abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174673188
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:33 schreef medjai het volgende:
Beste GB,

Een flinke tijd geleden heb ik een laptop besteld:

- Orderdatum: Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ticketnummer: AT17102619469
- Ordernummer: WW1709140444323210
- Tracking nummer: 5358740269
- Verzendmethode: DPDUK1

Ik heb echter nog niets ontvangen.
Vandaag kreeg ik een email met ticketnummer: AT17102619469
Ik begrijp niet waarom ze aangeven dat de laptop niet beschikbaar is, op de site staat dat er 60 in stock zijn.
Verder wil ik graag weten wat de verwachte levertijd is als ik besluit te wachten
Dit is wel al een langere tijd geleden en normaalgesproken zou je het product ontvangen moeten hebben. Ik ga dit even navragen aan mijn contactpersoon en ik ga proberen te regelen dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen. Daarnaast zal ik meteen vragen naar de verwachte levertijd, aangezien ze aangeven dat die laptop niet meer beschikbaar is.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:49 schreef Smultie2 het volgende:
Echt h....
Na 6 weken wachten het volgende....

[..]

Man, man, man, wat een bedrijf.
Op gearbest.com staat gewoon dat er nog 59 in China en 232 in HK liggen.... rara politiepet
Ik ga dit even voor je navragen. Het kan natuurlijk zijn voorgekomen dat de voorraad niet verwerkt is op de pagina zelf door een of andere technische reden en daardoor dit aantal producten aangeeft. Ik ga de technische mannen vragen of er iets mis is gegaan en ik ga tevens navraag doen aan mijn contactpersoon wat betreft jouw situatie

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:13 schreef Haaibaai20 het volgende:

[..]

Inmiddels al bericht van GB dat het bedrag op de GB Wallet wordt gerefund en dat het later ook naar mijn PayPal overgemaakt kan gaan worden. Bedankt!
Fijn om te horen dat jouw probleem in iedergeval is opgelost!
pi_174673215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Zou er evt een manier kunnen komen om dingen die "out of stock" zijn te filteren. Ik heb nou al een paar keer geweest dat ik me door hele lijsten producten aan het worstelen ben, eindelijk het ding vind dat me bevalt en dan is hij er niet (meer)?
Bedankt voor de tip, stellen we altijd zeer op prijs. We streven er naar om altijd onze zaken te verbeteren. Dit ga ik aan de technische mannen voorleggen en hopelijk zullen ze dit dan oppakken en vervolgens uitvoeren. Echter, ik kan niet garanderen of er daadwerkelijk iets door hen mee wordt gedaan. Dit ligt helaas buiten mijn controle. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

[ Bericht 67% gewijzigd door Gearbest op 26-10-2017 16:35:09 ]
pi_174673263
Zou er evt een manier kunnen komen om dingen die "out of stock" zijn te filteren. Ik heb nou al een paar keer geweest dat ik me door hele lijsten producten aan het worstelen ben, eindelijk het ding vind dat me bevalt en dan is hij er niet (meer)?
pi_174674033
registreer om deze reclame te verbergen
Licht offtopic, maar is het op Fok! mogelijk een e-mail te krijgen als je wordt gementioned of gequote?
pi_174675302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:16 schreef Smultie2 het volgende:
Licht offtopic, maar is het op Fok! mogelijk een e-mail te krijgen als je wordt gementioned of gequote?
Volgens mij is dit mogelijk, maar dan ben jij bij dit topic aan het verkeerde adres :P Je zou even een admin een PM moeten sturen of even op dit gedeelte van het forum je vraag moeten stellen of moeten kijken naar topics waar dezelfde vraag wordt gesteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef LangeLummel het volgende:
- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141029533470
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856893
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

- Orderdatum: 14-09-17
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: W1709141017041994
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5358856765
- Verzendmethode: DPD UK
- Probleem: Duurt lang

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is? We hadden al een mail gekregen dat het wat langer kon duren maar dit duurt wel erg lang.
Voor beide orders is vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:30 schreef Erikplons het volgende:
....Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Ook voor jouw hebben we voor beide orders vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef koelkast het volgende:
Beste Gearbest:
Ik heb een tijd geleden een aantal producten besteld, maar allemaal nooit ontvangen.

