abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174707779
registreer om deze reclame te verbergen
[quote]0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ook voor jouw hebben we voor beide orders vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812

Ik heb je eerder hartelijk bedankt voor je actie om dit van de grond te krijgen. Ik meende ook met succes omdat ik vrij snel nadat we contact hadden in mijn ticket het antwoord kreeg van support dat ze de order opnieuw zouden sturen met DPD.

Echter daarna kwamen weer de nodige onsamenhangende berichten mijn kant op waardoor ik weer ernstig ben gaan twijfelen of ze het daar wel op een rijtje hebben. Elk bericht begint weliswaar met de nodige excuses, maar hebben niet door dat ze die excuses het best ook maar meteen betrekken op het bericht dat dan volgt. Maar goed, zoals eerder aangegeven ontving ik na jouw interventie eerst het bericht over resend via DPD (ik blij).

Echter, daarna werden er door GB op mijn account weer twee nieuwe tickets geopend (voor beide orders één). Daarin weer eens de standaard lijst met vragen die al veel eerder in het proces waren gepasseerd (of ik langer wil wachten of opteer voor een refund e.d.). Dat heb ik maar gezien als de zoveelste losse flodder en zo gelaten. Weer een dag later ontving ik een email met info over een reshippment dat verder was vergezeld van informatie die niet te herleiden is tot mijn orders. Het bevatte slechts mijn adres, tracking number, shipping method (DPDUK1) en deze cryptische codes: sku*quantity:215584402 * 1 ,PB0110101 * 1 ,

Omdat in die code tweemaal een "1" voorkomt vreesde ik dat ze mogelijk niet goed begrepen hebben dat het om twee orders moest gaan. Ik had beide immers in dat ticket ook gemeld. Maar omdat ik inmiddels ruime ervaring had met berichten/vragen die ze over het hoofd zien, niet lezen of anderszins negeren, ben ik maar weer berichten gaan sturen de vraag of, en zo ja wat ze nu eigenlijk aan me hebben gestuurd. En gevraagd om bevestiging dat het om 2 orders gaat i.p.v. 1. Sindsdien is het stil gebleven.

Om het verhaal compleet te maken speelt daar mogelijk nog iets anders tussendoor. Ik had namelijk 3 laptops besteld waarvan ik er één wel thuis heb ontvangen. Maar daarvan bleek al snel dat de koeling niet functioneerde (fan van moederbord) en die heb ik teruggestuurd. Dus mogelijk zou die cryptische mail die ik ontving ook nog kunnen slaan op deze nog lopende RMA. Daarvan zijn de gegevens:
Order No.:WW1709170223422027
Order date : Sep 17, 2017
RMA Number: WRMA1710121347469407C
Door mij geretourneerd met tracking number CC059350443NL

Mijn ervaring met de support is inmiddels een beetje spaghetti geworden, daarom wil ik je vragen of jij kunt achterhalen wat er gaande is? Wat ik wil is duidelijk. Ik heb half september 3 laptops besteld en die wil ik alle drie graag ontvangen. Maar er is er maar 1 aangekomen en die bleek defect, en is daarom rerour. De beide anderen zijn ergens onderweg blijven blijven hangen (en soms denk ik weleens dat ze mogelijk nooit zijn verstuurd).
Hoor graag van je.
pi_174709515
Hi Robert en Gearbest,

Mijn vriendin en ik hebben een ernstig probleem met een prijzige order die we onlangs besteld hebben.
Mijn vriendin heeft de oneplus 5 besteld via de gearbest weshop met de promotie die zo sterk was op 13 october. We hebben gekozen voor priority express EU shipping. We kregen na enkele dagen echter een mail waarin werd gezegd:

We sincerely apologize for any inconvenience caused, however due to restrictions with your previous shipping method, your order has been sent out with registered mail. This may cause a slight delay to the delivery. As a gesture of goodwill for this time only, if you incur any import tax due to this, kindly offer us the tax receipt, and we will refund you about this tax fee.

Vandaag kwamen we erachter dat toen dit gebeurde, gearbest het gewijzigde adres dat we hadden opgegeven heeft genegeerd en het met standard shipping naar mijn oude adres heeft verstuurd.

