abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174581081
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:14:47 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174581914
Ded
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174583940
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:16 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Snapshot is al gemaakt toch?!
Geen peil op te trekken he. Bron: https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002320451.

Ik vroeg me ook al af, gaan andere exchanges ook nog een snapshot maken? En op welk moment? Anders kun je meerdere keren profiteren van de snapshot.

Zoals te lezen is moet je 24 uur voor de snapshot van Trex je Bitcoin op Trex hebben! Deadline is dus ongeveer morgenmiddag 12 uur. Pacific time loopt 9 uren op ons achter. Dus 3AM PT = 12AM Nederlandse tijd, als ik het goed doe.
pi_174583973
WoW! Vtc al bijna 5x m’n inleg.... geen idee wanneer ik er nu uit durf te stappen, of dat ik dat überhaupt wel moet gaan doen...
PSN: Metal_Akilla
pi_174584046
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:43 schreef Akilla het volgende:
WoW! Vtc al bijna 5x m’n inleg.... geen idee wanneer ik er nu uit durf te stappen, of dat ik dat überhaupt wel moet gaan doen...
Coins zakken na zo'n flinke spike bijna altijd weer terug.
De angst om meer winst mis te lopen houdt je vaak tegen om uit te stappen.

500% winst is gewoon prima.
Maar ik kan niet voor je beslissen en neem het verlies ook niet voor je als het anders loopt.
pi_174585381
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:43 schreef Akilla het volgende:
WoW! Vtc al bijna 5x m’n inleg.... geen idee wanneer ik er nu uit durf te stappen, of dat ik dat überhaupt wel moet gaan doen...
Vanwaar stijgt die zo rap?

Misschien kun je conditional sell order/stop loss instellen op een prijs waar je alsnog tevreden mee bent. Stijgt ie door? Stel je je stop loss bij.
pi_174587329
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 18:43 schreef Akilla het volgende:
WoW! Vtc al bijna 5x m’n inleg.... geen idee wanneer ik er nu uit durf te stappen, of dat ik dat überhaupt wel moet gaan doen...
Ik heb hetzelfde (wel in iets mindere mate) met HVN. Leuke gains, ik verwacht er nog meer van. Maar ja, pak ik nu mijn winst met de kans meer mis te lopen, of lekker HODL tot en wellicht niets meer waard is :D. Lastig :P
pi_174587353
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 05:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

DE TREIN VERTREKT NU INSTAPPEN!! 11
Waves gaat vanaf nu moon
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:41 #9
163650 Greys
pi_174587382
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:48 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde (wel in iets mindere mate) met HVN. Leuke gains, ik verwacht er nog meer van. Maar ja, pak ik nu mijn winst met de kans meer mis te lopen, of lekker HODL tot en wellicht niets meer waard is :D. Lastig :P
Is in gedeeltes verkopen on the way up geen optie? Dus nu vast een deel winst pakken en blijven kijken of ie verder stijgt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174587659
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Is in gedeeltes verkopen on the way up geen optie? Dus nu vast een deel winst pakken en blijven kijken of ie verder stijgt.
Ook dat is een optie inderdaad. Ik kijk het nog heel even aan
pi_174588235
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Is in gedeeltes verkopen on the way up geen optie? Dus nu vast een deel winst pakken en blijven kijken of ie verder stijgt.
Wel leuk overigens dat op het moment dat ik het me afvraag hij ineens weer goed door stijgt :D
pi_174593168
Hoi allemaal, ik ben nog een noob en aan het inlezen maar ik vraag me voor nu even af: ik lees iets over een hardfork dat er aan zit te komen. Is het beter voor mij om nu daarvoor nog bitcoins te kopen of is het verstandiger om even te wachten?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_174593338
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:58 schreef Nafi het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nog een noob en aan het inlezen maar ik vraag me voor nu even af: ik lees iets over een hardfork dat er aan zit te komen. Is het beter voor mij om nu daarvoor nog bitcoins te kopen of is het verstandiger om even te wachten?
Als noob moet je hoog kopen en laag verkopen.
pi_174593346
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Vanwaar stijgt die zo rap?

Misschien kun je conditional sell order/stop loss instellen op een prijs waar je alsnog tevreden mee bent. Stijgt ie door? Stel je je stop loss bij.
Echt geen idee waarom die zo steeg.
Heb het maar zo opgelost: de helft(die ik ook tegen een iets hogere prijs gekocht had) verkocht op de piek en straks als die laag genoeg is maar weer terugkopen:p

Maar vond het een hele lastige keuzen. Want heb wel een goed gevoel bij deze coin en had hem ook eigenlijk voor de long term. Maar deze Spike was toch iets te interessant om het te negeren:p
PSN: Metal_Akilla
pi_174595051
Je voelt gewoon aankomen dat Waves knalhard gaat moonen de komende weken....
pi_174595094
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef Frans449 het volgende:
Je voelt gewoon aankomen dat Waves knalhard gaat moonen de komende weken....
:')
pi_174595164
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
Voel je het niet dan Kthxbye?
pi_174595172
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef Frans449 het volgende:
Je voelt gewoon aankomen dat Waves knalhard gaat moonen de komende weken....
Nee, laat mij mijn bag nog effe wat meer vullen. :(
pi_174595194
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, laat mij mijn bag nog effe wat meer vullen. :(
Ooow ja.... December Waves Moonmaand
pi_174595363
Waves :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 23 oktober 2017 @ 00:22:50 #21
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174595586
Waves :') Ik heb mijn verlies maar genomen en met verlies geselled voor Ether. Wordt helemaal niks.
pi_174595623
Hoi allemaal, ik ben nog een noob en aan het inlezen maar ik vraag me voor nu even af: ik lees iets over een hardfork dat er aan zit te komen. Is het beter voor mij om nu daarvoor nog bitcoins te kopen of is het verstandiger om even te wachten?

Niemand?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_174595700
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef Nafi het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nog een noob en aan het inlezen maar ik vraag me voor nu even af: ik lees iets over een hardfork dat er aan zit te komen. Is het beter voor mij om nu daarvoor nog bitcoins te kopen of is het verstandiger om even te wachten?

Niemand?
Je kunt nu prima bitcoins kopen. :Y Sterker nog: gewoon doen, je hoeft niet bang te zijn.
Check voor andere vragen even dit topic: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen. Je beginnersvragen passen daar ook beter dan hier. Succes.
pi_174595734
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:22 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Waves :') Ik heb mijn verlies maar genomen en met verlies geselled voor Ether. Wordt helemaal niks.
For real?
pi_174595764
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt nu prima bitcoins kopen. :Y Sterker nog: gewoon doen, je hoeft niet bang te zijn.
Check voor andere vragen even dit topic: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen. Je beginnersvragen passen daar ook beter dan hier. Succes.
Ah, die heb ik over het hoofd gezien, thanks!
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_174595776
60 hele oude litecoin teruggevonden.

pi_174595800
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
60 hele oude litecoin teruggevonden.

[ afbeelding ]
fuck you
pi_174595867
quote:
6s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

fuck you
Al heb ik ze in 2013 toentertijd relijk op de top gekocht dacht ik.
Dus het is eigenlijk nog best een pover rendement.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 00:39:34 ]
  maandag 23 oktober 2017 @ 01:04:15 #29
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174596095
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

For real?
Ja. Hoezo?
pi_174596259
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 23 oktober 2017 @ 01:58:52 #31
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174596457
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 01:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Dat hoor je al maanden :')
We zullen naar je zwaaien op de maan.
pi_174596893
Leuk goedmakertje van VIA vannacht. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  Eindredactie Games maandag 23 oktober 2017 @ 07:25:40 #34
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174596930
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:14 schreef dimmak het volgende:
Leuk goedmakertje van VIA vannacht. :)
*zwaait vanaf VTC maan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_174596935
november is aanstaande, waves zal ongekende hoogten gaan laten zien !!!
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 07:33:34 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174596962
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 07:33:42 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174596963
quote:
17s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:26 schreef EggsTC het volgende:
november is aanstaande, waves zal ongekende hoogten gaan laten zien !!!
WAVESGENOT
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174596971
Gisteravond in BTC gaan zitten, goede keuze zo te zien
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174597027
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gisteravond in BTC gaan zitten, goede keuze zo te zien
Ik heb nog wel plek in mn wallet als je ze moet bewaren ergens
Lambo of Rekt
pi_174597060
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 07:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb nog wel plek in mn wallet als je ze moet bewaren ergens
Nah we're good
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 08:08:40 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174597107
Is er een topic met BTC gold uitleg? :@
Ik heb BTC staan op mijn nano ledger. Staat die Gold er straks automatisch bij? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 08:09:51 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174597120
Top 20 coins 17 in de min, 3 in de plus waaronder Bitcoin _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † maandag 23 oktober 2017 @ 08:38:07 #43
230491 Zith
pls tip
pi_174597358
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
Is er een topic met BTC gold uitleg? :@
Ik heb BTC staan op mijn nano ledger. Staat die Gold er straks automatisch bij? :@
Zal je niet bij kunnen met de nanowa. Ik zou mij, als ik jou was, er ook helemaal niet mee bezig houden. De hype voor btc gold is letterlijk 0,
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174597585
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
60 hele oude litecoin teruggevonden.

[ afbeelding ]
Moet er ergens nog een paar honderd hebben uit 2012 maar kan niet meer bij de wallet :')
జ్ఞ‌ా
pi_174597589
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
Is er een topic met BTC gold uitleg? :@
Ik heb BTC staan op mijn nano ledger. Staat die Gold er straks automatisch bij? :@
Lijkt mij wel, net als bitcoin cash toen.
జ్ఞ‌ా
pi_174597601
quote:
8s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:58 schreef µ het volgende:

[..]

Moet er ergens nog een paar honderd hebben uit 2012 maar kan niet meer bij de wallet :')
Ik heb er ook nog een paar in een versleutelde wallet. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174597736
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog een paar in een versleutelde wallet. ;(
Je hebt het wachtwoord toch nog wel?
  maandag 23 oktober 2017 @ 09:29:40 #48
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174597971
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 08:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Zal je niet bij kunnen met de nanowa. Ik zou mij, als ik jou was, er ook helemaal niet mee bezig houden. De hype voor btc gold is letterlijk 0,
BTC gold is gewoon kut inderdaad maar onderschat de FOMO niet
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174598911
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 09:11 schreef ZetaOS het volgende:
Je hebt het wachtwoord toch nog wel?
Nope. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174599006
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nope. :D
Er zijn bedrijven online die tegen een % brute force inzetten om je WW te kraken.
1tje daarvan is https://www.cryptovinder.com/ Geen idee of ie goed is, maar wellicht het proberen waard.
  maandag 23 oktober 2017 @ 10:41:17 #51
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_174599184
Ik denk dat WAVES dumpen van de week mijn beste keuze tot nu toe is geweest in mijn kortstondige crypto carrière. Daarvoor flink wat winst gepakt op VTC en op tijd uitgestapt weer :D

OMG gaat niet zo lekker ook afgelopen tijd en herstelt zich ook nauwelijks, iemand een verklaring hiervoor?
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 23 oktober 2017 @ 10:46:00 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174599292
Alles wat voor de BTCgold fork gebeurd is slecht te verklaren mijns inziens, volgens mij is er vooral flink ingekocht in bitcoin met fiat waardoor bijna alle alts in waarden zakten. Daarnaast klapten ook de meeste alts in (vooral de grotere jongens waar de meeste trades in om gaan) omdat daar ook grote hoeveelheden van omgezet zijn in BTC.

Mijn verwachting is dat over een paar dagen juist deze "grotere/populairdere" alts snel terug richting hun oude waardes zullen gaan en hopelijk dan doorpakken.

Of misschien ook wel niet :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 oktober 2017 @ 10:48:13 #53
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_174599342
ik hoop het ook want ik koop bij elke prijsdaling wat NEO's op..
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:13 #55
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174599789
Hoi vrienden. Ik ben een crypto noob en ik aangezien de SC actiever is dan het NOOB topic een aantal vragen;

Wat is de beste (lees: veiligste) software wallet?
Is het makkelijk om van je wallet naar bittrex to sturen en vice versa?

Dat dus :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174599968
quote:
7s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:13 schreef Smoofie het volgende:
Hoi vrienden. Ik ben een crypto noob en ik aangezien de SC actiever is dan het NOOB topic een aantal vragen;

Wat is de beste (lees: veiligste) software wallet?
Is het makkelijk om van je wallet naar bittrex to sturen en vice versa?

Dat dus :{
Er zijn inmiddels meer dan 1000 coins, dus voor welke coin zoek je een wallet?

Van je wallet naar Bittrex (en terug) te sturen is redelijk eenvoudig (als het een coin is die op Bittrex staat ;) ). Stuur eerst een kleine test-transactie en als je doorhebt hoe het werkt, stuur dan pas al je coins.

Hou er rekening mee dat een exchange geen veilige plek is om coins lange tijd te laten staan, ze kunnen gehackt of neergehaald worden.

Als je coins in je eigen wallet bewaart, zorg dan altijd voor meerdere back-ups van je coins. Hoe je dit doet verschilt per coin. Zoek het vantevoren uit of vraag het hier, genoeg kennis aanwezig.
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:27:34 #57
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174600115
quote:
6s.gif Op maandag 23 oktober 2017 02:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

We zullen naar je zwaaien op de maan.
De moon die er nooit zal komen.

Waves :')
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:32:26 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174600237
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De moon die er nooit zal komen.

Waves :')
Mars it is inderdaad :W.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174603934
Bagholden 4 life
pi_174605659
Ene Greg Schoen krijgt ein-de-lijk wat reacties op zijn tweet van 17 mei 2011:

GregSchoen twitterde op dinsdag 17-05-2011 om 00:57:37 I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin reageer retweet
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 15:51:14 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174606025
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De moon die er nooit zal komen.

Waves :')
Shitcoin

xD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174606317
Is iemand hier level 2 geverifieerd bij Binance? Ze willen dat je je 'Passport ID' invult. Gaat het daar om het documentnummer? Is dat geen gevoelige informatie?

quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:38 schreef recursief het volgende:
Ene Greg Schoen krijgt ein-de-lijk wat reacties op zijn tweet van 17 mei 2011:

GregSchoen twitterde op dinsdag 17-05-2011 om 00:57:37 I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin reageer retweet
HAHAHAHAHAAH! Als ie toen al baalde... Dit gaan we nog veel vaker meemaken, zulke mensen. Tip: Stel jezelf een doel waar je uit wilt stappen en doe het niet op een willekeurig moment. Als je je doel bereikt hebt zul je minder snel zuur terug kijken naar het bedrag waartegen je verkocht.

[ Bericht 43% gewijzigd door fckdedeurkruk op 23-10-2017 16:09:12 ]
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:18:09 #63
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174608282
Waarom krijg ik dit te zien bij mijn BTC wallet op Bittrex?

Wallet Offline for 24 hours pending BTG fork - Deposits/Withdrawals will open after block 491407

Wat betekent dat voor mij?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174608471
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:18 schreef richolio het volgende:
Waarom krijg ik dit te zien bij mijn BTC wallet op Bittrex?

[warning]Wallet Offline for 24 hours pending BTG fork - Deposits/Withdrawals will open after block 491407[/warning]

Wat betekent dat voor mij?
Dat je over zo'n 12 uren weer bij je BTC kan.
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:29:47 #65
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174608524
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat je over zo'n 12 uren weer bij je BTC kan.
Ah ok. Ik heb dat met BTG niet zo gevolgd, maar waarom krijg ik dat dan? Of krijgt iedereen dat
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174608616
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef richolio het volgende:

[..]

Ah ok. Ik heb dat met BTG niet zo gevolgd, maar waarom krijg ik dat dan? Of krijgt iedereen dat
Iedereen met een account op Bittrex krijgt die melding bij BTC.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 oktober 2017 @ 17:53:49 #67
163650 Greys
pi_174608987
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:29 schreef richolio het volgende:

[..]

Ah ok. Ik heb dat met BTG niet zo gevolgd, maar waarom krijg ik dat dan? Of krijgt iedereen dat
Omdat ze alles tijdelijk bevriezen om er een soort snapshot van te kunnen maken begreep ik, van de btc saldo's op BTG 'moment'. Zodat ze later eventueel iedereen ook BTG kunnen geven die op dat moment BTC bezat. Alleen gaan ze dat pas doen aan BTG aan bepaalde voorwaarden gaat voldoen waar ze nu nog niet aan voldoen. Zolang komt er op Bittrex ook geen BTG markt.

Alle info (en waarschuwing) hierover kan je hier lezen, statement van Bittrex over Bitcoin Gold en hoe ze ermee om zullen gaan:

https://support.bittrex.c(...)-on-Bitcoin-Gold-BTG
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174609921
Doet iemand van jullie mee met de VISO ICO?
pi_174610911
Moeite om de Utrust ICO op waarde in te schatten, is het scam of kan het wat zijn?
https://utrust.io/
pi_174612394
quote:
Zal ze daar even lokquoten.
pi_174613876
Benieuwd wat de Bitcoin koers gaat doen na de Bitcoin Gold fork. Ik zet mijn wekker iig om 06:00 uur. :)

Als de koers zakt rond de $5300 - $4800 ga ik weer wat fiat omzetten naar Bitcoin. Welke exchanges gebruiken jullie trouwens hiervoor? Ik vooral Kraken, maar ik wil mijn risico liever een beetje spreiden. Dus ik ontvang graag jullie tips. O+
pi_174613997
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:14 schreef BadVlad het volgende:
Benieuwd wat de Bitcoin koers gaat doen na de Bitcoin Gold fork. Ik zet mijn wekker iig om 06:00 uur. :)

Als de koers zakt rond de $5300 - $4800 ga ik weer wat fiat omzetten naar Bitcoin. Welke exchanges gebruiken jullie trouwens hiervoor? Ik vooral Kraken, maar ik wil mijn risico liever een beetje spreiden. Dus ik ontvang graag jullie tips. O+
Kan ie om 6 uur morgenvroeg al bij dat block zijn van de snapshot?

Veel bitcoin kopen kun je bl3p eens checken. Is onderdeel van bitonic en alleen bitcoin op te verhandelen.
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:20:29 #74
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174614037
Ik heb momenteel alleen nog walton coin. Ik hoop dat die een zelfde sprong gaat maken als NEO na de fork en mensen weer geld in alts gaan pompen.
pi_174614055
Hoezo worden bitcoin blocks zo snel gevonden op het moment? Tussen de laatste tien zit geen 10 minuten tussen de blocks...

Is er ook een Blockchainblockwekker? Ik wil graag 10 blocks voor de snapshot wakker zijn. :D
pi_174614086
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Hoezo worden bitcoin blocks zo snel gevonden op het moment? Tussen de laatste tien zit geen 10 minuten tussen de blocks...
Kan puur geluk zijn natuurlijk.
pi_174614158
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:20 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb momenteel alleen nog walton coin. Ik hoop dat die een zelfde sprong gaat maken als NEO na de fork en mensen weer geld in alts gaan pompen.
Ho Ho .. Ik wens dat voor ETP en HVN!!

Ps: We houden wel van de Chinese markt hé ;)
pi_174614557
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:25 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Ho Ho .. Ik wens dat voor ETP en HVN!!
Eerst ff ETH naar $303 of meer.... dan krijg ik meer ASTRO :P
pi_174614602
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:36 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Eerst ff ETH naar $303 of meer.... dan krijg ik meer ASTRO :P
Terwijl er ook nog een reële kans is, dat alles gewoon instort. Alts en BTC :D .. We zien het alleen liever niet.
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:39:39 #80
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174614668
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:25 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ho Ho .. Ik wens dat voor ETP en HVN!!

Ps: We houden wel van de Chinese markt hé ;)
Inderdaad, heb er op de een of andere meer vertrouwen dat die op korte termijn leuke dingen kunnen doen.

Ik ben het een beetje zat om op waves/eth/lisk etc te wachten. Die hangen al maanden op het zelfde niveau eigenlijk.
pi_174614762
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Inderdaad, heb er op de een of andere meer vertrouwen dat die op korte termijn leuke dingen kunnen doen.

Ik ben het een beetje zat om op waves/eth/lisk etc te wachten. Die hangen al maanden op het zelfde niveau eigenlijk.
Er zit wat meer risico in m.b.t. de regering aldaar. Tot er zekerheid is hoe om te gaan met ICO blijft het natuurlijk speculeren. Maar, we hebben vertrouwen :D
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:46:48 #82
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174614846
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:43 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Er zit wat meer risico in m.b.t. de regering aldaar. Tot er zekerheid is hoe om te gaan met ICO blijft het natuurlijk speculeren. Maar, we hebben vertrouwen :D
Ja, wat ik juist als een voordeel zie. Als dat de goede kant opvalt, is er een behoorlijke kans dat die coins ineens heel hard gaan.
pi_174615154
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:46 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, wat ik juist als een voordeel zie. Als dat de goede kant opvalt, is er een behoorlijke kans dat die coins ineens heel hard gaan.
We gaan het zien :D. Good game :P
pi_174617393
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:37 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Terwijl er ook nog een reële kans is, dat alles gewoon instort. Alts en BTC :D .. We zien het alleen liever niet.
De prijs/waarde bedoel je?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_174617548
Nog wat MGO nieuws ivm de aankondiging van de Unity partnership:

gamecredits twitterde op maandag 23-10-2017 om 11:01:40 It's official - GameCredits has partnered with @unity3d ! #cryptocurrency #gaming $GAME $MGO… https://t.co/k9FOPLGgvy reageer retweet
quote:
One of our biggest concerns for MGO is getting games onto the wagering application that can properly operate in an esports environment. Now we've been building out our own infrastructure to make this possible, but it's still an incredibly difficult task. Partnering with unity allows us to create a small non -invasive (but monumentally important) plugin or API that allows unity games to become competitive compatible on our esports app. Now we know we won't get every game on unity. But Unity is responsible for 34% of the top 1000 games, over 50% of all mobile game development, and has reached billions of devices. Our goal is to appeal to even just a small portion of developers to get potentially thousands of games, of unitys 140+ thousand titles.

Sorry for being absent. I just landed in NY today after my trip to Belgrade.

If you haven't seen the photos, you can check out my twitter: https://twitter.com/jack_kuveke

And will be posting more and more content in the days to come.
Aardig groot team ook al :D



[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 23-10-2017 23:29:07 ]
pi_174617956
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
Nog wat MGO nieuws ivm de aankondiging van de Unity partnership:

gamecredits twitterde op maandag 23-10-2017 om 11:01:40 It's official - GameCredits has partnered with @unity3d ! #cryptocurrency #gaming $GAME $MGO… https://t.co/k9FOPLGgvy reageer retweet
[..]

Aardig groot team ook al :D

[ link | afbeelding ]
Waar blijft die swap functie? :( Zit nog steeds met mijn MGO op het Waves Platform. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2017 23:45:16 ]
pi_174617974
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar blijft die swap functie? :( Zit nog steeds met mijn MGO op het Waves Platform. :+
Ik ook deels.
Kan nog ff duren ;)
  maandag 23 oktober 2017 @ 23:51:57 #88
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174618092
Wat doe bitcoin nou ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  † In Memoriam † dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:10:05 #89
230491 Zith
pls tip
pi_174618288
Poloniex daily interest rates beginnen weer te stijgen _O_ Niet de 5% per dag die ik in augustus kreeg maar al heel wat meer dan de 0.01% waar het de afgelopen weken op stond.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174618335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 00:10 schreef Zith het volgende:
Poloniex daily interest rates beginnen weer te stijgen _O_ Niet de 5% per dag die ik in augustus kreeg maar al heel wat meer dan de 0.01% waar het de afgelopen weken op stond.

[ afbeelding ]
Netjes. Moet daar toch ook eens naar gaan kijken.
pi_174619360
Hoe lang duurt het nemen van zo'n snapshot? Kwestie van seconden of een heel block lang? Wordt er gelijk gedumpt zodra block 407 grmined is?
pi_174619444
Wel apart dat de timer op 6 uur stond maar nu een paar uur eerder
http://btcgpu.org
Dat zou dan wel kunnen kloppen aangezien we nu bij blok 491402 zitten. https://blockchain.info/nl
Het lijot me dat bittrex ook met deze timer mee doet. En de snapshot dus eerder plaats vindt?
pi_174619522
Damn wat een geweld... mensen die hun wekker hebben gezet om half 6 zijn fuckd denk..
pi_174619529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 03:50 schreef supermercado het volgende:
Damn wat een geweld... mensen die hun wekker hebben gezet om half 6 zijn fuckd denk..
Ik vond het nog redelijk meevallen. Alts gaan wel hard. Wat heb ik gedaan?

Ik wilde BTC shorten met USDT op Binance. Als ik geweten had dat Bitfinex ook gewoon meedeed had ik daar mijn BTC gestalt, want op Binance kun je geen conditional sell orders plaatsen :( Ik had ook altijd een alt moeten kopen in plaats van met USDT shorten. Hopen dat ik met B2X een herkansen krijg zeg. En dat dat overdag plaatsvindt, had de slaap er nog niet uit :P

[ Bericht 7% gewijzigd door fckdedeurkruk op 24-10-2017 04:02:25 ]
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 06:51:37 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174619664
Return of the alts _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174619766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 06:51 schreef Rossdale het volgende:
Return of the alts _O_
_O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174619909
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:20 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb momenteel alleen nog walton coin. Ik hoop dat die een zelfde sprong gaat maken als NEO na de fork en mensen weer geld in alts gaan pompen.
Hier nog iemand, zit voor 90% in WTC.
Grotendeels nog op laag niveau ingekocht, zo rond de 2 dollar. Daarna nog 2x bij gekocht op 5 en 6 dollar :+

Ik ben benieuwd, hopelijk maakt deze coin inderdaad nog even dezelfde stappen als NEO *O*
pi_174619910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 03:50 schreef supermercado het volgende:
Damn wat een geweld... mensen die hun wekker hebben gezet om half 6 zijn fuckd denk..
Dit geweld noemen :D groentje
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:22:27 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174620045
Het echte geweld moet nog beginnen lijkt me. Europa wordt net wakker en over een uur of 6/7 de Amerikanen pas ;)

Ook echt 5 van mijn 6 coins staan op dubbele cijfers in het groen. Behalve coin nummer 6, die blijft stijf op 0,0% staan _O-

[ Bericht 36% gewijzigd door Rossdale op 24-10-2017 08:48:56 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174620357
Zo, op naar de volgende forks.
pi_174620377
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:55 schreef Typisch het volgende:
Zo, op naar de volgende forks.
Hopelijk kondigt genakt (als ik mij het goed herinner) dan het ook weer ff goed aan wanneer we uit alts moeten stappen. De beste man was een dag voor de crash keurig op tijd. Jammer dat ik toen niet luisterde. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:00:43 #102
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174620423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hopelijk kondigt genakt (als ik mij het goed herinner) dan het ook weer ff goed aan wanneer we uit alts moeten stappen. De beste man was een dag voor de crash keurig op tijd. Jammer dat ik toen niet luisterde. ;(
*O*
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:21 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174620429
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:55 schreef Typisch het volgende:
Zo, op naar de volgende forks.


:')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174620524
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:00 schreef genakt het volgende:

[..]

*O*
Eerlijk is eerlijk, je was precies op tijd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174620537
Voor de volgende fork inderdaad proberen om op het juiste moment uit de alts te stappen (als daar überhaupt een mogelijkheid voor gaat komen). En dan later goedkoop alts oppikken.

Had verwacht dat Bitcoin flink naar beneden zou gaan na deze fork. Maar kan nog komen. ;)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:13:54 #106
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174620600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, je was precies op tijd.
Klopt. De volgende fork is al over paar weken deze lijkt wel erger te gaan worden maar weet nu ook helaas niet wat te doen. Was eergister al in alts gegaan (daar meer mee kunnen pakken dan btg) maar twijfel nog om winst al te pakken en om te zetten in usdt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:34:04 #107
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174620852
Wat er bij de volgende fork gaat gebeuren kan ik echt niet inschatten, een sterke toename van BTC en nu afname rondom BTCgold was wel redelijk makkelijk te voorspellen.

Iedereen wil natuurlijk gratis geld en nu dat die snapshot is geweest gaan mensen hun BTC weer omzetten in alts.

Wat is de inschatting van de Segwit fork? Zal dit een flink effect hebben op de waarde of maar marginaal? Ik begreep dat de nieuwe fork zo'n 90% consensus had?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174621052
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:34 schreef Rossdale het volgende:


Iedereen wil natuurlijk gratis geld en nu dat die snapshot is geweest gaan mensen hun BTC weer omzetten in alts.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn ;)
Dat dacht iedereen ook na de bch fork. Kijk maar weer even naar wat er na die fork gebeurde.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:48:43 #109
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174621107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:45 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn ;)
Dat dacht iedereen ook na de bch fork. Kijk maar weer even naar wat er na die fork gebeurde.
Toen is het wel weer in alts gegaan. Maar de komende fork is te dichtbij om te weten wat er nu exact gaat gebeuren.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:56:28 #110
131603 Afwazig
Serious business
pi_174621232
Ik ben wel een beetje klaar met al die forks.
pi_174621235
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:48 schreef genakt het volgende:

[..]

Toen is het wel weer in alts gegaan. Maar de komende fork is te dichtbij om te weten wat er nu exact gaat gebeuren.
Bitcoin begon toen iig aan zijn rally naar de 5k.
pi_174621259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:56 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met al die forks.
Eens.

Ik blijf wel gewoon hodlen en wat geld opzij zetten om tegen de tijd van de fork goedkoop terug te kopen.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:30:43 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174621857
Komodo is toegevoegd aan Upbit ^O^

Koreaans geld incoming _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174621869
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Komodo is toegevoegd aan Upbit ^O^

Koreaans geld incoming _O_
Nice!

Viacoin komt ook binnenkort op Upbit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174622746
Deze is ook wel cool. Een Blockfolio voor je PC.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174623434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:22 schreef Rossdale het volgende:
Het echte geweld moet nog beginnen lijkt me. Europa wordt net wakker en over een uur of 6/7 de Amerikanen pas ;)

Ook echt 5 van mijn 6 coins staan op dubbele cijfers in het groen. Behalve coin nummer 6, die blijft stijf op 0,0% staan _O-
Amerika had de fork prima tussen 6 en 9 's avonds volgens mij. Alleen Europa lag op één oor.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:09:55 #118
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174623559
Iemand hier wat in Coss zitten ?

Krijg je 50% van de fees uitbetaald die op de exchange worden gemaakt naar hoeveel coins je hebt .

Zijn maar zijn maar 12 cent coins op dit moment.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_174624400
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:09 schreef genakt het volgende:
Iemand hier wat in Coss zitten ?

Krijg je 50% van de fees uitbetaald die op de exchange worden gemaakt naar hoeveel coins je hebt .

Zijn maar zijn maar 12 cent coins op dit moment.
Ik heb er over nagedacht, maar ik vind die exchange er zo verdomd kinderachtig uitzien dat ik verbaasd zou zijn als die exchange aanslaat.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:22:07 #120
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174625083
Is het voor btc een goeie instap moment of gaat het nog verder dalen?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174625195
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:22 schreef _--_ het volgende:
Is het voor btc een goeie instap moment of gaat het nog verder dalen?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:25:56 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_174625198
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:22 schreef _--_ het volgende:
Is het voor btc een goeie instap moment of gaat het nog verder dalen?
Als ik dat wist dan was ik morgen financieel onafhankelijk.
pi_174625280
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:22 schreef _--_ het volgende:
Is het voor btc een goeie instap moment of gaat het nog verder dalen?
50%, hij daalt of hij stijgt
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:35:59 #124
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174625506
Het is nu altijd een goed instapmoment als je er over een jaar op terugkijkt.
pi_174626865
Ik wilde IOTA kopen op Binance, nu zag ik dat de prijs bij Bitfinex veel beter was. Funds overgestuurd, maar nu pumpt hij bij Bitfinex ook lekker. ;( En mijn bitcoins hangen nog ergens. FML
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174628637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice!

Viacoin komt ook binnenkort op Upbit.
Waves is ook aan Upbit toegevoegd!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:50:57 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174629063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:35 schreef SugeLucky het volgende:
Het is nu altijd een goed instapmoment als je er over een jaar op terugkijkt.
Dat is bij de meeste grotere munten zo volgens mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:53:29 #128
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_174629127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is bij de meeste grotere munten zo volgens mij.
Hij heeft het ook over bitcoin.
pi_174629315
Zou de volgende fork wel door gaan nu Garzik nog een altcoin gaat beginnen plus ICO?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:14:22 #130
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174629608
Heuj de alts stijgen weer wat verder door. Amerika is ontwaakt :+
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:20:02 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174629738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:53 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over bitcoin.
Weet ik, maar ik zeg dat bij de meeste grotere munten het wel een goede investering zal zijn op termijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174629942
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:09 schreef genakt het volgende:
Iemand hier wat in Coss zitten ?

Krijg je 50% van de fees uitbetaald die op de exchange worden gemaakt naar hoeveel coins je hebt .

Zijn maar zijn maar 12 cent coins op dit moment.
Zou heel ver wegblijven van coss.
pi_174630015
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Heuj de alts stijgen weer wat verder door. Amerika is ontwaakt :+
Er is volgens mij ook eerder gecommuniceerd dat de fork morgen zou zijn. Misschien heeft dat ook nog invloed.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:34:58 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174630046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Er is volgens mij ook eerder gecommuniceerd dat de fork morgen zou zijn. Misschien heeft dat ook nog invloed.
Ik denk het wel. Ik verwacht morgen en overmorgen nog flinke stijgingen en dan kan het alle kanten op gaan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174630149
Super irritant trouwens dat er allemaal hele kleine beetjes overblijven op mijn Binance-account. Bij elkaar een paar euro schat ik.
pi_174630233
Wie heeft zijn bcx al uitbetaald?
pi_174630597
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:45 schreef Deckard het volgende:
Wie heeft zijn bcx al uitbetaald?
Wat is btx?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcore/
pi_174630757
Lisk gaat ook lekker:)
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:15:11 #139
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_174631807
Weet iemand of er al een wallet is die de mogelijkheid heeft om mijn bitcoin gold te claimen?

Ik heb m'n BTC op exodus en heb dus gewoon private keys
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_174631954
Het moment waarvan je wist dat het zou komen... Helaas niet geprofiteerd ervan ;(
pi_174632555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:15 schreef droommoord het volgende:
Weet iemand of er al een wallet is die de mogelijkheid heeft om mijn bitcoin gold te claimen?

Ik heb m'n BTC op exodus en heb dus gewoon private keys
Het "normale" publiek krijgt pas toegang tot BTC gold na 1 november. Details hoe dat allemaal werkt heb ik niet maar dat las ik in 'n nieuwsbericht.
pi_174632715
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 18:23 schreef xminator het volgende:
Het moment waarvan je wist dat het zou komen... Helaas niet geprofiteerd ervan ;(
En jij hebt het over de alts?
pi_174639854
Het lijkt erop dat na het goede nieuws voor MGO, ook WeTrust eindelijk wat op gang komt:

WeTrustPlatform twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 22:28:58 Achievement Unlocked: Completed Alpha product being internally tested by the team. #TRST $TRST reageer retweet
Zou mooi zijn, het zijn de enige 2 coins waar ik al langer in zit die nog niet echt van de grond wilden komen maar waar ik wel nog steeds van verwacht dat ze het goed gaan doen. Ah ja, hodl.
pi_174641974
Gister in 1 dag al mijn verlies van de laatste weken verdwenen. You gotta love crypto. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:41:33 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174644359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:40 schreef BadVlad het volgende:
Super irritant trouwens dat er allemaal hele kleine beetjes overblijven op mijn Binance-account. Bij elkaar een paar euro schat ik.
ja waardeloos is dat, is daar nog een oplossing voor of steken die klootzakken het uiteindelijk in eigen zak?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:47:00 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174644469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:05 schreef dimmak het volgende:
Gister in 1 dag al mijn verlies van de laatste weken verdwenen. You gotta love crypto. :P
Dat helaas niet, wel van 15% verlies naar 5% verlies gegaan. Helaas loopt het verlies vandaag weer ietsjes op, maar ik hoop dat de alts later vandaag of morgen nog een pump krijgen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174644653
jratcliff twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 16:18:54 S2X is officially dead. Garzik switched to his own premine scam coin. S2X has no devs. It's over. Time to get back to work. Schnor+MAST next reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:02:35 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174644732
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
jratcliff twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 16:18:54 S2X is officially dead. Garzik switched to his own premine scam coin. S2X has no devs. It's over. Time to get back to work. Schnor+MAST next reageer retweet
Mooi _O_ Kutforks
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174644867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
jratcliff twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 16:18:54 S2X is officially dead. Garzik switched to his own premine scam coin. S2X has no devs. It's over. Time to get back to work. Schnor+MAST next reageer retweet
#kutforks klaar mee

nu go altsss....

waves oktober /november/december maanden
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174645086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
jratcliff twitterde op dinsdag 24-10-2017 om 16:18:54 S2X is officially dead. Garzik switched to his own premine scam coin. S2X has no devs. It's over. Time to get back to work. Schnor+MAST next reageer retweet
Fake news?
pi_174645127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:17 schreef poebz het volgende:

[..]

Fake news?
Garzik komt met een ICO en een nieuwe coin iig. Als daar de S2X devs aan mee doen, is het over met de fork. Veel partijen droppen ook de support voor de S2X.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174645159
quote:
Is dit nou ook een bitcoin fork waar de meesten niet van gehoord hebben die ik ook kan krijgen via mijn private keys?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 11:21:45 #153
163650 Greys
pi_174645169
Het valt me toch een píetsie tegen, die 'altparty'. Het waren leuke kleine bounce-jes maar niet meer dan dat. Had er meer van verwacht. Misschien blijft er toch meer geld in btc wegens de volgende kutfork, ondanks berichten als bovenstaande die er voor btg immers ook waren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174645179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

Garzik komt met een ICO en een nieuwe coin iig. Als daar de S2X devs aan mee doen, is het over met de fork. Veel partijen droppen ook de support voor de S2X.
Een paar weken van tevoren? Ik vind het maar raar
pi_174645218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:22 schreef poebz het volgende:

[..]

Een paar weken van tevoren? Ik vind het maar raar
Garzik kreeg zijn zin niet met S2X en springt daarom over naar iets anders.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174645682
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:21 schreef Greys het volgende:
Het valt me toch een píetsie tegen, die 'altparty'. Het waren leuke kleine bounce-jes maar niet meer dan dat. Had er meer van verwacht. Misschien blijft er toch meer geld in btc wegens de volgende kutfork, ondanks berichten als bovenstaande die er voor btg immers ook waren.
Dit was de echte alt party nog niet he, slechts de verwachtte bounce na de fork van die scam altcoin.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:02:01 #157
470565 Bitfinesse
Only way is up
pi_174646014
aint no party like an ALTCOIN party
Up Up Up
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 12:02:30 #158
163650 Greys
pi_174646021
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dit was de echte alt party nog niet he, slechts de verwachtte bounce na de fork van die scam altcoin.
True, maar ik ben toch bang dat men terughoudender blijft met alts dan verwacht/gehoopt. Want de volgende fork komt er alweer aan. Gedoe. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174646422
Heeft iemand een linkje waar ik info kan vinden over de “volgende” fork? Heb dat news gemist. Niet alles bereikt mijn huisje onder de steen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:41:48 #160
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174646798
Zak oppeens best snel nu.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174647059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Garzik kreeg zijn zin niet met S2X en springt daarom over naar iets anders.
Wat wilde Garzik dan precies met B2X waar hij zijn zin niet in krijgt? En heb je toevallig bronnen dat andere partijen B2X al opgeven? Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar ik zie graag bewijs tegemoet komen.

Zijn zoveel grote partijen voorstander van B2X namelijk.
pi_174647482
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

True, maar ik ben toch bang dat men terughoudender blijft met alts dan verwacht/gehoopt. Want de volgende fork komt er alweer aan. Gedoe. }:|
Ja, dat is precies wat ik zeg :)
pi_174648290
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wat wilde Garzik dan precies met B2X waar hij zijn zin niet in krijgt? En heb je toevallig bronnen dat andere partijen B2X al opgeven? Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar ik zie graag bewijs tegemoet komen.

Zijn zoveel grote partijen voorstander van B2X namelijk.
Garzik wilde dat iedereen B2X zou adopten ipv BTC, nu gaat dat niet helemaal volgens plan. Heb voor de rest geen concrete bronnen. Maar er lopen wat draadjes op Reddit over.



[ Bericht 24% gewijzigd door dimmak op 25-10-2017 14:54:12 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174648640
Weer even een rondje gemaakt op Twitter... crypto is echt een verschrikkelijke community zeg. Bah.

En dit soort ongein en gezeik moet mainstream worden? :')
pi_174651585
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:06 schreef kthxbye het volgende:
Weer even een rondje gemaakt op Twitter... crypto is echt een verschrikkelijke community zeg. Bah.

En dit soort ongein en gezeik moet mainstream worden? :')
Welke community op social media is niet verschrikkelijk?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 16:45:41 #166
163650 Greys
pi_174651896
Ik heb ook een lijst op Twitter met mensen die ik volg over crypto. Kennelijk heb ik geheel per ongeluk de goeie gekozen want ik lees amper/geen gezeik en ongein. En ik filter als ik op een cashtag zoek, bv $mtl -join -free -group -check -signal. Dan krijg je al die bende al niet. Wat wel fijn zou zijn is als je ook alle tweets met meer dan drie cashtags erin zou kunnen filteren, dat zou echt veel schelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174653748
And so it begins...

LiskHQ twitterde op woensdag 25-10-2017 om 16:12:02 Although we will not reveal the #Lisk rebrand during next meetup, we will share important news and the date of the launch. We can’t wait! reageer retweet
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 18:22:46 #168
206731 Mortaxx
Doomer
pi_174653833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:18 schreef MaGNeT het volgende:
And so it begins...

LiskHQ twitterde op woensdag 25-10-2017 om 16:12:02 Although we will not reveal the #Lisk rebrand during next meetup, we will share important news and the date of the launch. We can’t wait! reageer retweet
Ik moet altijd een beetje :') om van die aankondigingen waar ze aankondigen dat er binnenkort een aankondiging van een aankondiging komt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:23:11 #169
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174653844
Waves is al bijna gezakt naar dezelfde prijs btcprijs van een jaar terug. Ook 80% eraf vanaf zn hooftepunt dit jaar. Heerlijk man. Genot.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174653893
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje :') om van die aankondigingen waar ze aankondigen dat er binnenkort een aankondiging van een aankondiging komt
Heb je een punt.

Maar ook wel iets waar ik op heb zitten wachten, hun GitHub zag er tot zo'n 10 dagen geleden uit of er ADHD hamsters aan het werk geweest waren, de laatste 10 dagen deden ze veel private wat wel aangeeft dat ze tegen een launch aanzaten.

Of het een stijging veroorzaakt durf ik niet meer te zeggen, haha, maar ik ben zeker benieuwd waar ze mee gaan komen.
pi_174653971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:23 schreef VeX- het volgende:
Waves is al bijna gezakt naar dezelfde prijs btcprijs van een jaar terug. Ook 80% eraf vanaf zn hooftepunt dit jaar. Heerlijk man. Genot.
Bitcoin is in dat zelfde jaar bijna x10 gegaan, niet zo verrassend. Vrijwel iedere coin is in BTC prijs gezakt, of er moet toevallig nog een pump gaande zijn.

Waves zit nog op 50% van z'n all time high in Dollars.

Heb jij nog Waves dan? Je zou ze toch verkopen?
pi_174656316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:23 schreef VeX- het volgende:
Waves is al bijna gezakt naar dezelfde prijs btcprijs van een jaar terug. Ook 80% eraf vanaf zn hooftepunt dit jaar. Heerlijk man. Genot.
:P Daar zijn stoplosses voor uitgevonden natuurlijk.
pi_174656432
Ik ben benieuwd hoe de koers gaat reageren op de 2X fork die op 16 November verwacht wordt. Bitcoin Gold was een groot drama dus ik ben benieuwd of we weer terug gaan naar de lage prijzen vanaf afgelopen week nu het bij velen nog vers in het geheugen zit.

Hoe spelen jullie hier op in?
pi_174656711
Hebben jullie gehoord van GUTS? Is een Nederlands team dat Blockchain wil gebruiken tegen de illegale kaartjesmarkt, al compleet met een eigen product. Zie hun website: https://guts.tickets/

Goeie timing ook, zie: https://www.ad.nl/politie(...)el-tickets~acc9a286/

Ben pas een paar dagen aan het inlezen in cryptocurrencies maar vind dit veelbelovend klinken dus heb met moeite wat ETH kunnen kopen en een wallet aangemaakt. Sta nu in de "queue" ofzoiets van de ICO. Eens kijken of het gaat lukken. Wellicht dat jullie ook geïnteresseerd zijn. Heb ook een referall mochten jullie willen investeren :P
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_174658697
Populous _O_ een token met een werkend product.
pi_174660161
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Nafi het volgende:
Hebben jullie gehoord van GUTS? Is een Nederlands team dat Blockchain wil gebruiken tegen de illegale kaartjesmarkt, al compleet met een eigen product. Zie hun website: https://guts.tickets/

Goeie timing ook, zie: https://www.ad.nl/politie(...)el-tickets~acc9a286/

Ben pas een paar dagen aan het inlezen in cryptocurrencies maar vind dit veelbelovend klinken dus heb met moeite wat ETH kunnen kopen en een wallet aangemaakt. Sta nu in de "queue" ofzoiets van de ICO. Eens kijken of het gaat lukken. Wellicht dat jullie ook geïnteresseerd zijn. Heb ook een referall mochten jullie willen investeren :P
bagger dit
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Eindredactie Games woensdag 25 oktober 2017 @ 22:31:14 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174660858
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke community op social media is niet verschrikkelijk?
FOK!?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 22:57:43 #178
163650 Greys
pi_174661680
Zeg BTC, ik hou van je hoor maar blijf toch eens ietssssje langer laag joh. Die alts hebben toch geen enkele kans zo. :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174662009
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:57 schreef Greys het volgende:
Zeg BTC, ik hou van je hoor maar blijf toch eens ietssssje langer laag joh. Die alts hebben toch geen enkele kans zo. :{w
Heb jij je TRIG nog? Die gaat wel lekker op het moment.

Moet mij nog steeds verdiepen in die coin.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 23:10:02 ]
pi_174662124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Thezappa het volgende:

[..]

bagger dit
Goed onderbouwd ook.
pi_174662209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:14 schreef Symn het volgende:

[..]

Goed onderbouwd ook.
heb je de site bekeken en gelezen?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174662214
gelukkig zondag stratis gekocht , bijna 2 winst per munt
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174662393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je de site bekeken en gelezen?
jij duidelijk niet.
pi_174662425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je de site bekeken en gelezen?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:26 schreef Symn het volgende:

[..]

jij duidelijk niet.
Lief spelen.
pi_174662567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:26 schreef Symn het volgende:

[..]

jij duidelijk niet.
gooi je geld maar weg...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174662570
quote:
99s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Lief spelen.
ik ben lief
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_174662606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

heb je de site bekeken en gelezen?
Wat is er mis mee dan? Artiesten die die woekerprijzen hekelen zouden dit best kunnen toejuichen.
pi_174662654
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan? Artiesten die die woekerprijzen hekelen zouden dit best kunnen toejuichen.
het concept is fantastisch ...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 oktober 2017 @ 23:42:18 #189
163650 Greys
pi_174662723
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb jij je TRIG nog? Die gaat wel lekker op het moment.

Moet mij nog steeds verdiepen in die coin.
Ja vandaag had ik wel enorme spijt even dat ik nog maar zo weinig van m'n 'huishoudbeurscoin' had. Wtf die bleef maar gaan :D Dus wel wat winst op gemaakt maar had veel meer kunnen zijn natuurlijk als ik de grotere hoeveelheid nog had.

Maar in de tussentijd vond ik het toch een wat eng gedoe worden omdat de dev zelf de Twitter doet en daar echt GODSGRUWELIJK slecht in is. :D :') Echt om te janken. Daar roepen ze al maanden tegen dat hij daar iemand voor aan moet nemen. Maar eigenwijs, hij brabbelt lekker zelf voort op Twitter en doet dat doorgaans enorm onprofessioneel helaas. (Al is het de laatste tijd iets minder erg dan paar weken geleden, hij leest nu heel soms zijn eigen tweets voor hij ze plaatst). Mochten ze daar professioneler mee omgaan in de toekomst koop ik er wellicht weer wat meer, en/of als er wat concreter nieuws komt of geloofwaardige geruchten.

Er hij is nu op de CoinAgenda beurs in Vegas en had daar 15 min spreektijd over gunsafety en smartguns en ze hebben 100k Trigs gedoneerd aan het slachtofferfonds van de shooting wat aardig wat publiciteit opleverde. Tevens zijn ze geïnterviewd door een vrij grote tv zender daar begreep ik. En er zijn geruchten dat de Chicago PD aan de pilot van Triggers gaan deelnemen. Maar geen idee, kan nog wel maanden duren voor daar zekerheid over komt en hem kennende kan dat ook zomaar ineens weer niet doorgaan. Of onderstaande in dat artikel allemaal klopt weet eigenlijk niemand zeker.

http://www.abnewswire.com(...)massacre_149139.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 26-10-2017 00:11:44 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174662751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:37 schreef Thezappa het volgende:

[..]

het concept is fantastisch ...
Het concept kan de regelgeving die er niet doorheen is gekomen mooi omzeilen. Heel goed concept zelfs lijkt me.

Hoe het met de tokens zit begrijp ik nog niet helemaal.
pi_174663731
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje :') om van die aankondigingen waar ze aankondigen dat er binnenkort een aankondiging van een aankondiging komt
Devs die tweeten om de prijs van hun muntjes te beïnvloeden :')
pi_174663737
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:15 schreef Nafi het volgende:
Hebben jullie gehoord van GUTS? Is een Nederlands team dat Blockchain wil gebruiken tegen de illegale kaartjesmarkt, al compleet met een eigen product. Zie hun website: https://guts.tickets/

Goeie timing ook, zie: https://www.ad.nl/politie(...)el-tickets~acc9a286/

Ben pas een paar dagen aan het inlezen in cryptocurrencies maar vind dit veelbelovend klinken dus heb met moeite wat ETH kunnen kopen en een wallet aangemaakt. Sta nu in de "queue" ofzoiets van de ICO. Eens kijken of het gaat lukken. Wellicht dat jullie ook geïnteresseerd zijn. Heb ook een referall mochten jullie willen investeren :P
:') prima idee, maar waarom heb je daar tokens voor nodig???
pi_174663751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:14 schreef Symn het volgende:

[..]

Goed onderbouwd ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan? Artiesten die die woekerprijzen hekelen zouden dit best kunnen toejuichen.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 01:36 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') prima idee, maar waarom heb je daar tokens voor nodig???
https://crypto.tickets/index.en.php

miss zelfde ?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 06:32:38 #194
42184 crew  DaMart
pi_174664063
Nou, de volgende fork is ook onderweg... :').

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2311582.0

Waarom origineel zijn met een nieuwe coin als je ook gewoon Bitcoin kan klonen :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_174664206
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 06:32 schreef DaMart het volgende:
Nou, de volgende fork is ook onderweg... :').

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2311582.0

Waarom origineel zijn met een nieuwe coin als je ook gewoon Bitcoin kan klonen :').
:') :') :')

Ik denk dat iedereen nu ook wel klaar is met die forks.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 08:21:10 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_174664550
Echt krijg de tyfus met je forks :').
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 09:13:38 #197
163650 Greys
pi_174665066
Gewoon de tekst van gold ook één op één gekopieerd. _O-



[ Bericht 58% gewijzigd door Greys op 26-10-2017 09:22:05 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 oktober 2017 @ 09:42:35 #198
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174665497
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 16:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zou heel ver wegblijven van coss.
Reden ?

whitepaper ziet er goed uit, werkend product al, is momenteel nog in beta met potentie.
De eigenaar had alleen een kutcoin die niet is aangeslagen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2017 @ 09:57:56 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174665758
Die forks verkloten de altcoinmarkt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 10:06:26 #200
163650 Greys
pi_174665898
Straks elke maand een paar keer de btc wallets 24 uur bevroren op exchanges door al dat kutbestek.

Wat een bende. Hoop dat de exchanges gezamenlijk hun middelvinger op gaan steken tegen al die forks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 oktober 2017 @ 10:12:17 #201
131603 Afwazig
Serious business
pi_174666002
Dit is op termijn waarschijnlijk alleen maar goed voor de markt tho. Dan is niet weet iedereen overstuur bij de eerste beste fork straks. Alleen het is nu wel schijtirritant.
pi_174666024
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:12 schreef Afwazig het volgende:
Dit is op termijn waarschijnlijk alleen maar goed voor de markt tho. Dan is niet weet iedereen overstuur bij de eerste beste fork straks. Alleen het is nu wel schijtirritant.
Dit was natuurlijk ook wel te verwachten verder.
pi_174666035
In ander nieuws: van dat fork gedoe heb ik een deeltje uit laten cashen en daarvan musical tickets gekocht als cadeautje voor mijn vriendin.

Wat dat betreft is het zo slecht nog niet allemaal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 10:21:02 #204
163650 Greys
pi_174666161
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:13 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: van dat fork gedoe heb ik een deeltje uit laten cashen en daarvan musical tickets gekocht als cadeautje voor mijn vriendin.

Wat dat betreft is het zo slecht nog niet allemaal.
:D Leuk!

Er is nog niks bekend hoe je je btg kunt claimen als je je btc niet op een exchange had staan toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174666176
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:21 schreef Greys het volgende:

[..]

:D Leuk!

Er is nog niks bekend hoe je je btg kunt claimen als je je btc niet op een exchange had staan toch?
Niet dat ik weet, nee.
pi_174666557
in de nieuwsbalk op rtlz kwam voorbij: ING stopt 300milj in nieuw fintech fonds....
pi_174666646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:38 schreef SMS303 het volgende:
in de nieuwsbalk op rtlz kwam voorbij: ING stopt 300milj in nieuw fintech fonds....
Bitcoin
pi_174667292
Is dat btc silver niet gewoon een grap om iedereen een beetje op te naaien? Zo ja, geslaagd. Ik moest lachen
pi_174667391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:27 schreef dimmak het volgende:
Deze is ook wel cool. Een Blockfolio voor je PC.
NIET DOWNLOADEN! Dit is een malware variant van de echte. En als je het wel gedaan hebt zou ik je wachtwoorden wijzigen en je coins verplaatsen vanuit je eventuele lokale wallets.

https://www.reddit.com/r/(...)news_charts_signals/
pi_174667406
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:15 schreef poebz het volgende:
btc silver
Whuut?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 11:22:01 #211
163650 Greys
pi_174667410
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, nee.
Heb net even wat verder gezocht en na 1 nov is dit de manier kennelijk.
Of één van de manieren. Voor mensen die btg willen claimen.
(disclaimer: geen idee of het legit is, ik gebruik Coinomi niet en weet er niks van)

https://medium.com/@coino(...)g-coins-da937d4255d1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174667442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

NIET DOWNLOADEN! Dit is een malware variant van de echte. En als je het wel gedaan hebt zou ik je wachtwoorden wijzigen en je coins verplaatsen vanuit je eventuele lokale wallets.

https://www.reddit.com/r/(...)news_charts_signals/
Damn, had hem gelukkig nog niet gedownload. Thanks!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174667716
Ik heb een PIVX vraagje. Ik heb een coin die gebaseerd is op PIVX. Weet iemand hoe de "Split UXTO" functie werkt als je coin control hebt aangezet. Ik wil weten hoe ik een grotere hoeveelheid coins die in één wallet adres zit kan splitten naar allemaal kleinere bedragen in nieuwe adressen in mijn wallet. Voorbeeld: adres 1 bevat 100.000 coins, ik wil in één actie die 100.000 coins verdelen naar porties van 10.000 naar 10 nieuwe adressen binnen mijn wallet.
heeft iemand dat wel eens gedaan? ik heb dit nodig om staking van die coin beter te laten werken,
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:58:12 #215
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174668139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

NIET DOWNLOADEN! Dit is een malware variant van de echte. En als je het wel gedaan hebt zou ik je wachtwoorden wijzigen en je coins verplaatsen vanuit je eventuele lokale wallets.

https://www.reddit.com/r/(...)news_charts_signals/
Godverdomme.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:02:26 #216
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_174668236
What's up met Stratis? Gaat wel lekker de laatste tijd, en ik heb die coin niet eens.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:03:26 #217
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174668255
Beta breeze wallet eindelijk gereleased na het missen van ongeveer 1 miljoen deadlines
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174668398
Ik snap niet echt hoe IOTA draait. Het heeft geen blockchain maar tangle. Hoe blijft tangle draaien zonder miners?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 13:48:16 #219
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174670253
:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 13:48:53 #220
131603 Afwazig
Serious business
pi_174670263
Nice. Die lui gaan mooi met hun tijd mee.
pi_174670380
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:48 schreef TimKuik het volgende:
:') [ afbeelding ]
Als je klikt op die link ga je naar Bitonic ofzo?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_174670536
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:48 schreef TimKuik het volgende:
:') [ afbeelding ]
_O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2017 @ 14:07:02 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174670591
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:48 schreef TimKuik het volgende:
:') [ afbeelding ]
Seems legit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174670692
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:48 schreef TimKuik het volgende:
:') [ afbeelding ]
haha, net echt maar volgens mij kun je je iPhone niet koppelen aan de berichten(mail) box van mijnoverheid.nl dus hopelijk trappen mensen er niet in
pi_174670701
Ik heb zojuist ook mijn BitCore (BTX) geclaimd, ik wist niet eens dat die gasten ook een fork hadden van Bitcoin afgelopen april 2017. Toch weer wat eurotjes erbij en kijken wat het gaat doen
pi_174670767
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:48 schreef TimKuik het volgende:
:') [ afbeelding ]
Was het maar 34 euro voor 12 km/h te hard :'(

:')
pi_174670808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

NIET DOWNLOADEN! Dit is een malware variant van de echte. En als je het wel gedaan hebt zou ik je wachtwoorden wijzigen en je coins verplaatsen vanuit je eventuele lokale wallets.

https://www.reddit.com/r/(...)news_charts_signals/
Godverdomme. Irritant kutvolk dat alles maar probeert te jatten. Ik ga een ¤250 PC kopen speciaal voor traden. Kan ik op mijn andere PC tenminste gewoon alles aanklikken.
pi_174670866
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:23 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Godverdomme. Irritant kutvolk dat alles maar probeert te jatten. Ik ga een ¤250 PC kopen speciaal voor traden. Kan ik op mijn andere PC tenminste gewoon alles aanklikken.
Ik ben op dit moment een laptopje aan het inrichten met wat wallets. Durf het ook niet meer allemaal bij elkaar te houden.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2017 @ 14:28:24 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174670889
Geen dedicated server hebben :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174670982
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Geen dedicated server hebben :')
Ik weet niet eens wat een dedicated server is.
pi_174671093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:23 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Godverdomme. Irritant kutvolk dat alles maar probeert te jatten. Ik ga een ¤250 PC kopen speciaal voor traden. Kan ik op mijn andere PC tenminste gewoon alles aanklikken.
Het overgrote deel kan op een hardware wallet he. Goedkoper dan een laptop.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2017 @ 14:40:16 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174671101
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:34 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat een dedicated server is.
Server speciaal voor een bepaald doel ingericht :Y)

Als ik een node wil beginnen, heb ik dat zo voor elkaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174671220
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het overgrote deel kan op een hardware wallet he. Goedkoper dan een laptop.
Yes heb een Ledger hoor. Maar zit regelmatig op exchanges en vindt het wel fijn gevoel dat ik zeker weet nooit een vreemde link geklikt te hebben. En die ¤250 vind ik de investering wel waard.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Server speciaal voor een bepaald doel ingericht :Y)

Als ik een node wil beginnen, heb ik dat zo voor elkaar.
Helaas ben ik hier te noob voor.
pi_174671656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:15 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zojuist ook mijn BitCore (BTX) geclaimd, ik wist niet eens dat die gasten ook een fork hadden van Bitcoin afgelopen april 2017. Toch weer wat eurotjes erbij en kijken wat het gaat doen
Is dit de moeite waard? Hoeveel voor hoeveel BTC?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 15:21:49 #235
163650 Greys
pi_174671869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:15 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zojuist ook mijn BitCore (BTX) geclaimd, ik wist niet eens dat die gasten ook een fork hadden van Bitcoin afgelopen april 2017. Toch weer wat eurotjes erbij en kijken wat het gaat doen
Welke stappen heb jij gevolgd? Heb het voor BTG al kunnen vinden maar voor BTX nog niet echt. Ja ik zag ergens een site waar je van alles moest invullen maar dat zag er vrij shady uit. Hoe deed jij het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174672734
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:09 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is dit de moeite waard? Hoeveel voor hoeveel BTC?
1 op 1
pi_174672793
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke stappen heb jij gevolgd? Heb het voor BTG al kunnen vinden maar voor BTX nog niet echt. Ja ik zag ergens een site waar je van alles moest invullen maar dat zag er vrij shady uit. Hoe deed jij het?
Kan eigenlijk weinig fout gaan, je moet alleen wel een bericht kunnen signen vanaf je BTC adres met bijvoorbeeld de core wallet.

Ik heb voor BitCore gewoon een paperwallet geprint op https://bitcore.cc/paper/
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:09:08 #238
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174672899
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Server speciaal voor een bepaald doel ingericht :Y)

Als ik een node wil beginnen, heb ik dat zo voor elkaar.
It's all fun and games tot je een wallet download die al je wallets plundert. Zo is Cryptsy gehacked.

Docker nodes all the way!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 16:13:55 #239
163650 Greys
pi_174673005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:03 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Kan eigenlijk weinig fout gaan, je moet alleen wel een bericht kunnen signen vanaf je BTC adres met bijvoorbeeld de core wallet.

Ik heb voor BitCore gewoon een paperwallet geprint op https://bitcore.cc/paper/
Ik vond de BCH manier toch veiliger voelen, gewoon private key van een inmiddels lege wallet importeren.
Bij BTC moet je op hun die cc-site een wallet adres invullen en iets signen zag ik. Maar mag ik die wallet ook eerst leeg halen? Bij hen niet geloof ik. Of wel? Straks gaan ze er met m'n btc vandoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174673146
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond de BCH manier toch veiliger voelen, gewoon private key van een inmiddels lege wallet importeren.
Bij BTC moet je op hun die cc-site een wallet adres invullen en iets signen zag ik. Maar mag ik die wallet ook eerst leeg halen? Bij hen niet geloof ik. Of wel? Straks gaan ze er met m'n btc vandoor.
Signen is ongevaarlijk, jij toont alleen aan daadwerkelijk eigenaar te zijn van het adres dat je gebruikt om te signen.

Je mag overigens een nu lege wallet gebruiken om te signen, als er op het moment van de fork, block 463604, maar BTC op stond.

Wat dat betreft is dit veiliger dan met BCH in verband met replay attacks en dergelijke.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:29:58 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174673251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Geen dedicated server hebben :')
wat ga je met je dedicated server doen? 24/7 al je wallets aan het internet knopen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174673343
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:13 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws: van dat fork gedoe heb ik een deeltje uit laten cashen en daarvan musical tickets gekocht als cadeautje voor mijn vriendin.

Wat dat betreft is het zo slecht nog niet allemaal.
Op Fok! Crypto traden en een vriendin?? Ze bestaan dus echt!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:45:29 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174673470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Was het maar 34 euro voor 12 km/h te hard :'(

:')
Was ook het eerste wat ik dacht :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 16:47:44 #244
163650 Greys
pi_174673515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:22 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Signen is ongevaarlijk, jij toont alleen aan daadwerkelijk eigenaar te zijn van het adres dat je gebruikt om te signen.

