abonnement Unibet Coolblue
pi_174627737
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174627752
Wie hebben we afgelopen topic uitgezwaaid?
pi_174627820
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:01 schreef Camac het volgende:
Wie hebben we afgelopen topic uitgezwaaid?
Volgens mij niemand.

Bij ElenaGilbert is het helaas misgegaan -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174627873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Volgens mij niemand.

Bij ElenaGilbert is het helaas misgegaan -O-
Mweh. -O-

Kom dan maar snel op met de herfstbui hier.
pi_174628049
MLB wat een kutopmerking! :o en dat nadat je iemand juist in vertrouwen hebt genomen :(.

Hier het andere uiterste. Ik heb een tijdje terug een bevriend stel in vertrouwen genomen over dat het bij ons niet zo goed lukt. Zij hebben vorige maand een kindje gekregen. Hij reageerde zo goed! Begon erover dat er maar 1 zaadje goed genoeg hoeft te zijn (mijn vriend heeft waarschijnlijk verminderde zaadkwaliteit) en dat die glorieuze 3 minuten bij hun ook maar een gelukje was :D :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174628515
Hefstbui vind ik een goed idee! ^O^

Ik heb tegen de vriend iets gezegd in de trant van: "Die opmerking is zo kansloos als wat. Als het mijn man al niet lukt, dan jou al helemaal niet"

Wat een fijne reactie inderdaad Kirb!

Ik kreeg toentertijd een hele grappige reactie van mijn beste vriendin toen ik een miskraam had.
Ze zei: "Ah lieverd, troost je, mijn eerste pannenkoek mislukt ook altijd :* "

Dat was eigenlijk de enige reactie die ik écht kon waarderen. *;
pi_174629001
Oh MLB ik zou die opmerking denk ik ook wel kunnen waarderen (soort lach/huil reactie gok ik :P). Al kán ik me ook voorstellen dat ie verkeerd kan vallen. Moet je iemand goed voor kennen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174629328
Oh man MLB ik vind het knap dat je diegene niet een tik gegeven hebt
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174631453
Dus iemand zei dat je niet moet gaan zwemmen als je zwanger probeert te worden omdat dan de zaadjes wegspoelen. Dat is toch complete bullshit of niet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174631490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:36 schreef Missladybug het volgende:
Dan lopen we gelijk op Kirb. Ik had zondag mijn ei.
NOD is denk ik donderdag of vrijdag.
Ik duim ook voor jou! :*

En ik kreeg afgelopen zaterdagavond weer de dooddoener "Zal ik het anders even proberen" voor mijn kiezen van een vriend toen ik in vertrouwen vertelde over ons issue.

-O- -O- -O- -O-
Als iemand onaardig doet tegen een vriend(in), zeg ik altijd "en heb je hem geslagen?"
Dus, heb je hem geslagen?

ik ben echt totaal niet gewelddadig hoor O+

En de vergelijking met een mislukte pannenkoek :D
pi_174631499
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand zei dat je niet moet gaan zwemmen als je zwanger probeert te worden omdat dan de zaadjes wegspoelen. Dat is toch complete bullshit of niet?
Ik zou het niet doen in de twee uur daarna (of vijf, weet ik veel), maar de volgende dag ofzo zitten de zaadjes al lang en breed veilig achter de baarmoedermond!
pi_174631508
PMS geconstateerd -O-
pi_174631534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:56 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen in de twee uur daarna (of vijf, weet ik veel), maar de volgende dag ofzo zitten de zaadjes al lang en breed veilig achter de baarmoedermond!
Nee dat snap ik. Maar in mijn geval is dat dan alweer bijna een dag later.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174631619
Dan gewoon lekker gaan ^O^
pi_174631678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:04 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Dan gewoon lekker gaan ^O^
Doe ik ook. Blub Blub
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174632558
Correctie, ik heb vandaag een positieve(re) ovulatietest. Dag wachtbankje, tot over twee dagen :D :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:15:02 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_174634760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand zei dat je niet moet gaan zwemmen als je zwanger probeert te worden omdat dan de zaadjes wegspoelen. Dat is toch complete bullshit of niet?
over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
disclaimer
pi_174634875
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
Alleen als je volle vaart een steile glijbaan af gaat het water in en de boel niet goed dicht houdt :')
pi_174634908
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
pi_174634914
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
Het leek me al zo sterk _O- wat een hoop onzin kunnen mensen verkopen zeg. :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174634918
Oh balen Kloon :'(

Mlb, wat een stomme domme opmerking! Er zijn van die mensen...... :(

Ik vind het wel een interessante vraag., als je nou meteen na de sex, zonder plassen meteen gaat zwemmen... kunnen de zaadjes overleven :P

Mocht ik nog een keer zwanger zijn ga ik (denk ik) niet meer meedoen met MvM. Ik heb twee keer meegedaan en de laatste keer vond ik het verschrikkelijk. Nu, kan ik ten eerste de flessen niet mee stiekem in de achtertuin zetten en tem tweede heb ik ook een zindelijk kind en een ander kind dat aan het oefenen is.. niet handig :'(
Maar voor iedereen, het cadeautje dat je ervoor krijgt is echt de moeite waard!
pi_174634956
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
Echt :o heb vreemde dingen gezien in mijn tijd bij Splesj maar dat dan weer niet _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:22:06 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174634968
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
Awkward...

Ik heb sinds gisteren ontzettend jeuk onder m'n borsten, waar m'n beugels van m'n bh zitten. Zo irritant! En het is niet alsof je daar publiekelijk kunt krabben... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174635262
Mlb, wat een teringdebiel. :{ Kan er niks anders van maken.

En kloon, stom. :{

Kirb, goed gespot! :) :D Ik ben sinds vandaag ook op jacht.


En over MvM gesproken. Ik wilde op zich wel mee doen de vorige zwangerschap, maar ik kon het zelf zo slecht geloven dat ik zwanger was en ik dacht als er ik naar ging handelen dat ik het een soort van jinxte ofzo. :@ Stom hè. Een volgende keer doe ik absoluut mee.
:)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:43:06 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_174635580
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

hangt er van af wat je doet :P ;) ik heb in een zwembad gewerkt waar er regelmatig oude dames zichzelf voor de jetstream parkeerde. I kid you not!
geil O+
disclaimer
pi_174636209
Jaa mega bijlees post met overkill aan smilies, komtie :P

Cassandra :* wat shit zeg! Ik had al zo'n vermoeden dat jij EG was though. Je post niet meer zo actief (iig niet onder deze nickname) of wel?

Jeuj voor de eierspotters! Veel klusplezier :7.

En aan alle wachters, succes met de schijnsymptomen onderscheiden van de echte symptomen :P. (Haat aan jezelf gek maken en je lichaam die je voor de gek houdt :r ik ben nog boos om vorige keer :')).

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

over het algemeen loopt je vagina niet vol water als je gaat zwemmen dus dat is een broodje aap ;)
SQ :D goede uitleg ;).

MvM heb ik nooit gedaan.. maar ik kwam er pas laat achter dat ik zwanger was en tsja. Het is dat jullie het nu zeggen, anders zou ik er wss niet eens aan gedacht hebben als het nu raak zou zijn :@. Iets om over na te denken.

Kloon, :* voor jou! Balen..

Ik ben ook weer op eierjacht en hoop dat de eisprong dit keer iets eerder is zodat de luteale fase een beetje fatsoenlijk is en niet maar een paar dagen zoals vorige keer }:|.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174637153
Ik moest lachen om de pannenkoek opmerking. MLB, wat die vriend zei :(

Aangenaam, balen :*

De zwembad verhalen :X OMG :o

MvM 1x kort aan meegedaan en 1x aangemeld, maar op het moment dat ik de flessen wilde gaan halen, was het al foute boel. Ik wilde volgende keer wel weer meedoen, maar denk niet dat ik gelijk in het begin durf. Ik deed trouwens de kratten bij een verzamelpunt brengen 1x in de week, zodat ik de kratten niet in de voortuin hoefde te zetten. (Er rijden iets te veel bekende door de straat O-) )

Wat veel meiden op eierjacht, hopelijk over 2+ weken dan ook een hoop streepjes *O* Ik doe hopelijk mee :)
Ik heb gelukkig niet zo'n last schijn symptomen gelukkig. De keren dat ik zwanger was voelde ik ook weinig aan mijn lijf :+
pi_174638893
Ik heb in een bubbelbad met mannen gezeten. Ben ik nu zwanger?

#hitkrantvraag
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174639244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb in een bubbelbad met mannen gezeten. Ben ik nu zwanger?

#hitkrantvraag
Van een zesling.
pi_174639263
Toen ik in de disco was stond ik te zoenen voelde ik dat me ex een stijve kreeg. Later zag ik dat ze broek nat was, maar dat kan ook van een breezer zijm geweest. Ben ik nu zwanger?

#breakoutvraag
  woensdag 25 oktober 2017 @ 08:20:40 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174642298
_O-

Ik heb een thuiswerkdag en dus te veel tijd om na te denken en te bedenken of ik iets voel... Irritant!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174642956
Goed excuus voor heel veel chocolade vandaag Tink ;)

En omdat ik te lui ben om (terug) te zoeken... iemand nog een tip voor een app om je cyclus bij te houden?
pi_174643139
Hier lijken de vruchtbare dagen of mijn ei gewoon verstoppertje te spelen. Na de miskraam is het altijd maar hopen dat het toch snel komt.

Loj ik gebruik P tracker, al jaren en vind hem heel fijn!
♥ J & S
pi_174643383
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:19 schreef Loj het volgende:
Goed excuus voor heel veel chocolade vandaag Tink ;)

En omdat ik te lui ben om (terug) te zoeken... iemand nog een tip voor een app om je cyclus bij te houden?
Ik gebruik womanlog. Vind het een hele fijne App.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174643448
Loj ik gebruik fertility friend :) die vind ik weer heel fijn.

Kloon hoe gaat ie?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174643622
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:33 schreef klaprooss het volgende:
Hier lijken de vruchtbare dagen of mijn ei gewoon verstoppertje te spelen. Na de miskraam is het altijd maar hopen dat het toch snel komt.

Loj ik gebruik P tracker, al jaren en vind hem heel fijn!
Hoop dat je snel je ei spot en door kunt :)
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:07:07 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174643724
Ik heb de afgelopen weken een paar apps geprobeerd en ben bij fertility friend blijven hangen. Niet de mooiste app, maar wel duidelijk, compleet en met heel erg veel informatie die je kunt invoeren. Womanlog had voor mij te weinig opties en sommige anderen vond ik gewoon niet intuïtief werken ofzo. FF voor mij dus :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174643747
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:56 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Als iemand onaardig doet tegen een vriend(in), zeg ik altijd "en heb je hem geslagen?"
Dus, heb je hem geslagen?

ik ben echt totaal niet gewelddadig hoor O+

En de vergelijking met een mislukte pannenkoek :D
Ahh noem je me nou een vriendin? O+ O+ O+
Haha nee ik heb hem niet geslagen. Die moeite is hij niet waard en ik zou dan alleen maar te horen krijgen dat ik hormonaal en blablabla ben.

En ook ik zit te hypochonderen met kwaaltjes :9
Zojuist heb ik de luchtverfrisser uitgezet omdat ik naar word van de penetrante geur.
Maar goed, ik deed precies hetzelfde vorige maand.
Gister heb ik een testje gedaan, maar negatief helaas.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:19:36 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174643956
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:08 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ahh noem je me nou een vriendin? O+ O+ O+
Haha nee ik heb hem niet geslagen. Die moeite is hij niet waard en ik zou dan alleen maar te horen krijgen dat ik hormonaal en blablabla ben.

En ook ik zit te hypochonderen met kwaaltjes :9
Zojuist heb ik de luchtverfrisser uitgezet omdat ik naar word van de penetrante geur.
Maar goed, ik deed precies hetzelfde vorige maand.
Gister heb ik een testje gedaan, maar negatief helaas.
Ik heb vanochtend een ultra early test gedaan (vanaf 10 dinges, ipv 25) maar die is ook nog negatief. Is ook niet raar, pas 8 dagen na mijn eisprong.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174644028
Testen zou ik persoonlijk echt pas na mijn NOD doen of in de avond op de NOD.

Ik heb eens naar dat fertility friend gekeken. Maar dat vind ik dan weer echt een onoverzichtelijk gebeuren.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:25:24 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_174644041
Zou je niet gewoon even afwachten tink? Ik begrijp dat je graag wil hoor, maar 15 dagen na verwijdering van je mirena een zwangerschapstest doen is wel erg enthousiast.
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 10:27:13 #42
269689 crew  Viv
pi_174644072
Dat enthousiaste hoort gewoon bij Tink89 ;)
pi_174644086
Je kan best enthousiast zijn. Maar je moet ook uitkijken dat je jezelf niet helemaal gek maakt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174644520
Ik ben ook voor testen op NOD of de dag erna :). Dan pas heb je echt zekerheid.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174644986
Haha niets mis met een beetje enthousiasme hoor.
Ik ben ook fanatiek vroegtester. Maandenlang kon ik me inhouden maar gister weer even een stuiptrekking.
Verstandelijk gezien weet ik wel dat hij echt niet positief gaat zijn, maar soms heb ik toch een beetje hoop.
Gelukkig maar, anders word het ook maar zo'n troosteloze boel.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:16:01 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174645034
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je niet gewoon even afwachten tink? Ik begrijp dat je graag wil hoor, maar 15 dagen na verwijdering van je mirena een zwangerschapstest doen is wel erg enthousiast.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dat enthousiaste hoort gewoon bij Tink89 ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je kan best enthousiast zijn. Maar je moet ook uitkijken dat je jezelf niet helemaal gek maakt.
Ik snap jullie helemaal, maar het was puur voor de lol en omdat manlief wilde weten hoe zo'n zwangerschapstest werkt. Ik ben er niet teleurgesteld of verdrietig om ofzo en heb er verder ook helemaal geen last van, dus no worries. Edit: ergens was het zelfs wel relaxed dat ik van tevoren al 'wist' dat hij blanco zou zijn, helemaal geen hoop of verwachtingen voor twee streepjes. Nog nooit zo relaxed een zwangerschapstest gedaan zelfs.

