abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174663475
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:31 schreef Ismail94 het volgende:
Ik wacht het af. Thanks! Zou je ook kunnen kijken naar mijn order met nummer WB1710211347506785? Bij het bestellen stond er een paar dagen levertijd. Niks blijkt minder waar. Net als bij de notebook...
Ik hoop snel antwoord terug te hebben. Kan je daarvoor ook even het lijstje invullen?
Dan ga ik het direct navragen O-)
pi_174664060
Beste Robert,
Ik wend me tot jou in de hoop dat jij wat voor me betekenen kan want via GB's Customer Service ben ik inmiddels in een soort communicatie-drijfzand beland. Ik ontvang of geen antwoord op vragen, of een automatisch gegeneerd bericht die niet (meer) ter zaken is, of berichten die elkaar tegenspreken. Al met al zit ik sinds half september te wachten op 2 laptops. En het zal mij niet verbazen indien ik met jou in de aanloop naar deze orders heb gecommuniceerd via Marktplaats.nl. Maar hoe dan ook, heb ik bij toeval deze plek gevonden waar ik graag je hulp inroep. Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Ik heb beide steeds vergeefs gevolgd via het trackingnummer met steeds deze melding als resultaat: "Southall, Your parcel is on its way". Opende voor beiden een ticket op site van GB, en het tijdverdrijf met uitwisseling van beleefdheden, tegenstrijdige berichten, verzoeken informatie die men al lang had, ging van start. Enkele weken terug ontving ik los daarvan een bericht per email met excuses voor de opgetreden vertraging, dat het wat langer zou gaan duren en dat ik mogelijke extra kosten (zoals voor invoer) vergoed zou krijgen.

Enkele dagen terug komt er nieuwe informatie van twee kanten (en daar staan we nu). Op Ticket n ontvang ik bericht dat ze het gaan uitzoeken en inmiddels hebben uitgezocht bij de vervoerder, en dat ik de pakketten over zo'n 7 dagen zou mogen verwachten. Op Ticket 2 krijg ik bericht dat beide orders naar GB zijn teruggezonden door de vervoerder, met de vraag naar refund of resend. Ik antwoord resend, onder dezelfde voorwaarden zoals ik heb besteld. Daarop het antwoord dat nu wordt verzonden met DHL en dat ik volledig opdraai voor mogelijke extra kosten.
Laatste bericht op Ticket n is nu dat ik met vertrouwen kan afwachten tot dat de oorzaak van onstane problemen zijn opgelost en dat GB alle verantwoordelijkheid neemt. Omdat dit bericht is ondertekend door een persoon die eerder alleen voor verwarring zorgde, neem ik aan dat de status van dit bericht van gelijke orde zal zijn.

Zou je mij kunnen/willen helpen om uit deze knoop te geraken? Liefst ontvang ik nog steeds de orders zoals oorspronkelijk aangegaan. Waaronder dus een verzendoptie (zoals Priority line (EU Express) zodat er geen risico is op extra kosten voor invoer (zoals bij een derde, vergelijkbare order van mij eerder allemaal goed ging). Temeer omdat ik al genoemde email ontving van GB dat ze de eventuele extra kosten voor hun rekening zouden nemen (waar men nu in het ticket kennelijk weer afstand van nemen). Ik wil dus weten waar ik aan toe ben.

Tenslotte, enkele dagen geleden, voordat ik deze berichten ontving over het mislukken van deze zending had ik nog een order geplaatst voor een telefoon met ook de optie verzenden via Priority line (EU Express). Toen me gemeld was dat het met die beide laptops was fout gegaan heb ik gevraagd of er mogelijk ook dergelijke problemen zouden kunnen ontstaan met verzenden van die telefoon. En zo ja, dat men dan beter voor een andere verzendmethode kiest. Dat had nog gekund omdat deze nog niet verzonden was. Wat de status daarvan nu is, is me onduidelijk want men antwoord niet op die vraag. Het gaat om deze order:
- Orderdatum: Oct 24, 2017
- Product: Xiaomi Mi6 - INTERNATIONAL VERSION 6GB RAM 128GB ROM BRIGHT BLUE
- Ordernummer: WW1710240519165807
- Tracking nummer (indien beschikbaar): niet beschikbaar, order status is momenteel "packed"
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: risico op opnieuw problemen met deze verzendmethode
- Voorkeur: Resend met een andere vervoerder die wel werkt en me ook geen extra kosten brengt

