abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:27:26 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174710771
Mijn argument zou zijn een degelijke telefoon waarvan de behuizing beter tegen een stootje kan en de mogelijkheden beperkt zijn.

Ik snap de noodzaak niet en vind er didactisch wel wat van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:35:16 #102
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174710903
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn argument zou zijn een degelijke telefoon waarvan de behuizing beter tegen een stootje kan en de mogelijkheden beperkt zijn.

Ik snap de noodzaak niet en vind er didactisch wel wat van.

Ik denk dat we het grotendeels met elkaar eens zijn, maar feit is dat hij nu al buitenbeentje is omdat hij nog geen telefoon heeft. Bovendien gaat men er op het voortgezet onderwijs vanuit dat kinderen een telefoon hebben. Ze krijgen zelfs lessen in het bijhouden van hun agenda en gebruik van Magister waar alle cijfers enz. in bijgehouden worden.

Persoonlijk had het van mij ook nog niet gehoeven, wij zijn ook groot geworden zonder telefoon en voor je het weet is dat ding zijn center of the universe, maar helaas zijn ze wel op een leeftijd waarop het belangrijk is om 'erbij te horen'.
pi_174710956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn argument zou zijn een degelijke telefoon waarvan de behuizing beter tegen een stootje kan en de mogelijkheden beperkt zijn.

Ik snap de noodzaak niet en vind er didactisch wel wat van.
Je kunt je kind natuurlijk ook gewoon goed opvoeden en leren een smartphone alleen voor noodzakelijke dingen te gebruiken. Gaat hier prima. iPhone gaat gewoon in de la als ze thuis is.
pi_174711085
In mijn familie zie ik kinderen die kapot gaan aan hun telefoon en er constant mee bezig zijn en verder weinig meer doen dus in de lade doen zoals bij Splacavelli lijkt mij verstandig.
Zie ook kinderen die iedere verjaardag een andere tweedehands iphone krijgen, die gaat altijd rap stuk ivm vallen want hoesjes gebruiken vinden zij suf.

Maar verder zijn het best leuke kinderen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:49:46 #105
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174711118
Ben nog steeds buiten de discussie kind benieuwd welke telefoon jullie zouden aanraden gezien de maximale prijs. Je kunt namelijk ook ipv kind lezen dat het voor mijn bejaarde oma is die niet veel geld voor een nieuwe telefoon over heeft maar wel mee wil met haar tijd ;)
pi_174711141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:47 schreef WammesWaggel het volgende:
In mijn familie zie ik kinderen die kapot gaan aan hun telefoon en er constant mee bezig zijn en verder weinig meer doen dus in de lade doen zoals bij Splacavelli lijkt mij verstandig.
Zie ook kinderen die iedere verjaardag een andere tweedehands iphone krijgen, die gaat altijd rap stuk ivm vallen want hoesjes gebruiken vinden zij suf.

Maar verder zijn het best leuke kinderen.
Volgens mij hebben we dezelfde kennissenkring.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174711424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kunt je kind natuurlijk ook gewoon goed opvoeden en leren een smartphone alleen voor noodzakelijke dingen te gebruiken. Gaat hier prima. iPhone gaat gewoon in de la als ze thuis is.
Opvoedskills zijn tegenwoordig ver te zoeken. 'Ja, maar dan missen ze 350 berichten en horen ze er niet meer bij'. Zouden ouders dat ook gaan zeggen als speed gebruiken op 12 jarige leeftijd populair is (waarschijnlijk wel, zie hoeveel kinderen aan adhd medicijnen zitten)?

Ik snap er niets van. Opvoeden ging ooit gepaard met grenzen stellen in plaats van enablen.

Hoe dan ook: terecht dat jij grenzen stelt.
pi_174711440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:49 schreef Coelho het volgende:
Ben nog steeds buiten de discussie kind benieuwd welke telefoon jullie zouden aanraden gezien de maximale prijs. Je kunt namelijk ook ipv kind lezen dat het voor mijn bejaarde oma is die niet veel geld voor een nieuwe telefoon over heeft maar wel mee wil met haar tijd ;)
SE is een uitstekende iPhone.
pi_174711509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:49 schreef Coelho het volgende:
Ben nog steeds buiten de discussie kind benieuwd welke telefoon jullie zouden aanraden gezien de maximale prijs. Je kunt namelijk ook ipv kind lezen dat het voor mijn bejaarde oma is die niet veel geld voor een nieuwe telefoon over heeft maar wel mee wil met haar tijd ;)
SE is prima zat voor een kind en ongeveer voor jouw prijs.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_174711593
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Opvoedskills zijn tegenwoordig ver te zoeken. 'Ja, maar dan missen ze 350 berichten en horen ze er niet meer bij'. Zouden ouders dat ook gaan zeggen als speed gebruiken op 12 jarige leeftijd populair is (waarschijnlijk wel, zie hoeveel kinderen aan adhd medicijnen zitten)?

