abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174785699
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:23 schreef Gearbest het volgende:

Dit is voor mij ook een uniek geval. Ik ga even navragen in hoeverre wij iets voor jouw kunnen betekenen en of wij wellicht dit kunnen oplossen in samenwerking met DPD, aangezien zij het probleem hebben veroorzaakt. Zoals ik al zei, dit is een tamelijk uniek geval, dus het kan even duren voordat we een concrete oplossing hebben, aangezien we in dit geval afhankelijk zijn van DPD doordat hun het pakket zijn kwijtgeraakt. Wanneer ik enige reactie of oplossing heb zal ik je hier op de hoogte houden of je ontvangt een e-mailbericht.

Bedankt voor uw snelle reactie op mijn vraag.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend tegen DPD.

https://www.klacht.nl/dpd(...)er-tussen-dpd-depot/

Ik begrijp dat DPD het pakket kwijt heeft geraakt en niet u, maar uiteindelijk is de verzender altijd verantwoordelijk tot het pakket bezorgd is bij de bestemming (bij mij thuis). Ik hoop dat u mij niet verkeerd begrijpt, maar dat is wat de wet zegt. Vraag is hoe gaat Gearbest met de situatie om.

Hoor graag van u en bedankt voor alle moeite.
pi_174789334
Beste Gearbest,

ik heb zelden iemand gezien die zo adequaat, klantvriendelijk en in het algemeen goed blijft reageren als jij. Wil je daarvoor even becomplimenteren, ga zo door, ik vind dat je heel goed omgaat met alle problemen en situaties.
Fylax is op televisie geweest
pi_174789591
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef fady34 het volgende:

[..]

Bedankt voor uw snelle reactie op mijn vraag.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend tegen DPD.

https://www.klacht.nl/dpd(...)er-tussen-dpd-depot/

Ik begrijp dat DPD het pakket kwijt heeft geraakt en niet u, maar uiteindelijk is de verzender altijd verantwoordelijk tot het pakket bezorgd is bij de bestemming (bij mij thuis). Ik hoop dat u mij niet verkeerd begrijpt, maar dat is wat de wet zegt. Vraag is hoe gaat Gearbest met de situatie om.

Hoor graag van u en bedankt voor alle moeite.
Dat klopt en daar gaan we ook voor zorgen. Het is alleen even kijken met DPD hoe dat precies zit. Ik ga er sws achteraan en dit proberen te regelen. Ik verwacht als we ook bericht krijgen dat het verloren is dat we snel een resend/refund zullen doen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:44 schreef jodelahity het volgende:
Beste Gearbest,

ik heb zelden iemand gezien die zo adequaat, klantvriendelijk en in het algemeen goed blijft reageren als jij. Wil je daarvoor even becomplimenteren, ga zo door, ik vind dat je heel goed omgaat met alle problemen en situaties.
Wow dankjewel. Altijd fijn om te horen. Ik blijf zo doorgaan en hopelijk kunnen we hier zo veel mogelijk mensen blijven helpen. Berichtjes als deze zijn dan ook zeer fijn om te horen O-) :Y *O* *O* *O*
pi_174794942
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken?

- Orderdatum: 30 aug 17
- Product: Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WB1708300424284193
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112583805NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
pi_174797277
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat klopt en daar gaan we ook voor zorgen. Het is alleen even kijken met DPD hoe dat precies zit. Ik ga er sws achteraan en dit proberen te regelen. Ik verwacht als we ook bericht krijgen dat het verloren is dat we snel een resend/refund zullen doen.

[..]

Wow dankjewel. Altijd fijn om te horen. Ik blijf zo doorgaan en hopelijk kunnen we hier zo veel mogelijk mensen blijven helpen. Berichtjes als deze zijn dan ook zeer fijn om te horen O-) :Y *O* *O* *O*
Beste Gearbest,

Bedankt voor het meedenken en het aanbieden van een oplossing.
Vanmorgen ben ik door DPD depot Veenendaal gebeld. Men heeft mij opnieuw meegedeeld dat zij het pakket nog steeds niet kunnen vinden.

Ik heb ze gevraagd om dit ook per email te bevestigen. Afdruk van die email heb ik zojuist aan de ticket gekoppeld.
pi_174797390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 08:57 schreef fady34 het volgende:

[..]

