abonnement Unibet Coolblue
pi_174624073
Ik heb een tijdje een relatie gehad met een leuke vrouw, toen ik haar leerde kennen wist ik niet dat zij getrouwd was. Ze vertelde het mij wel en zei dat het niet goed zat thuis en zat te twijfelen om uit elkaar te gaan. We werden al snel verliefd op elkaar en zagen elkaar best vaak, het voelde echt goed en fijn samen.... Zo zagen wij beide dat. Vlak voor de zomervakantie besloot zij opeens uit het niets niet door te gaan met mij. Zij wilde het met haar man nog een kans geven, hele maand augustus was hij vrij dus zouden ze er samen proberen wat van te maken. Ze kwam nog een keer bij mij langs thuis in te praten en soort van af te sluiten. Zaten we beide te janken omdat we elkaar zouden missen en nog gruwelijke lekkere sex gehad samen. Ik begrijp nooit dat iemand het uit maakt als je de gene gaat missen en van die gene houd. Maar nu zijn we alweer een paar maanden verder, en appen we sowieso niet meer. Maar onze kinderen zitten bij elkaar in de klas dus ik zie haar bijna elke dag. Er is niet altijd tijd om te kletsen maar soms staan we wel een tijdje te praten. Het is een beetje ongemakkelijk om elkaar tegen te komen. Ik kan haar op deze manier niet zo goed vergeten en tegelijkertijd denk ik ook ik wil haar..... En het klinkt misschien gek maar ik voel en zie aan haar dat ze mij ook wel mist. Nu zit ik dus te denken zal ik het nog proberen ervoor te gaan?! Soms ben ik ook boos en denk fuck haar...graag of niet met mij.... En denk wel eens in een boze beu zal ik haar man inlichten.
pi_174624163
Dat laatste zeker niet, je hebt al genoeg schade aangericht.
pi_174624170
wat een slet
5 Ferrari's op videoband!
pi_174624176
Ik zou tegen je kind vertellen dat papa verliefd is op de mama van dat ene klasgenootje. En dat die mama ook verliefd is op jou.

Dan popcorn pakken en genieten van hoe het zich ontwikkeld.
pi_174624198
TS kan niet accepteren dat hij gedumpt is. Arme man.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174624201
Gewoon met je handjes van het huwelijk van een ander afblijven en negeren op de speelplaats in het vervolg. Dan snapt ze het hopelijk vanzelf wel.
pi_174624208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:41 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Dat laatste zeker niet, je hebt al genoeg schade aangericht.
Ik heb geen schade aangericht toch.....want ze zijn gewoon bij elkaar en man weet van niks.
pi_174624238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Gewoon met je handjes van het huwelijk van een ander afblijven en negeren op de speelplaats in het vervolg. Dan snapt ze het hopelijk vanzelf wel.
of aanpappen met een ander jong single moedertje en kijken of ze jaloers wordt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_174624240
Achja, ik heb ook wel eens lopen klooien met een meid die al een vriend had. Toen kwam haar vriend erachter en liet ze mij keihard vallen. Daar heb ik ook nog lang mee gezeten.Volgens mij gaat het altijd zo :')

Probeer haar maar te vergeten. Daarnaast, zo'n vrouw moet je niet eens (meer) willen.
pi_174624249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Gewoon met je handjes van het huwelijk van een ander afblijven en negeren op de speelplaats in het vervolg. Dan snapt ze het hopelijk vanzelf wel.
Is niet voor niks hè dat ze zat te twijfelen om te gaan scheiden en voor mij te kiezen. En ik probeer haar ook te negeren, maar ik vind haar nog steeds leuk
pi_174624278
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:43 schreef Buddy3 het volgende:

[..]

Ik heb geen schade aangericht toch.....want ze zijn gewoon bij elkaar en man weet van niks.
Elke keer dat jij een praatje maakt met mevrouw ben je bezig met een smerig spelletje en ben je aan het stoken in hun relatie.

Negeer haar volledig of laat de bom inderdaad volledig barsten. Maar wees in ieder geval een vent.

Nu ben je laf en zielig bezig.
pi_174624291
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:45 schreef Buddy3 het volgende:

[..]

Is niet voor niks hè dat ze zat te twijfelen om te gaan scheiden en voor mij te kiezen. En ik probeer haar ook te negeren, maar ik vind haar nog steeds leuk
Dat komt niet door jou hoor. Ze had wat twijfels / problemen in haar huwelijk, heeft met jou een avontuurtje gehad, besloot toch dat ze de relatie met haar man in stand wilde houden en heeft jou gedumpt.