Ik snap er niets van. Opvoeden ging ooit gepaard met grenzen stellen in plaats van enablen.

Hoe dan ook: terecht dat jij grenzen stelt.
Dat ben ik met je eens, inderdaad. Ik ben alleen van mening dat het meer een kwestie is van consequentie vanuit de ouder, dan een minpunt van smartphones in het algemeen. Het is anno 2017 bijna onmogelijk om een tiener een smartphone volledig te ontzeggen, omdat bijna alle groepsplanningen via whatsapp gemaakt wordt, huiswerk digitaal ingeleverd dient te worden en communicatie met leerkrachten ook deels digitaal gebeurt. In groep 8 hebben ze al dingen die online gemaakt moeten worden.

Wel is het inderdaad belangrijk om grenzen te stellen. Smartphone niet mee naar je kamer als je moet slapen. Smartphone uit tot je je huiswerk klaar hebt, of als je vrienden mee naar huis neemt. Spelletjes op je smartphone zijn prima, maar dan gelden dezelfde regels als voor de DS mbt spelen.

Al moet ik wel toegeven dat het beleid consequent doorvoeren voor mij moeilijker is dan voor haar moeder. Het is een beetje moeilijk om geloofwaardig grenzen te stellen aan smartphone gebruik, als dat ding bij jezelf praktisch vastgelijmd zit in je hand.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

SE is prima zat voor een kind en ongeveer voor jouw prijs.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

SE is een uitstekende iPhone.
Ik sluit mij hier volledig bij aan. De SE is een perfect toestel voor de doelgroep: klein en handzaam, goede accuduur, meer dan snel genoeg voor alles wat je met een smartphone doet, betaalbaar, zeer degelijk gebouwd, en makkelijk te repareren in het geval ze hem wel stuk laten vallen.

Het is dat ik persoonlijk niet meer terug naar het 4" scherm zou willen, maar voor veel mensen is de SE de ideale smartphone.
pi_174711690
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, inderdaad. Ik ben alleen van mening dat het meer een kwestie is van consequentie vanuit de ouder, dan een minpunt van smartphones in het algemeen. Het is anno 2017 bijna onmogelijk om een tiener een smartphone volledig te ontzeggen, omdat bijna alle groepsplanningen via whatsapp gemaakt wordt, huiswerk digitaal ingeleverd dient te worden en communicatie met leerkrachten ook deels digitaal gebeurt. In groep 8 hebben ze al dingen die online gemaakt moeten worden.

Wel is het inderdaad belangrijk om grenzen te stellen. Smartphone niet mee naar je kamer als je moet slapen. Smartphone uit tot je je huiswerk klaar hebt, of als je vrienden mee naar huis neemt. Spelletjes op je smartphone zijn prima, maar dan gelden dezelfde regels als voor de DS mbt spelen.

Al moet ik wel toegeven dat het beleid consequent doorvoeren voor mij moeilijker is dan voor haar moeder. Het is een beetje moeilijk om geloofwaardig grenzen te stellen aan smartphone gebruik, als dat ding bij jezelf praktisch vastgelijmd zit in je hand.

[..]


[..]

Ik sluit mij hier volledig bij aan. De SE is een perfect toestel voor de doelgroep: klein en handzaam, goede accuduur, meer dan snel genoeg voor alles wat je met een smartphone doet, betaalbaar, zeer degelijk gebouwd, en makkelijk te repareren in het geval ze hem wel stuk laten vallen.