Excuses voor het lange verhaal. Maar ik hoop hiermee de situatie voldoende helder gemaakt te hebben, zodat jij mogelijk wat voor me kan betekenen als in between tussen mij en GB Customer Service (want dat wil niet werken)?
Bij voorbaat dank, Theo
pi_174664070
Heb hem toch maar geannuleerd omdat ik zag dat die bij Ali met een paar dagen verzonden kan worden. Anders is de winter voorbij en heb ik ze wellicht nog niet :).

[ Bericht 39% gewijzigd door Ismail94 op 26-10-2017 07:19:14 ]
pi_174664078
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De Xiaomi powerbank 10000 mAh zou weer beschikbaar moeten zijn om te bestellen. Mocht het niet lukken, laat het dan even aan mij weten aub.

[..]

Als het verzonden pakket importkosten heeft opgelopen dan zullen wij zorgen voor een schappelijke vergoeding mits je dit kunt aantonen met de taxbon.

[..]

Wanneer je deze orderbevestiging hebt bevestigd dan kun je er vanuit gaan dat jouw resend al verzonden is. Ik ga voor de zekerheid even navragen aan mijn contactpersoon wat de status van je order is.

[..]

Blijkbaar blijft het lezen van mijn reacties op jouw vragen erg lastig. Zoals ik reeds heb beschreven hangt een vergoeding af van meerdere zaken en van de situatie. Voor iedere order ligt dit anders en bekijken we of diegene er recht op heeft. Wat betreft jouw vergelijking dat jij net zo lang wacht op jouw order is niet op zijn plaats. Zoals ik reeds eerder heb vermeld is jouw order versneld verstuurd, wat eigenlijk niet had gemoeten.
Bij het bestellen van jouw order heeft er het volgende bijgestaan Dispatch: Ships between Oct 20 - Oct 25. Door de vraag hebben we een versnelde aanvraag tot voorraad gedaan en daarom is je order verscheept op 12 oktober. Dit is dus eerder dan dat eigenlijk de bedoeling was bij het plaatsen van je order. Het duurt dan vervolgens 2-3 weken voordat je tracking actief wordt en je een gedetailleerd overzicht krijgt wanneer je je order ontvangt.
Met andere woorden: Je tracking zal actief worden rond 26 oktober - 2 november. Vanaf daar krijg je een detailleerde weergave van de UK naar jou huis toe. Je ontvangt jouw order dus eigenlijk eerder dan dat de bedoeling zou zijn.

[..]

Fijn om te horen dat je in iedergeval wel op de hoogte bent gesteld dat het langer kon duren. Echter, ik ben het met je eens dat het inmiddels wel tamelijk lang duurt. Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is.

de wachtijd blijft toch hetzelfde al hebben jullie versneld verzonden dus uw uitleg klopt niet bij mij gaat het erover dat iedereen gelijk is maar hier word er voor sommige blijkbaar sneller iets gedaan dan voor andere maar geen probleem zal even ook een update geven over mijn order is nog steeds niks veranderd vanaf vandaag zou het kunnen veranderen volgens u zal dus nog een week afwachten en dan zien of er voor mij wel iets word gedaan want het zal niet in orde komen daar ben ik al zeker van
pi_174664201
@Gearbest: heb je toevallig van je contact nog iets teruggehoord over onderstaand bericht?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

>>
@gearbest, is het mogelijk een Xiaomi Air 13 2017 ipv de Air 2016 te leveren?
Inmiddels is de Air 2017 nl. goedkoper te krijgen dan de 2016 versie en die is wel op voorraad :)
2017 (697.36): https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html

2016 (733.44): https://www.gearbest.com/laptops/pp_421980.html
<<

Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en het is nu even afwachten of dit mogelijk is. Ik houd je op de hoogte wanneer ik een reactie hierover heb ontvangen.

[..]




[ Bericht 1% gewijzigd door weertenaar op 26-10-2017 08:49:58 ]
pi_174665770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:08 schreef Gearbest het volgende:

Er is niks mis. Het duurt weer 2-3 weken tot deze actief wordt. Je order is verzonden op 19 oktober en vanaf daar zal het 2-3 weken duren. Al hoop ik dat het wel sneller is. Meestal is via DHL een stuk sneller.

