abonnement Unibet Coolblue
pi_174646278
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 27-10-2017 14:06:26 ]
pi_174646663
Even in de herhaling, *O* voor Duman en succes voor DnD morgen!
pi_174646755
Ik heb sinds eergisteren ineens geen last meer van pijnlijke borsten in de ochtend (enige symptoom). Nu maak ik me extra zorgen. Dinsdag duurt ook gewoon nog zo lang!

En is het normaal om al best een buik te hebben met 8 weken!?
pi_174647045
Aure en Duman wat fijn! *O*
DnD succes morgen! ^O^

Zwanger-met-tantrum-peuter: check... }:| heb 'r vanmorgen weer half de Hema uit kunnen slepen, onder luid protest uiteraard :X
Ik zit nu bijna met ingehouden adem op de bank te duimen dat ze dr middagdutje braaf doet :')

Onze Minions schelen straks bijna precies 2,5 jaar. Wat voor mij wel meespeelde, was dat ik geen zin had om juist nét al je "vrijheden" weer terug te hebben en dan weer opnieuw beginnen (dingen als luiers, dutjes, school, etc.). Maar zoiets is denk ik heel persoonlijk; daar is geen goed of fout in.
Qua onderlinge band weet je het inderdaad nooit en dat kan ook nog best veranderen. Mijn zus en ik schelen 4 jaar en hadden altijd ruzie vroeger. Maar vanaf dat zij het huis uit ging, is onze band alleen maar beter geworden en we hebben nu echt een goeie band O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174647115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:34 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Even in de herhaling, *O* voor Duman en succes voor DnD morgen!
Mag ik in de OP? 8 juni :) Thanks!

Duman jij ook een goede echo! Fijn!!


Ik ben nu keihard aan het werk en kan me echt niet concentreren.. :')
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:00:24 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174647194
Onze kinderen schelen straks 6,5 jaar. Niet helemaal hoe ik het voor me zag maar soms laat het leven zich niet plannen :)
Het leuke is dat we echt met z'n drietjes dit nieuwe gezinslid gaan verwelkomen. Zoon maakt het heel bewust mee allemaal. Hij is heel zorgzaam en sociaal van aard, dus het past hem wel om grote broer te zijn. Wel moet ik denk ik weer heel erg wennen aan luiers, gesleep met spullen etc. Daar waren we natuurlijk alweer heel lang van af. Ik vind het voornamelijk gewoon heel leuk dat ik de hele ontwikkeling van baby naar groot nog een keer helemaal mag meemaken, ik weet hoe leuk dat is, wat een cadeau :)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:22:49 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174647708
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?

Van mij hoeft het sowieso allemaal niet :') maar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
pi_174647820
Onze meisjes schelen straks ook 6 jaar, geen bewuste keuze want ik ken mijn man pas 3 jaar ;) Vind het wel heel leuk dat de grote zus het heel bewust meemaakt, ze kijkt er zo naar uit O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174647829
Ik heb tot dusver überhaupt nog geen aanbiedingen gekregen, blije doos of andere babygerelateerde dingen. Phew! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174647855
De beeb die nu in de maak is, is onze eerste en aangezien ik al zowat 36 ben weet ik nog helemaal niet of er hierna een extra broedsel achteraan komt. Eerst maar eens zien hoe deze uitpakt! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174648001
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger. O+
pi_174648078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?

Van mij hoeft het sowieso allemaal niet :') maar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
Ik had voor de 3 maanden alle dozen al opgehaald. :D Niks aan gehad natuurlijk, maar het maakte de baby en het zwanger-zijn echter voor mij. :P
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:51:46 #13
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174648287
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger. O+
omg, succes :P
pi_174648426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

omg, succes :P
Hahaha dank! Maar dan ben je wel gelijk klaar. Dat scheelt wel weer. Mijn man is ook 40 en heeft dus een beetje haast.

Mijn mama heeft zowat 5 kinderen achter elkaar gebaard. Als zij dat kan, kan ik het ook!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 13:58:00 ]
pi_174648568
*O* duman en aure!
Dochter zal 3,5 zijn als kruimel komt. Ik denk niet dat er een ideaal leeftijdsverschil is, maar ik vind het wel fijn dat mijn dochter nu al wat zelfstandiger is en al een beetje snapt wat er gaat gebeuren allemaal.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:09:09 #16
382129 crew  Donna
pi_174648674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?

Van mij hoeft het sowieso allemaal niet :') maar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
Tegenwoordig krijg je die ophaaldingen schijnbaar al binnen enkele weken na het invullen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:10:39 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174648701
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger. O+
Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?
KuikenGuppy
pi_174648731
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?
Ben getrouwd? Valt niks aan te kijken.
pi_174648810
Oh wat een goed nieuws echo's voor Duman en Aure! *O*

en DnD succes morgen, zal aan je denken :*

Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:24:20 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174648958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:
Oh wat een goed nieuws echo's voor Duman en Aure! *O*

en DnD succes morgen, zal aan je denken :*

Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
Meestal is het zoiets: Radler 0%, flesje, speentje, proefje badolie, proefje sudocreme, proefje Bepanthen, sokjes, 2 luiers, tijdschriften, heel veel spam.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:30:26 #21
382129 crew  Donna
pi_174649080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:

Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
In de Etos doos zat; 2 drankjes 0.0, iets van Zwitsal badolie, Davitamon proefje, speentje, buikbalsem, 2 of 3 tijdschriften, VSM creme voor open billetjes, luier van Pampers. Buiten de 'reclame' van de merken waar het product aan vast zat, geen spam.

Edit en ik kreeg bericht dat ik 'm nog moet ophalen. Dus dit keer 2 :P
pi_174649127
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Mag ik in de OP? 8 juni :) Thanks!

Erbij!
pi_174649302
Ze willen wel graag al je gegevens bij het aanvragen van de gratis dozen en je kan dus nog via post of telefoon gespamd worden. Ma het ophalen. Een foutje maken in je telefoonnummer is dus wellicht handig ;)
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:47:14 #24
382129 crew  Donna
pi_174649394
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze willen wel graag al je gegevens bij het aanvragen van de gratis dozen en je kan dus nog via post of telefoon gespamd worden. Ma het ophalen. Een foutje maken in je telefoonnummer is dus wellicht handig ;)
Ja via de mail voornamelijk. Ik zet ze gewoon uit (en dat werkt wel). Alleen Ouders van Nu belde tot nu toe en die had wel een leuke aanbieding.
pi_174650821
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben getrouwd?
Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174650838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
Zo gaan wij het ook doen denk ik :Y misschien uit eten erna.
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 16:09:20 #27
382129 crew  Donna
pi_174650897
Wij gaan geregistreerd partnerschap doen. In januari denk ik. En ik wil wel taart. :P
pi_174651140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
Gefeliciteerd! Nou ja, toch nog wel een 'feestje.' Ik heb geen bruiloft gehad, gewoon naar consulaat geweest en stempel en klaar. Maar we gaan in juli/augustus een groot babyfeest houden in Marokko. In een zaal, inclusief eten, muziek en gefeest. :D En prachtige Marokkaanse jurk die ik al gekocht heb. Ook wit. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:22:44 ]
pi_174651196
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_174651253
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Achgos! Geen wonder dat je even aan het snikken ging! O+
Ik duim voor geen beren en slaap maar lekker in je eigen bed straks :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174651691
Yess Malteser! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:43:01 #32
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_174651809
Jaaaaaa *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174651830
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* ik duim :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174651846
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Oh wat superfijn *O* *O*
pi_174652010
Jurk die ik gehaald heb. Ga die dragen op het babyfeestje in augustus.

https://imgur.com/a/UdRGE

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:49:34 ]
pi_174652102
Wat een goed nieuws Malteser!!! Ik duim voor je!! *O* *O* *O*
pi_174652108
YES Malteser, dat wilden we horen! EIN-DE-LIJK! ik hoop dat het doorgaat :*

In het kader van trouwen: ik ben 3 jaar geleden getrouwd, wel met grote witte jurk, taart, sluier, tranen en alles. Ik vond het heerlijk, zou het zo weer willen doen O+
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:53:44 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_174652111
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
fijn!!
disclaimer
pi_174652338
Oh Malteser, wat een fijn vooruitzicht! Ik duim heel hard voor jullie! ^O^
Kan me voorstellen dat je juist op zo'n moment even breekt ja! :*

@Trouwen: hier ook tijdens vorige zwangerschap getrouwd, een beetje net als Minilot; kleine groep, 's ochtends getrouwd, 's avonds lekker uit eten. Geen groot feest, maar wel een toffe dag O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174652396
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Ik gun het je zo!!

Gaat het wat beter met de sonde?
S. 2014
J. 2016
pi_174652427
Gister helemaal verkeerd gelezen. Philomijn, fijn dat de echo goed was en wat leuk dat je binnenkort al gaat beginnen met Centering Pregnancy :) Volgens mij maakt het dat meteen een stuk echter.

Krisvc, de laatste loodjes voor werk! Lijkt me best pittig om zwanger te zijn als je ook nog de zorg hebt voor een ander kind.

*O* hoera een goede echo voor Aure en D.U.M.A.N. *O*

Spannend DagenNachtdromer, ik duim dat alles okee is morgen!

Wat super Minilot, dat je gaat trouwen w/ Klinkt echt heel leuk hoe jullie het aanpakken :)

Trouwen zou voor ons ook handig zijn, dat scheelt veel minder geregel. En het lijkt mij best leuk
*; Maar het komt voor nu niet zo uit. Dus binnenkort even uitzoeken hoe het zit met bijv. erkenning omdat mijn vriend geen Nederlands paspoort heeft, en dat soort zaken.Kindje krijgt de achternaam van mijn vriend want mijn naam is erg irritant en hij hecht er ook meer waarde aan heb ik het gevoel. En hij is tenslotte helemaal vanuit Engeland naar Nederland gekomen O-)
Wel raar dat we straks niet allemaal dezelfde achternaam hebben.

