abonnement Unibet Coolblue
pi_174596999
Ik wilde een aantal jaar een animatie rond het Halloween thema maken. Dit jaar had ik eindelijk wat tijd en inspiratie. Hoop dat jullie het leuk vinden, zo niet dan hoor ik het ook graag :)
---------------------------------------
Better to burn up than fade away!
pi_174597566
Wel geinig gedaan.

:)
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:36:41 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_174619108
Erg leuk. :) Wil wel meer van je zien. :)

Moest lachen, zo simpel en toch zo grappig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 01:57:35 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_174619234
Op je username geklikt. Kwam je topic tegen over ADHD/IQ.

Weet niet of je je "vriend" gebruikt als afleiding. Vond het erg interessant. Mede omdat het herkenbaar is qua symptomen. Hier komt het niet als snoeverij of hoog van de toren blazen over denk ik. Ben getest op 129. Dus bijna hoogbegaafd, heb ik weer. Nooit stilgestaan bij ADHD en/of de vergelijkingen met IQ. Ben de laatste tijd, door omstandigheden, erg met zelfinzicht en zelfreflectie bezig. Woorden waar ik normaliter van walg. Je topic geeft me nog meer inzichten, ook door de reacties die het oproept. Bijna vijandig soms. Ridiculiseren en zo. Ik ben niet zeker, heb een vermoeden dat je TU hebt, of iets in die richting. Je lijkt me erg creatief, en sensitief. Dat haalde ik gelijk al uit je filmpje. Terwijl het erg kort is. Toch kreeg ik onmiddellijk een goede vibe en goed gevoel. Deed me vreemd genoeg aan de muzikant Beck of aan Fotograaf/kunstschilder Teun Hoks denken. Op het eerste gehoor, en op de eerste blik, soft en gemütlich, pardon my French, maar met een steek onderwater. Zonder gemeen te zijn. Ik draaf misschien door nu. :D Daarom gaat ik maar legge. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174619614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 01:57 schreef tong80 het volgende:
Op je username geklikt. Kwam je topic tegen over ADHD/IQ.
Weet niet of je je "vriend" gebruikt als afleiding. Vond het erg interessant.
Nee het ging serieus over een vriend van me. Ik zou mezelf niet hoogbegaafd noch ADHD-er noemen, wel creatief :). En dank voor je complimenten.
---------------------------------------
Better to burn up than fade away!
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 oktober 2017 @ 07:23:50 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_174619738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 06:21 schreef Groeneg2 het volgende:

[..]

Nee het ging serieus over een vriend van me. Ik zou mezelf niet hoogbegaafd noch ADHD-er noemen, wel creatief :). En dank voor je complimenten.
Geen dank :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:30:47 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174631177
Leuke animatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')