abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174998093
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Yep. Zie bovenstaand. :) Thanks!
Perfect. Inderdaad verzonden via Azerbaijan Air Mail. Ik ga de resend regelen en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen. Je zal dan je adres moeten bevestigen als extra controle, waarna je resend wordt verstuurd.
pi_175001264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:43 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We hebben navraag gedaan en je pakketje is nog gewoon onderweg. Deze zal spoedig bij DPD UK aangemeld worden, zodat die zijn weg kan vervolgen naar jou adres. Nog even geduld alstublieft O-).
Wederom mijn dank.
Ik hou het in de gaten. Anders ben ik zo weer bij je terug :Y
  zaterdag 11 november 2017 @ 16:53:42 #278
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_175001559
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 13:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Perfect. Inderdaad verzonden via Azerbaijan Air Mail. Ik ga de resend regelen en je zal hier spoedig een bericht over ontvangen. Je zal dan je adres moeten bevestigen als extra controle, waarna je resend wordt verstuurd.
Super, thanks for the support. 😀👍
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_175003608
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum:Sep 21, 2017 18:39:48 PM
- Product:Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar):1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode:EUTHXYH
- Probleem: Pakket nog niet binnen en nu een mooie deal vanuit een EU warehouse wat misschien beter lukt.
- Voorkeur: Misschien een refund of misschien anders regelen.

Hallo Gearbest,
Beetje dezelfde punt als "snoepkont" hierboven. Er is nu een aanbieding actief (nog 8 dagen) op de Creality vanuit een EU warehouse voor 308,45 euro.
Ik wil best de lopende verzending een kans geven om nog binnen te komen. Er is een afspraak om nu nog een week te wachten. Maar als dat niet lukt dan is verzending vanuit een EU warehouse, wat nu mogelijk schijnt te zijn, een beter en veel goedkoper plan.
Mijn voorstel is nog een week te wachten en dan een resend vanuit een EU- warehouse te doen. Anders kan ik weer 6 weken wachten. Wat dan ook kan is een refund en dat ik het ding nog bestel via dit EU warehouse.
Gearbest, may I have your votes please?

Nou inmiddels nog maar een bestelt uit het EU warehouse. W1711111325347220. Ik ben het wachten beu.

[ Bericht 2% gewijzigd door vandormalen op 11-11-2017 20:34:49 ]
pi_175008599
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2017 16:39 schreef NetgearRotterdam het volgende:

[..]

Wederom mijn dank.
Ik hou het in de gaten. Anders ben ik zo weer bij je terug :Y
Is goed. Dan hoor ik het wel als het niet in orde is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:24 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum:Sep 21, 2017 18:39:48 PM
- Product:Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar):1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode:EUTHXYH
- Probleem: Pakket nog niet binnen en nu een mooie deal vanuit een EU warehouse wat misschien beter lukt.
- Voorkeur: Misschien een refund of misschien anders regelen.

Hallo Gearbest,
Beetje dezelfde punt als "snoepkont" hierboven. Er is nu een aanbieding actief (nog 8 dagen) op de Creality vanuit een EU warehouse voor 308,45 euro.
Ik wil best de lopende verzending een kans geven om nog binnen te komen. Er is een afspraak om nu nog een week te wachten. Maar als dat niet lukt dan is verzending vanuit een EU warehouse, wat nu mogelijk schijnt te zijn, een beter en veel goedkoper plan.
Mijn voorstel is nog een week te wachten en dan een resend vanuit een EU- warehouse te doen. Anders kan ik weer 6 weken wachten. Wat dan ook kan is een refund en dat ik het ding nog bestel via dit EU warehouse.
Gearbest, may I have your votes please?

