abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:33:28 #126
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174620839
Och je moet weten dat alle stewards ex Ferrari medewerkers zijn en je zult ermee moeten leven. Op naar Mexico.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174620937
In de uitzending van Formule 1 café hadden ze nog 2 voorbeelden van binnendoor snijden van Sainz geloof ik en nog een. Waarom doet de FIA daar dan niets mee?
pi_174621046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
In de uitzending van Formule 1 café hadden ze nog 2 voorbeelden van binnendoor snijden van Sainz geloof ik en nog een. Waarom doet de FIA daar dan niets mee?
Omdat daar geen direct overduidelijk voordeel uit werd gehaald, zo is de lezing.

Ze (FIA) hebben een beslissing genomen, en daar is vervolgens een storm van kritiek op gekomen. Ze zouden op z'n minst kunnen aangeven dat ze wat met die kritiek willen doen, in wat voor aard of vorm dan ook, om in elk geval te tonen dat ze ruimte willen geven om zoiets te bespreken (met de teams dan dus).

Hun reactie is echter typisch FIA. Totaal niet luisteren, maar zoeken in welke bochten zij zich kunnen wringen zodat zij volgens hun eigen regels toch nog gelijk hebben. Gefeliciteerd FIA met je gelijk, maar op de lange termijn ga je daar niks mee winnen, alleen verliezen.
Woei!
pi_174621071
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:45 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Omdat daar geen direct overduidelijk voordeel uit werd gehaald, zo is de lezing.

Ze (FIA) hebben een beslissing genomen, en daar is vervolgens een storm van kritiek op gekomen. Ze zouden op z'n minst kunnen aangeven dat ze wat met die kritiek willen doen, in wat voor aard of vorm dan ook, om in elk geval te tonen dat ze ruimte willen geven om zoiets te bespreken (met de teams dan dus).

Hun reactie is echter typisch FIA. Totaal niet luisteren, maar zoeken in welke bochten zij zich kunnen wringen zodat zij volgens hun eigen regels toch nog gelijk hebben. Gefeliciteerd FIA met je gelijk, maar op de lange termijn ga je daar niks mee winnen, alleen verliezen.
Max had kunnen zeggen dat ie werd afgesneden maar niet de kans voor gekregen om dit toe te lichten. Ik hoop echt dat deze kritiek nog wel effe doorgaat en dat bv fans wegblijven: maw: ik hoop dat de pleuris uitbreekt.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:43:09 #130
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174622040
quote:
Niet zo'n heel best idee als je bedenkt wat er op de vrijdag voor data naar binnen getrokken wordt.
Vrijdag is eigenlijk niet voor de supporters, het is er voor de teams om op zaterdag en zondag de optimale setup te krijgen voor de beste kwalificatie en race. Je moet in die 4 uur een complete setup zien te krijgen.
Ook voor de veiligheid is dit een issue lijkt me. Je weet niet hoe de banden op een bepaald circuit zich gedragen als je geen long run hebt gedaan.

Of willen ze zaterdag de FP doen en zondag Q en Race? Wat hou je dan over voor de support races?

Ik ben best voor verandering, maar sommige structuren moet je laten. Vrijdag FP 1 en 2, zaterdag FP 3 en Q en zondag WU en Race.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:58:04 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174622248
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Max had kunnen zeggen dat ie werd afgesneden maar niet de kans voor gekregen om dit toe te lichten. Ik hoop echt dat deze kritiek nog wel effe doorgaat en dat bv fans wegblijven: maw: ik hoop dat de pleuris uitbreekt.
Jep.
Ik ook.
Maar daar had Max het gisteren ook al een beetje over bij peptalk. 'Gaan met z'n alleen een goed gesprek hebben, maar weten nog niet waar het eindigd' antwoordde hij op de vraag 'Willen jullie naar vaste stewards?'

Denk dat er wel wat gaande is nu in het paddock. Coureurs en teams zijn het beide een beetje zat aan het raken nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:11:30 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174622477
https://www.f1today.net/n(...)uit-tot-na-abu-dhabi

"Williams stelt keuze line up uit tot na Abu Dhabi"
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:13:03 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174622500
Mij lijkt dat elke vorm van partijdigheid bij stewards uitgesloten moet zijn. Als ik jarenlang in de jeugd bij PSV heb gevoetbald, een seizoenskaart heb en onder een Cocu-dekbed slaap, mag ik later ook Ajax-PSV niet fluiten.