Volgens de site is het pakket sinds 20 october in Nederland, en had nu al lang bij ons oude adres bezorgd moeten zijn.

De mensen die daar wonen zijn echter wellicht niet helemaal betrouwbaar, aangezien ze eerdere aanvragen om oude post van ons op te sturen ook genegeerd hebben. En nu melden ze dat de telefoon nog niet aangekomen is.

Wij hebben dus honderden euro's betaald aan een telefoon waarvan het nu niet zeker is dat we hem in ontvangst kunnen gaan nemen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

order:W1710130959287895
tracking:RS991270265NL
pi_174709930
6jbWW
9
pi_174709946
https://imgur.com/a/6jbWW
https://imgur.com/a/mbMCx
pi_174711292
Mijn eind Augustus bestelde kabel is inderdaad door die luitjes in Azerbaijan verdwenen,Gearbest gaat een nieuwe toesturen dus ben wel tevreden eigenlijk.
pi_174711641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:24 schreef SuliR het volgende:
Zou je kunnen kijken of mijn Order No.:W1709130058111373 tussen 11 en 13 november opgestuurd zal worden. Heb al eerder contact met je opgenomen erover (tijdens het bestellen op 13 september was het op voorraad en daarna even niet, daarna weer op voorraad en sindsdien al een maand niet op voorraad) en je had me toen verteld dat ze in volgorde de bestelling opsturen. Heb net gezien dat de nieuwe voorraad tussen 11 en 13 november verscheept zal worden en hoop dat ik bij deze batch hoor. Heb niks van Gearbest zelf gehoord over deze order behalve van jou vorige maand.

Mijn laatste bestellingen bij Gearbest heb ik allemaal binnen 2 weken in huis trouwens. Fijn dat er niet meer verzonden wordt met Azerbaijan. Nu nog wachten op 2 resends die ongeveer een week onderweg zijn.
Ik ga even voor je navragen of jij bij deze batch toebehoort.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:41 schreef boi92 het volgende:
Is het mogelijk om een discount te kunnen krijgen op de Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb?
Ik ga voor je kijken of ik een coupon code voor je kan regelen. Wanneer ik hier enige response over krijg vanuit mijn contactpersoon zal ik het in dit topic posten, aangezien dat topic bestemd is voor coupon aanvragen en dergelijke.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:39 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ook voor jouw hebben we voor beide orders vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812

Ik heb je eerder hartelijk bedankt voor je actie om dit van de grond te krijgen. Ik meende ook met succes omdat ik vrij snel nadat we contact hadden in mijn ticket het antwoord kreeg van support dat ze de order opnieuw zouden sturen met DPD.

Echter daarna kwamen weer de nodige onsamenhangende berichten mijn kant op waardoor ik weer ernstig ben gaan twijfelen of ze het daar wel op een rijtje hebben. Elk bericht begint weliswaar met de nodige excuses, maar hebben niet door dat ze die excuses het best ook maar meteen betrekken op het bericht dat dan volgt. Maar goed, zoals eerder aangegeven ontving ik na jouw interventie eerst het bericht over resend via DPD (ik blij).

Echter, daarna werden er door GB op mijn account weer twee nieuwe tickets geopend (voor beide orders één). Daarin weer eens de standaard lijst met vragen die al veel eerder in het proces waren gepasseerd (of ik langer wil wachten of opteer voor een refund e.d.). Dat heb ik maar gezien als de zoveelste losse flodder en zo gelaten. Weer een dag later ontving ik een email met info over een reshippment dat verder was vergezeld van informatie die niet te herleiden is tot mijn orders. Het bevatte slechts mijn adres, tracking number, shipping method (DPDUK1) en deze cryptische codes: sku*quantity:215584402 * 1 ,PB0110101 * 1 ,

Omdat in die code tweemaal een "1" voorkomt vreesde ik dat ze mogelijk niet goed begrepen hebben dat het om twee orders moest gaan. Ik had beide immers in dat ticket ook gemeld. Maar omdat ik inmiddels ruime ervaring had met berichten/vragen die ze over het hoofd zien, niet lezen of anderszins negeren, ben ik maar weer berichten gaan sturen de vraag of, en zo ja wat ze nu eigenlijk aan me hebben gestuurd. En gevraagd om bevestiging dat het om 2 orders gaat i.p.v. 1. Sindsdien is het stil gebleven.

