abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174901922
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:32 schreef siegie het volgende:
Dag Gearbest

Hoe zit het met mijn refund jullie zeggen via jullie ticket systeem dat op 1-11 de opdracht is gegeven aan paypal maar heb paypal gebeld jullie hebben geen refund gedaan waar gaat dit mis zou graag hebben dat dit opgelost word
Zoals al meerdere malen aangegeven via hier en via heel veel PM berichten zou je dit vandaag moeten ontvangen. Ik ben er in ieder geval achteraan het navragen.
pi_174901963
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 13:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zoals al meerdere malen aangegeven via hier en via heel veel PM berichten zou je dit vandaag moeten ontvangen. Ik ben er in ieder geval achteraan het navragen.
Er word zoveel gezegd ik zou het normaal al moeten gekregen hebben maar klopt allemaal niet daarom mijn vraag zodat er geen misverstanden komen dus vandaag ga ik het zeker ontvangen?
pi_174902268
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:03 schreef siegie het volgende:

[..]

Er word zoveel gezegd ik zou het normaal al moeten gekregen hebben maar klopt allemaal niet daarom mijn vraag zodat er geen misverstanden komen dus vandaag ga ik het zeker ontvangen?
Je hebt inderdaad heel veel berichten gestuurd en daar heb ik ook op geantwoord....
Het zou vandaag (vannacht) op je PayPal moeten staan. Dat heb ik doorgekregen. Ik ben er sws al achter aan het vragen of dit ook gebeurd. Dit heb ik net ook al gezegd en in al die PM berichten dus graag nog even geduld.
  maandag 6 november 2017 @ 21:03:21 #204
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_174910918
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:56 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen en geen probleem! Hmm dat is wel raar inderdaad. Ik begrijp jouw verwachting en daar zou ik zelf ook aandenken wanneer ik die benaming zie. Ik ga even navragen of dit wel hoorde te zijn en anders ga ik even kijken of wij hier wellicht niet iets in kunnen betekenen.
Top, ik hoor het graag! Want heb het idee dat ze het verkeerde in hebben gepakt :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_174915421
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]

Holy shit! JE raadt nooit wat ik net binnen heb gekregen.

M'n Azerbaijzian airmail pakketje van 21-07-2017 :')

Bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF😯 unbelievable 😂😂
pi_174915577
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad heel veel berichten gestuurd en daar heb ik ook op geantwoord....
Het zou vandaag (vannacht) op je PayPal moeten staan. Dat heb ik doorgekregen. Ik ben er sws al achter aan het vragen of dit ook gebeurd. Dit heb ik net ook al gezegd en in al die PM berichten dus graag nog even geduld.
Gearbest

Waarom is dit weer niet gebeurd sorry maar dit kan toch niet meer blijven jullie met mijn voeten spelen of hoe zit dat er is dus geen refund gebeurd maar mag niet klagen zeker want dan laat je mij blokkeren sorry maar ik wil dat u hier achter gaat en mij de reden geeft want weeral is er iets beloofd en niet gedaan de zoveelste keer ondertussen al
pi_174916944
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 07:11 schreef siegie het volgende:

[..]

Gearbest

Waarom is dit weer niet gebeurd sorry maar dit kan toch niet meer blijven jullie met mijn voeten spelen of hoe zit dat er is dus geen refund gebeurd maar mag niet klagen zeker want dan laat je mij blokkeren sorry maar ik wil dat u hier achter gaat en mij de reden geeft want weeral is er iets beloofd en niet gedaan de zoveelste keer ondertussen al
Ik ga er direct achteraan. Er was mij beloofd dat dit afgelopen nacht gebeurd zou zijn. Onze excuses. Ik weet ook niet waarom dit nog niet gebeurd is, maar ga er direct weer achteraan natuurlijk. Ik wil dit ook zo snel mogelijk afgehandeld hebben...
pi_174917108
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga er direct achteraan. Er was mij beloofd dat dit afgelopen nacht gebeurd zou zijn. Onze excuses. Ik weet ook niet waarom dit nog niet gebeurd is, maar ga er direct weer achteraan natuurlijk. Ik wil dit ook zo snel mogelijk afgehandeld hebben...
Heb u prive gestuurd
pi_174917220
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[..]

Heb ze van de week binnengekregen, dank voor de snelle service ^O^

Om nog wel even te klagen, de eerste bestelling 'Lucky Bag with Top LED Flashlights', was natuurlijk afwachten wat je dan krijgt. Maar ik had op zijn minst een zaklamp achtig iets verwacht voor dat geld, ik heb een of andere gare Batman sleutelhanger gehad :?

