abonnement Unibet Coolblue
pi_174636027
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.
:)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:58:35 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174636085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

High velocity ? AR-15, AK47 ? Nee, En ik heb nergens gelezen dat dat mogelijk is, anders had ik dat ook gepost. Misschien kan jij e.a. hier wat vinden. Misschien ook iets over high velocity GSW's to the head suvival rates vinden? I'd be very interested if you can.
Jij wel ?
Ah deze Rus is eigenlijk dood?

vreemd hij oogt redelijk levendig..
Nja we zullen hem maar gaan begraven dan :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174636113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Alweer caps om kracht bij te zetten? Afijn ik wacht ook op antwoord op bovenstaande vragen van een paar posts geleden. Niemand van jullie heeft daar antwoord op kunnen geven. Next!
Oh jee mop, 4 hoofdlettertjes. Vind je uitroeptekens ook vervelend? Dan hou ik daar voortaan rekening mee.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:01:02 #4
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636161
Doe eens lief
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:02:31 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174636205
quote:
Bij zo'n groot evenement met zoveel mensen en zoveel smartphones vind ik dat heel raar ja.
zeker ook omdat de beelden die we dan wel te zien hebben gehad ook niet de indruk geven dat er daar een verschrikkelijke slachtpartij gebeurde.
Nu begeef je je op glad ijs. De meerderheid vindt dat er niets mis is met het verhaal en de beelden. Van 9.11 tot aan Vegas, van Gene tot Braden ze geloven het allemaal. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:03:14 #6
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174636224
Ik vond hier wel wat goede vragen tussen staan. De reacties waren volgens mij alleen niet serieus. Misschien kan dat nu wel?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vond de punten wat die trauma surgeon aanhaalde best interessant

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it.

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.

Misschien dat iemand dit kan verklaren en zie ik het licht? Nu niet aankomen met het antwoord dat iedereen zich uit kan geven voor trauma surgeon want daar gaat het niet om, ik wil daar gewoon eens een rationeel antwoord op vinden.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:06:51 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174636308
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nu begeef je je op glad ijs. De meerderheid vindt dat er niets mis is met het verhaal en de beelden. Van 9.11 tot aan Vegas, van Gene tot Braden ze geloven het allemaal. :{w
zolang we niet verder komen dan het is een hoax zonder doel.
En zonder bewijs, behalve, dat je het denkt ..
Komen we gewoon niet veel verder!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:07:04 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636319
Er mag eerst wel een verklaring komen waarom dit zogenaamd goede punten zijn. Met een (zogenaamde) traumachirurg heeft het niet veel van doen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:07:35 #9
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nu begeef je je op glad ijs. De meerderheid vindt dat er niets mis is met het verhaal en de beelden. Van 9.11 tot aan Vegas, van Gene tot Braden ze geloven het allemaal. :{w
Hou eens op met dit gezuig.
pi_174636335
Ik vind de vragen absoluut niet intelligent overkomen, maargoed, speciaal voor Dokter Cad:

1.) Dit is geen vraag, maar een aanname. Ik ken verder geen andere events waar wel duidelijk overal EHBO wordt gegeven.

2.) Als jij iemand uit een slagader bloed ziet spuiten, ga je dan een filmpje ervan maken? Lekker ben je dan.

3.) Wederom geen vraag, maar een aanname. Als de schrijver het niet heeft gezien, is het niet waar? Jaja. :')

4.) Welk bewijs verwacht je? "No evidence that any of them have sustained gunshot wound(s)." Right, dus je wilt een closeup van iemand die z'n kleren heeft uitgedaan zodat jij het onbetwistbaar als schotwond kunt identificeren?

5.) Je denkt echt dat mensen in de operatiekamers videos binnen mogen om een video'tje te maken? _O-

6.) Alsof jij of iemand die geen naaste familie is de death certificate krijgt. Dream on, dat is geen standard practice, dus volkomen normaal.

7.) Weer hetzelfde gelul, ik word er een beetje moe van.

8 en 9.) Dat was 2 maanden verschil, en die mensen werden 25$ per uur ofzo betaald. Denk jij dat honderden mensen, plus familie en getuigen, dus echt 10-duizenden, hun bek houden omdat ze hetzelfde loon krijgen als bij een hamburgertent? Naieve gedachte.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:07:52 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174636344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:03 schreef crisis_actor het volgende:
Ik vond hier wel wat goede vragen tussen staan. De reacties waren volgens mij alleen niet serieus. Misschien kan dat nu wel?

[..]

Was jij aanwezig?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:11:27 #12
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174636468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:
Er mag eerst wel een verklaring komen waarom dit zogenaamd goede punten zijn. Met een (zogenaamde) traumachirurg heeft het niet veel van doen.
Het is heel simpel.

Wanneer je met dergelijke wapens op mensen gaat schieten dan wordt het een kliederboel.
met 22000 camera's in de aanslag verwacht je iets te zien van die kliederboel. Meer dan niets in ieder geval.
pi_174636483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah deze Rus is eigenlijk dood?

vreemd hij oogt redelijk levendig..
Nja we zullen hem maar gaan begraven dan :)
Waar staat dat dit 'n direct hit of van 'n AK47 is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:12:44 #14
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174636527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef theguyver het volgende:

Was jij aanwezig?
Dat doet er niets toe.
pi_174636579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar staat dat dit 'n direct hit of van 'n AK47 is?
Je vraagt om dergelijk bewijs wat je zelf niet kan geven betreft Braden. Hij heeft gewoon een kogel in z'n kop overleefd. Tja, dat jij daar niet tegen kan is afgunst, geen hoax.
pi_174636602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:12 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Dat doet er niets toe.
Toch wel, veel informatie kan je enkel beoordelen als je er bij was.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:15:07 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174636626
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hou eens op met dit gezuig.
Is geen gezuig. Sorry want het is gewoon zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef illusions het volgende:
Ik vind de vragen absoluut niet intelligent overkomen, maargoed, speciaal voor Dokter Cad:

1.) Dit is geen vraag, maar een aanname. Ik ken verder geen andere events waar wel duidelijk overal EHBO wordt gegeven.

2.) Als jij iemand uit een slagader bloed ziet spuiten, ga je dan een filmpje ervan maken? Lekker ben je dan.

3.) Wederom geen vraag, maar een aanname. Als de schrijver het niet heeft gezien, is het niet waar? Jaja. :')

4.) Welk bewijs verwacht je? "No evidence that any of them have sustained gunshot wound(s)." Right, dus je wilt een closeup van iemand die z'n kleren heeft uitgedaan zodat jij het onbetwistbaar als schotwond kunt identificeren?

5.) Je denkt echt dat mensen in de operatiekamers videos binnen mogen om een video'tje te maken? _O-

6.) Alsof jij of iemand die geen naaste familie is de death certificate krijgt. Dream on, dat is geen standard practice, dus volkomen normaal.

7.) Weer hetzelfde gelul, ik word er een beetje moe van.

8 en 9.) Dat was 2 maanden verschil, en die mensen werden 25$ per uur ofzo betaald. Denk jij dat honderden mensen, plus familie en getuigen, dus echt 10-duizenden, hun bek houden omdat ze hetzelfde loon krijgen als bij een hamburgertent? Naieve gedachte.
Gebakken lucht antwoorden wat totaal geen rationele verklaring geeft aan gestelde punten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174636658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is geen gezuig. Sorry want het is gewoon zo.

[..]

Gebakken lucht antwoorden wat totaal geen rationele verklaring geeft aan gestelde punten.
Gebakken lucht vragen en stellingen die totaal geen rationele verklaring geven aan gestelde punten.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:16:01 #19
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174636669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:07 schreef illusions het volgende:
Ik vind de vragen absoluut niet intelligent overkomen, maargoed, speciaal voor Dokter Cad:

1.) Dit is geen vraag, maar een aanname. Ik ken verder geen andere events waar wel duidelijk overal EHBO wordt gegeven.

2.) Als jij iemand uit een slagader bloed ziet spuiten, ga je dan een filmpje ervan maken? Lekker ben je dan.

3.) Wederom geen vraag, maar een aanname. Als de schrijver het niet heeft gezien, is het niet waar? Jaja. :')

4.) Welk bewijs verwacht je? "No evidence that any of them have sustained gunshot wound(s)." Right, dus je wilt een closeup van iemand die z'n kleren heeft uitgedaan zodat jij het onbetwistbaar als schotwond kunt identificeren?

5.) Je denkt echt dat mensen in de operatiekamers videos binnen mogen om een video'tje te maken? _O-

6.) Alsof jij of iemand die geen naaste familie is de death certificate krijgt. Dream on, dat is geen standard practice, dus volkomen normaal.

7.) Weer hetzelfde gelul, ik word er een beetje moe van.

8 en 9.) Dat was 2 maanden verschil, en die mensen werden 25$ per uur ofzo betaald. Denk jij dat honderden mensen, plus familie en getuigen, dus echt 10-duizenden, hun bek houden omdat ze hetzelfde loon krijgen als bij een hamburgertent? Naieve gedachte.
Nou, het is een poging. Daarvoor het duimpje omhoog.

Je antwoorden zijn alleen van lage kwaliteit en ik kan ze ook niet echt serieus nemen. Je geeft geen antwoord. Je wuift weg.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:16:23 #20
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:11 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Het is heel simpel.

Wanneer je met dergelijke wapens op mensen gaat schieten dan wordt het een kliederboel.
met 22000 camera's in de aanslag verwacht je iets te zien van die kliederboel. Meer dan niets in ieder geval.
Er zijn fotos te vinden van kort na het schieten waarbij de lijken nog in het veld liggen. Fotos van tijdens het schieten ook gewoon. Zoeken op eigen risico. Dus ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen.
pi_174636704
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:16 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Nou, het is een poging. Daarvoor het duimpje omhoog.

Je antwoorden zijn alleen van lage kwaliteit en ik kan ze ook niet echt serieus nemen.
Bedankt voor je duimpje - de antwoorden zijn van dezelfde kwaliteit zoals ik de vragen en stellinge beoordeel.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:17:09 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636723
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:16 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Nou, het is een poging. Daarvoor het duimpje omhoog.

Je antwoorden zijn alleen van lage kwaliteit en ik kan ze ook niet echt serieus nemen. Je geeft geen antwoord. Je wuift weg.
Dit is geen al te beste binnenkomer zo. Er wordt gewoon op punten ingegaan. Hou je dus gewoon bij de inhoud :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:17:33 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174636739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

High velocity ? AR-15, AK47 ? Nee, En ik heb nergens gelezen dat dat mogelijk is, anders had ik dat ook gepost. Misschien kan jij e.a. hier wat vinden. Misschien ook iets over high velocity GSW's to the head suvival rates vinden? I'd be very interested if you can.
Jij wel ?
Jouw eigen bronnen spreken nota bene over een 'wide range of damage'...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:18:15 #24
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174636773
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er zijn fotos te vinden van kort na het schieten waarbij de lijken nog in het veld liggen. Fotos van tijdens het schieten ook gewoon. Zoeken op eigen risico. Dus ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen.
foto's van tijdens het schieten? Die hebik niet gezien. Van dat veld wel.
pi_174636802
Overigens, een eenvoudige niet al te intelligente vraag, kan je onmogelijk met een antwoord belonen die de Nobelprijs gaat winnen. ;)
pi_174636885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:51 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Bij zo'n groot evenement met zoveel mensen en zoveel smartphones vind ik dat heel raar ja.
zeker ook omdat de beelden die we dan wel te zien hebben gehad ook niet de indruk geven dat er daar een verschrikkelijke slachtpartij gebeurde.
Nee - tis allemaal : "We gotta roll! OMG! OMG!" maar niks schokkend te zien is.
Dan wat sporadic gunfire GELUIDEN in 't achtergrond. Bijna 600 'slachtoffers' en niks over te zien is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174636894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:18 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

foto's van tijdens het schieten? Die hebik niet gezien. Van dat veld wel.
Hoe weet je of een foto tijdens of na het schieten is gebeurd? :')

Denk je dat veel mensen foto's gaan maken tijdens een dergelijke "turkey shoot?"

Zou jij je opstellen met iets tussen jou en de schutter (waardoor je dus geen foto's kan nemen), of ga je met risico voor eigen leven foto'tjes schieten?

Oorlogsjournalisten bestaan, maar die weten meestal van tevoren dat er een oorlog woedt. :P
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:21:34 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174636903
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:18 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

foto's van tijdens het schieten? Die hebik niet gezien. Van dat veld wel.
Dus dan zijn er toch fotos waar je eerder zei van niet. Geeft verder niet.

Maar hor bepaal je dan of een foto echt is? ;)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:23:07 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174636957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch wel, veel informatie kan je enkel beoordelen als je er bij was.
Don't feed the troll/clone ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:23:43 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174636971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Is geen gezuig. Sorry want het is gewoon zo.

[..]

Gebakken lucht antwoorden wat totaal geen rationele verklaring geeft aan gestelde punten.
Het zou helpen als rationele vragen werden gesteld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:24:13 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174636987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:11 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Het is heel simpel.

Wanneer je met dergelijke wapens op mensen gaat schieten dan wordt het een kliederboel.
met 22000 camera's in de aanslag verwacht je iets te zien van die kliederboel.
Meer dan niets in ieder geval.
Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174636999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
Weet jij wanneer die foto is gemaakt?
pi_174637001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je had liever meer slachtoffers gezien? Dan komt het geloofwaardiger over voor jou?
Natuurlijk niet. Hoe kom je bij zo'n domme vraag/gedacht weet ik niet. En jij heb mij 'ziek' genoemde. Wat a fckin joke.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:24:57 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637008
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Er zijn fotos te vinden van kort na het schieten waarbij de lijken nog in het veld liggen. Fotos van tijdens het schieten ook gewoon. Zoeken op eigen risico. Dus ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen.
Van Barcelona waren die beelden ook gemaakt, en dat werd toen ook als nep afgedaan, dus ik zie het nut van de vraag niet zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:25:22 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174637020
Waarom is deze een hoax?
Iemand al wat leuks bedacht?

