abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 november 2017 @ 00:19:25 #176
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174837442
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik was ook wel een van de eerste denk ik (orderdatum 21 juli???!!), misschien dat het bij de rest ook nog komt :')
Banggood heeft ook zoiets een keer gehad met signapore post geloof ik. Was ook van 2 weken alles kwijt. Kwam ook na een half jaar nog :')
Ik heb ooit lang geleden bij Buyincoins eens gehad dat een van mijn pakketjes in een container zat die in Paraguay gedropt was, dat heeft me toen toch een tijd geduurd :+

@gearbest Nog even een vraagje, toevallig enig idee hoe lang Europe Railway zo ongeveer duurt?
pi_174839057
Mijn Order No.:W1709130058111373, waar ik gisteren een kleine deel in mijn wallet heb ontvangen, is vandaag bijna volledig terugbetaald (heb iets meer betaald met wallet credit en die is niet volledig terugbetaald, maar paypal wel). Ik wil de product graag ontvangen. Had gehoopt om bij de volgende batch te horen (tussen 11 en 13 november).
Kan je aub weer kijken wat er aan de hand is?
Had trouwens priority line als verzendoptie toen gekozen. Als je dit fixt, kan je zorgen dat dit ook goed zit?

[ Bericht 7% gewijzigd door SuliR op 03-11-2017 08:26:14 ]
pi_174840569
W1706140905044631 geld terug via Paypal claim nadat eerst de helft en daarna 2 maal usd 10,; meer werd geboden
W1707201724116249 wordt een gedeelte van het bedrag geboden
W1707201721252271 wel een full refund omdat ik per ongeluk insurance genomen heb.
W1708020808155762 ticket loopt nog.
Alle 4 verloren geraakt via Azerbeidjan post. Wat mij stoort is dat Gearbest weet dat Azerbeidjan post er een zooitje van heeft gemaakt en dat men ook goed weet dat Paypal de verzekering op zich neemt. De bestellingen zijn uit juni/juli en ik voel me enorm aan het lijntje gehouden.

WW1708310706371253 verstuurd via euroexpress zodat er geen btw wordt geheven. Wordt in Frankrijk teruggestuurd maar Gearbest besluit zonder overleg tot een resend via DHL. Naheffing btw is 55,98 euro op een orderbedrag van 78,70 euro (Gearbest vergeet structueel de verzendkosten op de invoice te zetten waardoor DHL een schatting maakt)
Deze zending heb ik geweigerd.

Ik was een groot fan van Gearbest maar de de laatste maanden worden er veel fouten gemaakt. Fouten maken kan maar los ze dan iig goed op.
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 11:02:39 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174841276
quote:
99s.gif Op donderdag 2 november 2017 23:04 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Ik was ook wel een van de eerste denk ik (orderdatum 21 juli???!!), misschien dat het bij de rest ook nog komt :')
Banggood heeft ook zoiets een keer gehad met signapore post geloof ik. Was ook van 2 weken alles kwijt. Kwam ook na een half jaar nog :')

Alsnog bedankt idd voor de service, het is voor jullie uiteindelijk ook een drama om zo veel pakketjes te moeten refunden. Blijft gedonder met die verzenders. BG heeft nu met hun priority service een redelijk stabiele optie te pakken. Misschien voor jullie ook interessant? Ook nooit douane kosten daar en duurt 2 weken.
Geen probleem. Het probleem diende opgelost te worden en gelukkig is dat gebeurt. Dat het uiteindelijk bij jouw is geleverd is dan een mooie bijkomstigheid. De priority line verzendmethode werkt bij ons ook steeds beter, vaak geleverd tussen 2-3 weken, maar ik ga je tip meenemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 00:19 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Ik heb ooit lang geleden bij Buyincoins eens gehad dat een van mijn pakketjes in een container zat die in Paraguay gedropt was, dat heeft me toen toch een tijd geduurd :+