En inderdaad, ik ben van nature nogal enthousiast :s) :s)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174645115
Ik mag deze maand ook vroeg testen van mezelf. De week van mijn NOD zijn we namelijk in Sicilie. Een huisje in een wijngaard met een proeflokaal/café op kruipafstand. Ik hoop natuurlijk op een positieve test, maar als het negatief is dan weet ik ook wel wat mij te doen staat :+
pi_174645151
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef Camac het volgende:
Ik mag deze maand ook vroeg testen van mezelf. De week van mijn NOD zijn we namelijk in Sicilie. Een huisje in een wijngaard met een proeflokaal/café op kruipafstand. Ik hoop natuurlijk op een positieve test, maar als het negatief is dan weet ik ook wel wat mij te doen staat :+
Kan niet wij zouden Een topic doorschuiven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174645217
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan niet wij zouden Een topic doorschuiven.
Ja hij gaat ook positief zijn. Dan kan ik lekker toekijken hoe vriendlief van allerlei wijn zit te genieten en drink ik ranja met een parapluutje. O+ :')
pi_174645245
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja hij gaat ook positief zijn. Dan kan ik lekker toekijken hoe vriendlief van allerlei wijn zit te genieten en drink ik ranja met een parapluutje. O+ :')
Dat paraplutje is anders wel het hoogtepunt van zo'n reis :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174645369
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat paraplutje is anders wel het hoogtepunt van zo'n reis :Y
Daarom. :+ ik zie het ook zo gebeuren, zit je eindelijk eens in het land van wijn en andere lekkerheden, mag je ineens niks meer omdat zwanger. O+
pi_174645441
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:29 schreef Camac het volgende:

[..]

Daarom. :+ ik zie het ook zo gebeuren, zit je eindelijk eens in het land van wijn en andere lekkerheden, mag je ineens niks meer omdat zwanger. O+
For the greater good O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174645469
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

For the greater good O+
Inderdaad. O+

Het alternatief is ongesteld op vakantie :r
pi_174645495
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:33 schreef Camac het volgende:

[..]

Inderdaad. O+

Het alternatief is ongesteld op vakantie :r
Daar is al helemaal geen flikker aan idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174646129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 17:57 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
PMS geconstateerd -O-
-O- :*

Ranja met paraplu lijkt me dan wel weer té schattig :D O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174646694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb in een bubbelbad met mannen gezeten. Ben ik nu zwanger?

#hitkrantvraag
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:47 schreef Loj het volgende:
Toen ik in de disco was stond ik te zoenen voelde ik dat me ex een stijve kreeg. Later zag ik dat ze broek nat was, maar dat kan ook van een breezer zijm geweest. Ben ik nu zwanger?

#breakoutvraag
_O- _O- _O- raap me op!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:52 schreef Kirb het volgende:
Loj ik gebruik fertility friend :) die vind ik weer heel fijn.

Kloon hoe gaat ie?
Ik ben weer happy en er is geen bloed, dus prima. Nog even wachten!
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:08 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ahh noem je me nou een vriendin? O+ O+ O+
Haha nee ik heb hem niet geslagen. Die moeite is hij niet waard en ik zou dan alleen maar te horen krijgen dat ik hormonaal en blablabla ben.
O+
Slaan is ook altijd hypothetisch bedoeld O-)
pi_174646702
Parapluutje for the greater good O+
pi_174647127
Fijn voor nog geen bloed kloon ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174647164
Ah fijn kloon :)

Ik voel me in deze dagen (rondom eisprong) van mijn cyclus altijd het fijnst! Nog veel te vroeg om te hypochonderen of doemdenken, ben er dan gewoon minder mee bezig ofzo. Hebben jullie dat ook?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174647250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:58 schreef Kirb het volgende:
Ah fijn kloon :)

Ik voel me in deze dagen (rondom eisprong) van mijn cyclus altijd het fijnst! Nog veel te vroeg om te hypochonderen of doemdenken, ben er dan gewoon minder mee bezig ofzo. Hebben jullie dat ook?
Ik de twee weken ervoor. Rond eisprong altijd veel last van hoofdpijn. En erna vind ik het best spannend. Maar ga niet letten op ieder krampjes want die heb ik iedere maand.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174647422
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik de twee weken ervoor. Rond eisprong altijd veel last van hoofdpijn. En erna vind ik het best spannend. Maar ga niet letten op ieder krampjes want die heb ik iedere maand.
Nee opletten op krampjes ben ik ook al heel gauw mee gestopt. Kansen liggen sowieso vrij laag bij ons zoals het er nu uitziet, maar hee, 1 is genoeg. Wel apart dat ik zowel zondag als dinsdag een positieve ovulatietest heb gehad. ben wel een beetje uigesekst :D :')
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174647536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nee opletten op krampjes ben ik ook al heel gauw mee gestopt. Kansen liggen sowieso vrij laag bij ons zoals het er nu uitziet, maar hee, 1 is genoeg. Wel apart dat ik zowel zondag als dinsdag een positieve ovulatietest heb gehad. ben wel een beetje uigesekst :D :')
Die ovulatietesten blijven bij mij ook meerdere dagen positief. Toch wel 2-3
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:23:46 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174647728
Ik had maar één dag een piek. En de eisprong is na je eerste piek.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174647815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:58 schreef Kirb het volgende:
Ah fijn kloon :)

Ik voel me in deze dagen (rondom eisprong) van mijn cyclus altijd het fijnst! Nog veel te vroeg om te hypochonderen of doemdenken, ben er dan gewoon minder mee bezig ofzo. Hebben jullie dat ook?
Ik had liever al wel bloed gehad, het komt toch wel. Nu ben ik bang dat het vanavond gebeurt tijdens het concert. Of in de trein er naartoe.

Dat heb ik ook. In week 2 en 3 voel ik me het best :)
pi_174649449
Ik voel me ook het best rond ovulatie. Dan is mijn huid ook het rustigst en voel ik me vrolijker.

Man is inmiddels thuis van zakenreis! Komend weekend waarschijnlijk ongesteld en daarna kunnen we een poging wagen 👍🏼

Ik heb mezelf ook voorgenomen om te wachten tot dag na NOD om te testen maar weet niet of ik dat vol hou. Denk dat ik er veel mee bezig ben als het raak zou kunnen zijn!
pi_174649590
Ik heb deze maand trouwens wel weer echt last van venijnige krampen. Heb dat soms. Iedere keer het gevoel dat ik ongesteld moet worden _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174652355
Ik heb tot nu toe elke maand het gevoel gehad dat het best wel eens raak zou kunnen zijn.
Deze maand niet. Geen vertrouwen in.
Maar juist omdat het deze maand dus anders is, haal ik me nu steeds in mijn hoofd dat dan deze maand wél raak is.

En zo zitten we weer in hetzelfde riedeltje als elke maand. :|W
pi_174652737
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:19 schreef Loj het volgende:
Goed excuus voor heel veel chocolade vandaag Tink ;)

En omdat ik te lui ben om (terug) te zoeken... iemand nog een tip voor een app om je cyclus bij te houden?
En ik gebruik dan weer Maya haha. Fijne app, ziet er mooi uit, overzichtelijk, gratis.
Shine bright like a diamond.
pi_174654921
Mlb, mannen kunnen soms gek reageren en sommige doen dat met een grapje af. Hij vindt het vast rot hoe het gaat ;)

Lomp is het wel ;)
Schudden voor gebruik
pi_174664399
Ik denk dat ik ook wel op het bankje kan gaan zitten.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:03 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174665443
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 08:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ik ook wel op het bankje kan gaan zitten.
*schuift op voor Think*


Edit: en toch een beetje positiviteit hier. Ik heb vandaag een nieuwe jurk aan, m'n haar lekker los, hoge hakken aan en ik voel me voor het eerst in lange tijd weer eens mooi :) Depressie's a bitch, maar vandaag kan ik die bitch geloof ik wel aan... en dat ondanks drie kwartier treinvertraging vanochtend.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tink89 op 26-10-2017 10:15:21 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174668351
Ik ben ongesteld geworden.

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
pi_174668706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:07 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
;( :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:37:45 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174668886
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:07 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
Achossie...

En als dat na vanavond mag, best, maar ik ga niet in m'n ondergoed en met blote voeten op kantoor en in de trein zitten ;) _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174669554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:07 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.

Tink mag ik je jurk en hakken lenen? Ik wil me ook een beetje positief voelen :{
Dat is ontzettend balen :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174669621
Balen MLB :{
En fijn Tink, neem het er even van :)
pi_174669900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Achossie...

En als dat na vanavond mag, best, maar ik ga niet in m'n ondergoed en met blote voeten op kantoor en in de trein zitten ;) _O-
Flauw zeg :{w
pi_174671278
Balen MLB :'( nu komt januari ineens wel dicht bij hè?
pi_174671727
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:48 schreef Peacefulll het volgende:
Balen MLB :'( nu komt januari ineens wel dicht bij hè?
Ja, nog 2 rondes te gaan.
Maar ik verwacht er niet zoveel meer van hoor.
En ik weet ook niet of we echt voor IUI gaan.
Het lijkt me zo'n aanslag op je leven. Het is dan zo onmogelijk om er niet/weinig mee bezig te zijn.

Hoe ervaar jij dat?
pi_174672233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:14 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja, nog 2 rondes te gaan.
Maar ik verwacht er niet zoveel meer van hoor.
En ik weet ook niet of we echt voor IUI gaan.
Het lijkt me zo'n aanslag op je leven. Het is dan zo onmogelijk om er niet/weinig mee bezig te zijn.

Hoe ervaar jij dat?
Een aanslag op je leven, tja dat is het wel een beetje. Ik merk zeker verschil tussen een maand zoals nu (rust ivm een cyste, dus zelf proberen :') faal) en een maand met veel zh bezoeken. Ik heb het geluk dat mijn werk 5 min rijden van het zh af ligt. Het nare is wel dat ik tussendoor elke keer weg moet (ik werk in het onderwijs, leg kleuters maar eens uit waarom juf elke keer even weg is en pak daarna de draad maar weer op. Blijf dan de hele dag toch een gehaast gevoel hebben). Ik heb nog geen ervaring met de wachtweken. Ik heb nu helemaal geen spanning meer tijdens het wachten, maar ik weet niet hoe dat is als de IUI wel een keer geslaagd is.
Het is ook geen geschreven regel dat jullie met IUI moeten beginnen hè? Hoewel de wens groot is en je het liever vandaag dan morgen een broertje of zusje voor je dochter wil hebben, geeft het ook druk op je werk, gezin en vooral mentaal. Als je tegen die tijd wat meer info of contact wil hebben, Let me know :*. Ik hoop je dan te kunnen vertellen hoe ik de poging(en) heb ervaren.
En.. je zal niet de eerste zijn die toch nog zwanger raakt vlak voor de start ;) ik hoop het voor je.
pi_174677634
MLB wat rot ;( knuffel :*. Wel/geen IUI lijkt me ook een lastige in jouw situatie. Kan je er goed over praten met je man?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174679715
* silliegirl doneert een set jurken met hakken

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

MLB: :*

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Verder nog geen gehypochonder hier, ik zit in modus “we zien wel hoe het komt.”
Dat zal wel veranderen in de 2e helft van mijn cyclus. _O-
pi_174680484
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:34 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl doneert een set jurken met hakken

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

MLB: :*

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Verder nog geen gehypochonder hier, ik zit in modus “we zien wel hoe het komt.”
Dat zal wel veranderen in de 2e helft van mijn cyclus. _O-
Ik had dat toen ik met de pil stopte. Had daarvoor echt nooit zin. Stomme hormonen,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174681400
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:34 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl doneert een set jurken met hakken

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

MLB: :*

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Verder nog geen gehypochonder hier, ik zit in modus “we zien wel hoe het komt.”
Dat zal wel veranderen in de 2e helft van mijn cyclus. _O-
Haat aan hakken! Zodra het echt acceptabel wordt om flatjes onder een formele jurk te dragen, doe ik ze allemaal weg!

Hier nog steeds geen bloed. Duurt lang :') lijf, zit me niet zo te fucken!
pi_174683082
:* voor MLB! Balen

En ook nog een :* voor Peace.

Stom aangenaam

Haat aan hakken en O+ voor de joggingsbroek/chill kleding O+
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:25:14 #86
208890 June.
Seriously?
pi_174685846
Hier ook best wat helderrood bloed ;( Wel raar, het is op dag 9 dpo? Misschien dat het dan mis gegaan is ofzo? Heb dit nog niet eerder zo gehad.
Shine bright like a diamond.
pi_174686041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:25 schreef June. het volgende:
Hier ook best wat helderrood bloed ;( Wel raar, het is op dag 9 dpo? Misschien dat het dan mis gegaan is ofzo? Heb dit nog niet eerder zo gehad.
Dpo is na je eisprong toch? Kan het dan geen innesteling zijn ook?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:09:53 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174686358
MLB, wat rot zeg. Ik duim gewoon nog even heel erg hard voor de laatste twee rondes tot januari.

