abonnement Unibet Coolblue
pi_174609990
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:02 schreef Rodulf het volgende:
Mijn moeder is tien jaar geleden naar een helderziende geweest (omdat ze zich zorgen om mij maakte) en die zei: zodra die jongen weer gaat tekenen komt alles goed.

Afgelopen maanden heb ik elke nacht nachtmerries en het helpt dan enorm om er tekeningen van te maken. Tekenen is een geweldige manier om gevoelens uit te drukken.

Zijn er hier mensen die dit herkennen?

Toevoeging aan de oorspronkelijke OP:

Plaats hier alle tekeningen die een therapeutische werking hebben (voor jou), en/of die jou een goed gevoel geven. Hoe meer tekeningen hoe beter.
Post ze!
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:05:02 #2
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174610283
Die flat klinkt als een erg leuke plek om te wonen, Muut.
soooo, da's mooi!
pi_174611204


Mensen die deze reeks langer volgen herkennen de tekening misschien. Ben er vanmiddag mee bezig geweest, allerlei details toegevoegd.
pi_174611242
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
Die flat klinkt als een erg leuke plek om te wonen, Muut.
Het is hier net een openbare inrichting. Het huis zelf is geweldig, klein maar fijn. Ik moet die buren gewoon buiten de deur zien te houden.

Regent hier best hard dus ik ga straks een eind fietsen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:24:50 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174620723
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:42 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Het is hier net een openbare inrichting. Het huis zelf is geweldig, klein maar fijn. Ik moet die buren gewoon buiten de deur zien te houden.

Regent hier best hard dus ik ga straks een eind fietsen.
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die deze reeks langer volgen herkennen de tekening misschien. Ben er vanmiddag mee bezig geweest, allerlei details toegevoegd.
Blijf dat een mooie tekening vinden. :) Heeft het eind fietsen nog geholpen?
soooo, da's mooi!
pi_174627009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

[..]

Blijf dat een mooie tekening vinden. :) Heeft het eind fietsen nog geholpen?
Thanks

Nou ja, of het geholpen heeft. Ik was helemaal doorweekt en kwam onderweg nog een vaag figuur tegen in een zwarte auto die mij aan het volgen was en vreemd gedrag vertoonde.

Voel me nu weer slecht. Ik word zo moe deze hele planeet.
pi_174627031


Deze net gemaakt. Trek nu een biertje open.
pi_174632590
Ben weer bij verstand. Morgen hulpverlener op bezoek die samen met mij het huis een grondige schoonmaakbeurt gaan geven, donderdag naar psychiatrieterrein voor behandelplan en vrijdag weer een andere hulpverlener op bezoek.

Heb ook een hele tas lege Duvel flesjes ingeleverd bij de supermarkt. Besef nu dat ik een paar dagen doodziek van dat spul ben geweest.

Morgen oude tekening van kerk bewerken.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:13:50 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174632922
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:31 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Thanks

Nou ja, of het geholpen heeft. Ik was helemaal doorweekt en kwam onderweg nog een vaag figuur tegen in een zwarte auto die mij aan het volgen was en vreemd gedrag vertoonde.

Voel me nu weer slecht. Ik word zo moe deze hele planeet.
Gewoon je middelvinger opsteken. ;)

Waarom word je zo moe van deze planeet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:32 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Deze net gemaakt. Trek nu een biertje open.
Mooi, mooi. Het duister druipt er vanaf. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 19:00 schreef Mutiilation het volgende:
Ben weer bij verstand. Morgen hulpverlener op bezoek die samen met mij het huis een grondige schoonmaakbeurt gaan geven, donderdag naar psychiatrieterrein voor behandelplan en vrijdag weer een andere hulpverlener op bezoek.

Heb ook een hele tas lege Duvel flesjes ingeleverd bij de supermarkt. Besef nu dat ik een paar dagen doodziek van dat spul ben geweest.

Morgen oude tekening van kerk bewerken.
Kijk aan. Je zit weer op de goede weg. Goed van je. ^O^
soooo, da's mooi!
pi_174633237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Gewoon je middelvinger opsteken. ;)

Waarom word je zo moe van deze planeet?

[..]

Mooi, mooi. Het duister druipt er vanaf. :)

[..]

Kijk aan. Je zit weer op de goede weg. Goed van je. ^O^
Ik word moe vanwege de drukte, de haast die mensen hebben, opgefokte mensen in het verkeer. Ik zeg wel "de planeet" maar mijn hele wereldje speelt zich af in een straal van enkele kilometers rondom mijn woning (strand, bos, binnenstad is allemaal dichtbij).