En jompels voor Malteser *O* *O* *O* Ik ga duimen dat het goed blijft gaan!
pi_174652451
Omdat ik dus al sinds twee dagen geen pijn heb bij de borsten in de ochtend, net maar een test gedaan. Kon het niet laten.

pi_174652569
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Daar mag voor gejompeld worden *O*
pi_174652587
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174652595
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
O+ Super fijn!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174652658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:13 schreef twist02 het volgende:
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
Wij zijn simpel getrouwd op het stadhuis, ik wel in een trouwjurk met 25 weken buik :P , en hebben daarna een lunch gedaan met alleen wat familie en goede vrienden. Feest geven we inderdaad in de toekomst nog. Is toch fijn om alles zo al geregeld te hebben :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 17:23:33 #47
382129 crew  Donna
pi_174652753
Daarom doen wij nu geregistreerd partnerschap. M'n vriend wil heel graag nog eens echt trouwen met alles erop en er aan en ik wil graag NU dezelfde achternaam en alles goed regelen.
Dus dan maar 2x. Een soort van.
Met taart O+
pi_174652852
Malteser wat fijn!!
:)
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 17:41:47 #49
382129 crew  Donna
pi_174653038
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik duim! *O*
pi_174653050
Malteser! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174653185
Oh dat zal wel heel erg fijn zijn Malteser. Ik ga voor je duimen *O*
pi_174653618
@ Malteser: Jeej, zo fijn! Wat goed! :*

@ Mini: Wat leuk, alvast gefeliciteerd! We willen wel foto’s zien. O+

@ Songeur: Ik heb je trouwfoto’s gezien. Wat straal je mooi. O+ Prachtig.

Wij zijn in 2012 voor de wet getrouwd en hebben in 2014 onze bruiloft gevierd. Ook erg uitgebreid. Een echte trouwjurk, taart met 7 lagen, trouwzaal etc. Mooie dag, maar m’n hennafeest was veel mooier. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174653810
Morgen 40% korting op de doeken van Artipoppe. Iemand ervaring met die doeken? Ik denk er aan om een paar te halen morgen. Kind wordt begin juni geboren en een maand later gaan we op vakantie. Soms wel handig om het te dragen vanwege slechte wegen ( niet handig met kinderwagen).
pi_174653910
Dankjulliewel! Super lief! O+
pi_174653919
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Morgen 40% korting op de doeken van Artipoppe. Iemand ervaring met die doeken? Ik denk er aan om een paar te halen morgen. Kind wordt begin juni geboren en een maand later gaan we op vakantie. Soms wel handig om het te dragen vanwege slechte wegen ( niet handig met kinderwagen).
Die korting is vandaag
pi_174653985
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Songeur het volgende:

[..]

Die korting is vandaag
Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.

Niemand ervaring met die doeken?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:31:49 #57
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174654021
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.

Niemand ervaring met die doeken?
Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?

Mijn girosol kostte minder dan 100 euro en is ingedragen ook heel zacht en fijn. Ben blij dat ik niet beter weet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174654035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.

Niemand ervaring met die doeken?
Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
pi_174654080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:31 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?

Mijn girosol kostte minder dan 100 euro en is ingedragen ook heel zacht en fijn. Ben blij dat ik niet beter weet.
Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.

Girosol? Ken dat niet. Zal zo eens zoeken. Wil straks in de zomer liefst dragen. Vooral op vliegveld... maar ook op vakantie.
pi_174654120
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.

Zal zo even die namen opzoeken.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:36:23 #61
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174654128
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.

Girosol? Ken dat niet. Zal zo eens zoeken. Wil straks in de zomer liefst dragen. Vooral op vliegveld... maar ook op vakantie.
Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:

Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
En dit.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174654147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Ja, vaak betaal je voor het merk. Of gewoon voor de mooiheid.
pi_174654171
Malteser *O* wat een goed nieuws, ik ga voor je duimen!

Mini en trouwen! Alvast gefeliciteerd ;) klinkt alsof het hartstikke leuk wordt :)

Wij moeten nog uitzoeken wat we doen. Of we überhaupt iets doen als trouwen of geregistreerd partnerschap. Geeeeen idee.
pi_174654183
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.

Zal zo even die namen opzoeken.
Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.

Yaro, Oscha, Girasol, Ellevill, We are Wovens allemaal merken die heel wat vriendelijker geprijsd zijn. Hoewel er ook wel hele dure oscha’s zijn.
pi_174654204
Zucht, ben ook niet getrouwd voor Nederlandse wet. Alleen de Marokkaanse. Moet dat ook regelen voor het kind er is, of hij moet het erkennen toch? Is daar een speciale procedure voor aangezien hij een Spaanse nationaliteit heeft?
pi_174654242
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef Songeur het volgende:

[..]

Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.

Yaro, Oscha, Girasol, Ellevill, We are Wovens allemaal merken die heel wat vriendelijker geprijsd zijn. Hoewel er ook wel hele dure oscha’s zijn.
Goed om te weten! Tweedehands liever niet, maar als zo korting nog wel aan gaat komen, wacht ik nog even. Ga zo eens die merken die je opnoemt bekijken.
pi_174654294
Na vandaag nog 5 dagen tot mijn echo!! Kan ik daarna ook eindelijk op de lijst!! *O*
pi_174654659
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zucht, ben ook niet getrouwd voor Nederlandse wet. Alleen de Marokkaanse. Moet dat ook regelen voor het kind er is, of hij moet het erkennen toch? Is daar een speciale procedure voor aangezien hij een Spaanse nationaliteit heeft?
https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/

En anders gewoon even informeren bij de gemeente waar je woont. Heb je je überhaupt wel ingelezen over dat soort dingen voor je ging trouwen :?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174654674
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef rena het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/

En anders gewoon even informeren bij de gemeente waar je woont. Heb je je überhaupt wel ingelezen over dat soort dingen voor je ging trouwen :?
Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.
pi_174654693
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.

Zal zo even die namen opzoeken.
Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.
Gewoon een advies aan de zijlijn. :)
pi_174654772
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.
Gewoon een advies aan de zijlijn. :)
Klopt! Nog 5 dagen!! Ik ben volgens mijn berekening 8 weken, dus valt mee hoe pril! Maar inderdaad even wachten tot dinsdag.
pi_174654839
Malteser, wat fijn! Thuis, naar je mannen. O+ Logisch dat je groot houden dan even niet meer gaat. O+

Mini, dat klinkt als een perfecte bruiloft als ik eerlijk ben. Dat inclusief taart dan. :P

Wij hebben voordat we gingen proberen ons eerste kindje te krijgen ons geregistreerd partnerschap om laten zetten in een huwelijk. Met z'n tweetjes, op het gemeentehuis. Heel romantisch. Ik wilde inderdaad graag als familie van C. door het leven gaan. En qua romantiek kwamen we niet verder dan dat ik zei dat ik graag wilde trouwen en man zei dat ik dan maar een afspraak moest maken. Zo gezegd, zo gedaan. We waren die dinsdag toch allebei toevallig vrij. :')

Hier nog geen doek. Ik plan eerst een consult in nadat de baby er is. Bij nummer 1 heb ik helemaal niet gedragen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174654949
En goed nieuws voor Malteser, las ik! *O* *O*
pi_174654995
Een doek lijkt mij erg fijn, maar manlief wil ook dragen.. dus dat lijkt mij niet echt handig. Dan heb ik liever een erginomische drager, denk ik.
Iemand ervaring met man + draagdoek?
Protège moi de mes désirs.
pi_174655092
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.
Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;

"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174655132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef rena het volgende:

[..]

Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;

"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.
pi_174655757
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
whoohoo!!!! Wat fijn meid! *O* *O* *O*
pi_174655990
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
pi_174656102
*O* fijn Malteser!! *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174656230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
Kan allebei denk ik. Wil je graag dragen? Is er eventueel een winkel of mamacafe waar je wat kunt proberen? Blind kopen is soms lastig.

@duman mijn man draagt ook met doek en met drager. Hij vindt doek fijner. Alleen rugdragen vind ie eng. En een ringsling vind ie ook stom. Is denk ik wel heel verschillend, hoor ook vaak dat man niet wil knopen!
pi_174656250
Hehe t gaat over dragen en ik word actief. Ik ben megafan. Valt niet op hè? :D
pi_174656256
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.
Je weet dat erkennen alleen echt niet hetzelfde is als dat je binnen een NL huwelijk een kind krijgt?

Erkenning geeft je partner namelijk geen gezag over het kind, dat moet je dan nog apart aanvragen. Als je getrouwd bent op het moment dat je kind geboren wordt heb je automatisch allebei gezag.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:02:29 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174656330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
Als je snel na de bevalling wilt gaan dragen is voor de bevalling al bekijken en voelen wat je fijn vindt denk ik handiger.
Vlak na bevalling hebben zat vrouwen geen energie/fysieke mogelijkheden/tijd om nog even tussendoor een draagconsult te doen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174656350
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:59 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je weet dat erkennen alleen echt niet hetzelfde is als dat je binnen een NL huwelijk een kind krijgt?

Erkenning geeft je partner namelijk geen gezag over het kind, dat moet je dan nog apart aanvragen. Als je getrouwd bent op het moment dat je kind geboren wordt heb je automatisch allebei gezag.
Gezag aanvragen kan heel makkelijk online trouwens. Weinig moeite.

Alleen moet je dan voor de mooi nog wel een testament maken ook eigenlijk.
Kwak
pi_174656428
Oh jaah, straks weer zo'n ieniemini in de doek of drager!! O+ O+

Bij onze Minion heb ik eigenlijk alleen in het hele begin echt veel gedragen, maar dat werd al snel steeds minder (geen idee waarom eigenlijk). Heb me nu al wel voorgenomen om meer te gaan dragen, zo heerlijk knus! *;
Rekbare doek, mei tai en Tula binnenkort weer uit de kast trekken! :s)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174656465
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Gezag aanvragen kan heel makkelijk online trouwens. Weinig moeite.