Edit: dit ding geloof ik https://www.gearbest.com/key-chains/pp_348983.html
Blijkbaar klopt de "Lucky Bag with Top LED Flashlights" wel. Wel ga ik doorgeven dat ze de titel de volgende keer aan moeten passen, omdat dit wel beetje de aandacht op iets anders geeft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 18:48 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Beste,
Veel dank voor je support. Ik ervaar dat als zeer positief en hoop dat je niet uit het veld laat slaan door de frustratie die zo nu en dan van klanten voorbij komen.
Overigens heb ik niet het idee dat eer een tweede op komst is, want van die ik binnen heb kreeg ik destijds een melding per email. Omdat ik toen al vermoedde dat het slechts om n ging heb ik juist contact gezocht om bevestigd te krijgen dat ze er twee zouden zenden. Dat werd bevestigd, maar heb over die tweede leter geen aanvullend bericht meer gekregen.
Fijn dat je wilt bemiddelen.
Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.
Het tracking nummer is in ieder geval 5985544402 en verzonden met DPD UK.
Hopelijk kan je deze spoedig in ontvangst nemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:50 schreef siegie het volgende:

[..]

Heb u prive gestuurd
Ga er nu naar kijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 07:11 schreef siegie het volgende:

[..]

Gearbest

Waarom is dit weer niet gebeurd sorry maar dit kan toch niet meer blijven jullie met mijn voeten spelen of hoe zit dat er is dus geen refund gebeurd maar mag niet klagen zeker want dan laat je mij blokkeren sorry maar ik wil dat u hier achter gaat en mij de reden geeft want weeral is er iets beloofd en niet gedaan de zoveelste keer ondertussen al
Ik weet ondertussen ook hoe het komt. Je hebt een PayPal Case aangemaakt. Hierdoor moeten de regels volgens PayPal gevolgd worden en mogen ik en mijn contactpersoon je niet zo direct refunden. Je zou dan namelijk 2x een refund kunnen ontvangen. Via mij en via de case. Daardoor hebben ze de refund via mij geweigerd. Dit verklaard ook waarom er nog geen refund is gebeurd.
Ik had je nog gezegd het via mij te laten lopen en mocht dat niet lukken een PayPal case aan te maken. Je was alleen iets te ongeduldig. Nu heb je het uit handen gegeven en zul je het via PayPal moeten doen.
Je kan er ook voor kiezen om de claim te laten vallen dan kan ik wel een refund voor je regelen en zal dan wel snel gebeuren.

We hebben wel alvast een kleine compensatie aan je account toegevoegd, omdat dit vervelend is voor jou maar ook voor ons natuurlijk.

[ Bericht 21% gewijzigd door Gearbest op 07-11-2017 10:22:12 ]
pi_174917632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Blijkbaar klopt de "Lucky Bag with Top LED Flashlights" wel. Wel ga ik doorgeven dat ze de titel de volgende keer aan moeten passen, omdat dit wel beetje de aandacht op iets anders geeft.

[..]

Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.
Het tracking nummer is in ieder geval 5985544402 en verzonden met DPD UK.
Hopelijk kan je deze spoedig in ontvangst nemen.

[..]

Ga er nu naar kijken.

[..]

Ik weet ondertussen ook hoe het komt. Je hebt een PayPal Case aangemaakt. Hierdoor moeten de regels volgens PayPal gevolgd worden en mogen ik en mijn contactpersoon je niet zo direct refunden. Je zou dan namelijk 2x een refund kunnen ontvangen. Via mij en via de case. Daardoor hebben ze de refund via mij geweigerd. Dit verklaard ook waarom er nog geen refund is gebeurd.
Ik had je nog gezegd het via mij te laten lopen en mocht dat niet lukken een PayPal case aan te maken. Je was alleen iets te ongeduldig. Nu heb je het uit handen gegeven en zul je het via PayPal moeten doen.
Je kan er ook voor kiezen om de claim te laten vallen dan kan ik wel een refund voor je regelen en zal dan wel snel gebeuren.

We hebben wel alvast een kleine compensatie aan je account toegevoegd, omdat dit vervelend is voor jou maar ook voor ons natuurlijk.
Case is gesloten op paypal nu hopen dat jullie van jullie woord zijn en mij de refund doen
pi_174918165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:27 schreef siegie het volgende:

[..]

