Ik kan nergens dat ticket vinden, dus ik heb toch besloten dat ik mijn geld terug wil. Hoelang moet ik daarop wachten? Ik hoop niet dat ik dan ook weer iets op de website moet bevestigen, want ze sturen telkens de verkeerde links in hun emails mee. Heel raar. Het duurt nu wel erg lang voor ik mijn bestelling binnen heb, dus dan heb ik liever mijn geld terug. Wel jammer, dit was mijn eerste bestelling bij gearbest ooit, zal er niet snel nog eens aan beginnen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Dennis1990h het volgende:
- Orderdatum: Jul 17, 2017
- Product: Mini E Cigarette Black (en 4 smaken)
- Ordernummer: W1707171329350605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002988825AZ
- Probleem: Kwijtgeraakt, vertraagd of geannuleerd?
- Voorkeur: Resend, als er geen datum gegeven kan worden waarop ik mijn pakket binnen krijg, dan Refund
Hallo, mijn naam is Dennis, ik heb via dit forum al eerder contact met jullie gehad, en toen is mij verteld dat mijn bestelling waarschijnlijk zoekgeraakt was, en dat er zestig dagen overheen zouden gaan voor het opnieuw opgestuurd kon worden. Echter lees ik hierboven dat die zestig dagen verkort zijn tot 35, en ik wil graag weten hoe het er nu voor staat. Ik wacht al zo ontzettend lang en ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Vandaar dat ik nog 1 poging wil doen, en als er geen datum of zekerheid gegeven kan worden dat mijn pakket nog komt, dan wil ik mijn geld terug.
Alvast bedankt.
Gisteren mijn bestelling ontvangen, zonder extra kosten. De resend heeft 2 weken geduurd van verzending tot levering .quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:48 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen. Ja de tracking updates worden uitgevoerd door het vervoersbedrijf en hebben we niet in de hand helaas.
Je resend is verwerkt en wordt verzonden binnen 2 dagen. Hopelijk mag je het spoedig ontvangen.quote:Op woensdag 1 november 2017 00:11 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je naar mijn order kunnen kijken?
- Orderdatum: 30 aug 17
- Product: Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WB1708300424284193
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112583805NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Dit is een vergoeding voor het langer wachten op jouw pakketje. Fijn om te horen dat je 1 resend al hebt ontvangen! Jouw andere resend zal spoedig geleverd worden. Echter, houd me wel op de hoogte wanneer dit niet het geval is, want dan ga ik wederom actie ondernemen.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:06 schreef SuliR het volgende:
Heb ineens een kleine refund in mijn wallet ontvangen voor order W1709130058111373 van 13 september. Heeft het te maken met de verzend vertraging?
1 van mijn resends heb ik gisteren ontvangen. Hartelijk bedankt! Keep up the good work!
Ben jij wel Dennis1990? Aangezien je nu met een ander account reageert. Om hier toch op terug te komen. Er is door de support sectie een ticket naar je toe gestuurd, deze kan je ontvangen hebben per mail of op je Gearbest account (check ook je spam folder) waarin je moest bevestigen dat je een resend wou en deze werd dan binnen 3 dagen verzonden. Echter, je bent nu van keus veranderd, dus ik ga navraag doen en ik ga een refund voor je proberen te regelen mits je dezelfde persoon bent. Tevens zul je dan een bericht ontvangen per mail of op je Gearbest account om dit wederom te bevestigen. Dit is een extra controle om zeker weten dat de klant dit wil en niet iedereen zo maar voor andere kan toezeggen wat betreft andersmans orders.quote:Op donderdag 2 november 2017 08:16 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:
[..]
Ik kan nergens dat ticket vinden, dus ik heb toch besloten dat ik mijn geld terug wil. Hoelang moet ik daarop wachten? Ik hoop niet dat ik dan ook weer iets op de website moet bevestigen, want ze sturen telkens de verkeerde links in hun emails mee. Heel raar. Het duurt nu wel erg lang voor ik mijn bestelling binnen heb, dus dan heb ik liever mijn geld terug. Wel jammer, dit was mijn eerste bestelling bij gearbest ooit, zal er niet snel nog eens aan beginnen.