Of doet de overheid dit gewoon voor de Lolz en ze hadden nog wat subsidie over :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174637023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hoe kom je bij zo'n domme vraag/gedacht weet ik niet. En jij heb mij 'ziek' genoemde. Wat a fckin joke.
Omdat je het anders niet gelooft. Wie is hier de joke?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:26:06 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
Hoe weet jij dat nou weer? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174637048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:25 schreef theguyver het volgende:
Waarom is deze een hoax?
Iemand al wat leuks bedacht?

Of doet de overheid dit gewoon voor de Lolz en ze hadden nog wat subsidie over :P
Teletubbies is afgeschaft puur op het moment dat dit gebeurde, om de aandacht af te leiden.

Ofzo.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:26:43 #39
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174637065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
De fotos van het veld niet gezien dus? Bijzondere onsmakelijke uitspraak dit
pi_174637074
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer? :?
Ze denkt dat die foto gelijk is gemaakt na de kogel door z'n kop ging. _O-

"Wacht jongens, eerst even foto maken, daarna doen we de levensreddende operatie wel!"

*facepalm* :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:27:23 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174637077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
Die van die Rus op de vorige pagina ook niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:27:48 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze denkt dat die foto gelijk is gemaakt na de kogel door z'n kop ging. _O-

"Wacht jongens, eerst even foto maken, daarna doen we de levensreddende operatie wel!"

*facepalm* :')
Daar lijkt het wel op ja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174637098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die van die Rus op de vorige pagina ook niet!
Uitkijken met die uitroeptekens en hoofdletters hè? ;) :*
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:29:20 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174637132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Uitkijken met die uitroeptekens en hoofdletters hè? ;) :*

Gewoon ff nog een keer posten!

Omdat het kan, en omdat die Rus amper een krimp geeft!

Oh wacht, hij is al dood he!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:29:39 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637140
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De fotos van het veld niet gezien dus? Bijzondere onsmakelijke uitspraak dit
Hoezo? Heb jij foto's gezien van Braden die (bloederig) onsmakelijk waren? Ja zijn leugens maar Ik zag alleen twee korstjes.. op een foto ook nog eens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:31:08 #46
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637185
7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it.That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

Dit vind ik een heel sterk punt.

We zien beelden van een massa mensen die kruipen, op de grond zitten, schuilen, wegduiken, gewoon rechtopstaan met hun telefoon of biertje in de hand, wegrennen of wegwandelen. We horen dat er geschoten wordt, maar nergens zien we daar ook bewijs voor. Niemand op de beelden wordt geraakt. Ook zien we geen kogels inslaan in de grond of in tenten en hekken of wat dan ook.

Dat vind ik dus raar.
Is het raar dat ik dat raar vind?
pi_174637190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoezo? Heb jij foto's gezien van Braden die (bloederig) onsmakelijk waren? Ja zijn leugens maar Ik zag alleen twee korstjes.. op een foto ook nog eens.
Ik heb ook een flinke verwonding gehad met een hechting of 30. Dat was echt een ranzige smeerboel, maar toen het dicht was gemaakt zag je geen bloed hoor. Ik heb geen foto's van toen het een bloederige teringzooi was - weet je waarom? Ik had het iets drukker met proberen niet de pijp uit te gaan.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:31:40 #48
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174637199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoezo? Heb jij foto's gezien van Braden die (bloederig) onsmakelijk waren? Ja zijn leugens maar Ik zag alleen twee korstjes.. op een foto ook nog eens.
De persoon op wie jij reageerde heeft het over de algemene shooting zelf. Jij hebt het nu ineens over Braden alleen...
pi_174637211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zou je denken inderdaad maar het valt allemaal wel mee die kliederboel. Denk maar aan Braden's headshot. Zo bloederig was het niet. :o
Ah, heb je weer iemand gevonden waar je lekker samen mee kun trollen? Top hoor :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:32:14 #50
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637215
Wat doet iedereen hier trouwens ontzettend vijandig naar elkaar? :o

Wat is dat dan?
pi_174637230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Hoe kom je bij zo'n domme vraag/gedacht weet ik niet. En jij heb mij 'ziek' genoemde. Wat a fckin joke.
Ziek?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:33:17 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoezo? Heb jij foto's gezien van Braden die (bloederig) onsmakelijk waren? Ja zijn leugens maar Ik zag alleen twee korstjes.. op een foto ook nog eens.
Waarom moet hier per se een foto van bestaan? Denk dat de eerste hulp mensen wel wat beters te doen hadden dan smartphone plaatjes schieten van de slachtoffers.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:33:55 #53
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De persoon op wie jij reageerde heeft het over de algemene shooting zelf. Jij hebt het nu ineens over Braden alleen...
Wie is Braden? :D

Braddy?
pi_174637265
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:31 schreef crisis_actor het volgende:
7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it.That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

Dit vind ik een heel sterk punt.

We zien beelden van een massa mensen die kruipen, op de grond zitten, schuilen, wegduiken, gewoon rechtopstaan met hun telefoon of biertje in de hand, wegrennen of wegwandelen. We horen dat er geschoten wordt, maar nergens zien we daar ook bewijs voor. Niemand op de beelden wordt geraakt. Ook zien we geen kogels inslaan in de grond of in tenten en hekken of wat dan ook.

Dat vind ik dus raar.
Is het raar dat ik dat raar vind?
Nou zeg nu maar onder welke nick je hier eerst postte dan hebben we dat ook weer gehad.
pi_174637279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:32 schreef crisis_actor het volgende:
Wat doet iedereen hier trouwens ontzettend vijandig naar elkaar? :o

Wat is dat dan?
Ah en nu de innocent spelen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:35:20 #56
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah en nu de innocent spelen.
crisis_actor he. ;)
pi_174637316
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jouw eigen bronnen spreken nota bene over een 'wide range of damage'...
Jaja - de informatie spreekt ook over:
"large quantities of kinetic energy are lost in the cranial cavity. This produces a large temporary cavity with resultant high pressure, all within the rigid framework of the skull. The pressure produces extensive fragmentation of bone and brain tissue."

"Centerfire rifle wounds of the head are especially destructive because of the formation of a temporary cavity within the cranial cavity. The brain is enclosed by the skull, a closed, rigid structure that can relieve pressure only by "bursting." Thus, high-velocity missile wounds of the head tend to produce bursting injuries."

Zeker ook geen ' survival rates high-velocity GSW to the head' gevonden.
Nee, ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:36:11 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb ook een flinke verwonding gehad met een hechting of 30. Dat was echt een ranzige smeerboel, maar toen het dicht was gemaakt zag je geen bloed hoor. Ik heb geen foto's van toen het een bloederige teringzooi was - weet je waarom? Ik had het iets drukker met proberen niet de pijp uit te gaan.
Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.



uhuh.. waar dan?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:36:28 #59
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou zeg nu maar onder welke nick je hier eerst postte dan hebben we dat ook weer gehad.
Ik post hier voor het eerst. Ik ben nieuw.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:37:47 #60
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174637379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

[ afbeelding ]

uhuh.. waar dan?
Hoe moet je hersenbeschadiging zien aan iemand dan?

Heb je wel door wat er staat? :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:38:05 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jaja - de informatie spreekt ook over:
"large quantities of kinetic energy are lost in the cranial cavity. This produces a large temporary cavity with resultant high pressure, all within the rigid framework of the skull. The pressure produces extensive fragmentation of bone and brain tissue."

"Centerfire rifle wounds of the head are especially destructive because of the formation of a temporary cavity within the cranial cavity. The brain is enclosed by the skull, a closed, rigid structure that can relieve pressure only by "bursting." Thus, high-velocity missile wounds of the head tend to produce bursting injuries."

Zeker ook geen ' survival rates high-velocity GSW to the head' gevonden.
Nee, ik ook niet.
Allemaal dingen die niet van toepassing zijn op deze wond.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:38:55 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou zeg nu maar onder welke nick je hier eerst postte dan hebben we dat ook weer gehad.
Wat doet dat er toe als iemand dat zou doen? Waarom wil je dat persée weten? Mij boeit dat nooit zoveel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:39:19 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

[ afbeelding ]

uhuh.. waar dan?
Mata is blijkbaar niet de enige hier met super x-ray van een foto ogen :o Toch knap dat je op zo'n foto kan zien hoe de druk in zijn brein is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:40:52 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174637465
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

[ afbeelding ]

uhuh.. waar dan?
jij noemt dingen op die ook niet zichtbaar zijn op de foto :')


Arme dode Rus... kijk hoe hij langzaam dood is gebloed!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174637486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:36 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik post hier voor het eerst. Ik ben nieuw.
Jaja, er is letterlijk niemand hier die dat gelooft. :P
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:41:50 #66
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Allemaal dingen die niet van toepassing zijn op deze wond.
Al die mensen die we gezien hebben zien er nogal gezond en fit uit voor mensen die met dergelijke wapens zijn neergeknald.

Als het er 1 is of 2, dan kan dat nog en wil ik daar best in meegaan.
Als dit bij allemaal het geval is, dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:41:58 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637499
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe moet je hersenbeschadiging zien aan iemand dan?

Heb je wel door wat er staat? :)
Ja hoor ik heb iemand meegemaakt met hersenletsel en zag er niet zo gezond uit als Braden. Natuurlijk een kogel door je schedel erin en er weer uit en je bent zo weer het mannetje. Fris voor de camera en .... actie!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174637503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe als iemand dat zou doen? Waarom wil je dat persée weten? Mij boeit dat nooit zoveel.
Heyyy, een nieuwe voor de circle jerk. :D
pi_174637534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:41 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Al die mensen die we gezien hebben zien er nogal gezond en fit uit voor mensen die met dergelijke wapens zijn neergeknald.

Als het er 1 is of 2, dan kan dat nog en wil ik daar best in meegaan.
Als dit bij allemaal het geval is, dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
Ik zou eens in het mortuarium kijken - die zien er niet zo gezond en fit uit hoor. Beetje blauwig en ijskoud.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:43:11 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637537
Ik denk dat jullie meer tissues verbruiken dan ik met circle jerken :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:43:24 #71
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Jaja, er is letterlijk niemand hier die dat gelooft. :P
Maakt het uit wie ik ben? Ik denk ook dat jij een kloon van iemand hier bent, maar het boeit me verder niet veel eigenlijk.

Ik wil gewoon een vriendelijke discussie voeren. Meer niet. :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:43:39 #72
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174637553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor ik heb iemand meegemaakt met hersenletsel en zag er niet zo gezond uit als Braden. Natuurlijk een kogel door je schedel erin en er weer uit en je bent zo weer het mannetje. Fris voor de camera en .... actie!
Beantwoord de vraag gewoon. Kun je aan iemand van buiten zien dat ie hersenletsel heeft? De rest boeit niet.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:44:34 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Maakt het uit wie ik ben? Ik denk ook dat jij een kloon van iemand hier bent, maar het boeit me verder niet veel eigenlijk.

Ik wil gewoon een vriendelijke discussie voeren. Meer niet. :)
Laat het gaan joh.. we zijn allemaal een kloon. Wat het iemand ook kan boeien zeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:45:06 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor ik heb iemand meegemaakt met hersenletsel en zag er niet zo gezond uit als Braden. Natuurlijk een kogel door je schedel erin en er weer uit en je bent zo weer het mannetje. Fris voor de camera en .... actie!
Oh ja? Kogel de schedel in? Heb je daar een bron voor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174637600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Maakt het uit wie ik ben? Ik denk ook dat jij een kloon van iemand hier bent, maar het boeit me verder niet veel eigenlijk.

Ik wil gewoon een vriendelijke discussie voeren. Meer niet. :)
Dan had je er niet zo met gestrekt been in moeten komen.
Mocht je echt nieuw zijn dan welkom op BNW.
pi_174637605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Maakt het uit wie ik ben? Ik denk ook dat jij een kloon van iemand hier bent, maar het boeit me verder niet veel eigenlijk.

Ik wil gewoon een vriendelijke discussie voeren. Meer niet. :)
Ja, want het is een oneerlijke manier om jezelf te presenteren, zodat er geen enkel referentiekader is. Meesten die dat soort dingen doen hebben zich in het verleden nogal voor lul gezet.

Jij denkt helemaal niet dat ik een kloon ben, dat denkt niemand - een kloon met 10 jaar historie zeker. Talk about conspiracies. _O-
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:46:23 #77
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174637631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zou eens in het mortuarium kijken - die zien er niet zo gezond en fit uit hoor. Beetje blauwig en ijskoud.
Nee dank je.

Ik ga even een wasje ophangen.
pi_174637659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:29 schreef theguyver het volgende:

[..]


Gewoon ff nog een keer posten!

Omdat het kan, en omdat die Rus amper een krimp geeft!

Oh wacht, hij is al dood he!
Waar staat dat dit 'n direct hit of van 'n AK47 afgevuurd is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174637686
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:36 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik post hier voor het eerst. Ik ben nieuw.
Van hartelijk welkom.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174637720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van hartelijk welkom.
En jij corrigeert andermans spelfouten. :P

Gaan we 't weer over complotten hebben? Kan je gelijk even toegeven dat het best mogelijk is dat meneer Braden gewoon een echt slachtoffer is, en geen "crisis actor."
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:50:22 #81
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174637736
Speelkwartier is weer voorbij
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:54:01 #82
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:49 schreef illusions het volgende:

[..]