De ordernummers zijn als volgt:

WWP1708250644551102 - Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
Graag deze speaker opnieuw verzenden

WP1708191617193453 - 2x Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Graag beide Led Lights opnieuw verzenden

W1707180704495744 - 2x Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor deze 2 items.

WP1707091238090676 - Enkeeo Camping Lantern with Mosquito Killer
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor dit item.

Hopelijk kunnen jullie hierin voorzien.
Voor de bovenste 2 orders van jouw hebben we vandaag resends gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van ontvangen met de nieuwe gegevens van jouw orders. Voor de andere 2 orders zul je refunds ontvangen. Houd me op de hoogte over de voortgang. Mocht je geen bericht ontvangen over deze nieuwe ontwikkelingen laat het me dan even weten.

[ Bericht 29% gewijzigd door Gearbest op 26-10-2017 18:59:31 ]
pi_174675640
[..]
quote:
Voor beide orders is vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order.
Super, bedankt!
pi_174676689
registreer om deze reclame te verbergen
Dat is juist de powerbank die ik al besteld heb. Ik wil de eerste versie bestellen maar dat lukt dus niet. Het betreft deze nogmaals: found a very interesting good in Gearbest:Original Xiaomi Portable 10000mAh Mobile Power Bank https://gearbest.app.link/q9RcO7s1yH
pi_174677104
@Gearbest:
Wat voor waarde zetten jullie op een pakketje?

Kunnen jullie zorgen dat de waarde (of lager) van de items zonder verzendkosten op het pakketje komt te staan? In mijn geval 19,44 euro of lager. Met verzendkosten is namelijk net boven de 22 euro en ik wil die post/douane mannetjes niet op het idee brengen een rekening mee te bezorgen.
Order No.:W1710251509054582
Verzendmethode: Netherlands Registered

Trouwens een beetje vreemd dat zowel in de bevestigings email als in het order overzicht de prijzen van de afzonderlinge artikelen niet kloppen als bijv een coupon of een flashdeal artikel is gebruikt. Totaal bedrag klopt weer wel. Er verwarrend.

[ Bericht 10% gewijzigd door glsf op 26-10-2017 20:32:00 ]
pi_174679481
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:40 schreef Ismail94 het volgende:
Dat is juist de powerbank die ik al besteld heb. Ik wil de eerste versie bestellen maar dat lukt dus niet. Het betreft deze nogmaals: found a very interesting good in Gearbest:Original Xiaomi Portable 10000mAh Mobile Power Bank https://gearbest.app.link/q9RcO7s1yH
Daar heb je volkomen gelijk in. Mijn contactpersoon heeft prongeluk de 2e generatie gepakt. Ik heb het doorgegeven dat dit de 1e generatie moet zijn. Ik verwacht morgen een reactie te hebben en een oplossing voor jouw. Onze excuses.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:57 schreef glsf het volgende:
@Gearbest:
Wat voor waarde zetten jullie op een pakketje?

Kunnen jullie zorgen dat de waarde (of lager) van de items zonder verzendkosten op het pakketje komt te staan? In mijn geval 19,44 euro of lager. Met verzendkosten is namelijk net boven de 22 euro en ik wil die post/douane mannetjes niet op het idee brengen een rekening mee te bezorgen.
Order No.:W1710251509054582
Verzendmethode: Netherlands Registered

Trouwens een beetje vreemd dat zowel in de bevestigings email als in het order overzicht de prijzen van de afzonderlinge artikelen niet kloppen als bijv een coupon of een flashdeal artikel is gebruikt. Totaal bedrag klopt weer wel. Er verwarrend.
Waarde verminderen doen wij niet meer helaas, dus daar kan ik je dan ook niet meer verder mee helpen. Echter, de kans op douanekosten is miniem, maar wel altijd aanwezig.
pi_174679506
Geen probleem, kan gebeuren. Ik wacht het af :).
pi_174679889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Waarde verminderen doen wij niet meer helaas, dus daar kan ik je dan ook niet meer verder mee helpen. Echter, de kans op douanekosten is miniem, maar wel altijd aanwezig.
Het is geen waarde verminderen. De waarde zou de waarde moeten zijn zonder verzendkosten en verzekering. Welke waarde zetten jullie erop?