Beste Gearbest,

Bedankt voor het meedenken en het aanbieden van een oplossing.
Vanmorgen ben ik door DPD depot Veenendaal gebeld. Men heeft mij opnieuw meegedeeld dat zij het pakket nog steeds niet kunnen vinden.

Ik heb ze gevraagd om dit ook per email te bevestigen. Afdruk van die email heb ik zojuist aan de ticket gekoppeld.
fady bij gearbest is het de normaalste zaak dat pakjes verdwijnen je moet heel dit forum eens doorgaan niet normaal hoeveel pakjes verloren gaan en gearbest vind dit normaal
pi_174798228
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 08:57 schreef fady34 het volgende:

[..]

Beste Gearbest,

Bedankt voor het meedenken en het aanbieden van een oplossing.
Vanmorgen ben ik door DPD depot Veenendaal gebeld. Men heeft mij opnieuw meegedeeld dat zij het pakket nog steeds niet kunnen vinden.

Ik heb ze gevraagd om dit ook per email te bevestigen. Afdruk van die email heb ik zojuist aan de ticket gekoppeld.
Kan je deze via de PM naar mij sturen samen met het ticketnummer. Dan kan ik dat weer gebruiken.
pi_174798331
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:05 schreef siegie het volgende:

[..]

fady bij gearbest is het de normaalste zaak dat pakjes verdwijnen je moet heel dit forum eens doorgaan niet normaal hoeveel pakjes verloren gaan en gearbest vind dit normaal
Mij is inderdaad opgevallen dat er afgelopen periode vaak post is verdwenen met azerbeidzjan post. Het kwijt raken van pakketten kan altijd gebeuren en is buiten Gearbest macht. Het gaat erom hoe Gearbest met de situatie omgaat en de gedupeerde compenseert.

Zover als ik het mag lezen doet Gearbest haar best om de gedupeerde te helpen. Ik hoop ook dat zij mij kunnen helpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door fady34 op 01-11-2017 11:06:49 ]
  woensdag 1 november 2017 @ 10:15:23 #134
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174798487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:05 schreef siegie het volgende:
fady bij gearbest is het de normaalste zaak dat pakjes verdwijnen je moet heel dit forum eens doorgaan niet normaal hoeveel pakjes verloren gaan en gearbest vind dit normaal
Gearbest vind dit niet normaal, daarom is de verzendmethode die de pakketjes laat verdwijnen ook niet meer beschikbaar.
pi_174798620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:15 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Gearbest vind dit niet normaal, daarom is de verzendmethode die de pakketjes laat verdwijnen ook niet meer beschikbaar.
excuseer hoeveel pakjes verdwijnen met dpduk ik zit zelf met zo een geval en wat doet gearbest niks doen ze dus zeg niet dat het buiten hun wil is er is een groot probleem waar ze niks aan doen
pi_174800488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:23 schreef siegie het volgende:

[..]

excuseer hoeveel pakjes verdwijnen met dpduk ik zit zelf met zo een geval en wat doet gearbest niks doen ze dus zeg niet dat het buiten hun wil is er is een groot probleem waar ze niks aan doen
Je order is verzonden op 12 oktober en over een paar dagen vraag ik een resend/refund voor je aan, want dan zijn de 10 dagen wachten voorbij. Zeg niet dat we niks doen, want ik heb mega veel van je pm beantwoord en in dit topic ook al reacties....

We accepteren idd niet dat er pakketjes verloren gaan en we doen ons best om ervoor te zorgen dat de order opnieuw wordt verzonden of dat de klant zijn geld terug krijgt. Verder raken er idd veel pakketjes kwijt, maar hier hebben we geen invloed op. We proberen deze zaken wel op te lossen. We proberen voor iedereen hier een passende oplossing te regelen en tor nu toe is dit nog zo goed als altijd gelukt! Dat jij elke dag pm blijft sturen, omdat je geen 10 dagen kon wachten op een order die op 12 oktober is verzonden kan ik niks aan doen. Hier onrust stoken heeft ook geen zin dus stop daar alstublieft mee. Dit maakt het topic teven onoverzichtelijk terwijl ik hier de mensen probeer te helpen.