Om het verhaal compleet te maken speelt daar mogelijk nog iets anders tussendoor. Ik had namelijk 3 laptops besteld waarvan ik er één wel thuis heb ontvangen. Maar daarvan bleek al snel dat de koeling niet functioneerde (fan van moederbord) en die heb ik teruggestuurd. Dus mogelijk zou die cryptische mail die ik ontving ook nog kunnen slaan op deze nog lopende RMA. Daarvan zijn de gegevens:
Order No.:WW1709170223422027
Order date : Sep 17, 2017
RMA Number: WRMA1710121347469407C
Door mij geretourneerd met tracking number CC059350443NL

Mijn ervaring met de support is inmiddels een beetje spaghetti geworden, daarom wil ik je vragen of jij kunt achterhalen wat er gaande is? Wat ik wil is duidelijk. Ik heb half september 3 laptops besteld en die wil ik alle drie graag ontvangen. Maar er is er maar 1 aangekomen en die bleek defect, en is daarom rerour. De beide anderen zijn ergens onderweg blijven blijven hangen (en soms denk ik weleens dat ze mogelijk nooit zijn verstuurd).
Hoor graag van je.
Het is erg vervelend om te horen dat de communicatie zo moeizaam gaat. Ik kan begrijpen dat er enige verwarring en ontwetendheid ontstaat over de situatie. Daarom ga ik navragen wat nu de concrete status is van de orders en waar de verschillende berichten vandaan komen. Tevens ga ik navragen of jouw retour al bevestigd is. Echter, ik vermoed dat beide resends onderweg zijn, maar dit ga ik voor je navragen om je een concreet en vooral duidelijk antwoord te geven. De resend, voor zover ik kan zien, betreft deze laptop. Komt deze laptop overeen met jouw order?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:05 schreef yanosch het volgende:
Hi Robert en Gearbest,

Mijn vriendin en ik hebben een ernstig probleem met een prijzige order die we onlangs besteld hebben.
Mijn vriendin heeft de oneplus 5 besteld via de gearbest weshop met de promotie die zo sterk was op 13 october. We hebben gekozen voor priority express EU shipping. We kregen na enkele dagen echter een mail waarin werd gezegd:

We sincerely apologize for any inconvenience caused, however due to restrictions with your previous shipping method, your order has been sent out with registered mail. This may cause a slight delay to the delivery. As a gesture of goodwill for this time only, if you incur any import tax due to this, kindly offer us the tax receipt, and we will refund you about this tax fee.

Vandaag kwamen we erachter dat toen dit gebeurde, gearbest het gewijzigde adres dat we hadden opgegeven heeft genegeerd en het met standard shipping naar mijn oude adres heeft verstuurd.

Volgens de site is het pakket sinds 20 october in Nederland, en had nu al lang bij ons oude adres bezorgd moeten zijn.

De mensen die daar wonen zijn echter wellicht niet helemaal betrouwbaar, aangezien ze eerdere aanvragen om oude post van ons op te sturen ook genegeerd hebben. En nu melden ze dat de telefoon nog niet aangekomen is.

Wij hebben dus honderden euro's betaald aan een telefoon waarvan het nu niet zeker is dat we hem in ontvangst kunnen gaan nemen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