Vanmorgen nogmaals op de tracking site gekeken, inmiddels is de status Shenzhen, China Arrival at Facility. Het vreemde is dat deze status ook van 19 oktober is, maar deze er pas na een week bij is komen te staan.

Pakket is dus gewoon onderweg, alleen loopt de tracking status wat achter.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 10:56:59 #32
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_174666981
registreer om deze reclame te verbergen
Beste Gearbest:
Ik heb een tijd geleden een aantal producten besteld, maar allemaal nooit ontvangen.

De ordernummers zijn als volgt:

WWP1708250644551102 - Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
Graag deze speaker opnieuw verzenden

WP1708191617193453 - 2x Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Graag beide Led Lights opnieuw verzenden

W1707180704495744 - 2x Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor deze 2 items.

WP1707091238090676 - Enkeeo Camping Lantern with Mosquito Killer
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor dit item.

Hopelijk kunnen jullie hierin voorzien.
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_174667553
Hoi Gb ;-)
- Orderdatum: Sep 26, 2017
- Product: Het om de keyboard/muis combo (welke bij de bestelling mee zat besteld)
- Ordernummer: W1709260409377625

- Tracking nummer : : LX259936551NL
- Verzendmethode:
- Probleem: Het keyboard verliest telkens zijn werking hij valt zomaar uit af en toe, en nadat ik de batterijen er uit heb gehaald doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet.
Het lijkt me op een los contact want soms kan ik het enkel oplossen door de batterijen weer aan te drukken wat maar tijdelijk werkt.Tevens vertoond de muis ook zeer brak contact op z,n tijd?

- Voorkeur: Resend (ik denk pech met doa)
pi_174667685
- Orderdatum: 7 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709070259490094
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 0456 8300 0401 01 J
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)
- Probleem: Pakket ligt al sinds 21-09 in Frankrijk bij de Douane, klantenservice Gearbest heeft meerdere malen beloofd dat het opgelost is met de vervoerder en dat ik nog een paar werkdagen moet wachten. En de volgende keer beloven ze het weer... Mijn geduld is op.
- Voorkeur: Full refund, 30 oktober heb ik de laptop nodig vanwege een reis (waarvoor ik hem ook heb aangeschaft), maar die gaat niet meer voor deze datum geleverd worden.
pi_174667936
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:39 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo, ik vroeg mij af wat de status van de resend is van twee weken geleden;
RMA nummer: WRMA1710121647242092C
Order: W1709021009565471

Via messenger kreeg ik een orderbevestiging, betekent dit dat hij al verstuurd is?
De Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet is weer op voorraad op 30 oktober en wordt dan direct naar jou verstuurd. Het is dus op dit moment nog niet verzonden.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:15 schreef _steven_ het volgende:
Ik heb 3 orders niet ontvangen en hiervoor tickets aangemaakt, de eerste reactie die ik gekregen heb is dat ze geen compensatie bieden. Na mijn reactie hierop komt er een bod om 20% van de orderwaarde terug te krijgen. Ik vind dit erg vreemde reactie, kan jij iets voor mij doen?

- Ticket: WT17102204321
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708190556499789
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112571210NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204329
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1708190812258266
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569625NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

- Ticket: WT17102204336
- Orderdatum: 19-8-17
- Product: EU Plug 2 Feet Standard Travel Adapter Portable
- Ordernummer: W1708190937571007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112569702NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Je refunds worden geregeld O-)

quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:38 schreef Ismail94 het volgende:
Heb hem toch maar geannuleerd omdat ik zag dat die bij Ali met een paar dagen verzonden kan worden. Anders is de winter voorbij en heb ik ze wellicht nog niet :).
De xiaomi gloves zouden pas terug op voorraad zijn op 3 november dus wel slim om de order te annuleren.
Over de powerbank krijg ik zo bericht met een coupon code, waardoor het zou moeten werken. Ik ben zelf ook benieuwd of het dan wel lukt.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 07:32 schreef weertenaar het volgende:
@Gearbest: heb je toevallig van je contact nog iets teruggehoord over onderstaand bericht?

[..]

