abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174556970
Hallo,
Ik denk eraan om Windows7 Ultimate te kopen.
Ik heb wel nog een paar vragen:

Is dit standaard een 32bit en 64 bit versie ?

Is deze versie standaard in het Nederlands of moet men eerst het multi language pack downloaden voor men de Nederlandse taal kan instellen?

Kan men deze versie blijven gebruiken als men een nieuwe computer aankoopt?

Kan men bij deze versie automatisch gratis updaten naar windows 10 Ultimate?
pi_174557152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:47 schreef tommy_077 het volgende:
Hallo,
Ik denk eraan om Windows7 Ultimate te kopen.
Ik heb wel nog een paar vragen:

Is dit standaard een 32bit en 64 bit versie ?
Dit is volgens mij alleen het geval bij de duurdere retail versie met doos
quote:
Is deze versie standaard in het Nederlands of moet men eerst het multi language pack downloaden voor men de Nederlandse taal kan instellen?
als je de nederlandse versie koopt is hij gelijk nederlands, anders kan je via windows update een taal pakket downloaden
quote:
Kan men deze versie blijven gebruiken als men een nieuwe computer aankoopt?
Alleen bij een Retail versie, niet bij OEM
quote:
Kan men bij deze versie automatisch gratis updaten naar windows 10 Ultimate?
nee, die gratis update is al even niet meer mogelijk, er schijnt een workaround te zijn die nog wel werkt voor een upgrade naar W10 pro maar ik heb wisselende succes verhalen daarover gelezen..
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:02:20 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174557213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:58 schreef mschol het volgende:
nee, die gratis update is al even niet meer mogelijk, er schijnt een workaround te zijn die nog wel werkt voor een upgrade naar W10 pro maar ik heb wisselende succes verhalen daarover gelezen..
Kan zonder workaround nog via https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrade
  Donald Duck held zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:02:59 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_174557227
Als je 'ondersteunende technologie' gebruikt op je systeem, mag je nog steeds gratis upgraden naar Windows 10. Wat dat inhoudt is zeer breed en je hoeft niets ervoor aan te tonen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_174557229
quote:
Yup tot nu toe verschillende windows 7 (legale! versies) over gezet dmv die link :)
pi_174557240
maar voor 3 tientjes hebt je al een windows 10 oem.

https://softwarelicense4u(...)eEAQYBSABEgLddvD_BwE

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 14:04:27 ]
pi_174557251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:58 schreef mschol het volgende:

[..]

Dit is volgens mij alleen het geval bij de duurdere retail versie met doos

[..]

[..]

Alleen bij een Retail versie, niet bij OEM

[..]

nee, die gratis update is al even niet meer mogelijk, er schijnt een workaround te zijn die nog wel werkt voor een upgrade naar W10 pro maar ik heb wisselende succes verhalen daarover gelezen..
Ik vond dit in verband de taal bij Windows 7 Ultimate:

Met Windows 7 Ultimate , je kan je taal wijzigen tijdens het werk . Dit betekent dat als u werkt op uw computer en u nodig hebt om het te veranderen naar een andere taal , kunt u met slechts een druk op de knop , in tegenstelling tot andere versies van Windows , waar je die specifieke taalpakket te installeren , om te lezen of te schrijven in een andere taal . Deze functie is alleen beschikbaar in Windows 7 Ultimate .
AppLocker
pi_174557271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:04 schreef Syd het volgende:
maar voor 3 tientjes hebt je al een windows 10 oem.

https://softwarelicense4u(...)eEAQYBSABEgLddvD_BwE
Ik koop alleen versie met officiële DVD
pi_174557281
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:06 schreef tommy_077 het volgende:

[..]

Ik koop alleen versie met officiële DVD
waarom? puur even benieuwd.

