abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:40:57 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174623012

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.


De Xbox One X









Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:42:24 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174623037
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174624946
Mm is die backwards compatible update nog niet door gevoerd, of is het echt zo specifiek dat alleen Ninja gaiden Black werkt, en niet de gewone Ninja gaiden ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174625028
Over de post wat eerder van het nut van Backwards compatibility, ben er zelf heel blij mee. Had bijvoorbeeld Red Dead Redemption jaren geleden op mijn inmiddels haast niet meer functionerende PS3 voor het laatst gespeeld, via de XBOX One kon ik nu gewoon heerlijk dat spel spelen. Zelfde voor de Mass Effect trilogie, dat zijn gewoon meesterlijke spellen, en het is geweldig dat dat allemaal op één console kan met huidige nieuwe games. Nu ben ik ook een meer nostalgische gamer die sws weinig met de nieuwere spellen op heeft.

Ben overigens los van de BC onderwerpen wel eindelijk weer enthousiast over wat komende spellen. Assassins Creed Origins is de eerste AC die mij echt weer aanspreekt sinds jaren. (Al was Rogue zo een ontzettende positieve verrassing). Daarnaast met kerst hopelijk FIFA 18 afgeprijsd vinden voor the Journey verhaal modus (rest boeit mij wat minder). En dan in de loop van 2018 Ace Combat 7.

En dan Star Wars Battlefront II ook ff wachten tot het afgeprijsd is en dan de Campaign spelen. (Ben niet zo een mp speler, alleen de MP van Mass Effect 3 heb ik redelijk veel gespeeld).

Ten slotte natuurlijk KoToR op de XBOX one spelen, heb helaas het spel net op de pc uitgespeeld. Dus dan maar weer voor het eerst in tijden de DS opgaan.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:24:26 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174625144
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:42 schreef 2dope het volgende:
Even mezelf quoten want interessant.

[..]

Keuzes -O- M.a.w. de One X is niet krachtig genoeg om gewoon perfecte graphics op 60 fps af te spelen... Compromisbox :(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174625556
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Keuzes -O- M.a.w. de One X is niet krachtig genoeg om gewoon perfecte graphics op 60 fps af te spelen... Compromisbox :(
Niet zo zeuren dat zijn pc's ook niet.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 14:16:47 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174626579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Niet zo zeuren dat zijn pc's ook niet.
Keihard facebooken op 60 fps in 4k hoor _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:04:13 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174627813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Niet zo zeuren dat zijn pc's ook niet.
Die 4K rage zorgt eindelijk voor wat progressie op dat front. Niet dat het nodig is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:26:14 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174628407
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Keihard facebooken op 60 fps in 4k hoor _O_
Windows in 144hz/fps, ik wil nooit meer terug.



Maarre ik vind dat wel een big deal hoor. Zou voor mij een dealbreaker zijn als blijkt dat een groot deel van devs 4K in onze bipsen forceren en daardoor alsnog allerlei games verplicht op 30 fps draaien. Zou ook wel redelijk schandalig zijn aangezien ze daarmee Full HD-televisiebezitters hard zouden naaien. Maarja Spencer was zelf lang onduidelijk met z'n "zonder 4K-televisie heb je niet zoveel aan Scorpio"-praatjes.

Dit is wmb dus goed nieuws van The Coalition, maar dat is uiteindelijk een dochteronderneming van Microsoft dus vind dat nog niet heel representatief. Vorige maand waren er geruchten dat Assassin's Creed Origins ook een 1080p60-modus krijgt op One X, dat zou nog beter nieuws zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174628612
1080p60 is gewoon prima als je dan HDR er bij doet en betere lighting ect, ziet het er snel beter uit als een 4k resolutie met weinig tot geen toeters en bellen er omheen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174631546
Ik ga ook niet de hele tijd oude titels spelen, maar toch is het wel tof hoor om op je Xbox One nu de games van de gehele Xbox familie te spelen (niet alles natuurlijk maar wel al heel veel).

Ik las ook iets over Xbox One X Enhancements voor een paar Xbox 360 games.

Man als Fallout en deels Elder Scrolls fan maakt dit nieuws me toch weer blij, maar ook weer rot omdat ik een hele tijd geleden de Xbox One heb weg gedaan. Ik speelde er bijna niet op en speel eigenlijk veel meer op de PS4 Pro. De exclusives (The Last of Us, Uncharted, Horzion Zero Dawn etc) spreken me ook veel meer aan op de Playstation en dat is ook de reden dat ik wel echt de Playstation hou, maar toch begint het de laatste tijd wel weer te kriebelen om een Xbox One X te kopen (natuurlijk niet om alleen oude spellen te spelen)
pi_174634506
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Windows in 144hz/fps, ik wil nooit meer terug.

[ afbeelding ]

Maarre ik vind dat wel een big deal hoor. Zou voor mij een dealbreaker zijn als blijkt dat een groot deel van devs 4K in onze bipsen forceren en daardoor alsnog allerlei games verplicht op 30 fps draaien. Zou ook wel redelijk schandalig zijn aangezien ze daarmee Full HD-televisiebezitters hard zouden naaien. Maarja Spencer was zelf lang onduidelijk met z'n "zonder 4K-televisie heb je niet zoveel aan Scorpio"-praatjes.

Dit is wmb dus goed nieuws van The Coalition, maar dat is uiteindelijk een dochteronderneming van Microsoft dus vind dat nog niet heel representatief. Vorige maand waren er geruchten dat Assassin's Creed Origins ook een 1080p60-modus krijgt op One X, dat zou nog beter nieuws zijn.
Toch zal het vaak neerkomen op hogere resolutie met zelfde framerate, ga er maar van uit dat Gears4 een uitzondering is. CPU kracht is gewoon niet genoeg toegenomen om alles twee keer zo vaak door te rekenen, terwijl de GPU wel krachtig genoeg is om hetzelfde te doen maar dan 4x zo scherp. Spijtig maar helaas.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:50:25 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174635829
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Toch zal het vaak neerkomen op hogere resolutie met zelfde framerate, ga er maar van uit dat Gears4 een uitzondering is. CPU kracht is gewoon niet genoeg toegenomen om alles twee keer zo vaak door te rekenen, terwijl de GPU wel krachtig genoeg is om hetzelfde te doen maar dan 4x zo scherp. Spijtig maar helaas.
Klopt wel, en het hangt ook erg af van het type spel (CPU-intensief of niet). Toch denk ik dat er ook op CPU-gebied wel aardig wat gewonnen is, maar dat geldt helaas vooral voor D3D12-titels (zoals Gears 4). Het is jammer dat DirectX12 nog maar weinig wordt gebruikt door ontwikkelaars, er zit ook niet veel in de pijplijn op dat gebied momenteel.

Moet wel zeggen dat de PS4 Pro het best aardig doet qua winst op gebied van performance. Het is vrijwel nooit een verdubbeling, maar toch vaak 10-20 fps winst, of op zijn minst stabilisatie van de target framerates.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174667395
Jongons nu NeoGAF kut is zal ik heir weer wat vaker langskomen. Wordt gezellig :*

In ander nieuws: fucking mooie deals voor een X1S bij de Gamemania, https://www.gamemania.nl/(...)e_date&sort_type=asc
X1S met Shadow of War, Rocket League en Call of Duty voor ¤ 219. Als je nou SoW en CoD doorverkoopt voor 30-40 euro per stuk, dan heb je wel een heel goedkope console. En Rocket League, een game die je sowieso moet hebben. Mooi spul!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_174671244
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongons nu NeoGAF kut is zal ik heir weer wat vaker langskomen. Wordt gezellig :*

In ander nieuws: fucking mooie deals voor een X1S bij de Gamemania, https://www.gamemania.nl/(...)e_date&sort_type=asc
X1S met Shadow of War, Rocket League en Call of Duty voor ¤ 219. Als je nou SoW en CoD doorverkoopt voor 30-40 euro per stuk, dan heb je wel een heel goedkope console. En Rocket League, een game die je sowieso moet hebben. Mooi spul!
Games zijn wel code´s helaas. Maar damn die prijs is wel netjes ja Maar ja als ik nu een Xbox One zou nemen dan wacht ik nu wel tot de Xbox One X
pi_174671702
Ik ben wel nieuwsgierig naar de controller van de X.
  Eindredactie Games donderdag 26 oktober 2017 @ 15:16:45 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174671772
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar de controller van de X.
Is hetzelfde als van de One S (dus wel met de voortreffelijke rubberen grip onderop)

Edit: begin nu te twijfelen, als ik kijk op https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x dan lijkt het wel gewoon de oldschool controller. Ik zie onderop wel een bepaald reliëf maar lijkt geen rubberen laag te hebben.

Bottomline is iig dat er geen nieuwe controller komt met de One X.

[ Bericht 25% gewijzigd door 2dope op 26-10-2017 15:23:05 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174671911
Afgelopen zondag m'n Xbox Design Lab controller besteld, maar zonder die grip, want dat verpest m'n kleurtjes.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174673382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:23 schreef OMG het volgende:
Afgelopen zondag m'n Xbox Design Lab controller besteld, maar zonder die grip, want dat verpest m'n kleurtjes.
Die grip is een must, ik heb hem wel genomen echt top ^O^
( plak je render is in dit topic :P )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174673680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Games zijn wel code´s helaas. Maar damn die prijs is wel netjes ja Maar ja als ik nu een Xbox One zou nemen dan wacht ik nu wel tot de Xbox One X
Is juist positief! Digitale game, altijd op kunnen starten, homesharen met een ander persoon, prima! En ook prima te verkopen hoor, gewoon de code zelf niet gebruiken.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:02:53 #22
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174673832
die controllers zijn echt nice :9~
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_174674297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Die grip is een must, ik heb hem wel genomen echt top ^O^
( plak je render is in dit topic :P )
Render van mijn afgrijselijke ontwerp? https://xboxdesignlab.xbo(...)51-9ba3-559a61f7f2bc
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174674466
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Render van mijn afgrijselijke ontwerp? https://xboxdesignlab.xbo(...)51-9ba3-559a61f7f2bc
_O- Held
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games donderdag 26 oktober 2017 @ 19:02:49 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174675838
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:31 schreef OMG het volgende:

[..]

Render van mijn afgrijselijke ontwerp? https://xboxdesignlab.xbo(...)51-9ba3-559a61f7f2bc
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:42:14 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174689860
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174695616
Oh wel handig dat je ook berichten kan versturen met de app, dat typen via de controller kwam mij de neus uit :')
pi_174695794
Al die reviewers die even 20 games bij de Xbox One X krijgen. /jaloers
pi_174731564
Zucht je moet echt een Ninja gaiden black disc hebben voor de backwards compatibility.
Een non black versie werkt niet :(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174731608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:23 schreef OMG het volgende:
Afgelopen zondag m'n Xbox Design Lab controller besteld, maar zonder die grip, want dat verpest m'n kleurtjes.
Heb nu zoveel controllers, dat er nog 1tje extra overkill zou zijn ;(

quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:43 schreef DJ_ het volgende:
Zucht je moet echt een Ninja gaiden black disc hebben voor de backwards compatibility.
Een non black versie werkt niet :(
Was wel een tijdje bekend hoor ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174731644
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Was wel een tijdje bekend hoor ;(
Vind het stom, heb de non black versie zelfs 2x ( US en PAL ) maar heb er dus niks aan ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174731747
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Vind het stom, heb de non black versie zelfs 2x ( US en PAL ) maar heb er dus niks aan ;(
Wel een stomme keuze idd, maar misschien zijn ze bewust voor de remake gegaan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174731851
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel een stomme keuze idd, maar misschien zijn ze bewust voor de remake gegaan?
Black is geloof ik een heruitgave van spel + dlc ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174731987
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Black is geloof ik een heruitgave van spel + dlc ?
quote:
Black is a reworked compilation of the original Ninja Gaiden and the two Hurricane Packs.The game features new foes, such as exploding bats and doppelgänger fiends who can imitate Ryu.It contains more costumes than the original, and swaps Ninja Gaiden's unlockable NES games for an arcade version
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174732045
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

wel iets meer dus, maar goed het blijft stom :'(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174732421
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:11 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wel iets meer dus, maar goed het blijft stom :'(
Veel mis je ook weer niet? Vroeger moest ik alles op disc hebben en dat is allemaal verkocht ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174732547
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Veel mis je ook weer niet? Vroeger moest ik alles op disc hebben en dat is allemaal verkocht ;(
Backwards compatible games downloaden en kopen werkt niet bij mij, hij blijft mijn oude US gegevens laden en dan is er geen payment mogelijkheid of regio gezeur.