Ik heb bericht gekregen dat dit niet mogelijk is en je order al opnieuw verstuurd is. Deze zou dus al onderweg moeten zijn met DPD UK. Heb je hier geen bericht van ontvangen?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:58 schreef sjottelsplak het volgende:

[..]

Vanmorgen nogmaals op de tracking site gekeken, inmiddels is de status Shenzhen, China Arrival at Facility. Het vreemde is dat deze status ook van 19 oktober is, maar deze er pas na een week bij is komen te staan.

Pakket is dus gewoon onderweg, alleen loopt de tracking status wat achter.
Fijn om te horen. Ja de tracking updates worden uitgevoerd door het vervoersbedrijf en hebben we niet in de hand helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef koelkast het volgende:
Beste Gearbest:
Ik heb een tijd geleden een aantal producten besteld, maar allemaal nooit ontvangen.

De ordernummers zijn als volgt:

WWP1708250644551102 - Original Xiaomi Mi Speaker Bluetooth 4.0
Graag deze speaker opnieuw verzenden

WP1708191617193453 - 2x Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Graag beide Led Lights opnieuw verzenden

W1707180704495744 - 2x Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor deze 2 items.

WP1707091238090676 - Enkeeo Camping Lantern with Mosquito Killer
Swiss Post, maar nooit ontvangen. Graag geld terug voor dit item.

Hopelijk kunnen jullie hierin voorzien.
Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan betekenen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:44 schreef siegie het volgende:

[..]

de wachtijd blijft toch hetzelfde al hebben jullie versneld verzonden dus uw uitleg klopt niet bij mij gaat het erover dat iedereen gelijk is maar hier word er voor sommige blijkbaar sneller iets gedaan dan voor andere maar geen probleem zal even ook een update geven over mijn order is nog steeds niks veranderd vanaf vandaag zou het kunnen veranderen volgens u zal dus nog een week afwachten en dan zien of er voor mij wel iets word gedaan want het zal niet in orde komen daar ben ik al zeker van
Iedereen is bij ons gelijk. Ik weet ook niet wat je hoopt probeert te bereiken met dit geklaag en compensatie voor jezelf te vragen......
Ik heb uitleg gedaan voor je orders en heb ook gezegd dat je me opnieuw mag contacteren als er geen verandering was na bepaalde tijd, maar als je om de dag een bericht stuurt dan wordt het ook erg onduidelijk voor andere mensen. Tevens de ben ik hier om mensen te helpen en probeer mijn best te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:30 schreef Erikplons het volgende:
Beste Robert,
Ik wend me tot jou in de hoop dat jij wat voor me betekenen kan want via GB's Customer Service ben ik inmiddels in een soort communicatie-drijfzand beland. Ik ontvang of geen antwoord op vragen, of een automatisch gegeneerd bericht die niet (meer) ter zaken is, of berichten die elkaar tegenspreken. Al met al zit ik sinds half september te wachten op 2 laptops. En het zal mij niet verbazen indien ik met jou in de aanloop naar deze orders heb gecommuniceerd via Marktplaats.nl. Maar hoe dan ook, heb ik bij toeval deze plek gevonden waar ik graag je hulp inroep. Het gaat om de volgende orders:

- Orderdatum:Sep 13, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709132353512467
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358750791
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

- Orderdatum:Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ordernummer: WW1709142247077389
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5358939812
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend

Ik heb beide steeds vergeefs gevolgd via het trackingnummer met steeds deze melding als resultaat: "Southall, Your parcel is on its way". Opende voor beiden een ticket op site van GB, en het tijdverdrijf met uitwisseling van beleefdheden, tegenstrijdige berichten, verzoeken informatie die men al lang had, ging van start. Enkele weken terug ontving ik los daarvan een bericht per email met excuses voor de opgetreden vertraging, dat het wat langer zou gaan duren en dat ik mogelijke extra kosten (zoals voor invoer) vergoed zou krijgen.