Case is gesloten op paypal nu hopen dat jullie van jullie woord zijn en mij de refund doen
Oke ik heb direct met spoed een refund voor je aangevraagd. Nu zal het hopelijk snel voorbij zijn
pi_174918296
Beste Gearbest,

mijn order van 09-09 zou 29-10 of 30-10 opnieuw verstuurd zijn, maar als ik op DPD kijk staat er nog steeds "on it's way" of "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly"....

Is de Xiaomi Air 13 wel verzonden of alleen aangemeld?
WW1709090304056638 / WRMA1710182109399687C
pi_174918387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:11 schreef weertenaar het volgende:
Beste Gearbest,

mijn order van 09-09 zou 29-10 of 30-10 opnieuw verstuurd zijn, maar als ik op DPD kijk staat er nog steeds "on it's way" of "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly"....

Is de Xiaomi Air 13 wel verzonden of alleen aangemeld?
WW1709090304056638 / WRMA1710182109399687C
Dit klopt en is inderdaad opnieuw verzonden.

- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
pi_174918826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik heb direct met spoed een refund voor je aangevraagd. Nu zal het hopelijk snel voorbij zijn
Bedankt en hopelijk is deze moeilijke bevalling nu eindelijk voorbij in ieder geval bedankt voor al de moeite
pi_174919128
Beste ik heb aantal producten niet gehad, zou je mij kunnen helpen voor een refund en anders resend? Ik ga wel aangeven wat ik resend en refund wil, alvast dank.

- Orderdatum:
31 juli 2017
- Product:
Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer:
WP1707310607167833
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112554519NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Original Xiaomi Mi 20000mAh Mobile Power Bank Quick Charging - WHITE
- Ordernummer:
WP1708050946317171
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112559246NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Refund

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer:
WWP1708051320186930
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112557258NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

Alvast dank
pi_174920036
Heb net Azerbaijan post ontvangen :o. 1 uit juni en 1 uit juli en 1 september.

https://imgur.com/a/teOSF
pi_174920471
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:38 schreef siegie het volgende:

[..]

Bedankt en hopelijk is deze moeilijke bevalling nu eindelijk voorbij in ieder geval bedankt voor al de moeite
Dat gevoel is geheel wederzijds, want ik hoop ook dat dit snel opgelost wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:55 schreef yfensha het volgende:
Beste ik heb aantal producten niet gehad, zou je mij kunnen helpen voor een refund en anders resend? Ik ga wel aangeven wat ik resend en refund wil, alvast dank.

- Orderdatum:
31 juli 2017
- Product:
Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer:
WP1707310607167833
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112554519NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Original Xiaomi Mi 20000mAh Mobile Power Bank Quick Charging - WHITE
- Ordernummer:
WP1708050946317171
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112559246NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Refund

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer:
WWP1708051320186930
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112557258NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

Alvast dank
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode nu dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit doorgeven en tevens jouw resends/refund proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef SuliR het volgende:
Heb net Azerbaijan post ontvangen :o. 1 uit juni en 1 uit juli en 1 september.

https://imgur.com/a/teOSF
Dan mag jij je gelukkig prijzen, want je bent een van de weinige die deze heeft mogen ontvangen. Toch een mooie bijkomstigheid lijkt mij zo :P Veel plezier met het pakketje. Gelukkig hebben we voor anderen een passende oplossing kunnen zorgen.
pi_174921903
- Orderdatum: 21 oktober 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet
- Ordernummer: W1710210347342121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259750999NL
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem:
- Voorkeur:

Zojuist contact gehad met PostNL. Mijn pakket is in Nederland sinds 3 november.
Blijkbaar is mijn pakket er uitgepikt bij de douane en ontvang ik vandaag of morgen een brief van PostNL om aan te geven wat de waarde is.
Het is met Priority line verstuurd....
Wat is nu wijsheid?
pi_174922963
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dit weer 2-3 weken zijn dat de tracking actief zal zijn. Op dit moment is het nog niet in de UK.

[..]

Je Azerbaijan Air Mail order zijn de refund en resend onderweg. Voor wat betreft de hoge douanekosten zijn we bereide om deze terug te storten op je GB account mocht je je pakketje alsnog in ontvangst nemen. Is dit oke voor jou?
Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.
Ik krijg max 30 usd terug van Gearbest maar met een nieuwe invoice kan ik bij DHL de kosten gedeeltelijk terughalen.
Al met al tevreden met de oplossingen en jouw snelle bemiddeling. Dank je wel!
pi_174923552
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode nu dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit doorgeven en tevens jouw resends/refund proberen te regelen.