Echt top om dit te horen en graag gedaan! Fijn dat je pakketje snel is geleverd en dat je er veel plezier aan mag beleven!quote:Op donderdag 2 november 2017 09:24 schreef sjottelsplak het volgende:
[..]
Gisteren mijn bestelling ontvangen, zonder extra kosten. De resend heeft 2 weken geduurd van verzending tot levering .
Nogmaals bedankt voor alle moeite die je voor ons doet .
Goed om te horen dat jouw pakketje inmiddels is aangekomen! Toch erg spijtig dat dit later is dan verwacht, maar gelukkig mag je het nu eindelijk gebruiken. Geen dank, daar ben ik hier tenslotte voor!quote:Op donderdag 2 november 2017 11:07 schreef mvdbeld het volgende:
Inmiddels mijn Xiaomi Mi Air 13.3 (2017) mogen ontvangen en 10% retour in mijn GB wallet voor de langere wachttijd (2 weken over oorspronkelijke ETA), erg netjes opgelost! bedankt ook voor jouw aandeel hierin.
We zijn er mee bezig en zoals eerder vermeld zul je spoedig je refund ontvangen. Aangezien je hiervan een case hebt gemaakt zal PayPal de refund doen. Zal binnen 2-3 dagen opgelost moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2017 11:58 schreef siegie het volgende:
- Orderdatum: 19/09/17
- Product: Umidigi s2
- Ordernummer: W1709190604526988
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5982904832
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Kun je dit in orde maken want dit is nog steeds niet in orde
quote:Op woensdag 1 november 2017 19:18 schreef Gearbest het volgende:
Xiaomi Notebook Air 13.3
[ [url=https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/10/27/goods-img/1509043442644109497.jpg]afbeelding ][/url]
voor ¤326,10 met coupon code: Tab50%OFF2
Nee dat was geen grapje . Wel maar 20 stuks op het moment van posten.quote:Op donderdag 2 november 2017 13:39 schreef Shamalamadindong het volgende:
Deze in het deals topic was een grapje zeker?
[..]
De mail komt overeen met wat ik heb doorgekregen en heb aangegeven aan jou.quote:Op donderdag 2 november 2017 14:14 schreef siegie het volgende:
[..]
Dear Siegfried,
First I would like to extend my apologies for any inconvenience we may have caused so far.
We have already urged our financial department to arrange the full refund.
Please rest assurd that you will receive the refund in 1 to 2 working days.
I am really sorry to hear that your feel this way about our company.
I will do my best to help.
Please note that we are a proper registered company that has been around since 2007.
We Gearbest are certified "secured " by renowned E-commerce service providers such as Norton, Paypal Trustwave.You may check our certificates on the main page http://www.gearbest.com/
We are aware that we we need to improve on some aspects.
Please rest assured, we always do our best to help our customers and we work very hard to satisfy our customer.
Please let me know if you have any questions, we are always here to help.
Thank you for your understanding.
Best Regards
Gala
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Dat zeggen jullie op 30-10 en nu ben je ermee bezig ik vraag me af of jullie aan het rammelen zijn ermee want daar lijkt het op en steek het niet op paypal want een refund via paypal gaat direct staat er onmiddelijk op dus stop met mij voor te liegen en zeg mij waar het op staat
Ik heb bericht terug over je order. Je order is verzonden op 22 oktober per trein (railway shipping). Daarna duurt het ongeveer 20 werkdagen voordat de tracking actief wordt. In totaal zal de verzending ongeveer 30-40 werkdagen duren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:37 schreef hanifi het volgende:
Beste Gearbest,
Graag zou ik wat opheldering willen over bestelling : W1710170510331038 besteld op 17 okt 2017.
We zijn nu bijna 2 weken verder maar ik kan nog niks vinden op de tracking site.
Ticket aangemaakt en er wordt gezegd dat het wel verzonden is, maar ik vind het raar dat er nog steeds geen gegevens zichtbaar zijn.
Faryaa.com waar het mee verzonden is geeft aan het tracking code nu dus na 2 weken nog niet te herkennen.
Zou u even kunnen kijken hoe het hiermee zit.