Dag 9 dpo is 9 dagen na je ovulatie en - bij een gemiddelde cyclus - dus een dag of vijf voor je menstruatie. Dat kan prima een innesteling zijn.

En ik heb geen hekel aan hakken, maar investeer dan wel in echt comfortabele schoenen en niet van die cheapass, voetbedloze kutschoenen. Gabor is wat dat betreft ultiem favoriet :D

En mijn lijf is irritant veel aan het hannesen: ik heb continu hoofdpijn, mijn buik rommelt, ik heb al een paar dagen regelmatig last van m'n rug... Ik heb met manlief afgesproken dat we zondag testen. Dan zijn we precies een half jaar getrouwd en tot nu toe zijn al onze bijzondere momenten (eerste date, verkering, huwelijksaanzoek, samenwonen, enzovoorts) op een 29ste, dus zou extra tof zijn om dan positief te testen. Het is dan 2 dagen voor m'n NOD.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174686696
Ik zou ook zeggen dat het een innesteling is. Een luteale fase van 9 dagen is wel heel kort. Voelt het als een menstruatie?

Gabor O+ Dat zijn de enige pumps die ik überhaupt pas (smalle voeten) en waarop ik eventueel een paar uur lang een sessie kan presenteren. Maar liever niet.

Dat zou wel echt heel mooi zijn Tink *; Maar reken er niet te veel op, hè lieverd. Zo snel na je spiraaltje kan het ook gewoon je lijf zijn dat zich aanpast.
pi_174686761
Ik heb helaas iedere maand na mijn eisprong krampen, hoofdpijn, rugpijn, onrustige huid, pijnlijke borsten. Heb dat eens bijgehouden in mijn App en het komt echt iedere keer terug. Dus ik ga er ook niet meer op hypochonderen.

Enige wat ik lastig vind is het skiën in januari. Doen we met vrienden en willen we dit jaar weer doen. Nu kan ik best skiën maar ben nou ook weer niet bepaald heel erg goed ofzo.

Mocht het op een gegeven moment raak zijn ga ik niet meer skiën. Daarvoor ga ik iets te vaak op mijn bek. En dan zit ik daar een beetje. Maar Maar ik wil ook niet heel mijn leven op hold zetten. Dus nu zitten wij best in dubio wat te doen qua boeken. Ik vind het maar lastig.

[ Bericht 36% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 27-10-2017 09:41:29 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:38:30 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174686855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik zou ook zeggen dat het een innesteling is. Een luteale fase van 9 dagen is wel heel kort. Voelt het als een menstruatie?

Gabor O+ Dat zijn de enige pumps die ik überhaupt pas (smalle voeten) en waarop ik eventueel een paar uur lang een sessie kan presenteren. Maar liever niet.

Dat zou wel echt heel mooi zijn Tink *; Maar reken er niet te veel op, hè lieverd. Zo snel na je spiraaltje kan het ook gewoon je lijf zijn dat zich aanpast.
Oh trouwens, met hakken bedoel ik niet pumps! Ik ben van de laarzen, enkellaarsjes enzovoorts, maar met pumps zul je me niet snel zien.

En ik reken nergens op hoor, ik ben weliswaar enthousiast, maar ik ben - zeker voor mijn doen - tot nu eigenlijk bijzonder relaxed. Ik sta meer verwonderd in het proces dan dat ik al echt denk zwanger te zijn. No worries.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:50:21 #92
208890 June.
Seriously?
pi_174687077
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik zou ook zeggen dat het een innesteling is. Een luteale fase van 9 dagen is wel heel kort. Voelt het als een menstruatie?
Nee dat is het gekke. Het kwam zo ineens zonder waarschuwing, normaal heb ik wat krampen en bruinig bloed van tevoren. Ik hoop dan ook op een innesteling, maar het is wel erg veel bloed..

En t.a.v. skiën, tot 12 weken is je baarmoeder nog beschermd door je schaambeen, dus dan zou het nog kunnen. Ik heb ook een skiweekend gepland in februari.
Shine bright like a diamond.
pi_174687133
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:50 schreef June. het volgende:

[..]

Nee dat is het gekke. Het kwam zo ineens zonder waarschuwing, normaal heb ik wat krampen en bruinig bloed van tevoren. Ik hoop dan ook op een innesteling, maar het is wel erg veel bloed..

En t.a.v. skiën, tot 12 weken is je baarmoeder nog beschermd door je schaambeen, dus dan zou het nog kunnen. Ik heb ook een skiweekend gepland in februari.

:*

Is dat serieus? Geldt dat dan ook voor boksen? Ik ben al een jaar geleden gestopt omdat ik geen stompen in mijn buik wilde :{
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:57:44 #94
208890 June.
Seriously?
pi_174687211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

:*

Is dat serieus? Geldt dat dan ook voor boksen? Ik ben al een jaar geleden gestopt omdat ik geen stompen in mijn buik wilde :{
Ja, hoewel ik het met 10-12 weken niet meer zou durven gokken, variatie is er altijd ;)
Shine bright like a diamond.
pi_174687213
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:34 schreef silliegirl het volgende:
* silliegirl doneert een set jurken met hakken

Ik heb mijn laatste werkdag gehad, dus ik woon komende week in een joggingbroek. En eigenlijk haat ik hakken. Dus..

MLB: :*

Mijn menstruatie is over, dus op naar dat ei! Man is wel blij ook, want mijn libido ligt beduidend hoger zonder spiraal dan met, zo blijkt :o . Wel gek, eigenlijk, dat dat zoveel verschil maakt.

Verder nog geen gehypochonder hier, ik zit in modus “we zien wel hoe het komt.”
Dat zal wel veranderen in de 2e helft van mijn cyclus. _O-
Had je myrena? Dat zijn dezelfde hormonen als de pil en het is een bekende bijwerking. Helaas wordt er echt heel slecht voorgelicht over de Myrena... er wordt nogal makkelijk gezegd dat er maar heel weinig hormonen in zitten, maar doordat het inwendig zit schijnt het hormoonniveau in je bloed ongeveer gelijk aan de pil te zijn.
Kwak
pi_174687268
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:57 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, hoewel ik het met 10-12 weken niet meer zou durven gokken, variatie is er altijd ;)
Hmpf :( Nouja, ik ga nu ook niet meer beginnen. Dat komt daarna dan wel. Toch balen, had ik eindelijk een sport die ik niet haat :')
pi_174687307
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:50 schreef June. het volgende:

[..]

Nee dat is het gekke. Het kwam zo ineens zonder waarschuwing, normaal heb ik wat krampen en bruinig bloed van tevoren. Ik hoop dan ook op een innesteling, maar het is wel erg veel bloed..

En t.a.v. skiën, tot 12 weken is je baarmoeder nog beschermd door je schaambeen, dus dan zou het nog kunnen. Ik heb ook een skiweekend gepland in februari.

Dat wist ik niet dankjewel :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:08:17 #98
208890 June.
Seriously?
pi_174687394
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:01 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Hmpf :( Nouja, ik ga nu ook niet meer beginnen. Dat komt daarna dan wel. Toch balen, had ik eindelijk een sport die ik niet haat :')
Haha, dat is wel balen ja :D
Shine bright like a diamond.
pi_174688190
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Had je myrena? Dat zijn dezelfde hormonen als de pil en het is een bekende bijwerking. Helaas wordt er echt heel slecht voorgelicht over de Myrena... er wordt nogal makkelijk gezegd dat er maar heel weinig hormonen in zitten, maar doordat het inwendig zit schijnt het hormoonniveau in je bloed ongeveer gelijk aan de pil te zijn.
Jep, die had ik inderdaad. Kennelijk doet het ondanks “weinig hormonen” (meer dan dat hebben ze inderdaad niet gezegd) toch echt wat met je libido.

Maar ik ben overgestapt van pil naar mirena omdat ik echt somber werd van de pil. Dat ging toen wel over, dus er zit wel ergens verschil tussen die 2...
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:25:08 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174688659
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jep, die had ik inderdaad. Kennelijk doet het ondanks “weinig hormonen” (meer dan dat hebben ze inderdaad niet gezegd) toch echt wat met je libido.

Maar ik ben overgestapt van pil naar mirena omdat ik echt somber werd van de pil. Dat ging toen wel over, dus er zit wel ergens verschil tussen die 2...
Ik was met de pil (microgynon) echt een monster en werd met de mirena de stabiliteit zelve. En mijn libido was ook met mirena prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174688865
Zo. Mijn temp is al twee dagen omhoog dus ik sluit definitief aan op het wachtbankje. Ik heb een korte luteale fase dus verwacht volgende week voor het weekend wel duidelijkheid te hebben :Y.

June ben je normaal wel regelmatig? Bloedverlies kan zoveel betekenen; innesteling, een keer een kortere cyclus, of helemaal niks en het verdwijnt weer.. Irritant is het wel!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:39:56 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174688908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:36 schreef Kirb het volgende:
Zo. Mijn temp is al twee dagen omhoog dus ik sluit definitief aan op het wachtbankje. Ik heb een korte luteale fase dus verwacht volgende week voor het weekend wel duidelijkheid te hebben :Y.

June ben je normaal wel regelmatig? Bloedverlies kan zoveel betekenen; innesteling, een keer een kortere cyclus, of helemaal niks en het verdwijnt weer.. Irritant is het wel!
Welkom op de wachtbank, ik schuif weer een stukje op...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174689051
We wachten wat af hier.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174689120
Goeie topictitel ook 8-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174690073
Balen MLB..
Ik had met pil ook beduidend minder libido. Nu zonder merk ik echt positief verschil!
Pumps kan ik echt niet op lopen.. laars met een hakje is prima, maar liever plat/sneakers!
Ik wil proberen zo lang mogelijk door te sporten, ook tijdens zwangerschap. Doe aan hardlopen dus vaak lukt dat ook wel als bekken etc mee wo werken. Probeer nu mijn conditie nog beetje op te krikken om zo ‘fit’ mogelijk te starten.
Lastig om op lange termijn dingen te plannen herken ik ook. Volgend jaar moet mijn man weer lang buiten europa weg en is uitgenodigd voor een bruiloft in azie.. Als het een beetje mee zit zou ik dan hoogzwanger of net bevallen zijn dus dan kan hij echt niet weg. Maar als het langer zou duren wil ik het hem niet ontzeggen natuurlijk! Go with the flow is ons motto maar.. dingen afzeggen kan altijd nog. Tickets worden toch pas vlak van te voren geboekt.
pi_174690497
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:55 schreef noa11 het volgende:
Balen MLB..
Ik had met pil ook beduidend minder libido. Nu zonder merk ik echt positief verschil!
Pumps kan ik echt niet op lopen.. laars met een hakje is prima, maar liever plat/sneakers!
Ik wil proberen zo lang mogelijk door te sporten, ook tijdens zwangerschap. Doe aan hardlopen dus vaak lukt dat ook wel als bekken etc mee wo werken. Probeer nu mijn conditie nog beetje op te krikken om zo ‘fit’ mogelijk te starten.
Lastig om op lange termijn dingen te plannen herken ik ook. Volgend jaar moet mijn man weer lang buiten europa weg en is uitgenodigd voor een bruiloft in azie.. Als het een beetje mee zit zou ik dan hoogzwanger of net bevallen zijn dus dan kan hij echt niet weg. Maar als het langer zou duren wil ik het hem niet ontzeggen natuurlijk! Go with the flow is ons motto maar.. dingen afzeggen kan altijd nog. Tickets worden toch pas vlak van te voren geboekt.
Je moet ook zeker lekker blijven sporten zou ik ook doen. Ga meerdere keren per week zwemmen en naar de sportschool. Maar skiën valt onder de risico sporten vandaar dat ik er mee in mijn maag zat :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174690596
Even bijlezen. Multiquoten gaat zo verrekte kut op mobiel. :r
:)
pi_174690664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:26 schreef Soof-87 het volgende:
Even bijlezen. Multiquoten gaat zo verrekte kut op mobiel. :r
Ik heb dat opgegeven en post dan soms maar meerdere berichten achter elkaar :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174690686
Mlb, lastig allemaal zeg. :{ En Peacefulll, wat geef je fijne uitgebreide antwoorden. :) Dat mag ook wel gezegd worden.

Kirb, spannend. En voor de andere wachtenden op het bankje natuurlijk ook.

Ik zit nog op het eierbankje.
:)
pi_174690710
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb dat opgegeven en post dan soms maar meerdere berichten achter elkaar :@
Ja idd. :o Ben één keer een megalange post kwijtgeraakt. :( Dan maar zo en iets korter van stof. :@
:)
pi_174690831
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:33 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ja idd. :o Ben één keer een megalange post kwijtgeraakt. :( Dan maar zo en iets korter van stof. :@
Wanneer verwacht je je ei?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174690924
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 09:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Had je myrena? Dat zijn dezelfde hormonen als de pil en het is een bekende bijwerking. Helaas wordt er echt heel slecht voorgelicht over de Myrena... er wordt nogal makkelijk gezegd dat er maar heel weinig hormonen in zitten, maar doordat het inwendig zit schijnt het hormoonniveau in je bloed ongeveer gelijk aan de pil te zijn.
Wel? Ik was echt vreselijk met de pil. Ontzettend veel last van stemmingswisselingen en ik/mn lijf konden er totaal niet mee overweg. Met spiraal was dat in 1 klap helemaal anders en libido was meteen weer terug ook. Ik heb mn spiraal nu een half jaar langer dan 5 jaar in gehad en laatste maanden merkte ik zelfs wat ongesteldheidsklachten en wat meer bloed verlies zelfs.. Alsof hormonen vanuit spiraal wat 'minder' werden ofzo (geen idee; maar sowieso was baarmoederslijmvlies nog steeds heeeeeeel erg dun).