@gearbest Nog even een vraagje, toevallig enig idee hoe lang Europe Railway zo ongeveer duurt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:03 schreef Gearbest het volgende:
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.
De verzendmethode duurt in zijn totaliteit ongeveer 30-40 dagen, aangezien het een hele trage verzendmethode is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:19 schreef SuliR het volgende:
Mijn Order No.:W1709130058111373, waar ik gisteren een kleine deel in mijn wallet heb ontvangen, is vandaag bijna volledig terugbetaald (heb iets meer betaald met wallet credit en die is niet volledig terugbetaald, maar paypal wel). Ik wil de product graag ontvangen. Had gehoopt om bij de volgende batch te horen (tussen 11 en 13 november).
Kan je aub weer kijken wat er aan de hand is?
Had trouwens priority line als verzendoptie toen gekozen. Als je dit fixt, kan je zorgen dat dit ook goed zit?
Ik ga het even voor je navragen en proberen te regelen, maar jouw pakket zou onderweg moeten zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:14 schreef ilanix het volgende:
W1706140905044631 geld terug via Paypal claim nadat eerst de helft en daarna 2 maal usd 10,; meer werd geboden
W1707201724116249 wordt een gedeelte van het bedrag geboden
W1707201721252271 wel een full refund omdat ik per ongeluk insurance genomen heb.
W1708020808155762 ticket loopt nog.
Alle 4 verloren geraakt via Azerbeidjan post. Wat mij stoort is dat Gearbest weet dat Azerbeidjan post er een zooitje van heeft gemaakt en dat men ook goed weet dat Paypal de verzekering op zich neemt. De bestellingen zijn uit juni/juli en ik voel me enorm aan het lijntje gehouden.

WW1708310706371253 verstuurd via euroexpress zodat er geen btw wordt geheven. Wordt in Frankrijk teruggestuurd maar Gearbest besluit zonder overleg tot een resend via DHL. Naheffing btw is 55,98 euro op een orderbedrag van 78,70 euro (Gearbest vergeet structueel de verzendkosten op de invoice te zetten waardoor DHL een schatting maakt)
Deze zending heb ik geweigerd.

Ik was een groot fan van Gearbest maar de de laatste maanden worden er veel fouten gemaakt. Fouten maken kan maar los ze dan iig goed op.
Zou je aub voor alle orders onderstaand formulier willen invullen. Zo kan ik sneller te werk en kan ik hier enige spoed achter zetten.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?

Wij, Gearbest, zijn er van bewust dat er vele problemen zijn ontstaan met Azerbaijan Air Mail. Het verbaasd mij dan ook dat je hiervoor niet de volledige refunds krijgt aangeboden. Dit moet natuurlijk anders en daar ga ik je proberen mee te helpen. Zodra ik de volledige informatie van de orders heb ga ik dit doorgeven en ga ik proberen hier enige druk achter te zetten om dit snel op te lossen. Onze excuses voor het ongemak en hopelijk is dit snel opgelost.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:22 schreef siegie het volgende:

[..]

oplossen doen ze niet zit ook met problemen met hun ze geven gewoon niet meer thuis
Wij zijn zeker bereid om tot een oplossing te komen en proberen dit altijd zo snel mogelijk te doen. In jouw situatie hebben we altijd netjes en snel gecommuniceerd en zijn we van begin af aan bezig dit probleem op te lossen. Echter, je moet ons ook de tijd gunnen om het probleem op te lossen en niet dagelijks (en om het uur zowat) berichten sturen met de boodschap dat het nog niet is opgelost wanneer ik aangeef dat ik er mee bezig ben en dit daadwerkelijk probeer op te lossen. Ik heb zelf ook te maken met een verschil in tijdzone waardoor het al iets langer kan duren.. Daarnaast duren refunds langer voordat ze verwerkt zijn dan dat jij aangeeft: 'Één iemand maakt over en is binnen een uur geregeld'. Wij zijn een groot bedrijf, geen eenmanszaak, waarbij meerdere afdelingen betrokken zijn bij zulke situaties waar geldt dat zij elkaar moeten controleren. We kunnen hier wel een discussie gaan voeren en een welles-nietes spel gaan spelen, maar daar schieten we vrij weinig mee op en dat is verre van mijn intentie. RobertNL's reactie zegt ook voldoende neem ik aan. We zijn met jouw situatie bezig en je zult jouw refund spoedig ontvangen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Gearbest op 03-11-2017 11:30:01 ]
pi_174842175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Mochten we enige updates hierover hebben dan zul je hier een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Mocht dit niet het geval zijn, contacteer mij dan even, want deze zaak willen we natuurlijk wel oplossen. De oorzaak van het probleem is namelijk volkomen duidelijk in mijn ogen. Houdt me aub op de hoogte en hopelijk wordt het snel opgelost!

Top, hartelijk dank. Mocht ik binnen een week niets horen, dan laat ik wel even weten.
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 12:40:15 #181
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174842801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:03 schreef fady34 het volgende:

[..]