Nou inmiddels nog maar een bestelt uit het EU warehouse. W1711111325347220. Ik ben het wachten beu.
Mocht er geen update van je order komen. Dan zou ik kiezen voor de refund en dan opnieuw bestellen in een EU warenhuis. Dat lijkt mij een stuk makkelijker dan al het regelen om weer een bedrag terug te krijgen + andere order plaatsen. Om jezelf een hoop moeite te besparen zou ik zelf dan kiezen voor een refund en een nieuwe bestelling plaatsen.
pi_175008808
- Orderdatum: Aug 30, 2017
- Product: Xiaomi yeelight USB Powered Small Night
- Ordernummer: WWP1708300143539350
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: AEL1112588182NL
- Probleem: Azerbaijan
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een refund.
pi_175009088
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:14 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Aug 30, 2017
- Product: Xiaomi yeelight USB Powered Small Night
- Ordernummer: WWP1708300143539350
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: AEL1112588182NL
- Probleem: Azerbaijan
- Voorkeur: Resend of Refund? Doe maar een refund.
Er zijn inderdaad problemen geweest met deze verzenmethode en ik zal dan ook de refund voor je gaan regelen. Je zult hier spoedig een bericht over ontvangen.
pi_175009329
Ik heb op 15 september een Laser engraver besteld.

al een paar keer op 'Dispatch faster' geklikt maar dat ding staat nog altijd op processing.

Zou dus nog nieteens verstuurd zijn na 2 maand?

Sep 15, 2017 12:39:13 PM
Order number: W1709151239134162
Shipping method: EU Expres

Liefst gewoon een Resend (naja, uberhaupt versturen...)
pi_175009852
Beste gearbest

Kun jij mij helpen ik zou graag mijn order annuleren van de vernee mix 2 4gb omdat ik de 6gb wil bestellen bij Gearbest ik zou mijn geld terug willen op de Gb wallet kun jij daar voor zorgen had een ticket aangemaakt maar hun antwoord is niet duidelijk het gaat over order W1711091458229866
  zondag 12 november 2017 @ 11:37:14 #285
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_175014752
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (flash sale). En nu is er een nieuwe flash sale.. waarbij hij nog eens 1/3e goedkoper is :') (was 16, ik had hem voor 12 en nu is hij 8)

Terwijl mijn order pas ergens eind volgende week verzonden gaat worden dus verschil had het niet gemaakt. :')
Is daar nog wat mee te doen?

Orderno: W1711111700044607
en dan gaat het om de Ganzo F7611
pi_175015829
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 22:46 schreef DJSmiley het volgende:
Ik heb op 15 september een Laser engraver besteld.

al een paar keer op 'Dispatch faster' geklikt maar dat ding staat nog altijd op processing.

Zou dus nog nieteens verstuurd zijn na 2 maand?

Sep 15, 2017 12:39:13 PM
Order number: W1709151239134162
Shipping method: EU Expres

Liefst gewoon een Resend (naja, uberhaupt versturen...)
Ik ga het voor je navragen en zal je laten weten als ik meer informatie hierover terug krijg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:18 schreef fransennatasja het volgende:
Beste gearbest

Kun jij mij helpen ik zou graag mijn order annuleren van de vernee mix 2 4gb omdat ik de 6gb wil bestellen bij Gearbest ik zou mijn geld terug willen op de Gb wallet kun jij daar voor zorgen had een ticket aangemaakt maar hun antwoord is niet duidelijk het gaat over order W1711091458229866
Ik ga kijken of dit nog mogelijk is. Dit gaat alleen als je order nog niet verzonden is. Ik kan niks hierover beloven in ieder geval.

quote:
99s.gif Op zondag 12 november 2017 11:37 schreef CrashO het volgende:
Ik heb gisteravond een bestelling gedaan (flash sale). En nu is er een nieuwe flash sale.. waarbij hij nog eens 1/3e goedkoper is :') (was 16, ik had hem voor 12 en nu is hij 8)

Terwijl mijn order pas ergens eind volgende week verzonden gaat worden dus verschil had het niet gemaakt. :')
Is daar nog wat mee te doen?