[ Bericht 1% gewijzigd door glsf op 26-10-2017 21:54:32 ]
pi_174682727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:41 schreef glsf het volgende:

[..]

Het is geen waarde verminderen. De waarde zou de waarde moeten zijn zonder verzendkosten en verzekering. Welke waarde zetten jullie erop?
Dit is niet waar. De douanekosten zijn gebaseerd op het totale bedrag wat je voor het pakketje hebt betaald. De prijs moet dus inclusief verzendkosten en verzekering zijn. Deze waardes kunnen we helaas niet aanpassen. Sorry O-)
pi_174683257
weet je dat zeker? bij andere webshops is het namelijk altijd de productprijs die geldt voor de waarde van het pakket, dus EXCL verzendkosten.
There are only 151 Pokmon.
pi_174683615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
weet je dat zeker? bij andere webshops is het namelijk altijd de productprijs die geldt voor de waarde van het pakket, dus EXCL verzendkosten.
Ik heb laatst een order besteld via Versnelde verzending via DHL. Daarbij stonden er geen verzendkosten vermeld en kreeg ik zeer hoge kosten (ongeveer 50 kosten....). Daarbij heb ik gevraagd hoe dit kwam en kreeg het volgende bericht. Het lijkt me dus echt wel handig als de verzendkosten vermeld staan op de factuur. Die zijn dus ook echt verplicht en wij kunnen deze dan ook niet weghalen.

De reden dat deze douanekosten zo hoog zijn uitgevallen, heeft te maken met de proforma invoice die de afzender bij het pakket heeft gevoegd (zie attachment). De Douane berekent de BTW door 21% over de waarde van de goederen, en 21% over de transportkosten te heffen. De afzender dient deze beide gegevens op de factuur te vermelden, zodat de Douane deze bedragen kan gebruiken voor de inklaring van uw pakket. De Douane accepteert helaas geen 0 tarief (gratis) transport. Ook al heeft u bij uw bestelling geen transportkosten voldaan, dit betekent niet dat er geen transportkosten zijn. Wij (DHL ) vervoeren een pakket niet gratis met het vliegtuig van punt A naar punt B. De afzender zal deze kosten voor eigen rekening genomen hebben. Echter dient het daadwerkelijke transporttarief dan toch vermeld te worden op de proforma invoice door de afzender, voor de Douane-inklaring.

Omdat de afzender alleen $30.07 waarde van de goederen, en geen transportkosten heeft gespecificeerd, hanteert de Douane de standaardtarieven van DHL Express om de transportkosten te bepalen. Voor een pakket van 1 kg uit Singapore ligt het standaard DHL Express tarief rond de 101.16. Deze transportwaarde wordt opgeteld bij de waarde van de goederen ($30.07), en hierover berekent de Douane 21% BTW.
pi_174685236
[quote]0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Voor beide orders is vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

[..]

Wow, ik ben onder de indruk van wat jij weet los te krijgen. Zeer, zeer bedankt voor je interventie. Want las in laatste bericht in mijn ticket dat GB inderdaad beide orders direct gaat verzenden (met DPD). Daar ging overigens eerst weer eens een bagger aan tegenstrijdige berichten aan vooraf (dat ze nog in Engeland zaten, dat ze weer terug waren in China, dat resend niet mogelijk was want niet meer in stock, dat ik voor DHL moest kiezen etc.). En jij drukt op de knop en bingo! Wat een tovenaar.
Nog een laatste vraagje. Over verzenden stond nog de volgende passage "About the reshipment, we confirm DPD for you. If there is EMS, it will cause more shipping fee and tax by this package." Wat is EMS (had ik ook in ticket gevraagd, maar zoals vaker bleven ze daarover dan weer stil)? Betekent dat weer iets anders voor mijn risico op douanekosten dan het geval bij mijn oorspronkelijke zending met optie Priority line (EU Express)?
Hoe dan ook, je hebt me gelukkig gemaakt, nogmaals dank daarvoor
Groet, Theo
pi_174687250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 05:57 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 oktober 2017 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Voor beide orders is vandaag een resend gestuurd. Je zult hier spoedig een bericht van krijgen met de nieuwe gegevens van jouw order. Mocht dit niet het geval zijn, laat dit me dan even weten. Hopelijk zul je spoedig je pakketjes ontvangen.