Top, hartelijk dank. Mocht ik binnen een week niets horen, dan laat ik wel even weten.
Zojuist een positief bericht ontvangen van mijn contactpersoon. Jouw resend verzoek wordt aankomende maandag verwerkt en dan zal jouw pakketje spoedig verzonden worden. Daarnaast zullen wij het onderzoek bij DPD verder doorzetten om te achterhalen wat de oorzaak is geweest voor het verliezen van jouw pakketje. Mooi nieuws zo net voor het weekend lijkt mij :P

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:12 schreef shameete het volgende:
Beste Gearbest, Ik zit hier ook te wachten op een pakketje die voor mijn gevoel nooit gaat aankomen, latere orders heb ik al wel binnen.. vandaar.

de details:

Orderdatum: 21-08-2017
- Product:Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190520458596
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571856NL
- Verzendmethode: Azerbaijan air mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend met betrouwbare vervoerder ;)

hopelijk kun je wat voor mij betekenen...
Jouw resend verzoek is ingediend en zal aankomende week verzonden worden via Netherlands post line. Hier zul je spoedig een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Houdt me op de hoogte.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 08:19 schreef SuliR het volgende:
Mijn Order No.:W1709130058111373, waar ik gisteren een kleine deel in mijn wallet heb ontvangen, is vandaag bijna volledig terugbetaald (heb iets meer betaald met wallet credit en die is niet volledig terugbetaald, maar paypal wel). Ik wil de product graag ontvangen. Had gehoopt om bij de volgende batch te horen (tussen 11 en 13 november).
Kan je aub weer kijken wat er aan de hand is?
Had trouwens priority line als verzendoptie toen gekozen. Als je dit fixt, kan je zorgen dat dit ook goed zit?
Voor jouw order zal aankomende week een resend verzonden worden via Netherlands postline. Hier zul je spoedig een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Helaas heb ik er niet voor kunnen zorgen dat dit verzonden zou worden via Priority line. Echter, houdt me aub wel op de hoogte wat betreft deze order.

[ Bericht 15% gewijzigd door Gearbest op 03-11-2017 12:45:49 ]
pi_174842947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zojuist een positief bericht ontvangen van mijn contactpersoon. Jouw resend verzoek wordt aankomende maandag verwerkt en dan zal jouw pakketje spoedig verzonden worden. Daarnaast zullen wij het onderzoek bij DPD verder doorzetten om te achterhalen wat de oorzaak is geweest voor het verliezen van jouw pakketje. Mooi nieuws zo net voor het weekend lijkt mij :P

Super, Ik kan u niet genoeg bedanken voor alle tijd die u in mijn case hebt gestopt. Ik stel het zeer op prijs!

Het is goed om te zien dat Gearbest bij zulke situaties de klant zo goed probeert te helpen en hun voorrang geeft. Super services!

[ Bericht 3% gewijzigd door fady34 op 03-11-2017 12:57:05 ]
pi_174843123
quote:
[..]

Voor jouw order zal aankomende week een resend verzonden worden via Netherlands postline. Hier zul je spoedig een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Helaas heb ik er niet voor kunnen zorgen dat dit verzonden zou worden via Priority line. Echter, houdt me aub wel op de hoogte wat betreft deze order.
Bedankt voor het uitzoeken.
Heb bijna een gehele terugbetaling ontvangen. Hoe zit het met de betaling dan? En is Netherlands postline Postnl? Ik ga ervanuit dat ik dan btw moet betalen (order boven de ¤22).
Btw, zie nu dat er een nieuwe versie is zonder intelligent chip, die wel op voorraad is. Krijg ik mijn bestelde versie, met intelligent chip dus?
pi_174843196
[..]

Je zou een bericht moeten hebben ontvangen met de vraag of je een resend of een refund zou willen. Dan wordt dit voor je geregeld. Laat even weten of het gelukt is.
[/quote]

Dankje, het is geregeld. Benieuwd of hij dit keer wel aan komt.
pi_174843625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:35 schreef Gearbest het volgende:

Je resend is verwerkt en wordt verzonden binnen 2 dagen. Hopelijk mag je het spoedig ontvangen.

Dank je wel, inmiddels ook al de e-mail met shipping information ontvangen :)
pi_174844179
- Orderdatum:20-07
- Product:Original Smoant Charon 218W TC Box Mod - COPPER COLOR 211088502
- Ordernummer: W1707201724116249
- Tracking nummer RN003031656AZ
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

- Orderdatum:02-08
- Product:5pcs 100ml Capacity E-liquid Bottle - BLACK
- Ordernummer: W1708020808155762
- Tracking nummer AEL1112555179NL
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:07-09
- Product:Xiaomi Yeelight Smart LED Ceiling Light - WHITE
- Product:Original Xiaomi Yeelight Smart Light Strip - RGB COLOR
- Ordernummer: W1709070616239001
- Tracking nummer :04568300036926H
- Verzendmethode:Eu express
- Tracking nummer :3636206965
- Verzendmethode: DHL (ongevraagde resend)
- Probleem: zending is retour gegaan en ongevraagd een resend via DHL. Kosten BTW hiervan eur 55.98. Zending heb ik vandaag geweigerd en moet dus nog retour naar Gearbest.
- Voorkeur: Resend via Eu express of anders refund.

