abonnement Unibet Coolblue
pi_174683120
Weer zo’n saaie loting
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174683220
Weer thuis :D
pi_174683243
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:04:33 #54
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174683772
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keyos op 27-10-2017 01:03:40 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:19:29 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174684022
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:39 schreef Wicky15 het volgende:
Weer thuis :D
spannend zat tegenwoordig. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_174684527
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Feyenoord, Ajax, PSV, AZ, Zwolle, Willem II, Roda, Cambuur
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 oktober 2017 @ 02:50:32 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174684942
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Wat jinx post hebben alle drie een match die ze zomaar kunnen verliezen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174685352
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Ik vind de loting voor ons geweldig. Heerlijke derby.
  Redactie Sport vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:34:56 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174685491
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:04 schreef Keyos het volgende:
Gaat wel een leuke kwartfinale worden, kans dat Feyenoord/Ajax/PSV eruit vliegen in de 8ste finale is niet zo groot. Deze ronde is verder helemaal niets, zit geen leuke pot bij.
Twente - Ajax kan wel leuk zijn als Twente dan aardig in vorm is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174689168
quote:
LARSSON: ‘ROTTERDAM VOELT ALS THUIS’
Na twee maanden weet Sam Larsson het al zeker: Feyenoord is de club waar hij de komende jaren wil spelen en Rotterdam de stad waar hij wil wonen. Dat vertelt de 24-jarige Zweedse aanvaller in een uitgebreid interview in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat vandaag op de mat valt bij de leden van Het Legioen.

Terug in échte stad
‘Rotterdam is te vergelijken met Göteborg, de stad in Zweden waar ik ben opgegroeid,’ vertelt Larsson in het vierde Feyenoord Magazine van dit seizoen. ‘Ook de tweede stad van het land, ook een havenstad. Wonen in Rotterdam voelt een beetje alsof ik thuis ben. Het voelt goed om terug te zijn in een échte stad.’

Ook bij Feyenoord voelde de Zweed zich direct thuis. ‘Van buiten kun je het gevoel hebben dat een ‘kleinere’ club als Heerenveen meer familiair is dan een grote club als Feyenoord. Ik kan nu zeggen dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn. De manier waarop iedereen ons verwelkomd heeft, dat hadden mijn vriendin en ik echt niet verwacht. Het is buitengewoon. We zijn daar erg van onder de indruk. De spelers en staf voelen als familie, terwijl de supporters me al snel toezongen.’

Vaderschap
Voorlopig is Sam Larsson dus op zijn plek in Rotterdam, zeker ook omdat hij over drie maanden vader wordt. ‘Het wordt een meisje dat geboren wordt in Rotterdam... Hoe mooi is dat? Ik kan me nog geen voorstelling maken van hoe het precies zal zijn, maar ik denk dat vader worden het mooiste is dat kan gebeuren in het leven. Hopelijk doet het iets met me, op een positieve manier. Word ik nog volwassener dan ik de afgelopen jaren al ben geworden en heb ik daar straks ook op het veld profijt van. Een eigen huis, een dochter, een vierjarig contract en mooie sportieve uitdagingen. Ja, Feyenoord voelt als de club waar ik de komende jaren wil spelen en Rotterdam als de stad waar ik de komende jaren wil wonen. Deze stap is precies wat ik nodig had en is precies op het goede moment gekomen.’
Ik denk dat ie morgen basis staat.
pi_174689182
quote:
Feyenoord presteert dit seizoen een stuk minder dan afgelopen seizoen. De landskampioen is nog zoekende naar de juiste vorm. Ook Tonny Vilhena haalt zijn niveau nog niet, maar er heerst veel vertrouwen in zijn kwaliteiten. ''Ik denk dat de mensen in Rotterdam heel blij mogen zijn dat Vilhena nog in Nederland speelt,'' zegt Dick Advocaat.

''De laatste interlands speelde hij in de basis en wij waren tevreden met de wijze waarop hij dat heeft ingevuld,'' vervolgt de bondscoach van het Nederlands Elftal in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Er is nu kritiek, dat hoort er bij. Daar komt hij sterker uit, dat karakter heeft hij. Als hij simpel speelt, is hij zó waardevol. Ik geloof in de kwaliteiten van deze speler.''

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst blijft veel vertrouwen houden in Tonny Vilhena. ''Ik ben de eerste die toegeeft dat hij veel beter kan dan hij de laatste weken heeft laten zien. Daar zijn we mee bezig. Niet alleen met Tonny, er zijn meer spelers die op zoek zijn naar vertrouwen en vorm. Voetballend moeten we allemaal stappen gaan zetten. Ook Tonny.''
Ook Advocaat is #TeamTonny _O_
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:56:07 #62
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174689224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook Advocaat is #TeamTonny _O_
Die heeft dan ook al vaak aangetoond er geen kut van te snappen.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:01:23 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174689325
Badder is weer een mad panda jongens. Gezellig hier
Laffe huichelaar
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:02:41 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174689349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Badder is weer een mad panda jongens. Gezellig hier
Ik ben gevleid door je constante aandacht.

