abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174757762
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:34 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja ik heb inderdaad eerder iets niet geleverd gekregen en dat bleek ook via Azerbaijan te zijn verzonden. Wel benieuwd waar al die spullen dan blijven. Zit daar een Azerbaijaan met een heel huis volspullen uit China? :D

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:21:29 PM
- Product:
ESD - 15 Anti-static Stainless Steel Tweezer en
Octopus-shaped Multipoint Head Scalp Massage Manual Massager Stainless
- Ordernummer: WW1708311521293327
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112585425NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Order number: W1708230857041605Shipping method: CJAHAM
- Orderdatum: Aug 23, 2017 08:57:04 AM
- Product:
MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light :')
- Ordernummer: W1708230857041605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604962NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Als het goed is zijn deze orders refunded.

[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 30-10-2017 15:08:15 ]
pi_174758253
Na 14 september een bestelling te hebben geplaatst, werd mij de bestelling eindelijk net aangeboden. De vreugde was echter van korte duur, ik zou namelijk ongeveer 45 aan douanekosten hebben moeten betalen alvorens ik het pakket in ontvangst mocht nemen. Dit vind ik op zijn zachts gezegd een merkwaardige situatie, allereerst omdat mij het pakket door DHL werd aangeboden, terwijl ik bewust voor Priority Line als verzendmethode had gekozen. De 7-10 werkdagen levertijd na verzending zijn ook behoorlijk ruim overschreden, maar dat terzijde.

45 aan douanekosten voor een toetsenbord van iets meer dan 40, dat gaat mij wel wat ver, ik heb het pakket dus geweigerd.

Zou je a.u.b. voor mij kunnen nagaan wat er hier precies is misgegaan?

Het ordernummer = W1709140902432049
pi_174758687
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:49 schreef Jrex het volgende:
Na 14 september een bestelling te hebben geplaatst, werd mij de bestelling eindelijk net aangeboden. De vreugde was echter van korte duur, ik zou namelijk ongeveer 45 aan douanekosten hebben moeten betalen alvorens ik het pakket in ontvangst mocht nemen. Dit vind ik op zijn zachts gezegd een merkwaardige situatie, allereerst omdat mij het pakket door DHL werd aangeboden, terwijl ik bewust voor Priority Line als verzendmethode had gekozen. De 7-10 werkdagen levertijd na verzending zijn ook behoorlijk ruim overschreden, maar dat terzijde.

45 aan douanekosten voor een toetsenbord van iets meer dan 40, dat gaat mij wel wat ver, ik heb het pakket dus geweigerd.

Zou je a.u.b. voor mij kunnen nagaan wat er hier precies is misgegaan?

Het ordernummer = W1709140902432049
Ik ga het voor je nakijken. Ik vermoed zelf dat je niet hebt gekozen hebt voor Priority Line, maar voor Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.). Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Dit vermoeden heb ik doordat je spreek van 7-10 werkdagen. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Ik denk ook te weten waarom de douanekosten zo hoog zijn uitgevallen. Vaak worden er geen verzendkosten op de invoice gezet en DHL accepteert dit zelf niet. Hierdoor gaan ze uit van hun tarief wat vaak dan rond de 100 wordt. Daarnaast rekenen ze meen ik 17 administratieve kosten. Daarnaast betaal je 21% btw over de bezorgkosten (berekend door DHL in dit geval denk ik) + orderwaarde. Deze kosten kun je in beroep gaan door je factuur door te geven en dan wordt dit bedrag gecorrigeerd en krijg je het teveel betaalde bedrag terug gestort. Dit is wat ik vermoed dat er gebeurd is, maar zal dit nog eens navragen als je even het hele lijstje in wilt vullen. Alvast bedankt
pi_174759112
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het voor je nakijken. Ik vermoed zelf dat je niet hebt gekozen hebt voor Priority Line, maar voor Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.). Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Dit vermoeden heb ik doordat je spreek van 7-10 werkdagen. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Ik denk ook te weten waarom de douanekosten zo hoog zijn uitgevallen. Vaak worden er geen verzendkosten op de invoice gezet en DHL accepteert dit zelf niet. Hierdoor gaan ze uit van hun tarief wat vaak dan rond de 100 wordt. Daarnaast rekenen ze meen ik 17 administratieve kosten. Daarnaast betaal je 21% btw over de bezorgkosten (berekend door DHL in dit geval denk ik) + orderwaarde. Deze kosten kun je in beroep gaan door je factuur door te geven en dan wordt dit bedrag gecorrigeerd en krijg je het teveel betaalde bedrag terug gestort. Dit is wat ik vermoed dat er gebeurd is, maar zal dit nog eens navragen als je even het hele lijstje in wilt vullen. Alvast bedankt
Alvast bedankt voor het nakijken, maar ik denk wel te weten wat er gebeurd is.
Ik weet zeker dat ik voor Priority Line heb gekozen (mede op aanraden van jou), maar ik zie nu net een mail van Gearbest in mijn spamfolder staan met de mededeling dat men een resend heeft gedaan. Wellicht heeft men de tweede keer wel voor DHL gekozen i.v.m. de snellere levertijd.