order:W1710130959287895
tracking:RS991270265NL
Dit is een lastige situatie en erg vervelend. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen in dit geval. Dit is voor mij ook een nieuwe situatie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn eind Augustus bestelde kabel is inderdaad door die luitjes in Azerbaijan verdwenen,Gearbest gaat een nieuwe toesturen dus ben wel tevreden eigenlijk.
Wat er gebeurt is met de orders met de Azerbaijan Air Mail verzendmethode is natuurlijk erg vervelend. Fijn om te horen dat er voor een passende oplossing wordt gezorgd en goed om te horen dat je tevreden hiermee bent. Hopelijk mag je spoedig je pakketje in ontvangst nemen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef mindtheshark het volgende:
- Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1709090610438213
- Tracking nummer: NR15057556392746 NLPONRA 18-09-2017
- Verzendmethode: Cheapest
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is?
Wil je aub jouw ordernummer controleren en bevestigen of deze correct is of niet zoals die hierboven vermeld staat (W1709090610438213) en hiervan een screenshot doorsturen via een persoonlijk bericht naar mij toe. Mijn contactpersoon kan dit ordernummer namelijk niet terugvinden in het systeem.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 28-10-2017 14:25:24 ]
pi_174713053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is erg vervelend om te horen dat de communicatie zo moeizaam gaat. Ik kan begrijpen dat er enige verwarring en ontwetendheid ontstaat over de situatie. Daarom ga ik navragen wat nu de concrete status is van de orders en waar de verschillende berichten vandaan komen. Tevens ga ik navragen of jouw retour al bevestigd is. Echter, ik vermoed dat beide resends onderweg zijn, maar dit ga ik voor je navragen om je een concreet en vooral duidelijk antwoord te geven. De resend, voor zover ik kan zien, betreft deze laptop. Komt deze laptop overeen met jouw order?

Dat is inderdaad de laptop waar het in beide gevallen om gaat.
pi_174714357
Ik heb op 3 september een bestelling geplaatst die ik tot op heden nog niet heb ontvangen. Kan jij er iets meer over vertellen? Order number: WWP1709031616065679
pi_174720104
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:29 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga voor je kijken of ik een coupon code voor je kan regelen. Wanneer ik hier enige response over krijg vanuit mijn contactpersoon zal ik het in dit topic posten, aangezien dat topic bestemd is voor coupon aanvragen en dergelijke.

Ik had waarschijnlijk meer research moeten doen voordat ik die vraag stelde 8)7 . Ik heb een coupon code kunnen vinden voor de Yeelight in die topic.
Toch heel erg bedankt voor de moeite! O-)
pi_174722838
Beste Gearbest,

Ik vermoed dat ik nog wel even kan wachten op mijn bestelling. Ik zie na onderstaande, en laatste,bericht geen update meer over mijn zending. Ik hoop dat het inmiddels wat verder is dan Alashankou.
Vraag: Is dit pakket onderweg met die nieuwe treinroute? Dan zou het er toch ongeveer moeten zijn inmiddels? Over de code EUTHXYH lees ik niet veel. Wat betekent dat? Op een poolse site doet iemand er niet te vrolijk over. Begin me een beetje zorgen te maken over de zending. Terecht?

订单号:A00A076171016011090 跟踪号:TH15069999074950
产品:EUTHXYH 目的国家:NETHERLANDS 荷兰
DATE STAUS OF SHIPMENT
2017-10-12 21:06:20 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China

[ Bericht 1% gewijzigd door vandormalen op 28-10-2017 22:25:07 ]
pi_174726021
Beste Gearbest,

Graag zou ik willen weten hoe het met mijn bij jullie bestelde tablet zit. Volgens de Tracking is hij 2017-10-08 in de UK Southall aangekomen. Begrijp niet waarom het nu bijna 3 weken duurt om hem naar Nederland door te sturen?

reference number is 5982219083
Tracking Number: 5982219083

https://www.dropbox.com/s/zrzfpdmafv5bgxt/DPDUK.jpg?dl=0
pi_174728814
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 00:26 schreef Freaky-FOK het volgende:
Beste Gearbest,

Graag zou ik willen weten hoe het met mijn bij jullie bestelde tablet zit. Volgens de Tracking is hij 2017-10-08 in de UK Southall aangekomen. Begrijp niet waarom het nu bijna 3 weken duurt om hem naar Nederland door te sturen?

