abonnement Unibet Coolblue
pi_174649041
Motorclub topic!
Special edition: nu zónder die kutplaatjes van Photobucket!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Snertrit!


New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




Disclaimer: bovenstaande foto berust geheel op jaloezie

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 25-10-2017 14:35:14 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174649078
photobucket :')
pi_174649157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:30 schreef Maegrim het volgende:
photobucket :')
:s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:37:24 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174649192
Imgur werkt het beste denk ik :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174649213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:37 schreef Elegy het volgende:
Imgur werkt het beste denk ik :)
Ja, ga jij al die plaatjes achterhalen en opnieuw uploaden? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174649346
Zolang de Suzucati maar in de OP staat is het goed
pi_174649921
quote:
Honda voorziet toermotor van 7"-scherm met Apple CarPlay-ondersteuning

Honda heeft de eerste motorfiets aangekondigd die is uitgerust met Apple CarPlay. De 2018 Gold Wing heeft een 7"-scherm in het dashboard, waar bijvoorbeeld navigatie-apps op weergegeven kunnen worden.

Om Apple CarPlay te gebruiken op Honda's nieuwe Gold Wing-toermotor moet een iPhone via usb aangesloten worden. Dat kan zowel in de kofferbak als in de opslagruimte in de tank. Een bluetoothheadset is vereist om gebruik te maken van de software.

CarPlay biedt op de motor dezelfde functionaliteit als in auto's. Het is bijvoorbeeld mogelijk om navigatie-apps weer te geven op het dashboard, muziek af te spelen, berichten te sturen en de contactlijst te bekijken. De bediening gaat via een draaiknop onder het dashboard, het 7"-scherm is geen touchscreen.

Honda maakt het Gold Wing-model al sinds de jaren zeventig. De nieuwste versie van de toermotor is uitgerust met een 1833cc-zescilindermotor. In februari brengt Honda het 2018-model op de markt in de Verenigde Staten.



https://tweakers.net/nieu(...)y-ondersteuning.html

_O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174650002
Die nieuwe goldwing is wel 48 kilo lichter dan het vorige model! Nog maar 365 :')
pi_174650281
"Kofferbak" _O-
pi_174650739
Geen touch screen -O-
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174651070
Aparte navigatie toestellen zijn echt niet meer van deze tijd. Ik gebruik gewoon mijn iPhone als navigatie. Er is ook vast wel speciale navigatie software voor de motor al hoewel ik niet zou weten waarom je dat nodig zou moeten hebben.
pi_174651320
pi_174652125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:17 schreef Atak het volgende:
Aparte navigatie toestellen zijn echt niet meer van deze tijd. Ik gebruik gewoon mijn iPhone als navigatie. Er is ook vast wel speciale navigatie software voor de motor al hoewel ik niet zou weten waarom je dat nodig zou moeten hebben.
Reflectie (weet je hoe k*t het is om je route niet te kunnen zien door de lichtinval?) en bediening met handschoenen... :s)

Toch blijf ik mijn slimme telefoon gebruiken. ;)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 17:16:57 #14
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174652657
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ga jij al die plaatjes achterhalen en opnieuw uploaden? :+
Neen :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174653127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Reflectie (weet je hoe k*t het is om je route niet te kunnen zien door de lichtinval?) en bediening met handschoenen... :s)

Toch blijf ik mijn slimme telefoon gebruiken. ;)
Toen ik mijn motor ophaalde moest ik ongeveer ander half uur rijden. Ik gebruikte mijn iPhone met oordopjes en de iPhone had ik gewoon in mijn zak. Prima te doen met audio navigatie.
pi_174653236
In ears
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174654657
Volgende maand krijg ik een Sena 20S EVO. Eindelijk geen gekut meer met die in-ears die elke keer net scheef in mijn oren zaten na het opdoen van de helm. *O*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174655039
Ik heb de gewone 20S, die evo gaat je zeker bevallen

Vandaag handvatverwarming op de KTM gemonteerd, hitteschilden van de uitlaten eraf, passagiersvoetsteunen pleite :W

[ Bericht 31% gewijzigd door Maegrim op 25-10-2017 19:49:22 ]
pi_174659331
Sena is wel een puik merk? In die schedel beschermer van me past zo een sc1 setje. Vind het wel veel geld voor wat bluetooth shit. Aan de andere kant, ik geef wel t geld uit aan zo een helm, otoplastieken etc. om mijn oren niet verder te verneuken, maar een goede communicatie/headset kan er dan niet af.. :’)
pi_174660458
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sena is wel een puik merk? In die schedel beschermer van me past zo een sc1 setje. Vind het wel veel geld voor wat bluetooth shit. Aan de andere kant, ik geef wel t geld uit aan zo een helm, otoplastieken etc. om mijn oren niet verder te verneuken, maar een goede communicatie/headset kan er dan niet af.. :’)
Volgens mij hét merk. Hoe het zich verhoudt tot Scala weet k niet precies, maar ik ga dus voor Sena.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 23:12:40 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174662097
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sena is wel een puik merk? In die schedel beschermer van me past zo een sc1 setje. Vind het wel veel geld voor wat bluetooth shit. Aan de andere kant, ik geef wel t geld uit aan zo een helm, otoplastieken etc. om mijn oren niet verder te verneuken, maar een goede communicatie/headset kan er dan niet af.. :’)
Sena is zeker een goed merk. Wil je je set gebruiken om te communiceren met andere rijders of meer als bluetooth headset?
pi_174662563
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef Atak het volgende:

[..]

Toen ik mijn motor ophaalde moest ik ongeveer ander half uur rijden. Ik gebruikte mijn iPhone met oordopjes en de iPhone had ik gewoon in mijn zak. Prima te doen met audio navigatie.
"Na 100m rechts afslaan" op een weg met veel zijstraten, jeej... :') Als ik navigeer, dan wil ik gewoon kunnen zien of het de volgende zijstraat is of pas de zijstraat erna. Dan heb ik het nog niet gehad over de vele onduidelijke afritten op de snelweg in Duitsland en Frankrijk. :r Ik moet gewoon kunnen zien wat voor route dat apparaat in gedachten heeft.

Ik heb een Sena bluetooth intercom in m'n helm, en ik heb de geluidsinstructies van Tomtom uitgezet. De intercom gebruik ik voor contact met andere motorrijders, muziek en heel incidenteel telefoon. Ik houd er niet van als m'n muziek tig keer wordt onderbroken. }:|

#autist
pi_174663020
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:52 schreef Amoeba het volgende:
In ears
Ja, en dan valt zone ding half uit een mag je vervolgens luid vloekend de helm van je kop proberen te krijgen :')


Oroplastieken + helmspeakers = O+


Ik heb gewoon een Chinees ebay setje trouwens. Kost je 15 euro, werkt perfect
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174663457
Ja als er eentje verkeerd zit is dat wel pijnlijk maar mijn succes ratio is vrij hoog. :)

Ik rijd trouwens wel standaard met in ears. Tunes 8-)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174663537
Nou ja, het probleem wat ik vooral had met die inears is dat ze vrij hard kunnen om windruis te compenseren. Maar die windruis is er wel en doet toch echt schade, of je moet echt verdomd goede inears hebben.

Als ik van Leiden naar Den Bosch reed met die dingen had ik toch regelmatig echt een piep in mijn oren. En gehoor daar wil je echt geen problemen mee. Otoplastieken filteren gewoon beter.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174663659
Tomtom 450 mooi speelgoed _O_ _O_ om de 2min live update van fliters etc (wel verbinden met je 06)
Ik zwaai naar dieren.
pi_174663682
Ik gebruik ook gewoon Maps (en flitsmeister :') ) en navigeer wel op geluid hoor. Je rijdt inderdaad wel eens een straat voorbij maar zeker met een motor is dat altijd wel makkelijk te corrigeren. Ik heb er niet echt last van, daarnaast vind ik zo'n TomTom op een motor als mijn Bandit echt megalelijk.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174664026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 01:23 schreef BlackLining het volgende:
Ik gebruik ook gewoon Maps (en flitsmeister :') ) en navigeer wel op geluid hoor. Je rijdt inderdaad wel eens een straat voorbij maar zeker met een motor is dat altijd wel makkelijk te corrigeren. Ik heb er niet echt last van, daarnaast vind ik zo'n TomTom op een motor als mijn Bandit echt megalelijk.
En duur bovendien! :o
pi_174664034
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:14 schreef DW457 het volgende:

[..]

En duur bovendien! :o
Beter duur dan niet kunnen rijden ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_174664114
vraagje over zo'n speakers. ik zou zo'n ding wel handig vinden als ik wielrennen ga kijken
Ik zou dan ideaal de koersinformatie kunnen volgen. Nu doe ik dat met een portofoon, waar ik dan standaardoordopjes aan koppel.
De wedstrijdinformatie wordt echter uitgezonden op Mhz frequentie (net als 'bakkie' in een vrachtwagen). Kun je deze frequenties wel ontvangen?
Of alleen de standaard radio zenders?
Net efkes anges
pi_174664118
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sena is zeker een goed merk. Wil je je set gebruiken om te communiceren met andere rijders of meer als bluetooth headset?
3dubbel gebruiken. Navigatie met tomtom, bellen ivm werk en babbelen met anderen.