Alleen moet je dan voor de mooi nog wel een testament maken ook eigenlijk.
Mja, dat is inderdaad weinig moeite dat aanvragen, maar ik zei het vooral omdat ik er regelmatig van sta te kijken dat mensen eigenlijk niet weten dat erkennen en gezag aanvragen niet hetzelfde zijn.
pi_174656619
Malteser *O* Ik duim dat alles doorgaat en dat je fijn bij je mannen in bed kunt kruipen dit weekend :*

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
Ik zou als je nog twijfelt proberen om iets te lenen of iets goedkoops aan te schaffen voor vlak na de bevalling (bijv. een Marsupi), dan kun je na een paar weken gaan passen en kijken wat bij jullie en de omstandigheden past. Er zijn een aantal dingen die je pas na de bevalling kunt weten die voor jou of voor je kindje van belang kunnen zijn voor tijdens het dragen.

DUMAN, mijn man draagt ook met doek en drager. Ik kijk er zo naar uit om hem weer met zo'n klein frummeltje op z'n buik te zien, zo'n heel klein dingetje op zo'n heel groot lijf O+ En om zelf weer zo'n kleintje te dragen ook O+ (ik draag mini nog elke dag zo lang dat kan, maar zo'n pasgeboren babytje is toch heel anders dragen).
Make your own kind of music.
pi_174656713
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mja, dat is inderdaad weinig moeite dat aanvragen, maar ik zei het vooral omdat ik er regelmatig van sta te kijken dat mensen eigenlijk niet weten dat erkennen en gezag aanvragen niet hetzelfde zijn.
Bij onze gemeente krijg je bij de erkenning uitleg over het aanvragen van gezag ^O^
We moeten hier het gezag voor M. inderdaad nog aanvragen. En de voogdij regelen moet ook nog steeds :X :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174656757
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Een doek lijkt mij erg fijn, maar manlief wil ook dragen.. dus dat lijkt mij niet echt handig. Dan heb ik liever een erginomische drager, denk ik.
Iemand ervaring met man + draagdoek?
dat gaat net zoals bij een vrouw :D

Mijn meneer knoopt fwcc, slipknot met shortie, ringsling allemaal zelfstandig.
Ruck met wat hulp.
Schudden voor gebruik
pi_174656883
Ik loerde even :@
Schudden voor gebruik
pi_174656916
Ik wil ook gaan dragen maar ik ben nogal een luiwammes om uit te zoeken en te proberen wat fijn is. :@
Het lijkt mij vooral handig in en om het huis(houden). :P
pi_174656945
Voor draagdoeken/vragen kunnen jullie me altijd pm'en (ook voor leendoeken, consults e.d) ik heb ruim 8 jaar ervaring en werk zelf als consulent en werk voor Oscha :)
pi_174656964
Ik wil ook gaan dragen! Maar een consult is er nog niet van gekomen dus wil dat nu even afwachten en plannen na de bevalling, aangezien die elk moment kan plaatsvinden en ik ook niet de illusie heb dat knopen en dragen met mega buik representatief is voor daarna.
pi_174657007
Malteser: wat een fijn vooruitzicht zeg. O+ Ik hoop zo dat het doorgaat!

Mini trouwen, wat leuk. *O*

Man en ik droegen onze eerste mini in het begin met doek (ik ook wel met ringsling) en zijn na zo'n anderhalf jaar overgegaan op draagzak (Tula & Oscha Cairis). Ik heb voor nu tijdens mijn zwangerschap ook een onbu laten maken. Die heeft geen buikband namelijk, wel zo handig. Voor het knopen hebben we toen Wolk anderhalve week oud was een draagconsult gehad, gewoon bij ons thuis.

Voor wie het volgt, wat nieuws over mijn moeder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen vlieg ik naar Barcelona voor een congres, voelt niet echt als lekkere timing zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 25-10-2017 20:32:36 ]
pi_174657210
Wanneer ben jij uitgerekend, Miss_Congeniality?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174657321
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

dat gaat net zoals bij een vrouw :D
Proest :D
Ik bedoel natuurlijk meer de handigheid in knopen en zo. Denk dat mannen daar minder geduld voor hebben. :D

quote:
Mijn meneer knoopt fwcc, slipknot met shortie, ringsling allemaal zelfstandig.
Ruck met wat hulp.
En ook @ de rest:
Als er zoveel mannen een doek kunnen hanteren, kan de mijne dat ook wel. :7
Hij gaf zelf aan dat hij wilde dragen, maar we hebben nog niet besproken hoe of wat. Hoog tijd om het te bespreken. O+

@ Ludann: Fijn dat er in ieder geval een behandeling mogelijk is! Nu resteert jullie - en ook jou - enkel positief blijven en doorzetten. :* Veel veel sterkte!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_174657559
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer ben jij uitgerekend, Miss_Congeniality?
Zaterdag :D
pi_174657585
Hoe schattig is deze, trouwens? ¤3,99 bij de Zeeman. :)

Protège moi de mes désirs.
pi_174657596
Wat klote D.U.M.A.N.! Bijna niet te bevatten...

LuDann, heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk geen nare verrassingen op de scan!

Malteser wat goed nieuws, hopelijk ben je van het weekend lekker thuis!
pi_174657641
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zaterdag :D
:D. Ik sta dus eigenlijk helemaal niet bovenaan!

Sterkte, LuDann!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:46:36 #101
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174657671
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

:D. Ik sta dus eigen helemaal niet bovenaan!

Sterkte, LuDann!
Sorry! :P

Ik had verwacht al wel bevallen te zijn, aangezien mijn dochter er al eerder was. Dus vind dit maar gek..
pi_174657863
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Sorry! :P

Ik had verwacht al wel bevallen te zijn, aangezien mijn dochter er al eerder was. Dus vind dit maar gek..
Ja, dat lijkt me inderdaad gek! Houd je het nog een beetje vol?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174658071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mja, dat is inderdaad weinig moeite dat aanvragen, maar ik zei het vooral omdat ik er regelmatig van sta te kijken dat mensen eigenlijk niet weten dat erkennen en gezag aanvragen niet hetzelfde zijn.
Goed dat je dit meldt! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook niet wist. Nooit in verdiept.Thanks.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 21:03:12 #104
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174658166
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me inderdaad gek! Houd je het nog een beetje vol?
Ja eigenlijk gaat het best prima! Beter dan de vorige keer op het eind, ik ben nog veel mobieler en hou bijna geen vocht vast (vorige keer enorm veel op het eind). Alleen alles is gewoon klaar en nu zijn we een beetje rusteloos en ongeduldig aan het afwachten. En ben stiekem ook wel wat nerveus. Vorige keer braken mijn vliezen maar kwam het verder niet vanzelf op gang. Dus weeën die thuis beginnen zijn voor mij als of nieuw..

Is het voor jou nog te doen?
pi_174658182
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:08 schreef Krisvc het volgende:
Mini, dat klinkt als een perfecte bruiloft als ik eerlijk ben. Dat inclusief taart dan. :P
Oh, maar er zal taart zijn! Of ik zelf iets ga maken of iets bij de puike lokale patissier vandaan, dat ga ik morgen even bedenken. :)

Ook per morgen: een draagzak in huis. Na grondig inlezen en in OUD navragen maar gewoon gegaan voor de Tula Free to Grow. Het dragen lijkt me echt te gek en mijn dude heeft er ook veel zin in. *O* Van dat knopen met doeken, dat zag ik bij ons niet goedkomen, schoenveters strikken vinden we al genoeg uitdaging. :') #teamkluns

Duman, allemachtig wat rap! Brrr.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludann, duimen dat het uiteindelijk goedkomt met haar. Wat een heftige timing zo voor jou! Sterkte joh. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174658218
En nog even succes aan onze twee op springen staande chicks hier natuurlijk! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_174658248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor draagdoeken/vragen kunnen jullie me altijd pm'en (ook voor leendoeken, consults e.d) ik heb ruim 8 jaar ervaring en werk zelf als consulent en werk voor Oscha :)
Ik ga je een bericht doen dinsdag. :D
pi_174658274
Is het mogelijk? Met een baby van een maand op vakantie naar het buitenland? Mag dat? Ik weet van mijn eigen mama dat ze ons nooit als baby naar Marokko bracht, pas als we één jaar waren.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 21:07:38 ]
pi_174658407
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja eigenlijk gaat het best prima! Beter dan de vorige keer op het eind, ik ben nog veel mobieler en hou bijna geen vocht vast (vorige keer enorm veel op het eind). Alleen alles is gewoon klaar en nu zijn we een beetje rusteloos en ongeduldig aan het afwachten. En ben stiekem ook wel wat nerveus. Vorige keer braken mijn vliezen maar kwam het verder niet vanzelf op gang. Dus weeën die thuis beginnen zijn voor mij als of nieuw..

Is het voor jou nog te doen?
Ja, rusteloos en ongeduldig begin ik ook wel te worden. Alles is gewoon klaar! En nerveus herken ik ook. Hoe zal deze bevalling verlopen?
Mijn bekken belemmert me behoorlijk, helaas, ik heb veel pijn. Fijn dat jij je nog goed voelt, dat scheelt! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174658999
Ok, daar gaat m’n fantasie. Liet een draagdoek zien, en man zei gelijk “nee, dat is niks voor mij”. De Tula ftg vond ie “wel oke”. _O-
Dan maar een doek voor mij alleen. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_174659485
Dank voor de draag tips. Misschien toch nog even kijken naar een Draagconsult voor de bevalling. En anders idd misschien eerst een goedkope, om te kijken hoe het bevalt en daarna echt investeren. Vind het ook gewoon zo moeilijk in te schatten waar je nou echt behoefte aan gaat hebben straks. Dus eerst even aankijken voordat we een echte investering doen lijkt me een goed plan.
pi_174659553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Is het mogelijk? Met een baby van een maand op vakantie naar het buitenland? Mag dat? Ik weet van mijn eigen mama dat ze ons nooit als baby naar Marokko bracht, pas als we één jaar waren.
Ken jij Google?
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 21:51:18 #113
382129 crew  Donna
pi_174659666
Goedgekeurd!! O+
pi_174659674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef DonnaRush het volgende:
Goedgekeurd!! O+
*O*
pi_174659733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef DonnaRush het volgende:
Goedgekeurd!! O+
Gefeliciteerd! O+
Protège moi de mes désirs.
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 21:56:48 #116
382129 crew  Donna
pi_174659825
Nu op naar de 20 weken echo, maar daar kijk ik meer naar uit dan spanning. Zeg ik nu. Nog een kleine 2 weken.
Heb er wel steeds hele nare dromen over. Dat is wat minder. -O-
pi_174659988
Gefeliciteerd Donna!
En naar van de dromen, hopelijk worden die iets minder heftig na dit goede bericht!
pi_174660196
Ludann, geen ervaring en helemaal niet wetend wat te zeggen... heel veel sterkte! :*
pi_174660409
Veel sterkte gewenst LuDann, wat ontzettend heftig allemaal.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:27:45 #120
409579 LuDann
All the way
pi_174660714
Gefeliciteerd Donna!

