abonnement Unibet Coolblue
pi_7411603
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Vanavond WEER naar TTT.
wie?
pi_7411615
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:23 schreef Mereltje het volgende:

[..]

gelukkig maar, we kunnen je hier natuurlijk niet missen he.. en dinges ook niet


thanks

wie is dinges?

quote:
en meteen weer achter de computer he.. rustig aan doen he
ja meteen toen ik thuis kwam heb ik de pc aangezet, heb dat ding gem,ist joh
quote:
ik kwam vandaag een oud-leraar tegen wat heb ik een hekel aan die man... nu weet ik waar ik echt een hekel aan heb.. maar toch vriendelijk blijven he.. het was zo moeilijk
waarom haat je em dan?
pi_7411616
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:35 schreef D3nn15 het volgende:
flieft
op wie
of mogen wij dat niet weten
pi_7411620
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:41 schreef Tweater het volgende:
hoi allemaal...
boekverslag af...
goed zo welk boek?
nog twee daagjes zeker voor jou... en dan vakantie
pi_7411625
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:37 schreef Mereltje het volgende:

[..]

dat mag dus niet meer he...
maar euhm hoi
wat een toeval jij ook al verliefd? t lijkt wel in de lucht te hangen..


Hanneke
  woensdag 18 december 2002 @ 17:43:54 #206
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_7411629
Oh en dit topic begint toch wel eem heel hoog incest gehalte te krijgen. Dubieus...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_7411637
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:23 schreef Mereltje het volgende:

[..]

gelukkig maar, we kunnen je hier natuurlijk niet missen he.. en dinges ook niet
en meteen weer achter de computer he.. rustig aan doen he
ik kwam vandaag een oud-leraar tegen wat heb ik een hekel aan die man... nu weet ik waar ik echt een hekel aan heb.. maar toch vriendelijk blijven he.. het was zo moeilijk


ik zou tegen bepaalde leraren niet eens de schijn ophouden. gewoon doen alsof je haast hebt ofzo:{
pi_7411648
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:43 schreef Mereltje het volgende:

[..]

goed zo welk boek?
nog twee daagjes zeker voor jou... en dan vakantie


eentje vrijdag vrij

Marcel, van Erwin Mortier... niet zo'n leuk boek

pi_7411649
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:42 schreef ullie het volgende:

[..]

TTT


Lord of the Rings: The two towers
Ben ik vannacht ook al naartoe geweest
For great justice!
pi_7411655
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:43 schreef ullie het volgende:
Oh en dit topic begint toch wel eem heel hoog incest gehalte te krijgen. Dubieus...
slotje!!
pi_7411660
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:43 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Hanneke


Duh of ik dat nog niet wist
pi_7411673
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:44 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Lord of the Rings: The two towers
Ben ik vannacht ook al naartoe geweest


ik dacht al dat het LOTR zou zijn
maar ik snapte het niet
pi_7411677
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:09 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

wat had je


tis weer echt typisch iets voor mij om zoiets voor elkaar te krijgen:

onderkoeld raken bij een brandoefening

Kwam door bepaalde procedures die gevolgd moeten worden bij een brand in een schip, we moesten met slangen en ademluchtapparatuur door een gebouwtje heen lopen waar allerlei brandhaarden waren, je loopt met zn tweeen en je beschermt elkaar dmv een waaierscherm. Bij een trappetje moet de een een waaierscherm in het trapgat zetten en de ander moet daardoorheen lopen met de slang onder zn arm naar achteren gericht. Ik was al redelijk ziek dus de sergeant zette mij dus al bij het trapgat neer om dat waaierscherm te maken, maarja dan krijg je dus wel water van die andere gozer over je heen . En het was heel erg koud buiten met zo'n harde koude klotewind dus jah dan krijg je het snel koud als je zeiknat bent en te lang buitenstaat.