Groet,
Hanifi
Ik heb bericht terug en mijn excuses. Ik zat inderdaad fout. Deze is alleen in het Chinees beschikbaar. Je had hier dus helemaal gelijk in. Blijkbaar is het dus niet mogelijk om deze in het Engels te krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:05 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Inmiddels gevonden, hij heeft blijkbaar de Midong (Edit: ik kom ook "Cor" tegen als naam), maar goed, dat was blijkbaar ook de naam van de vorige versie dus dat is lekker verwarrend.
http://cn.amazfit.com/midong-band.html
Maar em, by all means laat zien hoe je hem in het Engels krijgt want zover ik heb kunnen vinden is hij enkel in Chinees.
We zijn er mee bezig en het is in onderzoek. Ik verwacht hier snel een update van te krijgen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:30 schreef fady34 het volgende:
Beste Gearbest,
Helaas moet ik u opnieuw vragen om mij te helpen met een issue. DPD heeft mijn pakket helaas kwijt geraakt tussen hun depot vestigingen. Meerdere malen telefonisch contact gehad met DPD, maar zij geven aan dat het officieel pakket kwijt is en dat de verkoper een onderzoek bij DPD UK moet starten voor een eventuele vergoeding vanuit DPD.
Hoe moet ik nu verder en wat kan Gearbest voor mij doen? Inmiddels heb ik ook een ticket aangemaakt bij Gearbest, zie ticket: WT17110100106.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: 15505982217377
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: DPD is pakket kwijt geraakt tijdens vervoer naar depot.
- Voorkeur: Indien er binnen korte termijn iets geregeld kan worden gaat mij voorkeur uit naar een resend via een andere shipping company, anders full refund.
Je zou een bericht moeten hebben ontvangen met de vraag of je een resend of een refund zou willen. Dan wordt dit voor je geregeld. Laat even weten of het gelukt is.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:54 schreef fifa4ever het volgende:
Hallo Gearbest,
De volgende order van mij is nog niet aangekomen... Komt hij nog? Of opnieuw opsturen?
Item: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
Order date: Sep 03, 2017 14:31:14 PM
Order number: W1709031431143911
Shipping method: CJAHAM
Heb de andere resend vandaag ontvangen. Bedankt voor je hulp!\quote:[..]
Dit is een vergoeding voor het langer wachten op jouw pakketje. Fijn om te horen dat je 1 resend al hebt ontvangen! Jouw andere resend zal spoedig geleverd worden. Echter, houd me wel op de hoogte wanneer dit niet het geval is, want dan ga ik wederom actie ondernemen.
[..]
We zijn in Nederland verwend met zeer snelle service. Daar betalen we ook voor.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:30 schreef siegie het volgende:
Gearbest
Die mail komt niet overeen want dan had ik de refund al gehad dus nogmaals stop jullie praatjes en bezorg me mijn refund want ik laat het hier niet bij heb er stilaan genoeg van dingen zeggen die niet kloppen de refund had er al moeten zijn dus wat jullie zeggen is weeral een leugen dit blijft duren los dit nu op!!!
Ik heb inmiddels via Amazfit gehoord dat er wel een Engelse versie aankomtquote:Op donderdag 2 november 2017 15:26 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb bericht terug en mijn excuses. Ik zat inderdaad fout. Deze is alleen in het Chinees beschikbaar. Je had hier dus helemaal gelijk in. Blijkbaar is het dus niet mogelijk om deze in het Engels te krijgen.
Dat klopt inderdaad. Ben zelf wel heel benieuwd wat de prijs daarvan zal worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:32 schreef SuliR het volgende:
[..]