Ik heb alles overal al naar Nl gezet, maar hij vraagt altijd naar dollars en amerikaanse CC opties als ik op aankoop druk :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174733431
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Backwards compatible games downloaden en kopen werkt niet bij mij, hij blijft mijn oude US gegevens laden en dan is er geen payment mogelijkheid of regio gezeur.

Ik heb alles overal al naar Nl gezet, maar hij vraagt altijd naar dollars en amerikaanse CC opties als ik op aankoop druk :D
Ja kan ze elke maand ook niet downloaden.
Account is ooit keer omgezet naar US, maar sindsdien doet ie het niet meer.
Terugzetten lukt volgens MS niet want dan kan ik de US store niet gebruiken :')

Laat het nu maar zo, want al dat gekut heb ik geen zin meer in :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174735104
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja kan ze elke maand ook niet downloaden.
Account is ooit keer omgezet naar US, maar sindsdien doet ie het niet meer.
Terugzetten lukt volgens MS niet want dan kan ik de US store niet gebruiken :')

Laat het nu maar zo, want al dat gekut heb ik geen zin meer in :D
Klopt ergens in 2000 ofzo want dan kreeg je 10mb mail opslag ipv 2mb op je hotmail :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174735268
Mocht iemand nog eens met mij World of Tanks ofzo willen spelen :D
Mijn nick op de Xbox is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174739966
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Klopt ergens in 2000 ofzo want dan kreeg je 10mb mail opslag ipv 2mb op je hotmail :D
Hou op he, nu voel ik me oud :') -O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174741777
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Klopt ergens in 2000 ofzo want dan kreeg je 10mb mail opslag ipv 2mb op je hotmail :D
Ik heb ooit nog een brief geschreven naar MS met referentie naar een artikel in de Europese grondwet, en toen is m'n account volledig overgezet naar NL. Pas paar jaar later introduceerden ze de officiële manier, maar had zelf het idee dat die hetzelfde deed. Maar blijkbaar niet dus!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_174744626
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 19:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb ooit nog een brief geschreven naar MS met referentie naar een artikel in de Europese grondwet, en toen is m'n account volledig overgezet naar NL. Pas paar jaar later introduceerden ze de officiële manier, maar had zelf het idee dat die hetzelfde deed. Maar blijkbaar niet dus!
Nee helaas niet, mn outlook staat op NL, mijn payment dingen staan op NL. bij xbox one games pakt die ook gewoon de NL store zowel op de console als op de site.
Maar zodra ik 360 games wil pakken is het eerst nog in euro's en als ik moet betalen is het dollars _O-

Ook niet op te lossen met balance btw, net nog een 10 euro kaartje toegevoegd, maar is geen mogelijkheid die te selecteren.

heb het opgegeven en maar een dvdtje van ninja gaiden black gekocht.
nu heb ik 3 versies -O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 30 oktober 2017 @ 00:28:17 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174749604
Leuk, sinds de laatste update kan ik wel leuk lang de home knop op mijn remote indrukken maar ouderwets afsluiten ho maar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174766088
Kans maken om de NIEUWE XBOX ONE X te WINNEN?

Kom 11 of 12 november tussen 13:00 tot 18:00 naar Media Markt Amsterdam Centrum, speel daar FORZA, rij in dit weekend de snelste tijd op een vooraf geselecteerd circuit (deze wordt nader bepaald) en maak kans op:

1e prijs: Xbox One X (art.nr. 1515891)
2e prijs: Xbox One S 500GB FORZA HOT WHEELS + Fifa 18 (Art.Nr. 1533545+ 1515527)

Let op! Ben je jonger dan 12 jaar, dan alleen meedoen onder begeleiding van een 18+er.

Op 12 november, even na 18:00, wordt in de entree van Media Markt Amsterdam Centrum direct de winnaars bekend gemaakt en de prijzen uitgereikt! Zorg dus dat je erbij bent!



Wie durft? :D
pi_174774701
Baal er nu wel van dat ik totaal geen racer ben haha. Maar ben blij met mijn xbox one S.

Wel leuk dat er promotieacties voor Xbox bezig zijn.
pi_174787431
PUBG komt 12 december. Ben wel benieuwd! Spel lijkt goed in elkaar te zitten, is wel een reden waarom het ZO populair is.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_174788759
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:57 schreef SpankmasterC het volgende:
PUBG komt 12 december. Ben wel benieuwd! Spel lijkt goed in elkaar te zitten, is wel een reden waarom het ZO populair is.

en dit soort shit blijft ook geniaal _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:04:13 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174790127
veel plezier met pubg jongens
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 1 november 2017 @ 14:07:03 #50
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174802959
Wat zou PUBG op de X1 gaan kosten?
30$ zoals de PC of 'gewoon' 60?
pi_174803026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat zou PUBG op de X1 gaan kosten?
30$ zoals de PC of 'gewoon' 60?
Op de US website staat hij voor $29.99.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_174805706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:07 schreef JaafkeEHV het volgende:
Wat zou PUBG op de X1 gaan kosten?
30$ zoals de PC of 'gewoon' 60?
Tijdens de stream werd bevestigd dat ie ¤ 30 wordt.

In ander nieuws: hier mensen die Trackmania Turbo al hebben gespeeld? Geeft me wel een fijn gevoel! Soort van 'best of' van Trackmania ofzo, alleen mis ik soms wel de volslagen gekte in multiplayer. Ergens wel lekker zo'n UI die je kan begrijpen, maar toch ook jammer dat er geen 3 menu's in beeld staan, 2 leaderboards en een muziekspeler.

Weet iemand hoe ik makkelijk leaderboards per track kan zien om zo m'n friendslist te vernederen? Is dat in campaign mode of moet je dan in record mode racen?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games woensdag 1 november 2017 @ 18:14:18 #53
206706 crew  Racerblade
pi_174807531
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tijdens de stream werd bevestigd dat ie ¤ 30 wordt.

In ander nieuws: hier mensen die Trackmania Turbo al hebben gespeeld? Geeft me wel een fijn gevoel! Soort van 'best of' van Trackmania ofzo, alleen mis ik soms wel de volslagen gekte in multiplayer. Ergens wel lekker zo'n UI die je kan begrijpen, maar toch ook jammer dat er geen 3 menu's in beeld staan, 2 leaderboards en een muziekspeler.

Weet iemand hoe ik makkelijk leaderboards per track kan zien om zo m'n friendslist te vernederen? Is dat in campaign mode of moet je dan in record mode racen?
Is een hele tijd geleden, maar je zou leaderboards in campaign moeten hebben. Nadat je een level kiest kan je, voor je start, meerdere ghosts selecteren dacht ik. Na afloop heb je ook gewoon leaderboards van al je vrienden.

En niet mij vernederen he. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door Racerblade op 01-11-2017 18:19:54 ]
pi_174811542
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Tijdens de stream werd bevestigd dat ie ¤ 30 wordt.

In ander nieuws: hier mensen die Trackmania Turbo al hebben gespeeld? Geeft me wel een fijn gevoel! Soort van 'best of' van Trackmania ofzo, alleen mis ik soms wel de volslagen gekte in multiplayer. Ergens wel lekker zo'n UI die je kan begrijpen, maar toch ook jammer dat er geen 3 menu's in beeld staan, 2 leaderboards en een muziekspeler.

Weet iemand hoe ik makkelijk leaderboards per track kan zien om zo m'n friendslist te vernederen? Is dat in campaign mode of moet je dan in record mode racen?
Dan moet ik hem binnenkort weer eens opstarten :6
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174821474
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:14 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Is een hele tijd geleden, maar je zou leaderboards in campaign moeten hebben. Nadat je een level kiest kan je, voor je start, meerdere ghosts selecteren dacht ik. Na afloop heb je ook gewoon leaderboards van al je vrienden.
Cool, maar eens proberen!

quote:
En niet mij vernederen he. :N
Ik beloof niets! Maar waarschijnlijk lukt dat niet haha

Gisteren ook codriving gedaan, fucking vet! Zet nog betere tijden neer ook!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 2 november 2017 @ 13:01:36 #56
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174823056
Wat heb ik een schijthekel aan Marktplaats lui, mensen die afspreken en vervolgens niet komen opdagen, fucking voor niks thuis gebleven om een console te verkopen. :(
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174823204
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat heb ik een schijthekel aan Marktplaats lui, mensen die afspreken en vervolgens niet komen opdagen, fucking voor niks thuis gebleven om een console te verkopen. :(
Is tweedehands verkopen via bol.com geen optie? Met Bol als tussenpersoon, of eisen die een commissie?
  donderdag 2 november 2017 @ 13:17:17 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174823254
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:13 schreef S.W.A.T. het volgende:

[..]

Is tweedehands verkopen via bol.com geen optie? Met Bol als tussenpersoon, of eisen die een commissie?
Of gewoon op fok of budgetgaming.. Daar heb ik nooit problemen gehad.
pi_174823888
Dag mensen, ik had een vraag. Ik wilde een headset kopen zodat ik met iedereen mee kan kletsen. Toen ik een headset wilde kopen bij de gamemania, raadden zij mij een headset af: omdat ik een controller had met een jack-aansluiting en dan zou ik dus "gewoon" een headset kopen met microfoon. Weet iemad waar ik zoiets kan kopen? Oordopjes is ook prima.

[ Bericht 3% gewijzigd door RoW_0 op 02-11-2017 14:25:13 ]
pi_174824501
quote:
7s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:54 schreef RoW_0 het volgende:
Dag mensen, ik had een vraag. Ik wilde een headset kopen zodat ik met iedereen mee kan kletsen. Toen ik een headset wilde kopen bij de gamemania, raadden zij mij een headset af: omdat ik een controller had met een jack-aansluiting en dan zou ik dus "gewoon" een headset kopen met microfoon. Weet iemad waar ik zoiets kan kopen? Oordopjes is ook prima.
Als je controller inderdaad een 3.5mm jack aansluiting heeft, werken ipc alle headsets, niet speciaal gaming headsets die vaak duurder zijn want gamers zijn sukkels, die betalen toch wel.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174825605
Kak MM weet niet eens zeker of ik er dinsdag wel 1tje heb :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174825697
gewone of Scorpio ?
want lijkt me toch niet dat ook de gewone zo snel weg zou zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174825712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:41 schreef DJ_ het volgende:
gewone of Scorpio ?
want lijkt me toch niet dat ook de gewone zo snel weg zou zijn.
Scorpio, maar boeit mij eigenlijk niet. Als ik er maar 1 heb :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174826408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Scorpio, maar boeit mij eigenlijk niet. Als ik er maar 1 heb :P
Gereserveerd bij GameMania? Zie op Tweakers idd ook allemaal mensen die nu ineens bevestigd krijgen dat ze hem niet uit de eerste batch krijgen...
Daar raden ze coolblue aan, die schijnen netjes bij te houden hoeveel stuks ze krijgen en hoeveel orders ze hebben
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_174826854
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Scorpio, maar boeit mij eigenlijk niet. Als ik er maar 1 heb :P
Bij de Scorpio heb je wel een gratis vertical stand :D
Gewoon korting eisen op een gewone dan :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174833576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gereserveerd bij GameMania? Zie op Tweakers idd ook allemaal mensen die nu ineens bevestigd krijgen dat ze hem niet uit de eerste batch krijgen...
Daar raden ze coolblue aan, die schijnen netjes bij te houden hoeveel stuks ze krijgen en hoeveel orders ze hebben
MediaMarkt

quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 16:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Bij de Scorpio heb je wel een gratis vertical stand :D
Gewoon korting eisen op een gewone dan :P
Valt misschien nog te proberen bij die bloedhonden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174835198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

MediaMarkt

[..]