Als ik de rekening van de douane kan overleggen, dan kan men overgaan tot een refund. Weet jij hoe lang het doorgaans duurt voordat het geld terug op de rekening staat?

Ik zal sowieso even contact met DHL opnemen met het verzoek om de bestelling nogmaals aan te bieden.
pi_174759405
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:39 schreef Jrex het volgende:

[..]

Alvast bedankt voor het nakijken, maar ik denk wel te weten wat er gebeurd is.
Ik weet zeker dat ik voor Priority Line heb gekozen (mede op aanraden van jou), maar ik zie nu net een mail van Gearbest in mijn spamfolder staan met de mededeling dat men een resend heeft gedaan. Wellicht heeft men de tweede keer wel voor DHL gekozen i.v.m. de snellere levertijd.

Als ik de rekening van de douane kan overleggen, dan kan men overgaan tot een refund. Weet jij hoe lang het doorgaans duurt voordat het geld terug op de rekening staat?

Ik zal sowieso even contact met DHL opnemen met het verzoek om de bestelling nogmaals aan te bieden.
Graag gedaan. Dat zou inderdaad kunnen en dat vermoed ik dan inderdaad ook. Bij GearBest via mij duurt het meestal rond de 3 dagen. Afhankelijk van de terugbetalingsmethode. Bij DHL weet ik niet hoe snel ze de correctie uitvoeren. Ik weet wel dat ze vrij snel reageren op de e-mails.
pi_174761446
Weet iemand wat de door loop tijd is?

- Orderdatum:Pay time : Sep 27, 2017 besteld order date Oct 17, 2017
- Product:BlackBerry KEYone 4G Smartphone - BLACK
- Ordernummer: W1709271324594384
- Tracking nummer 15505983692756
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:duurt lang

MVG Lucas
pi_174761469
registreer om deze reclame te verbergen
Hmm, na vele positieve gearbest ervaringen nu twee negatieve. Ik heb 2 Xiaomi Mi Robots gekocht, en die zijn allebei recent binnengekomen.
1. De eerste vertoonde meteen al problemen met de wielen (linkerwiel bewoog niet). Eerst was het op te lossen met af en toe een klein schopje, maar dit werd steeds erger en nu beweegt hij helemaal niet meer.
2. De tweede heb ik gisteren uit de verpakking gehaald en gaf meteen een irritant geluid op het moment dat hij rijdt, dat de zuiggeluiden ruim overstijgt.

Ik vind het nogal gortig om ze allebei voor 58 euro per stuk (porto voor het versturen van een pakket van 7 kilo) weer naar China te sturen voor een omwisseling. Is er nog iets anders aan te doen?