Ook werd mij verteld bij verwijderen van spiraal dat hormonen ook gelijk uit mn lijf zijn (in tegenstelling tot hormonen bij de pil).

Naja ik zit nog steeds te wachten op mn menstruatie... Dag 34 nu.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174691595
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:45 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Wel? Ik was echt vreselijk met de pil. Ontzettend veel last van stemmingswisselingen en ik/mn lijf konden er totaal niet mee overweg. Met spiraal was dat in 1 klap helemaal anders en libido was meteen weer terug ook. Ik heb mn spiraal nu een half jaar langer dan 5 jaar in gehad en laatste maanden merkte ik zelfs wat ongesteldheidsklachten en wat meer bloed verlies zelfs.. Alsof hormonen vanuit spiraal wat 'minder' werden ofzo (geen idee; maar sowieso was baarmoederslijmvlies nog steeds heeeeeeel erg dun).

Ook werd mij verteld bij verwijderen van spiraal dat hormonen ook gelijk uit mn lijf zijn (in tegenstelling tot hormonen bij de pil).

Naja ik zit nog steeds te wachten op mn menstruatie... Dag 34 nu.
ik reageerde ook totaal anders op de mirena. ja er zitten hormonen in maar dat betekend niet dat de werking hetzelfde is als bij de pil. gelukkig maar want de pil was bij mij echt een ramp en ik heb er heel wat geprobeerd terwijl de mirena voor mij echt geweldig was.

mijn libido was na het verwijderen van het spiraaltje wel hoger maar dat werd natuurlijk ook versterkt door het rammelen dus of je dat kan vergelijken?
pi_174691806
Zal wellicht ook per persoon verschillen. Ik merk geen verschil in ieder geval :9 O-)
Ja naar de pil ga ik sowieso ook nooit meer terug :X

Oja en ivm sport en zwangerschap had ik deze site gevonden: https://www.babyopkomst.nl/article/sport/
maar denk dat je het beste naar je eigen lijf luistert. Zolang ik niet zwanger ben zie ik niet in waarom ik niet mag sporten (maakt dan ook niet uit wat voor sport). Als ik eenmaal zwanger zou zijn; dan kijk ik wat ik aankan (maar bij tennis kan ik het ook gewoon lekker rustig aan doen dus wat dat betreft scheelt het ook aan wat voor sport natuurlijk)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174694341
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je je ei?
Tussen nu en een week.

Nu CD20 en m’n laatste twee cyclussen waren 37 en 40.
:)
pi_174696228
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:01 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Tussen nu en een week.

Nu CD20 en m’n laatste twee cyclussen waren 37 en 40.
Nog even afwachten dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174707742
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Een aanslag op je leven, tja dat is het wel een beetje. Ik merk zeker verschil tussen een maand zoals nu (rust ivm een cyste, dus zelf proberen :') faal) en een maand met veel zh bezoeken. Ik heb het geluk dat mijn werk 5 min rijden van het zh af ligt. Het nare is wel dat ik tussendoor elke keer weg moet (ik werk in het onderwijs, leg kleuters maar eens uit waarom juf elke keer even weg is en pak daarna de draad maar weer op. Blijf dan de hele dag toch een gehaast gevoel hebben). Ik heb nog geen ervaring met de wachtweken. Ik heb nu helemaal geen spanning meer tijdens het wachten, maar ik weet niet hoe dat is als de IUI wel een keer geslaagd is.
Het is ook geen geschreven regel dat jullie met IUI moeten beginnen hè? Hoewel de wens groot is en je het liever vandaag dan morgen een broertje of zusje voor je dochter wil hebben, geeft het ook druk op je werk, gezin en vooral mentaal. Als je tegen die tijd wat meer info of contact wil hebben, Let me know :*. Ik hoop je dan te kunnen vertellen hoe ik de poging(en) heb ervaren.
En.. je zal niet de eerste zijn die toch nog zwanger raakt vlak voor de start ;) ik hoop het voor je.
Heel erg bedankt voor deze post. Heel verhelderend en lief dat je de moeite hebt genomen om dit allemaal zo uitgebreid te delen!
Tegen die tijd zou ik inderdaad graag wat meer contact met je willen. Dan trek ik even aan je jasje.
pi_174708176
One born every minute aan het kijken geweest. Tranen sprongen in mijn ogen :') Serieus ben nog niet zwanger of al emotioneel incontinent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174711109
Ei is gespot. :o

Vriendlief is ziek.

Godver wat een timing. Aan de ene kant blij dat m’n cyclus iets korter wordt, maar man, nu kwam het juist niet goed uit. :r
:)
pi_174711589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:49 schreef Soof-87 het volgende:
Ei is gespot. :o

Vriendlief is ziek.

Godver wat een timing. Aan de ene kant blij dat m’n cyclus iets korter wordt, maar man, nu kwam het juist niet goed uit. :r
Oh man dat zul je altijd zien hé.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174712103
Oh dat is zuur Soof :{ ik hoop even op een wonderbaarlijke genezing de komende uren..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174715886
Beterschap voor je vriend, Soof!
pi_174721719
Dankje. Helaas nog ziek. Volgende ei komt in december pas. :{
Hoop bij jullie wat dubbele streepjes hoor! :Y


*Gaat op een heel lang wachtbankje zitten.
:)
pi_174721884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef Soof-87 het volgende:
Dankje. Helaas nog ziek. Volgende ei komt in december pas. :{
Hoop bij jullie wat dubbele streepjes hoor! :Y


*Gaat op een heel lang wachtbankje zitten.
Dat is echt wel heel erg rot :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174722116
Of ik ga vannacht wat bij hem flikken, zodat hij morgen #metoo op z’n Twitter kan zetten.
:)
pi_174722355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef Soof-87 het volgende:
Of ik ga vannacht wat bij hem flikken, zodat hij morgen #metoo op z’n Twitter kan zetten.
Wie weet als je wat probeert dat hij spontaan weer even beter is :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174722661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 08:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
One born every minute aan het kijken geweest. Tranen sprongen in mijn ogen :') Serieus ben nog niet zwanger of al emotioneel incontinent.
O+
Schudden voor gebruik
pi_174722800
Met de mirena heb je schijnbaar continue veel stress in je lijf....
Ik heb het tig jaar gehad. Altijd tevreden geweest 1×5j, 1×4j, 2 jaar hormoonvrij, 1×2j, sinds feb hormoonvrij

Ik merk weinig verschil trouwens. Maar oog op het stresshormoon plus ontzettende depressie in het verleden... ga ik niet meer aan anticonceptie hierna ^^,
Schudden voor gebruik
pi_174723477
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef Soof-87 het volgende:
Of ik ga vannacht wat bij hem flikken, zodat hij morgen #metoo op z’n Twitter kan zetten.
:D _O-

Edit; sorry soof ik vind het echt rot voor je, maar ik moest hardop lachen om deze post.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kirb op 28-10-2017 23:15:16 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:34:19 #130
208890 June.
Seriously?
pi_174724961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef Stippelrientje het volgende:
Met de mirena heb je schijnbaar continue veel stress in je lijf....
Ik heb het tig jaar gehad. Altijd tevreden geweest 1×5j, 1×4j, 2 jaar hormoonvrij, 1×2j, sinds feb hormoonvrij

Ik merk weinig verschil trouwens. Maar oog op het stresshormoon plus ontzettende depressie in het verleden... ga ik niet meer aan anticonceptie hierna ^^,
Dat heb ik nog nooit ergens gelezen, dat de mirena je cortisol verhoogd?
Shine bright like a diamond.
pi_174724993
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:34 schreef June. het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit ergens gelezen, dat de mirena je cortisol verhoogd?
is afgelopen maand flink in het nieuws geweest ;)
Schudden voor gebruik
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:53:34 #132
269689 crew  Viv
  zondag 29 oktober 2017 @ 07:42:20 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174728505
k ben vandaag een half jaar getrouwd met de liefste!

Hebben vanochtend een testje gedaan (dinsdag is nod), maar helaas negatief :( we hadden nergens op gerekend en het kan natuurlijk nog veranderen, dus het valt niet heel hard tegen. Nu maar op de rode Ferrari wachten. En bedenken wat we vandaag gaan doen. Het plan was eigenlijk een dagje dierentuin ofzo, maar het weer zit niet echt mee...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174728552
Gefeliciteerd!
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:55:08 #135
208890 June.
Seriously?
pi_174729032
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

is afgelopen maand flink in het nieuws geweest ;)
Dat zegt dan nog niet alles, journalisten zijn notoir slecht in het vertalen van wetenschappelijke artikelen :P Vaak ontbreekt de nuance.

En dank vivi, zal eens kijken.
Shine bright like a diamond.
pi_174729126
Balen Soof, wat een timing!

Jammer Tink, maat desondanks een fijne dage met elkaar gewenst. Op naar een volgende 29e dan maar :)

Ik ben in het ziekenhuis geweest en dat was een lang en ingewikkeld verhaal, waar ik nu even geen tijd voor heb om uit te typen. Verder ook op het wachtbankje, dus we hopen maar weer.
pi_174729186
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

:D _O-

Edit; sorry soof ik vind het echt rot voor je, maar ik moest hardop lachen om deze post.
:D
:)
pi_174729187
Gefeliciteerd met je 6 maanden huwelijk Tink.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174729195
Gefeliciteerd Tink!!! :*
:)
pi_174729212
Heb gisteren de meest slechte seks van m’n leven gehad mensen. :')

:D

Maar goed.... Volgens mij als de kerel ziek is heeft dat ook weer invloed op z’n zaad etc etc.

Maar goed. Niet geschoten is altijd mis.
:)
pi_174729270
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:10 schreef Soof-87 het volgende:
Heb gisteren de meest slechte seks van m’n leven gehad mensen. :')

:D

Maar goed.... Volgens mij als de kerel ziek is heeft dat ook weer invloed op z’n zaad etc etc.

Maar goed. Niet geschoten is altijd mis.
Dat kun je dan alvast maar weer gehad hebben _O- ziek zijn heeft wel invloed ja. Maar beter iets dan niets *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174729349
Gefeliciteerd Tink!

He Soof irritant zo’n man die ziek is. Wat je al zegt niet geschoten is altijd mis!

Fuchsia_roze ik duim!

Hier ook op de wachtbank, ik ga nergens van uit aangezien we 1 keer seks hebben gehad. We gaan het zien!
♥ J & S
pi_174729435
Fijn dat het toch nog gelukt is Soof :s) Jammer van de manier waarop :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174729465
Ah Kloon. Spannend!! Nu elke keer op code wit hopen als je naar de wc gaat.

Toi toi toi!
:)
pi_174729528
Spannend!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174729718
Spannend kloon!
Schudden voor gebruik
pi_174734425
Vandaag is de ovulatietest weer licht.

Toch best bijzonder dat zo’n stickie dat kan meten.

Misschien vandaag nog een keer.. :@ Geen idee of dat zin heeft... Had gisteravond om 18.00 een eeeeeeenorme knaller, die knalde nog meer dan gisteren om 12.00.


Kloon, alles nog wit?
:)
pi_174734586
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:13 schreef Soof-87 het volgende:
Vandaag is de ovulatietest weer licht.

Toch best bijzonder dat zo’n stickie dat kan meten.

Misschien vandaag nog een keer.. :@ Geen idee of dat zin heeft... Had gisteravond om 18.00 een eeeeeeenorme knaller, die knalde nog meer dan gisteren om 12.00.


Kloon, alles nog wit?
Ik zou hem nog gewoon een keer tackelen... :+

Ik ben helemaal van slag door die wintertijd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174734614
#metooagain

:+
:)
pi_174734654
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:22 schreef Soof-87 het volgende:
#metooagain

:+
Mwehehe hij zit er vast enorm mee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174736000
Nog steeds alles wit hier :Y

Edit: Oeps, en toen was ik uit de kast :+ Ik had toch al besloten om onder mijn echte naam op te schuiven naar het andere topic :P
pi_174740029
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:42 schreef B.ertha het volgende:
Nog steeds alles wit hier :Y

Edit: Oeps, en toen was ik uit de kast :+ Ik had toch al besloten om onder mijn echte naam op te schuiven naar het andere topic :P
en ik ben altijd slecht in namen :')

Nog geen idee :+
Kloon?
Schudden voor gebruik
pi_174740108
Hier is het wachtbankje tot de 4de ofzo.