Hehe, ik ben een verwend nest
pi_174664804
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Beter duur dan niet kunnen rijden ;)
maar je hebt nu een duur ding en je kunt nog steeds niet rijden :D _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174666140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

"Na 100m rechts afslaan" op een weg met veel zijstraten, jeej... :') Als ik navigeer, dan wil ik gewoon kunnen zien of het de volgende zijstraat is of pas de zijstraat erna. Dan heb ik het nog niet gehad over de vele onduidelijke afritten op de snelweg in Duitsland en Frankrijk. :r Ik moet gewoon kunnen zien wat voor route dat apparaat in gedachten heeft.

Ik heb een Sena bluetooth intercom in m'n helm, en ik heb de geluidsinstructies van Tomtom uitgezet. De intercom gebruik ik voor contact met andere motorrijders, muziek en heel incidenteel telefoon. Ik houd er niet van als m'n muziek tig keer wordt onderbroken. }:|

#autist
TomTom is ook niet goed. Mijn navigatie zegt altijd “sla over 100m rechts af naar huppelepupstraat” en wanneer je bij de afslag bent “sla rechtsaf”. Op snelwegen heb je dit ook. Dan zegt mijn navigatie “sla af naar A12” en dan moet je goed naar de borden kijken.
pi_174666187
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:19 schreef Atak het volgende:

[..]

TomTom is ook niet goed. Mijn navigatie zegt altijd “sla over 100m rechts af naar huppelepupstraat” en wanneer je bij de afslag bent “sla rechtsaf”. Op snelwegen heb je dit ook. Dan zegt mijn navigatie “sla af naar A12” en dan moet je goed naar de borden kijken.
Wat is hier raar aan?
pi_174667321
Ik vind Here op alleen geluid wel prima te doen. Echt maar heel af en toe dat je een keer een noodstop maakt omdat de afslag er al is. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174668953
Hoi ik heb de ex demo van de street triple rs van de importeur gekocht. Goeien deal.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 13:26:55 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174669787
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:42 schreef Salatrel het volgende:
Hoi ik heb de ex demo van de street triple rs van de importeur gekocht. Goeien deal.
Pics or it didn't happen :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174670115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:42 schreef Salatrel het volgende:
Hoi ik heb de ex demo van de street triple rs van de importeur gekocht. Goeien deal.
Die we een paar maanden terug reden of een andere?
pi_174670266
[quote]0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

maar je hebt nu een duur ding en je kunt nog steeds niet rijden :D _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja wat is duur :D
Denk dat er dit jaar niks meer van komt :r

[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 26-10-2017 13:56:14 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_174670440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:41 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Die we een paar maanden terug reden of een andere?
die we gereden hebben
pi_174670451
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen :P


Erg blij lijkt ie er niet mee
pi_174670514
quote:
12s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:57 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Erg blij lijkt ie er niet mee
dat is ergernis vanwege de amateuristische fotograaf :P die foto die ik van jou maakte is veel mooier geframed :P
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:02:12 #43
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174670524
Toffe fiets in elk geval :Y
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174670541
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:57 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die we gereden hebben
Sow dat ding heb ik op z'n flikker gegeven zeg
pi_174670624
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:03 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Sow dat ding heb ik op z'n flikker gegeven zeg
Is dat wat zo een 3 pitter??
Ik zwaai naar dieren.
pi_174670648
Kon het tijdens dat ritje met 5 bochten niet echt ontdekken maar het blok van yamaha ligt me beter
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:25:46 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174670856
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is dat wat zo een 3 pitter??
Heb een tijdje een Daytona 675 gehad, liep wel aardig totdat het big-end lager in de soep liep :') . Resultaat: krukas, zuigers en drijfstangen aan gort.

Kwam blijkbaar vaker voor wanneer je er fatsoenlijk gas mee gaf 8)7 .

Bij het openhalen van het blok nog meer narigheid tegengekomen die niet zou horen bij een kmstand van 12.000. Uiteindelijk maar een street triple-blok (identiek op nokkenassen en zuigers na) gekocht en de nokkenassen van de Daytona erin gezet en de boel verkocht.

Maar goed, daarvoor was ik er wel aardig over te spreken. Brede powerband, ook redelijk laag in de toeren, alleen voor het gevoel minder snel dan een 4-cil 600 supersport. Lekker geluidje.
Huilen dan.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:28:24 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174670890
3-cil in lijn natuurlijke een halve 6-cil in lijn dus qua ontsteking meer in balans dan een 4-cil.
Huilen dan.
pi_174671288
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb een tijdje een Daytona 675 gehad, liep wel aardig totdat het big-end lager in de soep liep :') . Resultaat: krukas, zuigers en drijfstangen aan gort.

Kwam blijkbaar vaker voor wanneer je er fatsoenlijk gas mee gaf 8)7 .

Bij het openhalen van het blok nog meer narigheid tegengekomen die niet zou horen bij een kmstand van 12.000. Uiteindelijk maar een street triple-blok (identiek op nokkenassen en zuigers na) gekocht en de nokkenassen van de Daytona erin gezet en de boel verkocht.

Maar goed, daarvoor was ik er wel aardig over te spreken. Brede powerband, ook redelijk laag in de toeren, alleen voor het gevoel minder snel dan een 4-cil 600 supersport. Lekker geluidje.
Wel mooie fiets !
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:50:15 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174671327
En dat, ja.
Huilen dan.
pi_174671412
Ben wel bang dat, welke fiets ook nogal saai aanvoelt nu ik heel even op de ktm heb gezeten.
Ik zwaai naar dieren.
pi_174671854
Die soeperdoek is wel de hardst accellererende motor die ik heb gereden ja
pi_174672251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:21 schreef Maegrim het volgende:
Die soeperdoek is wel de hardst accellererende motor die ik heb gereden ja
Hoop zo dat ze hem deze maand nog terecht krijgen, en dan in november nog een paar mooie droge dagen...ff paar K erop zetten
Ik zwaai naar dieren.
pi_174675982
Toffe fiets, zo'n Triumph. :9

Bij mij begint het langzaamaan ook weer te kriebelen om wat anders te kopen. Ik heb mijn Hornet tenslotte al bijna 2 jaar. :')

Stiekem wil ik een Ducati Multi 1200S, of zelfs een KTM 1190. Maar ja, sowieso nog even buiten budget en waarschijnlijk te groot voor me. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:46:33 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174679994
Haha, zo'n superduke R is wel een waanzinnig apparaat ja. Zat er serieus naar te kijken om m'n 690 smc-r op in te ruilen. Wat een koppel _O_ .

Alleen toen bedacht ik me dat ik juist die supermotard gehaald had omdat ik anders constant binnen 3 keer opschakelen boven de 200 zat :') . Als je dan zo'n superduke R koopt ben je weer terug bij af :') .

Wat dat betreft is zo'n 690 ideaal.. bergen plezier en dat onder de 140 km/h.
Huilen dan.
pi_174681513
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, zo'n superduke R is wel een waanzinnig apparaat ja. Zat er serieus naar te kijken om m'n 690 smc-r op in te ruilen. Wat een koppel _O_ .

Alleen toen bedacht ik me dat ik juist die supermotard gehaald had omdat ik anders constant binnen 3 keer opschakelen boven de 200 zat :') . Als je dan zo'n superduke R koopt ben je weer terug bij af :') .

Wat dat betreft is zo'n 690 ideaal.. bergen plezier en dat onder de 140 km/h.
Daarom heb ik hem juist gekocht dikke koppel en je hoeft niet 120 + te rijden in zijn 2 voordat die keer begint te sleuren...

Koppel overal altijd,
Broaaap !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_174681630
BT45 :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_174681749
Zelfs een warme appeltaart is minder glibberig
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 23:20:19 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174682569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom heb ik hem juist gekocht dikke koppel en je hoeft niet 120 + te rijden in zijn 2 voordat die keer begint te sleuren...

Koppel overal altijd,
Broaaap !!!
Ja ja maar ik ken mezelf :') . Houd 't wel bij racen op het circuit en spelen op de openbare weg met de supermotard.
Huilen dan.
pi_174683741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:42 schreef Geerd het volgende:
BT45 :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wat dan? :')
pi_174684010
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat dan? :')
Dat zeg ik net eronder...Zelfs een warme appeltaart is minder glibberig
Ik zwaai naar dieren.
pi_174685342
Dat Tyre vind ik wel een goed programma zeg; is even uitvogelen, maar zeker met de 'terrein-modus' aan kan je precies de hoogte-liggingen zien en de kronkelweggetjes uitzoeken.. Nice
pi_174686049
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:00 schreef Thrilled het volgende:
Dat Tyre vind ik wel een goed programma zeg; is even uitvogelen, maar zeker met de 'terrein-modus' aan kan je precies de hoogte-liggingen zien en de kronkelweggetjes uitzoeken.. Nice
De Tomtom routeplanner kan ook prima kronkelroutes voor je uitstippelen (en dat syncen met je Tomtom) als jij de waypoints opgeeft. Dan hoef je niet zelf te knutselen. Je kan helaas geen routes exporteren voor zover ik weet.

Route van Heidelberg naar Zurich met wat random tussenstops (zonder de tussenstops gaat ie al kronkelend in een rechte lijn naar beneden):
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:06:48 #64
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_174687365
Routes uit tyre kun je gewoon exporteren/uploaden naar de TomTom
Net efkes anges
pi_174687734
Motor is klaar beetje geluk brengen ze hem vandaag nog, staat nu nog in Malden *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_174687784
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:28 schreef Geerd het volgende:
Motor is klaar beetje geluk brengen ze hem vandaag nog, staat nu nog in Malden *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174688571
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:28 schreef Geerd het volgende:
Motor is klaar beetje geluk brengen ze hem vandaag nog, staat nu nog in Malden *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
en wat was nou het probleem?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:23:35 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174688636
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en wat was nou het probleem?
De bestuurder :')

quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, zo'n superduke R is wel een waanzinnig apparaat ja. Zat er serieus naar te kijken om m'n 690 smc-r op in te ruilen. Wat een koppel _O_ .

