abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:26:29 #226
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174702943
Maarreee Zelda>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Mario na 8 uurtjes spelen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:31:49 #227
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174703119
Vind de muziek totaal niet boeiend. Vooral vergeleken met het Galaxy genot
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_174703431
Voor mijn gevoel ga ik wel héél erg snel door de game heen, geen idee hoe groot het spel is. Nog niet echt voor uitdagingen gestaan ook. Het is een prachtige platformer, maar ik mis toch een beetje de uitdaging van Sunshine en Galaxy 2. Hopelijk komt dat nog in de latere werelden.
pi_174703559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:41 schreef Bananenpap het volgende:
Voor mijn gevoel ga ik wel héél erg snel door de game heen, geen idee hoe groot het spel is. Nog niet echt voor uitdagingen gestaan ook. Het is een prachtige platformer, maar ik mis toch een beetje de uitdaging van Sunshine en Galaxy 2. Hopelijk komt dat nog in de latere werelden.
Ik ga er ook redelijk hard doorheen, en dan loop ik iedere keer na de boss de wereld nog een keer na voor nieuwe secrets. Ga nu richting New Donk City.
pi_174703607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik ga er ook redelijk hard doorheen, en dan loop ik iedere keer na de boss de wereld nog een keer na voor nieuwe secrets. Ga nu richting New Donk City.
Ik zit in dat woud. Ik dacht trouwens dat New Donk City een van de eerste werelden zou zijn aangezien de focus die hele tijd op die wereld zat.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:52:35 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174703702
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:41 schreef Bananenpap het volgende:
Voor mijn gevoel ga ik wel héél erg snel door de game heen, geen idee hoe groot het spel is. Nog niet echt voor uitdagingen gestaan ook. Het is een prachtige platformer, maar ik mis toch een beetje de uitdaging van Sunshine en Galaxy 2. Hopelijk komt dat nog in de latere werelden.
Was in 3D World ook, eerste vier werelden waren een eitje. Daarna werd het steeds lastiger en tot zelfs onmogelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174703751
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Was in 3D World ook, eerste vier werelden waren een eitje. Daarna werd het steeds lastiger en tot zelfs onmogelijk.
Muah, alleen dat laatste level was moeilijk.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:13 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_174703885
Moest lachen om deze

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174705264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 22:59 schreef speknek het volgende:
Moest lachen om deze

[ afbeelding ]
Nu nog zijn reactie op de reviewscore van Tweakers erachteraan plakken.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:01:49 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174705393
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:55 schreef chibibo het volgende:

[..]

Nu nog zijn reactie op de reviewscore van Tweakers erachteraan plakken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 02:17:45 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174707338
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wiens idee was het om bij de Wehkamp te bestellen?
Werd keurig om 13:00 bezorgd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:18:41 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174707935
In het weekend warm, op werkdagen koud.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:07:03 #238
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174708288
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Op tweakers zit een aantal die hard nintendo haters :')
Wil niet zuur doen maar denk dat het eerder het omgedraaid is. Zoals eerder gezegd kun je reviews met een 10 rond niet serieus nemen. Hoeveel reacties waren er wel niet op volgens mij Gamespot na de (relatief lagere) Twilight Princess review, terwijl naderhand die game inderdaad één van de mindere Zelda’s bleek te zijn als je door de fanboyism heenkijkt....

Snap dat een hoop mensen fan zijn van de nieuwe Zelda en dat het één van de beste games ooit moet zijn. Maar als ik lees dat de game gigantische framedrops heeft kan ik als niet-fan (of iig iemand die nog in de Zelda franchise moet komen) de review van een 10 niet serieus nemen. Performance is een belangrijk onderdeel van een game en als een game al framedrops heeft terwijl de map relatief leeg is gaat er iets niet goed.

Imo moeten cijfers van reviews gebaseerd zijn op wat je verwacht van de serie/game. Zo kan ik wel leven met een 7,5 voor Fallout 4, dat deel vond ik gewoon een stuk minder dan Fallout 3 en Vegas. Dan heb ik er weinig aan voordat ik het koop als iedereen het een 9 geeft (al koop je zo’n game als fan van de serie sowieso wel natuurlijk).

[ Bericht 7% gewijzigd door Keyos op 28-10-2017 09:21:42 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:19:07 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174708368
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wil niet zuur doen maar denk dat het eerder het omgedraaid is. Zoals eerder gezegd kun je reviews met een 10 rond niet serieus nemen. Hoeveel reacties waren er wel niet op volgens mij Gamespot na de (relatief lagere) Twilight Princess review, terwijl naderhand die game inderdaad één van de mindere Zelda’s bleek te zijn als je door de fanboyism heenkijkt....