Volgens mij niks gebeurd. Of het moet een ervaren zaadjesleger zijn geweest die de paashaas te pakken hebben gehad :') verder werkte het rooster plus ziek kind niet zo mee rond de eisprong..
Schudden voor gebruik
pi_174740336
Hier ook wachtbank. Officieel is mijn NOD 10-11, maar ik gooi er 5-11 's ochtends even een testje er tegen aan en de ander gooi ik in mijn backpack :+

Want ja, zal het wijn gaan worden of ranja met een parapluutje? *)

De ovulatietesten hadden bij mij 0.0 nut trouwens. Continu positief door de pco, dat was dan wel te verwachten natuurlijk. Dus nu maar hopen dat we goed gemikt hebben.
pi_174740645
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:05 schreef Camac het volgende:
Hier ook wachtbank. Officieel is mijn NOD 10-11, maar ik gooi er 5-11 's ochtends even een testje er tegen aan en de ander gooi ik in mijn backpack :+

Want ja, zal het wijn gaan worden of ranja met een parapluutje? *)

De ovulatietesten hadden bij mij 0.0 nut trouwens. Continu positief door de pco, dat was dan wel te verwachten natuurlijk. Dus nu maar hopen dat we goed gemikt hebben.
Oh wat jammer dat de testen niet werken. Ik heb een beetje hetzelfde. Ik ga naar Texel vrijdag. En daar hebben ze hele lekkere biertjes. Dus twijfel ook om deze maand iets eerder te testen. Maar anderzijds wil ik mezelf ook weer niet gek maken ofzo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 29-10-2017 19:28:25 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174744677
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat jammer dat de testen niet werken. Ik heb een beetje hetzelfde. Ik ga naar Texel vrijdag. En daar hebben ze hele lekkere biertjes. Dus twijfel ook om deze maand iets eerder te testen. Maar anderzijds wil ik mezelf ook weer niet gek maken ofzo.
Ik doe het gewoon even voor de zekerheid :) Een 2e streep is natuurlijk wel leuk, maar ik merk dat ik er iets minder extreem mee bezig ben dan de eerste ronde.
pi_174744912
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:07 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon even voor de zekerheid :) Een 2e streep is natuurlijk wel leuk, maar ik merk dat ik er iets minder extreem mee bezig ben dan de eerste ronde.
Het valt hier gelukkig ook wel mee. Alleen maar dagen voor mijn NOD een beetje zenuwachtig haha.

Praten of hebben wij weleens in een ander topic met elkaar gepraat? :@ :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174745278
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het valt hier gelukkig ook wel mee. Alleen maar dagen voor mijn NOD een beetje zenuwachtig haha.

Praten of hebben wij weleens in een ander topic met elkaar gepraat? :@ :+
Wij hebben zeker meer dan eens in een ander topic gepraat :Y
pi_174745665
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Camac het volgende:

[..]

Wij hebben zeker meer dan eens in een ander topic gepraat :Y
Ik had ergens een vermoeden. Maar heb echt geen idee wie je bent _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174745735
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik had ergens een vermoeden. Maar heb echt geen idee wie je bent _O-
Mooi O+
pi_174746129
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef Camac het volgende:

[..]

Mooi O+
Komt tijd komt raad :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174747280
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Komt tijd komt raad :+
Eerst maar eens streepjes plassen en dan babyspieken.... dan kom ik uit de kast :P
pi_174747525
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 22:23 schreef Camac het volgende:

[..]

Eerst maar eens streepjes plassen en dan babyspieken.... dan kom ik uit de kast :P
Oh joh dan kom ik er volgende week vanzelf achter :+

Oh wacht babyspieken. Nog een paar weken dan.. *)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:51:52 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174751175
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat jammer dat de testen niet werken. Ik heb een beetje hetzelfde. Ik ga naar Texel vrijdag. En daar hebben ze hele lekkere biertjes. Dus twijfel ook om deze maand iets eerder te testen. Maar anderzijds wil ik mezelf ook weer niet gek maken ofzo.
Ah tof, wij gaan de laatste week van november. Manlief verheugt zich nu al op de vuurtoren (het bier dan he, niet dat rode ding). Zo lekker! We hebben ook een huisje met een sauna en m'n nod is wrs in die week, dus denk dat ik de sauna maar aan schoonzusje overlaat...

Mijn ovulatie is 13 dagen geleden, dus denk morgen ongeveer ongesteld te worden. Ben benieuwd. Vooralsnog nog geen voortekenen, geen kramp, hoofdpijn, buikpijn, vreetbuien ofzo. We zullen wel zien, als morgenvroeg nog geen rode ferrari gearriveerd is, test ik nog een keertje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174751300
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 08:51 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ah tof, wij gaan de laatste week van november. Manlief verheugt zich nu al op de vuurtoren (het bier dan he, niet dat rode ding). Zo lekker! We hebben ook een huisje met een sauna en m'n nod is wrs in die week, dus denk dat ik de sauna maar aan schoonzusje overlaat...

Mijn ovulatie is 13 dagen geleden, dus denk morgen ongeveer ongesteld te worden. Ben benieuwd. Vooralsnog nog geen voortekenen, geen kramp, hoofdpijn, buikpijn, vreetbuien ofzo. We zullen wel zien, als morgenvroeg nog geen rode ferrari gearriveerd is, test ik nog een keertje.
Ik vind de skuumkoppe echt heerlijk.

Wij hebben ook sauna heb er nu al zin in. Ga wel maar een weekendje want hebben nog wat vakanties op de planning en vrije dagen zijn ver op _O-

Neem je je paard mee?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:08:52 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174751389
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind de skuumkoppe echt heerlijk.

Wij hebben ook sauna heb er nu al zin in. Ga wel maar een weekendje want hebben nog wat vakanties op de planning en vrije dagen zijn ver op _O-

Neem je je paard mee?
Lief dat je onthouden hebt dat ik paardrijd! Ik heb alleen (helaas) geen eigen paard en mijn man ook niet. Staat wel op het verlanglijstje, maar het veulentje dat we op het oog hadden, blijkt voorlopig toch nog niet te koop te zijn.

We gaan dus paardloos en hebben ook besloten daar geen paarden te huren of een rit te boeken. Dat is én heel duur en bovendien zou het eind november wel eens echt takkeweer kunnen zijn en dan is er weinig aan een strandrit. Ik neem wel mijn schoonouders en schoonzus mee, als het deze ronde toch nog raak zou zijn, vertellen we het hen dan.

En Skuumkoppe is in het hele land te koop btw he? Al kan ik me voorstellen dat het minder echt voelt als je hem niet op Texel nuttigt. Wij gaan vooral voor het vliegeren op het strand, de zeehondjes en omdat mijn schoonouders en -zus er nog nooit geweest zijn, kunnen we lekker alle toeristische dingen doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174751554
Ik verwacht mn eisprong ergens tussen nu en vrijdag, maar ik test niet dus geen idee of dat klopt. We maken het in ieder geval gezellig deze week ~O> .

De waddeneilanden! O+
Vlieland is mijn favoriet, omdat je daar écht het eilandgevoel hebt. Ik vind het heerlijk daar. Zou er zo gaan wonen als dat qua werk zou kunnen.
pi_174751583
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lief dat je onthouden hebt dat ik paardrijd! Ik heb alleen (helaas) geen eigen paard en mijn man ook niet. Staat wel op het verlanglijstje, maar het veulentje dat we op het oog hadden, blijkt voorlopig toch nog niet te koop te zijn.

We gaan dus paardloos en hebben ook besloten daar geen paarden te huren of een rit te boeken. Dat is én heel duur en bovendien zou het eind november wel eens echt takkeweer kunnen zijn en dan is er weinig aan een strandrit. Ik neem wel mijn schoonouders en schoonzus mee, als het deze ronde toch nog raak zou zijn, vertellen we het hen dan.

En Skuumkoppe is in het hele land te koop btw he? Al kan ik me voorstellen dat het minder echt voelt als je hem niet op Texel nuttigt. Wij gaan vooral voor het vliegeren op het strand, de zeehondjes en omdat mijn schoonouders en -zus er nog nooit geweest zijn, kunnen we lekker alle toeristische dingen doen.
Paardenmeisjes onthouden dat hé ;) mijn schoonzusje deelde deze week een leuke tinker. Maar die is wel al 7.

In de zomer doe ik altijd een paar ritten op Texel maar in deze tijd vind ik het daar ook veel te koud voor.

En ik weet dat je het overal kan kopen hoor. Maar ik vind het van de tap veel lekkerder. Net als Guinness eigelijk. Dat vind ik ook alleen lekker van de tap haha.

Is je man al eens naar de brouwerij op texel geweest?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:55:22 #170
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174752108
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Paardenmeisjes onthouden dat hé ;) mijn schoonzusje deelde deze week een leuke tinker. Maar die is wel al 7.

In de zomer doe ik altijd een paar ritten op Texel maar in deze tijd vind ik het daar ook veel te koud voor.

En ik weet dat je het overal kan kopen hoor. Maar ik vind het van de tap veel lekkerder. Net als Guinness eigelijk. Dat vind ik ook alleen lekker van de tap haha.

Is je man al eens naar de brouwerij op texel geweest?
Ja, mijn man en ik zijn vorig jaar samen al op Texel geweest en hebben toen de bierbrouwerij ook aangedaan ja. Was wel leuk, maar ik vond hem niet echt bijzonder. Uiteindelijk zijn bijna al die kleine bierbrouwerijen een beetje hetzelfde ;) We gaan dit jaar wrs dus weer, maar dan voor mijn schoonouders en -zus. Die hebben nog nooit echt Texels bier op en het zijn allemaal bierliefhebbers. Ben bang dat ik de bob zal zijn...

En geen Tinker voor ons, we gaan voor een wat meer allround paard: een beetje deftig dressuren moet in ieder geval kunnen. Bovendien is mijn man relatief klein en heeft hij smalle heupen, dus op een flink breed paard zit hij al snel niet meer lekker. We hadden ons oog laten vallen op een Frederiksborger, maar die zijn zeldzaam en dus duuuur. Wel heel toffe paarden. We sparen nog even door ;) Tof dat je elke zomer op Texel gaat rijden. Voor ons is het drie uur met de auto ofzo, dus een keer per jaar is meestal wel genoeg. En dan houd ik meer van verlaten stranden in de herfst/winter dan van de zomerdrukte.

On topic: spotting is begonnen, zojuist was bruin en een beetje rood bloed bij het afvegen, ik denk dat vandaag de dijken breken... Volgende ronde weer een kans.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174752924
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, mijn man en ik zijn vorig jaar samen al op Texel geweest en hebben toen de bierbrouwerij ook aangedaan ja. Was wel leuk, maar ik vond hem niet echt bijzonder. Uiteindelijk zijn bijna al die kleine bierbrouwerijen een beetje hetzelfde ;) We gaan dit jaar wrs dus weer, maar dan voor mijn schoonouders en -zus. Die hebben nog nooit echt Texels bier op en het zijn allemaal bierliefhebbers. Ben bang dat ik de bob zal zijn...

En geen Tinker voor ons, we gaan voor een wat meer allround paard: een beetje deftig dressuren moet in ieder geval kunnen. Bovendien is mijn man relatief klein en heeft hij smalle heupen, dus op een flink breed paard zit hij al snel niet meer lekker. We hadden ons oog laten vallen op een Frederiksborger, maar die zijn zeldzaam en dus duuuur. Wel heel toffe paarden. We sparen nog even door ;) Tof dat je elke zomer op Texel gaat rijden. Voor ons is het drie uur met de auto ofzo, dus een keer per jaar is meestal wel genoeg. En dan houd ik meer van verlaten stranden in de herfst/winter dan van de zomerdrukte.

On topic: spotting is begonnen, zojuist was bruin en een beetje rood bloed bij het afvegen, ik denk dat vandaag de dijken breken... Volgende ronde weer een kans.
Ah ja Tinkers zijn best lomp natuurlijk qua bouw. Ik vind ze wel prachtig dat wel.

Jij woont volgens mij in dezelfde provincie toch? Mijn schoonouders hebben een vaste plek op texel en we hebben er familie wonen dus dat maakt het wat makkelijker om erheen te gaan.

Wat jammer dat de rode vloed toch komt. Op naar de volgende ronde :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:58:00 #172
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174753242
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah ja Tinkers zijn best lomp natuurlijk qua bouw. Ik vind ze wel prachtig dat wel.

Jij woont volgens mij in dezelfde provincie toch? Mijn schoonouders hebben een vaste plek op texel en we hebben er familie wonen dus dat maakt het wat makkelijker om erheen te gaan.

Wat jammer dat de rode vloed toch komt. Op naar de volgende ronde :)
Ik vind ze ook prachtig hoor, maar mijn man heeft qua zitbreedte al moeite met een sportief type haflinger, dus een mooi gebouwde Tinker is echt geen optie.

Het scheelt een hoop als je er een vaste plek en familie hebt ja. Wij wonen in NB en huren nu gewoon elk jaar een huisje. Vorig jaar Landal Sluftervallei, dit jaar gaan we naar Landal Beach Park. Ben benieuwd. Sluftervallei was prachtig qua locatie, maar die hadden geen betaalbaar huisje met sauna en de hele mikmak en zonder die mikmak wil de schoonfamilie niet mee

De rode vloed is inderdaad stom. Het is wel raar, het is vooralsnog echt maar een heeeel klein beetje. Tampon of maandverband zou zwaar overdreven zijn... Ik ga ervan uit dat dit doorzet en test pas als dat over een paar dagen nog niet het geval is en het zo blijft.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174753730
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind ze ook prachtig hoor, maar mijn man heeft qua zitbreedte al moeite met een sportief type haflinger, dus een mooi gebouwde Tinker is echt geen optie.