Het gaat om ordernummers (wel van twee accounts, aangezien een coupon maar 1x per account te gebruiken was):
W1709251548458050
W1709050929545964

Link naar de herrie: https://www.dropbox.com/s(...)%2014.55.42.mp4?dl=0

[ Bericht 7% gewijzigd door M_V op 30-10-2017 18:17:02 ]
pi_174763990
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:53 schreef LKK33 het volgende:
Weet iemand wat de door loop tijd is?

- Orderdatum:Pay time : Sep 27, 2017 besteld order date Oct 17, 2017
- Product:BlackBerry KEYone 4G Smartphone - BLACK
- Ordernummer: W1709271324594384
- Tracking nummer 15505983692756
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:duurt lang

MVG Lucas
Normaal gezien zou die toch al gearriveerd moeten zijn dus ga dit voor je navragen hoe dit precies zit. Mocht ik meer informatie hebben dan laat ik het meteen weten.
Vanaf het verzenden duurt het normaal 2-3 weken voordat de tracking actief wordt. Dan is je pakketje namelijk de UK binnen gekomen en vanaf daar zal een gedetailleerde tracking volgen. Ik ga het dus voor je navragen voor jouw order.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:54 schreef M_V het volgende:
Hmm, na vele positieve gearbest ervaringen nu twee negatieve. Ik heb 2 Xiaomi Mi Robots gekocht, en die zijn allebei recent binnengekomen.
1. De eerste vertoonde meteen al problemen met de wielen (linkerwiel bewoog niet). Eerst was het op te lossen met af en toe een klein schopje, maar dit werd steeds erger en nu beweegt hij helemaal niet meer.
2. De tweede heb ik gisteren uit de verpakking gehaald en gaf meteen een irritant geluid op het moment dat hij rijdt, dat de zuiggeluiden ruim overstijgt.

Ik vind het nogal gortig om ze allebei voor 58 euro per stuk (porto voor het versturen van een pakket van 7 kilo) weer naar China te sturen voor een omwisseling. Is er nog iets anders aan te doen?

Het gaat om ordernummers (wel van twee accounts, aangezien een coupon maar 1x per account te gebruiken was):
W1709251548458050
W1709050929545964

Link naar de herrie: https://www.dropbox.com/s(...)%2014.55.42.mp4?dl=0
Dat is zeer vervelend om te horen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Kan je voor je andere ook een filmpje maken van dat het wieltje niet werkt. Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan doen. Ze zullen zeker naar de filmpjes vragen.
pi_174764561
Hallo Robert,

Helemaal top, het wel zo dat de order date Oct 17, 2017 is, en waarschijnlijk de telefoon nog niet op voorraad was.
Maar op voorhand alvast bedankt dat je er naar wil kijken.
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:23:14 #110
294005 DexterDee
Are you tokkin' to me?
pi_174768903
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

Allereerst is het vervelend om te horen dat jouw pakketje in eerste instantie door de douane niet is aangekomen. Dat er vervolgens met de resend douanekosten bij zitten had natuurlijk een grotere kans door deze verzendmethode. Zoals je zelf ook al aangeeft had je zelf gekozen voor de verzendmethode met de minste kans op douanekosten. In de mail wordt vermeld dat wanneer deze kosten optreden, deze dan ook vergoed worden. Dat is dan ook wat ik ga doorgeven via mijn contactpersoon en ik ga voor je proberen te regelen dat deze kosten vergoed worden. Wat betreft het bedrag, ik weet dat DHL deze prijzen hanteert wanneer er geen verzendkosten worden vermeld op de factuur. Zou je mij de factuur van DHL kunnen doorsturen via PM, zodat ik deze als bewijs door kan geven aan mijn contactpersoon en dit ze beter kan regelen. Alvast bedankt.
Factuur van DHL via DM gestuurd. Alvast bedankt voor de bemiddeling!
Who was the first person to say, "See that chicken over there ... I'm gonna eat the first thing that comes out of its butt"?
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:27:10 #111
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174769004
Vraagje. Enig idee hoe dit ding nou eigenlijk heet en of er een engelse versie komt?

https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_954465.html
pi_174769728
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:09 schreef LKK33 het volgende:
Hallo Robert,

Helemaal top, het wel zo dat de order date Oct 17, 2017 is, en waarschijnlijk de telefoon nog niet op voorraad was.
Maar op voorhand alvast bedankt dat je er naar wil kijken.
Dan zal jouw order vast nog onderweg zijn, aangezien het nog maar 13 dagen geleden is. Vandaar dat de tracking dan ook nog niet zichtbaar is/ ge-update is, aangezien dit normaalgesproken na 2-3 weken gebeurt.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:23 schreef DexterDee het volgende:

[..]