reference number is 5982219083
Tracking Number: 5982219083

https://www.dropbox.com/s/zrzfpdmafv5bgxt/DPDUK.jpg?dl=0
uw pakje is daar nog niet aangekomen volgens de tracking gebeurd hier wel vaker
  zondag 29 oktober 2017 @ 12:26:41 #88
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174739109
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 16:20 schreef Onufriev het volgende:
Ik heb op 3 september een bestelling geplaatst die ik tot op heden nog niet heb ontvangen. Kan jij er iets meer over vertellen? Order number: WWP1709031616065679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef vandormalen het volgende:
Beste Gearbest,

Ik vermoed dat ik nog wel even kan wachten op mijn bestelling. Ik zie na onderstaande, en laatste,bericht geen update meer over mijn zending. Ik hoop dat het inmiddels wat verder is dan Alashankou.
Vraag: Is dit pakket onderweg met die nieuwe treinroute? Dan zou het er toch ongeveer moeten zijn inmiddels? Over de code EUTHXYH lees ik niet veel. Wat betekent dat? Op een poolse site doet iemand er niet te vrolijk over. Begin me een beetje zorgen te maken over de zending. Terecht?

订单号:A00A076171016011090 跟踪号:TH15069999074950
产品:EUTHXYH 目的国家:NETHERLANDS 荷兰
DATE STAUS OF SHIPMENT
2017-10-12 21:06:20 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China
Zouden jullie onderstaand lijstje in willen vullen? Dan kan ik jullie beter helpen en dit voor jullie na gaan kijken.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_174739293
quote:
De prijs klopt niet denk ik. Ik ga dit even doorgeven, want duur karton zo haha
Bedankt voor het melden
pi_174744026
Beste Gearbest,

Order date : Sep 21, 2017 18:39:48 PM
Creality3D CR - 10 3D Printer
W1709211839489966
Shipment number: TH15069999074950
Shipping methode: EUTHXYH
Probleem:
Geen update meer sinds 2017-10-12 21:06:20 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China
Vraag me af wat EUTHXYH betekent. Is dit via de nieuwe spoorverbinding? Dan zou het er nu toch mogen zijn? Vraag me af of ik me zorgen moet maken.
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:30:20 #93
294005 DexterDee
Are you tokkin' to me?
pi_174750963
Beste GearBest,

- Orderdatum: Sep 09, 2017 10:09:18 AM
- Product: Xiaomi Bluetooth 4.0 Smart Weight Scale
- Prijs: EUR 33.56
- Ordernummer: WP1709091009181559
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300036766H
- Verzendmethode: EUDPDHQ

Probleem:
GearBest raakt de zending kwijt aan de douane bij ChronoPost Frankrijk. Stuurt mij een mail dat er een nieuw pakket verzonden is met DHL Express uit Singapore.

Relevante informatie uit de mail:
quote:
We sincerely apologize that due to an unexpected shipping delay, your original package's delivery time has been affected.

To avoid further delays in you receiving your items, we will resend a new package to you for free.
After we reship the new package, you should expect to receive the parcel within 7-15 days. Please check your registered account email for the new tracking details.

By way of apology, we will also update your account with 50 points as a gesture of good will.

If in the unlikely event your package generates Customs tax, we will exceptionally cover this fee for this time only. For this kindly send us a valid tax receipt of the tax incurred to [email protected] and we will process the refund to your Wallet.
Wetende dat GearBest de douanekosten zou vergoeden heb ik het pakketje aangenomen aan de deur. Totale kosten waren EUR 44,01

Ik heb keurig volgens instructie de factuur van DHL gestuurd naar [email protected]
De eerste reactie was een standaard reactie, "Wij vergoeden geen douanekosten, policy van GearBest". Toen ik ze op hun eigen voorstel wees kreeg ik een aanbieding voor een refund van USD 15.

Ik ben hiermee niet akkoord gegaan, maar GearBest support houdt voet bij stuk. De 15 USD is hun eindbod. Ik heb in mijn order juist gekozen voor EU Express zodat ik wist dat de kans op extra kosten minimaal zou zijn. Nooit heb ik GearBest gevraagd om via expedited shipping (DHL Express) een pakketje te ontvangen.