Alleen toen bedacht ik me dat ik juist die supermotard gehaald had omdat ik anders constant binnen 3 keer opschakelen boven de 200 zat :') . Als je dan zo'n superduke R koopt ben je weer terug bij af :') .

Wat dat betreft is zo'n 690 ideaal.. bergen plezier en dat onder de 140 km/h.
690 _O_

De lokale MP3 mocro's vinden het altijd maar wat interessant. Zou me niks verbazen als ie nog een keer onrechtmatig verdwijnt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174688850
jeeeuuuj geerdtjuh
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:45:28 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174689015
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:23 schreef fathank het volgende:

[..]

De bestuurder :')

[..]

690 _O_

De lokale MP3 mocro's vinden het altijd maar wat interessant. Zou me niks verbazen als ie nog een keer onrechtmatig verdwijnt.
Ja :') . Als ik naar m'n garage in hartje Utrecht rijd heb ik ook altijd het idee dat scooterpetjes heel graag willen weten waar 'ie 's nachts slaapt. Rijd dan voor de zekerheid maar een extra rondje.

In de vorige garagebox die ik met 2 anderen huurde hebben ze ook een keer de boel leeggehaald (waaronder een 530), waarschijnlijk nadat ze hem gevolgd waren. Toevallig stond er die dag niks van mij. Triest dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen blijven.
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:52:26 #71
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174689153
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja :') . Als ik naar m'n garage in hartje Utrecht rijd heb ik ook altijd het idee dat scooterpetjes heel graag willen weten waar 'ie 's nachts slaapt. Rijd dan voor de zekerheid maar een extra rondje.

In de vorige garagebox die ik met 2 anderen huurde hebben ze ook een keer de boel leeggehaald (waaronder een 530), waarschijnlijk nadat ze hem gevolgd waren. Toevallig stond er die dag niks van mij. Triest dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen blijven.
Klootzakken zijn het. Je zou bijna een boobytrap maken met een jachtgeweer. Alleen geeft dat weer zo'n troep die je waarschijnlijk zelf moet opruimen. Of je bent de komende jaren druk met wasknijpers vouwen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174689644
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:19 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en wat was nou het probleem?
Geen flauw idee..
Ik zwaai naar dieren.
pi_174689648
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:23 schreef fathank het volgende:

[..]

De bestuurder :')

[..]

690 _O_

De lokale MP3 mocro's vinden het altijd maar wat interessant. Zou me niks verbazen als ie nog een keer onrechtmatig verdwijnt.
Hehe ja dat sws :Y
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:30:30 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174689712
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Klootzakken zijn het. Je zou bijna een boobytrap maken met een jachtgeweer. Alleen geeft dat weer zo'n troep die je waarschijnlijk zelf moet opruimen. Of je bent de komende jaren druk met wasknijpers vouwen :')
Ben absoluut geen vechtersbaas of zo maar als ik het zie gebeuren sta ik niet voor mezelf in. Snap ook werkelijk niet hoe je het in je hoofd haalt 8)7 . Zal wel mentaliteitsverschilletje zijn ofzo.
Huilen dan.
pi_174694887
Jaja telefoontje nee, nog niet voor elkaar _O- _O- _O-
Maandag weer naar KTM...
Ik zwaai naar dieren.
pi_174694978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:34 schreef Geerd het volgende:
Jaja telefoontje nee, nog niet voor elkaar _O- _O- _O-
Maandag weer naar KTM...
Wat een soapserie :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174695034
jeeeuuuj geerdtjuh
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:50:28 #78
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174695177
de tering... hoe lang staat dat ding daar en wat is er mee ???
pi_174695299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
de tering... hoe lang staat dat ding daar en wat is er mee ???
3 weken al ofzo :') :') Gaat als de brandweer alleen blijft niet stationair draaien na 10 sec ofzo slaat die af
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:58:22 #80
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174695335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

3 weken al ofzo :') :') Gaat als de brandweer alleen blijft niet stationair draaien na 10 sec ofzo slaat die af


Carb of injectie ?
pi_174695360
Carb op een 1290R het is de 21e eeuw hoor :D
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:00:06 #82
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174695369
Sorry dat ik geen tientallen pagina's terug ga lezen... weet niet wat die rijdt haha
Lees ook maar net mee hier :D

maarre met injectie na 10 sec afslaan... brandstof pomp ?
pi_174695393
:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_174695414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat zeg ik net eronder...Zelfs een warme appeltaart is minder glibberig
Dan ligt dat aan jezelf. :')
pi_174695443
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan ligt dat aan jezelf. :')

oke
Ik zwaai naar dieren.
pi_174706465
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:02 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan ligt dat aan jezelf. :')

Hehe


Kom je hier weer huilen als je op je bek gaat met die BT45's waarmee ze je tillen bij de garage?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174712909
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat als je maar lang genoeg in de stortregen rijdt, ook die er op gegeven moment gewoon aan gaat.
Nee hoor, gebruikte hem wel eens over mijn leren jas en dat ding blijft waterdicht (mag ook wel voor een niet motorjas van 900,-)
Enige is dat je hem af en toe opnieuw moet laten impregneren.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174712938
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 00:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hehe


Kom je hier weer huilen als je op je bek gaat met die BT45's waarmee ze je tillen bij de garage?
Weer?

Met regen ga ik toch niet rijden.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:01:52 #89
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174713231
Eigenlijk nooit problemen met BT45's, ook niet met kutweer.
pi_174714613
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 15:01 schreef Erasmo het volgende:
Eigenlijk nooit problemen met BT45's, ook niet met kutweer.
Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel. :')
pi_174714689
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel. :')
Dan heb je ook niet het hele internet gehad...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:03:24 #92
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174715127
Maar ik moet zeggen dat de Pilot Road serie ook erg fijn rijdt.
pi_174715388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:03 schreef Erasmo het volgende:
Maar ik moet zeggen dat de Pilot Road serie ook erg fijn rijdt.
:Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_174726564
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 14:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Weer?

Met regen ga ik toch niet rijden.
Held op sokken :')

Windstoten geven wel een extra dimensie aan het rijden, zeker in lange bochten wanneer ze uit onverwachte hoeken komen. Stiekem best spannend (op n leuke manier).
  zondag 29 oktober 2017 @ 11:34:00 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174731388
Pirelli Sport Demon zijn ook fijn onder mijn Hawk :)

Tevens ben ik ook hardcore mooiweerposer :+
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 29 oktober 2017 @ 16:47:41 #96
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174737384
Bij MKC wat spul gekocht, maar niks uit de uitverkoop }:|

Maar nu wel helemaal herfst- en winterproof!
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174751953
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Xaryna het volgende:
Bij MKC wat spul gekocht, maar niks uit de uitverkoop }:|

Maar nu wel helemaal herfst- en winterproof!
alles wat in de uitverkoop was was de verkeerde maat zeker? daar kan Anne over meepraten geloof ik _O-
pi_174752042
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel. :')
Wees eens een vent en maak zelf een beslissing :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Vinniiee op 30-10-2017 10:29:28 ]
pi_174752537
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

alles wat in de uitverkoop was was de verkeerde maat zeker? daar kan Anne over meepraten geloof ik _O-
Dat ook, en alles in de uitverkoop was zomerspul en ik wou winterspul. :D Ook was alles in de uitverkoop wat nog over was maar max 20% korting.

Er was nog wel iets in mijn maat, maar dat was lelijk, leer of echt voor de zomer. Ik heb uiteindelijk een warme motorjas, kolletje en overlaarzen gekocht.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174753089
Winterspul in de uitverkoop is pas halverwege / eind can de winter :P
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:08:15 #101
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174753463
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:50 schreef Salatrel het volgende:
Winterspul in de uitverkoop is pas halverwege / eind can de winter :P
Ik had hoop.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174753477
Eind november twee keer een motorshow in het nationaal militair museum te soest, de 19e Triumph en de 25/26e Kawasaki. Ik ga de 19e en de 25e even kijken, iemand anders nog? Kawasaki moet je je voor inschrijven
pi_174753748
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 01:11 schreef DW457 het volgende:

[..]

Held op sokken :')

Windstoten geven wel een extra dimensie aan het rijden, zeker in lange bochten wanneer ze uit onverwachte hoeken komen. Stiekem best spannend (op n leuke manier).
Ik heb maar 1 lange tocht gemaakt en dat was toen ik mijn motor ging ophalen. Op die dag was het vrij waaierig maar je went er snel aan. Sindsdien staat hij gewoon in de garage en soms zet ik hem in de tuin als ik weet dat er visite komt. :')
pi_174754080
Had je niet beter een 1:1 model van een motor kunnen kopen met een speakertje erin voor wat geluid? :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_174755631
Hee allemaal,

Wat vers vlees erbij 8-) Ben nog niet zo erg ervaren, maar motorrijders zijn altijd goed volk. Is het een beetje gezellig hier? En wanneer komt er weer eens een ritje?

