Grappig, volgens mij is dat dan echt per toeval, zoveel mensen volg ik niet uit NL en volgens mij ook niet omdat we hier op fok actief zijn?!quote:Op maandag 19 maart 2018 07:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice.
Volgens mij had ik een melding dat jij mij volgde, dus meteen ff terug gevolgd. Kan ik eens gaan kijken
duman toch? Of is dat iemand anders?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Grappig, volgens mij is dat dan echt per toeval, zoveel mensen volg ik niet uit NL en volgens mij ook niet omdat we hier op fok actief zijn?!
Dat is iemand andrs. Op PSN ben ik YukinoSuzukaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
duman toch? Of is dat iemand anders?
Ow, ik dacht die naam eerder gezien te hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is iemand andrs. Op PSN ben ik YukinoSuzuka
Nope, over het algemeen is het systeem er beter op geworden.quote:Op maandag 26 maart 2018 08:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Dus in plaats van iets aan dat achterlijk slecht werkende systeem te verbeteren, hebben ze het nog erger gemaakt?
Ik oefen vaak in time trial. Daar krijg je regelmatig een straf uit het niets. Bocht goed genomen, niet van het track af gegaan, maar toch plots 0,4 seconde of iets dergelijks straf. Dat gebeurd regelmatig.
Jep, zeker als ie 'automaat' staat moet dat ding gewoon weg. Heb je echt geen zak aan. En een optie om hem uit te kunnen zetten is idd ook wel fijn. Een echte auto heeft ook geen indicator (voordat het zo ver is).quote:Op maandag 26 maart 2018 10:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog maar weinig online races gedaan. Ik wou eerst mijn rijkunsten wat opfrissen in de single player races voor ik online ging. Nog steeds niet alles gewonnen in singleplayer, maar misschien toch eens vaker online racen.
Wat schakelen betreft ik voel me nog niet goed genoeg om handmatig te schakelen in een race. Maar wat me het meeste stoort is de rode gear indicator die voor elke bocht je aandacht trekt. Vaak ga je onbewust afremmen door dat storend rot ding. Ik heb nog geen optie gevonden om het af te zetten.
De daily races blijven 24 uur hetzelfde en veranderen ergens in de ochtend rond een uur of 9 geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog maar 6 online races gedaan, ratings zijn D en B en mijn beste resultaat was 2de qualified en 3de gefinished. Hoe vaak veranderen de races? Doen jullie elke online race 1 keer of hoe gaan jullie te werk?
Ik heb meestal niet zoveel tijd, dus ik pak vaak race A of B. En dan ook meestal gewoon de eerste die er aan komt.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De daily races blijven 24 uur hetzelfde en veranderen ergens in de ochtend rond een uur of 9 geloof ik.
Ik rij meestal race C omdat die wat langer is en er banden slijtage en benzine verbruik is waardoor je verschillende strategieën krijgt.
Ik doe meestal een half uur tot uur kwalificeren tot ik een goede lap gereden heb en constant kan rijden en doe dan een aantal races.
Dat kan ik me voorstellen. Ik rij ook niet zo heel vaak. Maar als ik ga racen ga ik er wel even goed voor zitten. Is ook wel nodig om met de top mee te kunnen in S/S anders start je achteraan.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb meestal niet zoveel tijd, dus ik pak vaak race A of B. En dan ook meestal gewoon de eerste die er aan komt.
Eens dat de penalty's hiervoor nergens op sloegen maar nog niet overtuigd dat dit helemaal perfect is. Heb nu al regelmatig gezien dat mensen onverwachts op de rem gaan om hun penaltys in te lossen wat ook weer gevaarlijke situaties kan creëren. Het liefst zie ik dat ze helemaal niet ingelost kunnen worden en gewoon bij je eindtijd opgeteld worden.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nope, over het algemeen is het systeem er beter op geworden.
Het is nog verre van perfect, maar het is (in z'n geheel) een hele verbetering. Die update is er overigens al een paar weken hoor
Het "af cruisen" van die penalties was ook echt een lachertje. De meeste penalties kon je binnen een ronde wel weg rijden. Sloeg helemaal nergens op in online-races. Gewoon rammen, doorrijden en nergens last van. Dat is nu gelukkig wel anders.