[..]

Wow, ik ben onder de indruk van wat jij weet los te krijgen. Zeer, zeer bedankt voor je interventie. Want las in laatste bericht in mijn ticket dat GB inderdaad beide orders direct gaat verzenden (met DPD). Daar ging overigens eerst weer eens een bagger aan tegenstrijdige berichten aan vooraf (dat ze nog in Engeland zaten, dat ze weer terug waren in China, dat resend niet mogelijk was want niet meer in stock, dat ik voor DHL moest kiezen etc.). En jij drukt op de knop en bingo! Wat een tovenaar.
Nog een laatste vraagje. Over verzenden stond nog de volgende passage "About the reshipment, we confirm DPD for you. If there is EMS, it will cause more shipping fee and tax by this package." Wat is EMS (had ik ook in ticket gevraagd, maar zoals vaker bleven ze daarover dan weer stil)? Betekent dat weer iets anders voor mijn risico op douanekosten dan het geval bij mijn oorspronkelijke zending met optie Priority line (EU Express)?
Hoe dan ook, je hebt me gelukkig gemaakt, nogmaals dank daarvoor
Groet, Theo
Fijn om te horen en graag gedaan. Nu hopen op een sneller verzending en dat je pakketje bij je thuis aankomt.
Voor wat betreft de EMS verzendmethode geldt het volgende
Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de 22.
Ik zou dus gewoon kiezen voor DPD. Dat is de priority line verzendmethode en heeft de minste kans op eventuele douanekosten.
pi_174687776
Beste GB,

Ik heb twee bestellingen met spullen die ik niet van jullie ontvangen heb, terwijl ik bestellingen die ik tegelijk geplaatst heb al lang ontvangen heb. Het gaat om de volgende bestellingen:
Aug 31, 2017 15:21:29 PMOrder number: WW1708311521293327Shipping method: CJAHAM

en

Aug 23, 2017 08:57:04 AMOrder number: W1708230857041605Shipping method: CJAHAM
pi_174688129
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:25 schreef Ismail94 het volgende:
Geen probleem, kan gebeuren. Ik wacht het af :).
Helaas zegt mijn contactpersoon dat dit niet mogelijk is doordat het warehouse HK-04 is. Deze verzenden blijkbaar niet meer aan Nederland en het is niet mogelijk om deze naar Nederland te verzenden. Ik had ook beter nieuws gehoopt helaas. Sorry.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:31 schreef larry_flynt het volgende:
Beste GB,

Ik heb twee bestellingen met spullen die ik niet van jullie ontvangen heb, terwijl ik bestellingen die ik tegelijk geplaatst heb al lang ontvangen heb. Het gaat om de volgende bestellingen:
Aug 31, 2017 15:21:29 PMOrder number: WW1708311521293327Shipping method: CJAHAM

en

Aug 23, 2017 08:57:04 AMOrder number: W1708230857041605Shipping method: CJAHAM
Hallo,
Zeer vervelend en zoals ik kan zien met Azerbaijan verzonden. Daar zijn veel problemen mee geweest en bieden we niet meer aan, zoals je kan lezen in de beginpost hier. Kan je 2 keer het lijstje invullen, zoals vermeld in de beginpost met tevens je voorkeur voor een resend/refund. Dan kan ik er makkelijker werk van maken.
Alvast bedankt.
pi_174689753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Zeer vervelend en zoals ik kan zien met Azerbaijan verzonden. Daar zijn veel problemen mee geweest en bieden we niet meer aan, zoals je kan lezen in de beginpost hier. Kan je 2 keer het lijstje invullen, zoals vermeld in de beginpost met tevens je voorkeur voor een resend/refund. Dan kan ik er makkelijker werk van maken.
Alvast bedankt.
Ja ik heb inderdaad eerder iets niet geleverd gekregen en dat bleek ook via Azerbaijan te zijn verzonden. Wel benieuwd waar al die spullen dan blijven. Zit daar een Azerbaijaan met een heel huis volspullen uit China? :D