Valt misschien nog te proberen bij die bloedhonden
Gewoon lang genoeg door zeuren dan krijg je het wel, jij besteld en betaald iets wat hun vervolgens niet kunnen leveren, je hebt geen plek om hem horizontaal te plaatsen bla bla dus was de scorpio juist zo aantrekkelijk nu moet je ( ¤25 ? ) neer leggen voor een vertical stand ect.
dan moeten ze dat navragen aan hun supervisors dat weet ik nu al want die weten dat soort dingen toch niet, en uit eindelijk caven ze wel en krijg je korting.

let op dat dit alleen werkt als je al betaald hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174840979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 22:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gewoon lang genoeg door zeuren dan krijg je het wel, jij besteld en betaald iets wat hun vervolgens niet kunnen leveren, je hebt geen plek om hem horizontaal te plaatsen bla bla dus was de scorpio juist zo aantrekkelijk nu moet je ( ¤25 ? ) neer leggen voor een vertical stand ect.
dan moeten ze dat navragen aan hun supervisors dat weet ik nu al want die weten dat soort dingen toch niet, en uit eindelijk caven ze wel en krijg je korting.

let op dat dit alleen werkt als je al betaald hebt.
Nah betalen doen we pas als we iets hebben :D Juist blij dat nog niet betaald heb, want misschien heb ik hem dan pas over 3 weken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174841058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nah betalen doen we pas als we iets hebben :D Juist blij dat nog niet betaald heb, want misschien heb ik hem dan pas over 3 weken :')
Dan waren ze juist verplicht je iets te leveren, mensen die niet vooraf betalen schuiven ze zonder pardon naar benden op de lijst als er te kort zijn, daarom juist.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174851354
Wat is het stil hier nu er zoveel reviews zijn van de Xbox One X?
pi_174851712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Dan waren ze juist verplicht je iets te leveren, mensen die niet vooraf betalen schuiven ze zonder pardon naar benden op de lijst als er te kort zijn, daarom juist.
Ja maar ik ga geen 500 euro 3 maanden van te voren betalen, en zeker niet als het dan nog niet eens zeker is of je hem hebt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174852506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 14:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Als je controller inderdaad een 3.5mm jack aansluiting heeft, werken ipc alle headsets, niet speciaal gaming headsets die vaak duurder zijn want gamers zijn sukkels, die betalen toch wel.
Ja, mooie vertaling van wat er in mijn post staat :P de vraag was waar ik zoiets kon kopen. :)
pi_174853768
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:11 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ja, mooie vertaling van wat er in mijn post staat :P de vraag was waar ik zoiets kon kopen. :)
Ohh overal ? mediamarkt, coolblue, kruidvat :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 3 november 2017 @ 22:30:45 #74
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174854597
Ik kijk wel een tijdje aan voor ik ook maar een beslissing neem.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174854887
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kijk wel een tijdje aan voor ik ook maar een beslissing neem.
Waarom ? het is een geweldig stukje hardware en een PC die het zelfde kan voor het zelfde geld bestaat niet of je hem nu zelf bouwt of niet. ( wat Mustard races ook zeggen )
Alles gaat er op vooruit je OG xbox games, je 360 games en zelfs je X1 games die geen patch krijgen.


Als je dit soort verbeteringen al krijgt op games die niet eens een oneX patch hebben, dan vraag zit je toch gebakken lijkt me :D



[ Bericht 20% gewijzigd door DJ_ op 03-11-2017 22:55:48 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 3 november 2017 @ 23:14:06 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174855426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Waarom ? het is een geweldig stukje hardware en een PC die het zelfde kan voor het zelfde geld bestaat niet of je hem nu zelf bouwt of niet. ( wat Mustard races ook zeggen )
Alles gaat er op vooruit je OG xbox games, je 360 games en zelfs je X1 games die geen patch krijgen.


Als je dit soort verbeteringen al krijgt op games die niet eens een oneX patch hebben, dan vraag zit je toch gebakken lijkt me :D

[ afbeelding ]
Appels en peren. Ik zie je immers ook geen spreadsheets doen of photoshoppen op een xbox. Een beetje dikke videokaart doet hetzelfde als die XBX, maar spellen zijn goedkoper dus bij pakweg 20 spellen heb je tussen de platformen weer een break even. Tot zover het puur financiele aspect.

Ik zit nog met een TV die hooguit 720P doet, een xbox die alles nog fatsoenlijk doet, en ik wacht rustig de kinderziektes af.
Dat is de afweging. En dan nog is mijn prioriteit éérst een nieuw scherm, daarna de rest.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174855523
Ben erg blij met mijn One S en zou eerst een nieuwe TV moeten hebben, geen prioriteit de eerste paar jaar eigenlijk.
pi_174872979
https://www.folderz.nl/be(...)kt-folder-75361.html

488, kijken of ze de pre-orders dan gewoon voor 499 gaan verkopen :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174873007


_O- _O- :W
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 4 november 2017 @ 22:59:48 #80
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174873375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
https://www.folderz.nl/be(...)kt-folder-75361.html

488, kijken of ze de pre-orders dan gewoon voor 499 gaan verkopen :') _O-
Vraag me af of de Scorpio ook dezelfde prijs krijgt. Aangezien het om hetzelfde product gaat.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Eindredactie Games zaterdag 4 november 2017 @ 23:03:13 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174873445
quote:
Onzinbus :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174873484
quote:
Kost geen drol :D
SOONY
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 23:09:51 #83
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_174873594
maar nu de vraag.. wat heb je aan zn xbonex
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_174873663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:09 schreef Jimbo het volgende:
maar nu de vraag.. wat heb je aan zn xbonex
Playstation fanboy alert. ;)
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 23:13:31 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_174873688
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Playstation fanboy alert. ;)
nja was vrij series, echt exclusives zijn er niet meer, alles komt al op de pc uit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_174873776
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nja was vrij series, echt exclusives zijn er niet meer, alles komt al op de pc uit
Maar wil je die exclusives op de pc spelen? Moet je een aardige config hebben. Daarnaast zou ik geen pc naast mijn tv willen hebben staan. Overigens ga ik hem voorlopig niet halen. Voor mij heeft hij geen meerwaarde naast mijn gewone One. Een Switch ga ik denk ik nog wel halen. :~
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:23:20 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174873909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nja was vrij series, echt exclusives zijn er niet meer, alles komt al op de pc uit
Ik vind dit vaak zo onzin, 90% van de games die gespeeld worden zijn multiplats. Ik heb serieus weinig met platform exclusives.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 23:25:46 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_174873950
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik vind dit vaak zo onzin, 90% van de games die gespeeld worden zijn multiplats. Ik heb serieus weinig met platform exclusives.
mja die speel ik dan ook in 90% van de gevallen op de PC

en de rest zijn PS4 exclusives en fifa (in mijn geval)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_174873969
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik vind dit vaak zo onzin, 90% van de games die gespeeld worden zijn multiplats. Ik heb serieus weinig met platform exclusives.
Ik heb mijn PS4 een poos geleden al weg gedaan. Vanwege Horizon heb ik daar nu een mini-beetje spijt van, maar ik speelde eigenlijk alleen maar op de Xbox. En op Forza Horizon na kan me daar ook vrijwel alles op gestolen worden. ^O^
pi_174874025
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb mijn PS4 een poos geleden al weg gedaan. Vanwege Horizon heb ik daar nu een mini-beetje spijt van, maar ik speelde eigenlijk alleen maar op de Xbox. En op Forza Horizon na kan me daar ook vrijwel alles op gestolen worden. ^O^
Nooit meer Bloodborne kunnen spelen ;(
Dit, dus.
pi_174874053
Forza is echt fantastisch _O_
SOONY
pi_174874086
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:31 schreef DKUp het volgende:
Forza is echt fantastisch _O_
Ik vind Horizon echt geweldig. Beste game-serie op de current gen.
pi_174874163
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind Horizon echt geweldig. Beste game-serie op de current gen.
Ik vind het leuker en beter dan Motorsport :9~
Snel weer Horizon 3 en Gears 4 spelen *O*
SOONY
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:45:18 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174874314
Xbox One X Scorpio goed te zien ;). Ziet er wel tof uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174874413
Ik vind de normale X mooier :9~
SOONY
  zaterdag 4 november 2017 @ 23:58:47 #96
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174874600
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:50 schreef DKUp het volgende:
Ik vind de normale X mooier :9~
Ik heb de Scorpio besteld, maar blijkbaar kun je bij de Media Markt de Xbox One X voor ¤488 meenemen. Denk dat ik dat maar ga doen en de Scorpio verkoop :P.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174875058
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 23:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik heb de Scorpio besteld, maar blijkbaar kun je bij de Media Markt de Xbox One X voor ¤488 meenemen. Denk dat ik dat maar ga doen en de Scorpio verkoop :P.
Klopt en dan krijg je nog een Media Markt bon van ¤20,- erbij.
SOONY
  zondag 5 november 2017 @ 14:08:16 #98
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174883042
Net de Xbox One S verkocht, binnenkort de Xbox One X in bezit :p.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174884316
Kans maken om de NIEUWE XBOX ONE X te WINNEN?

Kom 11 of 12 november tussen 13:00 tot 18:00 naar Media Markt Amsterdam Centrum, speel daar FORZA, rij in dit weekend de snelste tijd op een vooraf geselecteerd circuit (deze wordt nader bepaald) en maak kans op:

1e prijs: Xbox One X (art.nr. 1515891)
2e prijs: Xbox One S 500GB FORZA HOT WHEELS + Fifa 18 (Art.Nr. 1533545+ 1515527)

Let op! Ben je jonger dan 12 jaar, dan alleen meedoen onder begeleiding van een 18+er.

Op 12 november, even na 18:00, wordt in de entree van Media Markt Amsterdam Centrum direct de winnaars bekend gemaakt en de prijzen uitgereikt! Zorg dus dat je erbij bent!


Wie komt er ook? Ik ga :D
Maar aangezien ik meestal bij de laatste vijf zit bij Forza 5 heb ik weinig hoop op winst :D
pi_174889717
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:

Maar aangezien ik meestal bij de laatste vijf zit bij Forza 5 heb ik weinig hoop op winst :D
Misschien krijg je wel een stickervel voor het mee doen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174897476
De One X is vanaf vandaag 468 bij Media Markt (488 minus een kortingsbon van 20 euro die meteen kan worden verrekend)
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 6 november 2017 @ 08:34:31 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174898101
Meteen maar een bij de Mediamarkt besteld voor ¤468 euro. Heb de One S voor ¤170 euro verkocht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174898128
Goede actie van de Media Markt ^O^
SOONY
pi_174898157
Zal ik mijn Scorpio Edition nu annuleren voor de gewone? De gewone is nu dus 31 euro goedkoper. Daar kan ik mooi een game voor halen. Ik zie weinig voordelen aan de Scorpio (is volgens mijn niet eens uitverkocht). Vertical stand ga ik niet gebruiken.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 6 november 2017 @ 08:54:52 #105
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174898366
Heb de Scorpio bestelling ook maar geannuleerd.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174899516
Scorpio editie is verzonden, net een mailtje van bol.com gehad ^O^
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 6 november 2017 @ 10:49:33 #107
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174900022
Alvast veel plezier voor de mensen die hem binnen krijgen deze week *O* Best wel beetje jaloers, maar ik gebruik de huidige Xbox One al niet vaak genoeg om een upgrade goed te kunnen praten :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174902618
quote:
bol.com:

Beste xx,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.

Morgen 7 november
16:15 - 18:45 uur
Zo laat :{
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_174905697
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:11 schreef DJ_ het volgende:
Scorpio editie is verzonden, net een mailtje van bol.com gehad ^O^
quote:
Bestelling verzonden naar magazijn XX
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. XX
Wel mooi, kom hem juist ophalen _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174905909
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 13:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Zo laat :{
ja haha bij mij ook.
wel vreemd normaal is het rond 14:00 altijd hier met pakketpost.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174907267
quote:
Verzonden XX
Misschien dadelijk maar eens brutaal gaan halen >:)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_174907553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Waarom ? het is een geweldig stukje hardware en een PC die het zelfde kan voor het zelfde geld bestaat niet of je hem nu zelf bouwt of niet. ( wat Mustard races ook zeggen )
Alles gaat er op vooruit je OG xbox games, je 360 games en zelfs je X1 games die geen patch krijgen.

