een stoma, omdat ik lichaamssappen e.d. echt niet tof vind.

*Verloofde heeft een darmprobleem, waardoor hij vaak (soms 6-8 uur op een dag) op de wc zit, maar daar heb k niet veel last van. Ik breng hem gewoon kopjes thee enzo als hij daar zit O+
Mon 'en!
pi_174681220
quote:

[..]

Iemand die blind is.

Iemand met schizofrenie.

Iemand die doof is.

Iemand die op fok zit.
Ja tegen alles. Hoewel de schizofreen wel onder behandeling zou moeten zijn, anders word ik daar wel zelf (extra) gek van :)
Mon 'en!
pi_174681558
Ik zou niet met personen met zwaardere mentale problemen daten.
Narcisme en borderline sowieso nooit.
Schizofrenie liever ook niet maar iemand die er goed mee omgaat en zich goed verzorgd: misschien.
Fysieke beperkingen zijn geen probleem hoewel ik denk dat het best moeilijk is met iemand die bv spastisch is.
pi_174681588
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou niet met personen met zwaardere mentale problemen daten.
Narcisme en borderline sowieso nooit.
Schizofrenie liever ook niet maar iemand die er goed mee omgaat en zich goed verzorgd: misschien.
Fysieke beperkingen zijn geen probleem hoewel ik denk dat het best moeilijk is met iemand die bv spastisch is.
En bijv. ADHD of ADD?
pi_174681713
Heb ooit eens gedate met een meisje met 9,5 teen, merkte er niks van maar zij zat er mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door WammesWaggel op 26-10-2017 22:54:05 ]
pi_174681745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:41 schreef STING het volgende:

[..]

En bijv. ADHD of ADD?
Sting,

had jij nu wl of geen depressie toen je Englishman in New York schreef?
pi_174682169
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:41 schreef STING het volgende:

[..]

En bijv. ADHD of ADD?
Beiden geen probleem. Autisme ook absoluut geen probleem. Tourette ofzo is ook geen probleem.
Syndroom van down of andere zeer zwak begaafden zijn natuurlijk ook niet echt een aanrader. Je bent meer een moeder voor zo iemand dan een partner.
Zoals al gezegd: de agressievere en onvoorspelbare, psychotische problemen niet.
Geen narcist, psychopaat, borderliner, manisch depressieve, alcoholist of anders verslaafde.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')