Ik heb trouwens wel nieuws over deze order. We hebben de refund uitgevoerd en deze zal binnen enkele dagen op je rekening staan. Hopelijk hebben we je zo goed geholpen Siegie
pi_174800858
Hoi GB!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoi,

Heb je de gewone M365 besteld?
Ik kan je nu ik wat verder in het bestelproces ben wat opheldering geven, en misschien ook wel handig voor Gearbest zelf dat die weet hoe het bij mij is gegaan.

Ik heb 13 september 2017 de step besteld, waarna deze +- 4 dagen later verzonden is. Allereerst kreeg ik een trackingcode welke tot nu toe niet gewerkt heeft, alleen op een vage chinese site kwam ik erachter dat hij in een trein was. Dit klopt met het verhaal van GB. Hij is dus per trein vanaf China gegaan, via kazachstan, Rusland naar, let wel, Polen.

Hierbij is dus het pakketje in de EU.
Ik kreeg een week geleden een mail met een nieuwe tracking code, welke vanaf vannacht dus opeens actief is bij de UPS.
Ik verwacht dus dat de step binnenkort geleverd gaat worden vanaf Polen naar Nederland via de UPS.

TL;DR Gaat via Trein naar Polen (Ontraceerbaar) En daarna via Polen naar Nederland per UPS, en omdat Polen in de EU is, geen importkosten :D
Hier nog even op terug te komen, zodat je het weet.
Hij is 30 oktober geleverd via UPS.
Pakketje is 11 oktober al aangemeld bij UPS, maar werd pas 27 oktober actief in Polen. Is toen via duitsland naar Nederland gekomen en 30 oktober bij mij geleverd.

Samenvatting: 13 September besteld, 21 September verzonden per trein richting polen, 26 Oktober aangekomen in Polen bij de UPS, 30 oktober afgeleverd bij Drowzz in Nederland.
pi_174800862
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je order is verzonden op 12 oktober en over een paar dagen vraag ik een resend/refund voor je aan, want dan zijn de 10 dagen wachten voorbij. Zeg niet dat we niks doen, want ik heb mega veel van je pm beantwoord en in dit topic ook al reacties....

We accepteren idd niet dat er pakketjes verloren gaan en we doen ons best om ervoor te zorgen dat de order opnieuw wordt verzonden of dat de klant zijn geld terug krijgt. Verder raken er idd veel pakketjes kwijt, maar hier hebben we geen invloed op. We proberen deze zaken wel op te lossen. We proberen voor iedereen hier een passende oplossing te regelen en tor nu toe is dit nog zo goed als altijd gelukt! Dat jij elke dag pm blijft sturen, omdat je geen 10 dagen kon wachten op een order die op 12 oktober is verzonden kan ik niks aan doen. Hier onrust stoken heeft ook geen zin dus stop daar alstublieft mee. Dit maakt het topic teven onoverzichtelijk terwijl ik hier de mensen probeer te helpen.

Ik heb trouwens wel nieuws over deze order. We hebben de refund uitgevoerd en deze zal binnen enkele dagen op je rekening staan. Hopelijk hebben we je zo goed geholpen Siegie
je hebt nieuws over deze order zeg je dat heb ik zelf wel geregeld dus niet doen alsof jij dit geregeld hebt want jij wou nog niks doen voor mij en dan nog iets de refund is mij 2 dagen geleden toegezegd tot op heden niks ontvangen toch raar dat bij jullie alles zolang moet duren een refund op een paypal account duurd geen 2 dagen en stop met zegen dat ik onrust stook ik zeg alleen de feiten zoveel pakjes die verloren gaan met dpd klopt gewoon niet heb zelf dpd even gecontacteerd wat blijkt nu jullie zijn in fout er is helemaal niks verzonden vanuit china geef het bewijs maar eens als jullie toch zo eerlijk zijn want ik stop niet tot dit uitgeklaard is ik krijg alleen de gsm terug betaald niet de verzekering die erbij genomen is en dit klopt dan ook niet
pi_174801553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 00:11 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken?