Als je dit soort verbeteringen al krijgt op games die niet eens een oneX patch hebben, dan vraag zit je toch gebakken lijkt me :D

[ afbeelding ]
Ik zie geen verschil :P
pi_174907592
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 18:34 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil :P
Kijk is goed naar dat terrein
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174908013
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Kijk is goed naar dat terrein
Mwoaa.
pi_174912782
Hehe eindelijk, zijn ze wel 4 jaar te laat mee maar goed beter ooit dan nooit.

https://tweakers.net/nieu(...)fgemaakte-games.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 6 november 2017 @ 23:40:57 #116
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174914159
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 22:22 schreef DJ_ het volgende:
Hehe eindelijk, zijn ze wel 4 jaar te laat mee maar goed beter ooit dan nooit.

https://tweakers.net/nieu(...)fgemaakte-games.html
Ik heb serieus geen zin in halfbakken indiegames.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174914605
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen zin in halfbakken indiegames.
Wie zegt dat het indies zijn ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 7 november 2017 @ 00:37:52 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174914753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 00:21 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat het indies zijn ?
My bad, te snel de kop gelezen.

MS heeft al jaren prima franchises maar heeft daar bijzonder weinig mee gedaan. Mechwarrior, Flight Simulator, visie en talent genoeg maar wordt gewoon weinig mee gedaan.
Een toffe remake/reboot van Deadly Tide zou ook tof zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174914877
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

My bad, te snel de kop gelezen.

MS heeft al jaren prima franchises maar heeft daar bijzonder weinig mee gedaan. Mechwarrior, Flight Simulator, visie en talent genoeg maar wordt gewoon weinig mee gedaan.
Een toffe remake/reboot van Deadly Tide zou ook tof zijn.
Daarom hoop ik dat ze nu eindelijk eens een reeks met goede exclusives op bouwen die niet al jaren uitgemolken moeten worden.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 08:49:08 #120
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174916276
Ik hoopte altijd nog op een verrassing van Remedy, zoals we dat op de x360 kregen met Alan Wake en twee jaar geleden met Quantum Break. Lijkt niet te gaan gebeuren, althans geen Microsoft exclusive. Ze zijn wel bezig met een third-person actiegame op basis van de Northlight Engine, wat wel weer goed nieuws is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174919268
quote:
Zeer netjes, duidelijk verschil ook als ze ge-patched worden.
En natuurlijk gratis, terwijl ze het helemaal niet hoeven doen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:15:30 #123
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174919566
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zeer netjes, duidelijk verschil ook als ze ge-patched worden.
En natuurlijk gratis, terwijl ze het helemaal niet hoeven doen :D
Ziet er netjes uit :P

Beetje als op de pc met mods.
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:55:15 #124
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174920418
iedereen veel plezier met zijn ONE-X!
Ik wacht nog even af of er kinderziektes in zitten en haal hem ergens in februari-maart als ik wat meer tijd heb!

hoop ook op wat exclusives in de vorm van (sorry, vloeken in de kerk) Uncharted - zero horizon dawn - zelda achtige adventure games.
Forza - GoW - Halo etc heb ik wel een beetje gezien!
pi_174920692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:55 schreef JaafkeEHV het volgende:

hoop ook op wat exclusives in de vorm van (sorry, vloeken in de kerk) Uncharted - zero horizon dawn - zelda achtige adventure games.
Forza - GoW - Halo etc heb ik wel een beetje gezien!
Mee eens, dat is gewoon een feit dat Xbox dat mist.
Ik speel die games ook graag, en heb daarom ook een ps4 en een switch gehaald.
Maar de xbox vind ik wel de fijnste console/platform :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 7 november 2017 @ 13:20:54 #126
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174921014
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Mee eens, dat is gewoon een feit dat Xbox dat mist.
Ik speel die games ook graag, en heb daarom ook een ps4 en een switch gehaald.
Maar de xbox vind ik wel de fijnste console/platform :D
Hier idem, een switch erbij gehaald voor zelda, en nu mario.
Dalijk hebben we red dead redemption 2, maar toch altijd lekker om een exclusive te hebben waar de rest 'jaloers' op is.
pi_174922560
Zo ding is binnen :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:00:32 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174922662
quote:
Flinke verbetering.

Maar ook ik wacht even af. Alsmede wat sparen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174922906
Wat een genot die One X, hoef die stomme powerbrick nergens te verbergen en hij is merkbaar sneller met alles.
En 4K/HDR output is top.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174923076
Veel plezier iedereen :Y)
SOONY
pi_174924087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Niet zo zeuren dat zijn pc's ook niet.
Werkt prima met de juiste hardware.
pi_174924170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 13:08 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Maar de xbox vind ik wel de fijnste console/platform :D
Waarom? 😀
pi_174924985
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:30 schreef FokPoster het volgende:

[..]

Waarom? 😀
Fijnere controller, online werkt, interface, backwards compatible, enz
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174925318
Het is dat ik nu even het geld er niet voor heb, maar anders had ik hem ook wel gekocht hoor. Begint nu echt wel te kriebelen om er eentje te kopen.
pi_174925910
Hij is muisstil :)
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 18:14:45 #136
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174926117
Ik ga hem nu uitpakken :o
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:20:32 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174926226
Dus goede eerste indruk!? Klinkt allemaal positief
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174926615
Maar eerst 768 mb updaten voor je aan de slag kan :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 18:46:08 #139
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174926761
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:40 schreef DJ_ het volgende:
Maar eerst 768 mb updaten voor je aan de slag kan :D
Gears 4 Enhanced patch kost slechts 103 GB las ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_174926879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
Dus goede eerste indruk!? Klinkt allemaal positief
https://www.penny-arcade.com/news/post/2017/11/06/the-xbox-one-x

Is maar hoe serieus je het wilt nemen natuurlijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:03:44 #141
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174927244
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gears 4 Enhanced patch kost slechts 103 GB las ik.
103? Trol of is dit serieus?
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 19:09:19 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174927390
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

103? Trol of is dit serieus?
Nou ja niet de patch alleen, ik bedoel incluis patch :P

quote:
Fuelled by 4K Xbox One X updates, game downloads on Microsoft's new console push - and sometimes exceed - 100GB.

The Coalition's Gears of War 4, for example, weighs in at a whopping 103GB.

343's Halo 5 is a 98.26GB without its 4K update, which adds another 15.10GB on top.

Turn 10's racing game Forza 7 is 95.65GB.

Remedy's Quantum Break is a 83.7GB download. If you want to download the optional TV show that can be a part of the game, you're looking at an extra 75.61GB. Ouch.

http://www.eurogamer.net/(...)th-massive-downloads
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:10:22 #143
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174927422
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nou ja niet de patch alleen, ik bedoel incluis patch :P

[..]

Waarom zijn games zo groot op de X1? jezus :P
pi_174927584
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nou ja niet de patch alleen, ik bedoel incluis patch :P

[..]

Jezus :D
SOONY
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:11:34 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174929020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat een genot die One X, hoef die stomme powerbrick nergens te verbergen en hij is merkbaar sneller met alles.
En 4K/HDR output is top.
Als de blu ray speler maar synchroon loopt ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:13:09 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174929071
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zijn games zo groot op de X1? jezus :P
Omdat textures op hoge resolutie nou eenmaal ruimte vreten en er tegenwoordig per model een texture of 6 tegenaan geplakt worden om alle grafische effecten voor elkaar te krijgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:23:11 #147
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174929385
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat textures op hoge resolutie nou eenmaal ruimte vreten en er tegenwoordig per model een texture of 6 tegenaan geplakt worden om alle grafische effecten voor elkaar te krijgen.
Vind het verschil tussen de PS4 en X1 wel erg groot

Ook voor die Pro/4k updates enzo
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:29:22 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174929608
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vind het verschil tussen de PS4 en X1 wel erg groot

Ook voor die Pro/4k updates enzo
Omdat de PS4 pro eigenlijk gewoon dezelfde content lijkt te draaien als de PS4 maar rendert dan wel meer richting 4K. De XBX krijgt gewoon volwaardige textures conform wat een PC te verwerken krijgt.

65GB leek enkele jaren terug nog absurd maar gaat steeds normaler worden. Alleen is een 1TB console wel het minimale wat daar logisch in is, al hang je daar al vlot een 3TB schijf aan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 21:33:29 #149
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174931301
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat de PS4 pro eigenlijk gewoon dezelfde content lijkt te draaien als de PS4 maar rendert dan wel meer richting 4K. De XBX krijgt gewoon volwaardige textures conform wat een PC te verwerken krijgt.

65GB leek enkele jaren terug nog absurd maar gaat steeds normaler worden. Alleen is een 1TB console wel het minimale wat daar logisch in is, al hang je daar al vlot een 3TB schijf aan.
4TB voor 110 euro tegenwoordig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:55:07 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174931804
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:33 schreef Oscar. het volgende:

[..]

4TB voor 110 euro tegenwoordig
Zeg ik: schijntje. Maar consoles zouden dat gewoon moeten kunnen hebben, non?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 22:26:55 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174932559
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zeg ik: schijntje. Maar consoles zouden dat gewoon moeten kunnen hebben, non?
console moet zo goedkoop mogelijk he. Het scheelt gewoon bijna 50 euro in de prijs.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:29:35 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174932621
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:26 schreef Oscar. het volgende:

[..]

console moet zo goedkoop mogelijk he. Het scheelt gewoon bijna 50 euro in de prijs.
Entry level ja. Ook met de classic kon je voor 500GB instappen maar heb gewoon de 1TB versie staan. Met de XBX zit je gewoon makkelijk aan de 2TB minimaal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games dinsdag 7 november 2017 @ 22:30:37 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174932645
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Entry level ja. Ook met de classic kon je voor 500GB instappen maar heb gewoon de 1TB versie staan. Met de XBX zit je gewoon makkelijk aan de 2TB minimaal.
ik had het over de kosten tussen een 1TB HDD en een 4TB HDD inkoop :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:35:33 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174932791
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik had het over de kosten tussen een 1TB HDD en een 4TB HDD inkoop :P
Bied de klant wat keuze. Al tikt dat via MS altijd flink aan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174935967
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als de blu ray speler maar synchroon loopt ;)
Deed ie dat niet dan? Nooit last van gehad bij de vorige.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 8 november 2017 @ 09:04:50 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174936370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Deed ie dat niet dan? Nooit last van gehad bij de vorige.
Beeld en geluid willen wel eens uit de pas lopen.
Vaak verschuift dat gedurende de film, begin is prima maar dan gaat het steeds meer mis als je pech hebt.