Factuur van DHL via DM gestuurd. Alvast bedankt voor de bemiddeling!
Bedankt! Ik ga er meteen werk van maken!

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:27 schreef Shamalamadindong het volgende:
Vraagje. Enig idee hoe dit ding nou eigenlijk heet en of er een engelse versie komt?

https://www.gearbest.com/smart-watches/pp_954465.html
De naam van het product is gelijk aan die op de pagina te vinden is: Xiaomi AMAZFIT Heart Rate Smartband , oftewel de Xiaomi AMAZFIT smartband. Deze smartband is te gebruiken met de settings in het engels. Kijk even op youtube hoe dit werkt, aangezien je de smartband met je telefoon koppelt.
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:05:18 #113
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174770071
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:55 schreef Gearbest het volgende:
De naam van het product is gelijk aan die op de pagina te vinden is: Xiaomi AMAZFIT Heart Rate Smartband , oftewel de Xiaomi AMAZFIT smartband. Deze smartband is te gebruiken met de settings in het engels. Kijk even op youtube hoe dit werkt, aangezien je de smartband met je telefoon koppelt.
Inmiddels gevonden, hij heeft blijkbaar de Midong (Edit: ik kom ook "Cor" tegen als naam), maar goed, dat was blijkbaar ook de naam van de vorige versie dus dat is lekker verwarrend.

http://cn.amazfit.com/midong-band.html

Maar em, by all means laat zien hoe je hem in het Engels krijgt want zover ik heb kunnen vinden is hij enkel in Chinees.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shamalamadindong op 30-10-2017 23:12:08 ]
pi_174773602
Hoi Gearbest,

hierbij de volledige gegevens.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH
Probleem: Tracking na 2 weken nog steeds niet zichtbaar
Voorkeur: Resend
pi_174774347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is wel al een langere tijd geleden en normaalgesproken zou je het product ontvangen moeten hebben. Ik ga dit even navragen aan mijn contactpersoon en ik ga proberen te regelen dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen. Daarnaast zal ik meteen vragen naar de verwachte levertijd, aangezien ze aangeven dat die laptop niet meer beschikbaar is.

Al nieuws betreffende mijn bestelling?
pi_174774783
Beste Gearbest,

Hier ook weer een pakje via Azerbaijan Air Mail wat nooit aangekomen is. Ik ben al een paar keer hier bij het postkantoor wezen vragen of het daar lag maar dat was niet zo.

- Orderdatum: Aug 31, 2017 10:41:03 AM
- Product: 2 x Practical Propene Polymer Battery Case
- Ordernummer: W1708311041036058
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112585152NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag een refund
pi_174778729
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:05 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Inmiddels gevonden, hij heeft blijkbaar de Midong (Edit: ik kom ook "Cor" tegen als naam), maar goed, dat was blijkbaar ook de naam van de vorige versie dus dat is lekker verwarrend.

http://cn.amazfit.com/midong-band.html

Maar em, by all means laat zien hoe je hem in het Engels krijgt want zover ik heb kunnen vinden is hij enkel in Chinees.
Ik ga het voor de zekerheid voor je navragen, maar voor zover ik weet is deze ook in het engels te gebruiken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:24 schreef hanifi het volgende:
Hoi Gearbest,

hierbij de volledige gegevens.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH
Probleem: Tracking na 2 weken nog steeds niet zichtbaar
Voorkeur: Resend
De tracking van de Xiaomi scooter duurt meestal toch iets langer. Echter, ik ga het voor je navragen wat precies de status van je order is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:18 schreef medjai het volgende:

[..]