Heb de andere resend vandaag ontvangen. Bedankt voor je hulp!\
Graag gedaan
[quote] Op donderdag 2 november 2017 15:36 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels via Amazfit gehoord dat er wel een Engelse versie aankomt
Snap dat al de verwarrende reacties van Gearbest je frustreert, maar je product is en sneller verzonden en je kon niet wachten erop. Nu doet Robert extra zijn best om alsnog een refund te regelen voor je, terwijl je nu 2 a 3 weken aan het wachten bent op je pakket sinds het verzonden is. De refund krijg je op 30 oktober toegezegd, binnen 1 a 2 werkdagen. Dat betekent dat 31 oktober eerste werkdag was en 1 november 2de werkdag. Vandaag is het 2 november. Dus vandaag zijn ze 1 dag te laat en dat gebeurd heel vaak hier in NL. Heb een beetje geduld. Snap dat het moeilijk is, vooral wanneer de communicatie niet zo soepel verloopt. Vertrouw Robert maar en dan komt het goed .quote:Op donderdag 2 november 2017 15:43 schreef siegie het volgende:
[..]
Geduld? Het probleem is dat ze telkens iets anders zeggen dat het pakje verloren is heb ik alle begrip voor dan beloven ze een refund maar 4 dagen later nog steeds geen refund zou max 1-2 dagen duren en dan moet ik geduld hebben mijn geduld is op ze spelen met uw voeten en ik laat het hier niet bij!!!!
Hanifi,quote:Op donderdag 2 november 2017 15:49 schreef hanifi het volgende:
BEste Gearbest,
U zou even nog een kijken of u iets meer te weten kon komen over mijn bestelling.
Volgens mij is het nog niet eens verzonden, dat idee heb ik inmiddels, of hij is zoek.
Als hij na 2,5 week nog niet track baar is gaat er denk ik toch echt iets fout.
Hij kan toch nooit zoals wordt geschreven 35-40 dagen aankomen.
Zou u even kunnen kijken wat er nou precies aan de hand is.
Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH
Probleem: Tracking na 2 weken nog steeds niet zichtbaar
Voorkeur: Resend
Bedankt voor de moeite en status update.quote:Op donderdag 2 november 2017 15:26 schreef Gearbest het volgende:
We zijn er mee bezig en het is in onderzoek. Ik verwacht hier snel een update van te krijgen.
[..]
Dat is correct. We zijn het aan het navragen bij DPD hoe zoiets kan gebeuren bij DPD en natuurlijk ter (extra) bevestiging dat het daadwerkelijk is gebeurd. Zo'n situatie is ook nieuw voor mij en ik durf daar geen periode aan vast te plekken. Ik heb geen idee hoelang zoiets kan duren, maar wij proberen het wel snel op te lossen en er enige spoed achter te zetten.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:04 schreef fady34 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite en status update.
Begrijp ik het correct dat Gearbest een onderzoek heeft gestart bij DPD? zo, ja enig idee hoe lang zo iets normaal duurt?
Nogmaals bedankt voor alle hulp.
Stukje, advies. Misschien is het beter voor je om gewoon niets meer in China te bestellen. Dat het soms wat stroef loopt met de communicatie en lang duurt voordat je iets ontvangt hoort er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 2 november 2017 18:34 schreef siegie het volgende:
Ik vertrouw niemand niet meer van gearbest en ik zal ook alles doen om ervoor te zorgen dat er niet nog mensen gekloot worden door hun want wat daar allemaal gebeurd dat is niet normaal
Bedankt voor het ingang zetten. Ik wacht het rustig af.quote:Op donderdag 2 november 2017 16:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is correct. We zijn het aan het navragen bij DPD hoe zoiets kan gebeuren bij DPD en natuurlijk ter (extra) bevestiging dat het daadwerkelijk is gebeurd. Zo'n situatie is ook nieuw voor mij en ik durf daar geen periode aan vast te plekken. Ik heb geen idee hoelang zoiets kan duren, maar wij proberen het wel snel op te lossen en er enige spoed achter te zetten.
Blijkbaar heb ik op mijn mobiel een ander account dan op mijn laptop, maar ik ben een en dezelfde, en sta nog steeds achter mijn beslissingquote:Op donderdag 2 november 2017 12:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je resend is verwerkt en wordt verzonden binnen 2 dagen. Hopelijk mag je het spoedig ontvangen.
[..]
Dit is een vergoeding voor het langer wachten op jouw pakketje. Fijn om te horen dat je 1 resend al hebt ontvangen! Jouw andere resend zal spoedig geleverd worden. Echter, houd me wel op de hoogte wanneer dit niet het geval is, want dan ga ik wederom actie ondernemen.