Oud werknemers van een F1 team horen dus niet als steward te werken. Mensen die zich te nadrukkelijk uitspreken in de media over bepaalde teams ook niet.

Dus vaste stewards die op dat soort punten gecheckt zijn, lijkt me het minste wat je als FIA kunt doen en het heeft er de schijn van dat de aanstelling van stewards nu op een andere manier verloopt?
pi_174622546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:11 schreef VacaLoca het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat Max vanaf 16de plek en suboptimale bandenstrategie slechts 11 seconden achter Hamilton eindigde en 1 achter Vettel. Hij kon dus prima winnen als ie vooraan gestart was.

Ziet er goed uit voor 2018
Waarbij wel gezegd moet worden dat hetzelfde geroepen werd aan het eind van 2016 ;)
pi_174622664
Consequenties van ‘mongool’ in de pijplijn als ik social media geruchten mag geloven. Zal wel weer lekker proportioneel zijn..
pi_174622883
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarbij wel gezegd moet worden dat hetzelfde geroepen werd aan het eind van 2016 ;)
Met dit verschil dat de wagens dit jaar compleet opnieuw ontworpen zijn en die van volgend jaar een doorontwikkeling zijn van dit jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174623100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Consequenties van ‘mongool’ in de pijplijn als ik social media geruchten mag geloven. Zal wel weer lekker proportioneel zijn..
Hij had beter fuck you kunnen zeggen. Daar was al een ongestrafte precedent voor.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:03:16 #138
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174623432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Consequenties van ‘mongool’ in de pijplijn als ik social media geruchten mag geloven. Zal wel weer lekker proportioneel zijn..
Zou werkelijk van de zotte zijn als er sancties zouden volgen.
Dat zou des te meer de onschendbaarheid van Ferrari en hun coureurs aantonen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:07:33 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174623515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarbij wel gezegd moet worden dat hetzelfde geroepen werd aan het eind van 2016 ;)
en dat die 11 seconden op Hamilton geflatteerd zijn, die heeft zowat de helft gewoon gecruised
pi_174623548
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij had beter fuck you kunnen zeggen. Daar was al een ongestrafte precedent voor.
Maar dat zegt niks over de steward. Tis en blijft een mongool/idioot/stoethaspel! :P

De FIA had gisteren gewoon z'n verlies moeten nemen, ipv deze farce veroorzaken. Desnoods de podium ceremony uitstellen als ze het zo belangrijk vinden maar dit sloeg gewoon nergens op.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:09:43 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174623557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zou werkelijk van de zotte zijn als er sancties zouden volgen.
Dat zou des te meer de onschendbaarheid van Ferrari en hun coureurs aantonen.
een voorwaardelijke straf zou wel kunnen en dat vind ik ook niet zo vreemd
pi_174623578
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij had beter fuck you kunnen zeggen. Daar was al een ongestrafte precedent voor.
Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:11:09 #143
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174623586
FIA maakt zich zelf ongeloofwaardig
pi_174623610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
De behandeling van Verstappen door Connely was in Mexico en vooral in Japan 2016 ook erg volwassen ja.
pi_174623639
Elke coureur die vrijwillig met alle banden buiten de lijnen gaat doet dit "to gain an advantage"anders zouden ze het niet doen natuurlijk. :')

En bij Max kun je je dan nog afvragen of het geheel vrijwillig was.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:14:37 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174623662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Ongekend?
Haha, laat me niet lachen.
Hij wordt voor de camera geroepen en geeft zijn mening over een steward voor de Nederlandse televisie. Big deal.
pi_174623682
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Kut troll :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:15:49 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174623695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ongekend?
Haha, laat me niet lachen.
Hij wordt voor de camera geroepen en geeft zijn mening over een steward voor de Nederlandse televisie. Big deal.
maar het is toch niet goed wat hij doet? Als organisatie moet je er wel wat aan doen voor je geloofwaardigheid
pi_174623698
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Gelukkig ben jij dan ook helemaaaaaal niet partijdig wanneer het Vettel betreft.
pi_174623710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.

Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Eerlijk is eerlijk, je bent wel één van de meest creatieve trollen op Fok! _O-

Ik weet niet of je ooit aan sport oid dergelijks hebt gedaan, maar ik kon zelfs een paar uur na de finale van een autocross nog aardig vol adrenaline zitten, dan kon ik nog aardig boos zijn op iets waar ik een dag later anders over dacht. Het is iig wel duidelijk je meerdere linialen gebruikt, één voor Vettel en één voor de rest van het veld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2017 12:17:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')