De 2 andere zendingen heb ik reeds een claim en een refund toegekend gekregen.

Alvast hartelijk dank voor de moeite!
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 14:11:53 #187
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174844574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:48 schreef fady34 het volgende:

[..]

Super, Ik kan u niet genoeg bedanken voor alle tijd die u in mijn case hebt gestopt. Ik stel het zeer op prijs!

Het is goed om te zien dat Gearbest bij zulke situaties de klant zo goed probeert te helpen en hun voorrang geeft. Super services!
Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor. Dit is erg fijn om te horen, stellen wij bij Gearbest zeer op prijs! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:58 schreef SuliR het volgende:

[..]

Bedankt voor het uitzoeken.
Heb bijna een gehele terugbetaling ontvangen. Hoe zit het met de betaling dan? En is Netherlands postline Postnl? Ik ga ervanuit dat ik dan btw moet betalen (order boven de ¤22).
Btw, zie nu dat er een nieuwe versie is zonder intelligent chip, die wel op voorraad is. Krijg ik mijn bestelde versie, met intelligent chip dus?
Wat betreft de terugbetaling ga ik nog even navragen hoe dat precies zit. Netherlands Postline is inderdaad via PostNL en ik heb tevens navraag gedaan wat er gebeurt wanneer er btw optreedt. Hier hoop ik snel een antwoord op te krijgen. Daarnaast weet ik niet of er wel of geen intelligent chip in zit, dit heb ik tevens nagevraagd. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:02 schreef fifa4ever het volgende:
[..]

Je zou een bericht moeten hebben ontvangen met de vraag of je een resend of een refund zou willen. Dan wordt dit voor je geregeld. Laat even weten of het gelukt is.
Dankje, het is geregeld. Benieuwd of hij dit keer wel aan komt.
Goed om te horen dat het geregeld is. Houdt me op de hoogte en mochten er problemen optreden dan weet je mij te vinden

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:25 schreef _steven_ het volgende:

[..]

Dank je wel, inmiddels ook al de e-mail met shipping information ontvangen :)
Top, dat is goed nieuws! Hopelijk mag je het spoedig ontvangen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:53 schreef ilanix het volgende:
- Orderdatum:20-07
- Product:Original Smoant Charon 218W TC Box Mod - COPPER COLOR 211088502
- Ordernummer: W1707201724116249
- Tracking nummer RN003031656AZ
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

- Orderdatum:02-08
- Product:5pcs 100ml Capacity E-liquid Bottle - BLACK
- Ordernummer: W1708020808155762
- Tracking nummer AEL1112555179NL
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:07-09
- Product:Xiaomi Yeelight Smart LED Ceiling Light - WHITE
- Product:Original Xiaomi Yeelight Smart Light Strip - RGB COLOR
- Ordernummer: W1709070616239001
- Tracking nummer :04568300036926H
- Verzendmethode:Eu express
- Tracking nummer :3636206965
- Verzendmethode: DHL (ongevraagde resend)
- Probleem: zending is retour gegaan en ongevraagd een resend via DHL. Kosten BTW hiervan eur 55.98. Zending heb ik vandaag geweigerd en moet dus nog retour naar Gearbest.
- Voorkeur: Resend via Eu express of anders refund.

De 2 andere zendingen heb ik reeds een claim en een refund toegekend gekregen.

Alvast hartelijk dank voor de moeite!
Bedankt voor het alsnog invullen van het formulier. Ik ga dit doorgeven en tevens voor je proberen te regelen.

quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:27 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik op mijn mobiel een ander account dan op mijn laptop, maar ik ben een en dezelfde, en sta nog steeds achter mijn beslissing :)
Ik heb zojuist een bericht ontvangen dat jouw pakketje al is verzonden als een resend. Dit is in tegenstrijd met de refund die je gisteren aan vroeg. Ter compensatie wordt er 100GB points overgemaakt naar jouw account. Wellicht ben je hier reeds over geinformeerd per email (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Ga jij hiermee akkoord of niet? Anders neem ik wederom contact op over deze zaak met mijn contactpersoon. Jouw pakketje is hier te volgen met de tracking code: RN432289871CN

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 03-11-2017 15:36:07 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 15:42:14 #188
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174846258
Onderstaand bericht heb ik zojuist ontvangen en het betreft de regeling met de 11.11 acties en Black Friday

Gearbest Announcement For 11.11

We Gearbest continuous optimization of logistics for 11.11 and Black Friday, because of the peak season, If there is any logistic dispute, here the reasonable compensation scheme as referrence. Hope you can rest assured shopping on Gearbest!