En jij corrigeert andermans spelfouten. :P

Gaan we 't weer over complotten hebben? Kan je gelijk even toegeven dat het best mogelijk is dat meneer Braden gewoon (g)een echt slachtoffer is, en (g)een "crisis actor."
Ja daar ben ik benieuwd naar. Laat maar eens zien hoe zwaar hij gewond was. Ik zie het niet, misschien haal je me over de streep.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174637888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja daar ben ik benieuwd naar. Laat maar eens zien hoe zwaar hij gewond was. Ik zie het niet, misschien haal je me over de streep.
De bewijslast ligt bij jou hoor. Ik ontken niet dat hij gewond is geraakt. Tot nu toe heb je nog niets van waarde naar voren kunnen brengen - enkel een paar nietszeggende vragen gekopieerd van iemand anders. Succes! ^O^
pi_174637891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Allemaal dingen die niet van toepassing zijn op deze wond.
Oh nee sorry hoor - volgens Braden Matejka en de media 'the bullet kind of travelled along the inside of his skull'. That is also described as a penetrating head wound.
Weet je wat meer over hersens en schedels of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174637913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee sorry hoor - volgens Braden Matejka en de media 'the bullet kind of travelled along the inside of his skull'. That is also described as a penetrating head wound.
Weet je wat meer over hersens en schedels of niet?
Hoe goed is jouw Engels? Je weet wat "kind of" betekent en je bent op de hoogte dat een dergelijke schotwond te overleven is. Klaar is Kees. :P Overigens weet jij ook geen reet over schedels, en over hersens al helemaal niet. ;)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:57:22 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174637930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee sorry hoor - volgens Braden Matejka en de media 'the bullet kind of travelled along the inside of his skull'. That is also described as a penetrating head wound.
Weet je wat meer over hersens en schedels of niet?
Heb je een bron daarvoor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:57:54 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174637950
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:55 schreef illusions het volgende:

[..]

De bewijslast ligt bij jou hoor. Ik ontken niet dat hij gewond is geraakt. Tot nu toe heb je nog niets van waarde naar voren kunnen brengen - enkel een paar nietszeggende vragen gekopieerd van iemand anders. Succes! ^O^
Kortom je hebt geen beelden buiten de vage foto van de msm.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174637979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kortom je hebt geen beelden buiten de vage foto van de msm.
De bewijslast ligt bij jou. Welk deel daarvan begrijp je niet? Jij bent degene die iets ontkent.
pi_174638009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee sorry hoor - volgens Braden Matejka en de media 'the bullet kind of travelled along the inside of his skull'. That is also described as a penetrating head wound.
Weet je wat meer over hersens en schedels of niet?
Hmmmmmmm, hoe kan dit nou?

https://www.livescience.com/9234-survive-bullet-brain.html

quote:
The bullet that struck Rep. Giffords on Saturday traveled the length of the left side of her brain — it entered from the back and exited through the front of her head.
Dr. Tingo heeft hier vast een andere mening over. Upload je diploma trouwens eens, dat we een beetje kunnen vertrouwen op het feit dat je een hersenchirurg bent, nu is het maar wat loos gebrabbel. :P
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:00:59 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174638020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kortom je hebt geen beelden buiten de vage foto van de msm.
Inderdaad want ze zijn goed in the appearance dat iets gebeurd is .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174638034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvoor?
Staat in een van de zes interviews met Matejka, 'n dagje of zo naar de 'tragische' event.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:01:48 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmmmmmmm, hoe kan dit nou?

https://www.livescience.com/9234-survive-bullet-brain.html

[..]

Dr. Tingo heeft hier vast een andere mening over. Upload je diploma trouwens eens, dat we een beetje kunnen vertrouwen op het feit dat je een hersenchirurg bent, nu is het maar wat loos gebrabbel. :P
Zelfde als over Gage zeker ;) Allemaal fake.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:03:00 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Staat in een van de zes interviews met Matejka, 'n dagje of zo naar de 'tragische' event.
Ja daar heb ik ook een aantal berichten over gelezen, maar geen die ik heb gelezen hebben het over een kogel door de schedel heen. In tegendeel zelfs. Dus daarom mijn vraag om een bron.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174638107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook een aantal berichten over gelezen, maar geen die ik heb gelezen hebben het over een kogel door de schedel heen. In tegendeel zelfs. Dus daarom mijn vraag om een bron.
Ook al hadden ze dat wel (is niet zo, want dan zou het wel te vinden zijn), zie bovenstaand artikel, zulke dingen zijn wel degelijk mogelijk dus, zelfs van helemaal achter naar voren.
pi_174638151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe goed is jouw Engels? Je weet wat "kind of" betekent en je bent op de hoogte dat een dergelijke schotwond te overleven is. Klaar is Kees. :P Overigens weet jij ook geen reet over schedels, en over hersens al helemaal niet. ;)
Absolutely - thats what makes his story even more ridiculous.
Nog steeds geen voorbeeldje van hoe iemand 'n high -velocity bullet to the head kan overleven gevonden? Nee ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:05:45 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Ook al hadden ze dat wel (is niet zo, want dan zou het wel te vinden zijn), zie bovenstaand artikel, zulke dingen zijn wel degelijk mogelijk dus, zelfs van helemaal achter naar voren.
Ja dat sowieso. Mr Gage heeft een metalen spike van een paar cm doorsnee dwars door zijn schedel en brein overleeft. Was ook gewoon bij kennis en zo, toen het net gebeurt was. Bizar, maar het kan wel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:07:17 #97
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174638189
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:58 schreef illusions het volgende:

[..]

De bewijslast ligt bij jou. Welk deel daarvan begrijp je niet? Jij bent degene die iets ontkent.
Jij ziet een man die zwaar gewond is. Waar zie je dat aan hem? Ik kan het niet zien, maar wil het wel best graag, dus is de vraag simpel. Kun je mij dat aanwijzen buiten die vage foto van msm. Of is het gewoon zo omdat het verhaal dat zegt en we Braden maar moeten geloven op zijn blauwe (cross eyed?) ogen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174638271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmmmmmmm, hoe kan dit nou?

https://www.livescience.com/9234-survive-bullet-brain.html

[..]

Dr. Tingo heeft hier vast een andere mening over. Upload je diploma trouwens eens, dat we een beetje kunnen vertrouwen op het feit dat je een hersenchirurg bent, nu is het maar wat loos gebrabbel. :P
Geen high-velocity schot.,...als dat hele stomme verhaal echt is of niet.
Married to an astronot ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:11:46 #99
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174638292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij ziet een man die zwaar gewond is. Waar zie je dat aan hem? Ik kan het niet zien, maar wil het wel best graag, dus is de vraag simpel. Kun je mij dat aanwijzen buiten die vage foto van msm. Of is het gewoon zo omdat het verhaal dat zegt en we Braden maar moeten geloven op zijn blauwe (cross eyed?) ogen?
Cross eyed vision betekent niet dat je ogen scheel staan. Dat is punt 1.

Punt 2 blijft: hoe kun je uitwendig aan iemand zien wat voor inwendige schade er is? :?
pi_174638303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen high-velocity schot.,...als dat hele stomme verhaal echt is of niet.
Married to an astronot ook.
Tja, en zo ga jij met bewijs om, dus waarom ik het nog probeer snap ik ook niet. Zodra het niet in jouw straatje past, is het een stom verhaal wat nep is. :') Kansloze redenatie.
pi_174638313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zelfde als over Gage zeker ;) Allemaal fake.
Gage? De vent met de spike door z'n hoofd? Heb ik nergens gezegd dat ik 't fake was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:13:54 #102
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174638348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan had je er niet zo met gestrekt been in moeten komen.
Mocht je echt nieuw zijn dan welkom op BNW.
Ik merkte dat het er nogal hard aan toe gaat hier en liet mee al snel meeslepen daarin. Ik zal er op letten.

En dank je wel. :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:14:29 #103
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174638361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van hartelijk welkom.
Dank je wel. :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:16:05 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174638393
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Cross eyed vision betekent niet dat je ogen scheel staan. Dat is punt 1.

Punt 2 blijft: hoe kun je uitwendig aan iemand zien wat voor inwendige schade er is? :?
Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

Lijkt mij dat je daar wel iets van moet zien. Guess not want hij mankeert niets buiten bullshitter zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174638450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Mr Gage heeft een metalen spike van een paar cm doorsnee dwars door zijn schedel en brein overleeft. Was ook gewoon bij kennis en zo, toen het net gebeurt was. Bizar, maar het kan wel.
Was 't 'n high-velocity spike?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:18:54 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was 't 'n high-velocity spike?
Daar zat veel meer kinetische energie in dan in een kogel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:19:08 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_174638475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kortom je hebt geen beelden buiten de vage foto van de msm.
Jij ook niet en Tingo ook niet en de crisisactor ook niet. Niemand. We moeten het allemaal met vage foto's doen.
pi_174638485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hangt de was? Pas er wel mee op want huishoudelijke klusjes worden tegen je gebruikt, ook als je gaat slapen 's avonds.
Lekker door blijven jengelen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:19:35 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

Lijkt mij dat je daar wel iets van moet zien. Guess not want hij mankeert niets buiten bullshitter zijn.
Wat verwacht je dan precies hier aan te kunnen zien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:19:47 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_174638499
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Inderdaad want ze zijn goed in the appearance dat iets gebeurd is .
Iets?
pi_174638520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iets?
Er wordt tenminste toegegeven dat er iets gebeurd is, we zijn al een stap verder. :D
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:20:47 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174638523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij ook niet en Tingo ook niet en de crisisactor ook niet. Niemand. We moeten het allemaal met vage foto's doen.
Dat is waar een foto van twee korstjes en een slachtoffer waar niets aan te zien is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174638552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is waar een foto van twee korstjes en een slachtoffer waar niets aan te zien is. Do the match.
Maths.

Die foto was niet genomen voordat hij naar de dokter ging, dus wat bedoel je precies? De grootste wonden hebben geen korstjes als het gewoon netjes is dichtgemaakt.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:22:31 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_174638574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:13 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik merkte dat het er nogal hard aan toe gaat hier en liet mee al snel meeslepen daarin. Ik zal er op letten.

En dank je wel. :)
Graag :)
pi_174638589
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij ook niet en Tingo ook niet en de crisisactor ook niet. Niemand. We moeten het allemaal met vage foto's doen.
Nee hoor - er zijn vreselijke echte beelden van echte GSW's overal te vinden.
Misschien als je durft kan je misschien 'n keer kijken,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174638618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - er zijn vreselijke echte beelden van echte GSW's overal te vinden.
Misschien als je durft kan je misschien 'n keer kijken,
Je hebt het over Braden ouwe.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:24:14 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is waar een foto van twee korstjes en een slachtoffer waar niets aan te zien is.
Ja dat heb je nog wel eens, dat een wond schoon en dicht is nadat de medische specialisten hun werk hebben gedaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174638639
Nogmaals, verwachten jullie nou echt duidelijke foto's van een kop waar bloed uit spuit? Even wachten hoor, foto'tje nemen, en dan doen we wel die levensreddende operatie. :') Ongelofelijk.
pi_174638676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat heb je nog wel eens, dat een wond schoon en dicht is nadat de medische specialisten hun werk hebben gedaan.
Gaan ze toch niet begrijpen. Ik heb een flinke beenwond gehad, één grote teringzooi, maar er was na het ziekenhuis absoluut geen bloed of korsten te zien. Lijkt me logisch ook, anders heeft Lambiekje nog gelijk ook betreft z'n opvattingen over dokters. :D
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:26:55 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174638681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Injuries include brain bleeding, brain swelling, fluid in the brain cavity, my sight is blurry and cross eyed.

Lijkt mij dat je daar wel iets van moet zien. Guess not want hij mankeert niets buiten bullshitter zijn.
Ja dat vraag ik dus aan jou he. Hoe zie je aan iemand dat ie hersenletsel heeft?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:27:00 #121
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174638683
Ik heb ook ff naar dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat ik die gast ook niet geloof.
Zo'n kogel uit zo'n wapen blaast je schedel er haast af man. En bij hem ging ie er in en er uit. En dan zit ie er de volgende dag zo bij.

Sorry maar bij mij gaat dat er ook niet in.

Hij wijst ook aan dat ie er van onder in kwam en van boven uit. De schutter zat toch hoog? :?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:27:29 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174638690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Maths.

Die foto was niet genomen voordat hij naar de dokter ging, dus wat bedoel je precies? De grootste wonden hebben geen korstjes als het gewoon netjes is dichtgemaakt.
Oh dat heb ik dan wel eens anders gezien maar dat was in het echt, dag erna zag het er nog erger uit, maar dat was natuurlijk geen headshot dan is het allemaal een stuk minder heftig. Dat heelt within a day.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174638691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Inderdaad want ze zijn goed in the appearance dat iets gebeurd is .
En the good old 'there are bodies and blood everywhere' soort commentaren om die beeld voor de kijker te creeren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:28:59 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_174638728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

En the good old 'there are bodies and blood everywhere' soort commentaren om die beeld voor de kijker te creeren.
Dat is toch ook de taak van de media? Wat wil je dan? Dat er geheimzinnig over gedaan wordt? Dáár zou terecht met wantrouwen naar gekeken worden.
pi_174638734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef crisis_actor het volgende:
Ik heb ook ff naar dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat ik die gast ook niet geloof.
Zo'n kogel uit zo'n wapen blaast je schedel er haast af man. En bij hem ging ie er in en er uit. En dan zit ie er de volgende dag zo bij.

Sorry maar bij mij gaat dat er ook niet in.

Hij wijst ook aan dat ie er van onder in kwam en van boven uit. De schutter zat toch hoog? :?
Jouw hoofd draait niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dan wel eens anders gezien maar dat was in het echt, dag erna zag het er nog erger uit, maar dat was natuurlijk geen headshot dan is het allemaal een stuk minder heftig. Dat heelt within a day.
Weet niet wat voor dokters jij bezoekt, maar bij de meeste mensen ziet het er nadien schoon en zonder niet bloederig uit - al helemaal niet "erger," de dag erna - ga je naar de slager ofzo?
pi_174638767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

En the good old 'there are bodies and blood everywhere' soort commentaren om die beeld voor de kijker te creeren.
Maar als er ook echt overal lijken en bloed liggen, dan praat niemand erover?

Dat je eigen geleuter nog gelooft joh. :P
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:33:07 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174638854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Iets?
Wat voor gebeurtenis dan ook . Complete volkstammen geloofden in de massavernietingswapens en men is dus master in het doen en handelen alsof iets de waarheid is zonder dat het de waarheid hoeft te zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:33:10 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174638857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Jouw hoofd draait niet?

[..]