Het is dat ik persoonlijk niet meer terug naar het 4" scherm zou willen, maar voor veel mensen is de SE de ideale smartphone.
Voor de goede orde: ik ben het helemaal eens met je hoor. Ik ben niet tegen smartphones en ipads. Het gaat om hoe je ze gebruikt. Niet de iphone is verslavend, maar bepaalde apps daarop.
pi_174711959
Is de OUD of DIG? :')
Powered by Janetje®
pi_174712659
Zojuist alles verwijderd en schoon begonnen. Helaas blijft hij zo traag als iets, apps openen en laden voordat ze het werkelijk doen kan soms nog steeds een minuut duren. Hopelijk snel een nieuwe update
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:27:41 #114
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_174712705
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:47 schreef Xetran het volgende:

[..]

Mail? Die genereert standaard geen melding maar hij laat je telefoon wel trillen.
Nee, geen mail. Gewoon alleen trillen uit het niets.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:55:56 #115
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174714004
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is de OUD of DIG? :')
Qua discussie: ik zou een kind nooit een iphone geven maar hooguit een goedkope phone van max 150. Kunnen ze prima mee wat ze willen doen en voor de rest gaan ze maar werken zodra ze dat mogen/kunnen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174714139
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is de OUD of DIG? :')
"Oh nee, drie posts over een enkel onderwerp. Laat ik snel de opmerking maken dat dit DIG is. Stel je voor dat er daadwerkelijk een inhoudelijke discussie gevoerd wordt"

:')
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 15:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Qua discussie: ik zou een kind nooit een iphone geven maar hooguit een goedkope phone van max 150. Kunnen ze prima mee wat ze willen doen en voor de rest gaan ze maar werken zodra ze dat mogen/kunnen.
Goed zo. Ik geef een kind liever een toestel waar ik geen gezeik mee heb, dat niet na een paar maanden onbruikbaar is, en waarbij ik niet steeds problemen op hoef te lossen. Bovendien kun je voor die 150 euro ook wel een iPhone scoren.
pi_174715340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn argument zou zijn een degelijke telefoon waarvan de behuizing beter tegen een stootje kan en de mogelijkheden beperkt zijn.

Ik snap de noodzaak niet en vind er didactisch wel wat van.
Als een kind naar de middelbare school gaat wil je graag dat je kind kan bellen als er nood is. Stel dan ook de SOS noodmelding in. Zou een Anne Faber situatie kunnen voorkomen.
pi_174716020
Je zou maar belangrijke mail krijgen. Ben je toch mooi genaaid als je die mist vanwege dat buggy iOS11? :) Ik krijg het niet voor elkaar dat de mailapp - zoals voorheen - gewoon al m'n mails (zeker van het hoofdaccount) pusht.
pi_174716318
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:47 schreef Krollie het volgende:
Je zou maar belangrijke mail krijgen. Ben je toch mooi genaaid als je die mist vanwege dat buggy iOS11? :) Ik krijg het niet voor elkaar dat de mailapp - zoals voorheen - gewoon al m'n mails (zeker van het hoofdaccount) pusht.
Daarom ben ik geen early adopter, het is onbegrijpelijk dat dit soort "domme" niet werkende simpele dingen gewoon nog in de final zit én zelfs na een aantal patches nog niet werkt 8)7 }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2017 18:04:27 ]
pi_174716404
Een melding van WhatsApp dat ik niet omhoog mag vegen. Verhoogt blijkbaar de kans van geen meldingen binnen te krijgen. Fantastisch _O_
SOONY
pi_174716703
Iemand ervaring met gimbals voor de iPhone?
pi_174721996
Ik ervaar de laatste dagen een vreemd probleem met mijn iPhone 6s Plus (11.0.3): wanneer ik bel of gebeld word, komt het 90% van de gesprekken voor dat zowel ik als de andere partij helemaal niets hoor. Ik heb dit bij meerdere mensen gehad. Herkent iemand dit probleem?
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:15:52 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174724474
Kreeg vanmiddag een belletje van Apple. In één week een iPad pro en een iPhone X besteld, klopt dat wel?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174725263
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef Beatific het volgende:
Ik ervaar de laatste dagen een vreemd probleem met mijn iPhone 6s Plus (11.0.3): wanneer ik bel of gebeld word, komt het 90% van de gesprekken voor dat zowel ik als de andere partij helemaal niets hoor. Ik heb dit bij meerdere mensen gehad. Herkent iemand dit probleem?
Ik heb dat met een 6 gehad. Totdat het op een gegeven moment bij 100% van de gesprekken gebeurde. Apple vond het niet reparabel en bood me voor een relatief laag bedrag een refurbished/serviced toestel aan.
  zondag 29 oktober 2017 @ 07:22:50 #125
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174728450
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg vanmiddag een belletje van Apple. In één week een iPad pro en een iPhone X besteld, klopt dat wel?
Stelden ze niet eens voor om de trifecta compleet te maken met een 4G Apple watch?
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:55:02 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174729031
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 07:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Stelden ze niet eens voor om de trifecta compleet te maken met een 4G Apple watch?
nee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174729811
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg vanmiddag een belletje van Apple. In één week een iPad pro en een iPhone X besteld, klopt dat wel?
Beetje vreemd dat Apple daarvoor belt. Mijn bank die neemt wel af en toe contact met me op als ze "vreemde" uitgaven zien as ik zelf weer eens ergens in het buitenland ben.
  zondag 29 oktober 2017 @ 10:04:53 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174729855
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat Apple daarvoor belt. Mijn bank die neemt wel af en toe contact met me op als ze "vreemde" uitgaven zien as ik zelf weer eens ergens in het buitenland ben.
Laatste keer dat mijn bank me belde was om te vragen of ik thuis was. Ze hadden mijn credit Card geblockt wegens misbruik en wilden een motorkoerier voorbij sturen om een nieuwe te brengen. Ze zagen dat ik door de week veel op reis was
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174729966
Mijn SE is echt fucked.
Typt en opent dingen uit zichzelf. Dan werkt het touchscreen weer niet en kan ik zelf niks typen of aanklikken (gok dat ie dan zelf weer met iets bezig is).