Ben van plan om morgen ipv een kerk een tekening te maken die nog duisterder is dan de laatste. Gewoon een gitzwarte giftige tekening. Dat geeft me een goed gevoel.

Vanavond wezenloos tv kijken en ga weer spruitjes maken. Het enige geluk dat ik heb is dat ik zelden behoefte heb aan vettigheid.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:47:14 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174643346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 19:24 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ik word moe vanwege de drukte, de haast die mensen hebben, opgefokte mensen in het verkeer. Ik zeg wel "de planeet" maar mijn hele wereldje speelt zich af in een straal van enkele kilometers rondom mijn woning (strand, bos, binnenstad is allemaal dichtbij).

Ben van plan om morgen ipv een kerk een tekening te maken die nog duisterder is dan de laatste. Gewoon een gitzwarte giftige tekening. Dat geeft me een goed gevoel.

Vanavond wezenloos tv kijken en ga weer spruitjes maken. Het enige geluk dat ik heb is dat ik zelden behoefte heb aan vettigheid.
Dat van die drukte snap ik wel. Het is haast te bizar voor woorden waarom iedereen zo gehaast is tegenwoordig? Worden ze ergens verwacht of denken ze allemaal dat hun levens zo kort zijn? Ik probeer er zo weinig mogelijk aan mee te doen. Heb m'n handen vol aan mijn eigen mentale problemen.

Ben benieuwd naar je nieuwe tekening. :) Smaken de spruitjes een beetje?
soooo, da's mooi!
pi_174648360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat van die drukte snap ik wel. Het is haast te bizar voor woorden waarom iedereen zo gehaast is tegenwoordig? Worden ze ergens verwacht of denken ze allemaal dat hun levens zo kort zijn? Ik probeer er zo weinig mogelijk aan mee te doen. Heb m'n handen vol aan mijn eigen mentale problemen.

Ben benieuwd naar je nieuwe tekening. :) Smaken de spruitjes een beetje?
Mensen hebben het gewoon veel te druk denk ik. Baan, boodschappen doen, kinderen. Ik heb wat dat betreft weinig te klagen met weinig verplichtingen. Toch denk ik dat al die stress funest kan zijn.

Ja, spruitjes waren heerlijk. Vanavond boerenkool op het menu, ben op de Hollandse toer.



Tekening gemaakt van droom van vannacht. Ben van plan om komende dagen/weken weer allerlei van dit soort zwartgallige dingen te tekenen.
pi_174652969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat van die drukte snap ik wel. Het is haast te bizar voor woorden waarom iedereen zo gehaast is tegenwoordig? Worden ze ergens verwacht of denken ze allemaal dat hun levens zo kort zijn? Ik probeer er zo weinig mogelijk aan mee te doen. Heb m'n handen vol aan mijn eigen mentale problemen.

Ben benieuwd naar je nieuwe tekening. :) Smaken de spruitjes een beetje?
Jep, zo gaat dat in deze maatschappij hè. Moet toch rondkomen.

Vroeg op staan, dan snel naar het werk, dan werken werken werken want alles moet wel gebeuren en klaar komen. Daarna boodschappen doen, daarna koken, dan eten en de afwas (als je daar nog energie voor hebt), dan nog wat in huis bezig of nog even iets leuks doen. Daarna op bed om vervolgens weer rond 6 uur te worden gewekt door het heerlijke geluid van de wekker :D en dan begint alles weer opnieuw.

Heb trouwens geen klok in huis. Heb dat nooit mooi gevonden en wil niet steeds aan de tijd herinnerd worden. Alleen soms ontkom je er niet aan. We leven in een tijd van tijd. Helaas.
pi_174652984
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Mutiilation het volgende:
[ afbeelding ]

Mensen die deze reeks langer volgen herkennen de tekening misschien. Ben er vanmiddag mee bezig geweest, allerlei details toegevoegd.
Deze vind ik echt heel erg mooi!! Wat een details ook joh, knap hoor. Het klopt allemaal precies.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:42:33 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174654253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:54 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Mensen hebben het gewoon veel te druk denk ik. Baan, boodschappen doen, kinderen. Ik heb wat dat betreft weinig te klagen met weinig verplichtingen. Toch denk ik dat al die stress funest kan zijn.

Ja, spruitjes waren heerlijk. Vanavond boerenkool op het menu, ben op de Hollandse toer.

[ afbeelding ]

Tekening gemaakt van droom van vannacht. Ben van plan om komende dagen/weken weer allerlei van dit soort zwartgallige dingen te tekenen.
Ik snap ook niet mensen zich zoveel om de hals halen. Waarom zou je continu in een wereld van stress willen leven? Ik doe er (momenteel) gelukkig niet aan mee. Al hangt er verandering in de lucht.

