abonnement Unibet Coolblue
pi_174621513
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174621527
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wakker gebeld door F, dat de auto klonk als een tank. Opstaan, zien dat de was buiten natgeregend is, met koffie achter de laptop gaan zitten, muis met parkinson. Opnieuw opstarten, half uur lang update, wel weer werkende laptop.
F. belde net, de uitlaat is aan de achterkant volledig doorgeroest.
Weet je nog dat geld dat ik voorgeschoten had voor mijn vader? Dat kreeg ik gisteren terug en dat is precies het bedrag dat het kost om de auto te fixen.

}:|
*insert sig Isa*

*insert :* *
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174621541
Jullie zijn lief :*

Ben ook best druk vandaag een geen zin:P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174621542
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*insert sig Isa*

*insert :* *
Vergeet de koffie niet.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174621555
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:15 schreef mjan het volgende:

[..]

Vergeet de koffie niet.
Daar ben ik minder gul mee :D

Maar okee, omdat Lonaaaaah *insert koffie*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174621573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar ben ik minder gul mee :D

Maar okee, omdat Lonaaaaah *insert koffie*
Noh O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174621704
:* Lonaa

Ik had gisteren eind van de middag overleg met m'n begeleider die terug was van een week vakantie. Die week was echt mijn productiefste week ooit (toen de dataset niet meer stuk was) maar kennelijk heb ik heel productief allemaal dingen zitten doen die hij niet wilde dat ik deed.
Hij had een To Do gemaakt en dat had ik moeten doen en verder niks. Dat ik samen met een van de PhD'ers een hoop vooruitgang heb geboekt in het analyseren en weergeven van de gegevens die we willen gebruiken voor ons artikel, stond niet op de To Do. Hij vond dat überhaupt tijdverspilling omdat we de afbeeldingen die ik heb gemaakt niet gaan publiceren maar alleen gebruiken voor onze eigen theorievorming. :?
En nou heeft hij pas vanmiddag tijd om hierop in te gaan en me uit te leggen dat het wel meevalt en wat ik dan moet doen.
Die To Do bevat ook echt alleen dingen die ik pas kan doen als de PhD'er klaar is met het schrijven van alle theorie (waar ik dus niet bij schijn te mogen helpen ook al vraagt die het me).
Ik snap er echt geen hout van. En ik heb geen idee wat ik moet doen tot vanmiddag pas ergens halverwege de middag. (Zul je zien dat hij net als gisteren een halfuur voor hij gaat pas tijd voor me heeft en ik weer de hele avond ga zitten piekeren over wat hij nou nog had willen zeggen.)
:')
pi_174621884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:23 schreef Tele6 het volgende:
Die To Do bevat ook echt alleen dingen die ik pas kan doen als de PhD'er klaar is met het schrijven van alle theorie (waar ik dus niet bij schijn te mogen helpen ook al vraagt die het me).
Ik snap er echt geen hout van. En ik heb geen idee wat ik moet doen tot vanmiddag pas ergens halverwege de middag. (Zul je zien dat hij net als gisteren een halfuur voor hij gaat pas tijd voor me heeft en ik weer de hele avond ga zitten piekeren over wat hij nou nog had willen zeggen.)
:')
Aangeven wat je daar wel en niet kunt doen en zoeken waar dat aansluit bij wat je begeleider van je wil? En laat hem niet gaan voordat je duidelijkheid hebt.

:*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174622089
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:32 schreef mjan het volgende:

[..]

Aangeven wat je daar wel en niet kunt doen en zoeken waar dat aansluit bij wat je begeleider van je wil? En laat hem niet gaan voordat je duidelijkheid hebt.

:*
^
De lijst per punt aanvullen met waar je nu staat, waar je op wacht en wanneer je dat waar je op wacht verwacht?