- Orderdatum: 30 aug 17
- Product: Xiaomi Aqara Smart Wireless Switch
- Ordernummer: WB1708300424284193
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112583805NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Zoals jij al weet van eerdere orders van Azerbaijan Air Mail hebben we hiermee problemen ondervonden. Vandaar dat ik wederom dit ga doorgeven voor je en een resend proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:17 schreef Drowzz het volgende:
Hoi GB!

[..]

Hier nog even op terug te komen, zodat je het weet.
Hij is 30 oktober geleverd via UPS.
Pakketje is 11 oktober al aangemeld bij UPS, maar werd pas 27 oktober actief in Polen. Is toen via duitsland naar Nederland gekomen en 30 oktober bij mij geleverd.

Samenvatting: 13 September besteld, 21 September verzonden per trein richting polen, 26 Oktober aangekomen in Polen bij de UPS, 30 oktober afgeleverd bij Drowzz in Nederland.
Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen. Wij weten dat de trackingcode pas actief wordt in Polen. Aangezien hier eerst onduidelijkheid over was onder onze klanten hebben we de verzendmethodes uitvoerig beschreven in de beginpost van het topic, zodat iedereen kan nalezen hoe elke verzendmethode precies werkt. Daarin staat ook vermeld dat het 2-3 weken duurt voordat de trackingcode actief wordt wanneer het pakket de douane is gepasseerd bij deze verzendmethode en in Polen is aangekomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:17 schreef siegie het volgende:

[..]

je hebt nieuws over deze order zeg je dat heb ik zelf wel geregeld dus niet doen alsof jij dit geregeld hebt want jij wou nog niks doen voor mij en dan nog iets de refund is mij 2 dagen geleden toegezegd tot op heden niks ontvangen toch raar dat bij jullie alles zolang moet duren een refund op een paypal account duurd geen 2 dagen en stop met zegen dat ik onrust stook ik zeg alleen de feiten zoveel pakjes die verloren gaan met dpd klopt gewoon niet heb zelf dpd even gecontacteerd wat blijkt nu jullie zijn in fout er is helemaal niks verzonden vanuit china geef het bewijs maar eens als jullie toch zo eerlijk zijn want ik stop niet tot dit uitgeklaard is ik krijg alleen de gsm terug betaald niet de verzekering die erbij genomen is en dit klopt dan ook niet
Natuurlijk moet jij ons contacteren om het probleem uit te leggen, zodat wij vervolgens actie kunnen ondernemen. Toen jij mij hier gecontacteerd hebt, ben ik meteen bezig geweest om je zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing te zoeken. Zoals ik al eerder vermeld heb, is jouw pakketje eerder verzonden dan dat eigenlijk bij het bestellen stond aangegeven. Tevens hebben wij jouw altijd te woord gestaan en geholpen, maar wanneer jij niet eens rustig en uitvoerig mijn reacties leest en telkens uit woede en frustratie een bericht stuurt met dreigementen en andere gefrustreerde reacties zonder ook maar enigszins op de inhoud van mijn reactie terug te komen, dan wordt het natuurlijk een lastig verhaal. Over de verzending hebben wij geen controle noch macht, aangezien dit geheel in handen valt van derden. Wij zijn qua verzending afhankelijk van de vervoerder. Wanneer er problemen ontstaan met de verzending (pakketje kwijtgeraakt, vertraging en dergelijke) komt dit veelal door de vervoerder en komen wij met een passende oplossing voor de klanten. Met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode zijn bijvoorbeeld veel pakketjes verloren, maar dit lag geheel buiten onze handen. Echter, alle klanten die tijdens deze periode met deze verzendmethode hebben besteld hebben toch een resend/refund gekregen. Siegie, wij proberen jouw van begin af aan te helpen en geven dit dan ook duidelijk aan. Wanneer wij aangeven dat je pas na 10 dagen recht hebt op een refund en je het niet op kunt brengen om een aantal dagen te wachten, maar zowat elke dag een pm stuurt dan wordt het ook lastiger natuurlijk. Dat de refund nog niet overgeschreven is dat kan natuurlijk en ik verwacht dan ook dat dit spoedig overgeschreven wordt. Het is bij ons niet zo dat één persoon even het probleem bekijkt en meteen het bedrag gaat overschrijven. Daar gaat een proces van controle overheen door meerdere mensen om vergissingen te voorkomen. Onze financiële afdeling is er mee bezig en zal dit spoedig verwerken.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 01-11-2017 15:11:58 ]
pi_174801677
Hallo Gearbest,

De volgende order van mij is nog niet aangekomen... Komt hij nog? Of opnieuw opsturen?

