abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174958485
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De Tracking is pas sinds eergisteren actief en de linkt schijnt wel te werken want je hebt al 2 activiteiten waargenomen op de link. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit verschilt per postorderbedrijf en meestal zit er toch enige vertraging bij. Dit hebben wij dus helaas niet in de hand.

[..]

Ik heb bericht terug over je order. Er is gekozen voor de verzendmethode Europe Railway Priority Mail. Dit is een zeer langzame verzendmethode en duurt meestal rond de 30-40 werkdagen...
Als er over 10 dagen nog geen update is in de tracking zullen we overgaan tot een resend. Laat me dan direct weten als er geen update in de tracking is gekomen. Dan gaan we er direct een nieuwe sturen.

[..]

Het kan juist zijn dat door die kleine dingen ze vergeten zijn mee in te pakken. We gaan het opnieuw voor je versturen. Je ontvangt hier bericht van. Je zal hun waarchijnlijk nog een keer de foto moeten laten zien en je adres bevestigen. Dan komt het pakketje met de vergeten goederen jou kant op. Als je er op de een of andere reden niet uit komt. Laat het me dan weten. Ook als het wel gelukt is natuurlijk O-)
We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.

[..]

Ik heb het doorgegeven en je ontvangt spoedig een bericht. Je kan het beste dan direct aangeven dat je een refund wilt, omdat ze denk ik vanuit gaan van een resend. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.
Ik heb de punten ontvangen waarvoor dank, en volgens mij is het zo wel rond gekomen;-)
Kan ook gebeuren in de haast en heb ook een x dispatch sneller ingedrukt , en dat zal ik dan maar laten misschien kwam het wel daardoor ^O^
pi_174960315
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.
Ik heb de punten ontvangen waarvoor dank, en volgens mij is het zo wel rond gekomen;-)
Kan ook gebeuren in de haast en heb ook een x dispatch sneller ingedrukt , en dat zal ik dan maar laten misschien kwam het wel daardoor ^O^
Fijn om te horen en hopelijk wordt het snel verwerkt, zodat het meteen is opgelost
pi_174962229
Ah, voor support kan ik dus het beste hier terecht.

Ik heb afgelopen maandag een CR-10 3D printer besteld, 345 euro betaald, zag ik gisteren plots dat de prijs een heel stuk gezakt is. Met kortingscode scheelt het meer dan Ą50.
Valt hier nog wat aan te doen? Een korting achteraf o.i.d.? Pakket is al verzonden.

Order No.:W1711060837548543
pi_174963556
registreer om deze reclame te verbergen
Goedendag Gearbest,

ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.

Echter wat ik ook probeer en welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.

Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/

Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european countries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server en taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.

Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen om een refund the krijgen, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.
Ik wil uiteraard de cam op de kosten van Gearbest retoursturen.

Ticket WT17111000264

Alvast bedankt voor je hulp.

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 09-11-2017 19:34:12 ]
pi_174963976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef Snoepkont het volgende:
Ah, voor support kan ik dus het beste hier terecht.

Ik heb afgelopen maandag een CR-10 3D printer besteld, 345 euro betaald, zag ik gisteren plots dat de prijs een heel stuk gezakt is. Met kortingscode scheelt het meer dan Ą50.
Valt hier nog wat aan te doen? Een korting achteraf o.i.d.? Pakket is al verzonden.

Order No.:W1711060837548543
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Goedendag Gearbest,

ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.

Echter wat ik ook probeerden welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.

Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/

Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european cuntries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server 4n taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.d

Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen en een refund te vinden, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.

Ticket WT17111000264

Alvast bedankt voor je hulp.
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
pi_174964125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.
Het tracking nummer is in ieder geval 5985544402 en verzonden met DPD UK.
Hopelijk kan je deze spoedig in ontvangst nemen.

[..]