Wederom een mooie tekening! :)
soooo, da's mooi!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:43:33 #16
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174654280
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:36 schreef Asil het volgende:

[..]

Jep, zo gaat dat in deze maatschappij hè. Moet toch rondkomen.

Vroeg op staan, dan snel naar het werk, dan werken werken werken want alles moet wel gebeuren en klaar komen. Daarna boodschappen doen, daarna koken, dan eten en de afwas (als je daar nog energie voor hebt), dan nog wat in huis bezig of nog even iets leuks doen. Daarna op bed om vervolgens weer rond 6 uur te worden gewekt door het heerlijke geluid van de wekker :D en dan begint alles weer opnieuw.

Heb trouwens geen klok in huis. Heb dat nooit mooi gevonden en wil niet steeds aan de tijd herinnerd worden. Alleen soms ontkom je er niet aan. We leven in een tijd van tijd. Helaas.
Je vat het weer mooi samen. :) Wat een ellende allemaal. Niemand zou meer een klok moeten bezitten. Ik word panisch van dat ding. :P
soooo, da's mooi!
pi_174676168
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik snap ook niet mensen zich zoveel om de hals halen. Waarom zou je continu in een wereld van stress willen leven? Ik doe er (momenteel) gelukkig niet aan mee. Al hangt er verandering in de lucht.

Wederom een mooie tekening! :)
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:37 schreef Asil het volgende:

[..]

Deze vind ik echt heel erg mooi!! Wat een details ook joh, knap hoor. Het klopt allemaal precies.
Bedankt allebei.

Ik ben vandaag naar de psychiatrie geweest en heb open kaart gespeeld. Ze hebben ook een interview gedaan en testen of mijn geheugen nog in orde was. Toen ik vertelde dat ik het leven geen reet aan vond en deze hele planeet ook niet, schrok die hulpverlener. Maar goed, ik was eerlijk. Leven op deze planeet is toch ook gigantisch kut.

Heb daarna brood gehaald bij de bakker en wezenloos op straat gewandeld/gefietst. Extreem druk op straat en dan loop ik daar in mijn halve Wehrmacht jas. _O- _O- Scheiss drauf.

Heb weer een mail naar de beheerders van FOK! gestuurd want ik wil niet meer kunnen inloggen op dit forum. Er is niks gebeurd ofzo maar ik heb echt rust nodig en ze gaan de psychische hulp uitbreiden omdat elke hulpverlener deze week geschrokken is van de situatie.

Auf wiedersehen
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:43:56 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174676803
Sterkte, jij :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174679926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Mutiilation het volgende:

[..]


[..]

Bedankt allebei.

Ik ben vandaag naar de psychiatrie geweest en heb open kaart gespeeld. Ze hebben ook een interview gedaan en testen of mijn geheugen nog in orde was. Toen ik vertelde dat ik het leven geen reet aan vond en deze hele planeet ook niet, schrok die hulpverlener. Maar goed, ik was eerlijk. Leven op deze planeet is toch ook gigantisch kut.

Heb daarna brood gehaald bij de bakker en wezenloos op straat gewandeld/gefietst. Extreem druk op straat en dan loop ik daar in mijn halve Wehrmacht jas. _O- _O- Scheiss drauf.

Heb weer een mail naar de beheerders van FOK! gestuurd want ik wil niet meer kunnen inloggen op dit forum. Er is niks gebeurd ofzo maar ik heb echt rust nodig en ze gaan de psychische hulp uitbreiden omdat elke hulpverlener deze week geschrokken is van de situatie.

Auf wiedersehen
Ik weet niet of je dit nog leest maar goed dat je open kaart hebt gespeeld. Nu kunnen ze je ook beter helpen. Neem je tijd en je rust en ik hoop dat je het in de toekomst weer wat beter ziet en voelt. Veel sterkte, rustig aan en blijf vooral tekenen en genieten van de natuur in je omgeving. xxx
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:29:18 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_174686698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

[..]

Bedankt allebei.

Ik ben vandaag naar de psychiatrie geweest en heb open kaart gespeeld. Ze hebben ook een interview gedaan en testen of mijn geheugen nog in orde was. Toen ik vertelde dat ik het leven geen reet aan vond en deze hele planeet ook niet, schrok die hulpverlener. Maar goed, ik was eerlijk. Leven op deze planeet is toch ook gigantisch kut.

Heb daarna brood gehaald bij de bakker en wezenloos op straat gewandeld/gefietst. Extreem druk op straat en dan loop ik daar in mijn halve Wehrmacht jas. _O- _O- Scheiss drauf.