Item: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
Order date: Sep 03, 2017 14:31:14 PM
Order number: W1709031431143911
Shipping method: CJAHAM
pi_174802220
hoi gearbest kun je even het privebericht lezen en beantwoorden dank u
pi_174802745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:47 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zoals jij al weet van eerdere orders van Azerbaijan Air Mail hebben we hiermee problemen ondervonden. Vandaar dat ik wederom dit ga doorgeven voor je en een resend proberen te regelen.

[..]

Bedankt voor je bericht en fijn om te horen dat je pakketje is aangekomen. Wij weten dat de trackingcode pas actief wordt in Polen. Aangezien hier eerst onduidelijkheid over was onder onze klanten hebben we de verzendmethodes uitvoerig beschreven in de beginpost van het topic, zodat iedereen kan nalezen hoe elke verzendmethode precies werkt. Daarin staat ook vermeld dat het 2-3 weken duurt voordat de trackingcode actief wordt wanneer het pakket de douane is gepasseerd bij deze verzendmethode en in Polen is aangekomen.

[..]

Natuurlijk moet jij ons contacteren om het probleem uit te leggen, zodat wij vervolgens actie kunnen ondernemen. Toen jij mij hier gecontacteerd hebt, ben ik meteen bezig geweest om je zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing te zoeken. Zoals ik al eerder vermeld heb, is jouw pakketje eerder verzonden dan dat eigenlijk bij het bestellen stond aangegeven. Tevens hebben wij jouw altijd te woord gestaan en geholpen, maar wanneer jij niet eens rustig en uitvoerig mijn reacties leest en telkens uit woede en frustratie een bericht stuurt met dreigementen en andere gefrustreerde reacties zonder ook maar enigszins op de inhoud van mijn reactie terug te komen, dan wordt het natuurlijk een lastig verhaal. Over de verzending hebben wij geen controle noch macht, aangezien dit geheel in handen valt van derden. Wij zijn qua verzending afhankelijk van de vervoerder. Wanneer er problemen ontstaan met de verzending (pakketje kwijtgeraakt, vertraging en dergelijke) komt dit veelal door de vervoerder en komen wij met een passende oplossing voor de klanten. Met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode zijn bijvoorbeeld veel pakketjes verloren, maar dit lag geheel buiten onze handen. Echter, alle klanten die tijdens deze periode met deze verzendmethode hebben besteld hebben toch een resend/refund gekregen. Siegie, wij proberen jouw van begin af aan te helpen en geven dit dan ook duidelijk aan. Wanneer wij aangeven dat je pas na 10 dagen recht hebt op een refund en je het niet op kunt brengen om een aantal dagen te wachten, maar zowat elke dag een pm stuurt dan wordt het ook lastiger natuurlijk. Dat de refund nog niet overgeschreven is dat kan natuurlijk en ik verwacht dan ook dat dit spoedig overgeschreven wordt. Het is bij ons niet zo dat één persoon even het probleem bekijkt en meteen het bedrag gaat overschrijven. Daar gaat een proces van controle overheen door meerdere mensen om vergissingen te voorkomen. Onze financiële afdeling is er mee bezig en zal dit spoedig verwerken.

[..]

Ik ga even navragen wat de status van je order is.

Je kan hem wel tracken via een Chinese website, alleen loopt.die heel erg achter.
  woensdag 1 november 2017 @ 14:06:57 #143
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_174802958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:49 schreef Gearbest het volgende:
Wow dankjewel. Altijd fijn om te horen. Ik blijf zo doorgaan en hopelijk kunnen we hier zo veel mogelijk mensen blijven helpen. Berichtjes als deze zijn dan ook zeer fijn om te horen O-) :Y *O* *O* *O*
De meeste mensen hier zien wel dat je je best doet om alles goed op te lossen. Het zal niet altijd makkelijk zijn om direct een oplossing te regelen in zo'n grote organisatie.
Laat je vooral niet gek maken door sommige ongeduldige mensen.
Het bestellen in China brengt nou eenmaal risico's met zich mee, maar de prijs is dan ook veel lager. Sommige mensen kunnen dit niet helemaal begrijpen.