1. clearance problem
All the delays which caused by clearance by the customs will be compensated with 5% of the total order price for each week delay. All the orders that cannot be clearance by customs will be resend with special shipping line.

2. Change of logistics methode caused by System bug
1) Each week delay of the dead line of the ticket will be compensated with 5% of the total order price.
2) All customs duties will be fully reimbursed.
3) For the shipment which has been returned because of the lack of CE certification will be compensated with a full refund or free re-issued.

3. losing of a order
Contact our customer service in case a order is lost. Once we have confirmed that the order is lost, we will arrange a full refund or free re-issued.

4. Keep up to date on delays
Our customer service will send a email to inform you about the status of the sending when a order is delayed for more then one week.

Note:
All orders that are not shipped can be refunded unconditionally by contacting customer service directly.

Gearbest assumes the responsibility for any delay or loss which is caused by Gearbest!

Gearbest Netherlands (support@gearbest.com)
Or contact us your order here:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/131 or https://www.facebook.com/GearBestNetherlands
pi_174846761
Heb je dan concrete voorbeelden?

Ik kan niks vinden namelijk.
pi_174846765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:39 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ook voor jouw hebben we voor beide orders vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Ik heb je eerder hartelijk bedankt voor je actie om dit van de grond te krijgen. Ik meende ook met succes omdat ik vrij snel nadat we contact hadden in mijn ticket het antwoord kreeg van support dat ze de order opnieuw zouden sturen met DPD.

Echter daarna kwamen weer de nodige onsamenhangende berichten mijn kant op waardoor ik weer ernstig ben gaan twijfelen of ze het daar wel op een rijtje hebben. Elk bericht begint weliswaar met de nodige excuses, maar hebben niet door dat ze die excuses het best ook maar meteen betrekken op het bericht dat dan volgt. Maar goed, zoals eerder aangegeven ontving ik na jouw interventie eerst het bericht over resend via DPD (ik blij).

Echter, daarna werden er door GB op mijn account weer twee nieuwe tickets geopend (voor beide orders één). Daarin weer eens de standaard lijst met vragen die al veel eerder in het proces waren gepasseerd (of ik langer wil wachten of opteer voor een refund e.d.). Dat heb ik maar gezien als de zoveelste losse flodder en zo gelaten. Weer een dag later ontving ik een email met info over een reshippment dat verder was vergezeld van informatie die niet te herleiden is tot mijn orders. Het bevatte slechts mijn adres, tracking number, shipping method (DPDUK1) en deze cryptische codes: sku*quantity:215584402 * 1 ,PB0110101 * 1 ,

Omdat in die code tweemaal een "1" voorkomt vreesde ik dat ze mogelijk niet goed begrepen hebben dat het om twee orders moest gaan. Ik had beide immers in dat ticket ook gemeld. Maar omdat ik inmiddels ruime ervaring had met berichten/vragen die ze over het hoofd zien, niet lezen of anderszins negeren, ben ik maar weer berichten gaan sturen de vraag of, en zo ja wat ze nu eigenlijk aan me hebben gestuurd. En gevraagd om bevestiging dat het om 2 orders gaat i.p.v. 1. Sindsdien is het stil gebleven.

Mijn ervaring met de support is inmiddels een beetje spaghetti geworden, daarom wil ik je vragen of jij kunt achterhalen wat er gaande is? Wat ik wil is duidelijk. Ik heb half september 3 laptops besteld en die wil ik alle drie graag ontvangen. Maar er is er maar 1 aangekomen en die bleek defect, en is daarom rerour. De beide anderen zijn ergens onderweg blijven blijven hangen (en soms denk ik weleens dat ze mogelijk nooit zijn verstuurd).
Hoor graag van je.
Beste,
Ik kom maar weer opnieuw langs want de support van GB heeft het weer eens mooi voor elkaar.
Ondanks hun bevestiging op mijn vragen dat het om een resend ging van 2 laptops, heb ik er vandaag dus maar 1 ontvangen. Deze heeft het ordernummer WRMA1710150041218509C, en is waarschijnlijk gekoppeld aan de oorspronkelijke order WW1709132353512467. Dat betekent toch dat het nu al een kleine 2 maanden stil is rond order
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:39 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ook voor jouw hebben we voor beide orders vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Ik heb je eerder hartelijk bedankt voor je actie om dit van de grond te krijgen. Ik meende ook met succes omdat ik vrij snel nadat we contact hadden in mijn ticket het antwoord kreeg van support dat ze de order opnieuw zouden sturen met DPD.