Hartelijk dank!!!!!
pi_174923810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:17 schreef ilanix het volgende:

[..]

Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.
Ik krijg max 30 usd terug van Gearbest maar met een nieuwe invoice kan ik bij DHL de kosten gedeeltelijk terughalen.
Al met al tevreden met de oplossingen en jouw snelle bemiddeling. Dank je wel!
Graag gedaan. De invoice staat in je account en deze kan je downloaden en doorsturen naar DHL.
Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van de oplossing.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:50 schreef yfensha het volgende:
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode nu dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit doorgeven en tevens jouw resends/refund proberen te regelen.

Hartelijk dank!!!!!
Graag gedaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 14:09 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 21 oktober 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet
- Ordernummer: W1710210347342121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259750999NL
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem:
- Voorkeur:

Zojuist contact gehad met PostNL. Mijn pakket is in Nederland sinds 3 november.
Blijkbaar is mijn pakket er uitgepikt bij de douane en ontvang ik vandaag of morgen een brief van PostNL om aan te geven wat de waarde is.
Het is met Priority line verstuurd....
Wat is nu wijsheid?
Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
pi_174923852
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:06 schreef Gearbest het volgende:

Graag gedaan.
Drie keer raden wat ik zojuist binnenkreeg, waarvoor jullie twee maanden geleden een resend hebben gedaan.

Pakje heeft er vier maanden over gedaan .
Ik heb er n en ik ben er trots op...
dinsdag 26 september 2017 17:45 schreef Falco het volgende: Monique is inderdaad het enige lichtpunt van de FP _O_
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
My 5 minutes of fame
pi_174923988
[..]

Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
[/quote]

Ik heb contact gehad met Gearbest omdat ik de verkeerde verzendmethode had gekozen. Via ticket aangegeven dat het via Priority Line verzonden moet worden. (hier heb ik toen ook nog contact met jou over gehad hier op het forum) Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Dat het was aangepast. Kun je dit voor mij uitzoeken?

Ik kan het pakket weigeren maar zit er met smart op te wachten. En was daarbij ook echt in de veronderstelling dat het via priority line was verzonden. Juist hiervoor gekozen om de kans op douane kosten te verkleinen...
pi_174924647
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Graag gedaan. De invoice staat in je account en deze kan je downloaden en doorsturen naar DHL.
Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van de oplossing.

[..]

Graag gedaan.

[..]

Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
In mijn account staat nog een invoice zonder verzendkosten. DHL berekend ook btw over verzendkosten. Staan deze niet vermeld dan rekenen zij het super hoge tarief zonder kortingen.
Nu heb ik over een invoice bedrag van USD 48,49 een bedrag van EUR 55,98 moeten betalen. Graag dus nog een invoice waarop de verzendkosten staan gespecificeerd zodat ik de BTW kan laten corrigeren bij DHL.
pi_174925918
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

Drie keer raden wat ik zojuist binnenkreeg, waarvoor jullie twee maanden geleden een resend hebben gedaan.

Pakje heeft er vier maanden over gedaan .
Wow dan heb je echt geluk. Blijkbaar beginnen die order toch langzaam binnen te komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:55 schreef ilanix het volgende:

[..]

In mijn account staat nog een invoice zonder verzendkosten. DHL berekend ook btw over verzendkosten. Staan deze niet vermeld dan rekenen zij het super hoge tarief zonder kortingen.
Nu heb ik over een invoice bedrag van USD 48,49 een bedrag van EUR 55,98 moeten betalen. Graag dus nog een invoice waarop de verzendkosten staan gespecificeerd zodat ik de BTW kan laten corrigeren bij DHL.
Ik ga navragen of ze dit willen doen. Dat is wel stom inderdaad dus ga kijken wat we hieraan kunnen doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:18 schreef Greetz77 het volgende:
[..]

Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
Ik heb contact gehad met Gearbest omdat ik de verkeerde verzendmethode had gekozen. Via ticket aangegeven dat het via Priority Line verzonden moet worden. (hier heb ik toen ook nog contact met jou over gehad hier op het forum) Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Dat het was aangepast. Kun je dit voor mij uitzoeken?

Ik kan het pakket weigeren maar zit er met smart op te wachten. En was daarbij ook echt in de veronderstelling dat het via priority line was verzonden. Juist hiervoor gekozen om de kans op douane kosten te verkleinen...
[/quote]

Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')