Excuses voor mijn aanhouden maar ik vertrouw de feedback die je kreeg niet. Ik hoop dat het klopt want het duurt al lang. Dat tracking nummer 5985544402 geeft al langer de melding "2017-10-28 13:30 Southall, Your parcel is on its way", zoals ook weken het geval met de eerste zendingen die maar niet aankwamen.Voor een tamelijk normaal mens als ik ben is die 2017-10-28 niet verenigbaar met wat ze jou meldde over een verzenddatum van 4 november; daar zit zo ongeveer een week tussen. Ik maak me temeer zorgen omdat eerder de boodschap van GB luidde dat beide laptops gelijktijdig waren verzonden. EÚn van de twee heb ik nu al een week binnen, en de ander blijft mogelijk wederom in het rariteitenkabinet van GB zweven. Ik en GB service zitten nu al zo'n 2 maanden lekker langs elkaar heen te praten, maar hoe zit het nu echt met die laptop?
pi_174966337
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.

[..]

Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Dank je wel. Ik heb net nog verder gezocht op Google. Het valt me op dat er nergensin de reviews over dit soort problemen wordt gesproken, maar er staan al heel wat fora vol met mensen die deze camera ook niet aan de praat krijgen.

Overigens werkt de Xiaomi vacuum wel gewoon goed dus ik neem aan dat de app niet het probleem is.

Inmiddels heb ik er 2 middagen aan besteed en ik hou het nu verder voor gezien. Ik heb ALLE Mi home updates vanaf 4.2.5 ge´nstalleerd en daarmee geprobeerd de camera werkend te krijgen. Zie hier https://www.apkmirror.com/uploads/?q=mihome
Ook heb ik de tip geprobeerd om de camera op wifi zonder beveiliging te installeren (gastnetwerk) en ook dat geeft 'time out' errors. Overigens ga ik de camera natuurlijk niet echt onbeveiligd laten werken.

Nog even resumerend de stappen die ik heb genomen (misschien handig voor mensen die ook problemen hebben):

1. Mi Home apk 4.2.5 tot en met 5.0.9 geprobeerd. Alleen op 4.3.11 kon ik de camera upgraden naar 5.5.1.200. Met alle overige versies kon ik niet eens contact maken met de camera.
2. Server Mainland China, taal engels
3. Lange reset geprobeerd.
4. Onbeveiligd wifi tijdens installeren geprobeerd
5. 'device remove' binnen de app en daarna opnieuw installeren geprobeerd
Met Mi home apk 4.3.11 lukt het om de camera te installeren en na het installeren staat de status op 'connected'. Helaas komt er geen beeld en krijg ik steeds 'connecting 1/3' met daarna 'connection time out' error. Zie een screenshot hier https://ibb.co/dtfqJG
6. Er is geen verschil als ik een sdcard in de camera stop.

De camera praat tijdens het installeren alleen Chinees, maar ik denk dat ik aan de hand van fora de camera op de juiste manier heb ge´nstalleerd. De status 'connected' bevestigd dit ook.

Voor de volledigheid wil ik vermelden dat mijn internet goed werkt. Met de speedtest van de provider haal ik de max. snelheid.

Op de fora wordt melding gemaakt dat een aantal mensen al een refund hebben ontvangen. Een aantal kreeg eerst een aanbod van 30% refund, maar nadat ze dit niet hebben geaccepteerd kregen ze toch 100% refund.
pi_174966977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:59 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Excuses voor mijn aanhouden maar ik vertrouw de feedback die je kreeg niet. Ik hoop dat het klopt want het duurt al lang. Dat tracking nummer 5985544402 geeft al langer de melding "2017-10-28 13:30 Southall, Your parcel is on its way", zoals ook weken het geval met de eerste zendingen die maar niet aankwamen.Voor een tamelijk normaal mens als ik ben is die 2017-10-28 niet verenigbaar met wat ze jou meldde over een verzenddatum van 4 november; daar zit zo ongeveer een week tussen. Ik maak me temeer zorgen omdat eerder de boodschap van GB luidde dat beide laptops gelijktijdig waren verzonden. EÚn van de twee heb ik nu al een week binnen, en de ander blijft mogelijk wederom in het rariteitenkabinet van GB zweven. Ik en GB service zitten nu al zo'n 2 maanden lekker langs elkaar heen te praten, maar hoe zit het nu echt met die laptop?
Geen probleem hoor. Ik ben er juist om te helpen. Het zou kunnen dat je zending op 28-10 is aangemeld bij DPD, maar deze pas 04-11 verscheept is. Wanneer deze ingepakt werd is deze direct aangemeld en kan altijd even duren voordat deze echt verscheept wordt. Daarom is er een vertraging in datums. Als het goed is moet deze nu gewoon aankomen. Ik wil het nog wel een keer voor je navragen, maar verwacht dat ik deze uitleg terug krijg.


quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 19:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dank je wel. Ik heb net nog verder gezocht op Google. Het valt me op dat er nergensin de reviews over dit soort problemen wordt gesproken, maar er staan al heel wat fora vol met mensen die deze camera ook niet aan de praat krijgen.

Overigens werkt de Xiaomi vacuum wel gewoon goed dus ik neem aan dat de app niet het probleem is.

Inmiddels heb ik er 2 middagen aan besteed en ik hou het nu verder voor gezien. Ik heb ALLE Mi home updates vanaf 4.2.5 ge´nstalleerd en daarmee geprobeerd de camera werkend te krijgen. Zie hier https://www.apkmirror.com/uploads/?q=mihome
Ook heb ik de tip geprobeerd om de camera op wifi zonder beveiliging te installeren (gastnetwerk) en ook dat geeft 'time out' errors. Overigens ga ik de camera natuurlijk niet echt onbeveiligd laten werken.

Nog even resumerend de stappen die ik heb genomen (misschien handig voor mensen die ook problemen hebben):

1. Mi Home apk 4.2.5 tot en met 5.0.9 geprobeerd. Alleen op 4.3.11 kon ik de camera upgraden naar 5.5.1.200. Met alle overige versies kon ik niet eens contact maken met de camera.
2. Server Mainland China, taal engels
3. Lange reset geprobeerd.
4. Onbeveiligd wifi tijdens installeren geprobeerd
5. 'device remove' binnen de app en daarna opnieuw installeren geprobeerd
Met Mi home apk 4.3.11 lukt het om de camera te installeren en na het installeren staat de status op 'connected'. Helaas komt er geen beeld en krijg ik steeds 'connecting 1/3' met daarna 'connection time out' error. Zie een screenshot hier https://ibb.co/dtfqJG
6. Er is geen verschil als ik een sdcard in de camera stop.

De camera praat tijdens het installeren alleen Chinees, maar ik denk dat ik aan de hand van fora de camera op de juiste manier heb ge´nstalleerd. De status 'connected' bevestigd dit ook.

Voor de volledigheid wil ik vermelden dat mijn internet goed werkt. Met de speedtest van de provider haal ik de max. snelheid.

Op de fora wordt melding gemaakt dat een aantal mensen al een refund hebben ontvangen. Een aantal kreeg eerst een aanbod van 30% refund, maar nadat ze dit niet hebben geaccepteerd kregen ze toch 100% refund.
Sow dat is aardig nog wat onderzoek en deze informatie zal zeker helpen. Zou je mij via PM of DM nog de links willen sturen van het forum waar de refunds staan. Dan zie ik het hoopvol tegenmoet eigenlijk.
pi_174967967
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Geen probleem hoor. Ik ben er juist om te helpen. Het zou kunnen dat je zending op 28-10 is aangemeld bij DPD, maar deze pas 04-11 verscheept is. Wanneer deze ingepakt werd is deze direct aangemeld en kan altijd even duren voordat deze echt verscheept wordt. Daarom is er een vertraging in datums. Als het goed is moet deze nu gewoon aankomen. Ik wil het nog wel een keer voor je navragen, maar verwacht dat ik deze uitleg terug krijg.

[..]

