abonnement Unibet Coolblue
pi_174558773
Ja, ik geef toe, ik heb ooit per ongeluk een tiet aangeraakt in een overvolle kroeg, toen ik me een weg probeerde te banen langs het volk. Het was niet bewust, het was niet expres, en ik had het pas door toen het te laat was. Sorry onbekend meisje, ik hoop dat je geen trauma hieraan hebt overgehouden.

Anyway, dat is niet waarom ik deze topic heb gemaakt.

Ik schrik van de hoeveelheid #metoo de laatste tijd, vooral ook de voorbeelden die genoemd worden. Ik heb het dus niet over de obvious seksuele intimidatie, maar meer dingen zoals
- "hij keek naar me, en ik voelde me daardoor niet op me gemak"
- "hij gaf me een compliment, daar zit ik echt niet op te wachten"

Plotseling voel ik me schuldig en ongemakkelijk. Ben ik toch een gevaarlijke crimineel, ook al bedoelde ik het juist goed?

Vrouwen van FOK!, mag ik nog wel flirten? Of moet ik me chemisch laten castreren zodat ik niet meer onbewust richting een vrouw kijk, of erger nog, een oprecht compliment geef omdat ze een mooi kapsel of outfit heeft?

Wat als mannen uit angst voortaan alle vrouwen als onzijdig gaan behandelen, hoe kunnen dan nog nieuwe relaties ontstaan, en baby's etc. Hoe kunnen mannen nog een 'move' maken zonder het risico te lopen compleet gebashed te worden omdat het net bij de verkeerde vrouw is?

Ik wil niet aangeklaagd worden vanwege seksuele intimidatie alleen maar omdat ik een oprecht en goedbedoeld compliment geef, of omdat ik net 50 milliseconden te lang naar iemands benen heb gekeken.
Ik kan er niets aan doen, ik doe dat niet bewust, zo zijn mijn hersenen nu eenmaal geprogrammeerd. Dat gebeurt zonder erbij na te denken, net als dat ik er niet bij nadenk hoevaak ik per minuut met m'n ogen knipper, en hoe vaak ik adem haal.

En nee, aan een te hoog testosteron zal het ook niet liggen, want ik leef in een BPA-besmette omgeving, waardoor ik sowieso al een mietje ben tov mijn genetisch potentieel.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_174559056
De man is de moderne vrouw. Over 5 jaar staan alle mannen achter het fornuis en de vrouw in de fabriek. De wereld keert zich om.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:03:45 #3
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174559800
Het compliment is prima, hoe het erna verloopt waar het hem in zit.

Flirten komt van twee kanten tegelijk.Seksuele intimidatie komt van één kant.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:42:28 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_174560453
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 15:42 schreef klnvntrbyt het volgende:
Vrouwen van FOK!, mag ik nog wel flirten? Of moet ik me chemisch laten castreren zodat ik niet meer onbewust richting een vrouw kijk, of erger nog, een oprecht compliment geef omdat ze een mooi kapsel of outfit heeft?
Ligt eraan hoe je er zelf uitziet. Als je 8/10 of hoger bent is het prima maar als je lelijk bent is het aanranding.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 18:29:07 #5
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_174561241
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:03 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het compliment is prima, hoe het erna verloopt waar het hem in zit.

Flirten komt van twee kanten tegelijk.Seksuele intimidatie komt van één kant.
Lekkere tieten heb je
pi_174561506
Geef het tijd, dit waait wel over en dan kunnen beiden geslachten weer terug naar dat doen waar ze goed in zijn. De mannen moeten hier even voor de volwassene spelen en de vrouwen laten uitrazen. Als de energie er uit is kan het weer terug naar hoe het was.

^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:03:48 #7
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_174561916
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:29 schreef oppanganjastyle het volgende:

[..]

Lekkere tieten heb je
Dankje
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:04:54 #8
186611 Haags
pi_174561939
ik word nu al moe van die hype
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:06:17 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174561968
Kijken mag, aanraken niet. Bij onbedoeld aanraken is er geen criminele intentie, derhalve niet strafbaar. Klaar.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:07:24 #10
74056 crew  ToT
pi_174561989
quote:
- "hij keek naar me, en ik voelde me daardoor niet op me gemak"
- "hij gaf me een compliment, daar zit ik echt niet op te wachten"
- "He litterally RAPED me by smiling at me when I entered the metro!"