Orderno: W1711111700044607
en dan gaat het om de Ganzo F7611
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaal gezien doen we dit niet eigenlijk dus hierover kan ik op dit moment ook geen uitspraken doen. Ik laat je weten als ik hier meer over weet.
  zondag 12 november 2017 @ 12:33:47 #287
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_175015898
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 12:30 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaal gezien doen we dit niet eigenlijk dus hierover kan ik op dit moment ook geen uitspraken doen. Ik laat je weten als ik hier meer over weet.
Annuleren (wat gezien de berichten hierboven normaal wel mogelijk is) mag natuurlijk ook. Ding zou toch pas over een week verzonden worden :z Zelfde effect, meer rompslomp
pi_175016205
quote:
99s.gif Op zondag 12 november 2017 12:33 schreef CrashO het volgende:

[..]

Annuleren (wat gezien de berichten hierboven normaal wel mogelijk is) mag natuurlijk ook. Ding zou toch pas over een week verzonden worden :z Zelfde effect, meer rompslomp
Klopt, ik ga kijken wat er mogelijk is O-)
pi_175020138
[/quote]
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:43 schreef Gearbest het volgende:
Helaas heb je er een PayPal case van gemaakt. Hierdoor zijn mijn handen gebonden en kan ik niks voor je regelen. De resend is hierdoor namelijk afgekeurd (je kan anders resend krijgen + een refund). Als je je case annuleert kan ik direct een resend voor je regelen die verzonden zal worden via PostNL. Graag hoor ik van je wat je keuze hierbij is.
Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
2zzibef.jpg
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt

[ Bericht 4% gewijzigd door Masoo op 12-11-2017 15:27:41 ]
pi_175022770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zal dit bericht ook vast ontvangen hebben, maar er is op 3 november een resend voor je geregeld. Dat is goed nieuws dus.

[..]

Dit is schijnbaar een probleem dus we willen de hele kosten vergoeden als je mij de invoice van de douanekosten kan sturen via PM. Dit is wel een mooie oplossing dat ik dit zo door krijg.

[..]

Je resends en refunds zijn verwerkt. De refund zal 2-3 dagen kosten voordat deze verwerkt zijn. Je zou hier al een bericht over moeten hebben ontvangen.

[..]

We hebben de factuur nodig van de douanekosten. Deze krijg je pas als je deze hebt betaald. We zullen deze dan volledig terug betalen. Je kan deze in een PM naar mij sturen.
Een tip: Wijzig de afbeelding van vorig bericht, want staat toch wel gevoelig informatie in.

[..]

Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.

[..]

Er staat dus een verkeerd bedrag op de invoice? Ik hoor dat meer mensen dit probleem hebben dus ik denk dat er een bug of iets dergelijks is. Ik ga het in ieder geval doorgeven. Bedankt voor het melden.
Je order is dan verzonden uit een EU warenhuis. Hierdoor heb je niet te maken met douanekosten. Je zal de factuur hiervoor dus niet nodig hebben.

[..]

Normaal gezien zou deze er automatisch moeten staan. We maken de factuur niet zelf. Dit wordt automatisch gedaan. Dat is wel heel raar eigenlijk. Ik ga het doorgeven, want schijnbaar zijn er meer problemen met de invoice.

[..]

IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.
[/quote]

Ik stuur je de invoice via pm zo snel als kan. Fok wil eerst dat ik 10 reacties plaats voor dat ik een PM kan sturen en het duurt even voordat ze de teller bijwerken.
Maar super dat het hele bedrag vergoed wordt en bedankt voor de energie die jij er in stopt!
pi_175028219
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 15:20 schreef Masoo het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
[ afbeelding ]
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt
Oke dan ga ik de resend voor je regelen

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:02 schreef ilanix het volgende:

Ik stuur je de invoice via pm zo snel als kan. Fok wil eerst dat ik 10 reacties plaats voor dat ik een PM kan sturen en het duurt even voordat ze de teller bijwerken.
Maar super dat het hele bedrag vergoed wordt en bedankt voor de energie die jij er in stopt!
Is goed dan zie ik de Invoice wel tegemoet komen.
pi_175032333
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 20:09 schreef Gearbest het volgende:
quote:
0s.gif
Op zondag 12 november 2017 15:20 schreef Masoo het volgende:

[..]