Gisteren bijvoorbeeld tijdens een route met Google Maps zoomt ie uit zichzelf helemaal uit :') ;(.

Ik heb zin om hem ding uit het raam te gooien }:|.
Hopelijk snel een nieuwe update, want dit begint behoorlijk irritantjes te worden.
  zondag 29 oktober 2017 @ 10:11:27 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174729997
quote:
3s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:09 schreef Anne het volgende:
Mijn SE is echt fucked.
Typt en opent dingen uit zichzelf. Dan werkt het touchscreen weer niet en kan ik zelf niks typen of aanklikken (gok dat ie dan zelf weer met iets bezig is).

Gisteren bijvoorbeeld tijdens een route met Google Maps zoomt ie uit zichzelf helemaal uit :') ;(.

Ik heb zin om hem ding uit het raam te gooien }:|.
Hopelijk snel een nieuwe update, want dit begint behoorlijk irritantjes te worden.

Reboot doet altijd goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174730061
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]


Reboot doet altijd goed
Helpt helemaal niks. Soft reset ook niet. Niks.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 oktober 2017 @ 10:15:10 #132
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174730064
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]


Reboot doet altijd goed
ik heb sinds iOS 11 vaker gereboot dan in de zes jaar ervoor, sinds mijn eerste iphone.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 29 oktober 2017 @ 10:33:10 #133
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174730340
quote:
3s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:09 schreef Anne het volgende:
Mijn SE is echt fucked.
Typt en opent dingen uit zichzelf. Dan werkt het touchscreen weer niet en kan ik zelf niks typen of aanklikken (gok dat ie dan zelf weer met iets bezig is).

Gisteren bijvoorbeeld tijdens een route met Google Maps zoomt ie uit zichzelf helemaal uit :') ;(.

Ik heb zin om hem ding uit het raam te gooien }:|.
Hopelijk snel een nieuwe update, want dit begint behoorlijk irritantjes te worden.
Heb je er toevallig een glazen screenprotector op?
pi_174730704
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heb je er toevallig een glazen screenprotector op?
Ja, maar die zit er al anderhalf jaar op..
pi_174730725
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]


