abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174926210
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wow dan heb je echt geluk. Blijkbaar beginnen die order toch langzaam binnen te komen.

[..]

Ik ga navragen of ze dit willen doen. Dat is wel stom inderdaad dus ga kijken wat we hieraan kunnen doen.

[..]

Ik heb contact gehad met Gearbest omdat ik de verkeerde verzendmethode had gekozen. Via ticket aangegeven dat het via Priority Line verzonden moet worden. (hier heb ik toen ook nog contact met jou over gehad hier op het forum) Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Dat het was aangepast. Kun je dit voor mij uitzoeken?

Ik kan het pakket weigeren maar zit er met smart op te wachten. En was daarbij ook echt in de veronderstelling dat het via priority line was verzonden. Juist hiervoor gekozen om de kans op douane kosten te verkleinen...
Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
[/quote]

Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
pi_174926252
Het quoten gaat niet helemaal goed geloof ik...
pi_174926646
Hi! Goed nieuws, pakketje is onderweg.

(De one plus 5 van enkele weken terug)

Er zijn echter 19 euro aan inklaringskosten bijgekomen.
Als ik het goed begrijp vergoedt gearbest die toch? Omdat al die zendingen toen aangepast werden naar standard shipping.

Order:
W1710130959287895

Inklaringskosten:
https://imgur.com/a/Z2DBl
pi_174932065
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:19 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
quote:
Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
Dankje. Ik ga dit doorgeven en het voor je proberen te regelen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:42 schreef yanosch het volgende:
Hi! Goed nieuws, pakketje is onderweg.

(De one plus 5 van enkele weken terug)

Er zijn echter 19 euro aan inklaringskosten bijgekomen.
Als ik het goed begrijp vergoedt gearbest die toch? Omdat al die zendingen toen aangepast werden naar standard shipping.

Order:
W1710130959287895

Inklaringskosten:
https://imgur.com/a/Z2DBl
Ik ga het even voor je navragen en ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je mij aub tevens via pm de tax invoice kunnen doorsturen? Dit maakt het een stuk makkelijker.
pi_174932649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Dankje. Ik ga dit doorgeven en het voor je proberen te regelen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.

Alvast bedankt voor de moeite!
pi_174936313
Mijn bestelling is shipped maar de tracking info wordt niet geupdate: W1711061536001633

Als ik de invoice bekijk zie ik dat daar een bedrag van 20 op staat. Als hij uit de EU komt wat ik heb geselecteerd kan hier toch het normale bedrag op staan? Waar komt EU-3 vandaan?
pi_174936506
registreer om deze reclame te verbergen
Bij al mijn bestellingen staan bij Invoice : Do not need Invoice.
Worden ze pas gemaakt als iemand het vraagt?
pi_174936915
- Orderdatum: Oct 30, 2017 21:51:08
- Product:
- Ordernummer:W1710260821316247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259845189NL
- Verzendmethode:
- Probleem: Ik heb 2 producten niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend?
Beste gb ik heb vandaag de orders mogen ontvangen waarvan 2 producten er niet bij zaten namelijk de e-liquid flesjes en de ORICO Desktop Cable Organizer Silicone Cord Holder ?
Hoe is dat mogelijk ?
9u0s20.jpg
pi_174937870
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef fady34 het volgende:

[..]

Bedankt voor uw snelle reactie op mijn vraag.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend tegen DPD.

https://www.klacht.nl/dpd(...)er-tussen-dpd-depot/

Ik begrijp dat DPD het pakket kwijt heeft geraakt en niet u, maar uiteindelijk is de verzender altijd verantwoordelijk tot het pakket bezorgd is bij de bestemming (bij mij thuis). Ik hoop dat u mij niet verkeerd begrijpt, maar dat is wat de wet zegt. Vraag is hoe gaat Gearbest met de situatie om.

Hoor graag van u en bedankt voor alle moeite.
Je zal dit bericht ook vast ontvangen hebben, maar er is op 3 november een resend voor je geregeld. Dat is goed nieuws dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:17 schreef ilanix het volgende:

[..]

Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.
Ik krijg max 30 usd terug van Gearbest maar met een nieuwe invoice kan ik bij DHL de kosten gedeeltelijk terughalen.
Al met al tevreden met de oplossingen en jouw snelle bemiddeling. Dank je wel!
Dit is schijnbaar een probleem dus we willen de hele kosten vergoeden als je mij de invoice van de douanekosten kan sturen via PM. Dit is wel een mooie oplossing dat ik dit zo door krijg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:55 schreef yfensha het volgende:
Beste ik heb aantal producten niet gehad, zou je mij kunnen helpen voor een refund en anders resend? Ik ga wel aangeven wat ik resend en refund wil, alvast dank.

- Orderdatum:
31 juli 2017
- Product:
Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer:
WP1707310607167833
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112554519NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Original Xiaomi Mi 20000mAh Mobile Power Bank Quick Charging - WHITE
- Ordernummer:
WP1708050946317171
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112559246NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Refund

- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer:
WWP1708051320186930
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112557258NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend

Alvast dank
Je resends en refunds zijn verwerkt. De refund zal 2-3 dagen kosten voordat deze verwerkt zijn. Je zou hier al een bericht over moeten hebben ontvangen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:42 schreef yanosch het volgende:
Hi! Goed nieuws, pakketje is onderweg.

(De one plus 5 van enkele weken terug)

Er zijn echter 19 euro aan inklaringskosten bijgekomen.
Als ik het goed begrijp vergoedt gearbest die toch? Omdat al die zendingen toen aangepast werden naar standard shipping.

Order:
W1710130959287895

Inklaringskosten:
https://imgur.com/a/Z2DBl
We hebben de factuur nodig van de douanekosten. Deze krijg je pas als je deze hebt betaald. We zullen deze dan volledig terug betalen. Je kan deze in een PM naar mij sturen.
Een tip: Wijzig de afbeelding van vorig bericht, want staat toch wel gevoelig informatie in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:19 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
[/quote]

Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:58 schreef Btje1977 het volgende:
Mijn bestelling is shipped maar de tracking info wordt niet geupdate: W1711061536001633

Als ik de invoice bekijk zie ik dat daar een bedrag van 20 op staat. Als hij uit de EU komt wat ik heb geselecteerd kan hier toch het normale bedrag op staan? Waar komt EU-3 vandaan?
Er staat dus een verkeerd bedrag op de invoice? Ik hoor dat meer mensen dit probleem hebben dus ik denk dat er een bug of iets dergelijks is. Ik ga het in ieder geval doorgeven. Bedankt voor het melden.
Je order is dan verzonden uit een EU warenhuis. Hierdoor heb je niet te maken met douanekosten. Je zal de factuur hiervoor dus niet nodig hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:17 schreef SuliR het volgende:
Bij al mijn bestellingen staan bij Invoice : Do not need Invoice.
Worden ze pas gemaakt als iemand het vraagt?
Normaal gezien zou deze er automatisch moeten staan. We maken de factuur niet zelf. Dit wordt automatisch gedaan. Dat is wel heel raar eigenlijk. Ik ga het doorgeven, want schijnbaar zijn er meer problemen met de invoice.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:46 schreef Daniel_Smit het volgende:
- Orderdatum: Oct 30, 2017 21:51:08
- Product:
- Ordernummer:W1710260821316247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259845189NL
- Verzendmethode:
- Probleem: Ik heb 2 producten niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend?
Beste gb ik heb vandaag de orders mogen ontvangen waarvan 2 producten er niet bij zaten namelijk de e-liquid flesjes en de ORICO Desktop Cable Organizer Silicone Cord Holder ?
Hoe is dat mogelijk ?
[ afbeelding ]
IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.
pi_174938122
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:51 schreef Gearbest het volgende:

Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.

[/quote]

Ik begrijp het even niet. Wie heeft een bericht gestuurd? Gearbest?

Blijft nog het probleem dat het bedrag op de invoice niet klopt. Deze is een stuk lager. Deze toch overhandigen aan PostNL?
pi_174938330
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:08 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.


Ik begrijp het even niet. Wie heeft een bericht gestuurd? Gearbest?

Blijft nog het probleem dat het bedrag op de invoice niet klopt. Deze is een stuk lager. Deze toch overhandigen aan PostNL?
Ja Gearbest zal met je contact opnemen via ticket systeem en hier krijg je bericht over. Ook zullen ze gaan kijken wat ze aan de factuur zullen doen.
pi_174938379
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja Gearbest zal met je contact opnemen via ticket systeem en hier krijg je bericht over. Ook zullen ze gaan kijken wat ze aan de factuur zullen doen.
Okť, dan wacht ik dat eerst af, voordat ik online formulier van PostNL invul.
Bedankt voor je inzet! Waardeer het enorm.
pi_174939168
Gearbest

Bedankt mijn refund is in orde super werk geleverd echt top
pi_174941620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:23 schreef Greetz77 het volgende:

[..]