Het scheelt een hoop als je er een vaste plek en familie hebt ja. Wij wonen in NB en huren nu gewoon elk jaar een huisje. Vorig jaar Landal Sluftervallei, dit jaar gaan we naar Landal Beach Park. Ben benieuwd. Sluftervallei was prachtig qua locatie, maar die hadden geen betaalbaar huisje met sauna en de hele mikmak en zonder die mikmak wil de schoonfamilie niet mee

De rode vloed is inderdaad stom. Het is wel raar, het is vooralsnog echt maar een heeeel klein beetje. Tampon of maandverband zou zwaar overdreven zijn... Ik ga ervan uit dat dit doorzet en test pas als dat over een paar dagen nog niet het geval is en het zo blijft.
Ik ben benieuwd naar je ervaring van die andere. Wil je dat tzt laten weten?

Wat betreft je menstruatie. Bij mij is het dag 1 ook altijd zeer licht. Inlegkruisjes is dan ruim voldoende. Dag 2 zwaarder soms dag 3 ook en dan dag 3 of 4 us het weer heel licht.

Dus misschien is het bij jou nu ook wat anders nu je geen spiraal meer hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174753997
Tink; ik had de eerste menstruatie na verwijderen mirena ook maar weinig bloedverlies, dus dat kan ook gewoon een keer...
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:31:48 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174754028
Goed om te weten, we shall see :D

En Think, ik laat het je zeker weten! Op zoover scoort dit park iig prima, dus maak me niet al te druk. Het is iig op loopafstand van de Lidl en het centrum, wat het een stuk makkelijker maakt om er even alleen op uit te gaan als wanneer ik de schoonfamilie beu ben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174755994
Paardenmeisjes nemen het topic over :D Daar heb ik geen verstand van :)
De Wadden zijn O+
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:39:59 #177
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174756770
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:03 schreef B.ertha het volgende:
Paardenmeisjes nemen het topic over :D Daar heb ik geen verstand van :)
De Wadden zijn O+
Oeps, sorry! :D Maar paarden... O+ O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174756810
Ik heb ook nog een hond.

Ben wel heel benieuwd hoe hij een kindje gaat vinden trouwens. Met kinderen van een ander is hij super goed.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174761365
Straks bijlezen maar ik las paarden O+
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:59:15 #180
208890 June.
Seriously?
pi_174762722
Hm het bloeden zet wel door, maar wel minder dan normaal en mijn borsten blijven ook alsmaar pijnlijk. Misschien komende woensdag toch maar een testje doen.
Shine bright like a diamond.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:02:31 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174764319
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef June. het volgende:
Hm het bloeden zet wel door, maar wel minder dan normaal en mijn borsten blijven ook alsmaar pijnlijk. Misschien komende woensdag toch maar een testje doen.
Better safe than sorry, denk ik dan maar...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174766076
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Oeps, sorry! :D Maar paarden... O+ O+ O+
ik vind paarden doodeng :')

Haha
Schudden voor gebruik
pi_174766132
Nou hier is het ook niks deze ronde. Eerder dan verwacht bruin en rood gespot.
Lf van 11 dan...

Trek zo lekker een biertje open O+
Schudden voor gebruik
pi_174766957
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:59 schreef Stippelrientje het volgende:
Nou hier is het ook niks deze ronde. Eerder dan verwacht bruin en rood gespot.
Lf van 11 dan...

Trek zo lekker een biertje open O+
Geniet van je biertje. Hopelijk volgende maand meer geluk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174768781
June ik duim gewoon nog even voor je dan!

Stippel balen, maar geniet van je biertje :9.

Hier ei gespot, maar ik kwam er net bij het opbergen van m'n test achter dat die van gister ook dikke knal was :o dat heb ik gister dus niet gezien, wss te vroeg aan de kant gegooid :'). Fail.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174769140
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:19 schreef Feyre het volgende:
June ik duim gewoon nog even voor je dan!

Stippel balen, maar geniet van je biertje :9.

Hier ei gespot, maar ik kwam er net bij het opbergen van m'n test achter dat die van gister ook dikke knal was :o dat heb ik gister dus niet gezien, wss te vroeg aan de kant gegooid :'). Fail.
Ze zijn bij mij de volgende dag ook weleens knal maar dat zijn dan geen geldige knal strepen alleen :) zou dat het kunnen zijn?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174770024
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ze zijn bij mij de volgende dag ook weleens knal maar dat zijn dan geen geldige knal strepen alleen :) zou dat het kunnen zijn?
Neuh ik had visite dus even snel getest en denk niet lang genoeg gewacht voor het resultaat - ik verwachtte dat het nog 3-4 dagen zou duren :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174770394
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:19 schreef Feyre het volgende:
June ik duim gewoon nog even voor je dan!

Stippel balen, maar geniet van je biertje :9.

Hier ei gespot, maar ik kwam er net bij het opbergen van m'n test achter dat die van gister ook dikke knal was :o dat heb ik gister dus niet gezien, wss te vroeg aan de kant gegooid :'). Fail.
Verrassingsstick!
Schudden voor gebruik
pi_174770447
Hoe zorg ik dat baby doen
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 23:32:01 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174770854
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:42 schreef B.ertha het volgende:
Nog steeds alles wit hier :Y

Edit: Oeps, en toen was ik uit de kast :+ Ik had toch al besloten om onder mijn echte naam op te schuiven naar het andere topic :P
Was jij dan aangenaamikbeneenkloon? Ik ben echt zo slecht in klonen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 23:32:55 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174770884
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Camac het volgende:

[..]

Wij hebben zeker meer dan eens in een ander topic gepraat :Y
En wij? O-) ik wil een keer een kloon ontmaskeren :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174773103
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

En wij? O-) ik wil een keer een kloon ontmaskeren :D
Ja wij ook. SQ had mij gelijk door }:| :D.
pi_174773333
Ze kunnen er bij mij neon borden bijhangen en ik weet het nog niet waarschijnlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:05:30 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_174773462
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 06:53 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja wij ook. SQ had mij gelijk door }:| :D.
da's puur op basis van wat summiere details die je me ooit verteld hebt. 8-)
disclaimer
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:37:03 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174773747
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 20:59 schreef Stippelrientje het volgende:
Nou hier is het ook niks deze ronde. Eerder dan verwacht bruin en rood gespot.
Lf van 11 dan...

Trek zo lekker een biertje open O+
Balen. Was je biertje lekker?

Ik ben nu ook echt ongesteld... en ik weet waarom ik dat nooit meer wilde zijn. Tering zeg, wat voel ik me miserabel.

Een lf van precies 14 dagen gehad. Ga na m'n menstruatie maar weer proberen m'n ei te vinden. Volgende zwangerschapstest of ongesteldheid wordt dan tijdens onze vakantie op Texel. Oh joy...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174773845
Godver, hagelwitte test -O- en ik ging bijna hopen. Laat die rotmenstruatie nou maar gewoon komen, dan kan ik beginnen met clomid. Ik had gedacht nu al een week bezig te zijn :{ Ik ben mega paranoïde bij elk drupje afscheiding of elk krampje omdat ik bang ben om door te bloeden. En een week lang paranoïde zijn is niet goed voor je verstand :')

Ja, ik ben kloon
pi_174774313
Jammer Stippel! :*

En Tink ook jammer, wel keurige cyclus zo na het stoppen met anticonceptie.

Balen Bertha, laat het dan maar gewoon doorbreken inderdaad. Ik hoop dat de clomid je het laatste zetje in de goede richting geeft :*.

Ik verwacht uiterlijk vrijdag ongesteld te worden. Heb een LF van een dag of 8. Hierdoor verwacht ik er niet te veel van..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:19:27 #198
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174774364
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:17 schreef Kirb het volgende:
Jammer Stippel! :*

En Tink ook jammer, wel keurige cyclus zo na het stoppen met anticonceptie.

Balen Bertha, laat het dan maar gewoon doorbreken inderdaad. Ik hoop dat de clomid je het laatste zetje in de goede richting geeft :*.

Ik verwacht uiterlijk vrijdag ongesteld te worden. Heb een LF van een dag of 8. Hierdoor verwacht ik er niet te veel van..
Zo'n korte lf, wat heeft dat eigenlijk voor gevolgen? Kan een bevrucht ei dan niet innestelen ofzo?

Mijn cyclus is idd blijkbaar keurig, achteraf gezien was de verwijdering van mijn spiraal de laatste dag van mijn menstruatie.

Over een week ga ik weer ovulatietests gebruiken en deze maand gaan we wat fanatieker klussen. En dan heel hard hopen op een positieve Texeltest :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174774418
Ik ben ook ongesteld sinds vannacht. Wel een dagje later dan afgelopen 5 maanden (30 ipv 29 dagen) maar omdat man in het buitenland zat tot een week geleden wist ik dat het zou komen. Volgende maand allemaal streepjes!!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:33:48 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174774571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:23 schreef noa11 het volgende:
Ik ben ook ongesteld sinds vannacht. Wel een dagje later dan afgelopen 5 maanden (30 ipv 29 dagen) maar omdat man in het buitenland zat tot een week geleden wist ik dat het zou komen. Volgende maand allemaal streepjes!!
Ik vind dat we gewoon allemaal streepjes krijgen van Sinterklaas of de Kerstman dit jaar oO/ >:O O~) ~:) <O)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174774572
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Zo'n korte lf, wat heeft dat eigenlijk voor gevolgen? Kan een bevrucht ei dan niet innestelen ofzo?

Mijn cyclus is idd blijkbaar keurig, achteraf gezien was de verwijdering van mijn spiraal de laatste dag van mijn menstruatie.

Over een week ga ik weer ovulatietests gebruiken en deze maand gaan we wat fanatieker klussen. En dan heel hard hopen op een positieve Texeltest :D
Fijn hoor :) een positieve Texeltest zou natuurlijk super zijn!

Een te korte LF kan er inderdaad voor zorgen dat een eitje niet de tijd krijgt om in te nestelen, je lijf begint dan al weer te vroeg met afbreken.

Balen noa11! Op naar de volgende ronde dan maar. Blijf je vent dan wel gewoon in het land?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174774640
Haha ja Kirb, anders bind ik m vast of ga ik mee!
Eens met positieve-Sint/Kerst-streepjes-kado!!
pi_174774891
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 07:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze kunnen er bij mij neon borden bijhangen en ik weet het nog niet waarschijnlijk _O-
Ik vind het knap van je hoor :*

Verder hypochonder ik door. Krampjes hier, krampjes daar. Paar dagen wachten en testen maar *O*
pi_174774937
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:51 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik vind het knap van je hoor :*

Verder hypochonder ik door. Krampjes hier, krampjes daar. Paar dagen wachten en testen maar *O*
Jeej *O*

Wanneer is je officiële NOD?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:05:18 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174775139
Weet iemand hier wanneer je naar een dokter zou moeten met menstruatieklachten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:11:55 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_174775214
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Weet iemand hier wanneer je naar een dokter zou moeten met menstruatieklachten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen, zodra het jou dusdanig belemmert in je functioneren dat het niet meer acceptabel is.
Veel bloedverlies is niet abnormaal. Vergeet ook niet dat het extra intens aan kan voelen als je het al acht jaar niet meer hebt ervaren. Ik moest daar destijds ook erg aan wennen. Zodra je denkt "dit kan niet meer zo" zou ik naar een dokter gaan.
disclaimer
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:18:11 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174775336
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, zodra het jou dusdanig belemmert in je functioneren dat het niet meer acceptabel is.
Veel bloedverlies is niet abnormaal. Vergeet ook niet dat het extra intens aan kan voelen als je het al acht jaar niet meer hebt ervaren. Ik moest daar destijds ook erg aan wennen. Zodra je denkt "dit kan niet meer zo" zou ik naar een dokter gaan.
Txs, altijd fijn om wijze woorden van SQ te krijgen :) Ik kijk het sowieso nog even aan, maar en ik voel me nu echt een aansteller het valt me stiekem behoorlijk tegen. En ik heb het al 12 jaar niet meer ervaren, dus het is sowieso heel erg wennen inderdaad.

Even een luchtige noot: FF vindt dat mijn volgende ovulatie de dag is na het weekend dat mijn zusje van 17 bij ons logeert. Hoe ga ik dat nu weer aanpakken? Het wandje tussen de slaapkamer en de logeerkamer is niet echt dik, zegmaar... Misschien stuur ik haar maar op de fiets even naar de Lidl voor een chocoladebroodje ofzo 's ochtends O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174775510
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs, altijd fijn om wijze woorden van SQ te krijgen :) Ik kijk het sowieso nog even aan, maar en ik voel me nu echt een aansteller het valt me stiekem behoorlijk tegen. En ik heb het al 12 jaar niet meer ervaren, dus het is sowieso heel erg wennen inderdaad.

Als het dwars door pijnstilling heen echt heel veel zeer doet zou ik naar de huisarts gaan. Ik had vroeger ook echt bizar veel pijn, alleen ibuprofen/feminax achtige pijnstillers hielpen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174775622
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jeej *O*

Wanneer is je officiële NOD?
10-11 :). En die van jou?
pi_174775738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:29 schreef Kirb het volgende:

[..]

Als het dwars door pijnstilling heen echt heel veel zeer doet zou ik naar de huisarts gaan. Ik had vroeger ook echt bizar veel pijn, alleen ibuprofen/feminax achtige pijnstillers hielpen.
Ja dit dus.