Al nieuws betreffende mijn bestelling?
Volgens mijn contactpersoon is jouw pakketje al verwerkt in het systeem en is het wachten op het vervoeren door DPD uk. Heb even geduld aub, je pakketje is dus onderweg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:46 schreef Truusje26 het volgende:
Azerbaijan Air Mail
Wij hebben problem ondervonden met deze verzendmethode. Vandaar dat we deze dan nu ook niet meer aanbieden. Ik ga een refund voor je proberen te regelen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Gearbest op 31-10-2017 13:44:16 ]
pi_174778862
Zoals ik op 20 oktober al aangaf, is het pakket op 15 september aangekomen bij Chronopost in Parijs, waar er vragen zijn gesteld over documenten. Intussen heb ik nog contact gehad met Chronopost, zij verwijzen weer naar Gearbest, want geen antwoord ontvangen enz. enz. Inmiddels zijn de 10 dagen ook voorbij en is er niets aangeboden.
Wil je verder aktie ondernemen?
pi_174779198
quote:
Dat is zeer vervelend om te horen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Kan je voor je andere ook een filmpje maken van dat het wieltje niet werkt. Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan doen. Ze zullen zeker naar de filmpjes vragen.
Hierbij een filmpje van de wieltjes:
Voor een reset: https://www.dropbox.com/s(...)0%20%281%29.mp4?dl=0
Na een reset (taal chinees) https://www.dropbox.com/s(...)0%20%282%29.mp4?dl=0
Wiel loopt niet: https://www.dropbox.com/s(...)%2014.02.50.mp4?dl=0
pi_174780644
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:45 schreef Adjeg het volgende:
Zoals ik op 20 oktober al aangaf, is het pakket op 15 september aangekomen bij Chronopost in Parijs, waar er vragen zijn gesteld over documenten. Intussen heb ik nog contact gehad met Chronopost, zij verwijzen weer naar Gearbest, want geen antwoord ontvangen enz. enz. Inmiddels zijn de 10 dagen ook voorbij en is er niets aangeboden.
Wil je verder aktie ondernemen?
Oke dan ga ik actie ondernemen. Ik ga dan de resend voor je regelen. Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:05 schreef M_V het volgende:

[..]

Hierbij een filmpje van de wieltjes:
Voor een reset: https://www.dropbox.com/s(...)0%20%281%29.mp4?dl=0
Na een reset (taal chinees) https://www.dropbox.com/s(...)0%20%282%29.mp4?dl=0
Wiel loopt niet: https://www.dropbox.com/s(...)%2014.02.50.mp4?dl=0
Bedankt ik ga dit doorgeven. Kan je ook uitgebreid vertellen over het geluid? Hier vragen ze namelijk om.
Zoals bv wanneer treedt dit precies op. Wordt het erger is het steeds hetzelfde.

Over je linker wiel probleem zul je spoedig bericht ontvangen. Je zal hier nog wel enkele vragen voor moeten beantwoorden en misschien de link van de filmpjes opnieuw moeten doorgeven (afhankelijk van de vragen).

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:53 schreef LKK33 het volgende:
Weet iemand wat de door loop tijd is?

- Orderdatum:Pay time : Sep 27, 2017 besteld order date Oct 17, 2017
- Product:BlackBerry KEYone 4G Smartphone - BLACK
- Ordernummer: W1709271324594384
- Tracking nummer 15505983692756
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem:duurt lang

MVG Lucas
We doen nu navraag bij het koeriersbedrijf en we verwachten spoedig antwoord terug. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd. Is er over enkele dagen nog geen update geweest in de tracking. Laat het me dan direct weten.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:23 schreef DexterDee het volgende:

[..]