Dat terugcommuniceren met een korte termijn actieplan / to do voor jouw persoonlijke werk?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174622143
Dankjulliewel O+
Ik ga aan de slag! :)
pi_174622418
pff, net uitnodiging voor mijn promotie en feestje de deur uitgedaan. Heb ik de naam van de 'faculty opponent' fout geschreven. 8)7
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:44:43 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174623084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, net uitnodiging voor mijn promotie en feestje de deur uitgedaan. Heb ik de naam van de 'faculty opponent' fout geschreven. 8)7
Meh dat zijn van die waardeloze bloopers...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174623091
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wakker gebeld door F, dat de auto klonk als een tank. Opstaan, zien dat de was buiten natgeregend is , met koffie achter de laptop gaan zitten, muis met parkinson. Opnieuw opstarten, half uur lang update, wel weer werkende laptop.
F. belde net, de uitlaat is aan de achterkant volledig doorgeroest.
Weet je nog dat geld dat ik voorgeschoten had voor mijn vader? Dat kreeg ik gisteren terug en dat is precies het bedrag dat het kost om de auto te fixen.

}:|
Ambitieus wel :Y

Verder: meh -O-
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_174623105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:23 schreef Tele6 het volgende:
:* Lonaa

Ik had gisteren eind van de middag overleg met m'n begeleider die terug was van een week vakantie. Die week was echt mijn productiefste week ooit (toen de dataset niet meer stuk was) maar kennelijk heb ik heel productief allemaal dingen zitten doen die hij niet wilde dat ik deed.
Hij had een To Do gemaakt en dat had ik moeten doen en verder niks. Dat ik samen met een van de PhD'ers een hoop vooruitgang heb geboekt in het analyseren en weergeven van de gegevens die we willen gebruiken voor ons artikel, stond niet op de To Do. Hij vond dat überhaupt tijdverspilling omdat we de afbeeldingen die ik heb gemaakt niet gaan publiceren maar alleen gebruiken voor onze eigen theorievorming. :?
En nou heeft hij pas vanmiddag tijd om hierop in te gaan en me uit te leggen dat het wel meevalt en wat ik dan moet doen.
Die To Do bevat ook echt alleen dingen die ik pas kan doen als de PhD'er klaar is met het schrijven van alle theorie (waar ik dus niet bij schijn te mogen helpen ook al vraagt die het me).
Ik snap er echt geen hout van. En ik heb geen idee wat ik moet doen tot vanmiddag pas ergens halverwege de middag. (Zul je zien dat hij net als gisteren een halfuur voor hij gaat pas tijd voor me heeft en ik weer de hele avond ga zitten piekeren over wat hij nou nog had willen zeggen.)
:')
Oh dit klinkt echt wel akelig! Sta erop dat je duidelijkheid krijgt. Hij mag van alles vinden maar jij hebt recht op een heldere uitleg. Succes!
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:11:21 #15
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174624801
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:17 schreef minilot het volgende:
Anthraxx, kroel Anna even voor me, ja? Er wordt geduimd voor jullie :)
Done 8-).

Echo's en metingen waren goed vandaag. Geen afwijkingen in wat dan ook. Ziet er allemaal goed uit :).

Ze moet nog wel even een nieuwe MSRA kweek inleveren, vanwege veelvuldig contact met vee :+.
pi_174625218
Ok, well, cool.

Postief ding: Ik deed een 40 kg overhead squat. :7

De squat is daarin het probleem niet, maar die 40 kg boven je hoofd krijgen wel :P
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:47:39 #17
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174625847
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok, well, cool.

Postief ding: Ik deed een 40 kg overhead squat. :7

De squat is daarin het probleem niet, maar die 40 kg boven je hoofd krijgen wel :P
Wow, knap!! *O*
pi_174626377
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok, well, cool.

Postief ding: Ik deed een 40 kg overhead squat. :7

De squat is daarin het probleem niet, maar die 40 kg boven je hoofd krijgen wel :P
_O_ wauw
We have far more in common than that which devides us..
pi_174626560
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok, well, cool.

Postief ding: Ik deed een 40 kg overhead squat. :7

De squat is daarin het probleem niet, maar die 40 kg boven je hoofd krijgen wel :P
Stoer Lonaa :)

Wat dat betreft: ik stond vanochtend met yoga eventjes op mijn hoofd :o
Vanuit crow pose naar tripod head stand (zo noemde ze het geloof ik) is eigenlijk helemaal niet zo'n ingewikkelde beweging (wel eng voor je nek vind ik).