[..]
Ben jij wel Dennis1990? Aangezien je nu met een ander account reageert. Om hier toch op terug te komen. Er is door de support sectie een ticket naar je toe gestuurd, deze kan je ontvangen hebben per mail of op je Gearbest account (check ook je spam folder) waarin je moest bevestigen dat je een resend wou en deze werd dan binnen 3 dagen verzonden. Echter, je bent nu van keus veranderd, dus ik ga navraag doen en ik ga een refund voor je proberen te regelen mits je dezelfde persoon bent. Tevens zul je dan een bericht ontvangen per mail of op je Gearbest account om dit wederom te bevestigen. Dit is een extra controle om zeker weten dat de klant dit wil en niet iedereen zo maar voor andere kan toezeggen wat betreft andersmans orders.
[..]
Echt top om dit te horen en graag gedaan! Fijn dat je pakketje snel is geleverd en dat je er veel plezier aan mag beleven!
[..]
Goed om te horen dat jouw pakketje inmiddels is aangekomen! Toch erg spijtig dat dit later is dan verwacht, maar gelukkig mag je het nu eindelijk gebruiken. Geen dank, daar ben ik hier tenslotte voor!
[..]
We zijn er mee bezig en zoals eerder vermeld zul je spoedig je refund ontvangen. Aangezien je hiervan een case hebt gemaakt zal PayPal de refund doen. Zal binnen 2-3 dagen opgelost moeten zijn.
excuseer ik bestel geregeld in china bij Banggood geen problemen bij Aliexpress geen problemen bij Dealextreme geen problemen bestel 2 dingen bij Gearbest en 2 keer problemen zegt genoeg zeker en als ik zie hoeveel problemen hier gemeld worden dan ligt het zeker aan jullie en Robert ga je mijn berichten weer verwijderen omdat ik de waarheid zeg?quote:Op donderdag 2 november 2017 18:55 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Stukje, advies. Misschien is het beter voor je om gewoon niets meer in China te bestellen. Dat het soms wat stroef loopt met de communicatie en lang duurt voordat je iets ontvangt hoort er nu eenmaal bij.
Ik heb de overdaad aan berichten verwijderd. Zoals ook al eerder aangegeven .quote:Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef siegie het volgende:
Blijkbaar heeft Gearbest er een probleem mee dat ik hier de waarheid vertel over hun ik stop hier pas mee nadat ik mijn refund heb ik zal ook al het nodige doen om iedereen te waarschuwen voor Gearbest want wat ze doen is echt niet normaal dit forum is ook niet serieus mijn berichten worden verwijderd omdat ik de waarheid spreek
Wat betreft deze order kan ik zeker iets voor je betekenen. Het probleem is namelijk het volgende. Met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode hebben wij veel problemen ondervonden met diverse orders waardoor wij zijn gestopt met het aanbieden van deze verzendmethode. Ik ga jouw probleem doorgeven en je zult spoedig een bericht ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account ter bevestiging van je resend.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:12 schreef shameete het volgende:
Beste Gearbest, Ik zit hier ook te wachten op een pakketje die voor mijn gevoel nooit gaat aankomen, latere orders heb ik al wel binnen.. vandaar.
de details:
Orderdatum: 21-08-2017
- Product:Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190520458596
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571856NL
- Verzendmethode: Azerbaijan air mail
- Probleem: niet aangekomen
- Voorkeur: Resend met betrouwbare vervoerder
hopelijk kun je wat voor mij betekenen...
Nou dit is wel een wonder hoor Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige die via Azerbaijan Air Mail wel zijn pakketje heeft mogen ontvangen. Mooie bijkomstigheid en dat je er veel plezier van mag hebben! Maar gelukkig hebben we voor degene waarbij dit niet het geval is toch voor een mooie oplossing kunnen zorgen.quote:Op donderdag 2 november 2017 20:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit! JE raadt nooit wat ik net binnen heb gekregen.
M'n Azerbaijzian airmail pakketje van 21-07-2017
Bewijs...