Als ik de USD 15 accepteer zit ik met een schadepost van ruim EUR 30 en dat voelt totaal niet eerlijk. Als ik wist dat GearBest uiteindelijk de kosten toch niet ging vergoeden had ik het pakketje nooit aangenomen.

Met support kom ik er niet meer uit, dus ik hoop dat ik via deze weg nog iets voor elkaar krijg.

P.S. De douanekosten vallen zo hoog uit omdat GearBest op de pro-forma factuur geen verzendkosten heeft vermeld. Bij navraag bij DHL heeft deze een geschat transport tarief van EUR 133 gehanteerd en hier 21% BTW op berekend.
Who was the first person to say, "See that chicken over there ... I'm gonna eat the first thing that comes out of its butt"?
pi_174752629
@gearbest, dank je wel voor de tijd en moeite. He je toevallig nieuws omtrent het voorval?

m.v.g.

Yannick Boers
pi_174754155
- Orderdatum: Jul 17, 2017
- Product: Mini E Cigarette Black (en 4 smaken)
- Ordernummer: W1707171329350605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002988825AZ
- Probleem: Kwijtgeraakt, vertraagd of geannuleerd?
- Voorkeur: Resend, als er geen datum gegeven kan worden waarop ik mijn pakket binnen krijg, dan Refund

Hallo, mijn naam is Dennis, ik heb via dit forum al eerder contact met jullie gehad, en toen is mij verteld dat mijn bestelling waarschijnlijk zoekgeraakt was, en dat er zestig dagen overheen zouden gaan voor het opnieuw opgestuurd kon worden. Echter lees ik hierboven dat die zestig dagen verkort zijn tot 35, en ik wil graag weten hoe het er nu voor staat. Ik wacht al zo ontzettend lang en ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Vandaar dat ik nog 1 poging wil doen, en als er geen datum of zekerheid gegeven kan worden dat mijn pakket nog komt, dan wil ik mijn geld terug.

Alvast bedankt.
pi_174754715
Deze vrijdag vergeten te vermelden.

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:19:19 PM
- Product: Deli 2050 Mini Art Knife en 3pcs Micro USB to Type-C Adapter
- Ordernummer: WW1708311519208208
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594771NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_174755136
- Orderdatum: : Sep 03, 2017
- Product: Xiaomi kabel
- Ordernummer: WWP1709031616065679
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594149NL
- Verzendmethode: -
- Probleem: Nog niet binnen en geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar ik kan nog wel even wachten.
pi_174755572
Beste Gearbest,

Graag zou ik wat opheldering willen over bestelling : W1710170510331038 besteld op 17 okt 2017.
We zijn nu bijna 2 weken verder maar ik kan nog niks vinden op de tracking site.

Ticket aangemaakt en er wordt gezegd dat het wel verzonden is, maar ik vind het raar dat er nog steeds geen gegevens zichtbaar zijn.

Faryaa.com waar het mee verzonden is geeft aan het tracking code nu dus na 2 weken nog niet te herkennen.

Zou u even kunnen kijken hoe het hiermee zit.

Groet,

Hanifi
pi_174756122
- Orderdatum: Sep 28, 2017 09:21:39 AM PST
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WWP1709261921168197
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15065467002791
- Shipping method: EUTHXYH,
- Probleem: Laatste status op de tracking pagina is:
2017-10-10 21:05:37 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China

Moet ik gewoon rustig wachten of gaat er wat mis?
pi_174757358
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 20:49 schreef vandormalen het volgende:
Beste Gearbest,

Order date : Sep 21, 2017 18:39:48 PM
Creality3D CR - 10 3D Printer
W1709211839489966
Shipment number: TH15069999074950
Shipping methode: EUTHXYH
Probleem:
Geen update meer sinds 2017-10-12 21:06:20 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China
Vraag me af wat EUTHXYH betekent. Is dit via de nieuwe spoorverbinding? Dan zou het er nu toch mogen zijn? Vraag me af of ik me zorgen moet maken.
Je hoeft je geen zorgen te maken wat betreft jouw pakketje. De tracking wordt vaak actief na verloop van tijd. Dit ligt buiten onze controle en heeft te maken met het vervoersbedrijf zelf. Hier kunnen we helaas niets aan doen. Wel kan ik je vertellen dat volgens mijn contactpersoon je pakketje onderweg is. Heb even geduld aub.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:30 schreef DexterDee het volgende:
Beste GearBest,