Ook lijkt het bepalen van de "dader" wat beter. Al kreeg ik gisteren alsnog 2 seconden straf omdat ik te hard in de eerste haakse bocht op de Tokyo Binnenring de muur raakte. Opzich zou ik het geen probleem vinden, alleen knalde ik juist tegen de muur omdat ik van achteren aangereden werd :/ Maar goed... dat heb je op sommige banen.
Ik heb me inmiddels wel voorgenomen om meer handgeschakeld te rijden. Ik vrijdag op Dragon Trail 3 seconden achter de pole-position in de Daily terwijl ik voor m'n idee toch echt niet zo'n slechte ronde had. Pole was 2:02:5xx en ik had in de qualificatie 2:05:3xx ofzo.
Na afloop met dezelfde auto eens Time Trial gereden (ik weet dat de auto dan iets anders rijd), maar kwam alsnog niet verder dan 2:04:9xx
Daarna op handgeschakeld gezet en gekeken wat ik daarmee kon. M'n 2de rondje was al 2:04:0xx en uiteindelijk kwam ik uit op 2:02:001
Dat is nogal een verschil. Kost wat tijd om aan te leren, maar ik wil dit wel vaker gaan doen
dat zeg ik, het is nog lang niet perfect. Misschien moeten ze zorgen dat je op een soort speed limiter gaat en ghost wordt zodra je je alarmlichten aan doet en dan de straf inlost.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eens dat de penalty's hiervoor nergens op sloegen maar nog niet overtuigd dat dit helemaal perfect is. Heb nu al regelmatig gezien dat mensen onverwachts op de rem gaan om hun penaltys in te lossen wat ook weer gevaarlijke situaties kan creëren. Het liefst zie ik dat ze helemaal niet ingelost kunnen worden en gewoon bij je eindtijd opgeteld worden.
Hee, Alkmaar...quote:Op dinsdag 27 maart 2018 15:49 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb wat highlight clips gemaakt van een paar races en acties.
Er zitten ook nachtraces in inderdaad alleen komt het niet heel vaak voor in de Sport races. Maakt het wel extra spannend imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hee, Alkmaar...
maar eh... nice, ik wist niet eens dat er zulke 'nachtraces' in zaten joh. Ik dacht dat het wel een beetje ophield bij schemering.
Ja, belangrijkste is wel dat ik het op muziek wil monteren om het catchy te maken.. maar ja, muziek gebruiken in je video's is heikel puntje.. Misschien eens op SoundCloud speuren voor rechtenvrije muziek. Of er jeuk aan hebben en gewoon doenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef Sjemmert het volgende:
Bedankt. Volgens mij kan je wel leuke dingen doen met dat shareplay ziet er nog best uitgebreid uit. Ben er zelf nog niet echt een ster in ofzo, hou het vooral lekker simpel. Upload toch vooral omdat ik het zelf ook leuk vind af en toe terug te kijken en hier en daar post ik eens wat op forums.
Als je er net zo handig in wordt als je met die livery's bent weet ik zeker dat je nog veel mooiere montages in elkaar kan zetten.
Ik heb het juist andersom.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Gewoon wat stevige metal erbij, dat doet mij altijd sneller racen.
Ik begin gefrustreerd te geraken, die F1500 kan ik foutloos over de ring sturen in een steeds snellere tijd. Maar die bmw in de circuit experience bezorgt me grijze haren.
In welke camera modus rijd je? Die F1500 rijdt erg leuk met cockpit view, maar veel GT wagens zijn vrij donker in cockpit view. Met races en tijdrijden rijd ik vaak met de bumpercamera, extra snelheidsgevoel + je reflexen worden een beetje beterquote:Op woensdag 28 maart 2018 08:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Gewoon wat stevige metal erbij, dat doet mij altijd sneller racen.
Ik begin gefrustreerd te geraken, die F1500 kan ik foutloos over de ring sturen in een steeds snellere tijd. Maar die bmw in de circuit experience bezorgt me grijze haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |