abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport maandag 23 oktober 2017 @ 08:48:05 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174597456
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:45 schreef BadderHaring het volgende:
Doet dit nu meer of minder pijn dan die 10-0 destijds?
Welke 10-0? Heb je hier nog wat beeldmateriaal van, zodat ik het me weer herinner?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174597459
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:45 schreef BadderHaring het volgende:
Doet dit nu meer of minder pijn dan die 10-0 destijds?
Haha, komen de kneusjes weer met dat niet relevante incidentje.

Niemand geeft een fuck.
pi_174597479
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mensen die niet tot het laatste fluitsignaal blijven zitten vind ik over het algemeen wel vrij treurig, maar dat ben ik
Mwah.. als je jarenlang zo goed als elke thuiswedstrijd erbij bent dan is het soms ook wel lekker om eerder weg te gaan lijkt mij. Wij blijven wel altijd zitten tot het einde, maar zodra het fluitsignaal gaat sta ik altijd bijna buiten de poorten.

Bij dagjesmensen kan ik het wat minder begrijpen. Pas bij de CL wedstrijd gingen mensen ook al 10 minuten voor het einde weg.. betaal je dan 40 euro ofzo voor.
pi_174597480
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mensen die niet tot het laatste fluitsignaal blijven zitten vind ik over het algemeen wel vrij treurig, maar dat ben ik
Moet je lekker vinden en blijf lekker zitten. Wel je vervelende pleuresmuil houden tegen mensen die het wél doen. Leven en laten leven. Mag jij je superioriteitsgevoelens voeden.
pi_174597493
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:50 schreef Multiply het volgende:

[..]

Mwah.. als je jarenlang zo goed als elke thuiswedstrijd erbij bent dan is het soms ook wel lekker om eerder weg te gaan lijkt mij. Wij blijven wel altijd zitten tot het einde, maar zodra het fluitsignaal gaat sta ik altijd bijna buiten de poorten.

Bij dagjesmensen kan ik het wat minder begrijpen. Pas bij de CL wedstrijd gingen mensen ook al 10 minuten voor het einde weg.. betaal je dan 40 euro ofzo voor.
Ik kan het bij avondwedstrijden zoals de CL ook prima begrijpen. Genoeg mensen vanuit het verre oosten of noordoosten die klem kunnen komen te zitten qua reistijd. Zeker als er niets meer te halen is zullen mensen kiezen voor meer zekerheid.

Oh, en: dagjesmensen in de CL? Meer dan 95% van de passe partouts is verkocht aan seizoenskaarthouders. De rest aan legioenkaarthouders.

Welke dagjesmensen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 08:53:02 ]
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:53:23 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174597507
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Welke 10-0? Heb je hier nog wat beeldmateriaal van, zodat ik het me weer herinner?

Deze, het is inderdaad even terug, maar opdat we nooit zullen vergeten.
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:54:27 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174597517
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, komen de kneusjes weer met dat niet relevante incidentje.

Niemand geeft een fuck.
Jullie titel vorig jaar, dat is een niet relevant incidentje. :D
pi_174597519
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kan het bij avondwedstrijden zoals de CL ook prima begrijpen. Genoeg mensen vanuit het verre oosten of noordoosten die klem kunnen komen te zitten qua reistijd. Zeker als er niets meer te halen is zullen mensen kiezen voor meer zekerheid.

Oh, en: dagjesmensen in de CL? Meer dan 95% van de passe partouts is verkocht aan seizoenskaarthouders. De rest aan legioenkaarthouders.

Welke dagjesmensen?
Ja heb je wel een punt. Ik doe er niet zo lang over om thuis te komen dus dat scheelt.

Nou ik zit al 5 jaar op dit vak en ik zag toch een hele hoop mensen die ik nog nooit had gezien.. zoals je zelf wel weet gaat vrijwel iedereen altijd nagenoeg op dezelfde plek zitten/staan dus dat viel wel op.
pi_174597522
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beide topclubonwaardig. Zoet is op dit moment de beste keeper in de Eredivisie.
:D
pi_174597553
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:54 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja heb je wel een punt. Ik doe er niet zo lang over om thuis te komen dus dat scheelt.

Nou ik zit al 5 jaar op dit vak en ik zag toch een hele hoop mensen die ik nog nooit had gezien.. zoals je zelf wel weet gaat vrijwel iedereen altijd nagenoeg op dezelfde plek zitten/staan dus dat viel wel op.
Welk vak sta je? In de kuip zitten we niet hé 8-)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 08:57:19 ]
pi_174597561
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Welk vak sta je
RR
pi_174597567
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jullie titel vorig jaar, dat is een niet relevant incidentje. :D
Oké dan, waarvan akte

Je bent er wel mee bezig hé. Het typerende minderwaardigheidscomplexje van Eindhoven en omgeving speelt weer op

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 08:58:38 ]
  Redactie Sport maandag 23 oktober 2017 @ 08:59:42 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174597591
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Moet je lekker vinden en blijf lekker zitten. Wel je vervelende pleuresmuil houden tegen mensen die het wél doen. Leven en laten leven. Mag jij je superioriteitsgevoelens voeden.
Wat een frustratie. Zit het diep dat duidelijk is geworden dat het een incidentje was, dat kampioenschap, HMF?

Ik vind het inderdaad godskolereirritant als mensen gewoon voor je neus langs lopen omdat ze zo nodig naar de wagen moeten. Oke, als je met 2-5 weg wordt gespeeld kan ik het nog wel een klein beetje begrijpen, maar ik vind dat je ook dan gewoon je club moet steunen.

Nu kan ik wel op de fiets naar het stadion, dat scheelt ontzettend veel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174597612
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:57 schreef Multiply het volgende:

[..]

RR
Ah. Geen idee. Er zijn natuurlijk al 7000 man verhuisd wegens het sluiten van Z. Bovendien gaan wel vaker mensen hoppen tijdens bijvoorbeeld de beker of Europese potten.

Nog steeds van mening dat er bij de CL vrijwel geen dagjesvolk is.
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:04:22 #265
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_174597645
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Weinig motivatie? Ooo was het dáárom. Van de spelers hoefde de Champions League niet zo nodig zeker. ;)

En ik snap je blijdschap over de uitslag best, en ook je behoefte om daar een beetje over te gaan trollen. Maar ondanks die 1-4 was ook ajax van een bedenkelijk niveau. Feyenoord was alleen nóg slechter.
In goede doen en zonder al die geblesseerden kan Feyenoord ook best winnen van ajax. Het gebrek aan kwaliteit ontloopt elkaar niet zoveel.
Nee, met Sanchez etc konden ze in de wedstrijden voor de CL wel motivatie opbrengen. Dus dat bedoelde ik niet. Maar Sanchez ging weg, en toen voor de plaatsing Europa League merkte ik dat het lastig was om echt die 200% motivatie op te brengen die nodig was. Helaas, valt niet goed te praten. Zal wellicht ook deels met Nouri te maken hebben, maar dat mag geen excuus zijn.

En trouwens, ik ben gewoon voor Feyenoord, alleen kan ik wel objectief kijken. Dat kan jij overigens vast ook wel, want idd in goede doen, zonder geblesseerde en als Ajax een mindere dag heeft kan Feyenoord gewoon winnen van Ajax. Daar ben ik het volledig mee eens. Toch is Ajax wel een paar tandjes beter.
pi_174597705
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat een frustratie. Zit het diep dat duidelijk is geworden dat het een incidentje was, dat kampioenschap, HMF?
Incidentje was het zeker niet. Feyenoord was verreweg de beste. Dat noem je afgedwongen. Wat jij bedoelt is dat Feyenoord niet heel snel weer kampioen wordt. Waarop ik zeg: lekker Interessant. Dacht je dat ik Feyenoordsupporter was geworden wegens de roemruchte prestaties?

Vraag maar na bij mensen als Caland of Sjaak: ik heb vorig jaar geroepen dat ik het niet erg zou vinden dit jaar lekker derde te worden. De spanningen vorig jaar hebben me zulke extreme gezondheidsklachten opgeleverd, dit seizoen is in alles al prettiger.

quote:
Ik vind het inderdaad godskolereirritant als mensen gewoon voor je neus langs lopen omdat ze zo nodig naar de wagen moeten.
Ooh, ja andere situatie. Wij hebben niet zo'n aids stadion waar het zicht je ontnomen wordt door lopende mensen. Voornamelijk omdat we sowieso al staan.


quote:
Oke, als je met 2-5 weg wordt gespeeld kan ik het nog wel een klein beetje begrijpen, maar ik vind dat je ook dan gewoon je club moet steunen.
moet je vinden. Ben je al net zo eng als al die B-acteurs in de kuip die Geforceerd gaan staan applaudisseren na de verliespartij gisteren. Die snappen er echt helemaal niets van.

De beruchte sfeer in de kuip is niet elke wedstrijd 90 minuten achter je team staan. Het zijn die MAXIMAAL twee wedstrijden per jaar waar iedereen zich als gevolg van een gebeurtenis collectief roert. Nooit gepland, komt vrijwel altijd uit het niets. Een geniepige tegenstander, een scheidsrechter die moedwillig de pot verneukt, een ruzie op de tribunes zoals de bekerpot tegen Twente. Dan slaat de vlam ineens in de pan.

"Ja we mottehhh ons team negentig minute steune Anders Ben je een jood" :') sodemieter toch op.

quote:
Nu kan ik wel op de fiets naar het stadion, dat scheelt ontzettend veel.
PSV ligt lekker centraal, er zitten 15.000 minder supporters, etc etc. Nogal wat verschillen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 09:10:43 ]
pi_174597766
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:04 schreef GwaiLow het volgende:

Zal wellicht ook deels met Nouri te maken hebben, maar dat mag geen excuus zijn.
_O- de onvermijdelijke Nouri. Keihard gelachen.

quote:
En trouwens, ik ben gewoon voor Feyenoord
Ja en m'n reet ook
  Redactie Sport maandag 23 oktober 2017 @ 09:17:13 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174597813
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Incidentje was het zeker niet. Feyenoord was verreweg de beste. Dat noem je afgedwongen. Wat jij bedoelt is dat Feyenoord niet heel snel weer kampioen wordt. Waarop ik zeg: lekker Interessant. Dacht je dat ik Feyenoordsupporter was geworden wegens de roemruchte prestaties?

Vraag maar na bij mensen als Caland of Sjaak: ik heb vorig jaar geroepen dat ik het niet erg zou vinden dit jaar lekker derde te worden. De spanningen vorig jaar hebben me zulke extreme gezondheidsklachten opgeleverd, dit seizoen is in alles al prettiger.

[..]

Ooh, ja andere situatie. Wij hebben niet zo'n aids stadion waar het zicht je ontnomen wordt door lopende mensen. Voornamelijk omdat we sowieso al staan.

[..]

moet je vinden. Ben je al net zo eng als al die B-acteurs in de kuip die Geforceerd gaan staan applaudisseren na de verliespartij gisteren. Die snappen er echt helemaal niets van.

De beruchte sfeer in de kuip is niet elke wedstrijd 90 minuten achter je team staan. Het zijn die MAXIMAAL twee wedstrijden per jaar waar iedereen zich als gevolg van een gebeurtenis collectief roert. Nooit gepland, komt vrijwel altijd uit het niets. Een geniepige tegenstander, een scheidsrechter die moedwillig de pot verneukt, een ruzie op de tribunes zoals de bekerpot tegen Twente. Dan slaat de vlam ineens in de pan.

"Ja we mottehhh ons team negentig minute steune Anders Ben je een jood" :') sodemieter toch op.

[..]

PSV ligt lekker centraal, er zitten 15.000 minder supporters, etc etc. Nogal wat verschillen.
Applaudisseren na een nederlaag is wel triest ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:19:14 #269
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_174597832
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Incidentje was het zeker niet. Feyenoord was verreweg de beste. Dat noem je afgedwongen. Wat jij bedoelt is dat Feyenoord niet heel snel weer kampioen wordt. Waarop ik zeg: lekker Interessant. Dacht je dat ik Feyenoordsupporter was geworden wegens de roemruchte prestaties?
.
Nee, Feyenoord was ook gewoon de beste vorig seizoen. Overigens was het niet zo dat Feyenoord verreweg de beste was. Scheelde 1 puntje, toch? Toen had Ajax het hele seizoen door Europese verplichtingen, en nu heeft Feyenoord de eerste helft van het seizoen Europese verplichtingen. Dat is net ff wat lastiger en dat merkt Feyenoord gewoon. Moet je ook begrip voor hebben. Waarschijnlijk is het (gelukkig) maar 1 helft van het seizoen.
pi_174597848
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Applaudisseren na een nederlaag is wel triest ja
goeie inhoudelijke reactie wel :') 14.gif
pi_174597886
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee, Feyenoord was ook gewoon de beste vorig seizoen. Overigens was het niet zo dat Feyenoord verreweg de beste was. Scheelde 1 puntje, toch?
Feyenoord was weldegelijk verreweg de beste. Geen zin om op deze troll in te gaan verder. Alweer drie jaar helemaal niets in amsterdam *O*

quote:
Toen had Ajax het hele seizoen door Europese verplichtingen,
lekker Interessant wat ajax heeft. Tenzij het hartstilstanden zijn. Dat vond ik wel een mooi moment in de sport.


Ik hoor het ze nog zeggen in die FOX-commercial voor de klassieker vorig jaar. "waar leven en dood dichter dan ooit bij elkaar komt".

Lekker man.

quote:
en nu heeft Feyenoord de eerste helft van het seizoen Europese verplichtingen. Dat is net ff wat lastiger en dat merkt Feyenoord gewoon.
oooohhhh het ligt aan de Europese potten! Niet aan de vele blessures, het totale gebrek aan tactisch vernuft van de trainer, het ontbreken van je sterspeler in een cruciale maand door een hamstringblessure, het gebrek aan op elkaar ingespeeld zijn als gevolg van dit alles...

Nee joh, we hadden geen CL moeten spelen, dan stond feyenoord fluitend eerste.

Wat een belachelijk domme ajacied is dit.


quote:
Moet je ook begrip voor hebben. Waarschijnlijk is het (gelukkig) maar 1 helft van het seizoen.
ik heb helemaal nergens begrip voor. Doeidoei, trollneus

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 09:25:33 ]
  Redactie Sport maandag 23 oktober 2017 @ 09:24:09 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174597891
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:20 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

goeie inhoudelijke reactie wel :') [ afbeelding ]
Je argument waarom je weglopen oke vindt is voornamelijk omdat je vindt dat als het een matige show is, je het je recht vindt om weg te lopen en dat je mensen die applaudisseren dan ook maar niks vindt.

Ik zeg dat er ook nog een tussenweg is. Er moet wat mij betreft minimaal een verschil van 3 goals zijn wil ik het überhaupt kunnen begrijpen. Heb vaak zat meegemaakt dat mensen gewoon een punt of de overwinning misten door weg te gaan (PSV - Heerenveen 2-3 -> 4-3 vorig seizoen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174597925
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je argument waarom je weglopen oke vindt is voornamelijk omdat je vindt dat als het een matige show is, je het je recht vindt om weg te lopen en dat je mensen die applaudisseren dan ook maar niks vindt.

Ik zeg dat er ook nog een tussenweg is. Er moet wat mij betreft minimaal een verschil van 3 goals zijn wil ik het überhaupt kunnen begrijpen. Heb vaak zat meegemaakt dat mensen gewoon een punt of de overwinning misten door weg te gaan (PSV - Heerenveen 2-3 -> 4-3 vorig seizoen)
gisteren waren er drie doelpunten verschil, dus euh oké.


Verder ben ik in het stadion
totaal niet geïnteresseerd in jouw of andermans mening op dit vlak. Een ander vindt 6 doelpunten verschil pas oké.

Houd je vervelende muil, kijk die wedstrijd en beperk elkaars bewegingsvrijheid niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 09:27:33 ]
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:27:14 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174597926
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je argument waarom je weglopen oke vindt is voornamelijk omdat je vindt dat als het een matige show is, je het je recht vindt om weg te lopen en dat je mensen die applaudisseren dan ook maar niks vindt.

Ik zeg dat er ook nog een tussenweg is. Er moet wat mij betreft minimaal een verschil van 3 goals zijn wil ik het überhaupt kunnen begrijpen. Heb vaak zat meegemaakt dat mensen gewoon een punt of de overwinning misten door weg te gaan (PSV - Heerenveen 2-3 -> 4-3 vorig seizoen)
iedereen moet zelf weten wat hij doet maar het is wel irritant als jij nog kijkt en die gasten lopen in je zicht
  Redactie Sport maandag 23 oktober 2017 @ 09:28:00 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174597939
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

gisteren waren er drie doelpunten verschil, dus wat huil je. Verder ben ik in het stadion
totaal niet geïnteresseerd in jouw of andermans mening op dit vlak. Houd je vervelende muil, kijk die wedstrijd en beperk elkaars bewegingsvrijheid niet.
Ik mag een mening hebben over gedrag. Jij jankt over dat applaudisseren, ik jank hierover. Het is niet dat ik mensen in het stadion voor hun schenen ga schoppen omdat ze weglopen tijdens de pot voetbal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')