Sow dat is aardig nog wat onderzoek en deze informatie zal zeker helpen. Zou je mij via PM of DM nog de links willen sturen van het forum waar de refunds staan. Dan zie ik het hoopvol tegenmoet eigenlijk.
Hoi,

Ik zal de links waaruit ik alle tips heb geprobeerd even hier zetten, dan hebben anderen er misschien ook nog iets aan. Hierin heb ik ook over die refunds gelezen:
http://en.miui.com/thread-937261-1-1.html
https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41847/
https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/
http://en.miui.com/thread-937261-1-1.html
https://forum.banggood.com/forum-topic-430683.html
http://en.miui.com/thread-996030-1-1.html
http://en.miui.com/thread-923413-1-1.html
https://xiaomi.eu/communi(...)080p-hd.41855/page-2 (hier wordt de slechte vertaling besproken)
https://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_693217/ask.html (hier staat eerst dat het in Europa(ItaliŰ) werkt en verderop dat het alleen in non-european countries werkt)
http://en.miui.com/thread-949914-1-1.html
pi_174969669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.

[..]

Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
Dat zou fantastisch zijn, ook al is het in store credit of iets dergelijks.
pi_174970134
quote:
Dankjewel, dan ga ik dit doorgeven! Zodra ik een reactie heb hoor je van me.
pi_174975060
- Orderdatum: 3 september 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: W1709031007395454
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592406NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Ticket: WT17102308200
Ik ben nu bijna drie weken bezig met het krijgen van een resend in het support center maar tot op heden tevergeefs, daarom probeer ik het via deze weg. Alvast bedankt
pi_174975479
Beste Gearbest,
Sinds 20 oktober staat de status van de order nog steeds hetzelfde bij DPD: Southall - Your parcel is on its way. Gaat wel erg lang duren nu. Kun je nagaan of hier iets mis is gegaan met het pakket? Als dat zo is graag refund opstarten.

- Orderdatum: 6 oktober 2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984227048
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket:

Alvast mijn dank.
pi_174977790


[ Bericht 94% gewijzigd door Gearbest op 10-11-2017 12:01:31 ]
pi_174977874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar BelgiŰ.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.

- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
We gaan een volledige refund doen. Deze zal in 2-3 werkdagen verwerkt zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Goedendag Gearbest,

ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.

Echter wat ik ook probeer en welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.

Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/

Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european countries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server en taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.

Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen om een refund the krijgen, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.
Ik wil uiteraard de cam op de kosten van Gearbest retoursturen.

Ticket WT17111000264

Alvast bedankt voor je hulp.
Ik heb zojuist bericht terug hierover gekregen. Je zal eerst nog allemaal instructies krijgen..... Deze heb je natuurlijk allemaal al gedaan. Als dit niet lukt krijg je volledige refund. Het zal dus beetje een frustratie wekken in het begin, maar geen zorgen. Het zal dus goedkomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:18 schreef Masoo het volgende:
- Orderdatum: 3 september 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: W1709031007395454
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592406NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Ticket: WT17102308200
Ik ben nu bijna drie weken bezig met het krijgen van een resend in het support center maar tot op heden tevergeefs, daarom probeer ik het via deze weg. Alvast bedankt
Onze excuses dat je tevergeefs met enig succes iets hebt kunt regelen met de klantenservice.
Je order is verzonden met Azerbaijan Air Mail. Hier hebben we problemen mee gehad en bieden deze dan ook niet meer aan. Je zal hier spoedig een bericht van krijgen om je adres te bevestigen. Dan zal de resend snel verzonden zijn als alles goed gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:44 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Beste Gearbest,
Sinds 20 oktober staat de status van de order nog steeds hetzelfde bij DPD: Southall - Your parcel is on its way. Gaat wel erg lang duren nu. Kun je nagaan of hier iets mis is gegaan met het pakket? Als dat zo is graag refund opstarten.

- Orderdatum: 6 oktober 2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984227048
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket:

Alvast mijn dank.
Bij deze verzendmethode wordt meestal de trackingcode ge-update na 2/3 weken. Dit duurt in jouw geval wel behoorlijk lang nu, dus ik ga even voor je navragen wat de status van je pakketje is en mocht er iets aan de hand zijn dan ga ik het voor je proberen regelen.
Als ik bericht terugkrijg laat ik het direct weten.
pi_174979057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We gaan een volledige refund doen. Deze zal in 2-3 werkdagen verwerkt zijn.

[..]