Weet niet wat voor dokters jij bezoekt, maar bij de meeste mensen ziet het er nadien schoon en zonder niet bloederig uit - al helemaal niet "erger," de dag erna - ga je naar de slager ofzo?
Heb je wel gelezen waar die gast (zogenaamd) last van had? Maar goed, als je types als Gene Rosen, Jake 'Tinsel' Raak gelooft kan ik me voorstellen dat je ook Braden gelooft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174638876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heb je wel gelezen waar die gast (zogenaamd) last van had? Maar goed, als je types als Gene Rosen, Jake 'Tinsel' Raak gelooft kan ik me voorstellen dat je ook Braden gelooft.
:') Veelzeggend weer. :')
pi_174638881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:27 schreef crisis_actor het volgende:
Ik heb ook ff naar dat filmpje gekeken en ik moet zeggen dat ik die gast ook niet geloof.
Zo'n kogel uit zo'n wapen blaast je schedel er haast af man. En bij hem ging ie er in en er uit. En dan zit ie er de volgende dag zo bij.

Sorry maar bij mij gaat dat er ook niet in.

Hij wijst ook aan dat ie er van onder in kwam en van boven uit. De schutter zat toch hoog? :?
Mr.Matejka zou niet veel van z'n kapsel over hebben, nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:34:55 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174638920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mr.Matejka zou niet veel van z'n kapsel over hebben, nee.
Waarom?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:37:14 #132
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174638985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom?
Vanwege de vernietigende kracht van zo'n projectiel.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:37:57 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat voor gebeurtenis dan ook . Complete volkstammen geloofden in de massavernietingswapens en men is dus master in het doen en handelen alsof iets de waarheid is zonder dat het de waarheid hoeft te zijn .
Weapons of Mass Deception dat zijn de mediaverhalen. Het slaat aan bij sommige mensen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174639008
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:37 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Vanwege de vernietigende kracht van zo'n projectiel.
In veel gevallen klopt dat ja, er zijn ook een hoop doden gevallen. De uitzondering overleeft en bevestigt de regel. ;) En dat is nog steeds aannemelijk.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:39:44 #135
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:37 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Vanwege de vernietigende kracht van zo'n projectiel.
Daar valt je haar van uit? :?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:40:23 #136
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:38 schreef illusions het volgende:

[..]

In veel gevallen klopt dat ja, er zijn ook een hoop doden gevallen. De uitzondering overleeft en bevestigt de regel. ;) En dat is nog steeds aannemelijk.
Van die doden heb ik geen bewijs gezien.

De de gewonden hebben allemaal van die ongeloofwaardige verhaaltje te vertellen. Zoals ik al zei: Als dat er 1 is, dan ga ik daar best in mee. Als het vrachtladingen zijn, dan gaat mijn bullshit alarm af.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:41:15 #137
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639104
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar valt je haar van uit? :?
Wie beweert dat je daar haaruitval van krijgt dan?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:41:37 #138
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:40 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Van die doden heb ik geen bewijs gezien.

De de gewonden hebben allemaal van die ongeloofwaardige verhaaltje te vertellen. Zoals ik al zei: Als dat er 1 is, dan ga ik daar best in mee. Als het vrachtladingen zijn, dan gaat mijn bullshit alarm af.
Welke verhalen zijn nog meer ongeloofwaardig dan? Ik zie alleen nog maar geschermd worden met die ene man steeds.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:43:07 #139
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:37 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Vanwege de vernietigende kracht van zo'n projectiel.
Ik doe maar onder spoiler want pas op bloederige beelden :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen klap van een schommel hooguit een hagelschot. Wie zegt trouwens dat hij dit is? Op film is er helemaal niets te zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174639155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom?
Centerfire rifle wounds of the head are especially destructive because of the formation of a temporary cavity within the cranial cavity. The brain is enclosed by the skull, a closed, rigid structure that can relieve pressure only by "bursting." Thus, high-velocity missile wounds of the head tend to produce bursting injuries.

Ik kan veel meer over vinden.
Ik vind je wanhopige pogingen om de officiele BS verhaaltjes te verdedigen wel amusante.
Geen stats over high-velocity GSW's survival rate gevonden ? Nee ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:43:43 #141
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639171
Er is ook een filmpje waarin ik meen te zien dat iemand nepbloed of een nepwond opdoet en dan naar de camera loopt om een toneelstukje op te voeren. De cameraman staat gewoon op hem te wachten tot ie klaar is met zijn klusje.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:45:34 #142
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639217
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe maar onder spoiler want pas op bloederige beelden :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen klap van een schommel hooguit een hagelschot. Wie zegt trouwens dat hij dit is? Op film is er helemaal niets te zien.
Bijzonder statement maak je daar. Ik zie 2 wondjes. Maar daar houdt mijn medische kennis wel op. Die van jou blijkbaar niet?
pi_174639222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:40 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Van die doden heb ik geen bewijs gezien.

De de gewonden hebben allemaal van die ongeloofwaardige verhaaltje te vertellen. Zoals ik al zei: Als dat er 1 is, dan ga ik daar best in mee. Als het vrachtladingen zijn, dan gaat mijn bullshit alarm af.
https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Hier is een complete lijst van alle doden, met achtergrondinformatie over wie die personen waren. Wil je zeggen dat hun acteurs zijn die nu van de aardbodem moeten verdwijnen, dat alle honderden andere slachtoffers liegen, dat alle familieleden van die honderden doden en gewonden ook liegen, en dat alle duizenden getuigen ook liegen? Je hebt het dan over een stuk of 100.000 mensen die zijn afgekocht, en de doden kunnen uiteraard NOOIT meer ergens hun gezicht laten zien.

GAST. Doe eens niet zo naïef joh. :') _O-
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:46:37 #144
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639245
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Welke verhalen zijn nog meer ongeloofwaardig dan? Ik zie alleen nog maar geschermd worden met die ene man steeds.
Ik vind deze allemaal niet zo geloofwaardig bijvoorbeeld:

pi_174639254
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe maar onder spoiler want pas op bloederige beelden :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen klap van een schommel hooguit een hagelschot. Wie zegt trouwens dat hij dit is? Op film is er helemaal niets te zien.
Ah, jij bent chirurg? Waarom zou het bloederig zijn, nadat de medische specialisten hun werk hebben gedaan? Nogmaals, bezoek jij altijd een slager i.p.v. een dokter?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:47:24 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef crisis_actor het volgende:
Er is ook een filmpje waarin ik meen te zien dat iemand nepbloed of een nepwond opdoet en dan naar de camera loopt om een toneelstukje op te voeren. De cameraman staat gewoon op hem te wachten tot ie klaar is met zijn klusje.
Die kerel die tegen dat muurtje met zijn arm bezig is, erna in beeld komt opeens om een ambulance begint te roepen? Dat is Doug dacht ik? Die heeft ook al aardig gecasht via fundme.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:47:51 #147
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:46 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik vind deze allemaal niet zo geloofwaardig bijvoorbeeld:

Maar waarom dan niet?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:48:24 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174639290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Centerfire rifle wounds of the head are especially destructive because of the formation of a temporary cavity within the cranial cavity. The brain is enclosed by the skull, a closed, rigid structure that can relieve pressure only by "bursting." Thus, high-velocity missile wounds of the head tend to produce bursting injuries.

Ik kan veel meer over vinden.
Ik vind je wanhopige pogingen om de officiele BS verhaaltjes te verdedigen wel amusante.
Geen stats over high-velocity GSW's survival rate gevonden ? Nee ik ook niet.
Ja leuk, maar in dit geval is de kogel niet in de cranial cavity geweest. Je kan deze tekst wel blijven plaatsen, maar dat maakt het niet opeens relevant.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:48:53 #149
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe maar onder spoiler want pas op bloederige beelden :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen klap van een schommel hooguit een hagelschot. Wie zegt trouwens dat hij dit is? Op film is er helemaal niets te zien.
Zijn hoofd hard gestoten zou ik eerder geloven.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:49:25 #150
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja leuk, maar in dit geval is de kogel niet in de cranial cavity geweest. Je kan deze tekst wel blijven plaatsen, maar dat maakt het niet opeens relevant.
Sterker nog, die geplaatste foto toont ook aan dat het daar nooit is terechtgekomen
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:49:54 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174639336
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Sterker nog, die geplaatste foto toont ook aan dat het daar nooit is terechtgekomen
Dat ook nog eens ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:51:21 #152
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet?
Een voorbeeldje dan: Denk je dat jij anderhalve dag nadat je met zo'n vernietigend projectiel dwars door je long bent geschoten dat je dan al kunt praten en cheerleaderliedjes kunt zingen?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:53:35 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639441
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Een voorbeeldje dan: Denk je dat jij anderhalve dag nadat je met zo'n vernietigend projectiel dwars door je long bent geschoten dat je dan al kunt praten en cheerleaderliedjes kunt zingen?
Ja hoor dat kan allemaal in Ti Ta Toverland.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:54:11 #154
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:51 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Een voorbeeldje dan: Denk je dat jij anderhalve dag nadat je met zo'n vernietigend projectiel dwars door je long bent geschoten dat je dan al kunt praten en cheerleaderliedjes kunt zingen?
Ja dat denk ik wel. Een collega heeft een tumor moeten laten verwijderen inclusief stuk long. Was een dag later al uit het ziekenhuis ontslagen.

Dit is pure redenatie uit "ik denk dat het niet kan" maar dat is natuurlijk geen echte feitelijke onderbouwing.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:54:37 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor dat kan allemaal in Ti Ta Toverland.
Aldus Dr CAD :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:55:11 #156
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639491
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Een collega heeft een tumor moeten laten verwijderen inclusief stuk long. Was een dag later al uit het ziekenhuis ontslagen.

Dit is pure redenatie uit "ik denk dat het niet kan" maar dat is natuurlijk geen echte feitelijke onderbouwing.
Je long stroomt vol met bloed. Je gaat ter plekke waarschijnlijk meteen dood.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:55:19 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174639492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor dat kan allemaal in Ti Ta Toverland.
Nu is opeens iemand door een long geschoten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:55:59 #158
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nu is opeens iemand door een long geschoten?
Klopt. Niemand is door een long geschoten.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:57:23 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Een collega heeft een tumor moeten laten verwijderen inclusief stuk long. Was een dag later al uit het ziekenhuis ontslagen.

Dit is pure redenatie uit "ik denk dat het niet kan" maar dat is natuurlijk geen echte feitelijke onderbouwing.
Dag later ontslagen worden is wat anders dan zonder schrammetje te zien fris en fruitig voor de camera je verhaal doen zoals Braden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:58:18 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:55 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Je long stroomt vol met bloed. Je gaat ter plekke waarschijnlijk meteen dood.
Welnee. Mensen met een klaplong (effectief vergelijkbare schade aan de long) overleven dus ook nooit?

Dit giswerk is niet echt productief. Niet zo jokken over dit soort overlevingskansen ;)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:58:32 #161
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dag later ontslagen worden is wat anders dan zonder schrammetje te zien fris en fruitig voor de camera je verhaal doen.
Zijn collega zal ook een zeer goed voorbereide operatie gehad hebben en kwam niet binnen met een long vol bloed.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:58:55 #162
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dag later ontslagen worden is wat anders dan zonder schrammetje te zien fris en fruitig voor de camera je verhaal doen zoals Braden.
Jij met je Braden. Het ging om dat andere filmpje. Even opletten ;)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:59:20 #163
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:58 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Zijn collega zal ook een zeer goed voorbereide operatie gehad hebben en kwam niet binnen met een long vol bloed.
Maakt dat uit dan voor het eindresultaat? :D
pi_174639600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik doe maar onder spoiler want pas op bloederige beelden :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen klap van een schommel hooguit een hagelschot. Wie zegt trouwens dat hij dit is? Op film is er helemaal niets te zien.
Maybe its just a photo of someone who impaled himself on the high-velocity spike of a garden fence.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:02:14 #165
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174639631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maybe its just a photo of someone who impaled himself on the high-velocity spike of a garden fence.
Heb jij al een bron gevonden voor je kogel door de schedel en in het brein verhaal?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:02:35 #166
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639639
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Welnee. Mensen met een klaplong (effectief vergelijkbare schade aan de long) overleven dus ook nooit?

Dit giswerk is niet echt productief. Niet zo jokken over dit soort overlevingskansen ;)
She would quickly develop a hemothorax or pneumothorax (blood filling her lung). This would be a sucking chest wound. Literally as the lung collapsed it would be sucking air into it because the space outside the lung is a vacuum causing air to suck in and collapse the lung. Cover the wound to prevent any more air sucking in to prevent further collapse. If she were shot through both lungs (shot from the side) her chances for survival are poor (both lungs would fill with blood) and you can't exchange oxygen effectively through a liquid, even though it's blood it's not in the right place. She would need a chest tube. The side of the chest gets about a 1 inch incision and a physician would cut through the intercostals (muscles between your ribs) and slip a tube into the space which filled with air out side of the lung it's called a chest tube. It's taped up very well to make an air tight seal and hooked up to suction. This will draw out the air and blood and allow the lung to reinflate. Recovery from a GSW to the chest 1-3 months.

https://www.quora.com/Wha(...)t-need-to-be-treated

En dan gaat het hier hoogst waarschijnlijk niet eens om zo'n high velocity kogel.
pi_174639649
Zal dit nog maar eens herhalen, bij gebrek aan antwoord. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:40 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Van die doden heb ik geen bewijs gezien.

De de gewonden hebben allemaal van die ongeloofwaardige verhaaltje te vertellen. Zoals ik al zei: Als dat er 1 is, dan ga ik daar best in mee. Als het vrachtladingen zijn, dan gaat mijn bullshit alarm af.
https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Hier is een complete lijst van alle doden, met achtergrondinformatie over wie die personen waren. Wil je zeggen dat hun acteurs zijn die nu van de aardbodem moeten verdwijnen, dat alle honderden andere slachtoffers liegen, dat alle familieleden van die honderden doden en gewonden ook liegen, en dat alle duizenden getuigen ook liegen? Je hebt het dan over een stuk of 100.000 mensen die zijn afgekocht, en de doden kunnen uiteraard NOOIT meer ergens hun gezicht laten zien.