Ik persoonlijk vind advil goed helpen tegenwoordig. Vroeger hielp alleen huilen en een warme kruik :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174775746
Hier afgelopen zondag ongesteld geworden. Cyclus van 36; dus benieuwd of hij deze maand wat korter wordt. En idd wat is dit weer ontzettend wennen na 10 jaar menstruatievrij, jeetje :') ! Op zich valt het bloed wel mee maar gisterennacht wakker gelegen van de pijn.. Ik was 's ochtends echt geen mens en heb alleen maar opgekruld in bed gelegen met paracetamol -O- Gelukkig in de middag een stuk beter en 's avonds al nergens meer echt last van. Vandaag ook weer nergens last van dus ik heb niet het idee dat dit dagen gaat duren (FIJN!!). Maar nope; ik heb dit zó niet gemist lol :')
Vooralsnog merk ik echt nog steeds niet echt verschil met of zonder mirena (qua hormonen of hoe mn lichaam echt reageert...). Misschien ook omdat ik er niet zo extreem mee bezig ben dat het mij niet opvalt :@ :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174775761
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:36 schreef Camac het volgende:

[..]

10-11 :). En die van jou?
08-11 afgaande op 14 dagen na mijn sprong :)

Wanneer ging jij testen vrijdag toch?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174775781
@Tink89, mijn pilloze menstruatie valt mij ook behoorlijk tegen. Meer pijn, het duurt langer (7 ipv 3 dagen) en bleh :r. Ik ben die week ook een emotionele vergiet.
Als het echt niet meer gaat, dan naar de huisarts :Y
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:54:04 #214
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174775979
Txs voor de tips dames! Ik ben maar gewoon keihard aan het werk gegaan met grote koppen hete appelsap met koek- en speculaaskruiden en zelfgebakken koekjes van afgelopen weekend. En ik hoop dat het geen week duurt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174776097
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

08-11 afgaande op 14 dagen na mijn sprong :)

Wanneer ging jij testen vrijdag toch?
Zondagochtend voor het vliegen :+
pi_174776184
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:00 schreef Camac het volgende:

[..]

Zondagochtend voor het vliegen :+
Spannend ik twijfel nog steeds gezien de kans op een vals negatief of positief :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174776227
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend ik twijfel nog steeds gezien de kans op een vals negatief of positief :')
Ik test zondag en de andere gaat gewoon mee op vakantie, vergezeld door de vriendjes tam en pon. :')
pi_174776264
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:09 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik test zondag en de andere gaat gewoon mee op vakantie, vergezeld door de vriendjes tam en pon. :')
Ik verwacht nog steeds dat ik het wel aan mijn lijf ga merken ofzo. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Maar ik reageer normaal gesproken zo heftig op hormonen.

Ik hoop dat je euforisch in het vliegtuig stapt zondag en daarna aan de ranja met een parasolletje mag.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:14:26 #219
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174776318
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik verwacht nog steeds dat ik het wel aan mijn lijf ga merken ofzo. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Maar ik reageer normaal gesproken zo heftig op hormonen.

Ik hoop dat je euforisch in het vliegtuig stapt zondag en daarna aan de ranja met een parasolletje mag.
Ik duim mee voor een parasolletje in de ranja c_/
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174776546
Ah wat een hoop mensen ongesteld geworden! Balen! -O-
pi_174777015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 11:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ah wat een hoop mensen ongesteld geworden! Balen! -O-
Je schreef eerder dat je in het ZH was geweest, wil je nog vertellen hoe het was? Ik hoop zo op een duidelijk plan voor je :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174777196
Even over menstruatiepijn: hoe vervelend ook, er is misschien wel niets aan te doen (anders dan pijnstillers). Ik heb het namelijk ook en het werd iedere cyclus erger. Na een paar gesprekken bleek dat het meestal door endometriose komt als je veel veel pijn hebt. Alleen, de belangrijkste behandelmethode daarvoor is de pil. Dus dat gaat je niet helpen :+ En omdat ik de pil niet wilde (duh) is het daarbij gebleven. Gelukkig was het vorige ronde niet zo heftig.

Sowieso schijnt een menstruatie in een cyclus mét ovulatie meer pijn te doen dan zonder.
pi_174784276
Het is er veel te vroeg voor maar ik zou bijna denken dat ik ongesteld ga worden. Ik heb echt flinke buikpijn ;(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174784770
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is er veel te vroeg voor maar ik zou bijna denken dat ik ongesteld ga worden. Ik heb echt flinke buikpijn ;(
Dito. En hoofdpijn.
pi_174784897
quote:
18s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:41 schreef Camac het volgende:

[..]

Dito. En hoofdpijn.
Zijn we samen zielig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174785481
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zijn we samen zielig.
Kom je bij mij onder mn dekentje? :*
pi_174785645
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:57 schreef Camac het volgende:

[..]

Kom je bij mij onder mn dekentje? :*
Oh ja gezellig. Ik neem mijn teddy fleecedekentje mee. Lekker warm O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174789428
Is er ruimte voor nog een? Dan breng ik de Ben & Jerry's mee :Y)
pi_174789667
* Silliegirl brengt thee en chocolade voor de mensen onder het dekentje. Dat het maar snel weer over is, ongesteld zijn sucks :* .
pi_174790105
Deze persoon onder het dekentje is nog niet ongesteld. Zou ook pas over een week moeten zijn. Maar die krampen zijn een bitch.

Moet even gaan zwemmen daarna kom ik mee die bak B&B soldaat maken.

Ps: die rode lettertjes hoe doe je dat?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174790338
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deze persoon onder het dekentje is nog niet ongesteld. Zou ook pas over een week moeten zijn. Maar die krampen zijn een bitch.

Moet even gaan zwemmen daarna kom ik mee die bak B&B soldaat maken.

Ps: die rode lettertjes hoe doe je dat?
Met [me=“naam”] rode tekst hier. [/m.e.]

En dan na wat je in het rood wil doe je dus [/me] (zonder . Tussen de m en de e)
pi_174790595
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deze persoon onder het dekentje is nog niet ongesteld. Zou ook pas over een week moeten zijn. Maar die krampen zijn een bitch.

Moet even gaan zwemmen daarna kom ik mee die bak B&B soldaat maken.

Ps: die rode lettertjes hoe doe je dat?
Ik ook niet hoor, maar je kunt het maar vast in huis hebben 8-)
pi_174790686
Hè stom dames. :{
:)
pi_174790848
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Balen. Was je biertje lekker?

Ik ben nu ook echt ongesteld... en ik weet waarom ik dat nooit meer wilde zijn. Tering zeg, wat voel ik me miserabel.

Een lf van precies 14 dagen gehad. Ga na m'n menstruatie maar weer proberen m'n ei te vinden. Volgende zwangerschapstest of ongesteldheid wordt dan tijdens onze vakantie op Texel. Oh joy...
Eigen brouwsel O+

He bah... ja, hier lijk ik iedere maand weer te vergeten wat voor feest het is! Haha kwam ik nog bijna zonder te zitten ook. Kleine mazzel bij de kruidvat dat alles afgeprijst was ^^,

Ik hoop dat je gelijk 2 streepjes piest op Texel ;)
Schudden voor gebruik
pi_174791005
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs, altijd fijn om wijze woorden van SQ te krijgen :) Ik kijk het sowieso nog even aan, maar en ik voel me nu echt een aansteller het valt me stiekem behoorlijk tegen. En ik heb het al 12 jaar niet meer ervaren, dus het is sowieso heel erg wennen inderdaad.

Even een luchtige noot: FF vindt dat mijn volgende ovulatie de dag is na het weekend dat mijn zusje van 17 bij ons logeert. Hoe ga ik dat nu weer aanpakken? Het wandje tussen de slaapkamer en de logeerkamer is niet echt dik, zegmaar... Misschien stuur ik haar maar op de fiets even naar de Lidl voor een chocoladebroodje ofzo 's ochtends O-)
muisstil :P

S'ochtends zijn pubers toch nog ontzettend k.o.?
Schudden voor gebruik
pi_174791098
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 10:54 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor de tips dames! Ik ben maar gewoon keihard aan het werk gegaan met grote koppen hete appelsap met koek- en speculaaskruiden en zelfgebakken koekjes van afgelopen weekend. En ik hoop dat het geen week duurt.
Klinkt echt verschrikkelijk! O+
Schudden voor gebruik
pi_174791229
He ook Bertha en Noa rode stortvloed. Sucks zeg!

Ik ben soort van blij met lotgenoten die koppijn en waterkruiken aanslepen mede ervaren. Voelde mij al zo een sulletje :')
Schudden voor gebruik
pi_174792249
Zo dit was het minst zinvolle uurtje banen trekken ever. Zo hond uitlaten en hop naar bed.

Maar eerst die bak B&B schuif maar door dames.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-11-2017 08:11:08 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 november 2017 @ 08:58:55 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174797287
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:40 schreef Stippelrientje het volgende:
He ook Bertha en Noa rode stortvloed. Sucks zeg!

Ik ben soort van blij met lotgenoten die koppijn en waterkruiken aanslepen mede ervaren. Voelde mij al zo een sulletje :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 21:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Klinkt echt verschrikkelijk! O+
Ik voel me ook echt een loser nu, maar mijn man is echt O+ Die maakt warme kruiken, sleept paracetamol en ibuprofen aan op commando en toen ik gisteren spontaan zin had ik gebakken ananas (zoals bij de chinees) en spontaan en onaangekondigd was vertrokken richting supermarkt, heeft hij zijn kookplannen aan de kant geschoven en hebben we heeeerlijk comfortfood gegeten (lees: sieuw mai, kroepoek in twee smaken, gestoomde wortels met gebakken uitjes, ba pao, loempia's en gebakken ananas,). Ook al zo verschrikkelijk :D :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174797642
Oh dat klinkt echt wel als voedsel voor ongesteld ja.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174797984
Hoe groot is jullie deken? :') Spotting begint te komen hier dus zal morgen of uiterlijk overmorgen wel doorbreken.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 1 november 2017 @ 09:43:38 #242
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174798017
Deken is hier groot zat, kom erbij, kom erbij. Kopje warme appelsap? Extra lekker met koek- en speculaaskruiden en een flinke scheut 43, maar daar is het nog een beetje vroeg voor O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174798018
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:41 schreef Kirb het volgende:
Hoe groot is jullie deken? :') Spotting begint te komen hier dus zal morgen of uiterlijk overmorgen wel doorbreken.
Groot genoeg. Mijn krampen zijn weer de gewone krampjes geworden die ik vaker heb na mijn eisprong trouwens. Dus ga toch nog niet ongesteld worden denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174798058
Nou hier lijkt het al weer voorbij ! Zondag was het een beetje; maandag wel heftige krampen maar qua bloed viel het mee.. Gisteren een beetje.. Vandaag niks meer lijkt het.... Kortste ongesteldheid ooit :o :o :o Dit is wel ontzettend wennen als je al meer dan 10 jaar niet meer ongesteld bent geweest.
Deze ronde maar weer ons best doen en hopen dat we met een paar kunnen doorschuiven :+ Zou mooi zijn!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_174798378
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
Nou hier lijkt het al weer voorbij ! Zondag was het een beetje; maandag wel heftige krampen maar qua bloed viel het mee.. Gisteren een beetje.. Vandaag niks meer lijkt het.... Kortste ongesteldheid ooit :o :o :o Dit is wel ontzettend wennen als je al meer dan 10 jaar niet meer ongesteld bent geweest.
Deze ronde maar weer ons best doen en hopen dat we met een paar kunnen doorschuiven :+ Zou mooi zijn!
Oh nou je kan er maar weer vanaf zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 november 2017 @ 10:18:03 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174798531
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
Nou hier lijkt het al weer voorbij ! Zondag was het een beetje; maandag wel heftige krampen maar qua bloed viel het mee.. Gisteren een beetje.. Vandaag niks meer lijkt het.... Kortste ongesteldheid ooit :o :o :o Dit is wel ontzettend wennen als je al meer dan 10 jaar niet meer ongesteld bent geweest.
Deze ronde maar weer ons best doen en hopen dat we met een paar kunnen doorschuiven :+ Zou mooi zijn!
Iets met een geluk bij een ongeluk ofzo?

Hier is het vooralsnog qua bloed ook wel te doen. Ik heb ontzettend veel kramp en dat is echt rottig, maar qua bloed lijkt het niks op hoe het vroeger was tot nu toe.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 1 november 2017 @ 10:26:26 #247
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174798677
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:43 schreef Tink89 het volgende:
Deken is hier groot zat, kom erbij, kom erbij. Kopje warme appelsap? Extra lekker met koek- en speculaaskruiden en een flinke scheut 43, maar daar is het nog een beetje vroeg voor O-)
Likeur 43 kan áltijd :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 1 november 2017 @ 10:27:12 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174798695
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:26 schreef zeefje het volgende:

[..]

Likeur 43 kan áltijd :P
Ergens op de wereld is het na vijven... }) })
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174798715
De bakker hier heeft liquor gebakjes. Echt to die for :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 november 2017 @ 10:28:46 #250
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174798719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ergens op de wereld is het na vijven... }) })
Hahah gmta :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 1 november 2017 @ 10:29:00 #251
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174798722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De bakker hier heeft liquor gebakjes. Echt to die for :9~
Waar? :D :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 1 november 2017 @ 10:29:33 #252
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174798733
Ik weet niet zo goed waarom ik hier reageer.. ik ben helemaal niet bezig met kinderen krijgen.

Ik zag een post over likeur 43 dus moest wel reageren ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174798749
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:29 schreef zeefje het volgende:

[..]

Waar? :D :P
Deurne
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174798797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Iets met een geluk bij een ongeluk ofzo?