Vooral succes, en ik hoop dat je de robot-mentaliteit van de klantenservice daar nog een beetje kan wijzigen, dan heb jij waarschijnlijk ook wat minder werk ;)
pi_174803117
quote:
99s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:06 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

De meeste mensen hier zien wel dat je je best doet om alles goed op te lossen. Het zal niet altijd makkelijk zijn om direct een oplossing te regelen in zo'n grote organisatie.
Laat je vooral niet gek maken door sommige ongeduldige mensen.
Het bestellen in China brengt nou eenmaal risico's met zich mee, maar de prijs is dan ook veel lager. Sommige mensen kunnen dit niet helemaal begrijpen.

Vooral succes, en ik hoop dat je de robot-mentaliteit van de klantenservice daar nog een beetje kan wijzigen, dan heb jij waarschijnlijk ook wat minder werk ;)
Heb ik ooit gezegd dat hij zijn best niet doet het is gewoon niet normaal dat er zoveel pakjes zogezegd verloren gaan via DPD mij heeft DPD heel iets anders gezegd maar als jij denkt dat dit allemaal normaal is das goed voor u jij weet nog niet half hoeveel mensen er wachten op zogezegde verloren gegane pakjes
pi_174803145
Dank je wel Gearbest, heb inmiddels een reply op m'n ticket gehad en de refund is al binnen. Thanks!
pi_174804115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:54 schreef fifa4ever het volgende:
Hallo Gearbest,

De volgende order van mij is nog niet aangekomen... Komt hij nog? Of opnieuw opsturen?

Item: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
Order date: Sep 03, 2017 14:31:14 PM
Order number: W1709031431143911
Shipping method: CJAHAM
Deze is verzonden met Azerbaijan Air Mail en ik zal een resend voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over krijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:19 schreef Truusje26 het volgende:
Dank je wel Gearbest, heb inmiddels een reply op m'n ticket gehad en de refund is al binnen. Thanks!
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef siegie het volgende:
hoi gearbest kun je even het privebericht lezen en beantwoorden dank u
Gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:17 schreef siegie het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd dat hij zijn best niet doet het is gewoon niet normaal dat er zoveel pakjes zogezegd verloren gaan via DPD mij heeft DPD heel iets anders gezegd maar als jij denkt dat dit allemaal normaal is das goed voor u jij weet nog niet half hoeveel mensen er wachten op zogezegde verloren gegane pakjes
De pakketjes worden vanuit het warenhuis verstuurd naar de UK en wanneer ze door de douane zijn worden ze aangemeld bij DPD. Dit is ook het moment dat de tracking actief wordt. Het kan dus zijn dat het pakketje tussen het warenhuis en de aanmelding van DPD verloren is gegaan. Dan kom het inderdaad niet aan bij DPD.... Dit wil toch niet zeggen dat we geen pakketjes versturen. In plaats van conclusies te trekken en hier offtopic te gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 01-11-2017 15:39:51 ]
pi_174805206
Gearbest,

mijn excuses ik weet ook wel dat je uw best doet hoop dat het opgelost geraakt dat ik dit kan afsluiten
pi_174807837
quote:
Mocht er binnen 10 dagen nog geen update zijn geweest in je tracking. Laat het dan direct weten dan gaan we je pakketje opnieuw verzenden. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
Inmiddels een update! Pakket in Brest. Mooi. Dank voor de kleine compensatie. Een beetje "hals und beinbruch" en het komt Polen en Duitsland ook wel door.
pi_174808804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:29 schreef vandormalen het volgende:

[..]

Inmiddels een update! Pakket in Brest. Mooi. Dank voor de kleine compensatie. Een beetje "hals und beinbruch" en het komt Polen en Duitsland ook wel door.
Top! Fijn om te horen en hopelijk mag je spoedig je pakketje ontvangen!
pi_174818410
Heb ineens een kleine refund in mijn wallet ontvangen voor order W1709130058111373 van 13 september. Heeft het te maken met de verzend vertraging?

1 van mijn resends heb ik gisteren ontvangen. Hartelijk bedankt! Keep up the good work!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')