Reboot doet altijd goed
Ik wou dat je gelijk had.
pi_174730834
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heb je er toevallig een glazen screenprotector op?
Ik heb ook een SE, zonder screenprotector. En ook last van een niet (goed) werkend touchscreen.
pi_174730853
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:15 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik heb sinds iOS 11 vaker gereboot dan in de zes jaar ervoor, sinds mijn eerste iphone.
ik nog geen 1x
  zondag 29 oktober 2017 @ 12:30:52 #138
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_174732357
quote:
3s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:54 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, maar die zit er al anderhalf jaar op..
Volgende vraag: heb je je iPhone in de badkamer ligt tijdens douchen of als je in bad gaat? De condens kan onder de screenprotector komen, waardoor hij minder goed werkt. Ook de glazen screenprotectors van de Action en de Kruidvat kunnen problemen met touch geven. Ik heb er nu een screenprotector van de Kruidvat op waar ik geen problemen mee heb, maar op vorige iPhones heb ik hier wel last van gehad.
pi_174732813
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 12:30 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Volgende vraag: heb je je iPhone in de badkamer ligt tijdens douchen of als je in bad gaat? De condens kan onder de screenprotector komen, waardoor hij minder goed werkt. Ook de glazen screenprotectors van de Action en de Kruidvat kunnen problemen met touch geven. Ik heb er nu een screenprotector van de Kruidvat op waar ik geen problemen mee heb, maar op vorige iPhones heb ik hier wel last van gehad.
Ik vind het lief dat je meedenkt, maar ik heb er last van sinds de update(s) :*.
  zondag 29 oktober 2017 @ 13:23:54 #140
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174733363
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:16 schreef Krollie het volgende:

[..]

Als een kind naar de middelbare school gaat wil je graag dat je kind kan bellen als er nood is. Stel dan ook de SOS noodmelding in. Zou een Anne Faber situatie kunnen voorkomen.
Die had dan ook gewoon een smartphone. Wat een kutopmerking om je punt te willen maken :')

Dat bellen kan ook met een goedkoper model, wat ik passender vind bij hoe kinderen met telefoons om gaan. Dat hoeft echt geen ¤350+ te kosten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174733388
iOS 11 maakt meer kapot dan je lief is....
SOONY
  zondag 29 oktober 2017 @ 16:46:49 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174737370
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Werkt Siri Translate bij jullie?


http://apple.co/2wGtkjx
Nee, als ik vraag, hoe zeg je ik heb een dikke lul in het Japans zegt Siri dat hij nog niet naar het Nederlands kan vertalen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174737387
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, als ik vraag, hoe zeg je ik heb een dikke lul in het Japans zegt Siri dat hij nog niet naar het Nederlands kan vertalen
Je mag ook niet liegen tegen Siri, Piet. Dan weigert ie ook.
pi_174737474
Ik vroeg om iOS 11 te maken. Toen verstond Siri het niet natuurlijk.
SOONY
pi_174738011
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die had dan ook gewoon een smartphone. Wat een kutopmerking om je punt te willen maken :')
Ik wist niet dat jij de informatie hebt dat Anne Faber de SOS noodmelding ingesteld had. Vertel: waarom heeft ze dan niet 3 of 5 keer op de powerknop gedrukt zodat er een noodsignaal naar de ingestelden zou gaan?
pi_174738062
Naar mijn weten was die optie niet alom bekend. Pas nu sinds Anne Faber gaat er een post rond op facebook/twitter om dit in te stellen voor noodgevallen.
  zondag 29 oktober 2017 @ 17:17:06 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174738104
Pappies prinsesje maakte deze video
Hij werd ontslagen omdat opnames van de iPhone X uitkwamen
Hier verdedigd ze haar pa
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 30 oktober 2017 @ 00:14:44 #149
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174749489
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2017 17:13 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij de informatie hebt dat Anne Faber de SOS noodmelding ingesteld had. Vertel: waarom heeft ze dan niet 3 of 5 keer op de powerknop gedrukt zodat er een noodsignaal naar de ingestelden zou gaan?
#wishfulthinking

Ik vind het vooral getuigen van onjuiste argumentatie, appelerend op emotie ipv op feiten. En dan ook nog eens redelijk smakeloos. Elke telefoon is in een seconde of wat te unlocken en 112 is zo gebeld.

quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Pappies prinsesje maakte deze video
Hij werd ontslagen omdat opnames van de iPhone X uitkwamen
Hier verdedigd ze haar pa
Domme kut met alles voor de clicks. Doei. Ze is geen kind van twaalf dat NDA's niet begrijpt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174749994
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 17:15 schreef Krollie het volgende:
Naar mijn weten was die optie niet alom bekend. Pas nu sinds Anne Faber gaat er een post rond op facebook/twitter om dit in te stellen voor noodgevallen.
Dus ze wordt van haar fiets getrokken en probeert uit alle macht weg te komen maar moet van jou ff haar mobieltje pakken en 112 bellen? Dat kon ze gewoon volgens jou.

Misschien moet je eens goed nadenken voor je wat schrijft?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')