GAST. Doe eens niet zo naïef joh. :') _O-
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:03:24 #168
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639656
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan voor het eindresultaat? :D
Je lacht me uit? Niet echt vriendelijk om zo te communiceren.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:04:14 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174639676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef illusions het volgende:
Zal dit nog maar eens herhalen, bij gebrek aan antwoord. ;)

[..]

https://www.usatoday.com/(...)-shooting/733236001/

Hier is een complete lijst van alle doden, met achtergrondinformatie over wie die personen waren. Wil je zeggen dat hun acteurs zijn die nu van de aardbodem moeten verdwijnen, dat alle honderden andere slachtoffers liegen, dat alle familieleden van die honderden doden en gewonden ook liegen, en dat alle duizenden getuigen ook liegen? Je hebt het dan over een stuk of 100.000 mensen die zijn afgekocht, en de doden kunnen uiteraard NOOIT meer ergens hun gezicht laten zien.

GAST. Doe eens niet zo naïef joh. :') _O-
Die zit gewoon te stoken joh, gewoon lekker negeren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:06:32 #170
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

She would quickly develop a hemothorax or pneumothorax (blood filling her lung). This would be a sucking chest wound. Literally as the lung collapsed it would be sucking air into it because the space outside the lung is a vacuum causing air to suck in and collapse the lung. Cover the wound to prevent any more air sucking in to prevent further collapse. If she were shot through both lungs (shot from the side) her chances for survival are poor (both lungs would fill with blood) and you can't exchange oxygen effectively through a liquid, even though it's blood it's not in the right place. She would need a chest tube. The side of the chest gets about a 1 inch incision and a physician would cut through the intercostals (muscles between your ribs) and slip a tube into the space which filled with air out side of the lung it's called a chest tube. It's taped up very well to make an air tight seal and hooked up to suction. This will draw out the air and blood and allow the lung to reinflate. Recovery from a GSW to the chest 1-3 months.

https://www.quora.com/Wha(...)t-need-to-be-treated

En dan gaat het hier hoogst waarschijnlijk niet eens om zo'n high velocity kogel.
Mooi stukje tekst. En nu? Het strookt nog steeds met wat er is gebeurd en waarom.ze dus nog in het ziekenhuis ligt.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:06:54 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174639732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maybe its just a photo of someone who impaled himself on the high-velocity spike of a garden fence.

How many of you cried? Ze kunnen beter vragen lied? Gros van de reacties gelooft er geen snars van.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:09:07 #172
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]


How many of you cried? Ze kunnen beter vragen lied? Gros van de reacties gelooft er geen snars van.
Hahaha. en allemaal het handje opsteken. Wat een achterlijke vraag ook om aan een trauma team te stellen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:10:40 #173
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Geef nou maar gewoon antwoord, ik ben Dr. Phil niet, therapie mag je ergens anders zoeken.
Nou sorry, zolang jij niet normaal kunt doen tegen mij ga ik echt geen antwoord geven.

Ik ga een douche pakken en mijn bed opzoeken. :)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:11:34 #174
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]


How many of you cried? Ze kunnen beter vragen lied? Gros van de reacties gelooft er geen snars van.
Goede onderbouwing weer dit.

Dus het waren nep slachtoffers en deze artsen en verplegers hebben dus niemand behandeld?

Wordt een duur grapje zo met al die betrokkenen die afgekocht moeten worden zo nietwaar?
pi_174639836
Voorspelbaar, lekker de discussie ontwijken dan maar. Doei. :W
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:12:54 #176
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639861
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mooi stukje tekst. En nu? Het strookt nog steeds met wat er is gebeurd en waarom.ze dus nog in het ziekenhuis ligt.
Ze oogt wat gezond en fit voor wat ze net heeft doorgemaakt. Ook die nekkraag vind ik wat vreemd.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:14:48 #177
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174639892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:12 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ze oogt wat gezond en fit voor wat ze net heeft doorgemaakt. Ook die nekkraag vind ik wat vreemd.
Hoe moet ze er dan wel uit zien?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:15:12 #178
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174639899
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe moet ze er dan wel uit zien?
Sorry, ik ga douchen :)
pi_174639920
Wow. :D
pi_174639959
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch ook de taak van de media? Wat wil je dan? Dat er geheimzinnig over gedaan wordt? Dáár zou terecht met wantrouwen naar gekeken worden.
Dat er iets 'geheimzinnig' over gedaan heb ik echt geen twijfel over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174640065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:46 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik vind deze allemaal niet zo geloofwaardig bijvoorbeeld:

Shocking - for all the 'wrong' reasons.

Hoe in gods naam kan deze mensen zo 'happy' zijn?
Hit in the hip? Kan je echt zo makkelijk naar zo'n schotwond van zo'n wapen maar 'n beetje bewegen?
Shot in the hip? Zo'n schot al de botten in kleine stukjes zou verpletteren?

Shot through the shoulder which punctured a lung?
High-velocity GSW's shatter bones. Hoe kan ze normaal ademen, lachen, praten?

“I hit the ground and within seconds I was in puddles of blood....It was bleeding pretty profusely”
Hoeveel bloed heeft de gast verliest? Ziet er wel gezond en rozige uit.

Dit allemaal binnen 48 uurtjes naar de 'tragische' event is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174640101
De argumenten worden sterker en sterker - nu zijn ze te happy.

^O^
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:25:15 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174640118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:15 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Sorry, ik ga douchen :)
Dat kan niet hier, schijnt een uitvlucht te zijn. Ik ga slapen mensen. Welkom en Welterusten!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174640127
Als je dan een hoax in scene zet, zou je dan fouten maken die door Tingo van de interwebs gelijk ontmaskerd worden?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:25:47 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174640128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:24 schreef illusions het volgende:
De argumenten worden sterker en sterker - nu zijn ze te happy.

^O^
En elk schot raakt en verbrijzeld bot :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:26:18 #186
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174640134
Ben ik blij dat jij zo'n medisch specialist bent Tingo.

Wel raar dat jij lijkt te denken dat botten zo snel in duizenden stukjes versplinteren.
pi_174640213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb jij al een bron gevonden voor je kogel door de schedel en in het brein verhaal?
In het brein heb ik niet gezegd.
"It kind of travelled along the inside of my skull"
Misschien kan je 'n 'along the inside of my skull' soort overlevingsverhaal vinden tussen al de miljoenen mensen die echt in z'n hoofd met zo'n wapen geschoten zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:31:27 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174640265
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het brein heb ik niet gezegd.
"It kind of travelled along the inside of my skull"
Misschien kan je 'n 'along the inside of my skull' soort overlevingsverhaal vinden tussen al de miljoenen mensen die echt in z'n hoofd met zo'n wapen geschoten zijn.
Newsflash, je brein zit aan de binnenkant van de schedel :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:32:15 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174640282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben ik blij dat jij zo'n medisch specialist bent Tingo.

Wel raar dat jij lijkt te denken dat botten zo snel in duizenden stukjes versplinteren.
Dat blijkt wel weer ja :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174640433
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het brein heb ik niet gezegd.
"It kind of travelled along the inside of my skull"
Misschien kan je 'n 'along the inside of my skull' soort overlevingsverhaal vinden tussen al de miljoenen mensen die echt in z'n hoofd met zo'n wapen geschoten zijn.
Misschien kan je leren wat "kind of" betekent - "soort van," als in, "niet helemaal."
Misschien kan je daarna leren wat "along" betekent - "langs," als in, "niet erdoorheen."

En dat zegt dat Engels z'n moedertaal is - dit is nu al de zoveelste keer dat je Engelse dingen niet zo goed lijkt te begrijpen.
pi_174640629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:26 schreef ChrisCarter het volgende:
Ben ik blij dat jij zo'n medisch specialist bent Tingo.

Wel raar dat jij lijkt te denken dat botten zo snel in duizenden stukjes versplinteren.
Gunshot Wound To The Leg Surgery At Shock Trauma (tot 4:45)

1:02: Surgeon :
“It's not just the bullet drilling the hole - that bullet then sends off a shock wave through the tissue which creates a cone of trauma behind it and then everything it hits becomes another projectile. As the bullet hits a piece of bone, that bone goes flying off into more tissue.

“The artery which supplies blood to his leg was blown apart.”

“This leg was all open, you could touch the femur, the tibia...”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_174640739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gunshot Wound To The Leg Surgery At Shock Trauma (tot 4:45)

1:02: Surgeon :
“It's not just the bullet drilling the hole - that bullet then sends off a shock wave through the tissue which creates a cone of trauma behind it and then everything it hits becomes another projectile. As the bullet hits a piece of bone, that bone goes flying off into more tissue.

“The artery which supplies blood to his leg was blown apart.”

“This leg was all open, you could touch the femur, the tibia...”
Ah, en wat heeft dat in godsnaam met de Braden-zaak te maken waar je het over hebt?

Overigens ben je vergeten hierop te reageren:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het brein heb ik niet gezegd.
"It kind of travelled along the inside of my skull"
Misschien kan je 'n 'along the inside of my skull' soort overlevingsverhaal vinden tussen al de miljoenen mensen die echt in z'n hoofd met zo'n wapen geschoten zijn.
Misschien kan je leren wat "kind of" betekent - "soort van," als in, "niet helemaal."
Misschien kan je daarna leren wat "along" betekent - "langs," als in, "niet erdoorheen."

En dat zegt dat Engels z'n moedertaal is - dit is nu al de zoveelste keer dat je Engelse dingen niet zo goed lijkt te begrijpen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 00:10:19 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174640925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gunshot Wound To The Leg Surgery At Shock Trauma (tot 4:45)

1:02: Surgeon :
“It's not just the bullet drilling the hole - that bullet then sends off a shock wave through the tissue which creates a cone of trauma behind it and then everything it hits becomes another projectile. As the bullet hits a piece of bone, that bone goes flying off into more tissue.

“The artery which supplies blood to his leg was blown apart.”

“This leg was all open, you could touch the femur, the tibia...”
Misschien moet je eerst leren waar het brein zich bevind, voor je met andere dingen verder gaat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174641015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:51 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik vond de punten wat die trauma surgeon aanhaalde best interessant

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it.
Bij Brussel waren zulke beelden er wel en toen werd met man en macht getracht om ze als zijnde nep af te serveren. Dus op zich maakt het niet uit of er wel of niet beelden zijn, de gebeurtenis moet hoe dan ook nep zijn.
Anyway: het is niet te zeggen dat dergelijke beelden er niet zijn, enkel dat ze niet zijn gepubliceerd.

quote:
2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?
Idem als hierboven, beelden van het bloedbad hoeven niet te zijn gepubliceerd.

quote:
3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.
Idem als hierboven.

quote:
4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).
Ook weer idem als hierboven.

quote:
5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.
Ook zelfde als hierboven: beelden vanuit de operatiekamers zijn niet bepaald gangbaar om te publiceren. Wat zou daar het nut van zijn? Waarom moet de gebeurtenis op een zo gruwelijk mogelijke wijze worden getoond aan het publiek?
quote:
6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.
Hoezo zouden autopsierapporten worden gepubliceerd? Wat bewijs van hun overlijden betreft: heeft hij daarnaar gezocht? Hier in Nederland heb je sites als menslinq.nl waarop je overlijdensadvertenties kunt opzoeken.

quote:
7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.
Ook weer als hierboven: waarom zou iedereen dergelijke beelden publiceren?

quote:
8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.
Ook nogal speculatief. Wat is dat toch met het koppelen van oefeningen aan gebeurtenissen? Als dat altijd gekoppeld is, dan is het bedrijf waar ik werk al meerdere malen afgefikt, slachtoffer geweest van geweldsdelicten en overvallen, etc.

quote:
9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.
Beetje dom voor een nepgebeurtenis om vlak daarvoor nog even en publique mensen te ronselen om als crisisacteur te spelen...

quote:
[/i]
Misschien dat iemand dit kan verklaren en zie ik het licht? Nu niet aankomen met het antwoord dat iedereen zich uit kan geven voor trauma surgeon want daar gaat het niet om, ik wil daar gewoon eens een rationeel antwoord op vinden.
Wat ik in dit verhaal mis is het zelf onderzoek doen.
Hij verwacht dat alles hem via internet en media wordt aangereikt, en als dat niet gebeurt, dan is het allemaal maar nep.
En aangezien hij nogal ingegraven is in de false flag gebeuren heb ik zelfs eerder het idee dat hij andersom redeneert: het is sowieso een hoax en het gebrek aan bewijs voor het tegendeel bekrachtigt dat.

Wat ik zelf verwacht is dat zo iemand opzoekt wie de slachtoffers zijn (daar zijn altijd wel hele lijsten van te vinden), en dan van daaruit nagaan wie die personen zijn en wat hen is overkomen en hoe het staat met de nabestaanden.
Voor ons is dat bij deze gebeurtenis van op duizenden kilometers afstand best lastig om te doen. Destijds was Brussel een stuk dichterbij en daarom een uitgelezen kans om de crisisacteurs te ontmaskeren.
Die uitnodiging werd afgeslagen, niemand was bereid om zich te verdiepen in de achtergrond van de slachtoffers. Liever ging men wat lui commentaar geven op foto's en videos over hoe nep het er allemaal maar uitzag.

En dat zie je nu ook weer met deze aanslag: het is nep, tenzij....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174641051
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gunshot Wound To The Leg Surgery At Shock Trauma (tot 4:45)

1:02: Surgeon :
“It's not just the bullet drilling the hole - that bullet then sends off a shock wave through the tissue which creates a cone of trauma behind it and then everything it hits becomes another projectile. As the bullet hits a piece of bone, that bone goes flying off into more tissue.

“The artery which supplies blood to his leg was blown apart.”

“This leg was all open, you could touch the femur, the tibia...”
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 25 oktober 2017 @ 03:29:02 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174641684
Mooi dit weeer, als er wel beelden zijn, is het nep
Als er geen beelden zijn, waarom zijn er geen beelden.
Als er veel gewonden zijn, hadden er meer doden moeten vallen.
Als er te weinig gewonden zijn hadden het er meer moeten zijn.
Als er te veel doden zijn gevallen hadden er meer gewond moeten zijn.

en in dit geval 550 gewonden, maar we pikken er 1 van uit en daar gaan we overheen vallen!
Niet over de overige 449 want deze is speciaal. want ineens is iedereen medisch expert en ha hij wel niet dood moeten zijn.