:W
pi_174755815
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Maegrim het volgende:
Eind november twee keer een motorshow in het nationaal militair museum te soest, de 19e Triumph en de 25/26e Kawasaki. Ik ga de 19e en de 25e even kijken, iemand anders nog? Kawasaki moet je je voor inschrijven
Als er niet proefgereden kan worden kom ik mijn bed niet uit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174755829
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:40 schreef Bessensap het volgende:
Hee allemaal,

Wat vers vlees erbij 8-) Ben nog niet zo erg ervaren, maar motorrijders zijn altijd goed volk. Is het een beetje gezellig hier? En wanneer komt er weer eens een ritje?

:W
Het wordt weer eens tijd voor de snertrit denk ik *O*

Moet het wel eerst fatsoenlijk koud worden. Net nog heerlijk gereden, prachtig weer
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174755917
Snertrit! *O*
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_174757465
Handkappen, handvatverwarming en een doorwaaipak, kom maar op :')
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als er niet proefgereden kan worden kom ik mijn bed niet uit.
eens, maar het is 2km rijden van m'n bed :+
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:35:04 #110
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_174759022
Was goed te doen ja. Coltrui onder het leer, handvatverwarming op 30%, genieten *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:24:38 #111
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174760000
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Maegrim het volgende:
Eind november twee keer een motorshow in het nationaal militair museum te soest, de 19e Triumph en de 25/26e Kawasaki. Ik ga de 19e en de 25e even kijken, iemand anders nog? Kawasaki moet je je voor inschrijven
Ik ga naar die van Kawasaki. Heb me ingeschreven maar verder geen mail ofzo gekregen. Hoort dat? En als het kutweer is ga ik wel met de auto :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174760377
Ik kreeg ook niks
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:54:57 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174760565
Ah okee. Nuja, ben benieuwd. Wil de nieuwe Z900RS wel eens in het echt zien :9
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174760902
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Maegrim het volgende:
Eind november twee keer een motorshow in het nationaal militair museum te soest, de 19e Triumph en de 25/26e Kawasaki. Ik ga de 19e en de 25e even kijken, iemand anders nog? Kawasaki moet je je voor inschrijven
Misschien naar die van Triumph, is toch vlakbij, als ik het niet vergeet. Bij die van Kawasaki kan ik niet.
pi_174761696
Ik zit al bijna te twijfelen om gewoon een oud barrel te kopen om nog gewoon te kunnen rijden nog even, vandaag weer tering mooi weer man,,,
Ik zwaai naar dieren.
pi_174761989
gewoon doen :)
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:28:44 #117
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174762107
Er staan nu voor goede prijzen best leuke dingen te koop :)

Ik zou je budget neergooien en er komt vast wel wat voorbij :p
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174762131
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zit al bijna te twijfelen om gewoon een oud barrel te kopen om nog gewoon te kunnen rijden nog even, vandaag weer tering mooi weer man,,,
Ook ik stem voor. Leuke pekelfiets is zo op de kop getikt.
pi_174762310
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ook ik stem voor. Leuke pekelfiets is zo op de kop getikt.
Probleem is je raakt hem nooit meer kwijt :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:42:48 #120
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174762388
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Probleem is je raakt hem nooit meer kwijt :P
Gewoon zonder slot neerzetten ergens ;)
Of je knutselt er een ander zadel op en dan is het een unieke caferacer of scrambler en krijg je er 10k voor!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174762406
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Gewoon zonder slot neerzetten ergens ;)
Of je knutselt er een ander zadel op en dan is het een unieke caferacer of scrambler en krijg je er 10k voor!
:D :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_174762586
Ik heb wel zo een KTM mobility Card, maja kun je daar rechten aan verlenen...gaat niet eens om om de motorzaak druk op te leggen ofzo IK WIL GEWOON

Ik zwaai naar dieren.
pi_174762751
quote:
Naah, sla even af concept is leuk...morgen weer een topic in WGR openen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_174763033
Tijd voor de Fok! Knokploeg
pi_174763084
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:13 schreef Salatrel het volgende:
Tijd voor de Fok! Knokploeg
RUSTAAAAGH!!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_174769419
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:08 schreef Maegrim het volgende:
Eind november twee keer een motorshow in het nationaal militair museum te soest, de 19e Triumph en de 25/26e Kawasaki. Ik ga de 19e en de 25e even kijken, iemand anders nog? Kawasaki moet je je voor inschrijven
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:19 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Misschien naar die van Triumph, is toch vlakbij, als ik het niet vergeet. Bij die van Kawasaki kan ik niet.
de 19e kan ik waarschijnlijk ook wel. Is wel een werkweekend voor mij maar ik hoef de 19e pas om 16:00 te beginnen. Het ligt er een beetje aan wat voor dienst ik de dag ervoor krijg...
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:33:52 #128
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174770917
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:13 schreef Salatrel het volgende:
Tijd voor de Fok! Knokploeg
De toetsenbord ridders slijpen hun muizen :7
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174774005
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:09 schreef Geerd het volgende:
Ik zit al bijna te twijfelen om gewoon een oud barrel te kopen om nog gewoon te kunnen rijden nog even, vandaag weer tering mooi weer man,,,
XJ600, Trophy 1200 of een CBR1000F niks voor jou? :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174790134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:57 schreef Maegrim het volgende:

[..]

XJ600, Trophy 1200 of een CBR1000F niks voor jou? :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol ze hebben het erin gezet ook nog :') _O-
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 2 november 2017 @ 16:02:02 #131
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174826089
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:59 schreef Tunafish het volgende:
Snertrit! *O*
Moet ik nog snel even een nieuwe achterband erop gooien.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174826668
Lijkt wel een chopper met dat stuur zo
pi_174826805
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ga naar die van Kawasaki. Heb me ingeschreven maar verder geen mail ofzo gekregen. Hoort dat? En als het kutweer is ga ik wel met de auto :')
Ik twijfel over een Kawasaki-dag. Uitnodiging van m'n dealer over gehad ook. Mag je er ook proefrijden?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174827774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt wel een chopper met dat stuur zo
Rijcomfort is king. _O_
pi_174827816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Rijcomfort is king. _O_
Daarvoor koop je een goldwing.
pi_174827995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Daarvoor koop je een goldwing.
Veel te fors.
pi_174828445
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Veel te fors.
Maar wel comfortabel.
pi_174828645
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Maar wel comfortabel.
Liever klein maar fijn.
pi_174832001
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:12 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Maar wel comfortabel.
Met zo'n vrachtwagen kun je toch niet filteren dus dan kun je net zo goed met de auto gaan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:32:48 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174837526
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 18:20 schreef Atak het volgende:

[..]

Liever klein maar fijn.
Een 250 (tenzij tweetakt) is nooit fijn, wat maak je jezelf wijs man :') .
Huilen dan.
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:46:07 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174837596
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 17:43 schreef Atak het volgende:

[..]

Rijcomfort is king. _O_
ik spreek je na een uurtje snelweg met wind tegen.

Als je geen polio in je polsen, ellebogen en schouders en rare vergroeiingen in je rug wilt, moet je geen SS gaan rijden. Niet zo'n poser ding kopen en er dan een hoog stuur op gaan zetten.. Dan kom je én niet vooruit met dat Kubotaatje tussen je knieën én je zit gewoon voor lul.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 november 2017 @ 01:02:11 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174837692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:50 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik twijfel over een Kawasaki-dag. Uitnodiging van m'n dealer over gehad ook. Mag je er ook proefrijden?
Ik weet het eigenlijk niet. Kon ik niets over terugvinden. Misschien dat ze een deel van het terrein hebben afgezet. Voor mij wordt het in elk geval een beetje window shoppen :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174837706
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Met zo'n vrachtwagen kun je toch niet filteren dus dan kun je net zo goed met de auto gaan.
Ik zat laatst eens te kijken, die Goldwing 2018 is smaller dan mijn Bandit :+ 94 cm vs 92cm.

Overigens het hok met een andere accu weer tot leven gewekt. Nu de startmotor nog :') die is ook gaar, gaat niet meer rond als ie warm is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174840717
Jajajaja ze komen hem zo brengen !!! Als compensatie quicksfiter er op gekregen van ktm.
.

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_174841015
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik spreek je na een uurtje snelweg met wind tegen.

Als je geen polio in je polsen, ellebogen en schouders en rare vergroeiingen in je rug wilt, moet je geen SS gaan rijden. Niet zo'n poser ding kopen en er dan een hoog stuur op gaan zetten.. Dan kom je én niet vooruit met dat Kubotaatje tussen je knieën én je zit gewoon voor lul.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben met mijn ninja 250r 2009 op de snelweg geweest. Ik had nergens last van. Misschien als je wat ouder bent dat het dan anders is. Dat kan.
  vrijdag 3 november 2017 @ 10:51:00 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174841102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ben met mijn ninja 250r 2009 op de snelweg geweest.
:o :o
Huilen dan.
pi_174841121
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ben met mijn ninja 250r 2009 op de snelweg geweest. Ik had nergens last van. Misschien als je wat ouder bent dat het dan anders is. Dat kan.
Eerste keer op de snelweg is spannend, dan ga je inderdaad rustig met 90 achter een vrachtwagen rijden. :Y
pi_174841165
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:23 schreef Geerd het volgende:
Jajajaja ze komen hem zo brengen !!! Als compensatie quicksfiter er op gekregen van ktm.
.