Factuur van DHL via DM gestuurd. Alvast bedankt voor de bemiddeling!
We gaan deze volledig terug betalen. Je ontvangt hier spoedig bericht van.

quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 20:49 schreef vandormalen het volgende:
Beste Gearbest,

Order date : Sep 21, 2017 18:39:48 PM
Creality3D CR - 10 3D Printer
W1709211839489966
Shipment number: TH15069999074950
Shipping methode: EUTHXYH
Probleem:
Geen update meer sinds 2017-10-12 21:06:20 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China
Vraag me af wat EUTHXYH betekent. Is dit via de nieuwe spoorverbinding? Dan zou het er nu toch mogen zijn? Vraag me af of ik me zorgen moet maken.
Mocht er binnen 10 dagen nog geen update zijn geweest in je tracking. Laat het dan direct weten dan gaan we je pakketje opnieuw verzenden. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Dennis1990h het volgende:
- Orderdatum: Jul 17, 2017
- Product: Mini E Cigarette Black (en 4 smaken)
- Ordernummer: W1707171329350605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002988825AZ
- Probleem: Kwijtgeraakt, vertraagd of geannuleerd?
- Voorkeur: Resend, als er geen datum gegeven kan worden waarop ik mijn pakket binnen krijg, dan Refund

Hallo, mijn naam is Dennis, ik heb via dit forum al eerder contact met jullie gehad, en toen is mij verteld dat mijn bestelling waarschijnlijk zoekgeraakt was, en dat er zestig dagen overheen zouden gaan voor het opnieuw opgestuurd kon worden. Echter lees ik hierboven dat die zestig dagen verkort zijn tot 35, en ik wil graag weten hoe het er nu voor staat. Ik wacht al zo ontzettend lang en ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Vandaar dat ik nog 1 poging wil doen, en als er geen datum of zekerheid gegeven kan worden dat mijn pakket nog komt, dan wil ik mijn geld terug.

Alvast bedankt.
Je hebt een bericht (ticket) gekregen voor de resend mogelijkheden. We hebben deze op voorraad en zullen over ongeveer 3 (werk)dagen verscheept worden als je dit bevestigd via het gekregen ticket. We zullen je pakketje verder laten verzenden door PostNL.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef larry_flynt het volgende:
Deze vrijdag vergeten te vermelden.

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:19:19 PM
- Product: Deli 2050 Mini Art Knife en 3pcs Micro USB to Type-C Adapter
- Ordernummer: WW1708311519208208
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594771NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
We hebben de refund gedaan naar je originele betalingsmethode.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:18 schreef Onufriev het volgende:
- Orderdatum: : Sep 03, 2017
- Product: Xiaomi kabel
- Ordernummer: WWP1709031616065679
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594149NL
- Verzendmethode: -
- Probleem: Nog niet binnen en geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar ik kan nog wel even wachten.
We hebben de resend gedaan en deze zal worden verzorgd door PostNL.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:10 schreef Loekieloekie78 het volgende:
- Orderdatum: Sep 28, 2017 09:21:39 AM PST
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WWP1709261921168197
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15065467002791
- Shipping method: EUTHXYH,
- Probleem: Laatste status op de tracking pagina is:
2017-10-10 21:05:37 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China

Moet ik gewoon rustig wachten of gaat er wat mis?
Je moet nog heel even geduld hebben. Dit is vrij normaal dat deze iets langer duurt. Mocht er over 10 dagen geen verandering zijn in de tracking update laat het dan direct weten. Dan gaan we over tot een resend/refund. We hebben wel alvast een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
pi_174781255
Dank je!
pi_174782806
quote:
Bedankt ik ga dit doorgeven. Kan je ook uitgebreid vertellen over het geluid? Hier vragen ze namelijk om.
Zoals bv wanneer treedt dit precies op. Wordt het erger is het steeds hetzelfde.