Zelf aanhalen dat details niet eens duidelijk zijn, maar wel hameren op andere details, te klein wondje..
Wat verbazing wekkend is aangezien hij geraakt werd door een fucking raket!!
ow nee, een kogel, er is niet eens bekend of het een zwaar kaliber kogel is of een stuk schrapnell.
Maar dat zijn details wat niet boeit!
Het gaat er natuurlijk wel om dat hij dood had moeten zijn door een schotwond in het hoofd, dat anderen een schotwond in het hoofd kunnen overleven staat buiten kijf, ook de manier waarop hij geraakt word, staat ook buiten kijf.

Andere filmpjes, mensen huilen niet, anderen huilen te veel, andere lachen..
Jaja mensen we hebben het hier over emoties.
Natuuurlijk kan dat niet!! je mag niet te veel te weinig of niet huilen.

Was vorige week op begrafenis, en heb nog nooit zo'n bizar lollige sfeer mee gemaakt, ondanks dat iemand op zo'n jonge leeftijd was overleden!

Nee mensen we moeten wel heel specifiek onze emoties tonen zoals de schaapjes die we zijn, prescies volgens het boekje..
want alles is verdacht, en juist op de manier wanneer wij het verdacht vinden..
Het moet allemaal volgens het boekje!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:45:41 #197
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174643320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:35 schreef Tingo het volgende:
Hoe weet jij dat zo zeker? Ze kunnen de klokkenluiders makkelijk negeren, discrediteren, ridiculiseren.
Dat zouden we in this day and age dan ook mee moeten krijgen. :) Elke burenruzie wordt uitgevochten op twitter of Facebook, iets van deze omvang zou nooit (meer) stil te houden zijn.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_174643973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 03:29 schreef theguyver het volgende:
Nee mensen we moeten wel heel specifiek onze emoties tonen zoals de schaapjes die we zijn, prescies volgens het boekje..
want alles is verdacht, en juist op de manier wanneer wij het verdacht vinden..
Het moet allemaal volgens het boekje!!
Was er maar een boekje, dan kon je het nog ergens tegenaan houden. Het is veel meer volgens "wat op dat moment toevallig uitkomt".
pi_174644413
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:45 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zouden we in this day and age dan ook mee moeten krijgen. :) Elke burenruzie wordt uitgevochten op twitter of Facebook, iets van deze omvang zou nooit (meer) stil te houden zijn.
Dit.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:12:16 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174644922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:20 schreef Bertus_Bordkarton het volgende:

[..]

Was er maar een boekje, dan kon je het nog ergens tegenaan houden. Het is veel meer volgens "wat op dat moment toevallig uitkomt".
Er izijn natuurlijk wel aantal BNW spelregels.

Hoe word je Truth zoeker in een aantal makkelijke stappen!
1. het is altijd een hoax ondanks dat het tegendeel bewezen is.
2. het is altijd een false flag ondanks dat het tegendeel bewezen is.
3 Je hoeft niks aan te tonen gewoon blijven herhalen is nodig om je punt kracht bij te zetten.
4. Elke vorm van emotie is verdacht.
5. Als je de stempel krijgt van crisis acteur dan ben je een crisisateur! ( ook al ben je toevallig op de verkeerde plek of tijdstip!)
6. Hoax of false flags hebben geen doel nodig!
7. als je geen zin meer hebt in de discussie, ga dan slapen afwassen etc, en begin de volgende dag weer van voor af aan!
8. Belangrijke vragen van anderen gewoon skippen en negeren.
9. Je eigen vragen blijven herhalen ondanks dat je uitgebreid antwoord plus bronnen hebt gehad omdat het niet het antwoord is wat je wil!
10. Als je te veel duidelijke antwoorden hebt gehad en je neigt toe te geven, of je hebt je zelf te ver in een hoekje geluld, ga dan schelden op de man spelen of roep gewoon dat het allemaal BS is en dat alles in scene is gezet (easy way out) Je gaat toch godverdomme niet toegeven aan een stel schapen!

In dit geval zal je er vast al wel wat voorbij hebben zien komen hier in het topic :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:08:49 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174646121
Ik lees weer een hoop geblaat zoals bovenstaand van Guyvie die het allemaal zo goed weet hoe het werkt, en nog steeds geen echt antwoord op de vragen al heeft Wants een poging gewaagd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:23:00 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174646417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees weer een hoop geblaat zoals bovenstaand van Guyvie die het allemaal zo goed weet hoe het werkt, en nog steeds geen echt antwoord op de vragen al heeft Wants een poging gewaagd.
Denk je dat al die vragen realistisch zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:24:02 #203
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174646435
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees weer een hoop geblaat zoals bovenstaand van Guyvie die het allemaal zo goed weet hoe het werkt, en nog steeds geen echt antwoord op de vragen al heeft Wants een poging gewaagd.
De onderbouwing waarom die vragen goed/relevant zijn ontbreekt ook volledig.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:30:17 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174646572
Las Vegas Shooting Hoaxer Collects Nearly $50,000 on Fake Injury

Go fund me, the big casher. Op YT is het filmpje te vinden waar je kan zien waar Mr Dougie zijn fake shot wound sneaky gereed staat te maken erna action.. en de aangeschoten arme ziel gaat uithangen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:32:15 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174646615
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De onderbouwing waarom die vragen goed/relevant zijn ontbreekt ook volledig.
De onderbouwing vind je in de vragen zelf. Maar laat maar het is goed zo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:03:13 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174647268
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees weer een hoop geblaat zoals bovenstaand van Guyvie die het allemaal zo goed weet hoe het werkt, en nog steeds geen echt antwoord op de vragen al heeft Wants een poging gewaagd.
Eh ja, en let maar op ik zal het even naar voren schuiven wanneer het gebeurt.

zoals nu
8. Belangrijke vragen van anderen gewoon skippen en negeren.
9. Je eigen vragen blijven herhalen ondanks dat je uitgebreid antwoord plus bronnen hebt gehad omdat het niet het antwoord is wat je wil!

:)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De onderbouwing vind je in de vragen zelf. Maar laat maar het is goed zo.
3 Je hoeft niks aan te tonen gewoon blijven herhalen is nodig om je punt kracht bij te zetten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:24:18 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174647745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De onderbouwing vind je in de vragen zelf. Maar laat maar het is goed zo.
En die vind je echt realistisch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:27:12 #208
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174647797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De onderbouwing vind je in de vragen zelf. Maar laat maar het is goed zo.
Dus dat van die overlijdensaktes vind je legitiem bijvoorbeeld?

Je lijkt er iig totaal niet kritisch over te zijn wat opmerkelijk is gezien het met een traumachirurg niks van doen heeft.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:28:12 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174647817
Ik herhaal niets. Ik zei..laat maar het is goed zo. Blijf maar naar voren schuiven Guyvie 😉
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:29:32 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174647844
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik herhaal niets. Ik zei..laat maar het is goed zo. Blijf maar naar voren schuiven Guyvie 😉
Hoe publiek toegankelijk denk je dat autopsie rapporten zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:42:24 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174648104
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Las Vegas Shooting Hoaxer Collects Nearly $50,000 on Fake Injury

Go fund me, the big casher. Op YT is het filmpje te vinden waar je kan zien waar Mr Dougie zijn fake shot wound sneaky gereed staat te maken erna action.. en de aangeschoten arme ziel gaat uithangen.
Een smak geld is in ieder geval altijd een goed motief geweest om te liegen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:06 #212
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174648468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:42 schreef Summers het volgende:

[..]

Een smak geld is in ieder geval altijd een goed motief geweest om te liegen .
Nou, lekker rentenieren met die 50k
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:11:12 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174648716
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou, lekker rentenieren met die 50k
Mensen zijn wat dat betreft heel simpel

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:16:14 #214
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174648822
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn wat dat betreft heel simpel

[ afbeelding ]
In grote lijnen wel maar er is altijd nog wel zoiets als een moreel kompas
pi_174648826
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn wat dat betreft heel simpel

[ afbeelding ]
Gemeenplaats.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:45:59 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174649360
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

In grote lijnen wel maar er is altijd nog wel zoiets als een moreel kompas
Dan zou de geschiedenis er heel anders uitzien en de gevangenissen leeg als iedereen zich daardoor zou laten leiden en dat is nou eenmaal niet zo .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174649695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn wat dat betreft heel simpel

[ afbeelding ]
Aha, en die doden dan? Je denkt dat die geld hebben gekregen om de rest van hun leven nooit meer ergens te mogen opduiken? Waar wonen al die mensen voor de rest van hun leven dan, in de Amazone ofzo?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 15:12:31 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174649846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Mensen zijn wat dat betreft heel simpel

[ afbeelding ]
Jup, maar zelfs op een simpele Yes/No vraag geeft men geen antwoord, een andere mooie is een super simpel alles debunkend bewijstuk leveren .. mja die duurt ook al paar jaar.
Helaas is niet alles gewoon zo simpel..
Als je het allemaal zo ontezettend goed en zeker weet, dan is vaak een ja of nee antwoord heel makkelijk te geven toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:52:23 #219
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174654471
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus dat van die overlijdensaktes vind je legitiem bijvoorbeeld?

Je lijkt er iig totaal niet kritisch over te zijn wat opmerkelijk is gezien het met een traumachirurg niks van doen heeft.
In diverse staten binnen de VS kun je death certificates vrij opvragen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:53:14 #220
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174654494
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou, lekker rentenieren met die 50k
Betaalt toch lekker je eventuele schulden af, om maar iets te noemen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:54:10 #221
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174654511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De onderbouwing vind je in de vragen zelf.
Precies. Het lijkt wel of daar moedwillig overheen gelezen wordt.
pi_174654801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:52 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

In diverse staten binnen de VS kun je death certificates vrij opvragen.
En áls men dan zo'n certificaat te zien krijgt wordt er meteen geroepen dat het vals is.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:10:22 #223
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174654892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 15:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Aha, en die doden dan? Je denkt dat die geld hebben gekregen om de rest van hun leven nooit meer ergens te mogen opduiken? Waar wonen al die mensen voor de rest van hun leven dan, in de Amazone ofzo?
Misschien zijn die doden wel gefingeerde personages. Gewoon een naampje, een fotootje of 4 a 5, publiceren in het nieuws. Triest muziekje er onder, verhaaltje er bij en men gelooft het toch wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
En áls men dan zo'n certificaat te zien krijgt wordt er meteen geroepen dat het vals is.
Misschien doet men dat omdat er op andere gebieden te veel dingen zijn die ze niet vinden kloppen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zomaar gaat roepen omdat ie dat leuk vindt of zo.
pi_174654914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:10 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Misschien zijn die doden wel gefingeerde personages. Gewoon een naampje, een fotootje of 4 a 5, etc. n

[..]

Misschien doet men dat omdat er op andere gebieden te veel dingen zijn die ze niet vinden kloppen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zomaar gaat roepen omdat ie dat leuk vindt of zo.
Hier op BNW wel hoor. Enfin, dat weet je wel.
pi_174654938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:54 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Precies. Het lijkt wel of daar moedwillig overheen gelezen wordt.
Of men weet dat het geen zin heeft om er op te reageren als het antwoord al in de vraag besloten zit.
pi_174655019
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:10 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Misschien zijn die doden wel gefingeerde personages. Gewoon een naampje, een fotootje of 4 a 5, publiceren in het nieuws. Triest muziekje er onder, verhaaltje er bij en men gelooft het toch wel.

[..]

Misschien doet men dat omdat er op andere gebieden te veel dingen zijn die ze niet vinden kloppen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zomaar gaat roepen omdat ie dat leuk vindt of zo.
Kan niet, de geschiedenis van al die personen zo'n lange tijd terug fingeren? Gaat niet. Anyway, "foto'tje of 4 a 5 erbij" en daar ga je al - van wie zijn die foto's?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:15:41 #227
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier op BNW wel hoor. Enfin, dat weet je wel.
Als dat zo is, dan zou ik dat best sneu vinden. Ik heb het nog niet geconstateerd.
pi_174655047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:15 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan zou ik dat best sneu vinden. Ik heb het nog niet geconstateerd.
Ik constateer het net bij jou, met je gefingeerde personages. :')
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:19:11 #229
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan niet, de geschiedenis van al die personen zo'n lange tijd terug fingeren? Gaat niet. Anyway, "foto'tje of 4 a 5 erbij" en daar ga je al - van wie zijn die foto's?
Die geschiedenis is er dan ook bij lange na niet altijd. Vaak loop je op een dood spoor.
Ik weet niet van wie die fotos zijn. Misschien zijn het random fotos van meerdere gezichten die ze gemerged hebben tot 1 gezicht. Foto's kun je gewoon van google plukken of facebook. Misschien bestaat er software waarmee je nieuwe gezichten kunt maken.

Ik weet niet hoe ze het precies doen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:20:11 #230
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655152
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik constateer het net bij jou, met je gefingeerde personages. :')
Omdat jij het niet gelooft, bestaat het niet. Oké. Zo kun je ook redeneren. :)
pi_174655155
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:19 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Die geschiedenis is er dan ook bij lange na niet altijd. Vaak loop je op een dood spoor.
Ik weet niet van wie die fotos zijn. Misschien zijn het random fotos van meerdere gezichten die ze gemerged hebben tot 1 gezicht. Foto's kun je gewoon van google plukken of facebook. Misschien bestaat er software waarmee je nieuwe gezichten kunt maken.