@Mini & Duman:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de sterktewensen allemaal.
pi_174661099
Donna fijn dat je goedgekeurd bent.

DND succes morgen, ik ga voor je duimen.

Ludann wat een beroerde timing voor jullie, heel veel sterkte, hopelijk geen ongewenste verrassingen op de mri.

DAD ik hoop voor je dat de kleine snel komt en dan wel rustig qua bevalling, maar dat je er geen weken meer op hoeft te wachten. Pff zwaar voor je met bekkenklachten en dan nog een kleine hebben rondlopen, of soms niet willen lopen.

Aure ook een goede echo *O*

DUMAN fijn dat 20 weken echo goed was.

Malteser wat een super nieuws, ik hoop dat je heerlijk bij je mannen kan slapen dit weekend.

Miss-C ook succes met de laatste loodjes.
pi_174664155
LuDann
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reis vandaag!

DnD, mijn duimen draaien vanochtend voor jullie!

Jagar, hoe was je vlucht?
pi_174664173
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:13 schreef twist02 het volgende:
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
Dat kan inderdaad :) Het leukst is dan wel als mijn schoonzus + vriendin erbij zijn. Maar nu bedenk ik me dat ze over een maand een vijftal dagen hier zijn. Misschien valt er nog wel iets te regelen *O* Ook maar eens uitzoeken wat we moeten regelen als we niet getrouwd zijn. Lees hier ook over het verschil tussen erkenning en gezag. Weet ik ook helemaal niets van :@

MissCongeniality en DevilsAndDust bijna bij het eind, de laatste loodjes *O*

Fijn DonnaRush dat alles okee is *O*

Dragen lijkt me echt super, daar droom ik al eeuwen van. Nu maar hopen dat de kleine het ook wil. Denk dat ik tegen het eind van de zwangerschap een draagconsult volg en dan investeer in een goedkope doek/zak.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174664294
Ach Ludann wat heftig, veel sterkte! En een fijne vlucht straks
:*

Heb jij een goede nacht gehad Malteser?
pi_174664579
LuDann (en anderen): wat heftig joh! ;(
Hopelijk slaat de behandeling snel aan! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174664645
Over dragen gesproken. Een vriendin van mij stuurde deze link : www.babydragen.eu
Hier kun je ook draagzakken huren voor je er een aanschaft 😃
pi_174664690
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:34 schreef Waterdruppel het volgende:
Over dragen gesproken. Een vriendin van mij stuurde deze link : www.babydragen.eu
Hier kun je ook draagzakken huren voor je er een aanschaft 😃
Babydragen.eu is top! Ideaal om een draagzak uit te kunnen proberen!
pi_174664699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 07:47 schreef Aure het volgende:
Ach Ludann wat heftig, veel sterkte! En een fijne vlucht straks
:*

Heb jij een goede nacht gehad Malteser?
Ja hoor, nacht was voor een ziekenhuisnacht zeer redelijk.
pi_174664893
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:46 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ken jij Google?
Kan daar niks over vinden. Misschien kan je beter zoeken.
pi_174664941
Een vlucht, of reizen in zn algemeenheid, is intensief voor een pasgeborene. Er is in principe geen bezwaar tegen reizen met een kleine baby. Het is wel te overwegen om dit pas te doen als de kleine iig de eerste vaccinaties heeft gehad. Die worden gegeven rond 2e cb afspraak, dus met een week of 8, hij kan echter vanaf 6 wkn gedaan worden.
Maar goed, dat is meer mijn persoonlijke afweging en is voor iedereen anders.
:)
pi_174665057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:02 schreef mignonne het volgende:
Een vlucht, of reizen in zn algemeenheid, is intensief voor een pasgeborene. Er is in principe geen bezwaar tegen reizen met een kleine baby. Het is wel te overwegen om dit pas te doen als de kleine iig de eerste vaccinaties heeft gehad. Die worden gegeven rond 2e cb afspraak, dus met een week of 8, hij kan echter vanaf 6 wkn gedaan worden.
Maar goed, dat is meer mijn persoonlijke afweging en is voor iedereen anders.
Dank. Maar ik zou niet bijvoorbeeld met vier weken kunnen reizen, vanwege de vaccinaties?
pi_174665107
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dank. Maar ik zou niet bijvoorbeeld met vier weken kunnen reizen, vanwege de vaccinaties?
Ik vraag me af of jij zelf al wel in staat bent en zin hebt om na vier weken te reizen, maar dat terzijde. Mignonne zegt dat het wel kan, je moet het zelf weten, maar dat je moet overwegen of je het WILT.
Make your own kind of music.
pi_174665149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:16 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij zelf al wel in staat bent en zin hebt om na vier weken te reizen, maar dat terzijde. Mignonne zegt dat het wel kan, je moet het zelf weten, maar dat je moet overwegen of je het WILT.
Nou ja, ik zit met die vaccinaties. Vraag me af of je dat zou mogen uitstellen ( ga voor langere tijd op vakantie, dus zo een 2 maanden). Reizen is niet erg. Het is een vliegreis van 3 uur en op bestemming zit ik gewoon in een eigen huis. Het is gewoon even veranderen van huis.
pi_174665195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou ja, ik zit met die vaccinaties. Vraag me af of je dat zou mogen uitstellen ( ga voor langere tijd op vakantie, dus zo een 2 maanden). Reizen is niet erg. Het is een vliegreis van 3 uur en op bestemming zit ik gewoon in een eigen huis. Het is gewoon even veranderen van huis.
Reizen is niet erg nee, tot je drie uur op je gehechte blauwe doos moet zitten of met de open wond van je keizersnede :') Maar goed, dat moet je verder zelf beslissen. Vaccineren is niet verplicht, je mag de vaccinaties in principe ook weigeren of uitstellen, maar ik zou me daar nog even goed in verdiepen.
Make your own kind of music.
pi_174665232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:22 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Reizen is niet erg nee, tot je drie uur op je gehechte blauwe doos moet zitten of met de open wond van je keizersnede :') Maar goed, dat moet je verder zelf beslissen. Vaccineren is niet verplicht, je mag de vaccinaties in principe ook weigeren of uitstellen, maar ik zou me daar nog even goed in verdiepen.
Ok, uitstellen is mogelijk dus. Goed, dan weet ik voldoende. :)
pi_174665319
LuDann, heel veel sterkte, wat heftig zeg ;( :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174665331
Net de hartactiecheck echo gehad (omdat met 5.3 een opstarthartje te zien was, lees: veel te langzaam)

en de baby is exact 5 dagen gegroeid en had een prachtig kloppend hartje.

Verder blijft het een wetenschappelijk raadsel

ipv 3/4 juni is de uiteindelijke UD 20 Juni
:')
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 09:32:48 #138
382129 crew  Donna
pi_174665339
Enorm veel sterkte Ludann, het is al zo heftig en dan moet je dit ook nog tijdens je zwangerschap meemaken. :*
pi_174665428
LuDann heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk valt de behandeling voor je moeder mee.
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 09:42:25 #140
382129 crew  Donna
pi_174665493
quote:
17s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Net de hartactiecheck echo gehad (omdat met 5.3 een opstarthartje te zien was, lees: veel te langzaam)

en de baby is exact 5 dagen gegroeid en had een prachtig kloppend hartje.

Verder blijft het een wetenschappelijk raadsel

ipv 3/4 juni is de uiteindelijke UD 20 Juni
:')
*O* Zolang alles goed is met de baby is het oké toch? Feli!
pi_174665538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

*O* Zolang alles goed is met de baby is het oké toch? Feli!
Ja, ze zei gewoon dat alles er echt heel mooi uitzag en de groei ook perfect is gezien de afgelopen echometingen. dus vanaf nu gewoon genieten (en ik weet ook dat ik dat vanaf nu pas echt kan :) )
pi_174665728
Sterkte LuDann, hoop dat alles goedkomt en er geen nevenbevindingen zijn bij je mam. :*
pi_174665849
LuDann, mijn vader heeft op intensive care gelegen met een lange en spannende herstelperiode tijdens mijn zwangerschap. Ik vond dat ook erg zwaar, zowel fysiek (na werk nog op bezoek gaan in het ziekenhuis en de zorg voor een peuter) als mentaal. Voor mijn vader was het wel weer een extra reden om te knokken want hij wilde graag zijn kleinkind nog zien. Hoe dan ook, het is heftig en zwaar wat er op je bordje komt en al helemaal nu. Heel veel sterkte!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174665979
En hier hebben we het portie kanker ook flink gehad, mijn ex kreeg het tijdens mijn zwangerschap van de eerste, en ikzelf afgelopen Maart (ik ben gelukkig helemaal genezen) Maar wat een spanning brengt het met zich mee, vooral de tijd tussen uitslagen is zenuwslopend. Heel veel sterkte gewenst :*
pi_174666410
Egopost... Hij doet het!!!!! *O* :'( O+
pi_174666516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Egopost... Hij doet het!!!!! *O* :'( O+
:'( O+ *O*
Zelfs ik moet ervan huilen! YES!!!!
pi_174666531
quote:
17s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Net de hartactiecheck echo gehad (omdat met 5.3 een opstarthartje te zien was, lees: veel te langzaam)

en de baby is exact 5 dagen gegroeid en had een prachtig kloppend hartje.