Enkele dagen terug komt er nieuwe informatie van twee kanten (en daar staan we nu). Op Ticket n ontvang ik bericht dat ze het gaan uitzoeken en inmiddels hebben uitgezocht bij de vervoerder, en dat ik de pakketten over zo'n 7 dagen zou mogen verwachten. Op Ticket 2 krijg ik bericht dat beide orders naar GB zijn teruggezonden door de vervoerder, met de vraag naar refund of resend. Ik antwoord resend, onder dezelfde voorwaarden zoals ik heb besteld. Daarop het antwoord dat nu wordt verzonden met DHL en dat ik volledig opdraai voor mogelijke extra kosten.
Laatste bericht op Ticket n is nu dat ik met vertrouwen kan afwachten tot dat de oorzaak van onstane problemen zijn opgelost en dat GB alle verantwoordelijkheid neemt. Omdat dit bericht is ondertekend door een persoon die eerder alleen voor verwarring zorgde, neem ik aan dat de status van dit bericht van gelijke orde zal zijn.

Zou je mij kunnen/willen helpen om uit deze knoop te geraken? Liefst ontvang ik nog steeds de orders zoals oorspronkelijk aangegaan. Waaronder dus een verzendoptie (zoals Priority line (EU Express) zodat er geen risico is op extra kosten voor invoer (zoals bij een derde, vergelijkbare order van mij eerder allemaal goed ging). Temeer omdat ik al genoemde email ontving van GB dat ze de eventuele extra kosten voor hun rekening zouden nemen (waar men nu in het ticket kennelijk weer afstand van nemen). Ik wil dus weten waar ik aan toe ben.

Tenslotte, enkele dagen geleden, voordat ik deze berichten ontving over het mislukken van deze zending had ik nog een order geplaatst voor een telefoon met ook de optie verzenden via Priority line (EU Express). Toen me gemeld was dat het met die beide laptops was fout gegaan heb ik gevraagd of er mogelijk ook dergelijke problemen zouden kunnen ontstaan met verzenden van die telefoon. En zo ja, dat men dan beter voor een andere verzendmethode kiest. Dat had nog gekund omdat deze nog niet verzonden was. Wat de status daarvan nu is, is me onduidelijk want men antwoord niet op die vraag. Het gaat om deze order:
- Orderdatum: Oct 24, 2017
- Product: Xiaomi Mi6 - INTERNATIONAL VERSION 6GB RAM 128GB ROM BRIGHT BLUE
- Ordernummer: WW1710240519165807
- Tracking nummer (indien beschikbaar): niet beschikbaar, order status is momenteel "packed"
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)/DPDUK1
- Probleem: risico op opnieuw problemen met deze verzendmethode
- Voorkeur: Resend met een andere vervoerder die wel werkt en me ook geen extra kosten brengt

Excuses voor het lange verhaal. Maar ik hoop hiermee de situatie voldoende helder gemaakt te hebben, zodat jij mogelijk wat voor me kan betekenen als in between tussen mij en GB Customer Service (want dat wil niet werken)?
Bij voorbaat dank, Theo
Hall Theo,
Helaas heeft Robert hier niks mee te maken dus weet ook niet wat jullie al besproken hebben. Je kan me daar altijd een PM of DM over sturen.
Ik ga beide gevallen voorleggen aan mijn contactpersoon en ik ga mijn best doen om dit te regelen.
Bestellen via DPD UK gaat over het algemeen vrij goed, alleen zijn er de laatste tijd wel enkele vertraging opgetreden. Normaal duurt het ongeveer 2-3 weken tot de tracking actief wordt. De status die je hebt gekregen is dan ook vrij normaal ("Southall, Your parcel is on its way). Deze verandert als je pakketje in de UK is aangekomen en door de douane is, maar zoals ik zei duurt dit normaal 2-3 weken. Ik ga dit dus voor je navragen waarom dit zolang duurt.
Voor de telefoon zou ik wel gewoon voor DPDUK kiezen. Normal een betrouwbare verzendmethode en ook de kleinste kans op douanekosten. Aangezien je orderwaarde boven de 22 is zou ik daar niks aan veranderen.

Dat de klantenservice elkaar tegenspreekt. Tja ik weet dat de klantenservice soms kuren heeft zullen we maar zeggen, maar ik ga het voor je hier proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:30 schreef Daniel_Smit het volgende:
Hoi Gb ;-)
- Orderdatum: Sep 26, 2017
- Product: Het om de keyboard/muis combo (welke bij de bestelling mee zat besteld)
- Ordernummer: W1709260409377625

- Tracking nummer : : LX259936551NL
- Verzendmethode:
- Probleem: Het keyboard verliest telkens zijn werking hij valt zomaar uit af en toe, en nadat ik de batterijen er uit heb gehaald doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet.
Het lijkt me op een los contact want soms kan ik het enkel oplossen door de batterijen weer aan te drukken wat maar tijdelijk werkt.Tevens vertoond de muis ook zeer brak contact op z,n tijd?