Bekend probleem, mogelijk omdat ik geen HDMI voor mijn geluid gebruik (en dan nog zou het aan de speler/app moeten liggen aangezien de rest wél netjes synchroon blijft), de schijf even stoppen en herstarten werkt, en soms schijnt het te helpen als de app opnieuw geïnstalleerd wordt.
Veel over gelezen maar eigenlijk wordt er bijzonder weinig aandacht aan besteedt. Al hoop ik met 4K support dat dat wat meer aandacht heeft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 8 november 2017 @ 12:18:09 #157
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_174939468
:)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_174940750
quote:
Nice rug. Really ties the room together.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:29:48 #159
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174940840
quote:
Wat is er nou precies anders aan de scorpio edition?
pi_174940948
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:29 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat is er nou precies anders aan de scorpio edition?
Iets ander kleurtje, paar letters erop en een vertical stand.
  Eindredactie Games donderdag 9 november 2017 @ 21:50:52 #161
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_174969840
Lees net dat The Witcher 3 60fps kan op de One X, maar alleen de ongepatchte versie op disk.
Toch wel erg netjes, ook al is het 'slechts' 900p.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 07:07:49 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174973964
Hier al mensen met een uitgevallen Xbox One X? Lees dat er units uitvallen zonder dat het duidelijk is waarom. Mogelijk de power cable?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174974297
Nog nergens last van gehad en hij heeft toch al redelijk wat uurtjes aangestaan inmiddels.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174975458
Ik heb hem gisteren live in actie gezien. Prachtig hoor!
pi_174975461
Beetje Hyped wel. :{
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:22:47 #166
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174976140
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier al mensen met een uitgevallen Xbox One X? Lees dat er units uitvallen zonder dat het duidelijk is waarom. Mogelijk de power cable?
hier nog geen problemen, maar ik heb hem ook nog maar een klein uurtje gebruikt
hopelijk wordt het geen rrod beerput
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_174978471
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 november 2017 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier al mensen met een uitgevallen Xbox One X? Lees dat er units uitvallen zonder dat het duidelijk is waarom. Mogelijk de power cable?
Mwah het lijkt nog niet echt een groot probleem te zijn, gewoon enkele units die DOA zijn
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 10 november 2017 @ 18:49:31 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174985575
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Mwah het lijkt nog niet echt een groot probleem te zijn, gewoon enkele units die DOA zijn
quote:
Y'know, things break
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 10 november 2017 @ 20:28:56 #169
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174987393
Ik denk dat die van mij toch aan het dood gaan is :'(

Edit: hij doet niks meer ;(

[ Bericht 31% gewijzigd door L3viathan op 10-11-2017 20:38:34 ]
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 10 november 2017 @ 21:13:23 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174988466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nice rug. Really ties the room together.
Ah van de IKEA, ik herken hem :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174988493
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Mwah het lijkt nog niet echt een groot probleem te zijn, gewoon enkele units die DOA zijn
DOA 6 aangekondigd :o!
SOONY
pi_174988503
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:28 schreef L3viathan het volgende:
Ik denk dat die van mij toch aan het dood gaan is :'(

Edit: hij doet niks meer ;(
Binnen een week :o -O-?
Balen man!
SOONY
pi_174989304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 20:28 schreef L3viathan het volgende:
Ik denk dat die van mij toch aan het dood gaan is :'(

Edit: hij doet niks meer ;(
RIP.

Kom er ook eentje winnen bij de MM dit weekend ;)
  vrijdag 10 november 2017 @ 22:04:54 #174
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174989722
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Binnen een week :o -O-?
Balen man!
Ja, 2 uurtjes Wolfenstein gedaan en daarna liep alles vast en nu start hij niet meer op
Ik hoor nog wel het aan geluidje maar dat is het wel
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_174993845
Aih, vreselijk dit zeg. Was eerst heel jaloers dat ik vorig jaar een one s kocht, maar als ik dit lees van het uitvallen w8 ik liever tot de prijs daalt en de kinderziektes eruit zijn.
  zaterdag 11 november 2017 @ 09:22:51 #176
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_174994041
Hmm de mijne start intussen wel weer op na een hele tijd van de stroom afgeweest te zijn
Daarna alleen maar haperingen en cloud errors gehad
Console reset gedaan en nu werkt het weer :?
Krijg er niet echt een goed gevoel bij
Vandaag nog maar eens stress testen en anders gaat ie terug
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:51:52 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174995283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 08:58 schreef S.W.A.T. het volgende:
Aih, vreselijk dit zeg. Was eerst heel jaloers dat ik vorig jaar een one s kocht, maar als ik dit lees van het uitvallen w8 ik liever tot de prijs daalt en de kinderziektes eruit zijn.
Aangezien de reputatie van de reguliere one en one S goed was verwacht je iig geen DOA. Iets wat binnen een paar uur uitvalt zit gewoon niet goed in elkaar of heeft onderweg flinke tikken opgelopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174995434
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 10:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aangezien de reputatie van de reguliere one en one S goed was verwacht je iig geen DOA. Iets wat binnen een paar uur uitvalt zit gewoon niet goed in elkaar of heeft onderweg flinke tikken opgelopen.
Geen idee wat het uitvalpercentage is, hier heeft ie al 30+ uur staan zoemen zonder issues.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:11:19 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174995556
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Geen idee wat het uitvalpercentage is, hier heeft ie al 30+ uur staan zoemen zonder issues.
Ik klaag ook niet, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dit een nieuwe RROD-golf gaat worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174996416
Mijn Xbox One S maakt soms wel een raar geluid, een soort hoge piep.
Ook tijdens het kijken van YouTube dus niet alleen tijdens het gamen.
Het is niet het geluid van de HD maar echt iets digitaals, dus niet uit de speaker van de TV.
Klinkt dit bekend?
pi_174996883
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik klaag ook niet, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat dit een nieuwe RROD-golf gaat worden.
O zo viet het ik het ook niet op, en de support van MS (ook bij die RROD's) is altijd uitstekend. Het is klote, maar de 3 xboxen die ik over de afgelopen 10 jaar heb moeten laten vervangen zijn nooit langer dan 4 dagen weggeweest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174996899
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....





Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:35:52 #183
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174996969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fijn cadeautje, twaaf games erbij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174996989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
F*cking awesome :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_174996999
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fijn cadeautje, twaaf games erbij.
Naja 4 , want delen ze wel.
wel zo eerlijk, maar ik vind het wel een hele toffe actie van ze :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:39:11 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174997028
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O zo viet het ik het ook niet op, en de support van MS (ook bij die RROD's) is altijd uitstekend. Het is klote, maar de 3 xboxen die ik over de afgelopen 10 jaar heb moeten laten vervangen zijn nooit langer dan 4 dagen weggeweest.
Dit was dan ook meer aan anderen gericht.

Ik heb overigens alleen mijn 360 moeten laten vervangen en die gaf de geest vér voorbij de grote golf RROD's, dus ik had een taaie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 11 november 2017 @ 12:40:32 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174997047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Naja 4 , want delen ze wel.
wel zo eerlijk, maar ik vind het wel een hele toffe actie van ze :D
Eerlijke vrienden wel ;)

Kun je meteen wat MP titels samen doen wellicht.

Ik ben volgens mij een van de weinigen die geen reet om MP geeft op Live :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174997105
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerlijke vrienden wel ;)

Kun je meteen wat MP titels samen doen wellicht.

Ik ben volgens mij een van de weinigen die geen reet om MP geeft op Live :')
Ik game eigenlijk totaal niet online, tenzij het mmo games zijn op de pc.
Ik heb liever local co-op games, lekker op de bank met vrienden gamen ^O^
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_174997131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow :D
Fantastische actie inderdaad _O_
SOONY
  zaterdag 11 november 2017 @ 13:16:02 #190
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174997733
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Overwogen om bij BOL te bestellen puur om die actie, maar uiteindelijk niet gedaan. Achteraf best spijt van, ha. Heel veel plezier ermee man :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 11 november 2017 @ 13:27:45 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174997962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Awesome! Congrats *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175000052
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekker pik! En netjes dat ze delen ^O^ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175000058
https://imgur.com/gallery/rkUi2



De rest even zelf klikken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 11 november 2017 @ 15:42:14 #194
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_175000361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:32 schreef DJ_ het volgende:
Ok ik had dus 3 Scorpio's gekocht want ook gelijk voor vrienden erbij besteld,
gister haalt iemand hem op bij me en vind die dit vannochtend in zijn scorpio doos....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! ^O^

mijn X heb ik vandaag maar omgeruild, was niks meer mee te beginnen. Alleen maar random vastlopers en algemene gaarheid.
Hopelijk heb ik met deze meer geluk.

[ Bericht 7% gewijzigd door L3viathan op 12-11-2017 16:38:48 ]
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_175022767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 15:42 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Nice! ^O^

mijn X heb ik vandaag maar omgeruild, was niks meer mee te beginnen. Alleen maar random vastlopers en algemene gaarheid.
Hopelijk heb ik met deze meer geluk.
Vreemd, dan heb je echt een verkeerde te pakken gehad.
heb nergens last van zelf iig. :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175024083
Super Lucky's Tale, leuke platformer. Hele dag al gespeeld met vrouw en kind van 8.
Misschien als we deze uitgespeeld hebben even Cuphead proberen, maar is misschien qua setting wat minder family friendly.

Ziet er top uit op de X, maar weet niet of het persé beter is dan op de normale One of S.
Mijn tv doet geen HDR en het is een oude HDMI 1.2 4K. M'n X ziet hem niet eens als 4K TV. :(

Goede reden om de tv eens te vervangen *O*
pi_175036269
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:44 schreef het_fokschaap het volgende:
Super Lucky's Tale, leuke platformer. Hele dag al gespeeld met vrouw en kind van 8.
Misschien als we deze uitgespeeld hebben even Cuphead proberen, maar is misschien qua setting wat minder family friendly.

Ziet er top uit op de X, maar weet niet of het persé beter is dan op de normale One of S.
Mijn tv doet geen HDR en het is een oude HDMI 1.2 4K. M'n X ziet hem niet eens als 4K TV. :(

Goede reden om de tv eens te vervangen *O*

Het zal er ook op 1080p beter uitzien, omdat hij het 4k beeld downscaled naar 1080p. Kortom: 0 kartelrandjes, de beste anti-aliasing die er maar is. Dus het zal er zeker wat beter uitzien, maar het is subtieler, helemaal als je TV het alsnog zelf weer gaat upscalen naar 4k.

Maar goed omte horen dat Lucky leuk is, hoorde al van meer mensen dat het eigenlijk zonde is dat Mario tegelijkertijd uitkwam, Lucky is een leuk eplatformer maar lang niet zo leuk als Mario natuurlijk
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_175036314
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 07:02 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar goed omte horen dat Lucky leuk is, hoorde al van meer mensen dat het eigenlijk zonde is dat Mario tegelijkertijd uitkwam, Lucky is een leuk eplatformer maar lang niet zo leuk als Mario natuurlijk
ik heb de nieuwe Mario nog niet gespeeld (geen Switch), dus geen idee. Super Lucky is 29,99 euro. Prima prijs voor een leuk spel.

[ Bericht 0% gewijzigd door het_fokschaap op 13-11-2017 07:52:34 ]
pi_175048396
quote:
Save up to $20 on new and favorite games including Forza Motorsport 7, Gears of War 4, Halo Wars 2 and Forza Horizon 3.
quote:
23 – 27: Amp up your title library this holiday with $20 off the hottest games like Forza Motorsport 7 ($39.99), Gears of War 4 and Halo Wars 2 ($19.99 each), and Forza Horizon 3 ($29.99).
23 – 27: Get 35% off the top family-friendly titles including Super Lucky’s Tale, Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection, Disneyland Adventures and Rush: A Disney-Pixar Adventure
quote:
Take advantage of big savings on digital games, movies, Xbox Live Gold, Xbox Game Pass, and more
quote:
16 – 27: Get Xbox Live Gold for just $1 for your first month and join the greatest community of gamers on the most advanced multiplayer network. Get 2 – 4 free games every month, and save up to 50 – 75% on games for Xbox One from Microsoft Store. Sign in and save (online only).
17 – 20: Black Friday starts early for Xbox Live Gold members, with Early Access to savings on digital games four days before everyone else jumps in (online only).
17 – 27: Save up to 65% on more than 500 deals on Xbox One and Xbox 360 digital games as well as digital movies and TV shows (online only).
17 – 27: For the first time ever, join Xbox Game Pass for just $1 for the first month and play over 100 great games, from exclusives like Halo, Gears of War and Fable, to critically-acclaimed indie titles like Limbo. Sign in and save.
23 – 27: Save $10 on a 3-month or 6-month subscription to Xbox Live Gold.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175056972
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Mooi manm, heb wel zin in een goede prijs voor Forza Horizon 3 en Gears 4. Vooral die Hotwheels DLC voor Horizon ziet er te gek uit :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_175057532
Hopelijk volgende week een goede aanbieding voor Forza 7.
SOONY
  Eindredactie Games vrijdag 17 november 2017 @ 14:51:05 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175132818
Black Friday Sales zijn al live *O*

Enorm veel Black Friday-korting Xbox One-games

Wolfenstein II nu al 50% korting :o
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175132826
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 23:16 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk volgende week een goede aanbieding voor Forza 7.
35 euro bij Intertoys
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:44:20 #204
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_175133826
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:51 schreef 2dope het volgende:
Black Friday Sales zijn al live *O*

Enorm veel Black Friday-korting Xbox One-games

Wolfenstein II nu al 50% korting :o
asscreed origins ook in de aanbieding
is dat nog wat?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_175133866
Vind die stem van Jeremy Clarkson van geen enkele toegevoegde waarde voor Forza 5. :')
pi_175146073
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2017 23:16 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk volgende week een goede aanbieding voor Forza 7.
quote:
Save up to $20 on new and favorite games including Forza Motorsport 7, Gears of War 4, Halo Wars 2 and Forza Horizon 3.
quote:
23 – 27: Amp up your title library this holiday with $20 off the hottest games like Forza Motorsport 7 ($39.99), Gears of War 4 and Halo Wars 2 ($19.99 each), and Forza Horizon 3 ($29.99).
23 – 27: Get 35% off the top family-friendly titles including Super Lucky’s Tale, Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection, Disneyland Adventures and Rush: A Disney-Pixar Adventure.
Gekke is, Zoo Tycoon heeft nu de korting al, en ook die Rush game

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:44 schreef L3viathan het volgende:

[..]

asscreed origins ook in de aanbieding
is dat nog wat?
Geweldige game, de proloog is tof maar zodra de wereld helemaal open gaat _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175146374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

Geweldige game, de proloog is tof maar zodra de wereld helemaal open gaat _O_
Goed te horen, ik denk dat ik de gold edition dan misschien haal.