Ik heb een mooie To Do / Done lijst klaarliggen en een hoop vragen voorbereid. Nog een klein halfuurtje en dan hebben we als het goed is de bespreking.
Ik ben inmiddels wat blijer, want het kantoorfruit is aangekomen en ik heb net een enorme mineola zitten eten. Superdeluxe hier. Er zijn ook peren, appels, bananen, pruimen en mandarijntjes O+
pi_174629090
Rustig hier :o
Update over uitleg van begeleider:
Hij snapte dat ik sommige dingen op de ToDo niet gedaan had, dat was geen probleem. Was zelfs de bedoeling, want het bleek een langetermijn-ToDo te zijn.
Dat ik daarnaast dingen had gedaan voor de PhD'er nam hij mij niet kwalijk maar de PhD'er des te meer, want hij vond alsnog dat ik dat niet had moeten doen. Ik had mijn tijd beter kunnen besteden (en ik heb niet uit hem gekregen wat ik dan had moeten doen, maar ok). Hij had mee willen denken over de dingen die ik ging doen in plaats van dat de PhD'er met me plannen maakte. (Maar hij was op vakantie. Verwacht hij dat mensen niet plannen maken en nadenken als hij er niet is?)
Ik heb nu iig een helder lijstje met taken voor de aankomende dagen, plus de belofte dat we vrijdagochtend weer overleggen zodat ik dan weer nieuwe taken krijg en feedback op wat ik heb gedaan.
En nu ben ik moe terwijl ik vandaag niet veel meer gedaan heb dan voorbereiden op gesprek en gesprek :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:53:16 #21
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174629120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:51 schreef Tele6 het volgende:
Rustig hier :o
Update over uitleg van begeleider:
Hij snapte dat ik sommige dingen op de ToDo niet gedaan had, dat was geen probleem. Was zelfs de bedoeling, want het bleek een langetermijn-ToDo te zijn.
Dat ik daarnaast dingen had gedaan voor de PhD'er nam hij mij niet kwalijk maar de PhD'er des te meer, want hij vond alsnog dat ik dat niet had moeten doen. Ik had mijn tijd beter kunnen besteden (en ik heb niet uit hem gekregen wat ik dan had moeten doen, maar ok). Hij had mee willen denken over de dingen die ik ging doen in plaats van dat de PhD'er met me plannen maakte. (Maar hij was op vakantie. Verwacht hij dat mensen niet plannen maken en nadenken als hij er niet is?)
Ik heb nu iig een helder lijstje met taken voor de aankomende dagen, plus de belofte dat we vrijdagochtend weer overleggen zodat ik dan weer nieuwe taken krijg en feedback op wat ik heb gedaan.
En nu ben ik moe terwijl ik vandaag niet veel meer gedaan heb dan voorbereiden op gesprek en gesprek :')
Dat klinkt goed! Ondanks een béétje vaag heb je nu best wat duidelijkheid, fijn :) en je zorgen maken en veel overleggen is ook heel vermoeiend!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:45:17 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174630232
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok, well, cool.

Postief ding: Ik deed een 40 kg overhead squat. :7

De squat is daarin het probleem niet, maar die 40 kg boven je hoofd krijgen wel :P
40kg boven je hoofd! *O* :o
pi_174630744
Jeumig, wat druk op mijn werk! Nou mis ik hier geloof ik niet heel veel posts. Kalm dagje :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:53 schreef morgane het volgende:

[..]
en je zorgen maken en veel overleggen is ook heel vermoeiend!
Me dunkt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174630895
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:53 schreef morgane het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! Ondanks een béétje vaag heb je nu best wat duidelijkheid, fijn :) en je zorgen maken en veel overleggen is ook heel vermoeiend!
Ik vergeet altijd dat dat ook energie kost, heb de neiging om het te zien als "weer gewoon wat praten" maar dat is zoiets niet. Jij en minilot hebben gelijk :Y

Gelukkig hoef ik me nu minder zorgen te maken :)
Heb het afgelopen uur ook nog eens best wat gedaan gekregen van mijn nieuwe lijstje :)

Hoe is het met jou? Goede dag?
pi_174631675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me dat ik niet aan mijn verplichtingen voldoe.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')