- Orderdatum: Sep 09, 2017 10:09:18 AM
- Product: Xiaomi Bluetooth 4.0 Smart Weight Scale
- Prijs: EUR 33.56
- Ordernummer: WP1709091009181559
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300036766H
- Verzendmethode: EUDPDHQ

Probleem:
GearBest raakt de zending kwijt aan de douane bij ChronoPost Frankrijk. Stuurt mij een mail dat er een nieuw pakket verzonden is met DHL Express uit Singapore.

Relevante informatie uit de mail:

[..]

Wetende dat GearBest de douanekosten zou vergoeden heb ik het pakketje aangenomen aan de deur. Totale kosten waren EUR 44,01

Ik heb keurig volgens instructie de factuur van DHL gestuurd naar [email protected]
De eerste reactie was een standaard reactie, "Wij vergoeden geen douanekosten, policy van GearBest". Toen ik ze op hun eigen voorstel wees kreeg ik een aanbieding voor een refund van USD 15.

Ik ben hiermee niet akkoord gegaan, maar GearBest support houdt voet bij stuk. De 15 USD is hun eindbod. Ik heb in mijn order juist gekozen voor EU Express zodat ik wist dat de kans op extra kosten minimaal zou zijn. Nooit heb ik GearBest gevraagd om via expedited shipping (DHL Express) een pakketje te ontvangen.

Als ik de USD 15 accepteer zit ik met een schadepost van ruim EUR 30 en dat voelt totaal niet eerlijk. Als ik wist dat GearBest uiteindelijk de kosten toch niet ging vergoeden had ik het pakketje nooit aangenomen.

Met support kom ik er niet meer uit, dus ik hoop dat ik via deze weg nog iets voor elkaar krijg.

P.S. De douanekosten vallen zo hoog uit omdat GearBest op de pro-forma factuur geen verzendkosten heeft vermeld. Bij navraag bij DHL heeft deze een geschat transport tarief van EUR 133 gehanteerd en hier 21% BTW op berekend.
Allereerst is het vervelend om te horen dat jouw pakketje in eerste instantie door de douane niet is aangekomen. Dat er vervolgens met de resend douanekosten bij zitten had natuurlijk een grotere kans door deze verzendmethode. Zoals je zelf ook al aangeeft had je zelf gekozen voor de verzendmethode met de minste kans op douanekosten. In de mail wordt vermeld dat wanneer deze kosten optreden, deze dan ook vergoed worden. Dat is dan ook wat ik ga doorgeven via mijn contactpersoon en ik ga voor je proberen te regelen dat deze kosten vergoed worden. Wat betreft het bedrag, ik weet dat DHL deze prijzen hanteert wanneer er geen verzendkosten worden vermeld op de factuur. Zou je mij de factuur van DHL kunnen doorsturen via PM, zodat ik deze als bewijs door kan geven aan mijn contactpersoon en dit ze beter kan regelen. Alvast bedankt.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:29 schreef yanosch het volgende:
@gearbest, dank je wel voor de tijd en moeite. He je toevallig nieuws omtrent het voorval?

m.v.g.

Yannick Boers
Volgens mijn contactpersoon zou jouw pakketje nog onderweg moeten zijn. Het pakketje is dus nog niet geleverd.Gebruik deze tracking code eens: RS852473952NL

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Dennis1990h het volgende:
- Orderdatum: Jul 17, 2017
- Product: Mini E Cigarette Black (en 4 smaken)
- Ordernummer: W1707171329350605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002988825AZ
- Probleem: Kwijtgeraakt, vertraagd of geannuleerd?
- Voorkeur: Resend, als er geen datum gegeven kan worden waarop ik mijn pakket binnen krijg, dan Refund

Hallo, mijn naam is Dennis, ik heb via dit forum al eerder contact met jullie gehad, en toen is mij verteld dat mijn bestelling waarschijnlijk zoekgeraakt was, en dat er zestig dagen overheen zouden gaan voor het opnieuw opgestuurd kon worden. Echter lees ik hierboven dat die zestig dagen verkort zijn tot 35, en ik wil graag weten hoe het er nu voor staat. Ik wacht al zo ontzettend lang en ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Vandaar dat ik nog 1 poging wil doen, en als er geen datum of zekerheid gegeven kan worden dat mijn pakket nog komt, dan wil ik mijn geld terug.