Vandaag al Batman: The Enemy Within, The Flame in the Flood, Serial Cleaner, What Remains of Edith Finch, Tacoma, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, en Typoman gekocht.

Maar daar kan die nieuwe AC dan nog wel bij, aangezien ik AC Rogue en Syndicate ook nog heb liggen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 18 november 2017 @ 07:19:36 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175146689
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 03:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Goed te horen, ik denk dat ik de gold edition dan misschien haal.

Vandaag al Batman: The Enemy Within, The Flame in the Flood, Serial Cleaner, What Remains of Edith Finch, Tacoma, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, en Typoman gekocht.

Maar daar kan die nieuwe AC dan nog wel bij, aangezien ik AC Rogue en Syndicate ook nog heb liggen.
Waarom zou je AC Origins nu dan al kopen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175146800
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 november 2017 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom zou je AC Origins nu dan al kopen?
Wel herkenbaar hoor :') Het is meer misschien om alvast te hebben en "ooit" te spelen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 18 november 2017 @ 10:00:28 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175147855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 07:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel herkenbaar hoor :') Het is meer misschien om alvast te hebben en "ooit" te spelen :P
Ik wacht wel, hoe verleidelijk ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175154396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 07:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel herkenbaar hoor :') Het is meer misschien om alvast te hebben en "ooit" te spelen :P
Dit dus :').

Ik heb het eind van het jaar wat vrije dagen, dus wellicht dat ik dan door 1 van die games knal.

En het is 1 van de nieuwere games die ik in de gaten wilde houden tijdens Black Friday aanbiedingen; AC Origins, die nieuwe South Park, en Wolfenstein. Ik denk dat die AC me het meest aanspreekt, dus vandaar het idee om hem toch al te kopen voor m'n achterlijke backlog. Om alvast digitaal te hebben. :'). (Ik begin steeds meer fan te worden van digitale games, maar koop nog steeds de schijfjes vanwege pre-order kortingen.)
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175156790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

35 euro bij Intertoys
Yep en GT Sport bij de Media Markt :9
SOONY
pi_175158618
Damn bij Bart Smit is de Xbox One S met een spel nu maar 179 euro. En zelfs de Minecraft bundel voor maar 161 euro dit weekend. Ook geen geld meer hoor.
  zaterdag 18 november 2017 @ 21:07:25 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175160121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn bij Bart Smit is de Xbox One S met een spel nu maar 179 euro. En zelfs de Minecraft bundel voor maar 161 euro dit weekend. Ook geen geld meer hoor.
Geen geld idd. Al zou ik nu gewoon voor een one X gaan als ik nog moest kiezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175160250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn bij Bart Smit is de Xbox One S met een spel nu maar 179 euro. En zelfs de Minecraft bundel voor maar 161 euro dit weekend. Ook geen geld meer hoor.
Ben ik even blij dat ik mijn kale 14 maanden oude One S heb verkocht voor ¤150 afgelopen week :D

Doen er hier ook mensen mee met het Xbox Reward Programma?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 21:36:48 ]
pi_175161053
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 21:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen geld idd. Al zou ik nu gewoon voor een one X gaan als ik nog moest kiezen.
Ja ok maar is wel meteen 350 euro duurder. Als ik het had dan had ik het ook meteen gedaan, maar deze prijs voor een S is toch wel erg netjes om te laten liggen. Kan altijd dan na 1 a 2 jaar een X nemen.
pi_175164407
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 16:24 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit dus :').

Ik heb het eind van het jaar wat vrije dagen, dus wellicht dat ik dan door 1 van die games knal.

En het is 1 van de nieuwere games die ik in de gaten wilde houden tijdens Black Friday aanbiedingen; AC Origins, die nieuwe South Park, en Wolfenstein. Ik denk dat die AC me het meest aanspreekt, dus vandaar het idee om hem toch al te kopen voor m'n achterlijke backlog. Om alvast digitaal te hebben. :'). (Ik begin steeds meer fan te worden van digitale games, maar koop nog steeds de schijfjes vanwege pre-order kortingen.)
Ja ken het heel goed. Heb de vorige 2 wolfensteins ook gekocht tijdens de deal, en twijfel nu alweer om de nieuwe te halen :')
Zelfde met Shadow of War, de vorige heb ik nog nooit aangeraakt :') _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games zondag 19 november 2017 @ 12:44:01 #218
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175169357
Wolfenstein 2 nu voor 25 euro in de Amerikaanse Xbox Store.

Die zakte snel in prijs
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175169527
quote:
4s.gif Op zondag 19 november 2017 12:44 schreef Oscar. het volgende:
Wolfenstein 2 nu voor 25 euro in de Amerikaanse Xbox Store.

Die zakte snel in prijs
Altijd met Bethesda games c_/
SOONY
pi_175171565
Ik overweeg weer eens een console te nemen sinds ik een nieuwe 4K Oled tv heb staan hier.

Laatste console was een xbox 360 die ik eigenlijk voornamelijk gebruikte als dvd speler en soms een beetje Forza, maar heel veel meer heb ik daar niet op gespeeld. Althans ik kan het me niet heugen.

Is die One X zo tof als dat ik denk dat ie is?

Hoe spelen games als bv The Witcher of AC: Origins op een console? Is dat een beetje te doen of blijft dat behelpen als je toetsenbord en muis gewend bent van de pc?

One S is wel stukken goedkoper nu zag ik, maarja, dan heb je geen echte 4K en dat is natuurlijk wel zonde als je wel een 4K goeie tv hebt staan om dan nu een verouderde console te nemen.

Verder nog de vraag of bij die consoles van tegenwoordig eenvoudig zelf een grotere HDD in te zetten is, 1 TB lijkt me wel heel karig als ik zie hoe groot sommige games zijn :X
Kan dat?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175171914
Als je een 4K OLED hebt staan, dan zou ik gewoon de X halen, zoveel beter!

Je kan een externe hdd kopen, wel usb3, kost niet veel, een 4tb ofzo.

Interne schijf is te vervangen, maar daar moet je wel kunstgrepen uit gaan halen, is niet zo makkelijk als oude eruit, nieuwe erin.. Iemand op reddit is het gelukt.
  Eindredactie Games zondag 19 november 2017 @ 15:00:06 #222
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175171955
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 14:45 schreef Geralt het volgende:
Ik overweeg weer eens een console te nemen sinds ik een nieuwe 4K Oled tv heb staan hier.

Laatste console was een xbox 360 die ik eigenlijk voornamelijk gebruikte als dvd speler en soms een beetje Forza, maar heel veel meer heb ik daar niet op gespeeld. Althans ik kan het me niet heugen.

Is die One X zo tof als dat ik denk dat ie is?

Hoe spelen games als bv The Witcher of AC: Origins op een console? Is dat een beetje te doen of blijft dat behelpen als je toetsenbord en muis gewend bent van de pc?

One S is wel stukken goedkoper nu zag ik, maarja, dan heb je geen echte 4K en dat is natuurlijk wel zonde als je wel een 4K goeie tv hebt staan om dan nu een verouderde console te nemen.

Verder nog de vraag of bij die consoles van tegenwoordig eenvoudig zelf een grotere HDD in te zetten is, 1 TB lijkt me wel heel karig als ik zie hoe groot sommige games zijn :X
Kan dat?
Third-person actie/RPGs als Assassin's Creed en The Witcher spelen m.i. juist beter met een controller. Als ik dergelijke games op een pc speel sluit ik ook een controller aan :)

Qua storage is het wel karig idd, maar je kunt altijd externe storage aansluiten. Persoonlijk kan ik prima uit de voeten met 500GB, maar ik speel meestal ook niet echt meer dan 4 games tegelijk. Bovendien is het opnieuw downloaden/installeren ook zo gepiept.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175175578
Externe HD werkt prima. Ik heb zelf de 4TB Game Drive voor de Xbox, wat een Seagate HD is in groen plastic met een Xbox logo erop. Merk geen verschil tussen de externe schijf en wat in m'n console zit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175175646
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:15 schreef OMG het volgende:
Externe HD werkt prima. Ik heb zelf de 4TB Game Drive voor de Xbox, wat een Seagate HD is in groen plastic met een Xbox logo erop. Merk geen verschil tussen de externe schijf en wat in m'n console zit.
Welke Xbox heb je?

De One (S) is extern sneller. De One X is met de interne schijf sneller :)
pi_175175719
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 17:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welke Xbox heb je?

De One (S) is extern sneller. De One X is met de interne schijf sneller :)
De eerste One. Geen S of X.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175176381
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2017 15:00 schreef 2dope het volgende:
maar je kunt altijd externe storage aansluiten.
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 17:15 schreef OMG het volgende:
Externe HD werkt prima.
Is dat gewoon een normale "pc" harde schijf zegmaar? Gewoon een willekeurige externe HDD die je aan je pc kan hangen; of is dat wat speciaals?

En moet dat dan USB3 zijn of USB2? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175184134
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 18:06 schreef Geralt het volgende:

[..]


[..]

Is dat gewoon een normale "pc" harde schijf zegmaar? Gewoon een willekeurige externe HDD die je aan je pc kan hangen; of is dat wat speciaals?

En moet dat dan USB3 zijn of USB2? :@
https://www.homecinemamag(...)ox-one-zo-werkt-het/
pi_175184221
Ik twijfel wel over Bioshock op de One. Zo genoten van de de eerste drie delen op de 360. :@ Die Edith Finch game ook. Maar ik las dat je hem in 2 uurtjes uit zou hebben. :{
pi_175192777
Dishonored® The Complete Collection
Wolfenstein® II: The New Colossus™ (evt Digital Deluxe Edition)

twijfel ik nog over :9
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175200702
quote:
Thanks, gewoon losse usb3 schijf erbij hangen dus. Mooi. Weet ik dat ook weer.

Enige kans dat dat ding al in de aanbieding gaat zijn tegen sinterklaas dan wel kerst? Hij is pas net uit toch?

Ik vind 500 euro zonder spel en met maar 1 controller wel erg aan de prijs namelijk :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 20 november 2017 @ 18:58:39 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175200739
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 18:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Thanks, gewoon losse usb3 schijf erbij hangen dus. Mooi. Weet ik dat ook weer.

Enige kans dat dat ding al in de aanbieding gaat zijn tegen sinterklaas dan wel kerst? Hij is pas net uit toch?

Ik vind 500 euro zonder spel en met maar 1 controller wel erg aan de prijs namelijk :X
Eén controller is genoeg toch? Local multiplayer is er toch niet op Xbox One. De goedkoopste prijs tot nu toe is 488 en het lijkt er niet op dat er nu al kortingen komen. De Xbox One S is wel relatief goedkoop te vinden (177 met game), maar die wil je eigenlijk niet meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175200796
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eén controller is genoeg toch? Local multiplayer is er toch niet op Xbox One. De goedkoopste prijs tot nu toe is 488 en het lijkt er niet op dat er nu al kortingen komen. De Xbox One S is wel relatief goedkoop te vinden (177 met game), maar die wil je eigenlijk niet meer.
Nee die wil ik niet. Ik heb een 4K tv staan, dan ga ik er na jaren geen console gebruikt te hebben en als er net een nieuwe uit is die niet aan upscaling maar aan native 4k doet geen S aan hangen nee.