Snap dat een hoop mensen fan zijn van de nieuwe Zelda en dat het één van de beste games ooit moet zijn. Maar als ik lees dat de game gigantische framedrops heeft kan ik als niet-fan (of iig iemand die nog in de Zelda franchise moet komen) de review van een 10 niet serieus nemen. Performance is een belangrijk onderdeel van een game.
Je denkt dat de framedrops van invloed zijn, maar BotW is meer dan de som der delen. Als je alles los bekijkt, graphics, soundtrack, diversiteit vijanden, performance, etc., dan verwacht je inderdaad misschien geen 10.

Toch verdient die game een 10. Je perceptie van 'een 10 betekent perfectie' moet je loslaten. BotW is een instant classic, een game waar over twintig jaar nog steeds met veel respect naar gekeken zal worden. Uniek in zijn vrijheid om te gaan en staan waar je wil in een gamewereld. De beste en leukste sandbox ooit.

Speel die game voordat je verder oordeelt. Daarnaast vallen de framedrops ook wel mee, het hindert nergens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_174708418
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je denkt dat de framedrops van invloed zijn, maar BotW is meer dan de som der delen. Als je alles los bekijkt, graphics, soundtrack, diversiteit vijanden, performance, etc., dan verwacht je inderdaad misschien geen 10.

Toch verdient die game een 10. Je perceptie van 'een 10 betekent perfectie' moet je loslaten. BotW is een instant classic, een game waar over twintig jaar nog steeds met veel respect naar gekeken zal worden. Uniek in zijn vrijheid om te gaan en staan waar je wil in een gamewereld. De beste en leukste sandbox ooit.

Speel die game voordat je verder oordeelt. Daarnaast vallen de framedrops ook wel mee, het hindert nergens.
Ik had alleen framedrops in lost woods :P

Ik ben nu in new donk city. Eerst het huisje schoonmaken voor ik verder ga
pi_174708661
Ik heb nu 4 uur gespeeld en ben net in New Donk City. Heb gespeeld met joy cons, pro controller en in handheld mode. De game is fantastisch,

maar ik weet niet of ik achter de perfecte scores sta. Ik zag dat Arlo een video had gemaakt over een probleem met Mario Odyssey en daar ben ik het mee eens:
De verplichte motion controls zijn inderdaad vrij vervelend. Sommige moves zijn niet te doen in handheld mode en spelen niet fijn met de pro controller. Moves die makkelijk een button-combo hadden kunnen zijn. Onbegrijpelijk. Niet dat ik het zo erg vindt om met de joy cons te spelen, speelt eigenlijk erg fijn zelfs. De optionele motion controls zijn ook absoluut geen probleem, je kan een hoed gooien met Y of je maakt een korte beweging met je pols. Maar waarom kan ik zo'n handige move als het rond draaien van je hoed alleen goed uitvoeren door m'n controllers in een ruk naar links of rechts te bewegen? Dat voelt voor mij als opzettelijk motion controls dwingen naar de speler waar het helemaal niet nodig zou moeten zijn.

M'n enige kritiek tot nu toe. Verzamel manen als een baas. 8-)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_174708689
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het weekend warm, op werkdagen koud.

[ afbeelding ]
Sinds wanneer zijn croissants koud?
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Redactie Games zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:07:46 #243
181272 crew  Noppie2000
pi_174708831
New Donk City is toch wel mijn hoogtepunt (hehe) van de game tot nu toe, heerlijke stage _O_
pi_174708860
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wil niet zuur doen maar denk dat het eerder het omgedraaid is. Zoals eerder gezegd kun je reviews met een 10 rond niet serieus nemen. Hoeveel reacties waren er wel niet op volgens mij Gamespot na de (relatief lagere) Twilight Princess review, terwijl naderhand die game inderdaad één van de mindere Zelda’s bleek te zijn als je door de fanboyism heenkijkt....

Snap dat een hoop mensen fan zijn van de nieuwe Zelda en dat het één van de beste games ooit moet zijn. Maar als ik lees dat de game gigantische framedrops heeft kan ik als niet-fan (of iig iemand die nog in de Zelda franchise moet komen) de review van een 10 niet serieus nemen. Performance is een belangrijk onderdeel van een game en als een game al framedrops heeft terwijl de map relatief leeg is gaat er iets niet goed.