Je mag overigens een nu lege wallet gebruiken om te signen, als er op het moment van de fork, block 463604, maar BTC op stond.

Wat dat betreft is dit veiliger dan met BCH in verband met replay attacks en dergelijke.
Oké dankjewel voor de geruststelling :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174673730
Ik heb even een vraag. Ik heb nu een account bij Bittex, een wallet op MyEtherwallet en ik wil 1 Ether kopen vanaf de euro. Hoe kan ik dit eenvoudig doen? Via Bittrex kan dit niet, maar via Google kom ik allemaal van die vreemd ogende websites tegen waar je met iDEAL die Ethers kunt kopen.
- Met zuidelijke groet -
pi_174673746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:35 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Op Fok! Crypto traden en een vriendin?? Ze bestaan dus echt!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@de spoiler
Oh nee, ik heb ze wel graag boven de 18.
pi_174673764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:59 schreef Schnitzels het volgende:
Ik heb even een vraag. Ik heb nu een account bij Bittex, een wallet op MyEtherwallet en ik wil 1 Ether kopen vanaf de euro. Hoe kan ik dit eenvoudig doen? Via Bittrex kan dit niet, maar via Google kom ik allemaal van die vreemd ogende websites tegen waar je met iDEAL die Ethers kunt kopen.
Kraken al gecheckt?
pi_174673765
Even een vraagje. Ik heb wat dollars gestopt in een nog erg onbekende coin (XAS - Asch). Deze wordt momenteel nog erg weinig getrade en ik heb hem aangeschaft op Bit-z.com. Omdat ik deze coin eigenlijk met rust wil laten tot medio juni 2018 maar toch graag wil weten wat hij doet in waarde (zo af en toe) wil ik hem toevoegen aan Blockfolio. Echter (zelfs na het sync-en van de app) kan hij deze coin niet terug vinden. Wanneer wordt een coin over het algemeen toegevoegd hieraan?
pi_174673813
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

@de spoiler
Oh nee, ik heb ze wel graag boven de 18.
:') _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 17:05:37 #250
163650 Greys
pi_174673892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:02 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

:') _O-
Had jij nog veel Trig? Beetje van gisteren kunnen profiteren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174673973
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Had jij nog veel Trig? Beetje van gisteren kunnen profiteren?
Ik heb er stiekem afscheid van genomen. Maar, ik zag inderdaad dat ze het gisteren prima deden.
pi_174674197
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kraken al gecheckt?
Ja helaas alleen via SEPA, duurt 1 - 5 werkdagen. Hopelijk gaat dat snel.
- Met zuidelijke groet -
  Eindredactie Games donderdag 26 oktober 2017 @ 18:15:59 #253
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174674962
50 euro, wat zal ik kopen :?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2017 @ 18:19:22 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174675000
quote:
4s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:15 schreef Oscar. het volgende:
50 euro, wat zal ik kopen :?
Ether-node.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:35:14 #255
131603 Afwazig
Serious business
pi_174675256
quote:
4s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:15 schreef Oscar. het volgende:
50 euro, wat zal ik kopen :?
MSP.
pi_174675794
quote:
4s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:15 schreef Oscar. het volgende:
50 euro, wat zal ik kopen :?
Stuur je geld gewoon naar één of andere ICO met een leuk verhaal.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:17:11 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174676123
Btc gaat weer omhoog en alle fatsoenlijke alts knallen weer in elkaar, bah. Ik heb op waves na alles maar terug omgezet in BTC, want deze markt is nu gewoon kut met die klote forks :r
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:19:48 #258
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174676181
Ik weet niet wat men met alts bedoelt maar het is de laatste paar weken niet al te positief. :P
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 19:29:51 #259
163650 Greys
pi_174676402
Bij DWDD nu die meneer en z'n gezin die alles hebben verkocht en op de camping wonen voor btc.

Hij ging er met ongeveer 3 ton in toen de btc op 3200 stond.

[ Bericht 27% gewijzigd door Greys op 26-10-2017 19:41:44 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174677122
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Greys het volgende:
Bij DWDD nu die meneer en z'n gezin die alles hebben verkocht en op de camping wonen voor btc.

Hij ging er met ongeveer 3 ton in toen de btc op 3200 stond.
Op ongeveer 2700 euro is ie ingestapt, begreep ik.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:59:33 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174677142
Goeie gok geweest :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174677392
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Greys het volgende:
Bij DWDD nu die meneer en z'n gezin die alles hebben verkocht en op de camping wonen voor btc.

Hij ging er met ongeveer 3 ton in toen de btc op 3200 stond.
Doettie goed. Nog 2 jaar wachten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174677460
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Greys het volgende:
Bij DWDD nu die meneer en z'n gezin die alles hebben verkocht en op de camping wonen voor btc.

Hij ging er met ongeveer 3 ton in toen de btc op 3200 stond.
Ik vind dit soort succesverhalen best gevaarlijk. Aan het einde van de dag is het zero-sum game en de meesten hebben geen ballen van staal en weinig mensen stellen zichzelf van te voren simpele vragen als; Wat als de prijs met 10% zakt, of 20,30,40,50,60%. En het is aantrekkelijk voor kijkers om nu op zo hoog in te kopen maar wij gaan naar mijn mening nog wel een correctie zien op alle fork-hype.

Zijn all-in methode heeft tot nu toe leuk uitgepakt maar slimmere mensen zetten naar mijn mening gewoon een X bedrag beschikbaar en zorgen daardoor dat ze de ruimte hebben om hun gemiddelde inkoopprijs gaande weg bij te schaven.

:P Dat is wat ik denk in ieder geval.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 20:13:11 #264
163650 Greys
pi_174677483
quote:
99s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op ongeveer 2700 euro is ie ingestapt, begreep ik.
Ah dan was de genoemde 3200 wrs dollar. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 20:17:12 #265
163650 Greys
pi_174677571
quote:
19s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik vind dit soort succesverhalen best gevaarlijk. Aan het einde van de dag is het zero-sum game en de meesten hebben geen ballen van staal en weinig mensen stellen zichzelf van te voren simpele vragen als; Wat als de prijs met 10% zakt, of 20,30,40,50,60%. En het is aantrekkelijk voor kijkers om nu op zo hoog in te kopen maar wij gaan naar mijn mening nog wel een correctie zien op alle fork-hype.

Zijn all-in methode heeft tot nu toe leuk uitgepakt maar slimmere mensen zetten naar mijn mening gewoon een X bedrag beschikbaar en zorgen daardoor dat ze de ruimte hebben om hun gemiddelde inkoopprijs gaande weg bij te schaven.

:P Dat is wat ik denk in ieder geval.
De meneer zelf en de 'deskundige' die erbij aan tafel zat en diverse anderen zeiden dat ook een keer of dertig in de uitzending hoor. Eerlijk is eerlijk. Dat het gevaarlijk is. Dat hij het zeker niet aan anderen zou aanraden of dan alleen met geld wat je kunt missen. Zijn insteek is dan ook dat ie dit geld allemaal op zich zou kunnen missen omdat ze nu leren dat je met heel weinig gelukkig kunt zijn zoals ze nu leven.
Al merkte je wel dat zijn dochter het nu nog erg leuk en knus vond in het huisje op de camping (en het feit dat ze nu allemaal bij elkaar zijn steeds) maar dat ze ergens toch wel hoopt dat ze er rijk van worden :D

Pa zit dus thuis en doet een beetje aan traden zei hij en daar leven ze nu van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174677594
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

De meneer zelf en de 'deskundige' die erbij aan tafel zat en diverse anderen zeiden dat ook een keer of dertig in de uitzending hoor. Eerlijk is eerlijk. Dat het gevaarlijk is. Dat hij het zeker niet aan anderen zou aanraden of dan alleen met geld wat je kunt missen. Zijn insteek is dan ook dat ie dit geld allemaal op zich zou kunnen missen omdat ze nu leren dat je met heel weinig gelukkig kunt zijn zoals ze nu leven.
Al merkte je wel dat zijn dochter het nu nog erg leuk en knus vond in het huisje op de camping (en het feit dat ze nu allemaal bij elkaar zijn steeds) maar dat ze ergens toch wel hoopt dat ze er rijk van worden :D

Pa zit dus thuis en doet een beetje aan traden zei hij en daar leven ze nu van.
Ah ik had de aflevering niet gezien, wel netje dat ze er geen grote iedereen wordt rijk hype van hebben gemaakt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 20:55:51 #267
163650 Greys
pi_174678676
quote:
19s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:18 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ah ik had de aflevering niet gezien, wel netje dat ze er geen grote iedereen wordt rijk hype van hebben gemaakt.
Nee zeker niet. Dat het ook ineens over kan zijn. Dat je alles kwijt kunt raken. Maar ook de positieve dingen. Was wel aardig gebalanceerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:01:36 #268
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174678849
Eten ze ook vaak poffertjes?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 21:01:45 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174678859
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Greys het volgende:
Bij DWDD nu die meneer en z'n gezin die alles hebben verkocht en op de camping wonen voor btc.

Hij ging er met ongeveer 3 ton in toen de btc op 3200 stond.
Prem had het nog even over Putin en de blockchain.

Stiekem hoopte ik dat Prem zou trollen met ; GEEN ZORGEN MENSEN, NOVEMBER IS DE WAVESMAAND!1!1!111!!!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174678893
quote:
6s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Prem had het nog even over Putin en de blockchain.

Stiekem hoopte ik dat Prem zou trollen met ; GEEN ZORGEN MENSEN, NOVEMBER IS DE WAVESMAAND!1!1!111!!!!
Heb het net teruggekeken maar hij laat wel een beetje achterwege dat Putin 180 graden gedraaid is tov van de bitcoin. :P
pi_174679149
Eerste investering gedaan. NEO.
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 21:18:23 #272
230491 Zith
pls tip
pi_174679340
quote:
6s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Prem had het nog even over Putin en de blockchain.

Stiekem hoopte ik dat Prem zou trollen met ; GEEN ZORGEN MENSEN, NOVEMBER IS DE WAVESMAAND!1!1!111!!!!
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_174680528
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Eerste investering gedaan. NEO.
Goed bezig!
Ik heb zojuist ook weer wat neo aangekocht. Zolang die mogelijk nieuwe fork niet gaat komen (of pas over een aantal maanden) gaat iedereen na de Segwit2x fork weer naar volop naar alts :) neo gaat daar dan had stijgen (denk ik)
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2057932.1760
Neo op bitcointalk
pi_174680670
Iemand die goede Reddit communities kent over de hele crypto/altcoins/ico gebeuren? Ik ben niet heel handig met Reddit en vind het enigszins onoverzichtelijk. Evt goede topics op Bitcointalk?
- Met zuidelijke groet -
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 22:18:58 #275
163650 Greys
pi_174681042
Ik ben me wat meer aan het verdiepen in MTL. Wat ik er tot nu toe over gelezen heb maakt me wel enthousiast. Alvast een paar gekocht, na meer verdiepen wellicht meer.