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:21:29 PM
- Product:
ESD - 15 Anti-static Stainless Steel Tweezer en
Octopus-shaped Multipoint Head Scalp Massage Manual Massager Stainless
- Ordernummer: WW1708311521293327
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112585425NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Order number: W1708230857041605Shipping method: CJAHAM
- Orderdatum: Aug 23, 2017 08:57:04 AM
- Product:
MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light :')
- Ordernummer: W1708230857041605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604962NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_174690442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:34 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja ik heb inderdaad eerder iets niet geleverd gekregen en dat bleek ook via Azerbaijan te zijn verzonden. Wel benieuwd waar al die spullen dan blijven. Zit daar een Azerbaijaan met een heel huis volspullen uit China? :D

- Orderdatum: Aug 31, 2017 15:21:29 PM
- Product:
ESD - 15 Anti-static Stainless Steel Tweezer en
Octopus-shaped Multipoint Head Scalp Massage Manual Massager Stainless
- Ordernummer: WW1708311521293327
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112585425NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Order number: W1708230857041605Shipping method: CJAHAM
- Orderdatum: Aug 23, 2017 08:57:04 AM
- Product:
MTB Bike Warning Heart Shape Rear Tail Bicycle Light :')
- Ordernummer: W1708230857041605
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112604962NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Nooit ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik ga dit doorgeven en we zullen de refund in orde maken. Ik verwacht wel pas dat je hier maandag bericht over krijgt. Mocht dit niet het geval zijn laat het dan even weten.
pi_174690655
- Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1709090610438213
- Tracking nummer: NR15057556392746 NLPONRA 18-09-2017
- Verzendmethode: Cheapest
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is?
pi_174691539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef mindtheshark het volgende:
- Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1709090610438213
- Tracking nummer: NR15057556392746 NLPONRA 18-09-2017
- Verzendmethode: Cheapest
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend

Zou je misschien willen kijken wat er aan de hand is?
Ik ga dit reeds doorgeven en kijken wat ik voor je kan betekenen
pi_174694480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is niet waar. De douanekosten zijn gebaseerd op het totale bedrag wat je voor het pakketje hebt betaald. De prijs moet dus inclusief verzendkosten en verzekering zijn. Deze waardes kunnen we helaas niet aanpassen. Sorry O-)
Dat klopt.
Echter is dat pas van toepassing als de waarde van de zending exclusief verzekerings- en vervoerskosten boven de 22 euro ligt. Dit gaat dus fout als de waarde incl verzendkosten en verzekering op het pakketje wordt genoteerd.
Als ze vervolgens je gaan vragen om een factuur op te sturen om de belasting te bepalen dan komt alles nog goed. Echter als ze dat echter niet doen gaat het fout.

En dat de factuur op de website en in email niet klopt bij artikelen met korting en flashdeals maakt dat er niet gemakkelijker op. Dat moeten jullie echt eens verbeteren.

Edit: ik zie net dat jullie er WEL een lagere waarde hebben opgezet. Ik heb weinig ervaring met Gearbest en wist niet dat je dit kon zien.
pi_174701009
Zou je kunnen kijken of mijn Order No.:W1709130058111373 tussen 11 en 13 november opgestuurd zal worden. Heb al eerder contact met je opgenomen erover (tijdens het bestellen op 13 september was het op voorraad en daarna even niet, daarna weer op voorraad en sindsdien al een maand niet op voorraad) en je had me toen verteld dat ze in volgorde de bestelling opsturen. Heb net gezien dat de nieuwe voorraad tussen 11 en 13 november verscheept zal worden en hoop dat ik bij deze batch hoor. Heb niks van Gearbest zelf gehoord over deze order behalve van jou vorige maand.

Mijn laatste bestellingen bij Gearbest heb ik allemaal binnen 2 weken in huis trouwens. Fijn dat er niet meer verzonden wordt met Azerbaijan. Nu nog wachten op 2 resends die ongeveer een week onderweg zijn.
pi_174704969
Is het mogelijk om een discount te kunnen krijgen op de Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')