Echter daarna kwamen weer de nodige onsamenhangende berichten mijn kant op waardoor ik weer ernstig ben gaan twijfelen of ze het daar wel op een rijtje hebben. Elk bericht begint weliswaar met de nodige excuses, maar hebben niet door dat ze die excuses het best ook maar meteen betrekken op het bericht dat dan volgt. Maar goed, zoals eerder aangegeven ontving ik na jouw interventie eerst het bericht over resend via DPD (ik blij).

Echter, daarna werden er door GB op mijn account weer twee nieuwe tickets geopend (voor beide orders één). Daarin weer eens de standaard lijst met vragen die al veel eerder in het proces waren gepasseerd (of ik langer wil wachten of opteer voor een refund e.d.). Dat heb ik maar gezien als de zoveelste losse flodder en zo gelaten. Weer een dag later ontving ik een email met info over een reshippment dat verder was vergezeld van informatie die niet te herleiden is tot mijn orders. Het bevatte slechts mijn adres, tracking number, shipping method (DPDUK1) en deze cryptische codes: sku*quantity:215584402 * 1 ,PB0110101 * 1 ,

Omdat in die code tweemaal een "1" voorkomt vreesde ik dat ze mogelijk niet goed begrepen hebben dat het om twee orders moest gaan. Ik had beide immers in dat ticket ook gemeld. Maar omdat ik inmiddels ruime ervaring had met berichten/vragen die ze over het hoofd zien, niet lezen of anderszins negeren, ben ik maar weer berichten gaan sturen de vraag of, en zo ja wat ze nu eigenlijk aan me hebben gestuurd. En gevraagd om bevestiging dat het om 2 orders gaat i.p.v. 1. Sindsdien is het stil gebleven.

Om het verhaal compleet te maken speelt daar mogelijk nog iets anders tussendoor. Ik had namelijk 3 laptops besteld waarvan ik er één wel thuis heb ontvangen. Maar daarvan bleek al snel dat de koeling niet functioneerde (fan van moederbord) en die heb ik teruggestuurd. Dus mogelijk zou die cryptische mail die ik ontving ook nog kunnen slaan op deze nog lopende RMA. Daarvan zijn de gegevens:
Order No.:WW1709170223422027
Order date : Sep 17, 2017
RMA Number: WRMA1710121347469407C
Door mij geretourneerd met tracking number CC059350443NL

Mijn ervaring met de support is inmiddels een beetje spaghetti geworden, daarom wil ik je vragen of jij kunt achterhalen wat er gaande is? Wat ik wil is duidelijk. Ik heb half september 3 laptops besteld en die wil ik alle drie graag ontvangen. Maar er is er maar 1 aangekomen en die bleek defect, en is daarom rerour. De beide anderen zijn ergens onderweg blijven blijven hangen (en soms denk ik weleens dat ze mogelijk nooit zijn verstuurd).
Hoor graag van je.
Beste,
Het scenario waar ik al bang voor was heeft zich voltrokken. Inderdaad vandaag slechts 1 ipv 2 laptops in ontvangst mogen nemen. Deze draagt het order nummer WRMA1710150041218509C en is waarschijnlijk gekoppeld aan de oorspronkelijke order WW1709132353512467. En dit ondanks hun bevestiging van mijn aanvullende vragen of ze wel begrepen hadden dat het om 2 laptops handelde die niet waren aangekomen en er dus 2 opnieuw verzonden moesten worden.

Dat betekent dus dat het nu al bijna 2 maanden stil is rond order WW1709142247077389.

Mag ik je vragen om deze doorgaande soap opera de wereld uit te helpen en de support van GB aan te sp[oren tot een zeer spoedig handelen. En dat betekent dus het onmiddellijk versturen van een tweede laptop met DPD (om zo invoerkosten te vermijden)? Met daarbij het verzoek om nu niet weer in de tickets die nog open staan steeds met vragen te komen om aanvullende informatie waarover ze al beschikken. Jij en ik hebben hier zowat een dagtaak aan gekregen.
Vriendelijk dank, en hoop spoedig van je te horen
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 17:25:38 #191
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174848133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:14 schreef Erikplons het volgende:

[..]
[..]

