abonnement Unibet Coolblue
pi_174568492
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:28 schreef TillyB het volgende:

[..]

*; maar hij is ook wel lief
Hij is veel, maar lief? Hm. Het is al een tijdje geleden dat ik de docu keek maar volgens mij vond ik hem niet bepaald lief.
pi_174568503
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:30 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Hij is veel, maar lief? Hm. Het is al een tijdje geleden dat ik de docu keek maar volgens mij vond ik hem niet bepaald lief.
Kan heel goed een eigenaardig kenmerk van mij zijn. :+
TEAM BAKSTEEN
  Intelligentste user 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:36:01 #78
222817 Recce
pi_174568609
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:28 schreef TillyB het volgende:

[..]

*; maar hij is ook wel lief
Misschien is hij nog vrijgezel! :+
pi_174568826
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:36 schreef Recce het volgende:

[..]

Misschien is hij nog vrijgezel! :+
Je kan ook te ver gaan :P
TEAM BAKSTEEN
pi_174568848
Ik ben vrijgezel
I will do what i must !!
pi_174568931
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben vrijgezel
Lijk je een beetje op Kees? O+ :+
TEAM BAKSTEEN
pi_174568948
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:49 schreef TillyB het volgende:

[..]

Lijk je een beetje op Kees? O+ :+
Wie is kees
I will do what i must !!
pi_174568958
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Wie is kees
van de docu Het beste voor Kees
https://www.npo.nl/2doc/02-06-2014/KN_1658125
TEAM BAKSTEEN
pi_174568971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:51 schreef TillyB het volgende:

[..]

van de docu Het beste voor Kees
https://www.npo.nl/2doc/02-06-2014/KN_1658125
Daar lijk ik niet op
I will do what i must !!
pi_174569380
Heeft Tilly een relatie met Bds nu?
pi_174569550
quote:
11s.gif Op zondag 22 oktober 2017 00:09 schreef mootie het volgende:
Heeft Tilly een relatie met Bds nu?
Zo te lezen voldoet hij nét niet helemaal aan Tilly's eisen.
pi_174569569
Misschien wil BDS wel samen Kees adopteren *;
TEAM BAKSTEEN
pi_174569588
Een toekomst als minderwaardige pappie 2.0, wie wil dat nou niet.
TEAM BAKSTEEN
pi_174569641
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 00:22 schreef TillyB het volgende:
Een toekomst als minderwaardige pappie 2.0, wie wil dat nou niet.
Nou, gefeliciteerd dan maar! ^)
pi_174569899


Een koningin met zulke ongeblende oogschaduw. Kan toch niet mensen. ;(
TEAM BAKSTEEN
pi_174570466
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 23:51 schreef TillyB het volgende:

[..]

van de docu Het beste voor Kees
https://www.npo.nl/2doc/02-06-2014/KN_1658125
Mooie docu wel.

Doet me weer wat denken aan de Netflix serie Atypical, imo wel een aanrader. <3

pi_174570917
Ik ben er weer hoor :s)
pi_174571357
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 02:15 schreef Urb het volgende:

[..]

Mooie docu wel.

Doet me weer wat denken aan de Netflix serie Atypical, imo wel een aanrader. <3

Ah die stond al in mn lijst op Netflix ^O^ binnenkort maar eens aan beginnen dan. Ik hoor ook positieve dingen over Asperger’s Are Us, maar geen idee of het echt wat is.
Moet ook nog steeds aan Peaky Blinders beginnen. :+
TEAM BAKSTEEN
pi_174571361
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 04:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er weer hoor :s)
Hoe was het?
TEAM BAKSTEEN
pi_174572047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 21:07 schreef Recce het volgende:

[..]

Nee, ik ben een geheel objectieve kijker uiteraard. :P De prestaties van Max hebben op geen enkele manier invloed op mijn humeur. O~)

Ga je je kat(ten)? ook een keer schilderen? Dat lijkt me helemaal niet eenvoudig.

De blaadjes vallen onder andere onder invloed van het korter worden van de dagen, dus een warme herfst levert minder mooie kleuren op als ik het goed begrijp. Gelukkig is er nog wel even tijd. De meeste kastanjes zijn hun blad al kwijt, maar die zijn dan ook ziek.
uhoh..zo erg? :D Heb je ook een max-dekbed?

Sorry, kon gister niet meer antwoorden want bezoek.

Katten..hm misschien een snelle, vlotte weergave. Geen fotorealisme iig. Ik zit in een paar schilder- en tekengroepen en katten en honden zijn toch wel favoriet bij de leden. Sommigen in pastelpotlood getekend, zijn echt prachtig realistisch.
Echter denk ik niet, dat ik het geduld heb bezig te zijn met haartje voor haartje tekenen :D

Kastanjes ook al ziek? -O-
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Intelligentste user 2022 zondag 22 oktober 2017 @ 13:39:15 #96
222817 Recce
pi_174575856
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 10:04 schreef Voxs het volgende:

[..]

uhoh..zo erg? :D Heb je ook een max-dekbed?

Sorry, kon gister niet meer antwoorden want bezoek.

Katten..hm misschien een snelle, vlotte weergave. Geen fotorealisme iig. Ik zit in een paar schilder- en tekengroepen en katten en honden zijn toch wel favoriet bij de leden. Sommigen in pastelpotlood getekend, zijn echt prachtig realistisch.
Echter denk ik niet, dat ik het geduld heb bezig te zijn met haartje voor haartje tekenen :D

Kastanjes ook al ziek? -O-
Nee, zo erg als bij Scrutinizer is het niet met de Max-gekte, gelukkig. Je zult zien dat het bij hem zo erg is, dat hij er niet voor uit durft te komen. :D

Katten hebben allerlei manieren om dingen uit te drukken met hun lichaamstaal en manier van kijken. Moeilijk te vangen in een schilderij of tekening misschien, maar wel leuk om mee te experimenteren, denk ik? Fotorealisme lijkt me een hel inderdaad, met al die haartjes.