Dank je wel voor de goede service die jij hier levert. Het is vervelend als een pakket niet aankomt, maar ik vind dat jij het super oplost!
pi_174979595
quote:
[..]

Bij deze verzendmethode wordt meestal de trackingcode ge-update na 2/3 weken. Dit duurt in jouw geval wel behoorlijk lang nu, dus ik ga even voor je navragen wat de status van je pakketje is en mocht er iets aan de hand zijn dan ga ik het voor je proberen regelen.
Als ik bericht terugkrijg laat ik het direct weten.
Dank alvast voor je snelle reactie!
pi_174980534
Middels de nazending vandaag dan toch ontvangen nadat de vorige in Azerbeidzjan is verdwenen.

Doet het goed, aanrader als je nog een goedkope mfi iphone kabel zoekt.

https://m.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_428735.html
pi_174981245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:11 schreef _steven_ het volgende:

[..]

Dank je wel voor de goede service die jij hier levert. Het is vervelend als een pakket niet aankomt, maar ik vind dat jij het super oplost!
Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor. Dank voor de lovende woorden :P Dat een pakket niet aankomt is altijd vervelend en daarom proberen wij dit zo snel mogelijk op te lossen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:36 schreef NetgearRotterdam het volgende:

[..]

Dank alvast voor je snelle reactie!
Geen probleem!
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Middels de nazending vandaag dan toch ontvangen nadat de vorige in Azerbeidzjan is verdwenen.

Doet het goed, aanrader als je nog een goedkope mfi iphone kabel zoekt.

https://m.gearbest.com/iphone-cables-adapters/pp_428735.html
Fijn om te horen dat de resend is aangekomen! Veel plezier met jouw pakketje.
pi_174983083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb zojuist bericht terug hierover gekregen. Je zal eerst nog allemaal instructies krijgen..... Deze heb je natuurlijk allemaal al gedaan. Als dit niet lukt krijg je volledige refund. Het zal dus beetje een frustratie wekken in het begin, maar geen zorgen. Het zal dus goedkomen.

[..]

Ik snap het. Ik zal de instructies uitvoeren en waar nodig screenshots maken.

Ik heb nog geen enkele reactie gekregen op mijn ticket. Als het jou lukt om ze te laten reageren, dan zal ik de instructies uitvoeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 11-11-2017 18:52:36 ]
pi_174987018
Hoi ik heb de resend van mijn order eindelijk ontvangen. :) Duurde even maar wel de moeite waard de mooie Mi Air 13.3.

Ik had nog wel twee vraagjes, er was sprake van een refund van 5% per week over de normale overkomstduur door de vertraging gaat dat automatisch op mijn wallet? En als de originele order alsnog aan komt wat doe ik dan. Bedankt.
pi_174996030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:08 schreef jodyb100 het volgende:
Hoi ik heb de resend van mijn order eindelijk ontvangen. :) Duurde even maar wel de moeite waard de mooie Mi Air 13.3.

Ik had nog wel twee vraagjes, er was sprake van een refund van 5% per week over de normale overkomstduur door de vertraging gaat dat automatisch op mijn wallet? En als de originele order alsnog aan komt wat doe ik dan. Bedankt.
Hallo,

Fijn om te horen dat je resend is aangekomen. Helaas moet ik je teleurstellen. Je bedoelt die 5% per week naar aanleiding van deze post.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:42 schreef Gearbest het volgende:
Onderstaand bericht heb ik zojuist ontvangen en het betreft de regeling met de 11.11 acties en Black Friday

Gearbest Announcement For 11.11

We Gearbest continuous optimization of logistics for 11.11 and Black Friday, because of the peak season, If there is any logistic dispute, here the reasonable compensation scheme as referrence. Hope you can rest assured shopping on Gearbest!

1. clearance problem
All the delays which caused by clearance by the customs will be compensated with 5% of the total order price for each week delay. All the orders that cannot be clearance by customs will be resend with special shipping line.

2. Change of logistics methode caused by System bug
1) Each week delay of the dead line of the ticket will be compensated with 5% of the total order price.
2) All customs duties will be fully reimbursed.
3) For the shipment which has been returned because of the lack of CE certification will be compensated with a full refund or free re-issued.