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
volgens mij is dat bij de soeperdjoek slechts een softwarematig nulletje in een eentje veranderen
pi_174841321
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:52 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Eerste keer op de snelweg is spannend, dan ga je inderdaad rustig met 90 achter een vrachtwagen rijden. :Y
Achter of in de buurt van vrachtwagens rijden is gevaarlijk dus dat heb ik niet gedaan. Er waren genoeg motorrijders op de snelweg dus ik reed gewoon achter hen. Qua kracht kon ik 600cc’tjes en hoger makkelijk bijhouden.
pi_174841363
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Qua kracht kon ik 600cc’tjes en hoger makkelijk bijhouden.
Haha
pi_174841391
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

volgens mij is dat bij de soeperdjoek slechts een softwarematig nulletje in een eentje veranderen
Ja klopt idd. hardware etc zit er al op ooit ergens gelezen...
Ik zwaai naar dieren.
pi_174841442
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik ben met mijn ninja 250r 2009 op de snelweg geweest. Ik had nergens last van. Misschien als je wat ouder bent dat het dan anders is. Dat kan.
Naarmate men ouder wordt, wordt men doorgaans ook verstandiger.

Dan gaat men dus onder andere niet zonder rijbewijs rijden.


Daarnaast geloof ik nog steeds niet dat je die motor ook daadwerkelijk gekocht hebt. Trololo!

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 03-11-2017 11:22:19 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 3 november 2017 @ 11:28:24 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174841597
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Achter of in de buurt van vrachtwagens rijden is gevaarlijk dus dat heb ik niet gedaan. Er waren genoeg motorrijders op de snelweg dus ik reed gewoon achter hen. Qua kracht kon ik 600cc’tjes en hoger makkelijk bijhouden.
Volgens mij ben jij gewoon een klein vies trolletje. Kan jij jezelf alsjeblieft gewoon weggooien?
Huilen dan.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:03:14 #156
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174842172
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:23 schreef Geerd het volgende:
Jajajaja ze komen hem zo brengen !!! Als compensatie quicksfiter er op gekregen van ktm.
.

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Eindelijk *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174842184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Eindelijk *O*
Hopen dat ze niet gaan strooien volgende week :') :') :')
Kunnen we nog mooi ff paar km maken _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:11:26 #158
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174842308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hopen dat ze niet gaan strooien volgende week :') :') :')
Kunnen we nog mooi ff paar km maken _O_ _O_ _O_ _O_
Geerd-Heeft-Wielen-rit *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174842855


Full akra eronder hatseflats, wat een geluidje _O_ Niet te gek maar net iets meer *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_174843066
Tjoep die reflectoren eens van je spatbord af joh!

Bij de street triple zitten ze gelukkig met een beetje lijm vast dus die zijn er zo af
pi_174843164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:55 schreef Salatrel het volgende:
Tjoep die reflectoren eens van je spatbord af joh!

Bij de street triple zitten ze gelukkig met een beetje lijm vast dus die zijn er zo af
MOrgen maar eens kijken eerst nog ff pitten !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_174843174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:43 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Full akra eronder hatseflats, wat een geluidje _O_ Niet te gek maar net iets meer *O*
Nondeju wat een geile fiets. Ben echt rete jaloers op je! Ooit een proefrit op een 1290 superadventure gemaakt en non stop met een smile gereden.
  vrijdag 3 november 2017 @ 13:04:47 #163
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174843232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:43 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Full akra eronder hatseflats, wat een geluidje _O_ Niet te gek maar net iets meer *O*
_O_ echt prachtig apparaat! Denk wel dat een ninja 250 je wel gaat bijhouden :Y
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174843276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:04 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

_O_ echt prachtig apparaat! Denk wel dat een ninja 250 je wel gaat bijhouden :Y
Ja sws zat al te denken om hem in te ruilen _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_174854876
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Achter of in de buurt van vrachtwagens rijden is gevaarlijk dus dat heb ik niet gedaan. Er waren genoeg motorrijders op de snelweg dus ik reed gewoon achter hen. Qua kracht kon ik 600cc’tjes en hoger makkelijk bijhouden.
Haal jij je rijbewijs maar, dan gaan we samen een stukje op de snelweg rijden. Zie mij maar bij te houden. Nee, ik ga niet racen. Gewoon maximumsnelheid+15% met hier en daar wat hogere snelheden in verband met inhaalacties.
pi_174854951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:43 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Full akra eronder hatseflats, wat een geluidje _O_ Niet te gek maar net iets meer *O*
Mooie fiets. :Y
pi_174855088
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mooie fiets. :Y
Dank i
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:42:11 #168
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174864502
New player entered the game!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174865284
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
New player entered the game!
[ afbeelding ]
Is dat die nieuwe 750??
Ik zwaai naar dieren.
pi_174865307
Ik denk opvolger van de 690 enduro
pi_174865354
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:53 schreef Salatrel het volgende:
Ik denk opvolger van de 690 enduro
Wel wat voor jou !!

Net thuis !! Lekker gereden vanmiddag even langs pa en ma c_/
En terugweg natuurlijk zeikes nat geregend, naja boeiend wat een geluidje nu _O_ _O_

Komt die motor toch beter tot zijn recht..db killer kan er ook nog uit vrij simpel.
Maar genoeg kabaal zo al :z
Ik zwaai naar dieren.
pi_174865475
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel wat voor jou !!

al vergeten dat ik net een street triple rs gekocht heb? :P
pi_174865546
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

al vergeten dat ik net een street triple rs gekocht heb? :P
Ohwja verrek ff terug gelezen !! Zal wel door de boa komen O-)
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:12:34 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174865547
KTM 790 idd, als ik m'n 690 smc-r tot die tijd heel weet te houden - en het rijdt een beetje leuk - dan kan dat (alleen dan de duke dus) wel eens de opvolger worden.
Huilen dan.
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:49:05 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174866104
Ja 790! ben nu al verliefd! eindelijk weer iets zonder 1000cc of meer :)
Want laten we eerlijk zijn die allroads zijn tegenwoordig gewoon veel te lomp geworden.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 4 november 2017 @ 17:53:14 #176
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174866180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

al vergeten dat ik net een street triple rs gekocht heb? :P
WAT?! heb ik gemist.... waarom? huh?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174866208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:53 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

WAT?! heb ik gemist.... waarom? huh?
waarom niet? De XT hou ik ook gewoon hoor. Mooi prijsje voor de demo fiets van de importeur :) 4200km op de teller
  zaterdag 4 november 2017 @ 18:34:00 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_174866881
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waarom niet? De XT hou ik ook gewoon hoor. Mooi prijsje voor de demo fiets van de importeur :) 4200km op de teller
Gefeliciteerd met jouw aankoop man!
Lekker van genieten!

Kom anders ermee naar Friesland, kan je hem gelijk mooi inrijden :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_174866920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met jouw aankoop man!
Lekker van genieten!

Kom anders ermee naar Friesland, kan je hem gelijk mooi inrijden :D
hij staat momenteel op zolder :P
pi_174867519
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hij staat momenteel op zolder :P
:D
Ik zwaai naar dieren.
pi_174869370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:43 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Full akra eronder hatseflats, wat een geluidje _O_ Niet te gek maar net iets meer *O*
Leuk beestje.
pi_174870846
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 20:07 schreef Atak het volgende:

[..]

Leuk beestje.
Heel leuk speelgoed :Y :Y Laat dat "je" maar weg ;)
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 5 november 2017 @ 17:23:05 #183
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174886936
pi_174886986
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:23 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
:D :D
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 5 november 2017 @ 17:31:27 #185
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174887108
Altijd handig zo'n spin :P
pi_174887157
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Altijd handig zo'n spin :P
Vorige topics wel een paar fotos gezien halverwege maar...was het een schade motor ofzo..
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 5 november 2017 @ 18:13:51 #187
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174887950
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 17:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vorige topics wel een paar fotos gezien halverwege maar...was het een schade motor ofzo..
Nee het is eigenlijk een naked :P
pi_174888031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 21:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heel leuk speelgoed :Y :Y Laat dat "je" maar weg ;)
Muah.
  zondag 5 november 2017 @ 18:27:26 #189
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_174888334
Er rijdt sinds kort een Nuda 900R rond in Eindhoven en ik ken de eigenaar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174888396
quote:
6s.gif Op zondag 5 november 2017 18:27 schreef Amoeba het volgende:
Er rijdt sinds kort een Nuda 900R rond in Eindhoven en ik ken de eigenaar.
Supergave fiets !!
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 november 2017 @ 20:32:52 #191
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174910231
Iemand een idee hoe ik en 5 liter emmer verf kan vervoeren zonder zij- of topkoppers? :D Ik hoop dat 't in een rugzak past maar ik ben er bang voor.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174910359
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Xaryna het volgende:
Iemand een idee hoe ik en 5 liter emmer verf kan vervoeren zonder zij- of topkoppers? :D Ik hoop dat 't in een rugzak past maar ik ben er bang voor.
2 x 2,5 liter :P of 5 x 1 L ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_174910363
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Xaryna het volgende:
Iemand een idee hoe ik en 5 liter emmer verf kan vervoeren zonder zij- of topkoppers? :D Ik hoop dat 't in een rugzak past maar ik ben er bang voor.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 6 november 2017 @ 20:41:39 #194
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174910443
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

2 x 2,5 liter :P of 5 x 1 L ?
En dan 2x heen en terug _O-

quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:37 schreef mjan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh dat kan vast werken. Eens zien of ik dat ergens in de buurt kan halen. Dank je ^O^

en anders hoor je vast wel iets van een verfspoor op het asfalt en files
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174911130
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

En dan 2x heen en terug _O-

[..]