Beste,
Het scenario waar ik al bang voor was heeft zich voltrokken. Inderdaad vandaag slechts 1 ipv 2 laptops in ontvangst mogen nemen. Deze draagt het order nummer WRMA1710150041218509C en is waarschijnlijk gekoppeld aan de oorspronkelijke order WW1709132353512467. En dit ondanks hun bevestiging van mijn aanvullende vragen of ze wel begrepen hadden dat het om 2 laptops handelde die niet waren aangekomen en er dus 2 opnieuw verzonden moesten worden.

Dat betekent dus dat het nu al bijna 2 maanden stil is rond order WW1709142247077389.

Mag ik je vragen om deze doorgaande soap opera de wereld uit te helpen en de support van GB aan te sporen tot een zeer spoedig handelen. En dat betekent dus het onmiddellijk versturen van een tweede laptop met DPD (om zo invoerkosten te vermijden)? Met daarbij het verzoek om nu niet weer in de tickets die nog open staan steeds met vragen te komen om aanvullende informatie waarover ze al beschikken. Jij en ik hebben hier zowat een dagtaak aan gekregen.
Vriendelijk dank, en hoop spoedig van je te horen
Dit is natuurlijk erg vervelend om te horen. Het zou kunnen dat beide laptops afzonderlijk zijn verstuurd (komt wel eens voor) waardoor je de 2e laptop nog niet hebt ontvangen. Echter, ik ben bang dat dit spijtig genoeg niet het geval is. Vandaar dat ik wederom navraag ga doen en er toch écht enige spoed ga achter zetten, zodat dit probleem snel verholpen wordt en je met een gerust hart gebruik kunt maken van beide producten.
pi_174849525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 17:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk erg vervelend om te horen. Het zou kunnen dat beide laptops afzonderlijk zijn verstuurd (komt wel eens voor) waardoor je de 2e laptop nog niet hebt ontvangen. Echter, ik ben bang dat dit spijtig genoeg niet het geval is. Vandaar dat ik wederom navraag ga doen en er toch écht enige spoed ga achter zetten, zodat dit probleem snel verholpen wordt en je met een gerust hart gebruik kunt maken van beide producten.
Beste,
Veel dank voor je support. Ik ervaar dat als zeer positief en hoop dat je niet uit het veld laat slaan door de frustratie die zo nu en dan van klanten voorbij komen.
Overigens heb ik niet het idee dat eer een tweede op komst is, want van die ik binnen heb kreeg ik destijds een melding per email. Omdat ik toen al vermoedde dat het slechts om één ging heb ik juist contact gezocht om bevestigd te krijgen dat ze er twee zouden zenden. Dat werd bevestigd, maar heb over die tweede leter geen aanvullend bericht meer gekregen.
Fijn dat je wilt bemiddelen.
  CHI shopkeeper vrijdag 3 november 2017 @ 19:33:21 #193
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174850438
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 18:48 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Beste,
Veel dank voor je support. Ik ervaar dat als zeer positief en hoop dat je niet uit het veld laat slaan door de frustratie die zo nu en dan van klanten voorbij komen.
Overigens heb ik niet het idee dat eer een tweede op komst is, want van die ik binnen heb kreeg ik destijds een melding per email. Omdat ik toen al vermoedde dat het slechts om één ging heb ik juist contact gezocht om bevestigd te krijgen dat ze er twee zouden zenden. Dat werd bevestigd, maar heb over die tweede leter geen aanvullend bericht meer gekregen.
Fijn dat je wilt bemiddelen.
Geen probleem en dit zal mij zeker niet uit het veld slaan hoor. Ik ben er juist om jullie te helpen en een zaak is voor mij pas klaar wanneer deze is opgelost. Ik hoop spoedig iets te horen van mijn contactpersoon en zodra ik een bericht hierover heb ontvangen houd ik je op de hoogte.
pi_174858751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit ga ik doorgeven aan mijn contactpersoon en voor je proberen te regelen.
Ik heb m gister binnengekregen! *O* Dank je wel voor je moeite!! ^O^
  Redactie Frontpage zaterdag 4 november 2017 @ 09:14:05 #195
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174859265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]

- Orderdatum: 05-09-2017
- Product: Lucky Bag with Top LED Flashlights
- Ordernummer: W1709051139362120
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112599044NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WW1709031016434954
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592901NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nog niks ontvangen.
- Voorkeur: Resend
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:03 schreef Gearbest het volgende:
Allereerst onze excuses dat je jouw orders nog niet hebt ontvangen. Ik ga even navraag doen bij mijn contactpersoon en ik zal proberen jouw voorkeur voor resends te regelen.
Heb ze van de week binnengekregen, dank voor de snelle service ^O^

Om nog wel even te klagen, de eerste bestelling 'Lucky Bag with Top LED Flashlights', was natuurlijk afwachten wat je dan krijgt. Maar ik had op zijn minst een zaklamp achtig iets verwacht voor dat geld, ik heb een of andere gare Batman sleutelhanger gehad :?