Ja, de kastanjes waren in de zomer al bijna allemaal bruin. -O- Het schijnt een bacterie te zijn die de ziekte veroorzaakt. Hopelijk raken ze die weer kwijt, maar ik denk dat een deel het niet redt.
pi_174575962
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:39 schreef Recce het volgende:

[..]

Nee, zo erg als bij Scrutinizer is het niet met de Max-gekte, gelukkig. Je zult zien dat het bij hem zo erg is, dat hij er niet voor uit durft te komen. :D

Katten hebben allerlei manieren om dingen uit te drukken met hun lichaamstaal en manier van kijken. Moeilijk te vangen in een schilderij of tekening misschien, maar wel leuk om mee te experimenteren, denk ik? Fotorealisme lijkt me een hel inderdaad, met al die haartjes.

Ja, de kastanjes waren in de zomer al bijna allemaal bruin. -O- Het schijnt een bacterie te zijn die de ziekte veroorzaakt. Hopelijk raken ze die weer kwijt, maar ik denk dat een deel het niet redt.
MI van Scrut met stuur en pedalen voor de tv :P ( en stiekem jij ook, geef toe!)

Je hebt helemaal gelijk! Goed idee ook, schetsboekje erbij en kijken/tekenen.

De Essen blijken niet te redden te zijn. Ik hoop de kastanjes wel, zulke mooie bomen. De eerste kastanjes waren vroeg..denk ik, maar heb eigenlijk weinig idee van bloei/zaadperiodes.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Intelligentste user 2022 zondag 22 oktober 2017 @ 13:57:37 #98
222817 Recce
pi_174576228
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:45 schreef Voxs het volgende:

[..]

MI van Scrut met stuur en pedalen voor de tv :P ( en stiekem jij ook, geef toe!)

Je hebt helemaal gelijk! Goed idee ook, schetsboekje erbij en kijken/tekenen.

De Essen blijken niet te redden te zijn. Ik hoop de kastanjes wel, zulke mooie bomen. De eerste kastanjes waren vroeg..denk ik, maar heb eigenlijk weinig idee van bloei/zaadperiodes.
Ik heb heul geen stuurtje! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat de katten gaan zitten poseren. Meestal voelen ze aan dat je wat van ze moet en dan gaan ze dat verstoren. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een ijdele kat hebt. Niets zo onvoorspelbaar als katten.

Ja, met de essen is het dramatisch. 80 procent is ziek, geloof ik. Ik weet ook niet precies wanneer de kastanjes normaal moeten vallen, maar ik had het idee dat het dit keer al in de zomer was. Er zijn trouwens wel opvallen veel eikels dit jaar.
pi_174576439
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 13:57 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik heb heul geen stuurtje! :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat de katten gaan zitten poseren. Meestal voelen ze aan dat je wat van ze moet en dan gaan ze dat verstoren. Het kan natuurlijk ook zijn dat je een ijdele kat hebt. Niets zo onvoorspelbaar als katten.

Ja, met de essen is het dramatisch. 80 procent is ziek, geloof ik. Ik weet ook niet precies wanneer de kastanjes normaal moeten vallen, maar ik had het idee dat het dit keer al in de zomer was. Er zijn trouwens wel opvallen veel eikels dit jaar.
Zie ik wist!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vandaag trouwens voortdurend racegeluiden van de rally die langs het kanaal (?) wordt gehouden.

Ze moeten diep in slaap en dan in onmogelijke houding. Ik ga het vanavond/straks uitproberen!

Ja , in augustus al! En inderdaad, op sommige stukken moet je oppassen dat ze niet op je vallen.
Ik kan mij herinneren dat fam van vriendjes vroeger eikels raapten om te verkopen aan de boeren. Zouden mensen dat nog steeds doen?

Zo even boodschappen en naar oppaspoes, de zon schijnt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Intelligentste user 2022 zondag 22 oktober 2017 @ 14:32:59 #100
222817 Recce
pi_174577059
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:07 schreef Voxs het volgende:

[..]

Zie ik wist!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vandaag trouwens voortdurend racegeluiden van de rally die langs het kanaal (?) wordt gehouden.

Ze moeten diep in slaap en dan in onmogelijke houding. Ik ga het vanavond/straks uitproberen!

Ja , in augustus al! En inderdaad, op sommige stukken moet je oppassen dat ze niet op je vallen.
Ik kan mij herinneren dat fam van vriendjes vroeger eikels raapten om te verkopen aan de boeren. Zouden mensen dat nog steeds doen?

Zo even boodschappen en naar oppaspoes, de zon schijnt.
Om met Ygritte te spreken: "You know nothing!" :+

Voortdurend racegeluiden is niet echt rustgevend, lijkt me. Het is de CONRAD Twente Rally. Ze blijven niet allemaal op de weg:



Ik ben benieuwd wat je er van maakt, als je tenminste blij genoeg bent met het resultaat om het te laten zien.

Ik heb dit jaar gelukkig nog geen eikels of kastanjes op mijn hoofd gehad. Wel op de auto toen ik met iemand meereed. Het klinkt dan alsof er iemand een baksteen op de auto gooit. Ik denk dat eikels rapen een beetje uit de mode is. De boerderijen zijn zo groot, dat die paar eikels geen zoden aan de dijk zetten, vermoed ik.

Boodschap'se! Ik ga aan de wandel. Wel met plu, want er zijn veel kleine buitjes te zien op de buienradar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')