Oh dat kan vast werken. Eens zien of ik dat ergens in de buurt kan halen. Dank je ^O^

en anders hoor je vast wel iets van een verfspoor op het asfalt en files
Haal je het aan de andere kant van Nederland dan :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 november 2017 @ 21:44:33 #196
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174911942
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 21:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Haal je het aan de andere kant van Nederland dan :P
_O-

Moet voor alles over de snelweg sowieso.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174912008
Verdomme.

Vanmorgen is het systeem van mijn zonnevizier gebroken. Kan dat ding dus niet meer naar beneden of boven schuiven. :(

Het is een Shoei GT Air van afgelopen februari. Morgen maar even de winkel bellen voor garantie of zo. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174912030
komt goed, shoei is daar netjes in
pi_174913826
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 20:32 schreef Xaryna het volgende:
Iemand een idee hoe ik en 5 liter emmer verf kan vervoeren zonder zij- of topkoppers? :D Ik hoop dat 't in een rugzak past maar ik ben er bang voor.
In de tank :Y
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_174913843
Ohw nu dus echt gebeurt met motorrijden...

Ah in twente alleen valt nog mee

[ Bericht 34% gewijzigd door Geerd op 06-11-2017 23:41:37 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_174914103
Iemand n tip om te voorkomen dat je vizier beslaat met koud en vochtig weer zoals vanavond? Rijden met vizier open was toch wel erg koud (maar beter dan rijden zonder zicht) :s)
pi_174914177
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:36 schreef DW457 het volgende:
Iemand n tip om te voorkomen dat je vizier beslaat met koud en vochtig weer zoals vanavond? Rijden met vizier open was toch wel erg koud (maar beter dan rijden zonder zicht) :s)
Afwasmiddel heb ik weleens gehoord..
Ik zwaai naar dieren.
pi_174914422
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 23:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Afwasmiddel heb ik weleens gehoord..
Proberen waard. Heb ook een Pinlock-vizier besteld. Kijken wat dat doet.
  dinsdag 7 november 2017 @ 02:20:17 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174915246
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 23:36 schreef DW457 het volgende:
Iemand n tip om te voorkomen dat je vizier beslaat met koud en vochtig weer zoals vanavond? Rijden met vizier open was toch wel erg koud (maar beter dan rijden zonder zicht) :s)
vizier aanschaffen met een pinlock, of een pinlock erin (laten) maken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174915585
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 november 2017 02:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vizier aanschaffen met een pinlock, of een pinlock erin (laten) maken.
Zoals je hierboven kon lezen heb ik dat idd gedaan. Krijg hem morgen of overmorgen binnen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:25:04 #207
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174916058
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 23:20 schreef Geerd het volgende:
Ohw nu dus echt gebeurt met motorrijden...

Ah in twente alleen valt nog mee
:?

ACF-50 en gaan.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174916355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

:?

ACF-50 en gaan.
Naah misschien met een brik maar wou deze fiets wel beetje netjes houden ;)
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:29:53 #209
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_174917664
Gewoon net als bij een duikbril: beetje spuug erop en uitsmeren.

En sorry voor de sensatiezoekers: ik denk dat 2,5 liter genoeg is (nu de eerste laag is opgedroogd) en die past gewoon in een rugzak. *O*
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_174917745
pinlock idd _O_
pi_174917790
Is het een probleem als een motorhoes te groot is? Ik heb liever dat die compleet afgedekt is.
pi_174917816
update voor de Africa Twin 30 year anniversary _O_





ook grotere tank (24,5L), langere veerwegen met meer grondspeling, grotere carterbescherming en standaard valbeugels naast wat technische updates zoals ride by wire en bijbehorende rijmodussen _O_
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:30 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174920466
quote:
ja dit vind ik leuker dan die AT!
790 adv!!!
Of die yamaha prototype, die zag er ook wel nais uit.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174921009
Fap fap fap
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:28:32 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174921199
Wat een dik beest!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:15:03 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174921997
Nice brommert die 790, klinkt alleen een beetje of hij een beetje afkapt in de hogere toeren.

Vind de AT ook nog steeds wel mooi, alleen die elektronica allemaal, kan allemaal weer stuk :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 7 november 2017 @ 14:50:14 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174922485
quote:
Boeiend. Als het wegdek droog is heb je geen last dan dat zout hoor, tenzij er centimeters dik gestrooid is.
Huilen dan.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:03:40 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174922707
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Boeiend. Als het wegdek droog is heb je geen last dan dat zout hoor, tenzij er centimeters dik gestrooid is.
uhhuh.. geloof je het zelf?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174922796
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Boeiend. Als het wegdek droog is heb je geen last dan dat zout hoor, tenzij er centimeters dik gestrooid is.
Hehe ik ga het niet proberen iig ;)
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:02:47 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174923741
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

uhhuh.. geloof je het zelf?
Ja. Wanneer er geen wolken zout over de weg vliegen is er niks aan de hand.
Huilen dan.
pi_174924360
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja. Wanneer er geen wolken zout over de weg vliegen is er niks aan de hand.
het gaat ee ook niet om of je er tijdens het rijden last van hebt pannenkoek
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:47:39 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174924473
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het gaat ee ook niet om of je er tijdens het rijden last van hebt pannenkoek
No shit, Sherlock.

Als er niet bizar veel gestrooid is of de luchtvochtigheid bizar laag is (belangrijkste factor) dan blijft dat zout prima op de weg liggen (beter gezegd: aan de weg plakken). Het is niet alsof je motor op afstand opgevreten wordt in de nabijheid van zout of zo.

Dropje.
Huilen dan.
pi_174925138
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

No shit, Sherlock.

Als er niet bizar veel gestrooid is of de luchtvochtigheid bizar laag is (belangrijkste factor) dan blijft dat zout prima op de weg liggen (beter gezegd: aan de weg plakken). Het is niet alsof je motor op afstand opgevreten wordt in de nabijheid van zout of zo.

Dropje.
Het voorwiel wat daar eerst even overheen gaat heeft daar uiteraard geen invloed op.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174925338
Dat is bij isdatzo niet van toepassing jwz
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:33:56 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174925344
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het voorwiel wat daar eerst even overheen gaat heeft daar uiteraard geen invloed op.
Nee, inderdaad niet. Alleen bij een hele lage luchtvochtigheid.

Maar goed, blijf maar lekker panisch doen terwijl daar weinig aanleiding voor is :z .
Huilen dan.
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:35:23 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174925365
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:33 schreef Maegrim het volgende:
Dat is bij isdatzo niet van toepassing jwz
Dat sowieso. De komende dagen heb ik eindelijk weer eens wat tijd over. Als het droog blijft eens kijken of ik het nog kan.
Huilen dan.
pi_174925385
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, inderdaad niet. Alleen bij een hele lage luchtvochtigheid.

Maar goed, blijf maar lekker panisch doen terwijl daar weinig aanleiding voor is :z .
Je weet dat als het vriest de luchtvochtigheid per definitie laag is?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:48:10 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174925590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je weet dat als het vriest de luchtvochtigheid per definitie laag is?
Maak je maar geen zorgen, ik weet wel het één en ander van meteorologie.
Huilen dan.
pi_174926039
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, ik weet wel het één en ander van meteorologie.
Ah, toch wel?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174926165
Hij weet het goed te verbergen.
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:39:11 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174926580
Waaruit blijkt het tegendeel?
Huilen dan.
pi_174927087
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 8 november 2017 @ 02:31:52 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174935241
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen, ik weet wel het één en ander van meteorologie.
Natuur- en scheikunde daarentegen hadden wellicht iets meer aandacht kunnen gebruiken..

Zout doet sowieso niks zonder water.. en het vriest natuurlijk, alleen niet altijd, en daar zit hem de kneep.
Zout verzamelt zich overal, en de eerste de beste keer dat je door de neerslag rijdt ben je de lul.. En corrosie is gewoon een scheikundige/chemische reaktie, en onomkeerbaar.

Maar, have it your way.. Jouw brommer, moet jij weten :*

Mjn AT kreeg een pre-winter schoonmaakbeurt, daarna gingen er 2 of 3 bussen WD40 overheen, dan een rondje bos of iig iets met zand en modder, en vervolgens helemaal niks meer tot het voorjaar.. Roest bleef dan prima binnen de perken, had wel wat poetswerk in het voorjaar op sommige plekken waar je gewoon bijna niet voorkomt, maar als je het aanpakt zodra het nut heeft ging dat eigenlijk best uit de kunst.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174935604
Zo dan - gisteren de helm teruggebracht. Zegt de dame achter de balie: "Je weet dat je hem 3 tot 8 weken kwijt bent?" Eh, nee. :{ Maar goed, er is toch geen andere keus. Gelukkig wel een leenhelm gekregen, zij het een kansloze.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174935641
Pff een shoei service truck had er in een uurtje een nieuw vizier in gezet, opgepoetst en wel
pi_174935665
Precies mijn gedachten toen... Nou ja, hopen dat het inderdaad snel gepiept is.

Mijn Sena gaat toch ook niet geleverd worden voor de 28e van november (ook zo'n verhaal...), dus dat " scheelt" weer.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174935679
quote:
9s.gif Op woensdag 8 november 2017 06:59 schreef Nero22 het volgende:
Zo dan - gisteren de helm teruggebracht. Zegt de dame achter de balie: "Je weet dat je hem 3 tot 8 weken kwijt bent?" Eh, nee. :{ Maar goed, er is toch geen andere keus. Gelukkig wel een leenhelm gekregen, zij het een kansloze.
Wat is er kaduuk aan je helm?
pi_174935689
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:17 schreef DW457 het volgende:

[..]