Imo moeten cijfers van reviews gebaseerd zijn op wat je verwacht van de serie/game. Zo kan ik wel leven met een 7,5 voor Fallout 4, dat deel vond ik gewoon een stuk minder dan Fallout 3 en Vegas. Dan heb ik er weinig aan voordat ik het koop als iedereen het een 9 geeft (al koop je zo’n game als fan van de serie sowieso wel natuurlijk).
de framedrops zijn aanwezig in lost Woods en verder eigenlijk nooit
pi_174709432
Toch mooi om te zien hoeveel waarde mensen hechten aan cijfers, terwijl ze voor iedereen wat anders betekenen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:17:49 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_174709698
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wil niet zuur doen maar denk dat het eerder het omgedraaid is. Zoals eerder gezegd kun je reviews met een 10 rond niet serieus nemen. Hoeveel reacties waren er wel niet op volgens mij Gamespot na de (relatief lagere) Twilight Princess review, terwijl naderhand die game inderdaad één van de mindere Zelda’s bleek te zijn als je door de fanboyism heenkijkt....

Snap dat een hoop mensen fan zijn van de nieuwe Zelda en dat het één van de beste games ooit moet zijn. Maar als ik lees dat de game gigantische framedrops heeft kan ik als niet-fan (of iig iemand die nog in de Zelda franchise moet komen) de review van een 10 niet serieus nemen. Performance is een belangrijk onderdeel van een game en als een game al framedrops heeft terwijl de map relatief leeg is gaat er iets niet goed.

Imo moeten cijfers van reviews gebaseerd zijn op wat je verwacht van de serie/game. Zo kan ik wel leven met een 7,5 voor Fallout 4, dat deel vond ik gewoon een stuk minder dan Fallout 3 en Vegas. Dan heb ik er weinig aan voordat ik het koop als iedereen het een 9 geeft (al koop je zo’n game als fan van de serie sowieso wel natuurlijk).
Kun je de belangrijkheid van die performance kwantificeren? Ocarina of Time en GTAV draaiden allebei vrijwel de volledige game op 20-24 fps. Volgens mij staan die ook allebei op een gemiddelde van 9.6-9.8. Is de belangrijkheid van performance dan 0.2-0.4? Dat is niet zo heel belangrijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174709897
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:58 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Toch mooi om te zien hoeveel waarde mensen hechten aan cijfers, terwijl ze voor iedereen wat anders betekenen.
Vraag het Jim Sterling maar met zijn 7/10 voor Zelda en de fallout die dat veroorzaakte. Nu heeft iemand een fake review geschreven waar hij zogenaamd weer een 7/10 zou geven, terwijl hij gestopt is met het reviewen van games. Gamers kunnen zo weird zijn.

pi_174710426
Momenteel op 97 Moons.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_174710460
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wil niet zuur doen maar denk dat het eerder het omgedraaid is. Zoals eerder gezegd kun je reviews met een 10 rond niet serieus nemen. Hoeveel reacties waren er wel niet op volgens mij Gamespot na de (relatief lagere) Twilight Princess review, terwijl naderhand die game inderdaad één van de mindere Zelda’s bleek te zijn als je door de fanboyism heenkijkt....

Snap dat een hoop mensen fan zijn van de nieuwe Zelda en dat het één van de beste games ooit moet zijn. Maar als ik lees dat de game gigantische framedrops heeft kan ik als niet-fan (of iig iemand die nog in de Zelda franchise moet komen) de review van een 10 niet serieus nemen. Performance is een belangrijk onderdeel van een game en als een game al framedrops heeft terwijl de map relatief leeg is gaat er iets niet goed.

Imo moeten cijfers van reviews gebaseerd zijn op wat je verwacht van de serie/game. Zo kan ik wel leven met een 7,5 voor Fallout 4, dat deel vond ik gewoon een stuk minder dan Fallout 3 en Vegas. Dan heb ik er weinig aan voordat ik het koop als iedereen het een 9 geeft (al koop je zo’n game als fan van de serie sowieso wel natuurlijk).
Ik vond en vind Twilight Princess nog steeds een briljante zelda. Itt Breath of the wild. Dat laatste heeft overigens niets te maken met framedrops, die heb ik nog niet ervaren.
Als ouwe Nintendofan word ik erg blij van al die hoge scores, maar uiteindelijk moet ik plezier hebben. Met BotW heb ik dat te weinig, met Mario Odyssee hoop ik op meer.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:25:04 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_174710732
In other news: Moon Hunters is ¤1,34 via de Deense eShop. Heb die ook maar gekocht, want goedkoop.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')