Verder blijft het een wetenschappelijk raadsel

ipv 3/4 juni is de uiteindelijke UD 20 Juni
:')
O+, super fijn!
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 10:38:33 #148
382129 crew  Donna
pi_174666554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Egopost... Hij doet het!!!!! *O* :'( O+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_174666570
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Egopost... Hij doet het!!!!! *O* :'( O+
samen egotripperen, twee knipperlichtjes <3
pi_174666609
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

samen egotripperen, twee knipperlichtjes <3
Zo fijn voor jullie! Want wat was het spannend.
pi_174666631
Ja man, je wil echt wel geloven dat het een opstarthartje is, maar EN twee weken áchterlopen' en een te langzaam hart.. tsja, dan zit je echt niet lekker hoor :P
Nu 100% los <3
pi_174666654
Knipperende hartjes, wat fijn! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174666726
Wat fijn, Kleurdoos en DND! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174666851
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:34 schreef Waterdruppel het volgende:
Over dragen gesproken. Een vriendin van mij stuurde deze link : www.babydragen.eu
Hier kun je ook draagzakken huren voor je er een aanschaft 😃
Wat een goeie tip! Dank! Opgeslagen.

En wow KD en DnD wat een goed nieuws!!!!! *O* *O* *O* *O*

Ik hoop dat je snel naar huis mag Malteser!
Dit, dat, alles.
pi_174666973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

samen egotripperen, twee knipperlichtjes <3
yes!!!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_174667011
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

yes!!!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Wat is je UD?
pi_174667079
Knipperlichtjes voor Kleurdoos en DND O+ *O* yay!
pi_174667196
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Wat is je UD?
geen idee :@ het was heel moeilijk te vinden. Eerst inwendig, helemaal niks te vinden. Toen via de buik. Kindje zo gevonden maar de hartslag niet. Ze was al aan het slecht nieuws praatje begonnen had ik het idee. Gelukkig hartje gezien, en gehoord! Eerst die van mij en die was bijna net zo snel _O-

Dus geen ud gevraagd... over drie weken de termijn echo. Ik denk 8 juni
pi_174668044
Ego: ik mag naar huis!!!! *O* *G*

[ Bericht 28% gewijzigd door Malteser op 26-10-2017 12:19:13 ]
pi_174668096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:53 schreef Malteser het volgende:
Ego: ik mag naar huis!!!! *O* -*G*
ja!!!! Dat is nog veel beter!!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_174668101
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:53 schreef Malteser het volgende:
Ego: ik mag naar huis!!!! *O* -*G*
Yeaah! Wat goed! Geniet ervan thuis O+ *O*
pi_174668298
Hartjes O+ O+
Malteser naar huis *O*
Wat een goed nieuws vandaag!
Protège moi de mes désirs.
pi_174668683
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hartjes O+ O+
Malteser naar huis *O*
Wat een goed nieuws vandaag!
Dit!!

Wat fijn malteser *O*
pi_174668794
Jompels voor kloppende hartjes en Malteser eindelijk naar huis. *O* *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174668807
Geweldig nieuws Malteser!! *O* *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_174668823
Wat fijn malteser <3
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 12:34:59 #167
382129 crew  Donna
pi_174668830
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:53 schreef Malteser het volgende:
Ego: ik mag naar huis!!!! *O* *G*
Oh yes, super!! *O*
pi_174668835
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
Dit, dat, alles.
pi_174668846
*O* Super Malteser!

En yay voor kloppende hartjes O+ O+
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 12:36:37 #170
382129 crew  Donna
pi_174668865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
Mijn vriend gaat mee naar de partneravond van de cursus en we gaan samen naar de informatieavond van het ziekenhuis. Daarnaast is er ook nog een informatie avond bij onze VK zelf, speciaal voor partners. Boeken weet ik niet, maar misschien heeft jouw VK praktijk ook wel speciale avonden voor papa's?
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:38:56 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174668901
Ik hoor hier vooral goede verhalen (bij broer enzo) over 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' en bij de Babysuperstore was een hele tafel papaboeken...

[gaat weer meelezen}
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174668930
Kloppende hartjes voor DnD en KD *O*
Malteser naar huis *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174668940
kiek <3

en van Lucy heb ik m ook op 6wk2 dagen!
pi_174668982
Kloppende hartjes voor Kleurdoos en DnD *O*
Malteser naar huis *O* Lekker genieten van je eigen bed en snel weer aansterken :Y
pi_174669184
positieve vibes hier!

Hartjes voor KD en DND *O*

Malteser naar huis! *O*

philomijn ik zou voor een boek gaan dat aansluit bij je man. Hier was dat commando papa, een boek geschreven op basis van militaire termen ed. Met wat humor heel wat praktische informatie. We liepen er toevallig tegenaan en konden hem niet laten liggen. Maar kan me voorstellen dat dit bij sommigen mannen juist niet past..
pi_174669402
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
http://www.dewereldvansno(...)apsboek-voor-mannen/
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174669601
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 07:15 schreef Malteser het volgende:
LuDann
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede reis vandaag!

DnD, mijn duimen draaien vanochtend voor jullie!

Jagar, hoe was je vlucht?
Vlucht was prima. Totdat we geland waren en mini onze kinderwagen op een bagage karretje weggereden zag worden. Instant drama, hij maakte zich zo'n zorgen over de kinderwagen... O+

Mijn proefschrift ingeleverd, en nu zit ik in een café terwijl mini ligt te tukken in de kinderwagen. Perfect!

Ik denk trouwens dat ik de baby voel. Misschien beetje vroeg met nog geen twaalf weken. Ook maar heel soms, maar toch..
pi_174669605
Woohoo knipperhartjes en Malteser weer terug naar huis *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
Ik zat hier naar te kijken: http://vadercursus.nl/
Moet ook eens even kijken of via de VK van mijn vrouw wat aan cursus/voorlichting is, dan kan ik wel daarmee en een boek af.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174669660
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:53 schreef Malteser het volgende:
Ego: ik mag naar huis!!!! *O* *G*
*O*

En ik jompel ook voor de goede echo's!
pi_174670318
Hallo Iedereen,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik hoop dat jullie er allemaal met volle teugen van genieten. Ik heb een vraag, ik heb een kleine vragenlijst ter ondersteuning van mijn plannen. Het zijn wat algemene vragen en vragen over gebruik van offline en online media. Het is gemaakt in google formulieren en de gegevens zijn anoniem en gaan niet naar derden.Mijn doelgroep is zwangere vroruwen en vrouwen die recent zijn bevallen. Ik zou het heel fijn vinden als jullie de moeite zouden willen nemen deze in te vullen. Dit is de link

https://goo.gl/forms/mB6BCmzTWAdf7xMj2

Als jullie de moeite willen nemen heel graag en mijn hartelijke dank, dit is geplaatst met toestemming van Stormqueen. Het kan zijn dat je de vragenlijst ook tegen komt in andere topics.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 13:57:55 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_174670454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:52 schreef masterview het volgende:
Hallo Iedereen,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik hoop dat jullie er allemaal met volle teugen van genieten. Ik heb een vraag, ik heb een kleine vragenlijst ter ondersteuning van mijn plannen. Het zijn wat algemene vragen en vragen over gebruik van offline en online media. Het is gemaakt in google formulieren en de gegevens zijn anoniem en gaan niet naar derden.Mijn doelgroep is zwangere vroruwen en vrouwen die recent zijn bevallen. Ik zou het heel fijn vinden als jullie de moeite zouden willen nemen deze in te vullen. Dit is de link

https://goo.gl/forms/mB6BCmzTWAdf7xMj2

Als jullie de moeite willen nemen heel graag en mijn hartelijke dank, dit is geplaatst met toestemming van Stormqueen. Het kan zijn dat je de vragenlijst ook tegen komt in andere topics.
maak anders gewoon even een apart topic aan, dat is overzichtelijker voor jou. Kun je ook vragen beantwoorden ;)
disclaimer
pi_174670669
Knipper voor Kleurdoos en DnD *O*
Malteser naar huis *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
dit was ook de reactie van mijn man.
ik ga niet naar centering pregnancy maar we gaan samen naar een uitgebreide cursus die wordt aangeboden door de VK.

er kwam hier in het topic toen nog een leuke vadercurus voorbij maar die zit hier helaas niet in de buurt.
pi_174670694
'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' is ontzettend grappig, maar niet echt heel informatief ;)
Er zijn wat dat betreft echt betere boeken op de markt denk ik.

Edit: *O* voor thuis zijn, Malteser! Lekker Twix platknuffelen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174670698
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:18 schreef Karstman het volgende:
Woohoo knipperhartjes en Malteser weer terug naar huis *O*

[..]

Ik zat hier naar te kijken: http://vadercursus.nl/
Moet ook eens even kijken of via de VK van mijn vrouw wat aan cursus/voorlichting is, dan kan ik wel daarmee en een boek af.
Die is leuk :)

hij heeft ook een boek. Aanpakken voor Vaders heet het geloof ik. Ah gevonden, hier: https://www.bol.com/nl/f/(...)rs/9200000011356212/
:)
pi_174670825
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dank. Maar ik zou niet bijvoorbeeld met vier weken kunnen reizen, vanwege de vaccinaties?
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:16 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ik vraag me af of jij zelf al wel in staat bent en zin hebt om na vier weken te reizen, maar dat terzijde. Mignonne zegt dat het wel kan, je moet het zelf weten, maar dat je moet overwegen of je het WILT.
Dit dus.
Medisch gezien val je onder de zorg van de verloskundige of gynaecoloog tot 6 weken na de geboorte. Die periode wordt afgesloten met een nacontrole. De meeste problemen vinden plaats binnen de eerste 10 dagen na de geboorte zo'n beetje, daarom controleren we dan intensiever. Maar er zijn wel complicaties bekend die erom berucht zijn dat ze in die 6 weken nog plaats kunnen vinden. Zo zijn er bepaalde stollingsstoornissen waarbij er een piek/shift plaats vindt in wisseling van stollingsfactoren rond 3 weken na de bevalling, gevolg dat iemand ineens weer (gevaarlijk) veel kan vloeien. Idem met wondgenezing. Het komt voor dat mensen toch een wondinfectie oplopen in de wond van een knip of een keizersnede. Ik denk niet dat je dan lekker in een vliegtuig zit.
En als persoonlijke overweging, bekijk en overweeg hoe de vaccinatiegraad is in het gebied waar je heen gaat. Natuurlijk kun je er voor kiezen je kindje uitgesteld te vaccineren, of helemaal niet, net wat je zelf wilt. Maar in Nederland hebben mensen die deze keuze maken veelal de luxe van een relatief goede herd-immunity (delen van de biblebelt uitgezonderd...).