Wat is er kaduuk aan je helm?
Schuifje van het zonnevizier grijpt het vizier niet meer. En dus kan ik mijn zonnevizier niet naar boven of beneden doen. Ja, ik gebruik hem echt heel veel, maar de helm is pas 8 maanden oud.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_174935887
quote:
13s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:19 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Schuifje van het zonnevizier grijpt het vizier niet meer. En dus kan ik mijn zonnevizier niet naar boven of beneden doen. Ja, ik gebruik hem echt heel veel, maar de helm is pas 8 maanden oud.
Dat is wel ruk.

Ik ga zo ook de weg weer op. Gelukkig minder mist dan gisten en vanavond kan ik mijn Pinlock vizier ophalen *O*
  woensdag 8 november 2017 @ 09:18:34 #241
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174936516
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:56 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naah misschien met een brik maar wou deze fiets wel beetje netjes houden ;)
Begrijpelijk. Het voelt toch zonde met een dure, nieuwe fiets.

Toch heeft m'n Bandit vorige twee winters goed doorstaan. Stond toen zelfs nog buiten... :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174936971
Ik heb eindelijk mijn BT45 onder mijn bike.
pi_174936980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:50 schreef Atak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn BT45 onder mijn bike.
Gelukkig maar. Hoe heb je je motor deze keer vervoerd?
pi_174937003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:50 schreef Atak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn BT45 onder mijn bike.
Eigenwijze.
pi_174937673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:18 schreef Geelman het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Het voelt toch zonde met een dure, nieuwe fiets.

Toch heeft m'n Bandit vorige twee winters goed doorstaan. Stond toen zelfs nog buiten... :X
Sindsdien al eens naar de ophanging van de schokbreker gekeken? :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174937722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:09 schreef Maegrim het volgende:
Pff een shoei service truck had er in een uurtje een nieuw vizier in gezet, opgepoetst en wel
van mijn Neotec (waar ik dat ongeluk in 2014 mee gehad heb) hebben ze kostenloos het complete kinstuk vervangen en het vizier hadden ze ook gedaan als die niet op waren geweest :') op eigen kosten binnen bij hans van wijk ff een vizier gescoord en die naar de truck gebracht. pinlock werd ook even overgezet _O_

Shoei service _O_ _O_ _O_
  woensdag 8 november 2017 @ 10:51:21 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174937856
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 02:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Natuur- en scheikunde daarentegen hadden wellicht iets meer aandacht kunnen gebruiken..
Grappig, ik heb een M.Sc in een richting met veel natuur- en (anorganische) scheikunde.
quote:
Zout doet sowieso niks zonder water.. en het vriest natuurlijk, alleen niet altijd, en daar zit hem de kneep.
Zout verzamelt zich overal, en de eerste de beste keer dat je door de neerslag rijdt ben je de lul.. En corrosie is gewoon een scheikundige/chemische reaktie, en onomkeerbaar.
Zout is hygroscopisch en trekt vocht uit de lucht naar zich toe. Dat is waarom het over het algemeen prima aan het asfalt blijft plakken en niet zomaar op je motor komt tijdens het rijden zolang het wegdek droog is.

Aan de andere kant: zodra het eenmaal op je motor zit heb je geen regen meer nodig voor de corrosieve werking. Maar dan moet het dus wel eerst op je motor komen.

Als het nat is dan spat het op. Als de luchtvochtigheid extreem laag is dan stuift het. In andere omstandigheden valt het allemaal best wel mee.

quote:
Maar, have it your way.. Jouw brommer, moet jij weten :*
Gelukkig maar!
Huilen dan.
  woensdag 8 november 2017 @ 10:52:24 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174937884
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:50 schreef Atak het volgende:
Ik heb eindelijk mijn BT45 onder mijn bike.
RIP.
Huilen dan.
  woensdag 8 november 2017 @ 11:39:28 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174938675
De Duke 790 :9~.

Mooie tussenweg tussen de 690 en de superduke.

Helaas geen dikke spaarpot over om er eentje te kopen :(.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 8 november 2017 @ 12:01:39 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174939065
Ja, wil hebben. Hoop dat de dealer waar ik m'n 2013 smc-r gehaald heb net zo'n mooie inruilprijs geeft als dat 'ie in 2013 deed.

Dan hoeft er misschien niet eens heel veel bij.
Huilen dan.
pi_174939142
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Eigenwijze.
Volgende maand heb ik mijn theorie gedeelte. Hopelijk heb ik mijn rijbewijs in februari of maart.
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

RIP.
Dat zijn gewoon standaard banden op die motor.
pi_174939172
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgende maand heb ik mijn theorie gedeelte. Hopelijk heb ik mijn rijbewijs in februari of maart.
Dan pas? Je was toch zo'n God die in max. 8 lessen AVB en AVD zou halen?
  woensdag 8 november 2017 @ 12:39:30 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174939899
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon standaard banden op die motor.
Ja, en dat maakt ze op magische wijze ineens beter?
Huilen dan.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:50:33 #254
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174941158
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgende maand heb ik mijn theorie gedeelte. Hopelijk heb ik mijn rijbewijs in februari of maart.

[..]

Dat zijn gewoon standaard banden op die motor.
Das lang, mijn collega heeft net zijn lessen ingepland (echt net vandaag) en die heeft 1 Dec zijn examen.....zijn theorie is vrijdag.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174941211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Das lang, mijn collega heeft net zijn lessen ingepland (echt net vandaag) en die heeft 1 Dec zijn examen.....zijn theorie is vrijdag.
Dat (van Atak) is bizar lang. Ik ben in maart begonnen en had in juni m'n rijbewijs. Drie maanden dus. En dat was met twee AVB examens, een rijschool switch en twee crashes. :+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 november 2017 @ 14:26:24 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174941734
Atak is dan ook gewoon een trolletje.
Huilen dan.
pi_174942396
ik snap het gezeur niet hoor, je hebt helemaal geen rijbewijs nodg om motor te kunnen rijden
  woensdag 8 november 2017 @ 15:09:15 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174942457
Idd, gewoon racelicentie is genoeg.
Huilen dan.
pi_174943284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:50 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Das lang, mijn collega heeft net zijn lessen ingepland (echt net vandaag) en die heeft 1 Dec zijn examen.....zijn theorie is vrijdag.
Bij mij in de buurt was de eerste vrije plaats voor theorie in december pas.

quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, en dat maakt ze op magische wijze ineens beter?
Ik hoef ook niet het beste van het beste. Genoeg review van BT45 gelezen. Niks mis mee.
pi_174943297
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt was de eerste vrije plaats voor theorie in december pas.
En daarop ga je wachten? Gewoon ergens anders de theorie doen dan. Je hebt die motor toch niet voor niks?
pi_174944965
quote:
11s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En daarop ga je wachten? Gewoon ergens anders de theorie doen dan. Je hebt die motor toch niet voor niks?
Maakt toch allemaal niet uit als je prima zonder rijbewijs de weg op kunt?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174945009
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:55 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet het beste van het beste. Genoeg review van BT45 gelezen. Niks mis mee.
Genoeg kilometers gemaakt met BT45's. Van alles mis mee.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174945351
quote:
11s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En daarop ga je wachten? Gewoon ergens anders de theorie doen dan. Je hebt die motor toch niet voor niks?
Binnenkort gaan ze strooizout strooien. Dan ga ik niet op mijn eigen bike. :')

December is voor mij ideaal. Ik heb ook tijd nodig om te leren.
pi_174945380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Genoeg kilometers gemaakt met BT45's. Van alles mis mee.
Ik weet niet hoe jij je motor gebruikt. Ik heb mijn keuze gemaakt gebaseerd op tientallen reviews. Alle reviews waren positief.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:24:35 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174948011
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij je motor gebruikt. Ik heb mijn keuze gemaakt gebaseerd op tientallen reviews. Alle reviews waren positief.
die anderen konden het ws niet navertellen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 november 2017 @ 21:00:46 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174948612
quote:
3s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die anderen konden het ws niet navertellen..
Dat zou perspectieven bieden! Maar laten we er niet heel erg op hopen, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Huilen dan.
pi_174948625
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:05 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgende maand heb ik mijn theorie gedeelte. Hopelijk heb ik mijn rijbewijs in februari of maart.

[..]

Dat zijn gewoon standaard banden op die motor.
Wel snel je avb en avd examens aanvragen in verband met de wachttijd... :') En hopen dat het cbr die examens niet afgelast wegens slechte weersomstandigheden. :P
  woensdag 8 november 2017 @ 22:24:26 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174950392
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zou perspectieven bieden! Maar laten we er niet heel erg op hopen, dan kan het alleen maar tegenvallen.
slechte banden, levensgevaarlijk.. Zeker onder een lichtere motorfiets..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174950490
quote:
4s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

slechte banden, levensgevaarlijk.. Zeker onder een lichtere motorfiets..
hij compenseert met zijn excellente rijvaardigheden
  woensdag 8 november 2017 @ 22:36:31 #270
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174950710
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Sindsdien al eens naar de ophanging van de schokbreker gekeken? :X
Ja, is in perfecte staat! ^O^
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:38:23 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174950762
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hij compenseert met zijn excellente rijvaardigheden
voor hen die geen skillz hebben zijn er Michelins :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 november 2017 @ 22:41:08 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174950837
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

voor hen die geen skillz hebben zijn er Michelins :Y
Mwah, keertje een setje michelin slicks geprobeerd omdat die zo goedkoop waren: skills waren hard nodig om geen vijvergrind te gaan verzamelen met het kuipwerk.