En local multiplayer is er niet zeg je? Bedoel je dat er geen spellen zijn die je met 2 personen kunt spelen? Hoezo zijn die er niet? :?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games maandag 20 november 2017 @ 19:02:09 #233
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175200819
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eén controller is genoeg toch? Local multiplayer is er toch niet op Xbox One.
You got jokes!
Mja in de x360 era was het wel tien keer beter.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175200875
Zit ff naar games te kijken, want ik wil dan sowieso die nieuwe AC hebben om mee te beginnen, nou zie ik dat die bij bol.com als download 10 euro duurder is dan op schijf 8)7

Hoe kan dat nou duurder zijn?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 20 november 2017 @ 19:08:01 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175200937
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 19:04 schreef Geralt het volgende:
Zit ff naar games te kijken, want ik wil dan sowieso die nieuwe AC hebben om mee te beginnen, nou zie ik dat die bij bol.com als download 10 euro duurder is dan op schijf 8)7

Hoe kan dat nou duurder zijn?
Ja, dat weet niemand :D Overigens is AC Origins vanaf vrijdag 40 euro bij o.a. GameMania vanwege Black Friday.
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 19:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

You got jokes!
Mja in de x360 era was het wel tien keer beter.
Nee, maar echt. Noem er eens een aantal dan? Zijn er shooters die je co-op kunt spelen? Of racegames?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175201915
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 19:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

En local multiplayer is er niet zeg je? Bedoel je dat er geen spellen zijn die je met 2 personen kunt spelen? Hoezo zijn die er niet? :?
Die zijn er wel, maar het zijn er niet veel.
Dit is op elk platform ook zo, de industrie focused zich veel meer op online helaas.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175206077
quote:
7s.gif Op maandag 20 november 2017 19:04 schreef Geralt het volgende:
Zit ff naar games te kijken, want ik wil dan sowieso die nieuwe AC hebben om mee te beginnen, nou zie ik dat die bij bol.com als download 10 euro duurder is dan op schijf 8)7

Hoe kan dat nou duurder zijn?
https://xbox-store-checke(...)Origins/bzgjrjc1fgf3

Wel iets cheaper digitaal, alleen moet je dan wel ff weten hoe je in andere stores koopt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games maandag 20 november 2017 @ 22:22:22 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175206200
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

https://xbox-store-checke(...)Origins/bzgjrjc1fgf3

Wel iets cheaper digitaal, alleen moet je dan wel ff weten hoe je in andere stores koopt.
30 euro is toch prima te doen voor een game die net een maand uit is
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175206497
quote:
4s.gif Op maandag 20 november 2017 22:22 schreef Oscar. het volgende:

[..]

30 euro is toch prima te doen voor een game die net een maand uit is
Is helemaal niks mis mee. Als je een digitale code via Bol gaat kopen, tja :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175211110
Deals van deze week

• Xbox One Deals with Gold:

• Game Price % Off Price History
• Abyss: The Wraiths of Eden $6.99 30% Price History
• Battlefield Bundle $9.90 67% Price History
• Beyond Eyes $3.75 75% Price History
• DreamBreak $5.00 50% Price History
• Grand Prix Rock ‘N Racing $4.00 50% Price History
• Injustice 2 $20.00 60% Price History
• Injustice 2 - Deluxe Edition $35.00 50% Price History
• Injustice 2 – Ultimate Edition $45.00 50% Price History
• Into the Belly of the Beast $11.54 30% Price History
• Mantis Burn Racing $7.50 50% Price History
• Middle-Earth: Shadow Of War $35.99 40% Price History
• Middle-Earth: Shadow Of War - Silver Edition $47.99 40% Price History
• Middle-Earth: Shadow of War - Gold Edition $69.99 30% Price History
• NBA Playgrounds $10.00 50% Price History
• Paladins Founder’s Pack $13.99 33% Price History
• Ruiner $13.39 33% Price History
• Smite Ultimate God Pack Bundle $15.00 50% Price History
• Sublevel Zero Redux $10.00 50% Price History

jajaja, ik weet het. Lijstje is niet echt overzichtelijk O-)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175213890
Skyrim SE voor ¤5,- gekocht _O_
Media Markt Rijswijk heuh
Ik ben benieuwd naar de grafische verbeteringen, de DLC en de mods.
Hoe werken de mods eigenlijk?
Zijn er “must have” mods en zo ja welke?

Dan koop ik misschien de Switch-versie alleen voor de portable mode.
SOONY
  Eindredactie Games dinsdag 21 november 2017 @ 11:11:05 #242
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175214069
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef DKUp het volgende:
Skyrim SE voor ¤5,- gekocht _O_
Media Markt Rijswijk heuh
Ik ben benieuwd naar de grafische verbeteringen, de DLC en de mods.
Hoe werken de mods eigenlijk?
Zijn er “must have” mods en zo ja welke?
De beste console-mods voor Fallout 4 en Skyrim SE
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 21 november 2017 @ 11:11:51 #243
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175214088
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar echt. Noem er eens een aantal dan? Zijn er shooters die je co-op kunt spelen? Of racegames?
Cuphead :7

Tuurlijk zijn die er, maar het zijn er gewoon veel minder dan vroegah. Bovendien is veruit het meeste multiplatform of alweer wat ouder.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175214240
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:02 schreef DKUp het volgende:
Skyrim SE voor ¤5,- gekocht _O_
Media Markt Rijswijk heuh
Ik ben benieuwd naar de grafische verbeteringen, de DLC en de mods.
Hoe werken de mods eigenlijk?
Zijn er “must have” mods en zo ja welke?

Dan koop ik misschien de Switch-versie alleen voor de portable mode.
Je krijgt geen achievements als je mods gebruikt, wel ff over nadenken dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175214276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je krijgt geen achievements als je mods gebruikt, wel ff over nadenken dus
Ja, dat had ik al gelezen :Y. Eerst zonder mods spelen.
SOONY
  Redactie Games dinsdag 21 november 2017 @ 13:03:14 #247
206706 crew  Racerblade
pi_175216114
quote:
19s.gif Op maandag 20 november 2017 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

Nee, maar echt. Noem er eens een aantal dan? Zijn er shooters die je co-op kunt spelen? Of racegames?
Buiten het feit dat Forza 7, Gears 4, Call of Duty, Battlefront II e.d. allemaal split-screen hebben, doet de Xbox One local party games veel beter dan de 360 imo. Overcooked, Lovers in a Dangerous Spacetime, SpeedRunners etc. zijn geweldig in local multiplayer.
pi_175216268
Net Mafia 3 gekocht bij Intertoys voor ¤8. Is dit spel ondertussen te spellen of zijn de bugs nog steeds te erg voor woorden?
pi_175217049
Ik heb even een vraagje: heeft iemand van jullie zowel een Xbox als een PS4 (gehad) en heeft dat meerwaarde? Ik heb zelf altijd een Playstation gehad, maar ben op zich wel nieuwsgierig naar de Xbox die nu aardig in prijs is gedaald. Toch lijkt het erop dat ze grotendeels hetzelfde doen.
pi_175217086
Nooit een PlayStation gehad vanwege de controller. Dus dat is de meerwaarde voor mij.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175217226
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:56 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb even een vraagje: heeft iemand van jullie zowel een Xbox als een PS4 (gehad) en heeft dat meerwaarde? Ik heb zelf altijd een Playstation gehad, maar ben op zich wel nieuwsgierig naar de Xbox die nu aardig in prijs is gedaald. Toch lijkt het erop dat ze grotendeels hetzelfde doen.
Ik heb ze beide, ook altijd beide gehad.
Ik gebruik xbox eigenlijk als hoofdplatform want fijnere controller en eco-systeem.
en mn playstation gebruik ik voor de exclusives.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 21 november 2017 @ 20:48:53 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175225451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik heb ze beide, ook altijd beide gehad.
Ik gebruik xbox eigenlijk als hoofdplatform want fijnere controller en eco-systeem.
en mn playstation gebruik ik voor de exclusives.
Precies wat ik zou doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175226329
En toen het beeld op zwart en in het Home scherm -O-
Een remaster kom op zeg....
SOONY
  Eindredactie Games dinsdag 21 november 2017 @ 23:04:25 #254
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175229918
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:18 schreef DKUp het volgende:
En toen het beeld op zwart en in het Home scherm -O-
Een remaster kom op zeg....
Whatchu talkin' 'bout Willis? Crash in Skyrim SE?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175230070
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

Whatchu talkin' 'bout Willis? Crash in Skyrim SE?
:Y
SOONY
pi_175230811
Tja wat verwacht je dan met Bethesda?
pi_175239286
Rare Replay is echt een goede value for money _O_ 16 euro voor zoveel gave games
blablablabla
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 14:05:14 #258
8781 crew  Frutsel
pi_175239360
Mafia III 7,99 bij Bol.com

leuk spel?
of nog andere XBOX (black friday) deals gezien?
  Eindredactie Games woensdag 22 november 2017 @ 14:26:44 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175239727
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:11 schreef larry_flynt het volgende:
Net Mafia 3 gekocht bij Intertoys voor ¤8. Is dit spel ondertussen te spellen of zijn de bugs nog steeds te erg voor woorden?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Mafia III 7,99 bij Bol.com

leuk spel?
of nog andere XBOX (black friday) deals gezien?
Meh. Heb 'm op pc ff gespeeld dus console-performance weet ik niet, volgens mij is 'ie wel meermaals gepatched, weinig bugs gezien maar game zelf is gewoon niet heel interessant imo. Wel toffe muziek en het rondscheuren in 60's sleeën is wel doop, ook zijn sommige missies wel grappig maar 't meerendeel is fetchquests en afvinklijstjes á la Assassin's Creed.

Hier is mijn FOK! testcase op een MSI Nightblade met een GTX1060, daar kan 'ie 1080p60 in ieder geval al niet vasthouden :P Consoleversies zijn locked op 30fps.


Check dit trouwens voor alle deals:
Enorm veel Black Friday-korting Xbox One-games
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175239881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Mafia III 7,99 bij Bol.com

leuk spel?
of nog andere XBOX (black friday) deals gezien?
Voor 8 euro zou ik hem zeker meepakken, best een leuke game met een aardige storyline genoeg voor wat uren vermaak ondanks de vele negatieve recensies. Had ook te maken met veel grafische bugs die er inmiddels allang uitgehaald zijn.
Super Lucky's Tale is 50% bij bol.com, is wel een aardige platformer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elan op 22-11-2017 14:41:45 ]
blablablabla
pi_175240566
Ik ben wel fan van Mafia 3. Alleen klapt die game altijd op een willekeurig moment terug naar m'n dashboard. Zomaar, soms na een niet eens een uur, soms na uren spelen. Totaal willekeurig. En Ik heb een paar achievements gemist die je altijd zou moeten halen, want onderdeel van het verhaal en onmisbaar.

Ik heb de season pass en moet nog door wat DLC, dus ga er binnenkort weer eens mee aan de slag hoop ik. En, fingers crossed, hopelijk weinig crashes naar het dashboard.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 22 november 2017 @ 18:45:17 #262
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175244707
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:56 schreef FokPoster het volgende:
Ik heb even een vraagje: heeft iemand van jullie zowel een Xbox als een PS4 (gehad) en heeft dat meerwaarde? Ik heb zelf altijd een Playstation gehad, maar ben op zich wel nieuwsgierig naar de Xbox die nu aardig in prijs is gedaald. Toch lijkt het erop dat ze grotendeels hetzelfde doen.
Ik heb ze beide omdat ik mijn gamevriendjes op de Xbox heb en ik wel de exclusives van de Playstation wil kunnen doen, als ik dat niet had was het mij om het even of ik een Xbox of Playstation zou hebben.