However, je moet het helemaal zelf weten uiteraard, zoals met alles. Er is in ieder geval geen wettelijk uitreisverbod voor baby's van een bepaalde leeftijd oid.
:)
pi_174670977
Hoi...

Ik hen afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en wil graag meepraten.
Nu 13 weken en 4 dagen.
Uitgerekend op 29 april.

Ik heb al een zoon van bijna 6 jaar ( 5 nov)

pi_174671056
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:34 schreef Annegirly27 het volgende:
Hoi...

Ik hen afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en wil graag meepraten.
Nu 13 weken en 4 dagen.
Uitgerekend op 29 april.

Ik heb al een zoon van bijna 6 jaar ( 5 nov)

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en welkom! :)

Hoe voel je je?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_174671228
Ik voel me goed. Misselijkheid is bijna zo goed als weg.

Helaas wel net mijn schoonmoeder overleden ( eind Augustus) en uitgerekend vlak na mijn moeders sterfdag ( die is in april 2016 overleden )
pi_174672585
Kleurdoos DnD en Malteser, jeej! *O*
pi_174672668
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:35 schreef Philomijn het volgende:
Vraag: nu ik Centering Pregnancy ga doen zei mijn man nadenkend (heel schattig en logisch): oh, dan krijg jij alle info en dan moet ik dat uit tweede hand vernemen.

Dus, weten jullie een leuk, informatief boek (voor vaders?) over zwangerschappen, bevallingen, borstvoeding en baby’s en alles wat er bij komt kijken?
Ik doe ook centering, en wij hebben de eerste bijeenkomst afgesproken dat mannen erbij mogen zijn als ze dat willen. Elke bijeenkomst schuift er daarom wel een of meerdere mannen aan. Dus dat kan ook nog. Daarnaast een paar bijeenkomsten waar de mannen sowieso geacht werden aan te sluiten.

Verder als boek heeft mijn man 'aanpakken voor aanstaande vaders'. Heel praktisch boek, met echt informatie. Veel van die populaire boeken zijn vooral grappig (als het jouw soort humor is ;) ), maar niet heel informatief.
pi_174672685
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:34 schreef Annegirly27 het volgende:
Hoi...

Ik hen afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en wil graag meepraten.
Nu 13 weken en 4 dagen.
Uitgerekend op 29 april.

Ik heb al een zoon van bijna 6 jaar ( 5 nov)

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en welkom!
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:12:15 #192
409579 LuDann
All the way
pi_174672969
Malteser naar huis, wat ontzettend fijn! *O*

En DnD en KD allebei een knipper, wat fijn! *O*

Verder welkom aan Annegirly, gefeliciteerd!

Bedankt voor alle sterktewensen en soortgelijke verhalen. We hebben er wel vertrouwen in hoor, maar het gaat wel even zwaar worden natuurlijk. We gaan er gewoon voor, mealtrain opzetten met andere familie enzo en dan komen we er wel. Hopelijk is ze dan weer een beetje op de been als de baby er is. Wat dat betreft had het qua timing nog wel erger gekund.
pi_174673228
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:34 schreef Annegirly27 het volgende:
Hoi...

Ik hen afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en wil graag meepraten.
Nu 13 weken en 4 dagen.
Uitgerekend op 29 april.

Ik heb al een zoon van bijna 6 jaar ( 5 nov)

[ afbeelding ]
Welkom! En wat een mooie echo! O+
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:34:30 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_174673317
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:12 schreef LuDann het volgende:
Malteser naar huis, wat ontzettend fijn! *O*

En DnD en KD allebei een knipper, wat fijn! *O*

Verder welkom aan Annegirly, gefeliciteerd!

Bedankt voor alle sterktewensen en soortgelijke verhalen. We hebben er wel vertrouwen in hoor, maar het gaat wel even zwaar worden natuurlijk. We gaan er gewoon voor, mealtrain opzetten met andere familie enzo en dan komen we er wel. Hopelijk is ze dan weer een beetje op de been als de baby er is. Wat dat betreft had het qua timing nog wel erger gekund.
ik wilde jou ook nog even een hart onder de riem steken :* wat ongelooflijk klote, maar wat fijn dat ze goede kansen heeft. Zorg goed voor jezelf en elkaar, dit zijn de tijden waarin je echt verschil maakt voor elkaar, als familie. Hang in there :*
disclaimer
pi_174673490
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:34 schreef Annegirly27 het volgende:
Hoi...

Ik hen afgelopen dinsdag de termijnecho gehad en wil graag meepraten.
Nu 13 weken en 4 dagen.
Uitgerekend op 29 april.

Ik heb al een zoon van bijna 6 jaar ( 5 nov)

[ afbeelding ]
Ik zei toch; alleen maar goed nieuws vandaag. O+ Gefeliciteerd!
Protège moi de mes désirs.
pi_174673567
Ik lees dat er een hoop *O* uitgedeeld kunnen worden!
Wat een ontzettend fijn nieuws Malteser, ik hoop zo voor je dat de rest van de zwangerschap een stuk kalmer wordt :)

En goede echo's voor KD en DnD!*O*

LuDan, dat moet inderdaad een pittige tijd voor jullie zijn/worden. Ik hoop dat jullie veel lieve mensen in jullie omgeving hebben om op te vangen wat er op te vangen valt. Heel veel sterkte!
pi_174673802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

[..]

Dit dus.
Medisch gezien val je onder de zorg van de verloskundige of gynaecoloog tot 6 weken na de geboorte. Die periode wordt afgesloten met een nacontrole. De meeste problemen vinden plaats binnen de eerste 10 dagen na de geboorte zo'n beetje, daarom controleren we dan intensiever. Maar er zijn wel complicaties bekend die erom berucht zijn dat ze in die 6 weken nog plaats kunnen vinden. Zo zijn er bepaalde stollingsstoornissen waarbij er een piek/shift plaats vindt in wisseling van stollingsfactoren rond 3 weken na de bevalling, gevolg dat iemand ineens weer (gevaarlijk) veel kan vloeien. Idem met wondgenezing. Het komt voor dat mensen toch een wondinfectie oplopen in de wond van een knip of een keizersnede. Ik denk niet dat je dan lekker in een vliegtuig zit.
En als persoonlijke overweging, bekijk en overweeg hoe de vaccinatiegraad is in het gebied waar je heen gaat. Natuurlijk kun je er voor kiezen je kindje uitgesteld te vaccineren, of helemaal niet, net wat je zelf wilt. Maar in Nederland hebben mensen die deze keuze maken veelal de luxe van een relatief goede herd-immunity (delen van de biblebelt uitgezonderd...).

However, je moet het helemaal zelf weten uiteraard, zoals met alles. Er is in ieder geval geen wettelijk uitreisverbod voor baby's van een bepaalde leeftijd oid.
Bedankt voor de uitgebreide reactie. Ik beval ergens in juni en wil dan een maand later dus op vakantie. We willen het kind sowieso vaccineren, maar omdat we dan weg zijn kan het uitgesteld worden, heb ik begrepen. Het gaat trouwens om Marokko. Woon in de buurt van een Spaanse enclave (15 minuten rijden) en kan dus altijd in geval van nood naar een Spaanse ziekenhuis.
pi_174674004
Gefeliciteerd Dagennachtdromer met de goede echo, wat een opluchting *O* En Kleurdoos ook, wat een bizar verhaal met een goed einde *O* En Malteser naar huis, hoera *O*

En om in de jompelsfeer te blijven, wij gaan trouwen *O* Vandaag was echt een vreemde dag! Vanochtend ging ik eens goed uitzoeken hoe het nu zit met alles als we trouwen achterwege zouden laten. Nou heel veel gedoe en veel handiger dus om te trouwen :) Dus dat leek mij ineens een heel goed plan. Aan mijn vriend voorgesteld en die was het er helemaal mee eens *; En ging op zijn knieën :D
En toen moest ik huilen van blijdschap :P Niet dat het zo vreemd is, maar ik had eerder helemaal niets met trouwen. De laatste dagen vond ik het ineens jammer dat we niet allemaal dezelfde achternaam hebben en leek het me wel wat. En nu ben ik gewoon zo enorm blij dat het gewoon gaat gebeuren *O*

Mijn schoonzus en partner komen in november dus een paar dagen naar Nederland en dinsdag de 21e gaat het gebeuren. En het past gewoon precies, want iedereen kan die ochtend vrij krijgen w/

#hyper
pi_174674122
DnD *G*
Kleurdoos *G*
Malteser *G*
Annegirly *G*
DG *G*

Jompels voor iedereen! *G* :D
Wat een fijne berichten! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174674492
Annegirly, gefeliciteerd en welkom! *O*

Dorothy, wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik vind het ook zo leuk dat als onze kleine straks komt dat ik dezelfde achternaam heb :@

Ik ben vanmorgen weer goedgekeurd bij de VK, bloeddruk 110/78 en gewicht nu wel een kleine kilo aangekomen de afgelopen weken maar dat is ook niet zo raar in de laatste weken. Hartje ook weer even gehoord O+ en nog wat info gevraagd over het feit dat ze nog niet ingedaald is, inderdaad plat gaan liggen en gelijk VK bellen als de vliezen breken. Maar ze verwacht dat ze het nog wel gaat doen, ik hoop het ook. Volgende week nog de groei/liggingsecho.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174675119
quote:
17s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Net de hartactiecheck echo gehad (omdat met 5.3 een opstarthartje te zien was, lees: veel te langzaam)

en de baby is exact 5 dagen gegroeid en had een prachtig kloppend hartje.