Heb weer een mail naar de beheerders van FOK! gestuurd want ik wil niet meer kunnen inloggen op dit forum. Er is niks gebeurd ofzo maar ik heb echt rust nodig en ze gaan de psychische hulp uitbreiden omdat elke hulpverlener deze week geschrokken is van de situatie.

Auf wiedersehen
Veel succes met alles, Muut! Kom gerust een keer terug! :)
soooo, da's mooi!
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:19:00 #21
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174687593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

[..]

Bedankt allebei.

Ik ben vandaag naar de psychiatrie geweest en heb open kaart gespeeld. Ze hebben ook een interview gedaan en testen of mijn geheugen nog in orde was. Toen ik vertelde dat ik het leven geen reet aan vond en deze hele planeet ook niet, schrok die hulpverlener. Maar goed, ik was eerlijk. Leven op deze planeet is toch ook gigantisch kut.

Heb daarna brood gehaald bij de bakker en wezenloos op straat gewandeld/gefietst. Extreem druk op straat en dan loop ik daar in mijn halve Wehrmacht jas. _O- _O- Scheiss drauf.

Heb weer een mail naar de beheerders van FOK! gestuurd want ik wil niet meer kunnen inloggen op dit forum. Er is niks gebeurd ofzo maar ik heb echt rust nodig en ze gaan de psychische hulp uitbreiden omdat elke hulpverlener deze week geschrokken is van de situatie.

Auf wiedersehen
Sterkte. :)
pi_175299950
Bedankt voor jullie lieve reacties hierboven. Dit is Mutiilation, kwam ergens onderin mijn bureaula het wachtwoord van dit oudere account tegen.











Ik ben nu bijna twee weken volledig alcoholvrij.Heb onder begeleiding een lichamelijke detox gehad. Had speciale afkickmedicatie gekregen (vergeet de naam telkens). Moest me dagelijks melden bij de verslavingskliniek om te kijken hoe erg de ontwenningsverschijnselen waren. Moest ook elke dag blazen (net zo'n apparaat als bij Wegmisbruikers). Dat vond ik echt hilarisch, heb altijd in zo'n ding willen blazen. Was overigens gewoon protocol, de arts had er vertrouwen in (en wist) dat ik gewoon nuchter was.

Er is veel gebeurd de afgelopen tijd maar dan kan ik er nog een bericht ter grootte van een A4 tegenaan gooien. Na dit bericht log ik uit, ik probeer zo veel mogelijk prikkels te vermijden. Als ik over 15 dagen een maand nuchter ben zal ik hier weer een update plaatsen.
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:49:04 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_175303637
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:09 schreef Somberling het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties hierboven. Dit is Mutiilation, kwam ergens onderin mijn bureaula het wachtwoord van dit oudere account tegen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben nu bijna twee weken volledig alcoholvrij.Heb onder begeleiding een lichamelijke detox gehad. Had speciale afkickmedicatie gekregen (vergeet de naam telkens). Moest me dagelijks melden bij de verslavingskliniek om te kijken hoe erg de ontwenningsverschijnselen waren. Moest ook elke dag blazen (net zo'n apparaat als bij Wegmisbruikers). Dat vond ik echt hilarisch, heb altijd in zo'n ding willen blazen. Was overigens gewoon protocol, de arts had er vertrouwen in (en wist) dat ik gewoon nuchter was.

Er is veel gebeurd de afgelopen tijd maar dan kan ik er nog een bericht ter grootte van een A4 tegenaan gooien. Na dit bericht log ik uit, ik probeer zo veel mogelijk prikkels te vermijden. Als ik over 15 dagen een maand nuchter ben zal ik hier weer een update plaatsen.
Vind je tekeningen weer prachtig, maar dat wist je al. ;) Vooral je LOTR tekeningen zijn zo mooi gedaan. :)

Keep up the good work! ^O^ Hopelijk gaat het je deze keer lukken! _O_
soooo, da's mooi!
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:57:29 #24
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175303795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Heb daarna brood gehaald bij de bakker en wezenloos op straat gewandeld/gefietst. Extreem druk op straat en dan loop ik daar in mijn halve Wehrmacht jas. _O- _O- Scheiss drauf.
Jij loopt in Nazi kledij rond? :{
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175331992
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vind je tekeningen weer prachtig, maar dat wist je al. ;) Vooral je LOTR tekeningen zijn zo mooi gedaan. :)

Keep up the good work! ^O^ Hopelijk gaat het je deze keer lukken! _O_
Het gaat me zeker lukken dit keer. Heb deze week 3 extreem slechte dagen gehad maar geen alcohol gehaald. In het verleden waren slechte dagen een trigger, nu niet meer.

Heb van de week mijn dronken buurman helemaal verrot gescholden en gezegd dat hij moet optyften.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')