Okť, dan wacht ik dat eerst af, voordat ik online formulier van PostNL invul.
Bedankt voor je inzet! Waardeer het enorm.
Dat is prima. Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:06 schreef siegie het volgende:
Gearbest

Bedankt mijn refund is in orde super werk geleverd echt top
Fijn om te horen dat het eindelijk is opgelost!
pi_174943624
IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.


Ik hoor het graag weer van jullie , vandaar dat ik er ook een foto bij heb gevoegd.
Verder valt er weinig op de foto te zetten van wat ik dus niet heb ontvangen........
Het gaat maar om 2 kleine dingetjes maar toch raar en vreemd vind ik het wel.
pi_174943792
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is prima. Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor.

[..]

Fijn om te horen dat het eindelijk is opgelost!
Ik wil bij deze dus ook mijn excuses aanbieden aan de man van Gearbest want zonder hem had dit niet in orde gekomen vrees ik
pi_174944469
- Orderdatum: Sep 21, 2017 19:09:46 PM
- Product: Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode: UPS standaard

Vraag over UPS standaard.

Ha Robert,
Vanmorgen een mail van Gearbest: Lijkt alsof een nieuwe order is aangemaakt die vandaag verzonden is. Ordernummer W1709211839489966
Nu heb ik net die mail nog eens geopend en zag toen een clickbutton voor de status en toen kwam ik uit bij UPS. Heee, zou het zijn dat het pakje inmiddels bij UPS is? Of is er toch iets raars aan de hand?
Als het nu bij UPS in handen is, is het dan nog in Polen of al in Nederland? En UPS Standaard, kan ik het dan als het goed is binnen een week verwachten?
Hoop dat jij er iets over kunt zeggen.
pi_174944979
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum: Sep 21, 2017 19:09:46 PM
- Product: Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode: UPS standaard

Vraag over UPS standaard.

Ha Robert,
Vanmorgen een mail van Gearbest: Lijkt alsof een nieuwe order is aangemaakt die vandaag verzonden is. Ordernummer W1709211839489966
Nu heb ik net die mail nog eens geopend en zag toen een clickbutton voor de status en toen kwam ik uit bij UPS. Heee, zou het zijn dat het pakje inmiddels bij UPS is? Of is er toch iets raars aan de hand?
Als het nu bij UPS in handen is, is het dan nog in Polen of al in Nederland? En UPS Standaard, kan ik het dan als het goed is binnen een week verwachten?
Hoop dat jij er iets over kunt zeggen.
Hallo,
Robert is moderator van het China subforum en is dan ook een ander persoon dan ik ben. Helaas zal Robert je dan ook niet helpen, maar ik wel.
Ik ga voor je navragen wat de precieze status van je order is. Als ik informatie terug heb laat ik het direct aan je weten.
pi_174947643
Hoi Gearbest,

Wil je eens kijken naar ticket WT17110806100?
Begrijp ik nou dat het artikel wat op voorraad was toen ik het bestelde, niet op voorraad is?
pi_174952103
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar BelgiŽ.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.

- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
pi_174953231
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 20:03 schreef yanniepannie het volgende:
Hoi Gearbest,

Wil je eens kijken naar ticket WT17110806100?
Begrijp ik nou dat het artikel wat op voorraad was toen ik het bestelde, niet op voorraad is?
Hallo,
Ik kan helaas niet het ticket inzien. Daarom zal ik aan mijn contactpersoon vragen wat precies de reden is geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar BelgiŽ.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.

- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
De reden "Departure to country of destination" komt overeen met de tekst "onderweg naar BelgiŽ. Je order is wel lang onderweg en ik zal dan ook gaan navragen waarom dit precies zo lang duurt. Als ik meer informatie heb laat ik het direct weten.
pi_174954064
Ik blijf bij mijn bestelling: W1711061536001633 geen tracking info zien. Zou je hier aub naar kunnen kijken?