Verder blijft het een wetenschappelijk raadsel

ipv 3/4 juni is de uiteindelijke UD 20 Juni
:')
Jij baart straks de nieuwe Jezus Christus. :')
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:36:29 #202
409579 LuDann
All the way
pi_174675278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wilde jou ook nog even een hart onder de riem steken :* wat ongelooflijk klote, maar wat fijn dat ze goede kansen heeft. Zorg goed voor jezelf en elkaar, dit zijn de tijden waarin je echt verschil maakt voor elkaar, als familie. Hang in there :*
Dank je wel, dat stel ik op prijs. :Y
pi_174676079
Malteser wat een goed nieuws, dat je al naar huis mag. Heerlijk weer met je mannen knuffelen en in je eigen bed slapen.

DND en KD een goede echo *O* *O*

DG dat hebben jullie snel kunnen regelen, gefeliciteerd.

Annegirly gefeliciteerd en welkom, het lijstje van 29 april wordt steeds langer!
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:18:05 #204
409579 LuDann
All the way
pi_174676139
DG, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wat leuk zeg! *O*

Rena goedgekeurd, fijn. O+ Hopelijk daalt ze snel in. :Y
pi_174676397
Ik zag trouwens bij Hema echt cutie pie kersttruitjes en rompertjes. O+
Mocht ze rond die tijd er al zijn dan stuur ik manlief er wel even op af. :+
pi_174677156
Malteser, wat heerlijk dat je weer thuis bent. O+. Laat alsnog goed voor je zorgen!
DG, van harte met je voorgenomen huwelijk!
Fijn dat je weer goedgekeurd bent, rena.

Ik zag vanochtend rond 10 uur dat ik bloedverlies had. Dat zorgde wel even voor een hartslag van 200, want bij de vorige bevalling had ik dat ook en dat bleek toen achteraf te komen door de behoorlijk vlotte ontsluiting. Ik voelde me helemaal niet prettig in mijn eentje, dus Baard is thuisgekomen, maar ik heb de rest van de dag tevergeefs op weeën zitten wachten. :') . }:|. Niks dus. Waarschijnlijk wordt dit een verhaal als 'Weet je nog, die keer dat je thuis moest komen omdat ik dacht dat de bevalling was begonnen en het vervolgens nog twee weken duurde?' :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174677317
DAD dat is ook zenuwslopend, was het eenmalig bloedverlies of hield het aan?

Rena fijn dat je weer goedgekeurd bent, nu maar hopen dat ze snel gaat indalen.
pi_174677356
Nee het houdt nog steeds aan. Niet veel, het stroomt er niet uit, maar ik heb er wel al een paar inlegkruisjes voor nodig gehad, zeg maar. Sorry als dit tmi is. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174677404
Kan me je eerste reactie wel voorstellen met jouw beval-snelheid van de vorige keer, DaD! :+
Klinkt ook wel spannend, maar tegelijkertijd is het ook inderdaad wel zo'n ding wat niks hoeft te betekenen. Ben wel benieuwd of je november nog gaat halen!

Fijn dat je weer goedgekeurd bent, rena! ;) Hopelijk daalt jullie dame inderdaad snel in!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174677533
Haha, ik kan er wel tegen. Ben benieuwd of het een voorbode is. Heb je de verloskundige al gebeld?
pi_174677650
Nee, ik heb de vk niet gebeld. Zolang er geen weeënactiviteit is, heeft dat niet zo veel zin, denk ik...

Ik voel me nu wel een beetje een tikkende tijdbom. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174677747
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik heb de vk niet gebeld. Zolang er geen weeënactiviteit is, heeft dat niet zo veel zin, denk ik...

Ik voel me nu wel een beetje een tikkende tijdbom. :').
Dat kan ik me wel voorstellen! Spannend zeg...
pi_174677748
Dat kan ik mij voorstellen, hopelijk hoef je niet te lang te wachten op de start van je bevalling.
pi_174678444
DAD, spannend!! Alhoewel ik met bloed wel meteen de vk zal bellen. :P Goed dat je zo rustig kan blijven!

Met yoga heb ik laatst geleerd dat als je afwisselend hier masseert met je duimen, dat je zo de weeen op kan wekken. :+ Het is het proberen waard. :*

Protège moi de mes désirs.
pi_174678853
Noh wat een goednieuwsdag vandaag *O* wat goed!

DaD, wat spannend. Ik zou denk ik de vk wel even bellen..
pi_174678994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Die is leuk :)

hij heeft ook een boek. Aanpakken voor Vaders heet het geloof ik. Ah gevonden, hier: https://www.bol.com/nl/f/(...)rs/9200000011356212/
Man heeft dit boek gelezen en vond het heel fijn. Precies genoeg info en heel duidelijk opgeschreven. Zelf vond ik het ook meer de moeite waard dan sommige andere boeken die ik heb gelezen. Het gaat echt heel concreet in op het laatste stukje zwangerschap, de bevalling en de kraamtijd.
pi_174679932
Iemand trouwens nog tips bij pijnlijke ribben? :{
Want ik krijg meer en meer het idee dat dat die vage pijn rechts onder mijn borst is waar ik het eerder over had en het wordt voorlopig eerder erger dan minder }:|

Overdag valt het over het algemeen nog wel mee, maar het wordt in de loop van de avond en vooral 's nachts erger, waardoor slapen nogal een uitdaging is. Paracetamol lijkt wel wat verlichting te bieden, maar toch slik ik dat liever niet al te veel...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:45:47 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_174679976
Ja, bevallen :+
En niet te veel voorover zitten / hangen maar echt overdreven achterover hangen op de bank haalt de druk er wel vanaf.
disclaimer
pi_174680252
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, bevallen :+
En niet te veel voorover zitten / hangen maar echt overdreven achterover hangen op de bank haalt de druk er wel vanaf.
Gaan nog een lange 4-6 weken worden dus :+
Ja, me lang maken en achterover hangen werkt inderdaad wel iets. Hopelijk lukt het op die manier om de boel wat minder te belasten vanaf morgen (verlof).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174681652
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w/
Protège moi de mes désirs.
pi_174681837
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef vencodark het volgende:
Ik zag trouwens bij Hema echt cutie pie kersttruitjes en rompertjes. O+
Mocht ze rond die tijd er al zijn dan stuur ik manlief er wel even op af. :+
Ja leuk he O+ Ik moet me echt inhouden nu met kleertjes kopen haha.

Twist, ik ken het probleem van de pijnlijke ribben, ik probeer 's avonds op de bank echt te gaan liggen en inderdaad niet voorover gebogen te zitten. 's Nachts ook erg gevoelig met omdraaien :{ Straalt het bij jou ook uit naar je rug?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174682915
quote:
18s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w/
God, wat een geregel en gedoe :o Raar ook dat die instanties niet op de hoogte zijn van de regels of even met elkaar kunnen communiceren daarover }:| Ik wens je wel veel plezier bij het verwelkomen van je man hier O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174685398
Duman, jeetje wat een gedoe zeg! :{
Kan me voorstellen dat je er even helemaal genoeg van hebt ja! Ik zou zeggen: schrijf het allemaal op, wie je wanneer gesproken hebt en wat ze zeggen. Op die manier kun jij laten zien dat je alles geprobeerd hebt.
En inderdaad voor nu vooral veel plezier en geluk ^) lijkt me een bijzonder moment! O+

Rena, nee bij mij is het echt heel lokaal, puur dat stukje net onder m'n borst. Op m'n rechterzij liggen is echt geen optie meer, links hooguit een uurtje ofzo. Slaap dus vooral op m'n rug, maar daar wordt de kleine weer heel druk van :')
Wonder boven wonder vannacht uiteindelijk toch nog prima geslapen gelukkig, dus nu onderweg naar m'n laatste werkdag! w/
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174685499
Twist, veel plezier op je laatste werkdag. Hier ook. Ben er aan toe. *O*

Dag begint al goed. Ik kom er op kantoor achter dat ik thuis kennelijk al in een hondendrol ben gestapt. ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174685607
:W . Het bloedverlies was inderdaad een voorteken: vannacht om 2 uur begonnen de weeën en om 4:49 uur is vervolgens onze dochter A.nne J.utta geboren. O+. Ze is prachtig, ontzettend lief en een natuurtalentje aan de borst.

Namen graag niet gebruiken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174685630
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
:W . Het bloedverlies was inderdaad een voorteken: vannacht om 2 uur begonnen de weeën en om 4:49 uur is vervolgens onze dochter A.nne J.utta geboren. O+. Ze is prachtig, ontzettend lief en een natuurtalentje aan de borst.

Namen graag niet gebruiken.
Ooh, toch! :D Wat rap en wat klinkt het allemaal goed en wat een fraaie namen zeg! O+ Ontzettend gefeliciteerd! Hoe voel je je verder? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174685664
Jaaaa, daar is ze! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Wat een snelle bevalling weer! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Is het opvangen van I. ook nog goed gegaan? Mooie namen heeft ze gekregen. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:03:54 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_174685668
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
:W . Het bloedverlies was inderdaad een voorteken: vannacht om 2 uur begonnen de weeën en om 4:49 uur is vervolgens onze dochter A.nne J.utta geboren. O+. Ze is prachtig, ontzettend lief en een natuurtalentje aan de borst.

Namen graag niet gebruiken.
hahaha, bijna dezelfde tijden als bij I!
Gefeliciteerd *O*
disclaimer
pi_174685680
DaD ja daar is ze! O+ *O* Wat een snelle weer! Gefeliciteerd, mama van 2!
Ben benieuwd hoe de ontmoeting met I. was! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_174685681
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hahaha, bijna dezelfde tijden als bij I!
Gefeliciteerd *O*
Ja, klopt. :D. Toen was het half drie en 4:55 uur.

I heeft er grotendeels doorheen geslapen. Hij was even wakker, toen is Baard bij hem gaan kijken en is hij weer gaan slapen. Na de bevalling was hij er wel vrij snel bij, maar dat vond ik alleen maar fijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174685691
Wooh wat een snelle bevalling! Gefeliciteerd DaD! *O*
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174685693
Oh wauw, gewoon thuis bevallen met I. een deur verderop! :D Lijkt me zowel maf als heel mooi! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:09:17 #233
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_174685697
Oh DAD jij vluggerd O+ Van harte met jullie dochter! *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_174685703
Mooie namen DaD! Gefeliciteerd :*

Twist & Kris laatste werkdagen, dat lijkt me heerlijk ;)
pi_174685719
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
:W . Het bloedverlies was inderdaad een voorteken: vannacht om 2 uur begonnen de weeën en om 4:49 uur is vervolgens onze dochter A.nne J.utta geboren. O+. Ze is prachtig, ontzettend lief en een natuurtalentje aan de borst.