3. losing of a order
Contact our customer service in case a order is lost. Once we have confirmed that the order is lost, we will arrange a full refund or free re-issued.

4. Keep up to date on delays
Our customer service will send a email to inform you about the status of the sending when a order is delayed for more then one week.

Note:
All orders that are not shipped can be refunded unconditionally by contacting customer service directly.

Gearbest assumes the responsibility for any delay or loss which is caused by Gearbest!

Gearbest Netherlands ([email protected])
Or contact us your order here:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/131 or https://www.facebook.com/GearBestNetherlands
Je bedoelt nummer 2, maar hiermee wordt bedoelt dat je bv voor versnelde verzendmethode hebt gekozen, maar deze is verzonden met DPDUK. Daardoor zal de zending trager aankomen dan verwacht.
Helaas zit je bij nummer 3 en dit hebben we dan ook gedaan.
Voor je andere vraag. Deze mag je naar mij persoonlijk toesturen :P, maar je kan er ook voor kiezen om deze te houden. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.

[..]

Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.
We hebben alvast een compensatie aan je account toegevoegd. De refund (verschil) is onderweg naar je originele betalingsmethode en duurt 2-3 dagen dat deze verwerkt is. Best netjes vind ikzelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:18 schreef Masoo het volgende:
- Orderdatum: 3 september 2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: W1709031007395454
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592406NL
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
- Ticket: WT17102308200
Ik ben nu bijna drie weken bezig met het krijgen van een resend in het support center maar tot op heden tevergeefs, daarom probeer ik het via deze weg. Alvast bedankt
Helaas heb je er een PayPal case van gemaakt. Hierdoor zijn mijn handen gebonden en kan ik niks voor je regelen. De resend is hierdoor namelijk afgekeurd (je kan anders resend krijgen + een refund). Als je je case annuleert kan ik direct een resend voor je regelen die verzonden zal worden via PostNL. Graag hoor ik van je wat je keuze hierbij is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:44 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Beste Gearbest,
Sinds 20 oktober staat de status van de order nog steeds hetzelfde bij DPD: Southall - Your parcel is on its way. Gaat wel erg lang duren nu. Kun je nagaan of hier iets mis is gegaan met het pakket? Als dat zo is graag refund opstarten.

- Orderdatum: 6 oktober 2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5984227048
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
- Ticket:

Alvast mijn dank.
We hebben navraag gedaan en je pakketje is nog gewoon onderweg. Deze zal spoedig bij DPD UK aangemeld worden, zodat die zijn weg kan vervolgen naar jou adres. Nog even geduld alstublieft O-).
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:12:44 #273
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_174996529
Beste gearbest support,

Ik kom er zojuist achter dat ik een pakketje nooit ontvangen heb. Kleine bestelling, USB kabeltje.. Tis al even geleden, dus allicht is deze via ook middels de Azerbaijan post ellende verstuurd? Kunnen jullie kijken of jullie alsnog iets voor mij kunnen betekenen hierin? Order nummer is:
WWP1709030949589299
Ik hoor het graag. :)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_174997193
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:12 schreef neo2000 het volgende:
Beste gearbest support,

Ik kom er zojuist achter dat ik een pakketje nooit ontvangen heb. Kleine bestelling, USB kabeltje.. Tis al even geleden, dus allicht is deze via ook middels de Azerbaijan post ellende verstuurd? Kunnen jullie kijken of jullie alsnog iets voor mij kunnen betekenen hierin? Order nummer is:
WWP1709030949589299
Ik hoor het graag. :)
Hallo,
Dat wil ik zeker voor je uitzoeken. Zou je dan wel onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
  zaterdag 11 november 2017 @ 13:02:39 #275
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_174997482
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Dat wil ik zeker voor je uitzoeken. Zou je dan wel onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
Sep 03, 2017 09:49:58 AM
- Product:
Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer:
WWP1709030949589299
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112592533NL
- Verzendmethode:
CJAHAM
- Probleem:
Niet ontvangen. :(
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend. Altijd handig, een extra kabeltje.

Yep. Zie bovenstaand. :) Thanks!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')