Heb nog een flinke hoest daaraan overgehouden, dat bleek ook niet zo handig bij de gasaanval-oefening die we die donderdag hadden, in een ruimte met traangas binnen een bepaald aantal seconden je masker opzetten. En als je dat dus niet kunt na een aantal keer buiten oefenen (zoals ik dus ) dan heb je een probleempje als je binnen in een traangaswolk komt. En ik kreeg het al binnen voordat ik mn masker ophad, begon flink te hoesten weer waardoor ik nog meer van die troep mn longen in kreeg. Een incapaciterend gas noemen ze dat, nou ik heb het geweten , die hoest is er niet beter op geworden en ik loop er nog steeds mee, de hele tijd het gevoel alsof je moet kotsen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7411684
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:45 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Duh of ik dat nog niet wist


wij wisten van niks hoor, het viel allemaal totaal niet op
pi_7411687
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:35 schreef Mereltje het volgende:
eigenlijk heb ik ook niets te zeuren.. ben blij, verliefd, gelukkig enzov.
quote:
en ik heb vakantie.. tentamen gemaakt en klaar.. dus ik heb genoeg energie over om iedereen die t een beetje moeilijk heeft te steunen.. en ik verheug me op zaterdag om er een gezellig dag van te maken..

ik heb nu ook vakantie...ik ga niet meer deze 2 dagen naar school, voel ik me nog niet goed genoeg voor.

volgende week heb ik 2 weken vaakntie, moet nog een oersaai groot werkstuk maken (maatschappijleer, politiek, democratie bla bla)

ik ben er za. niet... geen zin om me met krukken te vertonen

pi_7411712
Hanneke zo kan ik niet quoten
Maar die leraar heeft er bijna voor gezorgd dat ik niet was afgestudeerd.. en maar blijven zeiken over mijn scriptie. Daarbij komt dat hij erg autoritair is.. en enorm op studenten neerkijkt.. nooit complimentjes geeft en altijd negatief is .. dus
pi_7411730
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:45 schreef ToXiCitY het volgende:

[..]

tis weer echt typisch iets voor mij om zoiets voor elkaar te krijgen:

onderkoeld raken bij een brandoefening

Kwam door bepaalde procedures die gevolgd moeten worden bij een brand in een schip, we moesten met slangen en ademluchtapparatuur door een gebouwtje heen lopen waar allerlei brandhaarden waren, je loopt met zn tweeen en je beschermt elkaar dmv een waaierscherm. Bij een trappetje moet de een een waaierscherm in het trapgat zetten en de ander moet daardoorheen lopen met de slang onder zn arm naar achteren gericht. Ik was al redelijk ziek dus de sergeant zette mij dus al bij het trapgat neer om dat waaierscherm te maken, maarja dan krijg je dus wel water van die andere gozer over je heen . En het was heel erg koud buiten met zo'n harde koude klotewind dus jah dan krijg je het snel koud als je zeiknat bent en te lang buitenstaat.

Heb nog een flinke hoest daaraan overgehouden, dat bleek ook niet zo handig bij de gasaanval-oefening die we die donderdag hadden, in een ruimte met traangas binnen een bepaald aantal seconden je masker opzetten. En als je dat dus niet kunt na een aantal keer buiten oefenen (zoals ik dus ) dan heb je een probleempje als je binnen in een traangaswolk komt. En ik kreeg het al binnen voordat ik mn masker ophad, begon flink te hoesten weer waardoor ik nog meer van die troep mn longen in kreeg. Een incapaciterend gas noemen ze dat, nou ik heb het geweten , die hoest is er niet beter op geworden en ik loop er nog steeds mee, de hele tijd het gevoel alsof je moet kotsen


niet zo handig van ze dat dat allemaal zo georganiseerd is dan het gaat toch om je veiligheid? dan moet je toch alhelemaal bij een oefening juist veilig blijven ofzo?
werk je bij de brandweer ofzo?
pi_7411749
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:44 schreef Tweater het volgende:

[..]

eentje vrijdag vrij

Marcel, van Erwin Mortier... niet zo'n leuk boek


Dat boek ken ik niet, hoeveel boeken moet je? wij moesten er 15 ofzo.. ik kan me er nog weinig van herinneren.. Het gouden ei, De donkere kamer van Damokles
pi_7411762
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:47 schreef Mereltje het volgende:
Hanneke zo kan ik niet quoten
Maar die leraar heeft er bijna voor gezorgd dat ik niet was afgestudeerd.. en maar blijven zeiken over mijn scriptie. Daarbij komt dat hij erg autoritair is.. en enorm op studenten neerkijkt.. nooit complimentjes geeft en altijd negatief is .. dus
ik weet wel wat je bedoelt. zulke leraren zijn helemaal om gek van te worden. en omdat ze totaal geen hoge dunk van je hebben kun je geen normaal gesprek met ze voeren
pi_7411779
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:49 schreef Mereltje het volgende:

[..]

Dat boek ken ik niet, hoeveel boeken moet je? wij moesten er 15 ofzo.. ik kan me er nog weinig van herinneren.. Het gouden ei, De donkere kamer van Damokles


het gouden ei hebben we vorig jaar gedaan, toen moesten we er 3, dit jaar 3... nog 2 x 3 de volgende jaren, en in totaal zal het ook wel op een stuk of 15 uitkomen
je wilt dit boek ook niet kennen, oersaai
pi_7411813
Het is koud.
For great justice!
pi_7411816
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:46 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]


[..]


ik heb nu ook vakantie...ik ga niet meer deze 2 dagen naar school, voel ik me nog niet goed genoeg voor.

volgende week heb ik 2 weken vaakntie, moet nog een oersaai groot werkstuk maken (maatschappijleer, politiek, democratie bla bla)

ik ben er za. niet... geen zin om me met krukken te vertonen


kan ik me voorstellen even rustig aan doen.. maar wat boeit t nou dat je op krukken loopt.. mij niks hoor.. desnoods til ik je
pi_7411837
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:48 schreef Tweater het volgende:

[..]

niet zo handig van ze dat dat allemaal zo georganiseerd is dan het gaat toch om je veiligheid? dan moet je toch alhelemaal bij een oefening juist veilig blijven ofzo?
werk je bij de brandweer ofzo?


we werden ook zoveel mogelijk in een opslagbunkertje gehouden maar soms moet je gewoon naar buiten om uitrusting te halen, om anderen te helpen met hun uitrusting enz.

en ik was voordat ik met die slangen naar binnen moest ook al zeiknat van een opdracht die ik daarvoor kreeg: als slangendrager, dus de straalvoerders helpen met het meeslepen van de slangen, en toen die gasten de luikprocedure gingen doen stond ik ook daar dicht bij in de buurt dus van hun waaierscherm werd ik ook al zeiknat

en nee ik werk bij de Marine, krijg je standaard zo'n training om aan boord van een schip een brand te kunnen bestrijden

maar in de ambulance vonden ze het ook al raar dat er nog oefeningen gehouden werden buiten omdat het zo godskolerekoud was

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7411848
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:52 schreef QyRoZ het volgende:
Het is koud.
me handen zijn koud ja
pi_7411850
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:50 schreef Tweater het volgende:

[..]

het gouden ei hebben we vorig jaar gedaan, toen moesten we er 3, dit jaar 3... nog 2 x 3 de volgende jaren, en in totaal zal het ook wel op een stuk of 15 uitkomen
je wilt dit boek ook niet kennen, oersaai


ik vond t gouden ei wel mooi... mysterieus.. tankstation Frankrijk.. meisje weg.. ontvoerd.. man zijn hele leven lang op zoek, komt de ontvoerder tegen uiteindelijk en die verteld wat hij met haar heeft gedaan.. dood niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')