Bedankt voor je snelle reactie, de paypal case is op 3 november al gesloten.
[ afbeelding ]
Kan je nu een resend regelen? Alvast bedankt

Oke dan ga ik de resend voor je regelen
Bedankt! Moet ik verder nog iets doen?
pi_175032468
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:22 schreef Masoo het volgende:

[..]

Bedankt! Moet ik verder nog iets doen?
Je zal hier spoedig een bericht van krijgen. Daar zul je op moeten reageren om je adres te bevestigen.
pi_175038092
Beste GearBest,

Ik heb op 8 augustus 2017 een SooCare X3 tandenborstel bij jullie besteld en deze na +- 1.5 week geleverd gekregen. Deze heb ik twee weken kunnen gebruiken voordat de accu leeg was. Op het moment dat ik deze wilde opladen kwam ik tot de ontdekking dat de oplader defect is. Ik heb hier vervolgens contact met jullie over opgenomen, zie ticket: T17090778880

Er is door jullie aangegeven dat er een nieuwe oplader wordt opgestuurd, inmiddels zijn we 2 maanden verder maar heb ik nog steeds geen nieuwe oplader. Een vraag stellend hierover (WT17102005983) Kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren.

Ik zit inmiddels een dikke 2 maand zonder tandenborstel welke ik kan gebruiken, antwoord van jullie wanneer ik mijn oplader kan verwachten is onduidelijk en wordt er maar weer gesproken over een gedeeltelijke refund. Ik heb echter niets aan een gedeeltelijke refund want dan heb ik alsnog een tandenborstel waar ik niets mee kan.

Gearbest; Waar blijft mijn oplader zodat ik mijn tandenborstel weer kan gebruiken?
pi_175038275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Ik heb inmiddels de belofte dat GB een volledige refund geeft. Erg netjes en vooral snel.
pi_175039428
Beste GearBest,

Ik heb 2 vragen over mijn order:
- Orderdatum: 9 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM (+ case & screen protector)
- Ordernummer: W1711090559488009
- Verzendmethode: DPDUK1

1. Is het mogelijk een factuur te krijgen op bedrijfsnaam? Die heb ik namelijk niet kunnen opvoeren bij het aanmaken van mijn Gearbest account.
2. Wanneer is de verwachte verzenddatum?

Bij voorbaat dank!
pi_175040052
- Orderdatum: 13 november 2017
- Product: Istick Pico
- Ordernummer: W1711130412388541
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: untracked
- Probleem: verschillend adres Gearbest en PayPal, welk adres houden jullie aan?
- Voorkeur: n.v.t.


Beste Gearbest,

Zojuist een artikel gekocht via jullie site. Bij het betalen heb ik per ongeluk betaald binnen PayPal met het adres van mijn ouders. Bij Gearbest heb ik mijn huidige adres ingevoerd.

Naar welk adres verzenden jullie het pakket nu? Ik neem aan naar het PayPal adres?


— inmiddels heb ik via Support Center een ticket aangemaakt met adreswijziging. Kun je zien of dat is doorgezet? —

Bedankt!

[ Bericht 6% gewijzigd door kapitaal92 op 13-11-2017 12:16:40 ]
pi_175042278
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:47 schreef RobbieT het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb op 8 augustus 2017 een SooCare X3 tandenborstel bij jullie besteld en deze na +- 1.5 week geleverd gekregen. Deze heb ik twee weken kunnen gebruiken voordat de accu leeg was. Op het moment dat ik deze wilde opladen kwam ik tot de ontdekking dat de oplader defect is. Ik heb hier vervolgens contact met jullie over opgenomen, zie ticket: T17090778880

Er is door jullie aangegeven dat er een nieuwe oplader wordt opgestuurd, inmiddels zijn we 2 maanden verder maar heb ik nog steeds geen nieuwe oplader. Een vraag stellend hierover (WT17102005983) Kreeg ik te horen dat het nog wel even kon duren.