/edit
ik lees het al in de OP :P OEM gaat dat niet lukken om op een nieuwe PC zelfde key te gebruiken, zie beneden reactie Mschol

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 14:10:48 ]
pi_174557295
Voor je eerste 3 vragen,

Download gewoon een verse ISO van de taal en (64 of 32) bit versie naar keuze van de Microsoft site. Na invoer van je (legale) key kan je die daar downloaden en op een usb stick zetten. Hoef je ook niet je antieke DVD eerst 500 updates te geven of te klootviolen met languagepacks.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 14:09:02 ]
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:08:45 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174557319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:04 schreef tommy_077 het volgende:

[..]

Ik vond dit in verband de taal bij Windows 7 Ultimate:

Met Windows 7 Ultimate , je kan je taal wijzigen tijdens het werk . Dit betekent dat als u werkt op uw computer en u nodig hebt om het te veranderen naar een andere taal , kunt u met slechts een druk op de knop , in tegenstelling tot andere versies van Windows , waar je die specifieke taalpakket te installeren , om te lezen of te schrijven in een andere taal . Deze functie is alleen beschikbaar in Windows 7 Ultimate .
AppLocker
WIndows 10 doet dit nu in al zijn versies dus dan hoef je geen ultimate aan te schaffen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174557328
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:07 schreef CrashO het volgende:
Download gewoon een verse ISO van de taal en (64 of 32) bit versie naar keuze van de Microsoft site. Na invoer van je (legale) key kan je die daar downloaden en op een usb stick zetten. Hoef je ook niet je antieke DVD eerst 500 updates te geven of te klootviolen met languagepacks.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7
moet je wel een retail key hebben, oem keys werken daar niet
pi_174557353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:09 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je wel een retail key hebben, oem keys werken daar niet
Uiteraard, maar OEM keys mag je ook niet los aanschaffen, anders schend je de voorwaarden en is hij net zo "legaal" als een versie van Piratebay. Aangezien TS zo panisch doet over alleen officiële aankopen doen, neem ik aan dat hij retail aanschaft. (de rest van ons doen niet zo moeilijk en fixen voor 19.95 een oem key en trekken een MSDN iso van de bekende plekken)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2017 14:12:14 ]
pi_174896820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:09 schreef mschol het volgende:

[..]

moet je wel een retail key hebben, oem keys werken daar niet
Misschien is beter om tocht windows 10 Pro te kopen alleen vraag ik me af of deze alle voordelen heeft als windows 7 ultimate zoals XP modus, waarmee u oudere programma’s kunt laten draaien. Bovendien bevat het besturingssysteem dankzij de uitgebreide uitvoeringsvorm zelfs het schrijf coderingsprogramma "BitLocker". Ook is de functie virtuele harde schijven in VHD-formaat, Systeem technische verbeteringen.
Bestaat er een ultimate windows 10 eigenlijk niks over gevonden op eerste zicht ?
  maandag 6 november 2017 @ 00:52:51 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174896890
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 00:43 schreef tommy_077 het volgende:
Misschien is beter om tocht windows 10 Pro te kopen alleen vraag ik me af of deze alle voordelen heeft als windows 7 ultimate zoals XP modus, waarmee u oudere programma’s kunt laten draaien.
Is het niet verstandiger om die oude programma's te vervangen ipv een 8 jaar oud OS te kopen om programma's te draaien voor een 16 jaar oud OS, wetende dat over 2 jaar de ondersteuning voor Windows 7 stopt? Het houdt namelijk een keer echt op voor die oude software.
quote:
Bovendien bevat het besturingssysteem dankzij de uitgebreide uitvoeringsvorm zelfs het schrijf coderingsprogramma "BitLocker". Ook is de functie virtuele harde schijven in VHD-formaat, Systeem technische verbeteringen.
Bestaat er een ultimate windows 10 eigenlijk niks over gevonden op eerste zicht ?
Windows 10 bevat ook Bitlocker en ondersteuning voor VHD images.

Windows 10 kent een Home en Pro versie. De functies die je verwacht van Windows 7 Ultimate zitten vrijwel allemaal in Windows 10 Pro.
So we just called him Fred
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')