Als je geen X koopt heeft het wat mij betreft geen toegevoegde waarde, of je moet een bepaalde exclusive willen spelen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175245233
https://news.xbox.com/en-(...)ves-technical-alpha/

Last Call for the Sea of Thieves Technical Alpha – Invitations for All!

quote:
Why sign up now if you haven’t already? Everyone who joins the Insider Programme by the cut-off date of Dec. 1 will be invited to the next play session – our biggest and best yet – with the latest brace of brand new features to test. Yes, as promised, all eligible Insiders are now getting their chance to jump in and play Sea of Thieves before its release next year.
https://www.seaofthieves.com/insider
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 22 november 2017 @ 19:22:58 #264
8781 crew  Frutsel
pi_175245506
quote:
2s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Meh. Heb 'm op pc ff gespeeld dus console-performance weet ik niet, volgens mij is 'ie wel meermaals gepatched, weinig bugs gezien maar game zelf is gewoon niet heel interessant imo. Wel toffe muziek en het rondscheuren in 60's sleeën is wel doop, ook zijn sommige missies wel grappig maar 't meerendeel is fetchquests en afvinklijstjes á la Assassin's Creed.

Hier is mijn FOK! testcase op een MSI Nightblade met een GTX1060, daar kan 'ie 1080p60 in ieder geval al niet vasthouden :P Consoleversies zijn locked op 30fps.


Check dit trouwens voor alle deals:
Enorm veel Black Friday-korting Xbox One-games
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor 8 euro zou ik hem zeker meepakken, best een leuke game met een aardige storyline genoeg voor wat uren vermaak ondanks de vele negatieve recensies. Had ook te maken met veel grafische bugs die er inmiddels allang uitgehaald zijn.
Super Lucky's Tale is 50% bij bol.com, is wel een aardige platformer.
Thx :) Eens even loeren!
pi_175247592
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
https://news.xbox.com/en-(...)ves-technical-alpha/

Last Call for the Sea of Thieves Technical Alpha – Invitations for All!

[..]

https://www.seaofthieves.com/insider
Doen, erg leuk om te spelen! Vraag me nog wel af in hoeverre het op de lange termijn leuk blijft, maar ze zijn aan het hinten dat zebinnenkort meer gaan vertellen over langetermijndoelen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_175247739
Weet iemand eigenlijk of het streven 100% backward-compability is voor X360 en Xbox op termijn?
blablablabla
pi_175248462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Doen, erg leuk om te spelen! Vraag me nog wel af in hoeverre het op de lange termijn leuk blijft, maar ze zijn aan het hinten dat zebinnenkort meer gaan vertellen over langetermijndoelen
Ja ben toch benieuwd, ook wanneer ik eens mag spelen :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175248828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:55 schreef Elan het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het streven 100% backward-compability is voor X360 en Xbox op termijn?
Nee, dat is het niet. Daarvoor zijn er teveel games met licencing-problemen, denk aan muziek in het spel waar opnieuw voor betaald moet worden of uitgevers die failliet zijn. Dus 100% streven ze niet eens naar, voor de 360 wel zoveel mogelijk, voor de xbox pakken ze volgens mij enkele "toppers" eruit. Is meer omdat het kan dan dat het een enorm verkoopkanon wordt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_175248840
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja ben toch benieuwd, ook wanneer ik eens mag spelen :(
quote:
Yes, as promised, all eligible Insiders are now getting their chance to jump in and play Sea of Thieves before its release next year.
Ik schat de kans voor jou persoonlijk op 14%. :*
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_175250041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 20:55 schreef Elan het volgende:
Weet iemand eigenlijk of het streven 100% backward-compability is voor X360 en Xbox op termijn?
Lijkt me niet, ik heb nog een aantal 360 games waarvan destijds sommige online delen al door uitgevers zijn gestopt, dus die zijn niet echt interessant meer, denk ik. Vooral niet als je voor 100% achievements gaat en dat niet meer mogelijk is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_175252396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[..]

Ik schat de kans voor jou persoonlijk op 14%. :*
Wel gvd o|O
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175259164
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 21:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Daarvoor zijn er teveel games met licencing-problemen, denk aan muziek in het spel waar opnieuw voor betaald moet worden of uitgevers die failliet zijn. Dus 100% streven ze niet eens naar, voor de 360 wel zoveel mogelijk, voor de xbox pakken ze volgens mij enkele "toppers" eruit. Is meer omdat het kan dan dat het een enorm verkoopkanon wordt.
Ah logisch nu je dat stelt ja.
Ben dol op die Midway-arcade compilaties en Sega/Capcom-compilaties. Simpelweg omdat ik geen speciale gameroom heb en dus elke x mijn mega-drive PS2 whatever moet aansluiten om een beetje classics te spelen :{ .
Die zijn er überhaupt (nog) niet voor de One toch (behalve rare replay) ?

Gisteren Bully Scholarship voor de 360 weer eens opgestart op de One S, wat een toffe game blijft dat _O_
blablablabla
  donderdag 23 november 2017 @ 15:09:26 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175260499
Forza 7 voor 33E gehaald bij BOL, weet niet of die aanbieding al voorbij was gekomen.

https://www.bol.com/nl/p/(...)ne/9200000079094102/
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175261669
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Forza 7 voor 33E gehaald bij BOL, weet niet of die aanbieding al voorbij was gekomen.

https://www.bol.com/nl/p/(...)ne/9200000079094102/
Dank je wel, wilde hem eerst halen bij Intertoys, nu nog iets voordeliger ^O^
pi_175262053
Ik hoop dat er morgen nog een aantal winkels zijn die ietsje meer gaan stunten met de Xbox One S. Ik wil er nu toch wel eentje gaan kopen aangezien de prijs (177 euro met Forza Horizon 3 + Hot Wheels) toch wel heerlijk is nu, maar wie weet komen er morgen toch nog wat leuke geprijsde bundels bij.
pi_175262115
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop dat er morgen nog een aantal winkels zijn die ietsje meer gaan stunten met de Xbox One S. Ik wil er nu toch wel eentje gaan kopen aangezien de prijs (177 euro met Forza Horizon 3 + Hot Wheels) toch wel heerlijk is nu, maar wie weet komen er morgen toch nog wat leuke geprijsde bundels bij.
Ja echt bizar. Nieuwprijs is goedkoper dan marktplaats geworden. Hoewel iedereen op marktplaats tegenwoordig denkt dat je de nieuwprijs -30 euro wel mag rekenen voor je 3 jaar oude apparaat.

Edit: heeft fok! tegenwoordig een of andere deal met markt plaats ofzo? Die automatische urls zijn echt klote.
pi_175262882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 16:40 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik hoop dat er morgen nog een aantal winkels zijn die ietsje meer gaan stunten met de Xbox One S. Ik wil er nu toch wel eentje gaan kopen aangezien de prijs (177 euro met Forza Horizon 3 + Hot Wheels) toch wel heerlijk is nu, maar wie weet komen er morgen toch nog wat leuke geprijsde bundels bij.
Op Budgetgaming loopt toevallig ook een Vault-Boy rond die al een Xbox One S heeft gekocht. :)
pi_175263088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Op Budgetgaming loopt toevallig ook een Vault-Boy rond die al een Xbox One S heeft gekocht. :)
Die ben ik he lol. Maar heb nog niks gekocht omdat ik toch morgen nog wil afwachten. Wie weet maken ze toch nog een mooie bundel.
pi_175263280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:37 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Die ben ik he lol. Maar heb nog niks gekocht omdat ik toch morgen nog wil afwachten. Wie weet maken ze toch nog een mooie bundel.
;)

Ik haal denk ik een tweede voor boven. :P
pi_175265237
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

;)

Ik haal denk ik een tweede voor boven. :P
Ghehe ja voor dat geld is het niet een heel slecht idee.
pi_175271612
Nou.. oke, mijn hele winkelwagen gevuld met games die ik nog wel zou willen hebben, en geen 1 die onder black friday valt bij bol.com :X
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:42:34 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175271676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:35 schreef DJ_ het volgende:
Nou.. oke, mijn hele winkelwagen gevuld met games die ik nog wel zou willen hebben, en geen 1 die onder black friday valt bij bol.com :X
Die prijzen vallen wat tegen ja, check anders game.co.uk. Daar heb ik drie games gekocht die ik nog wilde hebben. Wolfie 2 voor 20 pond bijvoorbeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175271688
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die prijzen vallen wat tegen ja, check anders game.co.uk. Daar heb ik drie games gekocht die ik nog wilde hebben. Wolfie 2 voor 20 pond bijvoorbeeld.
Maar ik heb nog bol.com giftcards uit mijn scorpio box O-)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 24 november 2017 @ 00:47:27 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175271724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Maar ik heb nog bol.com giftcards uit mijn scorpio box O-)
Oh ja, maar dan hoeven ze sowieso niet afgeprijsd te zijn toch? :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175271793
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh ja, maar dan hoeven ze sowieso niet afgeprijsd te zijn toch? :P
hoeft niet, maar dat is wel zo fijn :D , dat betekend meer gratis games haha :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 24 november 2017 @ 01:00:35 #286
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175271799
Ik kijk morgen wel even rond.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175271931


oke ik ben klaar met black friday :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175273162
Zijn er al xbl deals van rond 40 euro gespot?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_175275748
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 07:29 schreef badboynova het volgende:
Zijn er al xbl deals van rond 40 euro gespot?
Ja ik zoek xbox live gold abbo... Nog geen deals hiervoor voorbij zien komen...
pi_175275768
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

oke ik ben klaar met black friday :@
Haha ja jij kan wel weer een paar maandjes vooruit! Mooie lijst man!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2017 @ 10:50:10 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175276008
Waarom kan ik nergens, maar dan ook nergens, die stomme Xbox Kinect Adapter kopen ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175276021
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Haha ja jij kan wel weer een paar maandjes vooruit! Mooie lijst man!
Haha thanks, allemaal games die ik heb laten liggen want al is gespeeld, of geen tijd want er was wat anders te gamen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175276706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

oke ik ben klaar met black friday :@
Tering haha
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2017 @ 11:29:22 #294
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175276772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 01:22 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]

oke ik ben klaar met black friday :@
Mooi lijstje maar het zijn niet echt denderend goede prijzen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175277246
Veel lager zijn ze elders ook niet, her en der een paar euro, maar daar heb ik geen gratis cadeaukaarten van, en bol.com wel :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175277879
Hoe werkt Xbox One eigenlijk met games die je digitaal hebt gekocht en de xbox one doorverkoopt? De games staan dan op jouw eigen account en gaan niet mee?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175278122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Hoe werkt Xbox One eigenlijk met games die je digitaal hebt gekocht en de xbox one doorverkoopt? De games staan dan op jouw eigen account en gaan niet mee?
Zijn inderdaad account gebonden, dus je kan de console gewoon wissen en verkopen.
en op je nieuwe console inloggen en alles weer downloaden.
saves staan in de cloud :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175278393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:52 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zijn inderdaad account gebonden, dus je kan de console gewoon wissen en verkopen.
en op je nieuwe console inloggen en alles weer downloaden.
saves staan in de cloud :P
De digitale games zijn eventueel nog door te verkopen via een MS eigen marktplaats? Gaat dat goed, is de verkoop aktief of is er nauwelijks sprake van?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175278469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

De digitale games zijn eventueel nog door te verkopen via een MS eigen marktplaats? Gaat dat goed, is de verkoop aktief of is er nauwelijks sprake van?
Nee door verkopen kan niet, je kan wel games cadeau doen digitaal.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_175278535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:10 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee door verkopen kan niet, je kan wel games cadeau doen digitaal.
Niet? Ik meen me te herinneren bij het lanceren van One dat MS wilde dat de verkoop van digitale games via hun ging zodat zij zelf ook wat aan de verkoop van 2ehands games konden verdienen. Blijkbaar is dat niet gebeurd.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175278577
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet? Ik meen me te herinneren bij het lanceren van One dat MS wilde dat de verkoop van digitale games via hun ging zodat zij zelf ook wat aan de verkoop van 2ehands games konden verdienen. Blijkbaar is dat niet gebeurd.
Nee daarvoor moest je console "altijd" online zijn, en dat wouden gamers niet dus heeft MS heel het plan van de console omgegooid.

Maar ach als xboxlive er een paar uur uitlicht dan schreeuwen die zelfde mensen net zo hard dat het niet kan dat ze niet online kunnen o|O
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')