Ik zit inmiddels een dikke 2 maand zonder tandenborstel welke ik kan gebruiken, antwoord van jullie wanneer ik mijn oplader kan verwachten is onduidelijk en wordt er maar weer gesproken over een gedeeltelijke refund. Ik heb echter niets aan een gedeeltelijke refund want dan heb ik alsnog een tandenborstel waar ik niets mee kan.

Gearbest; Waar blijft mijn oplader zodat ik mijn tandenborstel weer kan gebruiken?
Een defect product binnen 2 weken is natuurlijk niet goed. Dat er vervolgens geen actie is ondernomen, maar wel is verteld is tevens niet goed. Onze excuses daarvoor. Zou jij aub onderstaand formulier in willen vullen. Hiermee kan ik sneller te werk gaan en kan ik hopelijk eerder iets voor je betekenen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 10:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels de belofte dat GB een volledige refund geeft. Erg netjes en vooral snel.
Fijn om te horen dat het geregeld is!

quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 11:12 schreef mbfaay het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb 2 vragen over mijn order:
- Orderdatum: 9 november 2017
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM (+ case & screen protector)
- Ordernummer: W1711090559488009
- Verzendmethode: DPDUK1

1. Is het mogelijk een factuur te krijgen op bedrijfsnaam? Die heb ik namelijk niet kunnen opvoeren bij het aanmaken van mijn Gearbest account.
2. Wanneer is de verwachte verzenddatum?

Bij voorbaat dank!
Ik ga navragen of het mogelijk is jouw factuur op bedrijfsnaam te krijgen. Echter, ik ben bang dat dit niet zal lukken, maar zodra ik hier een antwoord op heb laat ik je het weten.
Om terug te komen op je tweede vraag: De verzenddatum zal binnen een paar dagen zijn na jouw order. Het wordt normaalgesproken binnen 2-3 dagen verwerkt en verzonden, maar aangezien jij het net voor het weekend hebt besteld ga ik er vanuit dat het morgen wel al verzonden is. Echter, jouw trackingcode zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten.

quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 11:38 schreef kapitaal92 het volgende:
- Orderdatum: 13 november 2017
- Product: Istick Pico
- Ordernummer: W1711130412388541
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: untracked
- Probleem: verschillend adres Gearbest en PayPal, welk adres houden jullie aan?
- Voorkeur: n.v.t.


Beste Gearbest,

Zojuist een artikel gekocht via jullie site. Bij het betalen heb ik per ongeluk betaald binnen PayPal met het adres van mijn ouders. Bij Gearbest heb ik mijn huidige adres ingevoerd.

Naar welk adres verzenden jullie het pakket nu? Ik neem aan naar het PayPal adres?


— inmiddels heb ik via Support Center een ticket aangemaakt met adreswijziging. Kun je zien of dat is doorgezet? —

Bedankt!
Ik ga dit voor de zekerheid voor je navragen, maar ik denk dat het naar je gearbest adres wordt verzonden, aangezien je met dat specifiek account je order plaatst. Zodra ik hier een antwoord op heb laat ik het je weten en ik zal tevens navragen of jouw adreswijziging is doorgevoerd. Zou je mij het juiste adres + ticketnummer waar dit is aangevraagd kunnen sturen voor een PM/DM?

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 13-11-2017 13:31:25 ]
pi_175042292
Orderdatum: 19 sept
- Product: Xiaomi Mi Capsule
- Ordernummer:W1709190145293860
- Tracking nummer (indien beschikbaar):LVS1376360001513517
- Verzendmethode:BEEXPHQ
- Probleem: tracking hangt sinds 29 september.2017-09-29 16:15:27Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 13-11-2017 13:28:13 ]
pi_175042421
- Orderdatum: Oct 24, 2017 10:39:22 AM
- Product: Creality3D CR - 10 3D Desktop DIY Printer
- Ordernummer: W1710241039225721
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984935073
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Tracking info geeft al vanaf de Oct 25 aan: 2017-10-25 14:10 Southall, Your parcel is on its way
- Voorkeur: Resend
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')