- Voorkeur: Resend (ik denk pech met doa)
Dat is zeer vervelend. Zou je mij foto's en een duidelijke video kunnen sturen dat het niet werkt. Dan kan ik dit voorleggen en maakt het een stuk makkelijk om een resend te regelen. Liefst de links via PM sturen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:36 schreef Haaibaai20 het volgende:
- Orderdatum: 7 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709070259490094
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 0456 8300 0401 01 J
- Verzendmethode: Priority line (EU Express)
- Probleem: Pakket ligt al sinds 21-09 in Frankrijk bij de Douane, klantenservice Gearbest heeft meerdere malen beloofd dat het opgelost is met de vervoerder en dat ik nog een paar werkdagen moet wachten. En de volgende keer beloven ze het weer... Mijn geduld is op.
- Voorkeur: Full refund, 30 oktober heb ik de laptop nodig vanwege een reis (waarvoor ik hem ook heb aangeschaft), maar die gaat niet meer voor deze datum geleverd worden.
Hallo,
Zeer vervelend dat je pakketje nog steeds niet is aangekomen. Ik ga dit voorleggen en ga kijken of ik een full refund voor je kan regelen. Mocht ik bericht terug krijgen dan laat ik het je direct weten.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 26-10-2017 11:55:06 ]
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:10:06 #36
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_174668391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan betekenen.

Dank! Een aantal al in de zomer, zijn via Azeraijain Air Mail verstuurd, maar de laatste 2
via Swiss Unregistered. Dat zou toch goed moeten gaan ...
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_174668659
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:48 schreef Gearbest het volgende:

Je refunds worden geregeld O-)

Dank je wel!
pi_174668801
B:)B
pi_174669143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Zeer vervelend dat je pakketje nog steeds niet is aangekomen. Ik ga dit voorleggen en ga kijken of ik een full refund voor je kan regelen. Mocht ik bericht terug krijgen dan laat ik het je direct weten.
Super! Bedankt!
pi_174669797
Beste Gb
Ik heb de video in u inbox geplaatst conform het probleem met de keyboard ;-0
Ik heb het geprobeerd zo duidelijk mogelijk te laten zien , en het probleem is duidelijk te zien.
m.v.g Daniel
pi_174670343
Bedankt voor je snelle actie, ik heb helaas nog niks vernomen.

[..]

Je zou bericht moeten hebben gekregen over je refund en resend. Kan je dit bevestigen?
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen. Dat weet ik echter ook niet. Ik kan het wel even navragen, maar als ik jou was zou ik met een paar euro meer voor een nieuwere versie gaan.

[..]

Je zou bericht moeten hebben gekregen over je refund en resend. Kan je dit bevestigen?
pi_174670801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb bericht gekregen dat dit niet mogelijk is en je order al opnieuw verstuurd is. Deze zou dus al onderweg moeten zijn met DPD UK. Heb je hier geen bericht van ontvangen?

[..]

goed nieuws :) Het laatste bericht dat ik kreeg is dat ze hem weer gingen versturen als hij weer op voorraad zou zijn. Dit zou met DHL gebeuren. Maar goed nieuws als hij onderweg is.
pi_174670942
Heb je de coupon code gekregen voor de powerbank? :D
pi_174671055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:22 schreef weertenaar het volgende:

[..]

goed nieuws :) Het laatste bericht dat ik kreeg is dat ze hem weer gingen versturen als hij weer op voorraad zou zijn. Dit zou met DHL gebeuren. Maar goed nieuws als hij onderweg is.
hmm tegen mij zeggen ze dat die pas 02/11 verstuurd kan worden wegens geen voorraad...
Heb weer pech dus :'(
pi_174671813
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:27 schreef Daniel_Smit het volgende:
Beste Gb
Ik heb de video in u inbox geplaatst conform het probleem met de keyboard ;-0
Ik heb het geprobeerd zo duidelijk mogelijk te laten zien , en het probleem is duidelijk te zien.
m.v.g Daniel
Bedankt voor het doorsturen. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon en dit vervolgens voor jouw proberen te regelen. Ik houd je op de hoogte.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:53 schreef Robb112 het volgende:
Bedankt voor je snelle actie, ik heb helaas nog niks vernomen.