Hier is het vooralsnog qua bloed ook wel te doen. Ik heb ontzettend veel kramp en dat is echt rottig, maar qua bloed lijkt het niks op hoe het vroeger was tot nu toe.
Ja dat zeker. Ja qua pijn vond ik het ook best heftig eigenlijk... -O- Benieuwd of het voor jou ook snel voorbij is en kramp dus ook meteen stuk minder wordt :*

En idd het is áltijd tijd voor 43 :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 1 november 2017 @ 10:57:52 #255
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174799166
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat zeker. Ja qua pijn vond ik het ook best heftig eigenlijk... -O- Benieuwd of het voor jou ook snel voorbij is en kramp dus ook meteen stuk minder wordt :*

En idd het is áltijd tijd voor 43 :9
Ik wacht toch nog even tot na de lunch met de drank hoor... Ga zo wel even lekker in een heet bad liggen, dat helpt vast tegen de kramp. En dan ga ik daarna even stoofvleesingrediënten halen, denk ik. Goede ideeën hier :Y) :Y)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174799525
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:43 schreef Tink89 het volgende:
Deken is hier groot zat, kom erbij, kom erbij. Kopje warme appelsap? Extra lekker met koek- en speculaaskruiden en een flinke scheut 43, maar daar is het nog een beetje vroeg voor O-)
Is dat lekker? ik heb echt nog nooit warme appelsap gehad, laat staan met kruiden :@
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:41 schreef Kirb het volgende:
Hoe groot is jullie deken? :') Spotting begint te komen hier dus zal morgen of uiterlijk overmorgen wel doorbreken.
Je mag mijn plekje in ieder geval totdat het bij mij doorbreekt (hopelijk snel), anders neem ik mijn eigen deken wel mee O+

Die met het vosje ga ik binnenkort kopen O+
pi_174799559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:16 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Is dat lekker? ik heb echt nog nooit warme appelsap gehad, laat staan met kruiden :@

[..]

Je mag mijn plekje in ieder geval totdat het bij mij doorbreekt (hopelijk snel), anders neem ik mijn eigen deken wel mee O+
[ afbeelding ]
Die met het vosje ga ik binnenkort kopen O+
Waar kun je die hebben
omgbbq ik heb dat nodig in mijn leven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174799560
Ik vind het echt bloedirritant (pun intended) :') Ik zit al een week te wachten op mijn menstruatie, inclusief signalen dat het komt. Dat uitgerekend nu mijn cyclus zo nodig zo lang moet zijn, terwijl de oplossing in zicht is. Dag 40 nu ;(
pi_174799562
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar kun je die hebben
omgbbq ik heb dat nodig in mijn leven.
Bij de aldi :D En er is een bijpassend kussen O+
pi_174799637
Ik moet nu dus ook naar de aldi! :o

Mijn lijf doet raar. Ik ben duizelig, mn darmen rommelen en ik ben met vlagen misselijk. Wat nog niet zwangerschapsgerelateerd kan zijn, want volgens mij moet ik ongeveer nu een eisprong hebben.

Maarja, aan de andere kant; vorige keer snapte ik ook geen zak van mijn lijf en toen was ik dus al zwanger. Maar het zal toch niet twee keer zo snel gaan? :o
pi_174799666
Je kunt dat ook hebben van de eisprong zelf geloof ik..
pi_174799709
De aanbieding bij de aldi is vanaf volgende week woensdag ;)
  woensdag 1 november 2017 @ 11:33:05 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174799913
Damn, waarom hebben we geen aldi in de buurt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174799957
Volgens mij hier ook niet

Fuck it die rode lettertjes werken bij mij niet. Ik geef 't op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174799960
Waar woon je, Tink?
pi_174799972
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij hier ook niet

[me"Thinkk-Pinkk"]gaat op zoek naar een aldi[me\]
Je moet de " weghalen en tussen me en Think = neerzetten

[me = Thinkk-Pinkk] xxxx [ / me ] zonder spaties is * Thinkk-Pinkk xxx
pi_174799992
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Je moet de " weghalen en tussen me en Think = neerzetten

[me = Thinkk-Pinkk] xxxx [ / me ] zonder spaties is * Thinkk-Pinkk xxx
Ik geef het op :+ :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174800005
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Waar woon je, Tink?
Lama deze was ook niet voor mij bedoeld. Tink en Think lijkt teveel op elkaar :')

Ik ben nu al klaar met vandaag _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-11-2017 11:43:23 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174800031
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik geef het op :+ :@
Als je nou jouw quote van mij opent, dan zie je hoe ik het heb gedaan ;)
pi_174800113
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als je nou jouw quote van mij opent, dan zie je hoe ik het heb gedaan ;)
Ik was het = je vergeten Uh O+ :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174800245
*O*
  woensdag 1 november 2017 @ 12:49:07 #272
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_174801576
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Je moet de " weghalen en tussen me en Think = neerzetten

[me = Thinkk-Pinkk] xxxx [ / me ] zonder spaties is * Thinkk-Pinkk xxx
Overigens werkt / me ook gewoon. :+

* IJsdraakje gaat weer in lurkstand
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_174802345
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Je moet de " weghalen en tussen me en Think = neerzetten

[me = Thinkk-Pinkk] xxxx [ / me ] zonder spaties is * Thinkk-Pinkk xxx
* Malteser wil het ook weten.
pi_174802377
*O*

Balen van al het bloed dames. :*

* Malteser duimt voor de volgende rondes.
  woensdag 1 november 2017 @ 13:35:00 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174802382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:35 schreef B.ertha het volgende:
Waar woon je, Tink?
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lama deze was ook niet voor mij bedoeld. Tink en Think lijkt teveel op elkaar :')

Ik ben nu al klaar met vandaag _O-
* Tink89 woont tussen Tilburg en Breda

Edit, omg wat leuk! Ik voel me nu echt heel suf, maar ben zo blij dat ik weet hoe dit moet *O* *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174802608
* Thinkk-Pinkk doet ie 't of doet ie 't niet.

Wajoo hij doet 't.

Ik heb besloten niet te testen vrijdag voor het weekendje weg. Ik lees op internet teveel dat mensen positief testen en dan toch ongesteld worden. En ik weet het dan liever niet. Of that makes sense :@
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 november 2017 @ 13:54:46 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174802736
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
* Thinkk-Pinkk doet ie 't of doet ie 't niet.

Wajoo hij doet 't.

Ik heb besloten niet te testen vrijdag voor het weekendje weg. Ik lees op internet teveel dat mensen positief testen en dan toch ongesteld worden. En ik weet het dan liever niet. Of that makes sense :@
Jep, makes total sense. Ik heb ook alleen maar voor m'n nod getest omdat het de 29ste O+ was en ik geen idee had van m'n cyclus.

Volgens FF is mijn volgende NOD op Texel. Zwangerschapstesten, tampons, maandverband, kruik, paracetamol en ibuprofen zijn zojuist toegevoegd aan de inpaklijst :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 13:58:58 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174802827
Omg ik moet dat vosjes dekentje hebben O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174802845
Oeps, ik heb wat losgemaakt :D Maar hij is ook zo leuk O+
  woensdag 1 november 2017 @ 14:02:40 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174802895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:59 schreef B.ertha het volgende:
Oeps, ik heb wat losgemaakt :D Maar hij is ook zo leuk O+
Jaaa, ik heb online de folder gecheckt en ga m'n schoonmoeder inschakelen :D

Ja wacht effe, hier staan ze helemaal niet in de folder :? :?

Edit twee: laat maar, online al gevonden. Hmm, zonder baby op komst voelt het raar om al te gaan shoppen. Doen jullie dat wel?

[ Bericht 10% gewijzigd door Tink89 op 01-11-2017 14:07:53 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174803054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jaaa, ik heb online de folder gecheckt en ga m'n schoonmoeder inschakelen :D

Ja wacht effe, hier staan ze helemaal niet in de folder :? :?

Edit twee: laat maar, online al gevonden. Hmm, zonder baby op komst voelt het raar om al te gaan shoppen. Doen jullie dat wel?
Nope maar ik wil hem zelf. Of is het een kleine deken? Ik kan hem ook niet vinden in de folder.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 1 november 2017 @ 14:18:17 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174803126
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nope maar ik wil hem zelf. Of is het een kleine deken? Ik kan hem ook niet vinden in de folder.
https://www.aldi.nl/aldi_coral_sherpa_plaid_48_5_26378_45430.html

130 x 190, niet zo heel klein dus :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174803144
quote:
Oh daar pas ik onder met mijn 1,57 *)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174803190
Mooi voor op de bank O-)
stiekem voor de kinderkamer maar dat zeg ik niet tegen mijn (8> . Als het nou echt allemaal niet lukt, vind ik hem zelf ook kei leuk
  woensdag 1 november 2017 @ 14:34:07 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174803372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:22 schreef B.ertha het volgende:
Mooi voor op de bank O-)
stiekem voor de kinderkamer maar dat zeg ik niet tegen mijn (8> . Als het nou echt allemaal niet lukt, vind ik hem zelf ook kei leuk
Wij hebben al een en ander aan babyspul in huis, maar dat kwam toevallig zo uit. Vriendin deed haar fantastische box weg, andere vrienden de tripptrapp. Maar dat staat/ligt allemaal uit zicht en ik heb daar geen last van :) Zo'n deken krijg ik ook vast ergens weggemoffeld, maar ik wil eigenlijk voor een baby geen polyesterdeken. Dus dan blijft hij liggen tot peuter ofzo. En dan duurt nog wel echt heel erg lang. Ik sla even over :)

* Tink89 is in een verstandige bui vandaag
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174803603
Heel verstandig :Y
Ik zie hem al helemaal voor me op de schommelstoel O+ Dus misschien indirect alsnog meer voor mezelf.
pi_174804991
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]


[..]

* Tink89 woont tussen Tilburg en Breda

Edit, omg wat leuk! Ik voel me nu echt heel suf, maar ben zo blij dat ik weet hoe dit moet *O* *O*
* Stippelrientje zegt dat is dichtbij :D
Schudden voor gebruik
pi_174805664
* Kirb houdt niet van rood }:|
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 17:14:55 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_174806555
Babyshoppen doe ik niet aan, dat vind ik te pijnlijk. Maar hou zelf van vosjes dus ik wil hem gewoon voor mezelf :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_174806646
Waarom lees ik hier ook... nu MOET ik de dinoversie!
S. 2014
J. 2016
pi_174806866
Ik ben vooral boel on te jinxen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174806905
Als dat kon gebeuren, dan zouden er nog maar heel weinig baby's geboren worden :P
pi_174806917
Ja zit tussen mijn oren dat weet ik best. Maar toch voelt dat niet goed.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174806969
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja zit tussen mijn oren dat weet ik best. Maar toch voelt dat niet goed.
Eens, wij hebben ook helemaal niks in huis wat ook maar iets in de richting komt van een baby. Iets met niet kunnen, niet buiten de lijntjes kleuren, jinxxen. Klinkt misschien heel gek, maar voor mijn gevoel 'hoort' het nog niet of zo
  woensdag 1 november 2017 @ 18:50:47 #295
208890 June.
Seriously?
pi_174808280
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 17:40 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Eens, wij hebben ook helemaal niks in huis wat ook maar iets in de richting komt van een baby. Iets met niet kunnen, niet buiten de lijntjes kleuren, jinxxen. Klinkt misschien heel gek, maar voor mijn gevoel 'hoort' het nog niet of zo
Hebben wij hier ook niet hoor, wil het ook nog niet jinxen (voor zover dat natuurlijk kan :+ )

En ik ben weer bijna van mijn menstruatie af. *deelt overgebleven chocola uit.
Shine bright like a diamond.
pi_174812987
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:02 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jaaa, ik heb online de folder gecheckt en ga m'n schoonmoeder inschakelen :D

Ja wacht effe, hier staan ze helemaal niet in de folder :? :?

Edit twee: laat maar, online al gevonden. Hmm, zonder baby op komst voelt het raar om al te gaan shoppen. Doen jullie dat wel?
Ik doe alleen aan online etalageshoppen :+ Verder hebben we op 1 paar superschattige iniminie babysokjes helemaal niks in huis.
  woensdag 1 november 2017 @ 21:39:23 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_174813071
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:50 schreef June. het volgende:

[..]

Hebben wij hier ook niet hoor, wil het ook nog niet jinxen (voor zover dat natuurlijk kan :+ )

En ik ben weer bijna van mijn menstruatie af. *deelt overgebleven chocola uit.
Overgebleven chocola? Is that a thing? HOE
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174813190
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:36 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik doe alleen aan online etalageshoppen :+ Verder hebben we op 1 paar superschattige iniminie babysokjes helemaal niks in huis.
Oh ja en het halve internet heb ik in mijn hoofd ook al leeg gekocht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174813719
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja en het halve internet heb ik in mijn hoofd ook al leeg gekocht.
Vooral de afdeling newborn met al die schattige kleertjes. Waar ze natuurlijk zo uitgegroeid zijn O+
pi_174813808
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:00 schreef Camac het volgende:

[..]

Vooral de afdeling newborn met al die schattige kleertjes. Waar ze natuurlijk zo uitgegroeid zijn O+
Ja joh vooral toen ik laatst kleertjes moest kopen voor twee kleintjes. Alles is te leuk :')

Laat je zondag wat weten trouwens? Mijn duimen draaien voor je :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174813919
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 22:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja joh vooral toen ik laatst kleertjes moest kopen voor twee kleintjes. Alles is te leuk :')

Laat je zondag wat weten trouwens? Mijn duimen draaien voor je :)
Natuurlijk. En jij gaat ook gewoon streepjes plassen :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')