Het is niet zo dat jij, onweerstaanbare sexgod dat je er eentje bent, haar aan het twijfelen hebt gebracht over haar huwelijk door jouw door God gezonden wonderpenis.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174624300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
Achja, ik heb ook wel eens lopen klooien met een meid die al een vriend had. Toen kwam haar vriend erachter en liet ze mij keihard vallen. Daar heb ik ook nog lang mee gezeten.Volgens mij gaat het altijd zo :')
Of ze zal vervolgens hetzelfde flikken bij jou, en dan heb je het nog verdiend ook. :D
pi_174624305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:45 schreef Wicky15 het volgende:
Achja, ik heb ook wel eens lopen klooien met een meid die al een vriend had. Toen kwam haar vriend erachter en liet ze mij keihard vallen. Daar heb ik ook nog lang mee gezeten.Volgens mij gaat het altijd zo :')

Probeer haar maar te vergeten. Daarnaast, zo'n vrouw moet je niet eens (meer) willen.
Gebeurt wel vaak denk ik idd ja....dan was ik gewoon even voor haar een leuke afleiding. Ik denk ook dat men dan voor de veilige en makkelijke weg kiest, dus het vertrouwde. Bang voor wat komen gaat, scheiden etc gezeik wat er bij komt. Terwijl ze zo vaak gezegd had dat ze zich bij mij wel gewaardeerd voelde.
pi_174624343
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:47 schreef PJR het volgende:

[..]

Elke keer dat jij een praatje maakt met mevrouw ben je bezig met een smerig spelletje en ben je aan het stoken in hun relatie.

Negeer haar volledig of laat de bom inderdaad volledig barsten. Maar wees in ieder geval een vent.

Nu ben je laf en zielig bezig.
Hoezo?? Je kan toch ook normaal praten gewoon met elkaar, wat we ook doen.
pi_174624353
Wat een idioten zijn jullie allebei.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:51:06 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174624359
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:47 schreef PJR het volgende:

[..]

Elke keer dat jij een praatje maakt met mevrouw ben je bezig met een smerig spelletje en ben je aan het stoken in hun relatie.

Negeer haar volledig of laat de bom inderdaad volledig barsten. Maar wees in ieder geval een vent.

Nu ben je laf en zielig bezig.
Nee, dat is zij alleen

Ik zou juist gaan stoken, hij heeft toch geen relatie. Bakje popcorn erbij, heerlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174624367
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:50 schreef Buddy3 het volgende:

[..]

Hoezo?? Je kan toch ook normaal praten gewoon met elkaar, wat we ook doen.
Haha jij bent echt dom en naïef en zij ook. Het overkwam jullie zeker allemaal zomaar?
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:51:58 #19
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174624380
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:48 schreef PJR het volgende:

[..]

Of ze zal vervolgens hetzelfde flikken bij jou, en dan heb je het nog verdiend ook. :D
Klopt ja. Alleen daar was ik op dat moment niet mee bezig. Naderhand dacht ik daar wel aan ja. ;)
pi_174624391
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:50 schreef Buddy3 het volgende:

[..]

Hoezo?? Je kan toch ook normaal praten gewoon met elkaar, wat we ook doen.
Terwijl jij hoopt dat er nog iets gaat gebeuren tussen jullie? Terwijl jullie beiden kinderen hebben en dat andere kindje ook nog een papa heeft? Walgelijk persoon ben je.
pi_174624393
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat komt niet door jou hoor. Ze had wat twijfels / problemen in haar huwelijk, heeft met jou een avontuurtje gehad, besloot toch dat ze de relatie met haar man in stand wilde houden en heeft jou gedumpt.

Het is niet zo dat jij, onweerstaanbare sexgod dat je er eentje bent, haar aan het twijfelen hebt gebracht over haar huwelijk door jouw door God gezonden wonderpenis.
Toen wij met elkaar gingen ging zij juist steeds meer twijfelen. Door dat ze zich bij veel anders voelde dan bij haar man, zat alleen maar te klagen over haar man. En merkte dat ik veel anders was.
pi_174624411
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dat is zij alleen

Ik zou juist gaan stoken, hij heeft toch geen relatie. Bakje popcorn erbij, heerlijk.
Dan is hij tenminste eerlijk, en maakt hij een keuze. Zoals hij nu bezig is is gewoon mensonwaardig. Zielig dat ze kinderen hebben.
pi_174624418
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:45 schreef Buddy3 het volgende:
Is niet voor niks hè dat ze zat te twijfelen om te gaan scheiden en voor mij te kiezen.
Jongen, of meneer, je moet toch weten dat dit de standaardsmoes is van overspelige vrouwen.
pi_174624419
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, dat is zij alleen

Ik zou juist gaan stoken, hij heeft toch geen relatie. Bakje popcorn erbij, heerlijk.
Ja ik ben vrijgezel en kreeg aandacht van een leuke knappe vrouw.....tja kan ik ook Nike aan doen toch dat ze getrouwd is. Lullig voor man
pi_174624431
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:52 schreef Buddy3 het volgende:

[..]

Toen wij met elkaar gingen ging zij juist steeds meer twijfelen. Door dat ze zich bij veel anders voelde dan bij haar man, zat alleen maar te klagen over haar man. En merkte dat ik veel anders was.
En toch zuigt ze vanavond aan de piemel van de vader van haar kind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')