Meer mensen hier die MTL hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174681769
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

De meneer zelf en de 'deskundige' die erbij aan tafel zat en diverse anderen zeiden dat ook een keer of dertig in de uitzending hoor. Eerlijk is eerlijk. Dat het gevaarlijk is. Dat hij het zeker niet aan anderen zou aanraden of dan alleen met geld wat je kunt missen. Zijn insteek is dan ook dat ie dit geld allemaal op zich zou kunnen missen omdat ze nu leren dat je met heel weinig gelukkig kunt zijn zoals ze nu leven.
Al merkte je wel dat zijn dochter het nu nog erg leuk en knus vond in het huisje op de camping (en het feit dat ze nu allemaal bij elkaar zijn steeds) maar dat ze ergens toch wel hoopt dat ze er rijk van worden :D

Pa zit dus thuis en doet een beetje aan traden zei hij en daar leven ze nu van.
Een kennis van mij kent hem persoonlijk. 1 groot drugsverhaal qua geld blijkbaar. Vaker opgepakt geweest etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2017 22:49:15 ]
pi_174681926
Ik stoor me toch wel een beetje aan Bitfinex .. Mijn withdraw is verdomme al 3 uur in process .. Beetje jammer, want wilde vanavond wat extra HVN gaan aanschaffen, zo voordat de Aziatische vrienden weer volle bak aan het traden gaan .. :@
pi_174682139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef DutchieBre het volgende:
HVN
Gebruik dan ook ltc, gaat veel sneller met versturen
pi_174682244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:02 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gebruik dan ook ltc, gaat veel sneller met versturen
Ik verstuur BTC
pi_174682711
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Een kennis van mij kent hem persoonlijk. 1 groot drugsverhaal qua geld blijkbaar. Vaker opgepakt geweest etc.
Wat voegt dit toe? Of je geeft meer details of je blijft vaag, en voegt niks toe
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_174683750
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:24 schreef THeeF het volgende:

[..]

Wat voegt dit toe? Of je geeft meer details of je blijft vaag, en voegt niks toe
Ik vind het anders wel leuk om te lezen hoor :)
pi_174684049
quote:
19s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:12 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik vind dit soort succesverhalen best gevaarlijk. Aan het einde van de dag is het zero-sum game en de meesten hebben geen ballen van staal en weinig mensen stellen zichzelf van te voren simpele vragen als; Wat als de prijs met 10% zakt, of 20,30,40,50,60%. En het is aantrekkelijk voor kijkers om nu op zo hoog in te kopen maar wij gaan naar mijn mening nog wel een correctie zien op alle fork-hype.

Zijn all-in methode heeft tot nu toe leuk uitgepakt maar slimmere mensen zetten naar mijn mening gewoon een X bedrag beschikbaar en zorgen daardoor dat ze de ruimte hebben om hun gemiddelde inkoopprijs gaande weg bij te schaven.

:P Dat is wat ik denk in ieder geval.
Gewoon inleggen met wat je kwijt kan. Maar dat is advies voor iedere investering. Er zullen altijd wel een aantal mensen zijn die daar niet naar luisteren.
pi_174684253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:03 schreef poebz het volgende:

[..]

Ik vind het anders wel leuk om te lezen hoor :)
Ja kom dan met meer info. Wat weet je nu?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_174685101
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:43 schreef THeeF het volgende:

[..]

Ja kom dan met meer info. Wat weet je nu?
Wat doet dat er toe? Het is interessant om de achtergrond van zo iemand te weten. Al was hij ooit pizza koerier dan nog is het interessant.
Ben jij nooit geïnteresseerd naar de loopbaan van anderen? Deze is toevallig van het verkeerde naar het rechter pad gegaan en behaald er flinke winst uit.
pi_174685258
Ik heb mijn lesje wel geleerd met de BCG Fork afgelopen keer. Een paar dagen na die pump alles verkocht naar BTC en daar blijf ik voorlopig maar zitten tot de fork. Alleen nog aan het twijfelen over ik net na of voor de fork terug in alts ga.

Ik verwacht in ieder geval dat de alts alleen maar verder dalen tot half november.

Meer mensen die alles terug in BTC hebben gestopt?
pi_174685596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 06:16 schreef daankes het volgende:
Ik heb mijn lesje wel geleerd met de BCG Fork afgelopen keer. Een paar dagen na die pump alles verkocht naar BTC en daar blijf ik voorlopig maar zitten tot de fork. Alleen nog aan het twijfelen over ik net na of voor de fork terug in alts ga.

Ik verwacht in ieder geval dat de alts alleen maar verder dalen tot half november.

Meer mensen die alles terug in BTC hebben gestopt?
Wat is er half nov? S2x?
pi_174685725
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 07:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat is er half nov? S2x?
Inderdaad. Die is iets 'belangrijker/groter' dan de Bitcoin Gold fork van deze week, dus ik verwacht ook een groter effect op bitcoin/altcoins om en nabij half november.
pi_174685810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 06:16 schreef daankes het volgende:
Ik heb mijn lesje wel geleerd met de BCG Fork afgelopen keer. Een paar dagen na die pump alles verkocht naar BTC en daar blijf ik voorlopig maar zitten tot de fork. Alleen nog aan het twijfelen over ik net na of voor de fork terug in alts ga.

Ik verwacht in ieder geval dat de alts alleen maar verder dalen tot half november.

Meer mensen die alles terug in BTC hebben gestopt?
Wij kunnen elkaars hand schudden. Ik dacht dat veel meer dit zouden doen maar iedereen om me heen is nog met alts aan het pieren en lopen te janken dat alles daalt. Wat had je dan gedacht. Dat zijn ook de mensen die denken dat b2x niks voorstelt. Ik laat ze maar fijn doorrommelen.

Zelf ga ik net na de fork 100 procent in alts en wil ik 25 procent pakken. Mijn b2x houdt ik aan.
pi_174686061
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:24 schreef THeeF het volgende:

[..]

Wat voegt dit toe? Of je geeft meer details of je blijft vaag, en voegt niks toe
Ok Theef :W

Wil je horen welke drugs, hoeveel geld, wanneer, met wie? Wat denk je zelf ...
In Venlo en omstreken is het een bekende naam in ieder geval.

IK ken hem niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2017 08:48:02 ]
pi_174686379
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:46 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ok Theef :W

Wil je horen welke drugs, hoeveel geld, wanneer, met wie? Wat denk je zelf ...
In Venlo en omstreken is het een bekende naam in ieder geval.

IK ken hem niet.
Lief spelen..
pi_174686510
Ik heb net DWDD teruggekeken over die Bitcoinfamilie. Nou DWDD en vooral de 'expert', bedankt voor de promotie.

Zonder ook maar uit te leggen dat Bitcoin op blockchain draait, flapt de zogenoemde expert er uit dat de Nederlandse overheid en andere overheden druk bezig zijn met het experimenteren met de technologie. Het kwam er dus op neer dat ie zei dat er overal op de wereld geëxperimenteerd wordt met Bitcoin. "En heel veel bedrijven zijn er mee bezig". Ja ei, met blockchain, niet met Bitcoin an sich.

En die Barbara Baarsma zegt eigenlijk dat het beter is ver van Bitcoin weg te blijven. Ja, wel als je je er niet in wil verdiepen inderdaad. Maar als je weet waar je mee bezig bent, wat je kan winnen en wat je kan verliezen is er niks aan de hand. In 2008 hebben we ook gezien dat we onze zuurverdiende centen keihard kunnen verliezen als die banken er een potje van maken. Misschien is het risico van het stallen van je geld op de bank kleiner, maar dan is de reward ook lager (op dit moment zelfs vermogen inleveren dankzij rentestand en inflatie, maar dit zal de gemiddelde Nederlander niet eens begrijpen - zie ook alinea hieronder). Risico van beleggen in Bitcoin is hoger ja, maar de reward is dan ook buitenproportioneel hooooooooooooooooger. Puur theoretisch gezien is een DEEL van je geld in iets innovatiefs als Bitcoin (of een andere coin) stoppen dus heel rationeel, als is het maar 5%.

Maar goed, dat is wel een beetje de instelling van Nederland hè? Overal regeltjes voor bedenken zodat als je als een kip zonder kop in deze maatschappij bezig bent je alsnog goed terecht komt. Dat 'handjes-op-houden-beleid' van Nederland.... verdomme....

Het gekste van dit hele fragment vond ik nog wel dat Prem eigenlijk het meest nuttige gezegd heeft. Hij gaf aan dat bedrijven veel potentie zien in de onderliggen technologie van Bitcoin, blockchain dus, en niet per sé Bitcoin zelf. Wat hij zei, had die zogenoemde expert ook even moeten melden.

De bodem van mijn zuurpot is bereikt trouwens :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174686706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:06 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ik verstuur BTC
Doe niet zo dwars. Even btc naar ltc zetten --->naar Bitfinex--->ltc weer omzetten naar btc
Snel simpel en soms zelfs goedkoper.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2017 09:31:53 ]
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:58:24 #293
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_174687220
Bitcoin versturen :')

Bitcoin is helemaal geen betaalmiddel.

Satoshi Nakamoto zat fout, de whitepaper moet herschreven worden.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:24:19 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_174687677
Geen DOGE gebruiken om te betalen :')
pi_174687722
Betalen :')
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:42:56 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174687967
Neblio doet het wel verdomd lekker de laatste weken, gerucht gaat ook dat hij binnenkort op bitfinex gelist zal worden. Daar zit mijns inziens de komende dagen nog wel rek in :o

Misschien toch nog een gokje wagen en winst pakken de komende week en dan de fork afwachten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174688168
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Neblio doet het wel verdomd lekker de laatste weken, gerucht gaat ook dat hij binnenkort op bitfinex gelist zal worden. Daar zit mijns inziens de komende dagen nog wel rek in :o

Misschien toch nog een gokje wagen en winst pakken de komende week en dan de fork afwachten
Goede tip. Ik ben wel gevoelig voor coins die gelist worden op bitfinex. Eidoo begrijp ik alleen niet...

Wat doet Neblio? Zag 'm van de week volgens mij ook flink stijgen.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:19:15 #299
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_174688573
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:22:07 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174688616
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Goede tip. Ik ben wel gevoelig voor coins die gelist worden op bitfinex. Eidoo begrijp ik alleen niet...

Wat doet Neblio? Zag 'm van de week volgens mij ook flink stijgen.
HitBTC bedoelde ik, geen idee waarom ik Bitfinex typte. :@ Maar dan nog zou het grootste dingen voor de coin kunnen betekenen natuurlijk :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174688661
Wat is het verschil tussen B2X en NYA?
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')