Alvast bedankt.
Wat betreft het beleid van Gearbest:
quote:
Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 60 dagen een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.
Voor orders verzonden via Azerbaijan Air Mail zijn enkele problemen geweest. Voor deze verzendmethode is ons beleid aangepast naar 35 dagen.
Het duurt inmiddels bij jouw order wel erg lang, dus ik ga proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer ik enig response heb van mijn contactpersoon laat ik je dit weten. Het kan ook zijn dat je antwoord ontvangt via e-mail/ticket.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef larry_flynt het volgende:
Deze vrijdag vergeten te vermelden.

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:19:19 PM
- Product: Deli 2050 Mini Art Knife en 3pcs Micro USB to Type-C Adapter
- Ordernummer: WW1708311519208208
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594771NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik zie dat deze is verzonden met Azerbaijan Air Mail, zoals je weet zijn er enkele problemen geweest en ga ik dit voor je proberen te regelen. Je ontvangt hier spoedig een bericht over.

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:18 schreef Onufriev het volgende:
- Orderdatum: : Sep 03, 2017
- Product: Xiaomi kabel
- Ordernummer: WWP1709031616065679
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594149NL
- Verzendmethode: -
- Probleem: Nog niet binnen en geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar ik kan nog wel even wachten.
De 60 dagen zijn nog niet verstreken, dus normaalgesproken zul je toch nog een paar dagen moeten wachten voordat we kunnen overgaan tot een refund. Ik gok dat deze is verzonden met Azerbaijan Air Mail. Daarmee zijn problemen geweest en mocht het om deze verzendmethode gaan dan zal dit spoedig geregeld worden.

quote:
9s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:37 schreef hanifi het volgende:
Beste Gearbest,

Graag zou ik wat opheldering willen over bestelling : W1710170510331038 besteld op 17 okt 2017.
We zijn nu bijna 2 weken verder maar ik kan nog niks vinden op de tracking site.

Ticket aangemaakt en er wordt gezegd dat het wel verzonden is, maar ik vind het raar dat er nog steeds geen gegevens zichtbaar zijn.

Faryaa.com waar het mee verzonden is geeft aan het tracking code nu dus na 2 weken nog niet te herkennen.

Zou u even kunnen kijken hoe het hiermee zit.

Groet,

Hanifi
Zou je aub onderstaand lijstje in willen vullen? Dan kan ik jouw beter helpen en dit voor jouw na gaan kijken.
Daarnaast is het mogelijk dat de trackingcode na 2-3 weken pas actief wordt wanneer deze de douane pas zijn gepasseerd. Vanaf dat moment zal je tracking code ge-update worden. Hier hebben wij geen controle over. Dat ligt geheel bij het vervoersbedrijf.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?

quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:10 schreef Loekieloekie78 het volgende:
- Orderdatum: Sep 28, 2017 09:21:39 AM PST
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WWP1709261921168197
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15065467002791
- Shipping method: EUTHXYH,
- Probleem: Laatste status op de tracking pagina is:
2017-10-10 21:05:37 Parcel arrival at chengdu,China,The train will arrive at the next station in 3-4 days,Alashankou,China

Moet ik gewoon rustig wachten of gaat er wat mis?
Heb even geduld. De trackingcode zal spoedig ge-update worden. Het duurt normaalgesproken ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen. Echter, ik ga het even voor je navragen voor de zekerheid en wanneer ik meer weet over je pakketje zal ik je meteen op de hoogte stellen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Gearbest op 30-10-2017 15:01:31 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')