Maar misschien moet je je toch eens afvragen of je geen probleem hebt.
pi_174689438
Jongens ga het niet persoonlijk maken en ga lekker door over Tonny. Anders zeg niks
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174689686
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jongens ga het niet persoonlijk maken en ga lekker door over Tonny. Anders zeg niks
Misschien eens optreden tegen die infantiele oneliners die badder dagelijks post hier?
pi_174691133
Dat het niet loopt bij Feyenoord komt deels omdat de echte topsportmentaliteit er nog steeds niet is bij deze club. Mede dankzij Kuyt is het vuurtje aangewakkerd en is het gelukt om het grote doel te bereiken. Maar nu dat doel eenmaal is bereikt, lijkt de echte honger verdwenen. Dat is een verschil met echte topclubs. Die spelers zijn gewend om constant het uiterste uit zichzelf te halen, er is niet zo snel sprake van verzadiging. En nee, ik vind de blessures geen excuus voor de matige prestaties.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:08:22 #68
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174691267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk dat ie morgen basis staat.
He better be!
pi_174691270
Diksie morgen weer in de basis. Lekker man.
pi_174691271
Nelom volgende geblesseerde verdediger bij Feyenoord

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a67176dc/

GVD
pi_174691278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat het niet loopt bij Feyenoord komt deels omdat de echte topsportmentaliteit er nog steeds niet is bij deze club. Mede dankzij Kuyt is het vuurtje aangewakkerd en is het gelukt om het grote doel te bereiken. Maar nu dat doel eenmaal is bereikt, lijkt de echte honger verdwenen. Dat is een verschil met echte topclubs. Die spelers zijn gewend om constant het uiterste uit zichzelf te halen, er is niet zo snel sprake van verzadiging. En nee, ik vind de blessures geen excuus voor de matige prestaties.
Ziggygod _O_
pi_174691362
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat het niet loopt bij Feyenoord komt deels omdat de echte topsportmentaliteit er nog steeds niet is bij deze club. Mede dankzij Kuyt is het vuurtje aangewakkerd en is het gelukt om het grote doel te bereiken. Maar nu dat doel eenmaal is bereikt, lijkt de echte honger verdwenen. Dat is een verschil met echte topclubs. Die spelers zijn gewend om constant het uiterste uit zichzelf te halen, er is niet zo snel sprake van verzadiging. En nee, ik vind de blessures geen excuus voor de matige prestaties.
Vind ik wel tot op zekere hoogte.

Het probleem is nu eenmaal dat onze tweede garde met Diks, Kramer, Nelom, en Bilal niet de gewenste kwaliteit heeft. Daarbij zijn de blessures van de afgelopen weken ook op vrij essentiële posities. Ons hele centrum was geblesseerd, inclusief de spits waar we ons spel aan ophingen.

Ik denk toch dat een hoop van de onzekerheid bij ons daarmee samenhing. Ik denk dat St Juste en Haps als enige wel laten zien dat het erin zit. Diks is een onzekere factor en van Beek is qua blessuregevoeligheid wel redelijk af te schrijven.

En de boel zakt dan echt ineen als ook het complete middenveld uit vorm is. Vilhena speelt als een natte krant. El Ahmadi is ook niet zo scherp als vorig jaar. Toornstra bakt er ook weinig van.

Dan kom je bij de aanval en is het natuurlijk bezopen dat we het nog proberen met Kramer. Zelfs Gio gooit dan maar JP in de spits, maar die is de laatste tijd ook uit vorm. Nu kost het Jorgensen weer een paar potjes om in z'n ritme te komen. Alleen Berghuis heeft zijn niveau weten te behouden. Laten we hopen dat Larsson nu ook echt los is...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:19:57 #74
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174691462
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Nelom volgende geblesseerde verdediger bij Feyenoord

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a67176dc/

GVD
Het houd niet op...
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174691504
quote:
Feyenoord mag zich nu ook officieel wereldkampioen noemen van 1970. De wereldvoetbalbond FIFA maakte vrijdag volgens de NOS bekend dat alle winnaars van de strijd om de voormalige Intercontinental Cup, tussen de kampioen van Europa en Zuid-Amerika, worden erkend als wereldkampioen.

Feijenoord (toen nog met lange ij) werd in 1970 de eerste Nederlandse winnaar van de 'wereldbeker', zoals de trofee al werd genoemd, door het Argentijnse Estudiantes over twee wedstrijden te verslaan. Na de 2-2 in Buenos Aires won Feyenoord de return in De Kuip met 1-0.
Jaaaaaa wereldkampioenuuuuhuhuhuhuhuuhu *O* *O* *O*

Gefeliciteerd allemaal :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')