Er is geen hinderlijk geluid als de robot langzaam rijdt, bijvoorbeeld bij het voorzichtig aftasten van de randen. Als hij hard heen en weer "baantjes" rijdt, ontstaat het geluid en dat verdwijnt weer als hij afremt om een nieuw baantje te maken. Het is ook duidelijk een elektromotorgeluid en het is heel irritant, je hoort het dwars door 2 dichte deuren (waar je het zuiggeluid niet eens meer hoort).
pi_174783238
Beste Gearbest,

Helaas moet ik u opnieuw vragen om mij te helpen met een issue. DPD heeft mijn pakket helaas kwijt geraakt tussen hun depot vestigingen. Meerdere malen telefonisch contact gehad met DPD, maar zij geven aan dat het officieel pakket kwijt is en dat de verkoper een onderzoek bij DPD UK moet starten voor een eventuele vergoeding vanuit DPD.

Hoe moet ik nu verder en wat kan Gearbest voor mij doen? Inmiddels heb ik ook een ticket aangemaakt bij Gearbest, zie ticket: WT17110100106.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: 15505982217377
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: DPD is pakket kwijt geraakt tijdens vervoer naar depot.
- Voorkeur: Indien er binnen korte termijn iets geregeld kan worden gaat mij voorkeur uit naar een resend via een andere shipping company, anders full refund.
pi_174783541
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wij hebben problem ondervonden met deze verzendmethode. Vandaar dat we deze dan nu ook niet meer aanbieden. Ik ga een refund voor je proberen te regelen.
Hartelijk dank!
pi_174784335
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:09 schreef M_V het volgende:

[..]

Er is geen hinderlijk geluid als de robot langzaam rijdt, bijvoorbeeld bij het voorzichtig aftasten van de randen. Als hij hard heen en weer "baantjes" rijdt, ontstaat het geluid en dat verdwijnt weer als hij afremt om een nieuw baantje te maken. Het is ook duidelijk een elektromotorgeluid en het is heel irritant, je hoort het dwars door 2 dichte deuren (waar je het zuiggeluid niet eens meer hoort).
Bedankt, dit ga ik doorgeven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:30 schreef fady34 het volgende:
Beste Gearbest,

Helaas moet ik u opnieuw vragen om mij te helpen met een issue. DPD heeft mijn pakket helaas kwijt geraakt tussen hun depot vestigingen. Meerdere malen telefonisch contact gehad met DPD, maar zij geven aan dat het officieel pakket kwijt is en dat de verkoper een onderzoek bij DPD UK moet starten voor een eventuele vergoeding vanuit DPD.

Hoe moet ik nu verder en wat kan Gearbest voor mij doen? Inmiddels heb ik ook een ticket aangemaakt bij Gearbest, zie ticket: WT17110100106.

Alvast bedankt voor alle hulp.

Mijn ordergegevens zijn:
- Orderdatum:7-10-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Ordernummer: W1710071603569152
- Tracking nummer: 15505982217377
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: DPD is pakket kwijt geraakt tijdens vervoer naar depot.
- Voorkeur: Indien er binnen korte termijn iets geregeld kan worden gaat mij voorkeur uit naar een resend via een andere shipping company, anders full refund.
Dit is voor mij ook een uniek geval. Ik ga even navragen in hoeverre wij snel iets voor jouw kunnen betekenen en hoe we dit gaan oplossen in samenwerking met DPD, aangezien zij het probleem hebben veroorzaakt. Zoals ik al zei, dit is een tamelijk uniek geval, dus het kan even duren voordat we een concrete oplossing hebben. In dit geval zijn we wel afhankelijk van DPD. Dus heb geen idee hoe snel we iets gedaan krijgen. Wanneer ik enige reactie of oplossing heb zal ik je hier op de hoogte houden of je ontvangt een e-mailbericht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:45 schreef Truusje26 het volgende:

[..]

Hartelijk dank!
Geen probleem, ik ben er tenslotte om je te helpen! Je zult spoedig een bericht ontvangen per e-mail of via een ticket via je Gearbest account waar je op de hoogte wordt gesteld betreft de nieuwe situatie.

[ Bericht 29% gewijzigd door Gearbest op 31-10-2017 19:00:01 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')