abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2017 @ 10:26:34 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_174859904
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:02 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

1 miljoen voor een lelijke tussenwoning... Koekoek...
Ik dacht even dat alle 5 onder 1 kap te koop stonden. Maar dan hoefde ik ze nog niet.
In geen miljoen jaar dus! :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:29:08 #127
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_174859923
het heeft wel een groot woonoppervlak en grote tuin. Én is op loopafstand van de zuidas. Daar staat tegenover dat het gewoon een lelijk (binnen en buitenkant) rijtjeshuis is :P .
pi_174859932
Mwwwwwwww ik kan genieten van Funda, mijn vriend moet maar snel miljonair worden.
  zaterdag 4 november 2017 @ 10:30:51 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174859940
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik dacht even dat alle 5 onder 1 kap te koop stonden. Maar dan hoefde ik ze nog niet.
In geen miljoen jaar dus! :{
Voor die prijs op die locatie zou je dan wel compleet binnenlopen op de verhuuropbrengsten van die 5 woningen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174859945
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 10:29 schreef bleiblei het volgende:
het heeft wel een groot woonoppervlak en grote tuin. Én is op loopafstand van de zuidas. Daar staat tegenover dat het gewoon een lelijk (binnen en buitenkant) rijtjeshuis is :P .
Ook nog eens een afzichtelijke inrichting, alsof er 80-jarigen leven. Brrrr.
pi_174860426
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 21:26 schreef Staaf het volgende:

[..]

Ik moest ff Google Maps er bij pakken, maar dit kutgat blijkt in Friesland te liggen langs een rijksweg. Lekker inclusief asbest en geen gasaansluiting??? Hoe deden de vorige bewoners het zonder gas?? O wacht die woonden altijd in de buitenlucht dus vast met een kampvuurtje. Ik snap niet hoe de vorige bewoners hier nog konden leven en het zo hebben laten verpauperen..
Beetje onzinnige reactie. Je kunt prima leven zonder gas. Sterker nog: gas zal geleidelijk aan gaan verdwijnen. Nieuwe huizen hebben vaak al geen gasaansluiting meer.
pi_174860491




"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
pi_174860837
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2017 @ 11:53:08 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174861046
Er staat verder ook weinig in om je eye te catchen :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_174861338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Er staat verder ook weinig in om je eye te catchen :P
Er hangt wel behoorlijk prijzige kunst (bijv die foto van Erwin Olaf).
pi_174861627
Veel geld om bij driekwart van je ramen geen uitzicht, maar wel inkijk te hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174861824
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
Zo he, die pakken een mooie winst als ze rond de vraagprijs vangen. De verbouwing zal wel prijzig zijn geweest maar dan nog. Gingen volgens mij voor rond de ¤ 5700,-/m2 bvo van de hand.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 november 2017 @ 13:43:14 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_174862908
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:08 schreef k_man het volgende:

Er hangt wel behoorlijk prijzige kunst (bijv die foto van Erwin Olaf).
Ik bedoelde meer dat de ruimte nogal spaarzaam ingericht is :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_174864340
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel geld om bij driekwart van je ramen geen uitzicht, maar wel inkijk te hebben.
Dit. Volgens mij is er geen ruimte waar niet de 'kantoorburen' naar binnen kijken. Douchen? Eerst de gordijnen dicht doen.
pi_174866790
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
in de Engelse beschrijving kunnen ze wel tailor made schrijven.... :')
pi_174902883
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 november 2017 11:18 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"De keuken is de absolute EYECATCHER van het appartement. Prachtig design en taylormade uitgevoerd. Het "kookeiland" is waarlijk een artpiece in huis. Alle apparatuur is van Miele. Iconisch gematerialiseerd in gepatineerd koper."
Keuken vind ik juist een lelijke kleur hebben ;(
pi_174907361
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:03 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Keuken vind ik juist een lelijke kleur hebben ;(
Het is gewoon een lelijke keuken.
pi_174908547
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het is gewoon een lelijke keuken.
"Smaak is een kwestie van niveau" zeggen snobs weleens.
  maandag 6 november 2017 @ 19:27:19 #144
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_174908679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 22:34 schreef Iemand91 het volgende:
Maurice de hond zet zijn rijtjeshuis 5-onder-1-kap te koop.

Heeft hij in 1996 gekocht voor ¤335.757. Zo'n 5 jaar geleden proberen te verkopen voor ¤750.000 maar niet kunnen verkopen; ook niet na het verlagen van de vraagprijs naar ¤690.000.
Dus probeert hij het nu opnieuw; voor ¤1.050.000.

[ afbeelding ]
5 onder 1 kap? _O-
Meer dan 1 miljoen voor een tussenwoning _O-
Ook nog gebouwd op erfpacht grond _O-
Asbest aanwezig gezien de asbestclausule _O-

Sorry hoor maar dit gaat toch niemand betalen?
pi_174910167
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:27 schreef Sunri5e het volgende:
5 onder 1 kap? _O-
Meer dan 1 miljoen voor een tussenwoning _O-
Ook nog gebouwd op erfpacht grond _O-
Asbest aanwezig gezien de asbestclausule _O-

Sorry hoor maar dit gaat toch niemand betalen?
Ik zou Tegenlicht van gisteravond eens gaan kijken. ;)

En vervolgens een op Funda gaan rondkijken wat voor triestigheid voor deze bedragen wordt aangeboden in/bij Amsterdam.
pi_174916129
quote:
Ik snap het niet. Maar ik denk dat je moet springen vanaf de overloop. :') :') Waarom is er in de garage geen trap van de begane grond naar de 1e??? ;( :{
pi_174916214
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:33 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Maar ik denk dat je moet springen vanaf de overloop. :') :') Waarom is er in de garage geen trap van de begane grond naar de 1e??? ;( :{
Na heel lang kijken en ook mbv de 3d-plattegrond begreep ik het pas. Je moet inderdaad springen vanaf de overloop.
Aan ene kant ook wel goed om nieuwsgierige ouders uit je aftrekwerkkamer te houden natuurlijk :')

Een trap vanaf de garage lijkt me ook veel logischer. Een kozijn erin en je hebt een afgezonderde woonruimte die je kan verhuren.
pi_174916415
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:27 schreef Sunri5e het volgende:

5 onder 1 kap? _O-
Meer dan 1 miljoen voor een tussenwoning _O-
Ook nog gebouwd op erfpacht grond _O-
Asbest aanwezig gezien de asbestclausule _O-

Sorry hoor maar dit gaat toch niemand betalen?
_O-

En wie dat wel doet is niet goed bij zijn hoofd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174916587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:43 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Na heel lang kijken en ook mbv de 3d-plattegrond begreep ik het pas. Je moet inderdaad springen vanaf de overloop.
Aan ene kant ook wel goed om nieuwsgierige ouders uit je aftrekwerkkamer te houden natuurlijk :')

Een trap vanaf de garage lijkt me ook veel logischer. Een kozijn erin en je hebt een afgezonderde woonruimte die je kan verhuren.
Nee joh, je gaat op de trap van de begane naar de eerste gewoon rechtsaf richting die andere kamer. Op de foto kan je ook zien dat de vloer van de kamer op de garage lager ligt dan de verdiepingsvloer dus waarschijnlijk is de overstap van trap naar die kamer ook prima te doen een paar treden lager. Ik vind het een slimme oplossing want nu is de kamer wel bij het huis betrokken maar is de garage gewoon garage en hebben ze toch zes slaapkamers.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')