Mja waait wel weer over, dit.

Uiteraard goed dat de echte aanranders enzo aangepakt worden, maar al die Amerikaanse hypes gaan vaak echt te ver.
pi_174571268
Geen last van.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174571647
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:06 schreef Mishu het volgende:
Kijken mag, aanraken niet. Bij onbedoeld aanraken is er geen criminele intentie, derhalve niet strafbaar. Klaar.
De opinie van veel andere vrouwen gaat veel verder, lees bijvoorbeeld maar eens op het VIVA forum :')

Daar vinden vrouwen bijvoorbeeld dat je moet afstappen van je fiets wanneer je als man 's nachts na het uitgaan ca. 30 meter achter een vrouw fietst in een verder lege straat. Dan moet je wachten tot ze uit zicht is verdwenen en dan weer op je fiets stappen. (Anders kan ze bang worden)

Komt er na een minuut weer een vrouw voor je fietsen, moet je weer afstappen. Of je moet schreeuwen ''Sorry, ik moet toevallig ook die kant op, maar ik heb geen verkeerde intenties''.

Dat is hun mening daar :D
  zondag 22 oktober 2017 @ 10:19:01 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_174572215
Ze liet dat gewoon toe.

- Kees
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_174573062
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:03 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het compliment is prima, hoe het erna verloopt waar het hem in zit.

Flirten komt van twee kanten tegelijk.Seksuele intimidatie komt van één kant.
jamaar, jamaar... als je als man verwacht wordt dat je de eerste move maakt, dus je flirt als eerst, en de vrouw blijkt niet geïnteresseerd, (dus het komt van één kant) dan ben je dus al seksueel aan het intimideren.

Als dat zo is, dan.... #IHave :'(
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:27:47 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_174573382
Ik zit zo door #metoo te scrollen. Na vijftig reacties heb ik drie reacties van vrouwen die het gebruiken gelezen. Twee waren er betast, eentje verkracht. Twaalf reacties retweeten of becommentariëren een nieuwsbericht erover, en de overige vijfendertig zijn tweets van voornamelijk mannen die het bagatelliseren, stoer doen, of over moslims klagen.

Waar haal je deze voorbeelden vandaan OP? Want je lijkt me eerder een van die vijfendertig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174574454
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:27 schreef speknek het volgende:
Ik zit zo door #metoo te scrollen. Na vijftig reacties heb ik drie reacties van vrouwen die het gebruiken gelezen. Twee waren er betast, eentje verkracht. Twaalf reacties retweeten of becommentariëren een nieuwsbericht erover, en de overige vijfendertig zijn tweets van voornamelijk mannen die het bagatelliseren, stoer doen, of over moslims klagen.

Waar haal je deze voorbeelden vandaan OP? Want je lijkt me eerder een van die vijfendertig.
Best matig dat je suggereert dat ik tot die laatste groep zou behoren. Ik open alleen zo'n topic als het me dwars zit.

Anyway, ik kan de voorbeelden niet meer terugvinden, daarvoor is veel te veel spam op twitter, maar dit is wel typerend:

https://twitter.com/ruthayyy/status/921441199637983233
https://twitter.com/TeaforBunny/status/920255910781403136

Sorry als het niet genoeg voorbeelden zijn, ik heb nog geen algoritme geschreven om de juiste voorbeelden uit twitter te extraheren :)
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:42:37 #17
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174728914
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 09:26 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

De opinie van veel andere vrouwen gaat veel verder, lees bijvoorbeeld maar eens op het VIVA forum :')

Daar vinden vrouwen bijvoorbeeld dat je moet afstappen van je fiets wanneer je als man 's nachts na het uitgaan ca. 30 meter achter een vrouw fietst in een verder lege straat. Dan moet je wachten tot ze uit zicht is verdwenen en dan weer op je fiets stappen. (Anders kan ze bang worden)

Komt er na een minuut weer een vrouw voor je fietsen, moet je weer afstappen. Of je moet schreeuwen ''Sorry, ik moet toevallig ook die kant op, maar ik heb geen verkeerde intenties''.

Dat is hun mening daar :D
Link ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')