Mochten we enige updates hierover hebben dan zul je hier een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Mocht dit niet het geval zijn, contacteer mij dan even, want deze zaak willen we natuurlijk wel oplossen. De oorzaak van het probleem is namelijk volkomen duidelijk in mijn ogen. Houdt me aub op de hoogte en hopelijk wordt het snel opgelost!quote:Op donderdag 2 november 2017 20:16 schreef fady34 het volgende:
[..]
Bedankt voor het ingang zetten. Ik wacht het rustig af.
Prima, het was voor mij even een check Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon en hoop dat dit spoedig geregeld zal worden.quote:Op donderdag 2 november 2017 21:27 schreef Dennis_Van_Den_Berg het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik op mijn mobiel een ander account dan op mijn laptop, maar ik ben een en dezelfde, en sta nog steeds achter mijn beslissing
Een week nee een refund duurd normaal 1 dag geen weekquote:Op donderdag 2 november 2017 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb de overdaad aan berichten verwijderd. Zoals ook al eerder aangegeven .
Er staan nu nog steeds een ruim aantal berichten in het topic, waar ook door de support netjes op geantwoord is.
Gearbest dient je probleem op te lossen, maar die moet je toch wel even de tijd geven, zoals door mensen aangegeven is Gearbest een Chinese webwinkel waar alles niet zo snel gaat als bij een Coolblue of Bol.com; of dat nu terecht is of niet.
Als je een week na de belofte van een refund nog niets hebt ontvangen trek dan maar weer aan de bel. Het veelvuldig vol spammen van het topic heeft geen zin.
Wil je in discussie over mijn beslissingen dan kan je dat in het volgende topic doen:
CHI / [Policy en feedback] Voor al je vragen aan het CHI-modteam
Ik was ook wel een van de eerste denk ik (orderdatum 21 juli???!!), misschien dat het bij de rest ook nog komtquote:Op donderdag 2 november 2017 22:45 schreef Gearbest het volgende:
Nou dit is wel een wonder hoor Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige die via Azerbaijan Air Mail wel zijn pakketje heeft mogen ontvangen. Mooie bijkomstigheid en dat je er veel plezier van mag hebben! Maar gelukkig hebben we voor degene waarbij dit niet het geval is toch voor een mooie oplossing kunnen zorgen.
Ik heb ooit lang geleden bij Buyincoins eens gehad dat een van mijn pakketjes in een container zat die in Paraguay gedropt was, dat heeft me toen toch een tijd geduurdquote:Op donderdag 2 november 2017 23:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik was ook wel een van de eerste denk ik (orderdatum 21 juli???!!), misschien dat het bij de rest ook nog komt
Banggood heeft ook zoiets een keer gehad met signapore post geloof ik. Was ook van 2 weken alles kwijt. Kwam ook na een half jaar nog
Geen probleem. Het probleem diende opgelost te worden en gelukkig is dat gebeurt. Dat het uiteindelijk bij jouw is geleverd is dan een mooie bijkomstigheid. De priority line verzendmethode werkt bij ons ook steeds beter, vaak geleverd tussen 2-3 weken, maar ik ga je tip meenemen.quote:Op donderdag 2 november 2017 23:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik was ook wel een van de eerste denk ik (orderdatum 21 juli???!!), misschien dat het bij de rest ook nog komt
Banggood heeft ook zoiets een keer gehad met signapore post geloof ik. Was ook van 2 weken alles kwijt. Kwam ook na een half jaar nog
Alsnog bedankt idd voor de service, het is voor jullie uiteindelijk ook een drama om zo veel pakketjes te moeten refunden. Blijft gedonder met die verzenders. BG heeft nu met hun priority service een redelijk stabiele optie te pakken. Misschien voor jullie ook interessant? Ook nooit douane kosten daar en duurt 2 weken.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:19 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Ik heb ooit lang geleden bij Buyincoins eens gehad dat een van mijn pakketjes in een container zat die in Paraguay gedropt was, dat heeft me toen toch een tijd geduurd
@gearbest Nog even een vraagje, toevallig enig idee hoe lang Europe Railway zo ongeveer duurt?
De verzendmethode duurt in zijn totaliteit ongeveer 30-40 dagen, aangezien het een hele trage verzendmethode is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:03 schreef Gearbest het volgende:
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.