Ik weet niet hoe ze het precies doen.
Ja, en je denkt dat als er geen geschiedenis van die persoon is, dat men daar niet achter komt? Je zegt heel stellig dat die er bij lange na niet altijd is, dus kom maar met voorbeelden. Ik ben erg benieuwd.
pi_174655195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:20 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Omdat jij het niet gelooft, bestaat het niet. Oké. Zo kun je ook redeneren. :)
Helemaal niet - ik heb eerder in dit topic een lijst met doden inc. foto's en verhaaltje gepost, jij zegt dat het vaak gefingeerde personen zijn. Typisch een voorbeeld van bewijs wegwuiven alszijnde nep, waarvan je zelf zegt dat het sneu is en je dat niet hebt geconstateerd.
pi_174655198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:20 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Omdat jij het niet gelooft, bestaat het niet. Oké. Zo kun je ook redeneren. :)
Zo wordt hier op BNW door sommigen standaard gereageerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:23:17 #234
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655240
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, en je denkt dat als er geen geschiedenis van die persoon is, dat men daar niet achter komt? Je zegt heel stellig dat die er bij lange na niet altijd is, dus kom maar met voorbeelden. Ik ben erg benieuwd.
De meeste mensen doen een keer verbolgen na een aanslag, zeggen dat het schandalig is, wijzen naar een schuldige, eisen meer bescherming en nieuwe wetten en gaan weer over tot de orde van de dag. Vrijwel niemand kijkt echt.
pi_174655292
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De meeste mensen doen een keer verbolgen na een aanslag, zeggen dat het schandalig is, wijzen naar een schuldige, eisen meer bescherming en nieuwe wetten en gaan weer over tot de orde van de dag. Vrijwel niemand kijkt echt.
Er zijn enorm veel mensen die wel verder kijken - als er iets niet klopt, komt dat wel aan het licht hoor, getuige het enorme aantal BNW-achtige forums en discussieplekken.
pi_174655337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De meeste mensen doen een keer verbolgen na een aanslag, zeggen dat het schandalig is, wijzen naar een schuldige, eisen meer bescherming en nieuwe wetten en gaan weer over tot de orde van de dag. Vrijwel niemand kijkt echt.
En hoe zou je dan volgens jou moeten reageren? Ik zal dat laatste zinnetje maar even negeren, want dat is een aanname.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:27:30 #237
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn enorm veel mensen die wel verder kijken - als er iets niet klopt, komt dat wel aan het licht hoor, getuige het enorme aantal BNW-achtige forums en discussieplekken.
Mensen worden ook heel erg vaak op het verkeerde been gezet door juist die BNW-achtige forums. Die forums zijn juist heel handig voor bedenkers van dit soort hoaxen.
pi_174655374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Mensen worden ook heel erg vaak op het verkeerde been gezet door juist die BNW-achtige forums. Die forums zijn juist heel handig voor bedenkers van dit soort hoaxen.
Toch is het een teken dat er wél verder gekeken wordt.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:29:05 #239
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
En hoe zou je dan volgens jou moeten reageren? Ik zal dat laatste zinnetje maar even negeren, want dat is een aanname.
Niets moet iets van mij. Wie ben ik om ze dat te vertellen? Iedereen moet vooral doen wat hij of zij zelf wil doen.
pi_174655404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Mensen worden ook heel erg vaak op het verkeerde been gezet door juist die BNW-achtige forums. Die forums zijn juist heel handig voor bedenkers van dit soort hoaxen.
Ah jij bent er ook zoëen die meteen van een hoax uitgaat?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:29:46 #241
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655418
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch is het een teken dat er wél verder gekeken wordt.
Dat klopt. Het duurt vaak jaren voor het kwartje valt. Soms valt ie nooit. :)
pi_174655443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Dat klopt. Het duurt vaak jaren voor het kwartje valt. Soms valt ie nooit. :)
Wat weer jouw punt onderuit haalt van gefingeerde personen die zijn overleden.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:30:47 #243
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah jij bent er ook zoëen die meteen van een hoax uitgaat?
Niet meteen. Dat zou ik dom vinden. Ik kijk eerst met een flinke dosis skepsis en ga dan gaandeweg een oordeel vellen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:31:26 #244
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat weer jouw punt onderuit haalt van gefingeerde personen die zijn overleden.
Die begrijp ik niet helemaal? Hoe haalt dat het punt onderuit?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:31:40 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174655483
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Mensen worden ook heel erg vaak op het verkeerde been gezet door juist die BNW-achtige forums. Die forums zijn juist heel handig voor bedenkers van dit soort hoaxen.
Cluesforum bijvoorbeeld indd. Vol desinfo
pi_174655512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:31 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet helemaal? Hoe haalt dat het punt onderuit?
Er zijn genoeg mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Gefingeerde personen zonder bestaande geschiedenis zouden dan in een mum van tijd worden ontdekt - als je daar voorbeelden van hebt, nodig ik je nogmaals uit deze te delen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:36:36 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174655664
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De meeste mensen doen een keer verbolgen na een aanslag, zeggen dat het schandalig is, wijzen naar een schuldige, eisen meer bescherming en nieuwe wetten en gaan weer over tot de orde van de dag. Vrijwel niemand kijkt echt.
Jup de eerste paar dagen daarna gebeurt er niks.
Boston - niks
SH- niks
Parijs - niks
100 andere moordpartijen VS - niks.

of te wel duizenden ciris acteurs namaak doden etc voor??

Jup NIks!
Tenzij je tegendeel kan aantonen dat er daadwerkelijk na aanleiding van 1 van de bovenstaande daadwerkelijk iets veranderd is hoor ik het graag!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:37:29 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174655686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Gefingeerde personen zonder bestaande geschiedenis zouden dan in een mum van tijd worden ontdekt - als je daar voorbeelden van hebt, nodig ik je nogmaals uit deze te delen.
En dit ook inderdaad.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:37:33 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174655689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Cluesforum bijvoorbeeld indd. Vol desinfo
Mja dat is nu controlled opposition he :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174655727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup de eerste paar dagen daarna gebeurt er niks.
Boston - niks
SH- niks
Parijs - niks
100 andere moordpartijen VS - niks.

of te wel duizenden ciris acteurs namaak doden etc voor??

Jup NIks!
Tenzij je tegendeel kan aantonen dat er daadwerkelijk na aanleiding van 1 van de bovenstaande daadwerkelijk iets veranderd is hoor ik het graag!
Klopt. Er is geen enkele nieuwe wet aangenomen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:40:21 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174655770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:31 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet helemaal? Hoe haalt dat het punt onderuit?
Laat je niet gek maken. Ze debunken helemaal niets, vanaf 9.11 tot aan LV. Allemaal echt gebeurt en jij bent niet goed wijs dat je twijfelt aan de beelden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174655790
Debunken is ook een term verzonnen door complotgekkies die nog steeds moeite hebben met de definitie van 'bewijs'.
Conscience do cost.
pi_174655795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken. Ze debunken helemaal niets, vanaf 9.11 tot aan LV. Allemaal echt gebeurt en jij bent niet goed wijs dat je twijfelt aan de beelden.
Noem 1 dode die gefingeerd is.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:41:33 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174655809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken. Ze debunken helemaal niets, vanaf 9.11 tot aan LV. Allemaal echt gebeurt en jij bent niet goed wijs dat je twijfelt aan de beelden.
:')

Ja dat is ook echt wat gezegd wordt. Stop toch eens met dit gezuig. Volgende posting op deze stijl wordt verwijderd. Het breekt heel de discussie af.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:42:03 #255
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die kerel die tegen dat muurtje met zijn arm bezig is, erna in beeld komt opeens om een ambulance begint te roepen? Dat is Doug dacht ik? Die heeft ook al aardig gecasht via fundme.
Ja, heb je dat ook gezien?

Ik vond het zo raar dat die cameraman hem filmt en maar wacht en wacht en wacht. Tot die man klaar is en dan gaat het toneelstukje van start.

Moest flink zoeken, maar heb hem weer gevonden:


Vanaf 07:15 zie je de man. Je moet wel heel goed kijken want het beeld is heel donker.
Je ziet hem aan het einde iets met zijn linkerhand in linker broekzak wegstoppen en dan begint het.
pi_174655848
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:')

Ja dat is ook echt wat gezegd wordt. Stop toch eens met dit gezuig. Volgende posting op deze stijl wordt verwijderd. Het breekt heel de discussie af.
Zo recruiten ze mensen om mee te circle jerken. :P Even iets totaal onzinnigs maar opbeurends zeggen, en dan krijg je later ook bijval met je eigen domme opmerkingen.

Twijfel is prima, bewijs is beter.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:43:54 #257
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken. Ze debunken helemaal niets, vanaf 9.11 tot aan LV. Allemaal echt gebeurt en jij bent niet goed wijs dat je twijfelt aan de beelden.
Het gaat me hier echt te snel. Ik post iets en ineens moet ik 5 a 10 mensen super snel van antwoorden gaan voorzien. Niet bij te houden haast.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:44:49 #258
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174655899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ja, heb je dat ook gezien?

Ik vond het zo raar dat die cameraman hem filmt en maar wacht en wacht en wacht. Tot die man klaar is en dan gaat het toneelstukje van start.

Moest flink zoeken, maar heb hem weer gevonden:


Vanaf 07:15 zie je de man. Je moet wel heel goed kijken want het beeld is heel donker.
Je ziet hem aan het einde iets met zijn linkerhand in linker broekzak wegstoppen en dan begint het.
Wat is er raar aan? Er wordt gewoon nog geschoten tijdens het filmen, ga jij dan lekker de straat op?

Laat me raden, je vindt het bloed er vast nep uitzien? Die heb ik al eerder gehoord ;)
pi_174655914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Het gaat me hier echt te snel. Ik post iets en ineens moet ik 5 a 10 mensen super snel van antwoorden gaan voorzien. Niet bij te houden haast.
Als je iets beweert, zeg je dat toch omdat je het ergens op baseert? Er wordt alleen gevraagd waarop - en of je dat wilt delen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:46:45 #260
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174655946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je iets beweert, zeg je dat toch omdat je het ergens op baseert? Er wordt alleen gevraagd waarop - en of je dat wilt delen.
Ik heb ook niet alles meteen maar paraat. Als ik wat tegenkom, zal ik het posten. :)
pi_174655980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:46 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ik heb ook niet alles meteen maar paraat. Als ik wat tegenkom, zal ik het posten. :)
Graag, ben benieuwd naar de gefingeerde doden - heb er nog géén gezien, ooit.

Als je dit al snel vindt gaan, hoe gaan discussies in persoon je dan af?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:51:16 #262
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656090
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is er raar aan? Er wordt gewoon nog geschoten tijdens het filmen, ga jij dan lekker de straat op?

Laat me raden, je vindt het bloed er vast nep uitzien? Die heb ik al eerder gehoord ;)
Het bloed krijg je hier amper te zien. Beeld is ook te donker. Ik zie de man zijn wond voorbereiden. Als je dwars door je arm geschoten bent en de kogel zelfs je torso in is gegaan, dan piep je wel anders zie je er ook wel even wat anders uit van kleur.

Ik vind heel het filmpje dubieus. Op 03:06 wordt een vrouw heel rap bij de agenten met de gewonde weggestuurd. Agent zaait nog even wat extra paniek, maar de man met de GSM mag er met zijn smoel bovenop staan en filmen. Maar nooit dat je maar echt iets duidelijk te zien krijgt.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:52:23 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174656111
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:42 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Ja, heb je dat ook gezien?

Ik vond het zo raar dat die cameraman hem filmt en maar wacht en wacht en wacht. Tot die man klaar is en dan gaat het toneelstukje van start.

Moest flink zoeken, maar heb hem weer gevonden:


Vanaf 07:15 zie je de man. Je moet wel heel goed kijken want het beeld is heel donker.
Je ziet hem aan het einde iets met zijn linkerhand in linker broekzak wegstoppen en dan begint het.
Ik kan zo snel even niet tellen , maar zijn toch al snel 1500 collega's van je..
Leg eens uit, als crisis acteur he, hoe vaak ben je opgeroepen voor DIT soort evenementen, en vangt het nog een beetje?
Bedoel je leven lang je smoel dicht houden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:53:05 #264
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656125
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:51 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Het bloed krijg je hier amper te zien. Beeld is ook te donker. Ik zie de man zijn wond voorbereiden. Als je dwars door je arm geschoten bent en de kogel zelfs je torso in is gegaan, dan piep je wel anders zie je er ook wel even wat anders uit van kleur.
Genoeg bloed te zien als ze bezig zijn met die man op het einde van het filmpje, het stroomt vanaf zijn elleboog naar beneden.

En hoe moet je er dan wel uitzien? Weer dat "het ziet er anders uit" argument dat vervolgens nooit gestaafd kan worden ergens mee.
quote:
Ik vind heel het filmpje dubieus. Op 03:06 wordt een vrouw heel rap bij de agenten met de gewonde weggestuurd. Agent zaait nog even wat extra paniek, maar de man met de GSM mag er met zijn smoel bovenop staan en filmen. Maar nooit dat je maar echt iets duidelijk te zien krijgt.
Als ze niet rustig waren dan was het ingestudeerd - als tegenargument voor die situatie. Zo kan alles wel een kant op gaan.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:54:55 #265
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik kan zo snel even niet tellen , maar zijn toch al snel 1500 collega's van je..
Leg eens uit, als crisis acteur he, hoe vaak ben je opgeroepen voor DIT soort evenementen, en vangt het nog een beetje?
Bedoel je leven lang je smoel dicht houden!
De mensen die het festival bijwoonden worden gewoon bang gemaakt en weggejaagd (Eigenlijk weggeleid, want ze worden opgevengen en een richting in gewezen) Een hand vol of een paar handen vol acteurs doen op meerdere locaties een soort flashmob zodat de echte bezoekers denken dat er echt iets aan de hand is en zo is de paniek rond.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:55:55 #266
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:54 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De mensen die het festival bijwoonden worden gewoon bang gemaakt en weggejaagd. Een hand vol of een paar handen vol acteurs doen op meerdere locaties een soort flashmob zodat de echte bezoekers denken dat er echt iets aan de hand is en zo is de paniek rond.
En alle ziekenhuizen zijn er dus ook onderdeel van. Waar laten ze al die mensen toch?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:56:39 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656183

De BBC houdt het ook al bezig en doet een poging om het de kop in te drukken. Iets wat niet echt lukt aan die 2000+ reacties te zien die daar toch echt anders over denken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:57:46 #268
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:

De BBC houdt het ook al bezig en doet een poging om het de kop in te drukken. Iets wat niet echt lukt aan die 2000+ reacties te zien die daar toch echt anders over denken.
Hoe doen ze exact een poging het de kop in te drukken? Door er tijd en aandacht aan te besteden en dus nog meer mensen naar de hoax videos te sturen?

Dit argument is niet zo sterk, zie je? :)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:58:12 #269
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656217
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En alle ziekenhuizen zijn er dus ook onderdeel van. Waar laten ze al die mensen toch?
Als je je er in verdiept hebt dan zou je weten dat maar een paar ziekenhuizen in de regio "alle gewonden" opgevangen hebben.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:58:50 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:58 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Als je je er in verdiept hebt dan zou je weten dat maar een paar ziekenhuizen in de regio "alle gewonden" opgevangen hebben.
Met heel veel personeel, van verpleging tot schoonmakers. Die je dus allemaal moet omkopen. Want het valt wel op als er niemand wordt binnengebracht nietwaar? ;)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 19:59:18 #271
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:

De BBC houdt het ook al bezig en doet een poging om het de kop in te drukken. Iets wat niet echt lukt aan die 2000+ reacties te zien die daar toch echt anders over denken.
:D

Oude media wil zijn viewers terug :')
pi_174656351
2000+ reacties op yoetoeb. Stop de persen.

Conscience do cost.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:03:22 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe doen ze exact een poging het de kop in te drukken? Door er tijd en aandacht aan te besteden en dus nog meer mensen naar de hoax videos te sturen?

Dit argument is niet zo sterk, zie je? :)
Het zou schelen als je video's bekijkt en ook eens leest wat mensen erover te zeggen hebben. Of lees je die commentaren liever niet omdat je niet geconfronteerd wilt worden met die 2000+ die van mening zijn dat het de zoveelste poppenkast is? Dat jij niet snapt waar de BBC mee bezig is kan ik ook niets aan doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:04:28 #274
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zou schelen als je video's bekijkt en ook eens leest wat mensen erover te zeggen hebben. Of lees je die commentaren liever niet omdat je niet geconfronteerd wilt worden met die 2000+ die van mening zijn dat het de zoveelste poppenkast is? Dat jij niet snapt waar de BBC mee bezig is kan ik ook niets aan doen.
Ik hecht geen waarde aan wat een kudde mensen zegt maar wat de feiten zeggen. Feiten die ik zelf kan onderzoeken, niet de major opinion ;) kritisch denken heet dat
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:05:00 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef ems. het volgende:
2000+ reacties op yoetoeb. Stop de persen.

Ja joh het zijn er best wat en dat zijn de mensen die de moeite nemen om een reactie achter te laten. Genoeg die hetzelfde denken maar het niet doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:05:24 #276
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656408
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Met heel veel personeel, van verpleging tot schoonmakers. Die je dus allemaal moet omkopen. Want het valt wel op als er niemand wordt binnengebracht nietwaar? ;)
Je plant bijvoorbeeld zeer weinig personeel in op die dag(en) en zorgt dat er geen pottenkijkers bij kunnen komen door de boel af te zetten. Ook zal een deel omgekocht moeten zijn.

Ik kan me voorstellen dat je het van deze omvang onvoorstelbaar vindt. Ik kan er ook niet bij hoe ze het precies flikken. Ik denk dat er veel geld bij gemoeid is.
pi_174656423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh het zijn er best wat en dat zijn de mensen die de moeite nemen om een reactie achter te laten. Genoeg die hetzelfde denken maar het niet doen.
Inderdaad. Reacties op youtube zijn ontzettend relevante graadmeters. Hoe meer mensen iets zeggen hoe meer de waarheid het is immers.
Conscience do cost.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:06:50 #278
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik hecht geen waarde aan wat een kudde mensen zegt maar wat de feiten zeggen. Feiten die ik zelf kan onderzoeken, niet de major opinion ;) kritisch denken heet dat
Die rits punten die ze aandroeg vond ik best getuigen van kritisch denken.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:07:17 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174656455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zou schelen als je video's bekijkt en ook eens leest wat mensen erover te zeggen hebben. Of lees je die commentaren liever niet omdat je niet geconfronteerd wilt worden met die 2000+ die van mening zijn dat het de zoveelste poppenkast is? Dat jij niet snapt waar de BBC mee bezig is kan ik ook niets aan doen.
Who the f cares wat mensen daar over te zeggen hebben in de comments?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:08:22 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:05 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Je plant bijvoorbeeld zeer weinig personeel in op die dag(en) en zorgt dat er geen pottenkijkers bij kunnen komen door de boel af te zetten. Ook zal een deel omgekocht moeten zijn.

Ik kan me voorstellen dat je het van deze omvang onvoorstelbaar vindt. Ik kan er ook niet bij hoe ze het precies flikken. Ik denk dat er veel geld bij gemoeid is.
Heeft niks met onvoorstelbaar zijn te maken, er zijn echte false flags zoals de bende van nijvel. Maar dit niet. Waarom zon poppenkast terwijl er veel te veel riscicos zijn dat het uitlekt? Alleen al dat soort simpele zaken.

Plus de argumenten voor een hoax zijn vooral gebaseerd op wat leken denken, niet op echte onderbouwing. Allemaal op "gevoel". Ja, dat is niet echt overtuigend.
pi_174656516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Who the f cares wat mensen daar over te zeggen hebben in de comments?
Geeneens wat ze zeggen, maar hoeveel mensen -iets- zeggen 8-)

Mensen beginnen ook door te krijgen dat de aarde plat is begrijp ik. Ik heb hier immers een flat earth youtube filmpje voor me met meer dan 3000 (!!) reacties.
Conscience do cost.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:10:11 #282
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Who the f cares wat mensen daar over te zeggen hebben in de comments?
Ik vind er best interessante meningen tussen staan. Dat het jou niet boeit vind ik vreemd. Jij reageert hier toch ook elke dag op dezelfde soort comments?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:11:50 #283
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656596
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Heeft niks met onvoorstelbaar zijn te maken, er zijn echte false flags zoals de bende van nijvel. Maar dit niet. Waarom zon poppenkast terwijl er veel te veel riscicos zijn dat het uitlekt? Alleen al dat soort simpele zaken.

Plus de argumenten voor een hoax zijn vooral gebaseerd op wat leken denken, niet op echte onderbouwing. Allemaal op "gevoel". Ja, dat is niet echt overtuigend.
Het waarom dit en dat boeit mij weer niet. Ik zie dat het niet klopt en probeer er verder de vinger op te krijgen. Dat het moeilijk te graspen is betekent niet dat het dan meteen ook maar niet kan.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:12:18 #284
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:06 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Die rits punten die ze aandroeg vond ik best getuigen van kritisch denken.
Die copy paste die van een trauma chirurg zou komen? Waarvan nog steeds niet in eigen woorden is kunnen zeggen waarom het relevant is? Super kritisch :Y
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:12:31 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656612
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik hecht geen waarde aan wat een kudde mensen zegt maar wat de feiten zeggen. Feiten die ik zelf kan onderzoeken, niet de major opinion ;) kritisch denken heet dat
Nou je onderzoekt niet zo heel veel. Jij vindt het wel best met wat de media je voorschotelt. Gros van wat hier voorbij komt neem je niet eens de moeite om het te bekijken. Makkelijker is de user meteen aan te spreken zodat daar de aandacht ligt ipv op de info. Go ahead, maar daar gaan al die overige lui (wereldwijd) die de bullshit ook niet meer geloven, heus niet anders door denken. De inktvlek weet je wel, bij een volgende aanslag wordt die alleen maar groter ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:13:02 #286
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656630
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die copy paste die van een trauma chirurg zou komen? Waarvan nog steeds niet in eigen woorden is kunnen zeggen waarom het relevant is? Super kritisch :Y
Er staat notabene helemaal voorgekauwd in die punten waarom het relevant is.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:13:27 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174656641
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe doen ze exact een poging het de kop in te drukken? Door er tijd en aandacht aan te besteden en dus nog meer mensen naar de hoax videos te sturen?

Dit argument is niet zo sterk, zie je? :)
Het gaat niet om de hoax videos want dan zouden ze op de punten moeten ingaan waarom mensen het niet geloven . Door het als een probleem voor te leggen als autoriteit weerhoud het mensen juist om te kijken . Een echte onafhankelijke nieuwsbron zou daarin duiken om te kijken wat waar was en dit is gewoon weer fear porn om nog meer censuur toe te passen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:14:34 #288
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou je onderzoekt niet zo heel veel. Jij vindt het wel best met wat de media je voorschotelt. Gros van wat hier voorbij komt neem je niet eens de moeite om het te bekijken. Makkelijker is de user meteen aan te spreken zodat daar de aandacht ligt ipv op de info. Go ahead, maar daar gaan al die overige lui (wereldwijd) die de bullshit ook niet meer geloven, heus niet anders door denken. De inktvlek weet je wel, bij een volgende aanslag wordt die alleen maar groter ;)
De "ik denk dat het niet kan dus het bestaat niet" mentaliteit.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:16:26 #289
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou je onderzoekt niet zo heel veel. Jij vindt het wel best met wat de media je voorschotelt.
Altijd die heerlijke aannames. Blijf dit vooral herhalen, dan gaat het ooit kloppen misschien.
quote:
Gros van wat hier voorbij komt neem je niet eens de moeite om het te bekijken. Makkelijker is de user meteen aan te spreken zodat daar de aandacht ligt ipv op de info. Go ahead, maar daar gaan al die overige lui (wereldwijd) die de bullshit ook niet meer geloven, heus niet anders door denken.
Je hebt werkelijk geen idee he. Ik probeer continu op de inhoud in te gaan maar er wordt hier gewoon mentale diarree van zogenaamde chirurgen gecopy-paste zonder dat de poster zelf nadenkt wat er nou eigenlijk staat. En vraag je om die verdieping dan komt die er niet. Schei toch uit.

quote:
De inktvlek weet je wel, bij een volgende aanslag wordt die alleen maar groter ;)
Ja, de verheven groep mensen met open ogen :') maar zonder argumenten. Goed verhaal. Allemaal speciale snowflakes.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:17:11 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656764
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De "ik denk dat het niet kan dus het bestaat niet" mentaliteit.
Jup.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:18:27 #291
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656806
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De "ik denk dat het niet kan dus het bestaat niet" mentaliteit.
Exacte omschrijving van de "hoax-theoristen" - ik denk niet dat het zo kan dus het is een hoax. Goed omschreven inderdaad.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:19:11 #292
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174656834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:13 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Er staat notabene helemaal voorgekauwd in die punten waarom het relevant is.
Niet zo jokken he ;) Er wordt niks uitgelegd qua relevantie. Er worden alleen maar aannames gedaan en de massa slikt het als zoete koek alsof het intelligente vragen zijn omdat er zogenaamd een chirurg achter zou zitten. Totaal niet te verifieren. Tot zover het kritische denken.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:20:48 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174656893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup.
De mentaliteit van die zogenaamde trauma arts.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174656925
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:14 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

De "ik denk dat het niet kan dus het bestaat niet" mentaliteit.
Ok,, waar is het bewijs van die gefingeerde doden dan? Noem er ééntje. EENTJE maar. Doe me een plezier, alsjeblieeeft.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:23:15 #295
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174656965
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Altijd die heerlijke aannames. Blijf dit vooral herhalen, dan gaat het ooit kloppen misschien.

Zo werkt het wel met de media en die hoaxes ongeveer. Veel herhalen dan gaan mensen het vanzelf geloven.

Zoals Tingo ook al zei: "we see massive pools of blood, bodies everywhere", maar eigenlijk zie je niks.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:23:35 #296
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174656973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Altijd die heerlijke aannames. Blijf dit vooral herhalen, dan gaat het ooit kloppen misschien.

[..]

Je hebt werkelijk geen idee he. Ik probeer continu op de inhoud in te gaan maar er wordt hier gewoon mentale diarree van zogenaamde chirurgen gecopy-paste zonder dat de poster zelf nadenkt wat er nou eigenlijk staat. En vraag je om die verdieping dan komt die er niet. Schei toch uit.

[..]

Ja, de verheven groep mensen met open ogen :') maar zonder argumenten. Goed verhaal. Allemaal speciale snowflakes.
Gast die verdieping waar je om vraagt vind je terug in het artikel. Waarom moet dat herhaalt worden? .. zodat de persoon die het doet daarop aangepakt kan worden? Bij elk punt vind je een onderbouwing. Hou toch op en schei uit met dat "verheven voelen". Dat wordt al snel geroepen als iets niet bevalt. Bovendien best puberaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:24:58 #297
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174657004
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gast die verdieping waar je om vraagt vind je terug in het artikel. Waarom moet dat herhaalt worden? .. zodat de persoon die het doet daarop aangepakt kan worden? Bij elk punt vind je een onderbouwing. Hou toch op en schei uit met dat "verheven voelen". Dat wordt al snel geroepen als iets niet bevalt. Bovendien best puberaal.
Welke verdieping? Die redenatie van het niveau van de brugklas? En jij neemt dat klakkeloos over? Waarom kun je zelf niet verklaren wat je er goed aan vindt?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:25:32 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174657023
Ik trap er niet in hoor _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:25:38 #299
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174657026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:23 schreef crisis_actor het volgende:

[..]

Zo werkt het wel met de media en die hoaxes ongeveer. Veel herhalen dan gaan mensen het vanzelf geloven.

Zoals Tingo ook al zei: "we see massive pools of blood, bodies everywhere", maar eigenlijk zie je niks.
Geen idee welke beelden jij niet ziet maar er zijn fotos en videos genoeg. Wanneer is genoeg genoeg?
pi_174657053
Genoeg voor dit topic. :P
  woensdag 25 oktober 2017 @ 20:27:04 #301
472522 crisis_actor
changing public opinion
pi_174657056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Altijd die heerlijke aannames. Blijf dit vooral herhalen, dan gaat het ooit kloppen misschien.

[..]

Je hebt werkelijk geen idee he. Ik probeer continu op de inhoud in te gaan maar er wordt hier gewoon mentale diarree van zogenaamde chirurgen gecopy-paste zonder dat de poster zelf nadenkt wat er nou eigenlijk staat. En vraag je om die verdieping dan komt die er niet. Schei toch uit.

[..]

Ja, de verheven groep mensen met open ogen :') maar zonder argumenten. Goed verhaal. Allemaal speciale snowflakes.
Als het je zo irriteert allemaal, waarom stop je er dan zo'n groot deel van je tijd in?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')