Namen graag niet gebruiken.
O+ O+ O+ O+ O+ *O* w/ *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:15:38 #236
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_174685746
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, klopt. :D. Toen was het half drie en 4:55 uur.

I heeft er grotendeels doorheen geslapen. Hij was even wakker, toen is Baard bij hem gaan kijken en is hij weer gaan slapen. Na de bevalling was hij er wel vrij snel bij, maar dat vond ik alleen maar fijn.
Apart van die tijden he, mijn meiden zijn op exact hetzelfde tijdstip geboren <3

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O*
pi_174685749
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

I heeft er grotendeels doorheen geslapen. Hij was even wakker, toen is Baard bij hem gaan kijken en is hij weer gaan slapen. Na de bevalling was hij er wel vrij snel bij, maar dat vond ik alleen maar fijn.
Aww, klinkt dat even relaxed zeg! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174685759
Gefeliciteerd!! *O*
pi_174685807
Jaaaaa, DaD, dus toch!! Gefeliciteerd!! Niks meer een week of twee weken wachten, gewoon een prachtige dochter rijker. Wat een fantastisch mooi nieuws! *O*
pi_174685812
Gefeliciteerd DaD *O* O+
pi_174685851
Dat klinkt heerlijk DaD, van harte gefeliciteerd! O+
pi_174685875
Dad gefeliciteerd, ik was al benieuwd of het een voorteken was geweest!
Wat een mooie namen.
Weer een vlotte bevalling, kijk je er goed op terug?

KrisvC en twist, succes met de laatste werkdag!

DUMAN wat een gedoe zeg, succes ermee, hopelijk krijg je alles op tijd geregeld.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:28:39 #243
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174685878
Wat een goed nieuws op deze ochtend! Van harte gefeliciteerd met je dochter DaD O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174685928
Gefeliciteerd DaD! *O*
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:47:55 #245
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_174686074
Gefeliciteerd DaD *O*
pi_174686077
DaD, gefeliciteerd *O* wat mooi, dat je hele gezin in huis was met de bevalling O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174686096
Gefeliciteerd DaD !
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:53:16 #248
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_174686139
Gefeliciteerd dad! *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_174686154
Toch voortekenen dus dad *O*
Gefeliciteerd met jullie dochter, en wat fijn lijkt me dat, dat I gewoon thuis lag te slapen O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174686160
Gefeliciteerd DaD! *O* Wat fijn dat het kon gaan zoals je van tevoren hoopte! Prachtige namen heeft jullie dochter gekregen O+ Geniet van elkaar!
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:55:44 #251
382129 crew  Donna
pi_174686171
Gefeliciteerd DaD!
pi_174686183
DAD! Gefeliciteerd *O* *G* O+
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:58:13 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174686205
Gefeliciteerd DaD! Genieten van jullie dochter O+

En zo maf, toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik meteen: de dochter van DaD is vast geboren vannacht! :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174686264
Gefeliciteerd DaD! *O* *O*
pi_174686307
Gefeliciteerd DaD *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:06:02 #256
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_174686319
Gefeliciteerd DaD! *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174686349
Wow DaD!!! Wat een vlotte bevalling! Klinkt als heel relaxed! (Voor zover dat kan.) Was JufMariska er bij? Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! O+ *O*
Dit, dat, alles.
pi_174686381
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:08 schreef Philomijn het volgende:
Wow DaD!!! Wat een vlotte bevalling! Klinkt als heel relaxed! (Voor zover dat kan.) Was JufMariska er bij? Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! O+ *O*
:Y
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_174686448
Dank voor de tips over boeken voor vaders! Ik had al een lijstje gemaakt op bol.com en de boeken die jullie noemden stonden er allemaal op, maar dan ga ik voor Aanpakken voor Vaders aangezien die door meerderen getipt werden! En ook een goede tip om de mannen aan te laten sluiten bij CP! Ik zal eens vragen hoe dat bij onze cursus zit. We gaan ook samen een cursus hypnotbirthing doen maar volgens mij is dat vnml gericht op de bevalling.

Annegirly welkom!!

Duman wat een stom gedoe zeg! :( Ik heb er ook zo’n hekel aan als men elkaar tegenspreekt. Allerlei Belastingdienstfrustraties komen gelijk naar boven. :') Wel een heerlijk vooruitzicht dat ie er bijna is!

Twist, die ribben klinken heel pijnlijk. :{ Misschien helpt het streng toespreken van je kind? :7

LuDann, heel veel sterkte deze periode. :* Het klinkt wel alsof jullie familie er voor elkaar kan zijn.

DG trouwen!!! O+ O+ O+ Weten jullie al hoe jullie het gaan aanpakken? Ik ben vorig jaar getrouwd en die dag was zo magisch O+ Zou elke minuut over willen doen.

Rena goedgekeurd *O* Still going strong!

Venco die zegt dat KD de nieuwe Jezus gaat baren hahahaha _O- Hopelijk blijft alles nu voorspoedig gaan!

Kriscv, zoiets zou mij nou ook kunnen gebeuren. En nu blijf je het zeker de hele dag ruiken... :X

De ergste misselijkheid is sinds een paar dagen voorbij en daar ben ik zoooo blij mee. Dank u hormonen! Tegelijkertijd begint het besef ook te komen dat we een heuse baby krijgen. :') :o Volgende focus is kraamzorg regelen...
Dit, dat, alles.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:41:05 #260
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_174686899
Gefeliciteerd DaD!! *O* Mooie namen!
pi_174687105
Gefeliciteerd DaD!! Wat een mooie naam O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:56:29 #262
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_174687195
DaD gefeliciteerd! *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_174687246
Gefeliciteerd DaD! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_174687401
Gefeliciteerd DaD *O*
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:15:31 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174687528
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
:W . Het bloedverlies was inderdaad een voorteken: vannacht om 2 uur begonnen de weeën en om 4:49 uur is vervolgens onze dochter A.nne J.utta geboren. O+. Ze is prachtig, ontzettend lief en een natuurtalentje aan de borst.

Namen graag niet gebruiken.
Aaah, ze is er al! Gefeliciteerd met jullie dochter! O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_174687558
DAD, wat goed! Gefeliciteerd!! Geniet van je mooie dochter!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174687559
Gefeliciteerd!!! *O*
pi_174687663
DaD O+ Van harte gefeliciteerd *O*
Make your own kind of music.
pi_174687729
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_174688253
Gefeliciteerd DaD! Mooie namen O+ *O*
pi_174688366
DaD wat klinkt dat fijn! Van harte gefeliciteerd! *O*
pi_174688828
*O* Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! O+
pi_174689195
Dad! Van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_174689307
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_174689333
DaD, wat doe je nou :o Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174689372
DAD gefeliciteerd *O*
mooie naam ;)

hier belde de VK met een goede NIPT O+
pi_174689544
DaD Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan *O*
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:15:52 #278
382129 crew  Donna
pi_174689550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:03 schreef Elleska het volgende:
DAD gefeliciteerd *O*
mooie naam ;)

hier belde de VK met een goede NIPT O+
*O*
Yes, gefeliciteerd!
pi_174689553
DaD gefeliciteerd met jullie dochter en zusje O+ *O*
pi_174689838
DaD, gefeliciteerd met jullie meisje! *O* En wat een prachtige namen heeft ze gekregen :)
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:08:33 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_174690290
Gefeliciteerd DaD! *O* Mooie namen O+
pi_174690421
Fijn Elleska! *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174690538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:03 schreef Elleska het volgende:
DAD gefeliciteerd *O*
mooie naam ;)

hier belde de VK met een goede NIPT O+
dat is ook een fijn bericht! Gefeliciteerd! *O*
pi_174690540
En ook *O* voor Elleska, wat een goed nieuws!
pi_174690835
Gefeliciteerd DaD! *O* mooie namen heeft ze.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:12:52 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174691338
DaD, van harte gefeliciteerd. Kan ik ergens tekenen voor zo'n bevalling?

Elleska, wat een goed bericht zo op de vrijdag. Opgelucht het weekend in!
pi_174692688
Ik las pijnlijke ribben, irritante ambtenaren, goede NIPT en natuurlijk baby voor DaD *O*

Wij zijn net terug uit de dierentuin en nu even bijkomen op de bank. Straks naar vk! Gewoon de eerste keer dat ik niet tussendoor geweest ben. Voelt als een mijlpaaltje ofzo...
pi_174692767
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_174692794
:W Met uiteraard toestemming van DaD & Baard mag ik een paar foto's laten zien O+
Het was zo mooi! En DaD deed het fan-tas-tisch! En Baard ook natuurlijk :) En die lieve I die -net wakker- van oortje tot oortje straalde bij het zien van z'n Zus *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_174692818
Prachtige foto’s! O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:37:29 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_174692869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:33 schreef JufMariska het volgende:
:W Met uiteraard toestemming van DaD & Baard mag ik een paar foto's laten zien O+
Het was zo mooi! En DaD deed het fan-tas-tisch! En Baard ook natuurlijk :) En die lieve I die -net wakker- van oortje tot oortje straalde bij het zien van z'n Zus *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
disclaimer
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:38:21 #292
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_174692885
Mnoh O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_174692889
Oh wow, wat een prachtige foto's O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174693037
O+ O+ O+
pi_174693039
Wauw O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:49:58 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_174693062
goed, bij een hypothetische derde huur ik ook een fotograaf.
disclaimer
pi_174693098
Wauw, allemaal! Maar die laatste van grote broer O+
pi_174693103
Wat een mooie foto's O+ O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:52:17 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174693104
O+ O+ O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_174693255
Prachtig JufMariska O+
Dit, dat, alles.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:04:48 #301
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_174693337
Ahhhh zo mooi O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:04:48 #302
149959 SQ
snelle trees
pi_174693338
ik slot 'm wel even ;)

- ja saskia jonge! :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')