Edit: dit ding geloof ik https://www.gearbest.com/key-chains/pp_348983.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  CHI shopkeeper zaterdag 4 november 2017 @ 11:56:48 #196
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174861116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 07:36 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik heb m gister binnengekregen! *O* Dank je wel voor je moeite!! ^O^
Ahh fijn om te horen! Geen enkel probleem!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]


[..]

Heb ze van de week binnengekregen, dank voor de snelle service ^O^

Om nog wel even te klagen, de eerste bestelling 'Lucky Bag with Top LED Flashlights', was natuurlijk afwachten wat je dan krijgt. Maar ik had op zijn minst een zaklamp achtig iets verwacht voor dat geld, ik heb een of andere gare Batman sleutelhanger gehad :?

Edit: dit ding geloof ik https://www.gearbest.com/key-chains/pp_348983.html
Fijn om te horen en geen probleem! Hmm dat is wel raar inderdaad. Ik begrijp jouw verwachting en daar zou ik zelf ook aandenken wanneer ik die benaming zie. Ik ga even navragen of dit wel hoorde te zijn en anders ga ik even kijken of wij hier wellicht niet iets in kunnen betekenen.
  zondag 5 november 2017 @ 00:17:43 #197
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174874952
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 00:08 schreef siegie het volgende:
Gearbest wat denk jij nu dat ik stop omdat jij gaat klagen vergeet het jullie zijn oplichters en ik stop niet zolang ik mijn refund niet heb die ik al lang zou gehad moeten hebben
Waar gaat het eigenlijk over? Want als het een tientje of zo is ben ik best bereid je het vandaag nog over te maken om van je gezeur af te zijn. Goeie genade zeg.
pi_174898326
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Volgens mijn contactpersoon is jouw pakketje al verwerkt in het systeem en is het wachten op het vervoeren door DPD uk. Heb even geduld aub, je pakketje is dus onderweg.

[..]

Ok bedankt voor de update.
Enig idee wat de verwachte levertijd is? Moet het nog uit China komen of is het al in de UK?
  CHI shopkeeper maandag 6 november 2017 @ 10:37:38 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174899875
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:51 schreef medjai het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de update.
Enig idee wat de verwachte levertijd is? Moet het nog uit China komen of is het al in de UK?
Ik vermoed dat dit weer 2-3 weken zijn dat de tracking actief zal zijn. Op dit moment is het nog niet in de UK.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:53 schreef ilanix het volgende:
- Orderdatum:20-07
- Product:Original Smoant Charon 218W TC Box Mod - COPPER COLOR 211088502
- Ordernummer: W1707201724116249
- Tracking nummer RN003031656AZ
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

- Orderdatum:02-08
- Product:5pcs 100ml Capacity E-liquid Bottle - BLACK
- Ordernummer: W1708020808155762
- Tracking nummer AEL1112555179NL
- Verzendmethode: Azerbeidjan Airmail
- Probleem:niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:07-09
- Product:Xiaomi Yeelight Smart LED Ceiling Light - WHITE
- Product:Original Xiaomi Yeelight Smart Light Strip - RGB COLOR
- Ordernummer: W1709070616239001
- Tracking nummer :04568300036926H
- Verzendmethode:Eu express
- Tracking nummer :3636206965
- Verzendmethode: DHL (ongevraagde resend)
- Probleem: zending is retour gegaan en ongevraagd een resend via DHL. Kosten BTW hiervan eur 55.98. Zending heb ik vandaag geweigerd en moet dus nog retour naar Gearbest.
- Voorkeur: Resend via Eu express of anders refund.

De 2 andere zendingen heb ik reeds een claim en een refund toegekend gekregen.

Alvast hartelijk dank voor de moeite!
Je Azerbaijan Air Mail order zijn de refund en resend onderweg. Voor wat betreft de hoge douanekosten zijn we bereide om deze terug te storten op je GB account mocht je je pakketje alsnog in ontvangst nemen. Is dit oke voor jou?
pi_174901565
Dag Gearbest

Hoe zit het met mijn refund jullie zeggen via jullie ticket systeem dat op 1-11 de opdracht is gegeven aan paypal maar heb paypal gebeld jullie hebben geen refund gedaan waar gaat dit mis zou graag hebben dat dit opgelost word
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')