[..]
Dat is vreemd, aangezien je hier al.een bericht van zou moeten hebben ontvangen. Heb je in je spam folder gekeken en op je Gearbest account? Anders ga ik even doorgeven dat ze jouw opnieuw op de hoogte stellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:22 schreef weertenaar het volgende:

[..]

goed nieuws :) Het laatste bericht dat ik kreeg is dat ze hem weer gingen versturen als hij weer op voorraad zou zijn. Dit zou met DHL gebeuren. Maar goed nieuws als hij onderweg is.
Hopelijk zul je jouw pakketje spoedig ontvangen. Mocht je na verloop van tijd geen updates krijgen van jouw pakketje dan contacteer mij even via een pm. Heb wel even geduld, want de tracking wordt vaker later actief.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:31 schreef Ismail94 het volgende:
Heb je de coupon code gekregen voor de powerbank? :D
Je kunt de powerbank nu bestellen met deze coupon: NS102601. Je zou dan uit moeten komen op een prijs van 12.56

[ Bericht 23% gewijzigd door Gearbest op 26-10-2017 16:22:40 ]
pi_174672111
Beste GB,

Een flinke tijd geleden heb ik een laptop besteld:

- Orderdatum: Sep 14, 2017
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3
- Ticketnummer: AT17102619469
- Ordernummer: WW1709140444323210
- Tracking nummer: 5358740269
- Verzendmethode: DPDUK1

Ik heb echter nog niets ontvangen.
Vandaag kreeg ik een email met ticketnummer: AT17102619469
Ik begrijp niet waarom ze aangeven dat de laptop niet beschikbaar is, op de site staat dat er 60 in stock zijn.
Verder wil ik graag weten wat de verwachte levertijd is als ik besluit te wachten
pi_174672472
Echt h....
Na 6 weken wachten het volgende....

quote:
Thank you for placing an order with Gearbest.

We sincerely apologize that you have yet to receive your original package due to an unforeseen shipping issue.

We were arranging to reship your package to you, however unfortunately, the product your ordered is now unavailable.



It is never our intention to disappoint our valued customers and we wish to offer you an exceptional gesture of good will by way of apology.



Please see our solutions below:

1. Wait For The Item

Continue to wait for the item. We will work to ship the package to you as soon as possible.



By way of apology we will refund you 5% of the order value for every week that your package is delayed over the stated estimated delivery time. This refund will be processed to your online Wallet upon receipt of your item.



2. Full Refund To Your Original Account

We will therefore refund your order in full to your original payment account and additionally offer you a 10% refund of the order value to your online Wallet.



For PayPal refunds, kindly allow up to 48 hours.

For credit card refunds, please allow between 7-14 business days.

If you would like to choose online Wallet refund kindly let us know, we can process this transaction within 24 hours.



Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for this issue and appreciate your kind understanding.
Man, man, man, wat een bedrijf.
Op gearbest.com staat gewoon dat er nog 59 in China en 232 in HK liggen.... rara politiepet

[ Bericht 2% gewijzigd door Smultie2 op 26-10-2017 15:59:27 ]
pi_174672725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:49 schreef Smultie2 het volgende:
Echt h....
Na 6 weken wachten het volgende....

[..]

Man, man, man, wat een bedrijf
Ik heb dus precies dezelfde mail gehad. Ze promoten met mooie acties maar hebben gewoon niks op voorraad. Dus na 6 weken wachten heb je niks en kun je achter je geld aan....
pi_174672755
En dan zijn wij nog de 'gezegenden' dat we hier op Fok! nog ets van communicatie krijgen....
pi_174673001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:53 schreef Haaibaai20 het volgende:

[..]

Super! Bedankt!
Inmiddels al bericht van GB dat het bedrag op de GB Wallet wordt gerefund en dat het later ook naar mijn PayPal overgemaakt kan gaan worden. Bedankt!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')