Ok als ik de tracking code direct bij hermes de transporteur invoer krijg ik het volgende:

08/11/2017 15:35 At the national sorting hub
07/11/2017 02:22 Order placed

De link die jullie gebruiken werkt dus niet.
pi_174956213
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 07:49 schreef Btje1977 het volgende:
Ik blijf bij mijn bestelling: W1711061536001633 geen tracking info zien. Zou je hier aub naar kunnen kijken?

Ok als ik de tracking code direct bij hermes de transporteur invoer krijg ik het volgende:

08/11/2017 15:35 At the national sorting hub
07/11/2017 02:22 Order placed

De link die jullie gebruiken werkt dus niet.
De Tracking is pas sinds eergisteren actief en de linkt schijnt wel te werken want je hebt al 2 activiteiten waargenomen op de link. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit verschilt per postorderbedrijf en meestal zit er toch enige vertraging bij. Dit hebben wij dus helaas niet in de hand.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum: Sep 21, 2017 19:09:46 PM
- Product: Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode: UPS standaard

Vraag over UPS standaard.

Ha Robert,
Vanmorgen een mail van Gearbest: Lijkt alsof een nieuwe order is aangemaakt die vandaag verzonden is. Ordernummer W1709211839489966
Nu heb ik net die mail nog eens geopend en zag toen een clickbutton voor de status en toen kwam ik uit bij UPS. Heee, zou het zijn dat het pakje inmiddels bij UPS is? Of is er toch iets raars aan de hand?
Als het nu bij UPS in handen is, is het dan nog in Polen of al in Nederland? En UPS Standaard, kan ik het dan als het goed is binnen een week verwachten?
Hoop dat jij er iets over kunt zeggen.
Ik heb bericht terug over je order. Er is gekozen voor de verzendmethode Europe Railway Priority Mail. Dit is een zeer langzame verzendmethode en duurt meestal rond de 30-40 werkdagen...
Als er over 10 dagen nog geen update is in de tracking zullen we overgaan tot een resend. Laat me dan direct weten als er geen update in de tracking is gekomen. Dan gaan we er direct een nieuwe sturen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:16 schreef Daniel_Smit het volgende:
IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.


Ik hoor het graag weer van jullie , vandaar dat ik er ook een foto bij heb gevoegd.
Verder valt er weinig op de foto te zetten van wat ik dus niet heb ontvangen........
Het gaat maar om 2 kleine dingetjes maar toch raar en vreemd vind ik het wel.
Het kan juist zijn dat door die kleine dingen ze vergeten zijn mee in te pakken. We gaan het opnieuw voor je versturen. Je ontvangt hier bericht van. Je zal hun waarchijnlijk nog een keer de foto moeten laten zien en je adres bevestigen. Dan komt het pakketje met de vergeten goederen jou kant op. Als je er op de een of andere reden niet uit komt. Laat het me dan weten. Ook als het wel gelukt is natuurlijk O-)
We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,

Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar BelgiŽ.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.

- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik heb het doorgegeven en je ontvangt spoedig een bericht. Je kan het beste dan direct aangeven dat je een refund wilt, omdat ze denk ik vanuit gaan van een resend. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.

[ Bericht 65% gewijzigd door Gearbest op 09-11-2017 11:05:37 ]
pi_174956551
Nog niet binnen de prijs is alweer lager. https://www.gearbest.com/(...)p_441282.html?wid=88 Kun je hier wat mee dit is wel lullig

Over de link nee hij werkt niet ik moet het tracking nummer kopieren en dan op de site ingeven dan zie ik wel de twee items.
pi_174956710
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:18 schreef Btje1977 het volgende:
Nog niet binnen de prijs is alweer lager. https://www.gearbest.com/(...)p_441282.html?wid=88 Kun je hier wat mee dit is wel lullig

Over de link nee hij werkt niet ik moet het tracking nummer kopieren en dan op de site ingeven dan zie ik wel de twee items.
Ah nu is het duidelijk O-)
Dat is inderdaad wel vervelend en ga doorgeven dat ze de tracking linken moeten nakijken op bugs. Bedankt voor het melden.
Als je even het lijstje invult ga ik kijken of we een compensatie kunnen doen of iets dergelijks. Normaal gezien doen we dit niet, maar kunnen het altijd proberen. Scheelt het veel als ik het vragen mag (kan ook via PM of DM sturen)?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')