abonnement Unibet Coolblue
pi_174561211
Na maanden van Koerdische bezetting van Arabische en Turkmeense gebieden in Irak, en meerdere waarschuwingen en verzoeken om terug te trekken te negeren, krijgen de Koerden in Irak een flinke veeg om de oren. Tja, dit was de verwachten als je de VS achter te neemt om je buren te pesten. Op een dag trekt de VS weg en sta je oog in oog met je buren, en dan wordt het huilen en zeiken dat je zo’n slachtoffer bent. Feit is dat ze dit wel over hunzelf roepen. Het is zaak dat Barzanistan compleet wordt opgedoekt en wordt ingelijfd in Irak. Dat is ook het beste voor de regio in de zin van stabiliteit.

https://m.liveleak.com/view?i=544_1508389308
pi_174561299
Jeetje, een file, in een naar het lijkt niet westersland, en elke zot is als een debiel aan het claxonneren. Wauw daar sta ik echt van te kijken, enorm onverwacht

Hup. Weg met alle Koerden, wij gaan ze overheersen, wij gaan alles bepalen, wij zijn wel beschaafd, allemaal hun schuld
pi_174561321
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Jeetje, een file, in een naar het lijkt niet westersland, en elke zot is als een debiel aan het claxonneren. Wauw daar sta ik echt van te kijken, enorm onverwacht
Toet toet
pi_174561322
Over stabiliteit in de regio praten. :')

Die mensen blijven nog een paar eeuwen met elkaar knokken. Ongeacht wie er iets aan probeert te doen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174561444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
Over stabiliteit in de regio praten. :')

Die mensen blijven nog een paar eeuwen met elkaar knokken. Ongeacht wie er iets aan probeert te doen.
Ordnung muss sein. Dat moet jij weten. :')
pi_174561537
Ik ken de situatie niet tot in de details, maar vertrouw erop dat TS Atak heel veel kijk heeft op wat goed voor die regio is en geloof dus elk woord van zijn weldoordachte mening.
pi_174561554
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken de situatie niet tot in de details, maar vertrouw erop dat TS Atak heel veel kijk heeft op wat goed voor die regio is en geloof dus elk woord van zijn weldoordachte mening.
Dat is grotendeels correct.
pi_174561612
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken de situatie niet tot in de details, maar vertrouw erop dat TS Atak heel veel kijk heeft op wat goed voor die regio is en geloof dus elk woord van zijn weldoordachte mening.
Er is geen enkele aanleiding voor enige vorm van twijfel, boven iedere verdenking verheven.
pi_174580745
AFP twitterde op zondag 22-10-2017 om 15:51:15 #BREAKING Tillerson demands Iranian militias leave Iraq reageer retweet
Terrorists your game is through :7
  maandag 23 oktober 2017 @ 13:27:04 #10
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_174602424
Tja het laat weer eens perfekt zien hoe de USA met zijn bondgenoten omgaat.

De USA traint je, gebruikt je en verraad je.
ff noteren EU!!!
pi_174621550
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:26 schreef Atak het volgende:
Na maanden van Koerdische bezetting van Arabische en Turkmeense gebieden in Irak, en meerdere waarschuwingen en verzoeken om terug te trekken te negeren, krijgen de Koerden in Irak een flinke veeg om de oren. Tja, dit was de verwachten als je de VS achter te neemt om je buren te pesten. Op een dag trekt de VS weg en sta je oog in oog met je buren, en dan wordt het huilen en zeiken dat je zo’n slachtoffer bent. Feit is dat ze dit wel over hunzelf roepen. Het is zaak dat Barzanistan compleet wordt opgedoekt en wordt ingelijfd in Irak. Dat is ook het beste voor de regio in de zin van stabiliteit.

https://m.liveleak.com/view?i=544_1508389308
Maar whatabout de waarschuwing die ik ergens las van de Amerikanen aan de Turken de Koerden niet te bombarderen of aan te vallen? Of was dat non-nieuws?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')