Na 10 rondjes de boel heel snel in de vuilbak geflikkerd.
Huilen dan.
  woensdag 8 november 2017 @ 22:44:28 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174950918
quote:
9s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah, keertje een setje michelin slicks geprobeerd omdat die zo goedkoop waren: skills waren hard nodig om geen vijvergrind te gaan verzamelen met het kuipwerk.

Na 10 rondjes de boel heel snel in de vuilbak geflikkerd.
onder de AT deden ze het prima, maja, daar ga je niet mee naar trackdays.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 november 2017 @ 23:02:13 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174951301
Op straat alleen ervaring met de pilot powers van Michelin (jaren geleden) en dat was prima, zolang je niet die 2CT-variant had.
Huilen dan.
  donderdag 9 november 2017 @ 03:53:17 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174953458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

van mijn Neotec (waar ik dat ongeluk in 2014 mee gehad heb) hebben ze kostenloos het complete kinstuk vervangen en het vizier hadden ze ook gedaan als die niet op waren geweest :') op eigen kosten binnen bij hans van wijk ff een vizier gescoord en die naar de truck gebracht. pinlock werd ook even overgezet _O_

Shoei service _O_ _O_ _O_
Ik was één van de eersten met een Hornet DS, ik had vet last van turbulentie rond de klep en het rubbertje wat de top vent in de klep verbond met het kanaaltje wat de helm in ging resoneerde/floot/mekkerde op de snelweg bij bepaalde wind heel irritant op de AT, als ik ging staan was het weg, dus kwam duidelijk door mijn ruit. Op advies van mijn verkooppunt gemaild naar Shoei, moest ik foto's aanleveren van mij op de motor, en de specs, wat voor ruit dit dat en hoogtes en maten erbij alles... Gingen ze in de windtunnel mijn situatie nabouwen en kijken wat het was (ikke: uhuh, right :') )... een tijdje later kreeg ik via mijn verkooppunt (die grote in Reeuwijk) een gemodificeerde klep (zag er wmb krek eender uit) en een ander rubbertje voor er tussen en het was gewoon opgelost :o _O-

Kost wat, maar dat soort service is onbetaalbaar _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 november 2017 @ 04:15:00 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174953480
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig, ik heb een M.Sc in een richting met veel natuur- en (anorganische) scheikunde.

[..]

Zout is hygroscopisch en trekt vocht uit de lucht naar zich toe. Dat is waarom het over het algemeen prima aan het asfalt blijft plakken en niet zomaar op je motor komt tijdens het rijden zolang het wegdek droog is.

Aan de andere kant: zodra het eenmaal op je motor zit heb je geen regen meer nodig voor de corrosieve werking. Maar dan moet het dus wel eerst op je motor komen.

Als het nat is dan spat het op. Als de luchtvochtigheid extreem laag is dan stuift het. In andere omstandigheden valt het allemaal best wel mee.

[..]

Gelukkig maar!
Zout is dus eigenlijk nooit 'droog' (het onttrekt immers vocht aan zijn omgeving); iedereen die in de winter doorrijdt zal beamen dat vanaf de eerste keer dat je over pekel rijdt je die witte waas ziet zitten, en da's ècht geen bakmeel ;). er komt rijp op je motor, en het is ook vast niet de hele winter droog. je motor ontdooit gewoon tijdens het rijden, en dus gaat het zout eigenlijk gewoon per direkt aan de gang.. op gelakte- en vette delen valt het allemaal wel mee, maar uitlaat en alles wat chroom is gaat gegarandeerd roesten.. lak gaat van je blok af bladderen.. niet-RVS boutjes en beugeltjes vallen genadeloos door de mand.. echt wel dat het kwaad kan.. Hij wordt er op zeker niet mooier van.
Sowieso strooien ze nu dus al, maar het vriest vaak niet eens, dus alles is nat. Binnenkort gaat het vast wel weer effe regenen, moet je eens kijken hoe je auto er dan meteen uit ziet :X

Enige wat je kunt doen is afspoelen met heel veel water, maar de meeste mensen die in de winter rijden hebben een redelijk geprepareerde commutert of een winterbarrel. De poetsbakken staan natuurlijk in de huiskamer naast de open haard CV , duh! :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 november 2017 @ 04:22:43 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174953488
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Op straat alleen ervaring met de pilot powers van Michelin (jaren geleden) en dat was prima, zolang je niet die 2CT-variant had.
Ik heb nu deze klaarstaan voor achterop de CB, reviews waren zo goed dat ik hem wel wilde proberen. Heb er nu een Brugsteen onder liggen, en dat vind ik een kutding. Instant burnout als je te gek doet, zeker op natte weg, neigen tot tailwaggelen boven de 200 .. kansloos.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174953937


Kawasaki H2SX :D
  donderdag 9 november 2017 @ 10:25:49 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174955773
Je moet er van houden zeg maar.,.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174955827
De voor en achterkant passen niet echt bij elkaar vind ik
pi_174956309
quote:
De tering wat een gedrocht.
pi_174956440
Bijna een meter breed. Daar kom je dus nooit tussen een file door :')
pi_174957617
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Op straat alleen ervaring met de pilot powers van Michelin (jaren geleden) en dat was prima, zolang je niet die 2CT-variant had.
Ik heb Michelin! Maar geen idee welk type, geen verstand van banden :')

Vind ze prima rijden...
quote:
14s.gif Op donderdag 9 november 2017 03:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik was één van de eersten met een Hornet DS, ik had vet last van turbulentie rond de klep en het rubbertje wat de top vent in de klep verbond met het kanaaltje wat de helm in ging resoneerde/floot/mekkerde op de snelweg bij bepaalde wind heel irritant op de AT, als ik ging staan was het weg, dus kwam duidelijk door mijn ruit. Op advies van mijn verkooppunt gemaild naar Shoei, moest ik foto's aanleveren van mij op de motor, en de specs, wat voor ruit dit dat en hoogtes en maten erbij alles... Gingen ze in de windtunnel mijn situatie nabouwen en kijken wat het was (ikke: uhuh, right :') )... een tijdje later kreeg ik via mijn verkooppunt (die grote in Reeuwijk) een gemodificeerde klep (zag er wmb krek eender uit) en een ander rubbertje voor er tussen en het was gewoon opgelost :o _O-

Kost wat, maar dat soort service is onbetaalbaar _O_
Nice! Dat is echt fantastische service. _O_
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 9 november 2017 @ 12:24:26 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_174957829
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:22 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Kawasaki H2SX :D
Oké, ik dacht dat dit een lelijk ruimteschip was..

quote:
Maar toen kwam dit :') .
Huilen dan.
pi_174958336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bijna een meter breed. Daar kom je dus nooit tussen een file door :')
ik kon met de zijkoffers erop ook gewoon tussen de file door filteren :P
pi_174958532
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bijna een meter breed. Daar kom je dus nooit tussen een file door :')
mijn motor is breder en daarmee lukt het makkelijk. Moet met dit gedrocht dus ook wel kunnen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_174959173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:22 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

Kawasaki H2SX :D
Die koffers aan de zijkant ziet er wel vet uit. Misschien ga ik dat ook doen.
pi_174959309
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik kon met de zijkoffers erop ook gewoon tussen de file door filteren :P
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

mijn motor is breder en daarmee lukt het makkelijk. Moet met dit gedrocht dus ook wel kunnen.
En das zowat een meter breed? :o
pi_174959321
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Die koffers aan de zijkant ziet er wel vet uit. Misschien ga ik dat ook doen.
Ik zeg doen, extra downforce Jeweet.
pi_174959345
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]


[..]

En das zowat een meter breed? :o
zit er niet ver vanaf. Heb het op moeten meten voor verscheping naar IJsland :P
pi_174959377
Bandit zit met spiegels erbij ook op de 102cm.

Maar goed, niet tussen de files door kunnen vind ik niet echt de belangrijkste reden om ver weg te blijven bij dat lelijke ding :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_174959380
Mooi nog dik 100km gereden, nu c_/ Geen zout tegengekomen overigens !!
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 9 november 2017 @ 16:27:25 #294
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_174962507
ik zat dacht ik op 92cm, maar mijn ego past dan vaak net niet...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_174962909
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Die koffers aan de zijkant ziet er wel vet uit. Misschien ga ik dat ook doen.
Je wil koffers aan de zijkant op je opgevoerde brommer? :D
pi_174963046
hij gaat een supercharger zetten op z'n 250
  donderdag 9 november 2017 @ 20:00:28 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174966611
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je wil koffers aan de zijkant op je opgevoerde brommer? :D
topkoffer met remparachute ws.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 november 2017 @ 20:06:09 #298
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174966764
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je wil koffers aan de zijkant op je opgevoerde brommer? :D
Hoe wil je anders naar de bowlingbaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 10 november 2017 @ 00:45:04 #299
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_174973079
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
Bijna een meter breed. Daar kom je dus nooit tussen een file door :')
Dat hoeft ook niet. Ik vermoed namelijk dat het volk wat afkomt op zo'n ding alleen maar in de binnenstad langzaam rijdt met hun tasje en schaamkraag :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_174973373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:44 schreef BlackLining het volgende:
Bandit zit met spiegels erbij ook op de 102cm.

Maar goed, niet tussen de files door kunnen vind ik niet echt de belangrijkste reden om ver weg te blijven bij dat lelijke ding :')
Lijkt me wel een oplossing als je een dwarslaesie hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_174977851
dan ga ik liever in een auto zitten als op zon Niken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')