Ik ga het even voor je navragen en proberen te regelen, maar jouw pakket zou onderweg moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2017 08:19 schreef SuliR het volgende:
Mijn Order No.:W1709130058111373, waar ik gisteren een kleine deel in mijn wallet heb ontvangen, is vandaag bijna volledig terugbetaald (heb iets meer betaald met wallet credit en die is niet volledig terugbetaald, maar paypal wel). Ik wil de product graag ontvangen. Had gehoopt om bij de volgende batch te horen (tussen 11 en 13 november).
Kan je aub weer kijken wat er aan de hand is?
Had trouwens priority line als verzendoptie toen gekozen. Als je dit fixt, kan je zorgen dat dit ook goed zit?
Zou je aub voor alle orders onderstaand formulier willen invullen. Zo kan ik sneller te werk en kan ik hier enige spoed achter zetten.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:14 schreef ilanix het volgende:
W1706140905044631 geld terug via Paypal claim nadat eerst de helft en daarna 2 maal usd 10,; meer werd geboden
W1707201724116249 wordt een gedeelte van het bedrag geboden
W1707201721252271 wel een full refund omdat ik per ongeluk insurance genomen heb.
W1708020808155762 ticket loopt nog.
Alle 4 verloren geraakt via Azerbeidjan post. Wat mij stoort is dat Gearbest weet dat Azerbeidjan post er een zooitje van heeft gemaakt en dat men ook goed weet dat Paypal de verzekering op zich neemt. De bestellingen zijn uit juni/juli en ik voel me enorm aan het lijntje gehouden.
WW1708310706371253 verstuurd via euroexpress zodat er geen btw wordt geheven. Wordt in Frankrijk teruggestuurd maar Gearbest besluit zonder overleg tot een resend via DHL. Naheffing btw is 55,98 euro op een orderbedrag van 78,70 euro (Gearbest vergeet structueel de verzendkosten op de invoice te zetten waardoor DHL een schatting maakt)
Deze zending heb ik geweigerd.
Ik was een groot fan van Gearbest maar de de laatste maanden worden er veel fouten gemaakt. Fouten maken kan maar los ze dan iig goed op.
Wij zijn zeker bereid om tot een oplossing te komen en proberen dit altijd zo snel mogelijk te doen. In jouw situatie hebben we altijd netjes en snel gecommuniceerd en zijn we van begin af aan bezig dit probleem op te lossen. Echter, je moet ons ook de tijd gunnen om het probleem op te lossen en niet dagelijks (en om het uur zowat) berichten sturen met de boodschap dat het nog niet is opgelost wanneer ik aangeef dat ik er mee bezig ben en dit daadwerkelijk probeer op te lossen. Ik heb zelf ook te maken met een verschil in tijdzone waardoor het al iets langer kan duren.. Daarnaast duren refunds langer voordat ze verwerkt zijn dan dat jij aangeeft: 'Één iemand maakt over en is binnen een uur geregeld'. Wij zijn een groot bedrijf, geen eenmanszaak, waarbij meerdere afdelingen betrokken zijn bij zulke situaties waar geldt dat zij elkaar moeten controleren. We kunnen hier wel een discussie gaan voeren en een welles-nietes spel gaan spelen, maar daar schieten we vrij weinig mee op en dat is verre van mijn intentie. RobertNL's reactie zegt ook voldoende neem ik aan. We zijn met jouw situatie bezig en je zult jouw refund spoedig ontvangen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:22 schreef siegie het volgende:
[..]
oplossen doen ze niet zit ook met problemen met hun ze geven gewoon niet meer thuis
Top, hartelijk dank. Mocht ik binnen een week niets horen, dan laat ik wel even weten.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Mochten we enige updates hierover hebben dan zul je hier een bericht van ontvangen per mail (bekijk ook je spam folder) of via je Gearbest account. Mocht dit niet het geval zijn, contacteer mij dan even, want deze zaak willen we natuurlijk wel oplossen. De oorzaak van het probleem is namelijk volkomen duidelijk in mijn ogen. Houdt me aub op de hoogte en hopelijk wordt het snel opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |